Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
Νεομάρτυρες. Φωτογραφία: pravoslavie Ο διωγμός της Εκκλησίας κατά τον 20ο αιώνα είναι πρωτοφανής σε κλίμακα και διάρκειά. Κατά την αρχή τη...
-
της Έφης Ευθυμίου Μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη σχέση της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και το Πατριαρχείο Μόσχας σημειώ...
Η Ενότητα της Εκκλησίας η οποία έχει σαφώς Δογματικό περιεχόμενο ( Εις Μίαν Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία ) υπάρχει αληθινά όταν υπάρχει Ενότητα στην Πίστη, την Λατρεία και την Διοίκηση. Στις ημέρες μας δυστυχώς θεωρείται Σχίσμα όποιος διασπά την Ενότητα κυρίως στην Διοίκηση, ενώ η διάσπαση της Ενότητος στην Πίστη τίθεται ουσιαστικά σε δεύτερη μοίρα και θέση, ενώ της ανήκει η πρώτη. Εάν στις ημέρες μας κάποιοι ευθύνονται για Σχίσμα στην Εκκλησία αυτοί είναι οι Οικουμενιστές και οι συνοδοιπόροι τους, διότι αυτοί απέκλιναν έργω και λόγω από την Ορθόδοξη Πίστη. Οι αγωνιζόμενοι εναντίον της Παναιρέσεως, ανεξαρτήτως προελεύσεως, ενώ είναι Ορθόδοξοι ως προς την Πίστη, βαρύνονται με το εξίσου μεγάλο Εκκλησιαστικό παράπτωμα της πολυδιασπάσεως ( ανεξάρτητες Μερίδες ) στο βαθμό που ο καθένας εξ αυτών δεν προσπαθεί ειλικρινά να επιτύχει την Ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων και την συμπόρευση αυτών σε ενιαίο Εκκλησιαστικό μέτωπο ενάντια στην Παναίρεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοειτε πολυδιαστασι;
ΔιαγραφήΓνωριζετε τι λετε;
Δεν υπαρχει καμμια πολυδιαστασι.
Απλες διαφωνιες σε βασικα θεματα υπαρχουν, που αφορουν εσας τους Οικουμενιστες.
π.χ. περι ακριβειας και οικονομιας ή την εγκυροτητα ή την ακυροτητα των μυστηριων σας.
Δεν το καταλαβατε ακομα οτι αυτα τα ζητηματα ειναι που υπαρχουν οι διαφωνιες;
Εσεις αποτελειτε το αντικειμνο των διαφωνιων καποιων αποτειχισμενων.
ΟΛΙ ειμαστε ενωμενοι στο ζητημα της Αποτειχισεως.
Οποτε ανθρακες ο θησαυρος σας αξιοθρηνητοι.
Εσεις ειστε το μεγαλο προβλημα.
Αδελφέ μας κύριε Οδυσσέα θα σας στενοχωρήσω. Συμφωνώ με τον πρώτο σχολιαστή, αλλά και να μη συμφωνούσα, είναι αντικειμενικώς διαπιστωμένη η πολυδιάσπασι που φτάνει μέχρι απαξιώσεως και μίσους ὀσων δεν συμφωνούν και δεν υποτάσσονται σε έκαστον επίδοξο ηγήτορα εκἀστης "μερίδος" αποτειχισμένων, για να χρησιμοποιήσω τον βιβλικό όρο των προσωποπαγών αποτειχισμένων ομάδων που χρησιμοποίησε ο πρώτος σχολιαστής. Από την άλλη, η κατάσταση στη σημερινή επίσημη Εκκλησία των μισθωτών και των "μάγων της φυλής" περιγράφεται με το "ο πλους εν νυκτί, πυρσός ουδαμού", και η μοναδική ελπίδα είναι ο Κύριος Ιησούς Χριστός.
ΔιαγραφήΔεν είμαι ο πρώτος σχολιαστής στον οποίο απαντάτε αλλά ο δεύτερος. Δεν φαίνεται να είναι οικουμενιστής ο πρώτος σχολιαστής, φαίνεται αντιοικουμενιστής, διαβασμένος βιβλικώς και ορθά προβληματισμένος.
Η αποτείχιση μέχρι στιγμής βαδίζει στα χνάρια του Παλαιοημερολογιτισμού. Εκείνος όμως ξεκίνησε με 1,5 εκατομμύριο οπαδούς και σήμερα κατέληξαν οι μητροπολίτες τους να είναι περισσότεροι από το εκκλησίασμα ενώ οι "μερίδες" τους αντίστοιχες με των προτεστανικών πολυδιασπάσεων. Με τα ως σήμερα τερτίπια όμως και των αποτειχισμένων, που είναι ελάχιστοι σε όλη την Ελλάδα, και την συμπεριφορά μερικών, ιδίως εκ του μοναχισμού ηγετών της αποτειχίσεως που, νομίζω, δεν έχουν τη στοιχειώδη θεολογική κατάρτισι, το μέλλον του αντιοικουμενισμού δεν διαγράφεται λαμπρό. Η ελπίδα έγκειται στο να αναλάβουν πρωτοβουλία η σώφρονες αντιοικουμενιστές επίσκοποι. Ό,τι και να επιτρέψη ή οικονομήσει ο Θεός, η Εκκλησία είναι μία, η Ορθόδοξη, το "ποίμνιο μικρό", το "λείμμα" ελάχιστο, το "άλας του κόσμου" δυσεύρετο, στο δε Κολυμπάρι συνετελέσθη ψευδοσύνοδος.
Ανεξάρτητα από την έλλειψη ενότητας των αποτειχισμένων την οποία περιγράφει το πρώτο σχόλιο, στο Κολυμπάρι ασφαλώς έγινε μια συνάντηση ορισμένων προκαθημένων τοπικών εκκλησιών με συνοδείες επισκόπων δειγματοληπτικές αλλά όχι πάντοτε αντιπροσωπευτικές των εκκλησιών τους. Ελειπαν αρκετές εκκλησίες, δεν υπήρξε αντιπροσωπευτικό σύστημα ψηφοφορίας και μεταξύ των συμμετεχὀντων, δεν ήταν σωστά όλα τα συμπεράσματα, κανένας σοβαρός εκκλησιαστικός ιστορικός δεν νομίζω να υποστηρίξει ότι εκεί συνέβη "σύνοδος" με την έννοια των γνησίων Συνόδων της Εκκλησίας. Για αυτό και καλείται από τους Ορθοδόξους Ψευτοσύνοδος.
ΑπάντησηΔιαγραφή