Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018


Ο όρκος των αθέων
 υπουργών
Πρωτοπρεσβύτερος Ιωάννης Κ. Διώτης, Θεολόγος και Δημοσιογράφος
Κατά το έτος 1998, 53 βουλευταί είχον προτείνει να ορκίζωνται ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και οι βουλευταί, όχι εις το όνομα της Αγίας Τριάδος, ως ορίζει το Σύνταγμα, αλλά «εις το όνομα του ελληνικού λαού». 

Τότε έγραψα («Καθημερινή», 21-5-98) ότι η ορκωμοσία αυτή θα γίνεται και εις το όνομα αναρχικών, κλεπτών, τρομοκρατών, ληστών, δολοφόνων, εκβιαστών, ψευδόρκων, καταχραστών, επιόρκων, εκμεταλλευτών, αντιχρίστων και απάτριδων Μαρτύρων του Ιεχωβά, αιρετικών, αλλοθρήσκων, οπαδών των επικινδύνων παραθρησκειών, εγκληματιών πάσης φύσεως κ.λπ. Όλοι οι τοιούτοι υπάρχουν εις τον ελληνικόν λαόν.
Τώρα, δια πρώτην φοράν, είχομεν ορκωμοσίαν των νέων υπουργών «εις την τιμήν και υπόληψίν» των. Όμως, ο όρκος δια την ανάληψιν δημοσίων καθηκόντων πρέπει να δίδεται εν ονόματι υπερτάτης αξίας, εις κάτι το πανυπερτέλειον και αμετάβλητον. Και αυτό είναι μόνον ο Θεός. Ο τοιούτος όρκος, από της αρχαιότητος και μέχρι σήμερον, δίδεται εις το θείον.  Ο όρκος του Ιπποκράτους αρχίζει: «Ορκίζομαι εις πάντας τους θεούς…».
Οι φαιδροί αυτοί άνθρωποι φαίνεται ότι ετυφλώθησαν εγωιστικώς ένεκα του υπουργικού αξιώματος και έθεσαν την αμφιλεγομένην τιμήν και υπόληψίν των υπεράνω του Θεού η υπεράνω οιασδήποτε άλλης υπερτάτης αξίας.
Ποίαν τιμήν και υπόληψιν έχουν οι άνθρωποι αυτοί, όταν ενετάχθησαν εις μίαν κυβέρνησιν η οποία επεδείνωσεν εις το έπακρον την οικονομικήν δυσπραγίαν των Ελλήνων και υποσκάπτει τα θεμέλια της Ελληνορθοδόξου Παραδόσεως του Γένους ημών; Δυστυχώς, η τιμή και η υπόληψις πολλών πολιτικών έχει αμαυρωθή με καταδικαστικάς αποφάσεις και δημοσιευόμενα συγκλονιστικά σκάνδαλα πολιτικής πράξεως. Εξ άλλου, η τιμή και η υπόληψις πολιτικών αμφισβητείται από τους ιδίους τους πολιτικούς, οι οποίοι συνεχώς αλληλοϋβρίζονται εντός του κοινοβουλίου.
Οι νέοι αυτοί υπουργοί, ο άθεος Πρωθυπουργός και οι άλλοι ομοϊδεάται των αποστρέφονται και περιφρονούν το άγιον Ευαγγέλιον, αντί να προσπαθούν δια την εφαρμογήν του. Εάν το άγιον Ευαγγέλιον εφηρμόζετο από όλους, δεν θα υπήρχον αναρχικοί, κλέπται, λησταί, τρομοκράται, δολοφόνοι κ.λπ. Ούτε φυλακαί θα υπήρχον. Το θεμελιώδες τρίπτυχον της διδασκαλίας του Ευαγγελίου είναι η Αλήθεια, η Δικαιοσύνη και η Αγάπη. Χωρίς Θεόν όλα επιτρέπονται και όλα τα κακά διαπράττονται. Η αθεΐα είναι η πρώτη αιτία πάσης εγκληματικότητος.
Κύριοι, συνέλθετε. Δεν είσθε μόνον άθεοι και περιφρονηταί του ορθοδόξου ελληνικού Λαού, αλλά δεν είσθε ούτε σοβαροί.
Πρωτοπρεσβύτερος Ιωάννης Κ. Διώτης
Θεολόγος και Δημοσιογράφος

1 σχόλιο:

  1. Μά ... ένας πιστός απαγορεύεται να δώσει θρησκευτικό όρκο. Είδανε και πάθανε επί δεκαετίες οι συνειδητοί πιστοί να πείσουν τις Αρχές να μην ορκίζονται στα θεία. Δεν θα αλλάξουμε το Ευαγγέλιο.

    Μα ... η αθεἱα είναι προτιμώτερη από την υποκρισία. Καλύτερα να είσαι ψυχρός (ή θερμός ασφαλώς) παρά χλιαρός και φαρισαίος υποκριτής. Και οι αλληλοϋβριζόμενοι πολιτικοί τους οποίους ψέγει ο πατήρ, ώμοσαν πλην όμως δεν έγιναν άγγελοι. Δεν θα αλλάξουμε το Ευαγγέλιο. Ἐνας άθεος μπορεί να πιστέψει, ένας υποκριτής και "ξερόλας" ποτέ.

    Δεν είναι άθεοι οι σύγχρονοι άνθρωποι, είναι άθρησκοι λόγω της καταπτώσεως της Αγίας Πίστεως και της μεταβολής της σε θρησκεία, νεοειδωλολατρεία, φαρισαϊσμό, τυπολατρεία, παραδόσεις ανθρώπων, τα οποία κατέκρινε ο Κύριος... Πώς να πιστέψουν όταν νομίζουν ότι Χριστιανισμός είναι οι ...αυτοκρατορικούς μανδύες και οι ουρές που σέρνουν οι ιερόπαιδες, τα βασιλικά στέμματα τα στολισμένα με χρυσάφια και πετράδια, οι αέναες περιφορές αμφιβόλου γνησιότητος κειμηλιων εξ εσπερίας, οι πολυτέλειες, οι τυπολατρείες; Αντιδρούν σαν τον ἀνθρωπο που του έδωσαν πικραγγουριά και του είπαν ότι είναι ... μπιφτέκι. Ο άνθρωπος αυτός έκτοτε δεν έτρωγε μπιφτέκι, δεν ήθελε να ακούσει για μπιφτέκι. Μέχρι που έφαγε και κατάλαβε ότι η πικραγγουριά που του πάσσαραν σαν μπιφτέκι ήταν ψέμμα. Έτσι και σε κάθε αγνή ψυχή που δηλώνει "άθεη", όταν θα αποκαλυφθεί η γνήσια Πίστις τότε θα πιστέψει. Ο Κύριος δίνει τουλάχιστον μια ευκαιρία στον καθένα.

    Γνήσιο Ευαγγέλιο δίδασκε ο μακαριστός Αυγουστίνος. Θυμάστε το περιστατικό με την άρνηση του Φλωρίνης Αυγουστίνου να παραστή ως Συνοδικός στην τελετή αγιασμού και ορκομωσίας της Βουλής; Γιατί νομίζετε το έκανε; Πρώτιστα διότι ήταν εναντίον του όρκου, και βρήκε εκείνη την εύσχημη δικαιολογία: -Θα παραστώ, είπε, μόνον εάν μαζί μου θα πάρω και τον Πορφύριο ο οποίος αντί για αγιασμό θα κάνει ...εξορκισμό. Όχι όχι, του είπαν, θα μας γράψουν οι εφημερίδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου