Τό ΣτΕ γιά τά Θρησκευτικά
Ἡ ὁλομέλεια τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἑπικρατείας, μέ τήν ὑπ’ ἀριθμ. 660/2018 ἀπόφασί της στίς 19 Μαρτίου, ἀκύρωσε οὐσιαστικά τήν ἀπόφασι τοῦ ὑπουργοῦ Παιδείας (Φίλη), πού ἀλλοιώνει τον ὁμολογιακό χαρακτῆρα τῶν Θρησκευτικῶν καί τά μετατρέπει σέ θρησκειολογία.
Στό Ἀνώτατο Ἀκυρωτικό Δικαστήριο εἶχαν προσφύγει ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς π. Σεραφείμ, ἡ Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν, γονεῖς καί ἄλλοι φορεῖς. Οἱ σύμβουλοι τῆς Ἐπικράτειας ἀποφάνθηκαν, ὅτι ἡ ἀπόφασις εἶναι ἀντίθετη:
α) Στό ἄρθρο 16 τοῦ Συντάγματος, πού ὁρίζει, ὅτι ἡ Παιδεία ἀποτελεῖ βασική ἀποστολή τοῦ κράτους καί μεταξύ τῶν σκοπῶν της εἶναι ἡ ἀνάπτυξις τῆςἐθνικῆς καί θρησκευτικῆς συνειδήσεως.
β) Στή διάταξι τοῦ ἄρθρου 13 τοῦ Συντάγματος. Ἡ ἀπόφασις τοῦ ὑπουργείου Παιδείας κλονίζει τήν Ὀρθόδοξο συνείδησι καί προκαλεῖ θρησκευτική σύγχυσι.
γ) Μέ τήν ὑπουργική ἀπόφασι στεροῦνται οἱ ὀρθόδοξοι μαθητές τό δικαίωμα νά διδάσκωνται τίς ἀλήθειες, τίς ἠθικές ἀξίες καί τίς παραδόσεις τῆς Ὀρθοδοξίας, δικαίωμα, πού κατοχυρώνει (τό ὑπουργεῖο) γιά μαθητές Ρωμαιοκαθολικούς, Ἑβραίους καί Μουσουλμάνους!
Ἡ κυβέρνησις, βέβαια, τοῦ ΣΥΡΙΖΑ δηλώνει, ὅτι δέν θά ἐφαρμόση τήν ἀπόφασι τοῦ Ἀνωτάτου Δικαστηρίου! Ἀλλ’ ἔτσι, γιά μιά ἀκόμα φορά, θά φανῆ ὁἰδεολογικός της ρατσισμός!
Οἱ θρησκευτικές μειονοψηφίες ἔχουν τό δικαίωμα νά διδάσκουν τά δικά τους! Ἐνῶ οἱ Ὀρθόδοξοι ὑποχρεώνονται νά διδάσκωνται ἀντιχριστιανικές διδασκαλίες!
Εὐκαιρία γιά τήν Ἱ. Σύνοδο νά παλαίψη γιά τήν ἐπαναφορά τοῦ χαρακτῆρος τῶν Θρησκευτικῶν ὡς μαθήματος ὀρθοδόξου διδασκαλίας καί ὁμολογίας.Ὕστερα μάλιστα καί ἀπό τό συλλαλητήριο τῆς 4ης Μαρτίου 2018. Ἡ θρησκευτική ἀγωγή περνάει ἀπό τήν ἔγκρισι τῆς ἐπισήμου Ἐκκλησίας κι ὄχι ἀπό τήν ἰδεολογία πότε τοῦ κ. Φίλη, πότε τοῦ κ. Γαβρόγλου.
Προτείνει ὁ σεβαστὸς ἡμῖν πατὴρ Δανιήλ: "τήν ἐπαναφορά τοῦ χαρακτῆρος τῶν Θρησκευτικῶν ὡς μαθήματος ὀρθοδόξου διδασκαλίας καί ὁμολογίας", ἄλλωστε εἶναι Συνταγματικὴ ἐπιταγή.
ΑπάντησηΔιαγραφήὉραματιζόμαστε, ὄχι ἐπαναφορὰ στὸ πρότερο ἀποτυχημένο σύστημα τῆς διδασκαλίας τῶν θρησκευτικῶν ἀλλὰ στὸν ἐπαναπροσδιορισμό τοῦ περιεχομένου καὶ τοῦ τρόπου διδασκαλίας του καὶ τῆς ἐπιλογῆς τῶν ἁρμοδίων νὰ τὸ διδάξουν. Στὶς τάξεις τοὺ Λυκείου καὶ στὰ πανεπιστήμια φοιτοῦν ἄνδρες. Ἐπιτρέπει ἡ ἐκκλησία σὲ γυναῖκες νὰ κατηχοῦν ἄνδρες καὶ ἐν γένει γυναῖκες νὰ διδάσκουν τὰ δὀγματα τῆς Ἐκκλησίας; Γενικότερα, πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ κατηχήσῃ Ὀρθοδόξως ἕναν μαθητή, κάποιος πτυχιοῦχος μὲν θεολόγος ποὺ ὅμως ἀπὸ τὸ πρῶτο μάθημα λέει (ὑποθετικῶς) στοὺς μαθητές: "παιδιά, ἐγὼ εἶμαι ἂθεος, δὲν ὑπάρχει θεός". Ἄλλοι θεολόγοι, δηλώνουν μὲν "εὐσεβεῖς", ἀλλά, εἶναι ὑποτεταγμένοι σὲ ποικίλες τἀσεις, ὅπως λ.χ. μοναχικοῦ ἀναχωρητισμοῦ, γεροντισμοῦ, καθωσπρεπισμοῦ, παλαιοημερογιτισμοῦ (ἢ νεοημερολογιτισμοῦ γιὰ παλαιοημερολογῖτες μαθητές), αἱρέσεων, πλήρους ὑποταγῆς στὸν δεσπότη, ὑποταγῆς στὸν οἰκουμενισμό, στὸν Πατριάρχη καὶ στὸ Κολυμπάρι, ἐκπαιδευμένοι στὸ ἄγουρο σύστημα τῆς θεολογίας "τῆς ἀρνητικῆς κριτκῆς", ποὺ ἀμφισβητεῖ τὴν ἐξ ἀποκαλύψεως ἅπαξ παραδοθεῖσα τοῖς ἁγίοις Πίστι, ἀμφισβητεὶ τὴ γνησιότητα καὶ θεοπνευστία τῆς Βίβλου, θεωρεῖ τὴ μία Ἐκκλησία καὶ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ ὡς "μιὰ ἀπὸ τὶς πολλές θρησκεῖες", οἰκουμενιστική, συγκρητιστική καὶ πολλὲς ἄλλες περιπτώσεις.
-Σεβαστέ πάτερ Δανιήλ, τὰ ἀποτελέσματα τοῦ μέχρι σήμερα χαρακτῆρος τῆς (δῆθεν) "ὀρθοδόξου διδασκαλίας καὶ ὁμολογίας" τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν, βαθμολογοῦνται κάτω τῆς "βάσεως". Μηδὲν ἀπὸ μηδὲν ἴσον μηδέν. Μὲ τὸ ἀποτυχημένο αὐτὸ σύστημα, συνηγορούσης τῆς ἐπίσημης ἐκκλησιαστικῆς καταστάσεως, ἀνετράφησαν μεταπολεμικῶς καὶ μάλιστα μεταπολιτευτικῶς οἱ γενιὲς τῶν "Ορθοδόξων Ἑλλήνων" που δὲν πιστεύουν τίποτε, δὲν ἐκκλησιάζονται (καὶ ἐσεῖς προσδιορίζετε στὸ 2% τὸ ποσοστὸ τῶν ἐκκλησιαζόμενων), βλαστημοῦν, ἀσχημονοῦν ἡθικῶς, κλέβουν μὲ τὴ φοροδιαφυγὴ, μὲ τὶς "μῖζες", μὲ τὰ ῥουσφέτια, μὲ τὶς ὑπερτιμολογήσεις, τὴ Δημόσιο Ταμεῖο καὶ τοὺς ἀδελφούς τους συμπολῖτες, συμμετέχουν σὲ καρναβαλικὰ δρώμενα καὶ νεοειδωλολατρικὲς τελετουργίες λειψανοπροσκυνήσεων ἀμφιβόλου γνησιότητος, καὶ λατρείας ἄλλων ἐπίσης ἀμφιβόλων ἀντικειμένων, καστάνων, πλαστικῶν παντοφλῶν "θεοποιηέντων" ὑπὸ ἐκείνων ἀνθρώπων, ἐνίοτε καὶ παπικῶν ἀγαλμάτων ὑπὸ κάλυψι "σκηνώματος", προβαίνουν σὲ χιλιάδες ἐκτρώσεις ἀνὰ ἔτος, προγαμιαῖες, "ἐλεύθερες", παράλληλες σχέσεις, μοιχεῖες καὶ πορνεῖες, ἀποφυγὴ τεκνογονίας, συλλογὴ περιουσιῶν, τιμαλφῶν, καταθέσεων σὲ τράπεζες καὶ "τούβλων" χαρτονομισμάτων εὑρὼ σὲ σεντούκια καὶ στρώματα, ἀκινήτων, ὅταν οἱ ἀδελφοί τους πεινοῦν. Ἡ "Μαθητικὴ Ἀστραπἠ" καὶ παρόμοιες πρωτοβουλίες, δὲν ἔφεραν μεγάλο άποτέλεσμα, πλὴν τοῦ 2%. Τὸ ἐπίπεδο τῶν λειτουργῶν τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ, πολιτειακοῦ, δημοσίου βίου τῆς μεταπολεμικῆς καὶ μεταπολιτευτικῆς Ελλάδος ἀντικατοπτρίζει τὴν ἀποτυχία ὄχι μόνο τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν (δὲν διαπαιδαγώγησε ὁ "Φίλης" (ποὺ λέει καὶ ἀλήθειες τὶς ὁποῖες δὲν ἀντέχουν οἱ "χριστιανοί") τὶς γενεές τῶν ἀσεβῶν ποὺ μᾶς ὁδήγησαν στὰ μνημόνια) ἀλλὰ καὶ τῆς "ἐκκλησίας" τῶν ὑποχρεωτικῶς νηπιοβαπτισθέντων νεοελλήνων.
Προτάσεις: Ζητοῦμεν Ἐλευθέραν καὶ Ζῶσαν Ἐκκλησίαν. Ἄμεσος χωρισμός τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ τὸ Κράτος. Ξεκαθάρισμα ποιοὶ ἀπὸ τὰ 10 ἑκατομμύρια τῶν Ἑλλήνων, εἶναι μέλη τῆς Ἐκκλησίας, δηλαδὴ ποιοὶ θέλουν ἀλλὰ καὶ πληροῦν τὶς προϋποθέσεις ὥστε ἡ Ἐκκλησία νὰ τοὺς ἀποδεχτῆ ὡς μέλη της καὶ νὰ κατηχῆ Ὀρθοδόξων καὶ ὁμολογιακῶς τὰ τέκνα τους. Γιὰ τὰ παιδιὰ τῶν μῆ μελῶν τῆς Ἐκκλησίας, τὸ μάθημα τῶν θρησκευτικῶν νὰ γἰνεται ὅπως ἐπιθυμοῦν οἱ γονεῖς τους, στὸ θέμα ὅμως τῆς επιλογῆς τῆς διδακτέας ὕλης "τί εἶναι Ὀρθοδοξία" ὑπεύθυνη ἀσφαλῶς νὰ εἶναι ἡ ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος.
Όλα στραβά τα βλέπεις ανώνυμε. Σε μερικά έχεις δίκαιο, σε άλλα τα παίρνεις όλα σβάρνα.
Διαγραφή