- Ερώτημα ιστολογιου τινος, τεχνικής φύσης: Με ποια από τις πάνω από 100 στολές του, του 2008, «η αξία των οποίων υπερβαίνει τα 600.000 ευρώ» (‘Espresso’-12.5.2008), θα κηδευτεί ο Λάππας;
- -----------------------
- o ΝεοΑρσακιος Λαππας μετεβη στο Μαϊαμι για να βρη ηπαρ απο καποιον ανερωτητο ασθενη και να το τοποθετησουν - κατ΄εντολην του - στον ιδιο.
- Ομως ο Θεος δεν επετρεψε αυτο να γινη και ενω ξεριζωσαν απο τον ασθενη το σηκωτι του και οπως ηταν φυσικο επομενο, εκεινος ....αυτοματως εξεπνευσε, αμεσως αρπαξαν οι νεο κανιβαλογιατροι το σηκωτι του και αμεσως το τοποθετησαν στον ΝεοΑρσακιο.
- Ομως και εκεινος αιφνιδιως - κατ' εντολην του Θεου - αυθις εξεπνευσε το ζην και περιηλθεν εις τον αιωνιο υπνο.
- Και ενω αναμενεται η μεταφορα της σορου του, τιθεται το πρωτο ερωτημα που οφειλουν να λυσουν οι εγκωμιαστες του και οι παρακοιμωμενοι του;
- Με ποια από τις πάνω από 100 στολές του, του 2008, «η αξία των οποίων υπερβαίνει τα 600.000 ευρώ» (‘Espresso’-12.5.2008), θα κηδευτεί ο ΝεοΑρσακιος Λάππας;
- Τιθεται το μεγαλο αυτο ερωτημα και περιμενει απαντησι.
Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018
ΠΕΛΩΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Χριστός ετέχθη, Χρόνια πολλά. Το πρωϊ της Δευτέρας 23 Δεκ 2024 δημοσιεύσαμε ανακοίνωση για τους αναγνώστες του ιστολογίου, με αφορ...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Ένα αξιόλογο παλιότερο κείμενο προβληματισμού. Δημοσιεύτηκε τον Ιούνιο του 2016. Ο αντι-οικουμενισμός είναι ένα κίνημα το οποίο διαφων...
-
Εισαγωγικά. Από 17 έως 26 Ιουνίου 2016, στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης στο Κολυμβάρι Χανίων συγκλήθηκε Πανορθόδοξη Σύνοδος. Στη Σύνοδο ...
-
Οι σύγχρονοι αιρετικοί του Αγίου ήταν οι Αρειανοί οι οποίοι απετελούντο από τρεις κύριες ομάδες: Ανομοίους, Ομοίους και Ομοιουσιανούς. Ά...
-
Διὰ πρώτην φορὰν ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἐκάλεσε Πρόεδρον τῆς Δημοκρατίας εἰς τὴν κοπὴν τῆς Βασιλόπιττας. Ἐφέτος, παραμονὴν τῆς Πρωτοχρονιᾶς...
-
Ιεροκανονική αλλότρια των Αγίων διακοπή μνημονεύσεως; Του Παναγιώτη Σημάτη Νομίζω, εἶναι κατανοητὸ στοὺς πολλούς, ὅτι ἡ κριτικὴ ...
-
Αυτο το σκιτσο του αγιου Μαρκου εγινε εν ταχει απο τον σημερινο ηγουμενο της ι.μονης Παντοκρατορος Μελισσοχωριου Λαγκαδα Αντωνιο. ΕΠΙΣΤΟΛΗ...
-
ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΣΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΕΥΣΕΒΕΙΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΜΟΛΥΝΣΗ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΑΠΛΩΘΗΚΕ ...
-
Άποψη-ένσταση Τρίτη (απόσπασμα απ άρθρο του μακαριστού μητροπολίτη Γόρτυνος Ιερεμία) «Στὶς ἐπιστολές τους λοιπὸν αὐτοὶ πρὸς ἐμένα....
Το πελώριων διαστάσεων ερώτημα είναι πώς λέγονται όσοι πριν το κολυμπαρι δεν αποδεχονταν τους επισκόπους τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως λεγονται σέκτα;
Μήπως λέγονται σχισματικοί;
Μήπως ἀποδέχονταν τοὺς ἐπισκόπους τους καὶ δὲν ἀποδέχονταν τοὺς μοιχεπιβάτες;
ΔιαγραφήΑνώνυμε 8:18π.μ ούτε επισκοπους ούτε μοιχεπιβατες αποδεχονταν αυτοί. Είναι γνωστοί εξάλλου για την αναποδιά τούς.
ΔιαγραφήΜήπως θολομενε Οικουμενιστη περίμενες το Κολυμπάρι για να ξυπνήσεις; Τελικά ξύπνησες η γύρισες πλευρό; Σε βολεύει να κατηγορείς τους πριν το Κολυμπάρι αποτειχισμενους σέκτα και σχισματικούς γιατί είσαι βολεμενος ταλαιπωρε και ζεις σε χειμερία νάρκη κι ας καλοκαίρια σε. Δεν σε προβλημάτισε ούτε το Μπελαμεντ, ούτε το Σαμπεζυ, ούτε το Πόρτο Αλέγκρε, ούτε το Πουσαν, ούτε το Π.Σ.Ε. Τώρα τι κάνεις; Ταλαιπωρε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά σχίσματα...
ΔιαγραφήΕσένα επειδή σε προβλημάτισαν όλα αυτά έκοψες την επικοινωνία με το νεο ημερολόγιο πριν το Κολυμπάρι δεκαετίες πριν ε;
Πάντως ταλαιπωρε 2:43μ.μ από έξω και ανακατωτά ξέρεις τα δήθεν οικουμενιστικα κέντρα.Υποκριτες!!!
ΔιαγραφήΟι την Οδόν την στενήν βαδίσαντες
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.vimaorthodoxias.gr/arthrografia/i-tin-odon-tin-stenin-vadisantes/
Για τους Κληρικούς που ανεχώρησαν πρόσφατα στη Θριαμβεύουσα Εκκλησία
https://www.vimaorthodoxias.gr/eipan/gia-tous-klirikous-pou-anechorisan-prosfata-sti-thriamvevousa-ekklisia/
Να ρωτήσω κάτι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ακόμα και τώρα που ο Μακαριστός Ιγνάτιος είναι πλέον στα χέρια, εσείς όλοι οι δήθεν "γνήσιοι και μη ανεχόμενοι την αδικία χριστιανοί" συνεχίζετε να τον κατηγορείτε;;;;
Γιατί δεν κάθεστε να σκεφτείτε πως μπορεί να μην ήταν ο Ιγνάτιος ο "ανάποδος" που λέτε! Ο Ιγνάτιος δεν πήγε να πετάξει αυγα στον Θεολόγο! Ο Θεολόγος πάλι το έπραξε μέσω των "υποστηρικτών" του...
Και ο νοών νοείτω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου την ειδατε την αγαπη βρε ανθρωποι του Θεου στον Λαπα;
Ποτε εδειξε αγαπη;
Οταν αρπαξε τον θρονο του Θεολογου;
Οταν καταπατησε νομους, Κανονες και Αποφασεις Δικαστηριων και κατελαβε τον θρονο με την βοηθεια των ΜΑΤ και των δυναμεων καταστολης;
Οταν ενθρονιστηκε κεκλεισμενων των θυρων πραγμα που απαγορευουν οι Ιεροι Κανονες και αποδιδουν σε τετοιους τον τιτλο του ΑΡΠΑΓΑ και του ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΥ ΛΥΚΟΥ;
Οταν αντεδρασε και δεν επετρεπε να συμμετασχουν στην κηδεια του θεολογου ιερεις και αρχιερεις και διεμαρτυρετο με εγγραφα;
Οταν καταληστευθηκαν τα παγκαρια της Αγιας Παρασκευης και συνεβησαν πρωτοφανη γεγονοτα αγριας κλοπης;
Οταν κατηγορηθηκε οτι εχει 100 στολες αρχιερατικες και δεν το αρνηθηκε ποτε;
Οταν δεν γελασε ουτε μια φορα το κατασκοτεινο προσωπο του;
Τι ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ειναι αυτη που εχετε καποιοι και ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΤΕ ακομα και τερατωδη δημοσια σκανδαλα;
Λιγη ντροπη δεν βλαπτει.
Ιατρων Χρεια.
Δεν συμφωνείτε ούτε μεταξύ σας για τον αριθμό των στολών. Ο μακαριστός Ιγνάτιος δεν είχε αναγκη να απαντήσει σε ρυπογραφηματα και αποκυηματα της φαντασίας ενός ματσου παρανοϊκών ατόμων. Το ότι ανέχτηκε να υβριζεται κάθε μήνα μέσω ενός ρυπογραφηματος-φυλλαδας δείχνει το ποσο μεγαλαψυχος ήταν. Απορούν όλοι στη Λάρισα ποιοι είναι αυτοί που ρωτούν τον εκδότη της φυλλάδας για θέματα της εκκλησίας. Μάλλον ο εαυτός του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόλμα εσύ αν έχεις τα κότσια να απαντήσεις στην πληθώρα των κατηγοριών και καταγγελιών του αγωνιστικού αυτού εντύπου.
ΔιαγραφήΌλο γενικόλογα και αόριστα γράφεις.
Πιο έντυπο βρε ανώνυμε 10:08π.μ?Εντυπο το λες εσύ αυτό?Παρακμη είναι αυτο.
ΔιαγραφήΣε ρυπογραφηματα δεν δίνω σημασία. Αν είχαν όντως στοιχεία ας έκαναν επώνυμη καταγγελία στις αρχές κ όχι μέσω πανό και μιας φυλλάδας. Απλά στοιχεία δεν έχουν κ προσπαθούν να κάνουν ντόρο.
ΑπάντησηΔιαγραφή