Έμπλεως χαράς επέστρεψε από την Αρούσα της Τανζανίας ο Καθηγητής κ. Πέτρος Βασιλειάδης. Συμμετείχε στο Συνέδριο του «Π.Σ.Ε.» (13-18 Μαρτίου) που, κατά την εκτίμησή του, «ήταν η πρώτη κορυφαία διαχριστιανική συνάντηση παγκόσμιας εμβέλειας, μετά την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδόξου Εκκλησίας».
Δεν κρύβει ο κ. Καθηγητής την αγαλλίασή του, διότι η εν λόγω συνάρθροιση«συγκέντρωσε εν Αγίω Πνεύματι όλες τις χριστιανικές παραδόσεις (Ορθόδοξες, Καθολικές, Προτεσταντικές, Ευαγγελικαλικές (sic), Πεντηκοστιανές με τις αντίστοιχες ιεροποστολικές οργανώσεις και τις αφρικανικές κοινότητες), αλλά και τις «διορθόδοξες», την Ορθόδοξη δηλαδή Εκκλησία και τις Αρχαίες Ανατολικές (Eastern and Oriental Orthodox)».
Δεν παραλείπει ο κ. Π. Βασιλειάδης να μας υπενθυμίζει τη Σύναξη του Κολυμβαρίου, όπου οι Οικουμενιστές πήραν αυτό που επεδίωκαν διακαώς και διαχρονικώς, την συνοδική αναγνώριση δηλαδή των αιρετικών απάντων ως «ετερόδοξων Εκκλησιών και Ομολογιών» (Κείμενο 6). Τώρα, μας διαμηνύει θριαμβευτικώς, ΔΕΝ υπάρχουν πλέον αιρέσεις αλλά (άκουσον, άκουσον) παραδόσεις!!! Οι Πεντηκοστιανοί λ.χ., που είναι ομάδα ακραίων αιρετικών,δεν έχουν πλέον τίποτε το μεμπτόν. Οι δαιμονικές τους γλωσσολαλιές κι οι συναισθηματικές τους εκρήξεις αποτελούν γνήσιες πνευματικές εμπειρίες!!! Η τιμή των Ορθοδόξων προς την Θεοτόκο και η αποστροφή και λυσσαλέα πολεμική κατά του προσώπου της Θεοτόκου εκ μέρους των Πεντηκοστιανών δεν είναι τίποτε το μεμπτό, διότι στο κάτω-κάτω «όλοι το ίδιο είμαστε»!!! Αυτά μας λέει το φάλτσο, κακόφωνο και παράχορδο οικουμενιστικό τραγούδι. Κατά δεύτερο λόγο ο κ. Καθηγητής θεωρεί ότι Ορθόδοξοι και Μονοφυσίτες είμαστε το ίδιο πραγμα, εις πείσμα των θεοφόρων Πατέρων της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου, που καταδίκασε σαφώς, απεριφράστως και τελεσιδίκως τις αιρετικές τους διδασκαλίες.
Αυτό επανάλαβε στην Αρούσα, επισήμως πλέον, και ο Προύσσης Ελπιδοφόρος, εκπρόσωπος του Οικουμενικού Θρόνου, που κάλεσε, κατά τη Θ. λειτουργία των Ορθοδόξων, τον Αρμένιο Μονοφυσίτη «επίσκοπο»Βίτσεντε στο παραθρόνιο δίπλα του. Κανονικέςσυμπροσευχές με τους αιρετικούς Μονοφυσίτες και όταν κάποιος τολμήσει να αμφισβητήσει τις απαράδεκτες αυτές πρακτικές αυθωρεί τόνοι λάσπης εξαπολύονται εναντίον του, κατά την πάγια τακτική των Οικουμενιστών. Το οικουμενιστικό θηρίο συναγωνίζεται εν προκειμένω τα τέσσερα θηρία του οράματος του προφήτη Δανιήλ (Δαν. ζ΄ 1-8).
...Αντιγράφουμε από το Ομογενειακό ιστότοπο kalami.us
ΑπάντησηΔιαγραφή"...Εκδήλωση γιά 25η Μαρτίου στον Λευκό Οίκο (22 Μαρτίου '18), με ''οικοδεσπότη'' τον πρόεδρο Τραμπ. ...Yποτίθεται ότι την ακέφαλη ελληνοαμερικάνικη Κοινότητα, εκπροσωπούσε (πάλι) ο αρχιεπίσκοπος Δημήτριος. Ειπώθηκαν τα γνωστά και συνηθισμένα. Αλλά εναντίον ποιών ξεσηκώθηκαν οι υπόδουλοι 'Ελληνες πριν 197 χρόνια, ούτε κουβέντα. Στην ομιλία του ο αρχιεπίσκοπος Δημήτριος, ''έκανε έκκληση στον πρόεδρο Τραμπ να στηρίξει: Tην θρησκευτική ελευθερία του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, την προώθηση μιας δίκαιης-βιώσιμης λύσης στο Κυπριακό και την εξεύρεση μιας νέας ονομασίας για την πΓΔΜ''.
Γιά την προκλητικότητα της Τουρκίας, που είναι το πλέον σοβαρό ζήτημα, ''κουβέντα''. Φυσικό και αναμενόμενο, γιατί τέτοια αναφορά θα ''στεναχωρούσε'' τον οικουμενικό Πατριάρχη που δεν θέλει να θιγεί η Τουρκία. Μπορεί η Αρχιεπισκοπή μας στις ΗΠΑ να είναι ''θυγατρική επιχείρηση'' του οικουμ. Πατριαρχείου και γι' αυτό να προηγούνται τα συμφέροντα της Τουρκίας, αλλά δεν μπορεί ο φερόμενος ως ''ηγέτης'' της ελληνικής Ομογένειας (τυπικά μόνο εκπροσωπεί ποσοστό 15%) να λειτουργεί ως όργανο της τουρκικής κυβέρνησης, μέσω οικουμ. Πατριαρχείου και να ''βγάζει τον σκασμό'' στον Λευκό Οίκο ή αλλού".
Αυτά γράφουν οι Ομογενείς της Αμερικής. ΣΧΟΛΙΟ: Στην Ελλάδα βοά το διαδίκτυο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη στάση του πατριαρχείου Κων/λεως. Ενώ επιδοκίμασε τον Ερντογάν και τον Τούρκικο Στρατό στις επιχειρήσεις του εισβολής στη Συρία, δεν ψέλλισε ούτε ένα λόγο για τους δύο Ορθοδόξους Ελληνες Στρατιωτικούς που κρατούνται αιχμάλωτοι στην Τουρκία. Δεν θα έπρεπε να τους επισκεφθούν, να τους στηρίξουν, να εκδώσουν ανακοινώσεις υπερασπίσεως, να στείλουν επιστολή στον Ερντογάν αντίστοιχη με της εισβολής του στη Συρία η οποία μας εκθέτει σαν Ορθοδόξους και σαν Έλληνες; ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ εξευτελίζει την Ελλάδα και την Ορθοδοξία ο επίσκοπος Κων/λεως; Φυσικά, δεν έχει ανακοινώσει δημοσίως τίποτε για τα επεισόδια της ΑΟΖ Κύπρου, για τον εμβολισμό του σκάφους του Λιμενικού της Ελλάδος στα Ίμια από τους Τούρκους, για τις διεκδικήσεις των Τούρκων στο Αιγαίο... αντίθετα, ο επίσκοπος Κων/λεως αποκαλεί "ενδοχώρα" του κάποιες περιοχές της Ελλάδος και τολμά δίκην εισπηδήσεως σε ετέρα επισκοπή να διεκδικήσει ναό σε μητρόπολη της Ελλάδος κάτι που προκάλεσε αντίδραση της Ι. Συνόδου.
Καιρός είναι να παύσουμε να θεωρούμε ότι είμαστε υποταγμένοι σε Εκκλησιαστικό Κέντρο εξουσίας εκτός Ελλάδος, δέσμιο, ανελεύθερο, που αντί τουλάχιστον να σιωπήσει επί παντός, αυταπατάται ότι αποτελεί την Εξουσία της Οικουμενικής Ορθοδοξίας και ποιεί "τα σημεία και τέρατα" που περιγράφει το άρθρο.
Ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου: "Ο ρασοφόρος, για τον οποίον αναφέρει η εφημερίδα «Espresso» (19 έως 22.3.2018) ότι εμπλέκεται σε ερωτική σχέση, δημοσιεύοντας σχετικές φωτογραφίες, ουδεμία σχέση έχει με οποιονδήποτε (εν ενεργεία ή εφησυχάζοντα) Μητροπολίτη ή Επίσκοπο της Εκκλησίας της Ελλάδος."
ΔιαγραφήΓια το θέμα της εκπροσωπήσεως του Ελληνισμού της Αμερικής, γράφει μεταξύ άλλων ο Μιχάλης Ιγνατίου:
"...Η Εκκλησία της Αμερικής ενδιαφέρεται περισσότερο για την τύχη του Οικουμενικού Πατριαρχείου, με αποτέλεσμα, μερικοί στην Ομογένεια να αισθάνονται ότι η Ελληνοαμερικανική Κοινότητα είναι όμηρος του Φαναρίου, το οποίο δεν επιτρέπεται, και δεν δύναται άλλωστε, να προκαλεί την ισλαμική κυβέρνηση της Τουρκίας, μέσω της Αρχιεπισκοπής Αμερικής..." Όλο το άρθρο εδώ: http://www.analystsforchange.org/2018/03/blog-post_335.html
www.k-tipos.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε λαμπρότητα τελέστηκε το Σάββατο 17 Μαρτίου 2018 στην Καθολική εκκλησία Αγίου Παύλου της Καβάλας, η αρχιερατική Θεία Λειτουργία για τη Σύναξη της Τεσσαρακοστής, από τον Καθολικό αρχιεπίσκοπο Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας και τοποτηρητή του Αποστολικού Βικαριάτου Θεσσαλονίκης, σεβασμιότατο Ιωάννη Σπιτέρη. Μεγάλη έκπληξη και συγκίνηση προκάλεσε η παρουσία του μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, κ. Στεφάνου. Ήταν η πρώτη φορά, που ένας μητροπολίτης επισκέφθηκε την Καθολική εκκλησία της Καβάλας.
Η έκπληξη του σεβασμιότατου, Ιωάννη Σπιτέρη και του εφημέριου, πατέρα Jannuz, όσο και των πιστών ήταν μεγάλη, ωστόσο έδωσε γρήγορα τη θέση της στη χαρά και στη συγκίνηση, κάτι που αποτυπώθηκε και στα δάκρυα ορισμένων πιστών!
https://www.youtube.com/watch?v=ZWTReyN4UMA