Κυριακή, 17 Δεκεμβρίου 2017

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Παρακαλω ΜΗΝ ΕΚΠΛΗΤΤΕΣΘΕ. Περιμενουμε τις απαντησεις σας αφου το ζητημα σηκωνει συζητησι και ψυχογραφικη αναλυσι.


Yποβαλουμε σε ολους τους επισκεπτες μας ενα ερωτημα:
Αν καποιος διπλανος σας που γνωριζει οτι εχετε καποια ηλικια αλλα και κλονισμενη υγεια και οταν εσεις λετε οτι περιμενετε το εξπρες και αυτος, σας αποκαλει συνεχεια αδελφε και αδελφε και με συμπαθεια ταχα σας ενθαρυνει ψευδως οτι ειστε υγιεστερος ολων, αλλα ξαφνικα και αιφνιδια και σε στιγμη θυμου και αδιεξοδου οταν αμφισβητειτε τα ψευδη αισθηματα του, σας πει (μαλιστα γραπτα), οτι σε 5 χρονια θα πεθανετε, πως θα χαρακτηρισετε αυτον τον ανθρωπο;
Φρενοβλαβη, ψυχασθενη, ή αλλο τι, π.χ. "προφητην" μετα Χριστον;
Μια τετοια γραπτη δηλωσι και διαβεβαιωσι, τι εκφραζει; 
Περιμενουμε τις απαντησεις σας αφου το ζητημα σηκωνει συζητησι και ψυχογραφικη αναλυσι και ενδιαφερει.

14 σχόλια:

  1. Μά αναμφισβήτητα, δειχνει ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΜΙΣΟΣ, ΒΑΘΥΤΑΤΟΝ ΦΘΟΝΟΝ και ΑΠΥΘΜΕΝΗ ΚΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Μακάριοι οι ειρηνοποιοί ότι αυτοί υιοί Θεού κληθήσονται».

      Διαγραφή
  2. 1/2 Αγαπητέ κύριε Οδυσσέα είναι δύσκολο το ερώτημα διότι δεν γνωρίζουμε τις συνθήκες και τις λεπτομέρειες. Δυσκολότερες είναι οι απαντήσεις για όσους δεν είμαστε σε κατάσταση ακμαίας πνευματικότητας και δεν έχουμε γνώσεις ψυχολογίας. Μελετούμε όμως το λόγο του Θεού, έχουμε παρόμοιες εμπειρίες θυμού, είτε ως ένοχοι είτε ως αποδέκτες και τολμούμε να εκφράσουμε λίγες σκέψεις.

    Κατ' αρχάς και ανεξάρτητα από όλα τα άλλα, το "5 χρόνια", ως βέβαιος χρονικός προσδιορισμός που θα μπορούσε να έχει ως αιτία φρενοβλάβεια και ψυχασθένεια, αλλά δεν το νομίζω για την συγκεκριμένη περίπτωση διότι θα εκδηλωνόταν συνεχώς και όχι άπαξ και μάλιστα σε στιγμή θυμού, είναι σαφέστατη ψευδοπροφητεία και όχι χριστιανική πράξη, όπως και η αφορμή της, ο στιγμιαίος θυμός. Τόσο σε υγιέστατους νέους, όσο και σε ανιάτως ασθενείς ηλικιωμένους που η ιατρική πρόγνωση είναι "ακόμη λίγες μέρες", μόνον ο Θεός και κανένας άλλος, γνωρίζει πότε θα περάσει το ΕΞΠΡΕΣ. Ἐχουν διαψευστεί και διαψευστεί και οι θεράποντες της επιστήμης και οι μετά Χριστόν ψευδοπροφήτες.

    Η ενθάρρυνση "είσαι υγιέστατος όλων" εάν δεν υποκρύπτει κάποιο προσωπικό όφελος υπό του ενθαρρύνοντος, μπορεί να εκληφθεί ως τονωτική Χριστιανική συμπεριφορά, αλλά στην Χριστιανική Ζωή χρησιμότερο για τη Σωτηρία μας είναι να υπάρχει εκ νεότητος η αναφορά στη μνήμη του θανάτου, που μπορεί να επέλθη αύριο ή και μετά από δεκαετίες ώστε να μην αυταπατώμεθα ότι θα ζήσουμε αιωνίως.

    Ό,τι ελέχθη αιφνιδίως, ξαφνικά και σε στιγμή θυμού και αδιεξόδου, δεν πρέπει να το παίρνουμε στα σοβαρά, αλλά και να μην παρεξηγούμε εκείνον που το είπε. Αρκεί και όταν διετυπώθη γραπτώς, εκείνη τη στιγμή να τον διακατείχε ο θυμός. Διότι αν ήταν όχι στιγμιαία αλλά διαρκής η αλλαγή "προφητείας", τότε αλλάζει το ζήτημα.

    Και η ανθρώπινη Δικαιοσύνη αναγνωρίζει ελαφρυντικά σε κάποιον που εγκλημάτισε "εν βρασμώ ψυχής", εφόσον είχε τα τεκμήρια του "προτέρου εντίμου βίου".

    Αντιγράφω από το διαδίκτυο: "Ὁ μέγας Βασίλειος ορίζει τόν θυμό «ὡς στιγμιαία τρέλλα». Ὅταν ὁ ἄνθρωπος κυριευθεῖ ἀπό τό θυμό καί τήν ὀργή, ἐκτρέπεται στό «παρά φύσιν», σέ ὕπαρξη κτηνώδη, θηριώδη, δαιμονική, μᾶς ἀναπτύσσει ὁ Ἅγιος μέ πολλή σαφήνεια καί ἐνάργεια".

    Ο,τιδήποτε συνεπώς ελέχθη ή εγράφη σε στιγμή θυμού, που όπως όλοι που θυμώσαμε γνωρίζουμε ότι είναι "στιγμιαία τρέλλα" και βγαίνουμε "εκτός εαυτού" και στενοχωρούμε αγαπημένα μας πρόσωπα, γονείς, αδελφούς, συναδέλφους, ΣΥΝΗΘΩΣ είναι άκυρον, ακόμα και για αυτόν που το είπε ή το έγραψε, πόσω μάλλον για εκείνον που υπέστη το "λούσιμο". Βέβαια πολύ σπανιότερα σε τέτοιες στιγμές εξωτερικεύουμε πράγματα που υπό κανονικές συνθήκες ΔΕΝ τα θεωρούμε Χριστιανικά, και τα απρνούμαστε και τα καταπιέζουμε ως Χριστιανοί, αλλά μάλλον μας χαρακτηρίζει η διαρκής εν ψυχρώ και όχι η στιγμιαία, άπαξ εν θερμώ συμπεριφορά μας. Εκτός αν η τελευταία επαναλαμβάνεται ή αν έχει άλλο αίτιο, όπως την απειλή, το συμφέρον, την αμαρτία, ή καταστάσεις που δεν έχουν διευθετηθεί και ως απωθημένα είναι κρυμμένα στο υποσυνείδητο.

    Ἀλλο η ζήλεια, το μίσος, η κακοήθεια, η υποκρισία, η συκοφαντία, η κακία, η δολιοφθορά, η μηχανορραφία, η αδικία εναντίον των άλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 2/2 "Ὀφείλομεν δὲ ἡμεῖς οἱ δυνατοὶ τὰ ἀσθενήματα τῶν ἀδυνάτων βαστάζειν" (Ρωμ.15,1)

    " Ἀδελφοί, ἐὰν καὶ προληφθῇ ἄνθρωπος ἔν τινι παραπτώματι, ὑμεῖς οἱ πνευματικοὶ καταρτίζετε τὸν τοιοῦτον ἐν πνεύματι πρᾳότητος σκοπῶν σεαυτόν, μὴ καὶ σὺ πειρασθῇς. ἀλλήλων τὰ βάρη βαστάζετε, καὶ οὕτως ἀναπληρώσατε τὸν νόμον τοῦ Χριστοῦ."(Γαλ.6,1-2)

    "Ἡ οργή καταστρέφει ακόμα και τους φρόνιμους". (Παροιμ.15,1)

    "πᾶς ὁ ὀργιζόμενος τῷ αδελφῷ αυτοῦ εἰκῆ ἔνοχος ἔσται τῇ κρίσει" (Ματθ.5,22).

    "Πᾶσα πικρία καὶ θυμὸς καὶ ὀργὴ καὶ κραυγὴ καὶ βλασφημία ἀρθήτω ἀφ' ὑμῶν σὺν πάσῃ κακία" (Ἐφ.4,31)

    "Ὁ ἥλιος μὴ ἐπιδυέτω ἐπὶ τῷ παροργισμῷ ὑμῶν, μηδὲ δίδοτε τόπον τῷ διαβόλω" (Ἐφ. 4,26-27)

    "Όποιος χτυπάει το γάλα, βγάζει βούτυρο· και όποιος πιέζει τη μύτη βγάζει αίμα· και όποιος ερεθίζει οργή, προξενεί μάχες" (Παροιμίες 30:33.)

    "Μη σπεύδεις να θυμώνεις μέσα στο πνεύμα σου· επειδή, ο θυμός αναπαύεται μέσα στον κόρφο των αφρόνων." (Παροιμ.19,11).

    "Η φρόνηση του ανθρώπου συστέλλει το θυμό του· και είναι δόξα του να παραβλέπει την παράβαση" Παροιμίες 16,32)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπως πάντα έχεις πρόβλημα να αυτοεπιβεβαιωθείς αντί να μετανοήσεις.
    Στον μονόλογο μπορείς να παρουσιάζεις τα γεγονότα όπως θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΣφαλως και αυτο το σχολιο ειναι του Μιλτιαδη Σταυροπουλου του Αριστοτελους.
      μας το εστειλε και σε εμειλ

      Διαγραφή
    2. Ο Μιλτιαδης Σταυροπουλος μας εστειλε ενα χυδαιο και υβριστικο σχολιο χωρις υπογραφη και χωρις τσιπα.
      Δεν το δημοσιευουμε για να μην τον σιχαθητε....
      Τι να τον απαντησουμε;
      Ας μαθη λοιπον, οτι οσα γραψαμε περι κοπρου αυγειου της τρικαμηνιας ομαδος συμπεριλαβαμε και αυτον και αναφερομεθα κυριως σε αυτον.
      Ειναι ανθρωπος που αποτελει δημοσιον κινδυνον.
      Οταν τον καταλαβουν αυτοι τους οποιους συναναναστρεφεται θα με θυμηθουν.
      Τον εκανα το ΨΥΧΟΓΡΑΦΗΜΑ ΤΟΥ και το εδειξα σε 2 γιατρους με ενα ψυχιατρο και το ενεκριναν και το συνυπεγραψαν.
      Ας προσεχη εις το εξης γιατι θα προβουμε στην δημοσιευσι του και τοτε ...αμαρτωλοι που φυγωμεν;
      Δεν θα τον χωραει ουτε το Σταυροχωρι, ουτε οι Σταγιατες.
      θα αναγκασθη να μετοικηση εις αλλην χωραν, ισως στην .......Σπιναλογκα!!!!

      Διαγραφή
    3. Ο προβληματικος Σταυροπουλος ζηταει απο μενα να μετανοησω.
      Σε τι να μετανοησω;
      Μηπως ο ιδιος δεν καταλαβε ακομα τι θα πη αμαρτια;
      Μηπως δεν καταλαβαινει τι σημαινει αμαρτια;
      Εκεινος που προκαλει τον αλλο, ανηθικοις εργοις και λογοις, δεν χρειαζεται να μετανοηση;
      Το θυμα απο τι να μετανοηση;
      Που δεν κρατησε μεγαλυτερη υπομονη;
      Αυτος γι αυτο και μονο ειναι ενοχος και για τιποτα αλλο.

      Ο Σταυροπουλος γνωριζει καλα τι εκανε, τι δημιουργησε, ποσο βυσσοδομησε και ποσο αμαρτησε.
      Ομως ακομα δεν καταλαβε τιποτα απολυτως.
      Ουτε προκειται να καταλαβη.
      Θλιβομαι για την καταστασι του αλλα δεν μπορω να του προσφερω τιποτα.
      Ο προβληματικος ανθρωπος δεν μπορει, δεν εχει την ικανοτητα να προβληματισθη.
      Για τιποτα.
      Μονο φιγουραρει την ....προβληματικοτητα του.
      Παρακολουθειστε τον στα τελευταια του ...κατορθωματα....
      Και δεν καταλαβαινει τιποτα.
      Ουτε και οι ομοιοι ...φιλοι του απο μερια ....Βολου και Κρητης.

      Διαγραφή
    4. Φαίνεται ὅτι δὲν εἶσαι, ὅτι δὲν ἤσουν ποτὲ, τῆς νοοτροπίας καὶ τοῦ ἐπιπέδου ἀγάπης τους, ἀγαπημένε μας ἅγιε, ἀδελφέ, πατέρα, συναγωνιστά, φίλτατε, προστάτη, ὑπερασπιστή, πῶς νὰ σὲ προσφωνήσω, ὁμολογητή καὶ ἀγωνιστή κύριε Ὀδυσσέα Τσολογιάννη. Φαίνεται ὅτι ὁ Κύριος σὲ θέλει ἀποκλειστικὰ δικό Του, καὶ κανενὸς ἄλλου.

      Ὑπερασπιζόμενος τὴν ἀλήθεια τοῦ Εὐαγγελίου ἐπὶ δεκαετίες, καὶ σήμερα, ὑπερασπίζεσαι ὅλους τοὺς ἐν ἀληθεία δόγματος καὶ κατὰ προσπάθεια καὶ δύναμι βιωτῆς, ἀγωνιζόμενους νὰ διέλθουμε ἐπιτυχῶς τὸ test τῆς προσωρινῆς αὐτῆς ζωῆς. Μερικὲς φορές, τότε ποὺ στἰς ἑρμηνευτικές προσεγγίσεις τῆς Ἁγ. Γραφῆς συμφωνοῦσες μὲ τὴν αὐθαίρετη "ἀλληγορία" τοῦ Ν.Σ. ἢ προσπαθοῦσες νὰ συμβιβάσεις τὰ ἀσυμβίβαστα ἀποδεχόμενος σιωπηρὰ ὅτι ἡ ἀνθρωπότητα ζῇ δῆθεν στὰ "ἔσχατα τῆς Ἀποκαλύψεως" ὅπως διατυπωνόταν καὶ γινόταν ἀποδεκτὰ ἐκ τῶν περισσότερων, ὄχι μόνο τῶν ἐκ Βόλου, ἢ ὁμονοῶντας μὲ τὴν καταναγκαστικὴ ἀλλὰ καὶ προσβλητικὴ ἐπιβολὴ τῶν κειμένων τοῦ "ΣΗΜΑίνοντος" θεολόγου τοῦ "ἀδελφοῦ" ἰστολογίου, ἤ ἀνεχόμενος τὸν ψυχαναγκασμὸ ὅτι ἐνῶ ἡ κάρτα τοῦ πολίτη δίνεται ὠς ταυτότητα σὲ ἀρκετὲς χῶρες ἐδῶ καὶ 10 χρόνια, μόλις (καὶ ἂν) δοθῆ στὴν Ἑλλάδα θὰ ξεβαπτιστοῦμε διότι... θὰ προσκυνήσουμε τὸν ...Ἀντίχριστο, σοῦ ἐξομολογοῦμαι, εἶχα ἀνησυχήσει: "λὲς νὰ χάθηκε ὁ Ὀδυσσέας;". Ἀλλὰ νὰ ποὺ ἡ οικονομία τοῦ θείου σχεδίου σὲ ἔσωσε, ὄχι ἀσφαλῶς ἀπὸ τὰ ἀγαπητὰ πλὴν πλανεμένα ἀδέλφια μας, διότι οὐδείς ἀλάθητος καὶ ἀμετανόητος, ἀλλὰ... (τώρα μπορῶ νὰ τὸ διατυπώσω πιό καθαρά), ἀπὸ τὶς παρερμηνεῖες τῆς Ἁγίας Γραφῆς, ἀπὸ τὶς ἀδιόρατες ἀλλοιώσεις τῆς Πίστεως, ποὺ ὅμως δὲν εἶναι καθόλου ἀσήμαντες λεπτομέρεις. Ἐξ ὄνυχος τὸν λέοντα. Ὁ Κύριός μας μίλησε γιὰ "μία κεραία", ἔνα γράμμα, ἑνα ι (ἰῶτα).

      Ἐν τέλει, δόξα τῷ Θεῷ δὲν κατόρθωσαν νὰ σὲ μεταστρέψουν καὶ νὰ σὲ ἐγκλωβίσουν. Ἂν τυχὸν αἰσθάνεσαι προδομένος, ἢ μόνος, ὅπως τὸ πουλάκι, ὁ νεοσσὸς, ποὺ μόλις ἀπομακρύνθηκε, μόνος, ἀπὸ τὴ φωλιά του, καλύτερα μόνος ἀλλὰ μὲ τὸν Χριστὸ καὶ μὲ διατήρησι τῶν πεποιθήσεών σου παρὰ μὲ ἀδελφοὺς ποὺ σὲ θέλουν μόνο ὡς ἐντολοδόχο τῶν ἰδιαιτέρων θεωριῶν τους, ἢ καὶ σὲ παρασύρουν ἐκτὸς σωτηρίας. Γνωρίζεις ὅτι ὁ Θεὸς δὲν λέει ψέμματα ὅταν βεβαιώνει ὅτι στὴ ζωὴ αὐτὴ θὰ σοῦ προστεθοῦν περισσότεροι ἀληθινοί φίλοι καὶ πραγματικοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί.

      Ἡ ψυχολογία τῆς μάζας ἀλληλοεπιδρᾶ σὲ ἀδελφοὺς ποὺ "ανήκουν" σὲ μιὰ ὁμάδα ἢ νοοτροπία, ἐπἰσης στὸν ποιμένα καὶ στὸ ποίμνιο. Ὁ φίλος Μιλτ. καὶ τὸ κάθε μέλος τῆς δυναμικῆς ὁμάδος (οἱ ἀποκαλούμενοι "δικοί μας") ποὺ ἐνθουσιάζεται ἀπὸ τὴν ἐφήμερη δὀξα του καὶ τὴν ἀλληλο-ἀποδοχή του ἀπὸ τοὺς "ὅμοϊδεάτες" του, βάσει τῆς ψυχολογίας τῆς μάζας ἡ ὁποία στὶς περιπτώσεις αὐτὲς λειτουργεῖ ὡς καταφύγιο παρηκμασμένων συνειδήσεων (ὡς ἄβουλων, ὑποταγμένων στὴν ὁμαδικὴ βούληση τὴς μάζας, ἡ ὁποία συνήθως ὑπακούει στὶς ἐντολὲς τοῦ "γέροντα" (ἤ τῶν δεξαμενῶν διευθύνσεως ἰδεῶν τῆς ὁμάδας ἀτόμων)) ἀγανακτεῖ καὶ ἴσως μισεῖ ὅποιον δὲν ταυτίζεται μὲ τὶς ἀπόψεις του (τους), ἰδίως ὅταν στὸ παρελθὸν ταυτιζόταν, ἢ προσπαθοῦσε.

      Κάποτε, ὁ "ἀπόλυτος" θὰ καταλάβῃ ὅτι δὲν πράττει σωστά. Ἄς κρατήσῃ λοιπόν καὶ σήμερα κάποιες ἐπιφυλάξεις καὶ, ὅπως ὅλοι μας δὲν ἀποκλείεται στὸ μέλλον νὰ βρεθῇ πρὸ ἐκπλήξεων, καὶ νὰ λέει "τὶ ἔλεγα, τὶ ἔκανα".

      Συγνώμη γιὰ τὴν ἀνωνυμία μου.
      Χαῖρε ἐν Κυρίῳ πάντοτε ἀγαπητὲ κύριε Ὀδυσσέα. Μὴν κάνεις πίσω.

      Φίλος.

      Διαγραφή
  5. - Γνωρίζουμε σίγουρα ότι η συμπάθεια του είναι υποκριτική και είναι με ποιο όφελος;
    - Ο ίδιος τι απάντηση έδωσε στην ερώτηση σας; Ο χρονικός προσδιορισμός πως προέκυψε; Προέρχεται από ιατρό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο ποιον ιατρο φιλε μου;
      Απο τον προβληματικο ανθρωπο προερχεται.

      Διαγραφή
  6. Λίγη προσευχή χρειάζεται αδελφέ και μη ταλανίζεσαι. Την ώρα της εξόδου μας μόνο ο Κύριος την γνωρίζει. Πιάσε το κομποσχοίνι σου κι άσε για λίγο τον υπολογιστή. Ειρήνη εσωτερική χρειάζεσαι και τίποτε άλλο. Όσους σε έβλαψαν αστους στο Θεό. Εσύ ειρηνευσε και προσευχου γιατί μπορεί όπως λες να έλθει πολύ σύντομα το express.Καλα Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eσυ αδελφε γιατι ασχολεισαι με τον υπολογιστη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου