Πέμπτη, 8 Ιουνίου 2017

«Το τέρας του οικουμενισμού ετοιμάζεται να κατασπαράξει ό,τι απέμεινε» και οι Παλαιοημερολογίτες αρνούνται την ενωμένη αντιμετώπισή του, λόγω ...Ημερολογίου!

Έπεσαν οι μάσκες!

Πάπας Φραγκίσκος: Πάμε για την παγκόσμια Εκκλησία με ποικιλομορφία
-Έτοιμο να κατασπαράξει την Ορθοδοξία μας το τέρας του Οικουμενισμού


Του Μανώλη Κείου

    Την στιγμή που ο “αδερφός” του Βαρθολομαίος κάνει δημόσιες σχέσεις με τους Ευαγγελιστές και βραβεύεται για την οικουμενιστική του δράση, ο Πάπας Φραγκίσκος με την κλασσική -πλην αστήρικτη- επιχειρηματολογία περί ενότητος του Αγίου Πνεύματος, ξεκαθαρίζει πως στόχος του είναι η δημιουργία μιας “παγκόσμιας Εκκλησίας”!
    «Το ίδιο Πνεύμα δημιουργεί ποικιλομορφία και ενότητα, και έτσι διαμορφώνει έναν νέο, διαφορετικό και ενοποιημένο λαό: την παγκόσμια Εκκλησία» είπε ο ποντίφικας και οι μάσκες έπεσαν πλέον!

     Οι στιγμές που ζούμε είναι ιστορικές και κρίσιμες. Το τέρας του οικουμενισμού έχει βγάλει για τα καλά τα νύχια του και ετοιμάζεται να κατασπαράξει ό,τι απέμεινε από το βασανισμένο σώμα της Ορθοδοξίας μας!
  Κατά την ομιλία του με αφορμή την Πεντηκοστή ο Πάπας Φραγκίσκος μάλιστα χαρακτήρισε “πειρασμό” το να επιδιώκεται “ποικιλομορφία χωρίς ενότητα» και συμπλήρωσε «Ο αντίθετος πειρασμός είναι αυτός της αναζήτησης ενότητας χωρίς ποικιλομορφία».

    Ο Πάπας συνέχισε λέγοντας:
«Η προσευχή που κάνουμε στο Άγιο Πνεύμα είναι για τη χάρη να λάβουμε την ενότητα Του, αφήνοντας κατά μέρος τις προσωπικές προτιμήσεις. Aγκαλιάζει και αγαπά την Εκκλησία Του, την Εκκλησία μας. Είναι επίσης για να δεχόμαστε την ευθύνη για ενότητα μεταξύ όλων, να σβήνουμε τα κουτσομπολιά που σπέρνoυν το ζιζάνιο της διαφωνίας και το δηλητήριο του φθόνου, αφού το να είναι κανείς άνδρας και γυναίκα της Εκκλησίας σημαίνει να είναι άνδρας και γυναίκα της κοινωνίας. Πρέπει επίσης να ζητήσουμε μια καρδιά που να αισθάνεται ότι η Εκκλησία είναι η μητέρα μας και το σπίτι μας, ένα ανοιχτό και φιλόξενο σπίτι όπου μοιράζεται η πολλαπλή χαρά του Αγίου Πνεύματος».

   Ο ποντίφικας συνεχίζοντας το προκλητικό του κρεσέντο επισήμανε πως το Άγιο Πνεύμα έφερε μια νέα καρδιά, που δίνεται στους μαθητές και σε εμάς για τη συγχώρεση των αμαρτιών.

  «Ο Ιησούς δεν καταδικάζει [τους μαθητές] επειδή τον αρνήθηκαν και τον εγκατέλειψαν κατά τη διάρκεια του πάθους Του, αλλά τους παραχωρεί το πνεύμα της συγχώρεσης. Το Πνεύμα είναι το πρώτο δώρο του Αναστημένου Κυρίου και δίνεται κυρίως για τη συγχώρεση των αμαρτιών», είπε ο Πάπας
     «Η συγχώρεση είναι δώρο στον υψηλότερο βαθμό: είναι η μεγαλύτερη αγάπη όλων. Διατηρεί την ενότητα σε όλα, αποτρέπει την κατάρρευση και εδραιώνει και ενισχύει. Η συγχώρεση θέτει τις καρδιές μας ελεύθερες και μας δίνει τη δυνατότητα να ξεκινήσουμε ξανά» ολοκλήρωσε την ομιλία του ο επικεφαλής του Βατικανού.


    Αν υπάρχει λοιπόν έστω και ένας πλέον που αμφιβάλλει για το ποιο είναι το σχέδιο των θρησκευτικών ταγών του Χριστιανισμού μετά και από αυτές τις δηλώσεις θα πρέπει αν μη τι άλλο να προβληματιστεί!

11 σχόλια:

  1. Ο Παναγιώτης Σημάτης με την ανάρτησή του αυτή αποπροσανατολίζει ουσιαστικά, κατά την γνώμη μου, ως προς την αιτία, της μη ενότητος των Αντιοικουμενιστών. Εάν οι Αποτειχισμένοι ειλικρινά επιθυμούσαν την ενότητα και καταλαγή με τους Ορθοδόξους του Πατρίου (ΓΟΧ) δεν θα τους αποκαλούσαν συνεχώς Σχισματικούς και εκτός Εκκλησίας, ούτε θα προχωρούσαν σε δημόσιο διάλογο με λαϊκούς εκ των ΓΟΧ, έχοντας πνεύμα ουσιαστικά αντιπαράθεσης, αλλά θα έκαναν διάλογο, έστω και άτυπο κατ αρχάς, με τους Επισκόπους των ΓΟΧ, αφήνοντας κατά μέρος έστω και προσωρινά τις εντεκλίσεις και κατηγορίες, άλλωστε οι Αντιοικουμενιστές έχουν κοινό αντίπαλο τους φιλαιρετικούς και όχι τους άλλους Ορθοδόξους αδελφούς τους. Τίποτε όμως από όλα αυτά δεν έγινε και ούτε πρόκειται να γίνει, διότι οι Αποτειχισμένοι, κατά πλειοψηφία, δεν επιθυμούν καμμία ενότητα με τους ΓΟΧ, τους οποίους θεωρούν λανθασμένα ως απειλή για Την Εκκλησία. Κύριε Σημάτη αφήστε τα περί δήθεν ενοχής των ΓΟΧ για την μη ενότητα και πείτε δημόσια και ξεκάθαρα το τί φρονείτε γι αυτούς και σεις και η ομάδα που ανήκετε. Εμείς παντως δεν θα σας ακολουθήσουμε, ούτε σχισματικούς, ούτε εκτός Εκκλησίας σας Θεωρούμε, η δε άποψή μας να παραμείνουμε όλοι οι Αντιοικουμενιστές με το Πάτριο Εορτολόγιο, εκτός των σοβαρών θεολογικών λόγων που επικαλούμεθα έχει και την σημαντική συμβολική αξία, ότι πρακτικά ο Οικουμενισμός στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας άρχισε με την αλλαγή του ημερολογίου για συνεορτασμό με τους Αιρετικούς με σκοπό την σταδιακή ένωση μαζί τους, άρα θα ξηλώσουμε την πορεία αυτή από το πρώτο της βήμα και παράλληλα οι αληθινοί Ορθόδοξοι θα διαφέρουν από τους φιλοοικουμενιστές και τους συνοδοιπόρους τους έχοντας ένα σημαντικό εξωτερικό στοιχείο διαφοράς, που θα τους διακρίνει μεταξύ τους στο λαό, το Ορθόδοξο Εορτολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε ανόητε γνήσιε Χριστιανέ,δεν ακολουθούν το Π.Η. οι φιλοοικουμενιστές Ρώσοι( οι Οικουμενιστές από το Άγριο Όρος και τα Ιεροσόλυμα,οι αιρετικοί Σέρβοι κλπ.);Για ποίο Ορθόδοξο Εορτολόγιο μας λες( δεν άλλαξαν το ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ αλλά το ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ );;Αν ήταν το πρώτο βήμα του Οικουμενισμού η αλλαγή του ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ( και όχι του ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ ),δεν θα άλλαζαν και το Πασχάλιο οι προδότες του 1924( γιατί πέρασαν 93 χρόνια και αλλαγή Πασχαλίου έκαναν μόνο οι Φινλανδοί και οι Εσθονοί );;;Οι καινοτομίες των Γ.Ο.Χ.δεν τους κατατασουν στους αιρετικούς;;;;Υπάρχουν δυνάμει αιρετικοί και σχισματικοί(!) ;;;;;Γιατί δεν ζητούν οι γνήσιοι από τους Αποτειχισμένους να αλλαξουν ΚΑΙ το ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ των ακινήτων εορτών για να συνεορταζουν μαζί τους τα Χριστούγεννα κλπ.( από το 1054 μέχρι το 1582 συνεόρταζαν μαζί Ορθόδοξοι και αιρετικοί και οι Άγιοι Γ.Παλαμάς και Ε.Μάρκος δεν διαμαρτύρωνταν ότι μας Λατίνισαν γι'αυτό );;;;;;Γιατί δεν διαβάζεις την ''ατομική βόμβα''που εκλεκτού κ.Ι.Ρίζου και τον διάλογο του κ.Παπαρρήγα με τον άριστο Θεολόγο Πατήρ Ε.Τρικαμηνά( από τις απαντήσεις σου στον κ.Σημάτη,το συμπέρασμα είναι ότι δεν διαβάζεις τίποτα από αυτούς τους ΠΥΡΓΟΥΣ της Ορθοδοξίας );;;;;;;
      Ξύπνα δάσκαλε και γύρνα στην Εκκλησία του Χριστού πριν είναι αργά( η πλάνη του παλαιοημερολογιτικού σχίσματος σε χωρίζει από τον Χριστόν )!!!

      Διαγραφή
    2. Κύριε Σαχάρ ( 9 Ιουνίου 2017 2:51 μ.μ), επί 14 Τοπικών Εκκλησιών της επίσημης Εκκλησίας οι 10 ακολούθησαν σταδιακά και ακολουθούν σήμερα το Νέο Ημερολόγιο με αποτέλεσμα να συμπίπτουν Εορτολογικά στο μεγαλύτερο μέρος των Εορτών με τους Αιρετικούς. Όσον αφορά τις άλλες 4 υπάρχουν ακόμη σοβαρές εσωτερικές αντιδράσεις για όποια αλλαγή για δε τα Ιεροσόλυμα η παραμονή στο Πάτριο Ημερολόγιο- Εορτολόγιο είναι θέμα ουσιαστικά επιβίωσης του Πατριαρχείου( ο νοών νοείτω), η μεγάλη όμως μάχη εναντίον του Οικουμενισμού και της Νέας Εκκλησίας που επαγγέλεται διαδραματίζεται κυρίως στην Ελλάδα και εδώ επίσημα επικρατεί το Νέο. Όσον αφορά το Άγιο Όρος δυστυχώς, εκτός ολίγων επαινετών εξαιρέσεων, μας απογοήτευσε, καθώς ως φαίνεται η υποτιθέμενη Ακρόπολις Εάλω. Η προοπτική όλων μας δεν πρέπει να βλέπει μόνο τα όσα έγιναν μέχρι σήμερα εναντίον Της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας, αλλά και όσα αναμένονται αργά ή γρήγορα να γίνουν. Η ύπαρξη πρακτικών διαχωριστικών γραμμών, όπως το Εορτολογικό που είναι άμεσα συνδεδεμένο με το Ημερολογιακό, μεταξύ Ορθοδόξων και Αιρετικών, θα ήταν σίγουρα χρήσιμο μέσον και ήδη χρησιμοποιημένο στο παρελθόν από Την Ορθόδοξη Εκκλησία που ουσιαστικά απαγόρευε το συνεορτάζειν πρώτα με τους Ιουδαίους και κατόπιν κατά το δυνατόν και με τους Αιρετικούς. Όσο για το αν είμαι ή όχι ανόητος τόσο εγώ όσο και οι ΓΟΧ, διότι γι αυτή την ιδιότητά μου με αποκαλείς με αυτό τον τρόπο, το έχει αποδείξει το παρελθόν και πολύ περισσότερο θα το αποδείξει το μέλλον. Ήδη ζήσαμε το τραγικό για την Ορθοδοξία γεγονός της "Συνόδου Της Κρήτης " αλλά μερικοί ακόμη και από τους Αποτειχισμένους δεν κατάλαβαν ότι τα Εκκλησιαστικά μοντέλα που πίστευαν, όπως για παράδειγμα ότι οι ΓΟΧ είναι απειλή για την Εκκλησία ναυάγησαν και κατέρρευσαν από τα ίδια τα γεγονότα. Σου εύχομαι καλό Παράδεισο και στο ιστολόγιο τις ευχαριστίες μου για την φιλοξενία

      Διαγραφή
  2. Απαγόρευσε το συνεορτάζειν με τους αιρετικούς;Που και ποίος το λέει αυτό;;Εσύ δεν εόρτασες Πάσχα με Λατίνους τον Απρίλη;;;Γιατί δεν απαντάς στις 7 ερωτήσεις;;;;Δεν είναι απειλή για την Εκλλησία του Κυρίου τα σχίσματα;;;;;Το όνομα‘‘Παλαιοημερολογίτης‘‘ δεν είναι το φρένο των σίγονταροοικουμενιστών;;;;;;
    Θεωρείς σχισματικό,αιρετικό, σχισματοαιρετικό(σαν τον Μάννη )ή Ορθόδοξο τον Πατήρ Ευθύμιο Τρικαμηνά;;;;;;;
    Καλό Παράδεισο "αδελφέ "(τα "αυτάκια‘‘ θα φύγουν όταν αποτειχιστής από την Παράταξη του Καβουρίδη)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Σαχάρ κάνετε λάθος για τους Λατίνους, όχι εμείς αλλά οι Λατίνοι, που ακολουθούν το Γρηγοριανό Ημερολόγιο, κάποιες χρονιές συμπίπτουν στην εορτή του Πάσχα με το Ιουλιανό Ημερολόγιο, που χρησιμοποιεί η Ορθόδοξη Εκκλησία κατόπιν Συνοδικής συμφωνίας επί αιώνες, που επιβεβαιώθηκε όχι σε μία αλλά και στις 7 Οικουμενικές Συνόδους που συνέχισαν την Παράδοση αυτή και Εορτολογική συμφωνία και την μακραίωνα πράξη της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Βεβαίως και οι Μονοφυσίτες ακολουθούν το Ιουλιανό σε αντίθεση με τους Παπικούς και τους Μεταρρυθμισμένους ( Προτεστάντες ). Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν αλλάζει το Εορτολόγιό της επειδή κάποιοι εκ των Αιρετικών παρέμειναν στην παράδοση που είχαν όταν και εκείνοι ήταν Ορθόδοξοι, αλλά δεν επιδιώκει, όπως έγινε με την εισαγωγή του Νέου, να συνεορτάζει με Αιρετικούς αλλάζοντας το δικό της Εορτολόγιο, προς εξυπηρέτηση σταδιακής ενότητος με αυτούς. Όσο για τα Σχίσματα στην Εκκλησία και βέβαια δεν πρέπει να γίνονται όταν αυτά είναι κατακριτέα, δηλαδή οφείλονται σε πλάνες ή σε ανθρώπινα πάθη και εγωϊσμούς. Όταν όμως υπάρχουν σοβαροί Δογματικοί ή Κανονικοί λόγοι και αφού χρησιμοποιηθεί και αποτύχει κάθε πρόσφορο μέσον για θεραπεία του προβλήματος, τότε η Παράδοση της Εκκλησίας παραδέχεται τα λεγόμενα ΕΠΑΙΝΕΤΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ, τα οποία διασώζουν στην ουσία την Ορθόδοξη Εκκλησία και επειδή γράφεται πολλάκις το επιχείρημα, ότι τα Επαινετά Σχίσματα γίνονται μόνο για Δογματικούς λόγους, διαβάστε παρακαλώ από την Εκκλησιαστική Ιστορία το λεγόμενο " Σχίσμα των Ιωαννιτών Επισκόπων " που αντέδρασαν για την άδικη καταδίκη του Αγίου Ιωάννη του Χρυσόστομου, δηλαδή για καθαρά σοβαρό Κανονικό θέμα. Το όνομα "Παλαιοημερολογίτης" δεν το δώσαμε εμείς στον εαυτό μας, αλλά εκείνοι που μας εδίωξαν και μάλιστα με την ονομασία αυτή εκφράζουν την περιφρόνισή τους απέναντί μας. Η ονομασία που δεχόμαστε, το Γνήσιος Ορθόδοξος Χριστιανός (ΓΟΧ) είναι αρχαία ονομασία που χρησιμοποίησαν οι Ορθόδοξοι και άλλων εποχών προς διάκριση από τους δήθεν Ορθοδόξους της εποχής τους. Όσον αφορά τον Πατέρα Ευθύμιο Τρικαμηνά και όλη την ομάδα Ορθοδόξων που τον ακολουθεί δεν τους θεωρώ Σχισματικούς ούτε εκτός Εκκλησίας, αλλά διαβλέπω σε αυτούς έντονη αντίθεση εναντίον των ΓΟΧ, τους οποίους εκείνοι θεωρούν Σχισματικούς και εκτός Εκκλησίας, στάση και θεώρηση που δεν ανέπτυξαν σήμερα, αλλά έχουν ως "πνευματική κληρονομιά" από τους ανθρώπους που γνώρισαν και σχετίσθηκαν πνευματικά στο παρελθόν όταν ανήκαν στην κρατούσα Εκκλησία και ακολουθούσαν ουσιαστικά τους συνοδοιπόρους των φιλαιρετικών. Τώρα που από τα γεγονότα αποφάσισαν να ακολουθήσουν ένα νέο δρόμο αγωνιζόμενοι για την Ορθοδοξία πιστεύω ότι θα έπρεπε να ξαναμελετήσουν το θέμα των ΓΟΧ με ηρεμία και υπό το πρίσμα των νέων δεδομένων, με τρόπο δίκαιο και φιλάδελφο. Όσον αφορά τον, Άγιο για μένα, Χρυσόστομο Καβουρίδη και κατασυκοφαντημένο, από τους δήθεν Ορθοδόξους, που σεις αποκαλείτε " συγονταροοικουμενιστές " τους παρελθόντος και του παρόντος, σκέψου μόνο μία λεπτομέρεια, Εκείνος στην εποχή του τόλμησε να θυσιάσει τα πάντα για την Ορθοδοξία, Σήμερα σεις αναζητείτε έστω και ένα Επίσκοπο να πράξει ότι έπραξε Εκείνος και δεν τον βρίσκετε πουθενά. Να με συγχωρέσει το ιστολόγιο που επανήλθα στο θέμα, αλλά το έπραξα διότι ο κ. Σαχάρ μου υπέβαλε συγκεκριμένες ερωτήσεις. Παρακαλώ αδελφέ ερεύνησε και εσύ και όλοι οι συναγωνιστές σου το θέμα περισσότερο, εμείς δεν σας εχθρευόμαστε, αλλά δεν μπορεί να υπάρξει ενότητα μεταξύ μας όταν μας θεωρείτε Σχισματικούς, Εκτός Εκκλησίας και απειλή για Την Εκκλησία που πρέπει να εξουδετερώσετε, γιατί αυτή σας η θεώρηση είναι ΠΛΑΝΗ και αυτή η πλάνη είναι πιθανό να μη φέρει τους καρπούς που επιθυμείτε για τον Αγώνα που κάνετε. ( Τελικό Σχόλιο )

      Διαγραφή
  3. 1/2

    Εγώ πιστεύω οτι όταν λένε πχ, οι "αποτειχισμένοι" την λέξη "παλαιοημερολογίτες", τα βάζουν όλα στο ίδιο τσουβάλι.

    Ασχέτως αν μετά, στην πορεία προέκυψαν αιρέσεις και σχίσματα στο παλαιό (που όμως πάντα η Εκκλησία διαχώριζε την θέση της από κάθε καταδικασμένη αίρεση που προέκυπτε) όπως πχ. της νεο-εικονομαχίας που προέκυψε όπου οι ορθόδοξοι έπρεπε να διαχωρισουν και πάλι τις θέσεις τους, οι νεοημερολογίτες κάνουν πάντα ένα λάθος.

    Κάτω από την λέξη "παλαιοημερολογίτες" τσουβαλιάζουν τους πάντες...

    Στην Ελλάδα δυο είναι οι "πηγές" των παλαιοημερολογιτών
    α) Ματθαιϊκοί
    β) Φλωριναίοι

    Μόνο οι Ματθαιϊκοί αφήσανε διαδόχους και μόνο οι Ματθαιϊκοί παραμένουν σταθεροί στις θέσεις τους μέχρι σήμερα.


    Το 1924 έγινε Σχίσμα. Σχισματικός είναι ο καινοτόμος.
    Το 1924 έγινε ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ αλλαγή του Ημερολογίου (τόσο Εκκλησιαστικά όσο και Νομικά).
    Το 1924 το ημερολόγιο το αλλάξανε διότι θεωρούσαν "Εκκλησίες" και "Συγκληρονόμους της Βασιλείας του Θεού" τους αιρετικούς και "θέλανε να ΣΥΝΕΟΡΤΑΖΟΥΝ μαζί τους". Για αυτό άλλαξε το ημερολόγιο.
    Από το 1924 και μετά υπήρξε μια περίοδος με λυσώδη διωγμό κατά των εναπομείναντων Ορθοδόξων (παλαιοημερολογιτών) "για το ημερολόγιο" διότι η νέα τάξη έπρεπε πάση θυσία να περάσει το νέο ημερολόγιο για να ακολουθήσουν μέσω του συνεορτασμού με τους αιρετικούς λατίνους, και τα υπόλοιπα βήματα για να φέρουν τον Οικουμενισμό. Έπρεπε δηλαδή να καταπατηθούν οι παραδόσεις και πολλά άλλα.

    Οι λεγόμενοι "παλαιοημερολογίτες" (εναπομείναντες ορθόδοξοι, πιστοί στις παραδόσεις της Ορθοδοξίας) φωνάζοντας "φραγκέψαμε-φραγκέψαμε"...αντιστάθηκαν στην Πονηρή, ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ και Υπουλη αυτή αλλαγή και έκαναν αγώνα πολλών ετών από το 1924 μέχρι το 1935... καθώς αφενός διωκόντουσαν με κανονικό διωγμό ΣΚΛΗΡΟΤΑΤΑ αλλά αφετέρου ενημέρωναν τους νεοημερολογίτες και ανέμεναν να μετανοήσουν οι νεοημερολογίτες και να επιστρέψουν στην τάξη και την 2000 ετών παράδοση της Εκκλησίας.... δηλαδή "Στην ΜΙΑ Εκκλησία" από την οποία μέσω του σχίσματος που έκαναν "έβγαλαν εαυτούς" και ας είχαν "πολιτικά" / "κρατικά" την Εξουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 2/2

    Το σχίσμα έγινε για να γίνουν αυτά που πάθανε οι νεοημερολογίτες σήμερα (Οικουμενισμός), πράγματα για τα οποία φωνάζουν οι "Αποτειχισμένοι".

    Η αλλαγή του Ημερολογίου (καλενδαρίου) έχει καταδικαστεί πολάκις από Πανορθόδοξες Συνόδους του παρελθόντος (δηλαδή δεν υπάρχει τίποτα μη γνωστό ...που θα έπρεπε να κριθεί εκ νέου σε κάποια νεότερη Πανορθόδοξη Σύνοδο).

    Και μην ξεχνάμε και την πολύ πιο πρόσφατη Εγκύκλιο της Πανορθόδοξης Συνόδου του 1848 όπου καταδικάζουν ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ (ακόμα και πάπας, πατριάρχης,... άγγελος εξ ουρανού να είναι) και τον βάζουν στο "ΑΝΑΘΕΜΑ" (δηλαδή τον ΕΚΒΑΛΛΟΥΝ εκ της ΜΙΑΣ Εκκλησίας).

    Θα έπρεπε λοιπόν όλοι όσοι βρίσκονται εντός της Σχισματοαίρεσης πλέον του Νεοημερολογιτισμού - Οικουμενισμού και άρα ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας και ΥΠΟ των Αναθεμάτων των Πατέρων,...να δούνε ΠΟΙΟΙ στην Ελλάδα (και παγκοσμίως) ανήκουν όντως στην ΜΙΑ Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία σήμερα, και άρα ως σύνοδος είναι η συνέχεια Αυτής της ΜΙΑΣ Εκκλησίας (για Ελλάδα) (και για να ανήκουν στην ΜΙΑ Εκκλησία του Θεού, σίγουρα ΔΕΝ είναι οι καταπατητές των παραδόσεων νεοημερολογίτες αλλά ούτε και οι τόσο σε σχέση με τους παλαιοημερολογίτες, όσο και με τους νεοημερολογίτες σχισματικοί και "ακέφαλοι" - χωρίς αποστολική διαδοχή φλωριναίοι που κοινωνούν κατά τα συμφέροντά τους με όλους και με όλα - είναι δηλαδή ο λεγόμενος "Παλαιοημερολογίτικος Οικουμενισμός") και εν συνεχεία να μετανοήσουν λοιπόν οι νεοημερολογίτες και να κάνουν ΟΛΑ όσα ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ η Ορθοδοξία για τους ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ και ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ προκειμένου να ενταχθούν στην ΜΙΑ Εκκλησία του Χριστού.

    Πρέπει δηλαδή να "μετανοήσουν" και να "ταπεινωθούν", άλλος δρόμος ορθόδοξος, δεν υπάρχει...!!!
    Και ο δρόμος αυτός απαιτεί πολύ καλή μελέτη των γεγονότων και όχι "τσουβάλιασμα"...!!!

    Οποιαδήποτε "ένωση" πρέπει να διέπεται και από Ορθοδοξία.
    Δηλαδή πρέπει να γίνει με τον σωστό και ορθόδοξο τρόπο.
    ΔΕΝ αρκεί να γίνει απλά και μόνο μία ένωση προκειμένου να αυξηθεί η "δύναμη" (αριθμός προσώπων) για τις "εντυπώσεις".

    Η ζημιά όπως βλέπετε έγινε από το 1924 που καινοτόμησαν / κάνανε το σχίσμα του Νεοημερολογιτισμού / Οικουμενισμού μέχρι σήμερα. Πλέον απλά ολοκληρώνουν τα έργα τους με αυθάδεια και Απροκάλυπτα...δίχως να φοβούνται ΤΙΠΟΤΑ...

    Για εμένα αυτό είναι το κρίμα...
    Οτι θα πάνε ψυχές χαμένες.
    Εμείς οι του (σωστού) παλαιού δεν νοιαζόμαστε να αυξήσουμε τον αριθμό των ατόμων μας για τις εντυπώσεις. Όσοι κατάλαβαν τι έγινε, "ξέρουν" και που να πάνε. Εμείς απλά αγωνιζόμαστε και κρατάμε την ορθοδοξία ακαινοτόμητη μέχρι τέλους...

    Μη φοβού το μικρό ποίμνιον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1/2

    Και κάτι που ξέχασα να προσθέσω χθες.

    Οι σωστοί "παλαιοημερολογίτες" αυτός είναι ο λόγος που δεν έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με όσους είναι με το νέο ημερολόγιο αλλά ΚΑΙ με όσους κοινωνούνε εν γνώση τους με αυτούς (παγκοσμίως).

    Είναι απλώς η ορθόδοξη και σωστή (βάση των πατέρων και της ορθοδοξίας γενικότερα) στάση που πρέπει να κρατάνε οι Ορθόδοξοι σε περιπτώσεις σχισματικών και αιρετικών.

    Όσοι απλώς κρατάνε το παλαιό ημερολόγιο (παγκοσμίως αναφέρομαι, όχι μόνο Ελλάδα) αλλά είναι εν γνώση τους σε κοινωνία με τους αιρετικούς και με όσους κοινωνούν με τους αιρετικούς...ε, αυτοί δεν είναι ορθόδοξοι και δεν πρέπει να έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους...!!!

    Μέγας Άγιος Βασίλειος: «Οίτινες τήν υγια ορθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ομολογειν, κοινωνουσι δέ τοις ετερόφροσι, τούς τοιούτους, ει μετά παραγγελίαν μή αποστωσιν, μή μόνον ακοινωνήτους έχειν, αλλά μηδέ αδελφούς ονομάζειν».

    Τα βλέπουμε πχ. με τους Ρώσους, Σέρβους, κλπ που όλοι τους συνέχισαν να έχουν κανονικότατα - σαν να μην τρέχει τίποτα, μετά το 1924 Εκκλησιστική Κοινωνία με τους Νεοημερολογίτες.

    Θα έλεγε κάποιος νεοημερολογίτης οτι το έκαναν αυτό διότι δεν έγινε και τίποτα το ιδιαίτερο με την αλλαγή του ημερολογίου. (δηλαδή οτι τάχα συνέχισαν να είναι ορθόδοξοι οι νεοημερολογίτες και για αυτό όλοι οι άλλοι κράτησαν την κοινωνία μαζί τους)

    Έλα μου όμως που κράτησαν κοινωνία (από το 1924 μέχρι και σήμερα) ΚΑΙ με την Εκκλησία της Φινλανδίας που έχει αλλάξει ΚΑΙ το Πασχάλιο...!!! (αυτό πως το σχολιάζετε?)

    Επίσης σήμερα βλέπουμε οτι ενώ πχ. ο Βαρθολομαίος έχει κάνει άπειρες άκρως αιρετικές δηλώσεις, συλλείτουργα με τους αιρετικούς συμπροσευχές κλπ..., οι "παλαιοημερολογίτες" παγκοσμίως ΚΑΙ ΠΑΛΙ δεν έκοψαν κοινωνία μαζί του (δεν τρέχει κάστανο δηλαδή).

    Το κερασάκι στην τούρτα είναι οτι ΚΑΙ οι παλαιοημερολογίτες παγκοσμίως έχουν προβεί σε αιρετικές συμπροσευχές, συλλείτουργα με αιρετικούς, και αιρετικές δηλώσεις...(με μία από τις πιό πρόσφατες αυτή του Ρώσου επικεφαλής για τον Πάπα Ρώμης).

    Με άλλα λόγια ο λόγος που "οι άλλοι" κράτησαν Εκκλησιαστική Κοινωνία εν γνώση τους μαζί με εσάς τους νεοημερολογίτες ΔΕΝ ήταν η "Ορθότητα" σας (ως προς την ορθοδοξία) αλλά το γεγομνός οτι οι σκοτεινές δυνάμεις ΗΔΗ είχαν βάλει σε καίριες θέσεις ανθρώπους δικούς τους που θα τους εξυπηρετούσαν να εκπληρώσουν τους πονηρούς σκοπούς τους για να φέρουν την Παν-Αίρεση του Οικουμενισμού.

    Ποιός μπορεί να διαφωνήσει με αυτή την άποψη από τη στιγμή που η ίδια η ιστορία και όλες οι κινήσεις που έγιναν μέχρι τώρα από όλους παγκοσμίως το αποδεικνύει (από το 1924 εως σήμερα)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 2/2

    Το 1924 έγινε αναμφισβήτητα Σχίσμα.
    Εφόσον λοιπόν ο "Σχισματικός" από το 1924 μέχρι σήμερα είναι και ο "Καινοτόμος" (όχι ο αμυνόμενος ο προασπιζόμενος την ορθοδοξία),.... τότε ο ένας εκ των δυο

    α) Νεοημερολογίτες

    (κάνανε ΣΧΙΣΜΑ και αλλάξανε με ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ το ημερολόγιο για εκπληρώσουν τους πονηρούς σκοπούς τους που διαφαίνονται ξεκάθαρα ΚΑΙ γραπτώς από την αιρετική εγκύκλιο του 1920 αλλά και από ΟΛΗ την εν συνεχεία (μετά το σχίσμα) ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ τους ...δηλαδή για να συνεορτάζουν με τους αιρετικούς γιατί τους θεωρούν "Εκκλησία" και "Συγκληρονόμους της Βασιλείας του Θεού". Σήμερα και ΑΦΟΥ φράγκεψαν πλήρως, ΜΕΡΙΚΟΙ από αυτούς φωνάζουν προσπαθώντας να βρούν το δίκειο τους)

    β)Σωστοί Παλαιοημερολογίτες (Ελλάδος).

    (Από την αρχή και μέχρι σήμερα ήταν ξεκάθαροι Εκκλησιολογικά. Παρά τις επιμέρους προδοσίες που ακολουθησαν στο εσωτερικό του παλαιού (για να τους διασπάσουν, βλέπε τις φάσεις και τις αντιφάσεις του Χρυσόστομου Καβουρίδη, που μετά το 1937 έφτασε σε σημείο να έχει δηλώσει οτι "έπρεπε κάποιος να προσποιηθεί τον παλαιοημερολογίτη" (και πέθανε χωρίς να αφήσει διαδόχους - αφήνοντας ξεκρέμαστους και ακέφαλους ουσιαστικά τους υποστηρικτές του) και παρά τα όποια σχίσματα και αιρέσεις προέκυψαν εν συνεχία (τα οποία και εκβλήθηκαν από την Εκκλησία), κατάφεραν με αγώνα να συνεχίσουν, να διατηρήσουν την ορθοδοξία αλώβητη και ακαινοτόμητη όπως την παρέλαβαν από τους Πατέρες, και ταυτόχρονα (μέχρι σήμερα) συνέχισαν να ΜΗΝ έχουν κοινωνία ούτε με τους Νεοημερολογίτες ούτε με όσους κοινωνούν εν γνώση τους με τους Νεοημερολογίτες.

    Ιδίως τώρα που το πρόσωπο του Οικουμενισμού ΦΑΝΕΡΩΘΗΚΕ και έγιναν όλοι οι προδότες της ορθοδοξίας (Παγκοσμίως) Θρασείς και Απροκάλυπτοι, ΦΑΝΗΚΕ οτι είχαμε ΔΙΚΕΙΟ...
    Κάποιοι πονηροί νεοημερολογίτες λέγανε οτι το Θαύμα του Τιμίου Σταυρού που έγινε το 1925 και το είδαν 2000 άτομα και το έγραψαν οι εφημερίδες, ήταν δήθεν εκ του "διαβόλου" και οτι δεν έδειχνε ο Θεός το "που" βρίσκεται πλέον η ΜΙΑ Εκκλησία Του...!!! Σήμερα όμως βλέπουμε οτι δεν μπορεί η ΜΙΑ Εκκλησία Του να βρίσκεται εκεί που βρίσκεται το ΨΕΜΑ και η ΔΥΣΩΔΙΑ του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ...αλλά εκεί που βρίσκεται ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ και η (ορθόδοξη) ΑΛΗΘΕΙΑ....όσο λίγοι και να απέμειναν...όσο μικρό και να είναι πλέον το ποίμνιο...!!!

    Βρίσκονται λοιπόν εντός του Σχίσματος οι Καινοτόμοι Νεοημερολογίτες και άρα Εκτός της ΜΙΑΣ Εκκλησίας του Θεού (Να βρισκόμαστε εντός της Μίας Εκκλησίας του Θεού μας νοιάζει όχι να βρισκόμαστε απλά εντός κάποιας κοσμικής εκκλησίας με εξουσία πολιτική ή κρατική και να διοικούμε εδώ στην γη - μην κοιτάτε τις κοσμικές γήινες επισημότητες, διότι τότε ικανοποιείτε πιθανώς μόνο το εγωιστικό κομμάτι και όχι το ουσιαστικό που είναι η ορθή πίστη)

    ... και οι άλλοι (οι σωστοί Παλαιοημερολογίτες) είναι αναγκαστικά η συνέχεια της Μίας Εκκλησίας (για Ελλάδα).

    Εάν δεν αποδεχτεί κάποιος οτι το 1924 έγινε Σχίσμα και οτι ο σχισματικός είναι αναγκαστικά ο καινοτόμος (που με την καινοτομία του ήθελε μάλλιστα να φέρει τον οικουμενισμό - όπως και έκανε), αυτός δηλαδή που ανατρέπει τις παραδόσεις και όχι ο αμυνόμενος που προσπαθεί να προστατέψει την Εκκλησία και την Ορθοδοξία..., τότε "σήμερα" μπορεί (ορθά) να φωνάζει εναντίων του Οικουμενισμού και να έχει δίκειο...αλλά βρίσκεται και ταυτόχρονα εκτός της Μίας Εκκλησίας του Θεού λόγω του πονηρού σχίσματος πρωτίστως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο αδελφέ,σε ποία όμως Παράταξη του Αγίου Καρπαδάκη να έρθω,στου Στεφάνου του κ.Κάτσουρα- Αναγνώστού;Στην Βουλγαρία ποία είναι η Εκκλησία του Χριστού αδελφέ;;Για τον Μάννη είναι αιρετικός ο π.Ε.Τρικαμηνάς, για εσένα είναι σχισματικός;;;Αυτοί που από άγνοια ακολουθούν το σατανικό νέο ημερολόγιο,θα πάνε στην αιώνια ΚΟΛΑΣΗ;;;;Είναι δόγμα το ημερολόγιο;;;;;Είναι Παράδοση το ημερολόγιο;;;;;;Ποίες είναι οι αιρέσεις του αντιχρίστου Οικουμενισμού( η αλλαγή του ημερολογίου είναι Οικουμενισμός;);;;;;;;
      Το πρόβλημα είναι τούτο: Γιατί δεν άλλαξαν ΚΑΙ το εορτολόγιο των ακινήτων εορτών το 1924 ( οι προδότες Μεταξάκης και Παπαδόπουλος ) για να συνεορτάζουν με τις τοπικές Εκκλησίες που ήταν με το Π.Η. ΚΑΙ για να απομακρυνθούν εορτολογικά(100%)από τους μεγαλύτερους αιρετικούς ( Λατίνους);

      Διαγραφή
  7. Το οτι κάνουμε το σταυρό μας ειναι θέμα "Δογματικό"?
    Μήπως να τον καταργήσουμε και αυτόν?
    Η κατάργηση της Νηστεία των Αποστόλων είναι θέμα "Δογματικό" ή παράδοσης?

    Όταν ΤΡΕΙΣ Πανορθόδοξες Σύνοδοι έχουν αποφασίσει και λένε οτι όποιος αλλάξει το ημερολόγιο (καλενδάριο) ας είναι στο ανάθεμα δεν το σέβεσαι? Δεν το αποδέχεσαι? Σέβεσαι δηλαδή μόνο όταν κάτι είναι δογματικό?

    Η ασέβεια αυτή οδήγησε όλους όσους την αποδέχτηκαν να είναι σήμερα μολυσμένοι από τον οικουμενισμό.

    Εμείς που κρατήσαμε τις παραδόσεις και κόψαμε κοινωνία με τους σχισματοαιρετικούς νεοημερολογίτες αλλά και με όσους (παγκοσμίως) είχαν κοινωνία εν γνώση τους έμμεσα ή άμεσα με αυτούς, όχι μόνο δικαιωθηκαμε διότι φάνηκε τελικώς οτι ορθά πράξαμε, αλλά ΔΕΝ πάθαμε και ΤΙΠΟΤΑ απολύτως από την παναίρεση του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.

    Η Πανορθόδοξη Σϋνοδος του 1948 αναθεματίζει ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ με αυστηρότητα. Έχει κάποιον περιορισμό η απόφαση αυτή στα "δογματικά" θέματα? (και σκέψου οτι φτάνει στο σημείο αυστηρότητας να λέει "ακόμη και άγγελος εξ ουρανού να είναι ο καινοτόμος, ανάθεμα..!!!!")

    Είναι άλλο πράγμα να γίνει μια οικονομία σε κάτι κάποτε επειδή ήταν κάποια ανάγκη (πχ. για να σωθούν ανθρώπινες ψυχές ή επειδή υπήρχε κίνδυνος για την Ορθοδοξία και άρα για την ΜΙΑ Εκκλησία, με πολύ μεγάλη διάκριση) και άλλο να καταπατώνται αποφάσεις Πανορθοδοξων Συνόδων και γενικότερα η "Παράδοση" της Εκκλησίας (Γραπτή και Άγραφη) επειδή θέλουν να φέρουν τον οικουμενισμό, θέλουν να φραγκέψουν, θέλουν να καταστρέψουν την Ορθοδοξία...

    Όταν σου λέει "θεωρούμε Εκκλησίες και Συγκληρονόμους της Βασιλείας του Θεού" τις αιρέσεις και θα "Αλλάξουμε το Ημερολόγιο" για να "Συνεορτάζουμε" με όλους αυτούς..., (δηλαδή για καταστροφή της ορθοδοξίας) τότε "τι είναι αυτό που σε κάνει να "μην βλέπεις" οτι ως νεοημερολογίτης ανήκεις στο λάθος δέντρο που όπως είδαμε ιστορικά παρήγαγε όντως "κακούς καρπούς" (ή στο "λάθος καράβι" που οδηγεί στον όλεθρο και στην κόλαση).


    Λες "που να πάω".
    Μα φίλε μου εάν δεν αποδεχτείς οτι έγινε σχίσμα και οτι ένας εκ των δυο είναι σχισματικός (παλαιό - νέο), αν δεν αποδεχτείς οτι όντως ο καινοτόμος είναι ο σχισματικός και όχι ο αμυνόμενος...αν δεν κάτσεις εν συνεχεία με πόνο ψυχής και με ταπείνωση και με παρακάλια στον Θεό να σε βοηθήσει να ψάξεις με προσοχή όλα όσα έγιναν μετά το 1924 έτσι ώστε να βρείς αποδείξεις αδιάσειστες (και να αποφύγεις τις λάσπες και τις βλακείες που λένε διάφοροι) που θα σου υποδείξουν τον σωστό δρόμο για την ΜΙΑ Εκκλησία του θεού, τότε σε κάθε κλυδωνισμό που θα δέχεσαι θα είσαι ετοιμόρροπος...

    Ενώ αν τα ψάξεις με καλή διάθεση και ζητάς από τον Θεό την σωτηρία σου...θα σε φωτίσει πιστεύω και θα βρείς τον δρόμο τον σωστό...για την Εκκλησία Του...!!!

    ΑΝ όμως από την άλλη για σένα είναι απλώς ένα εγωιστικό σενάριο και δεν ψάχνεις απλώς να σώσεις την ψυχή σου, τότε ο,τι και να ακούς από τον καθένα, θα βρίσκεσαι σε αμφιβολία.

    Γιαυτό δεν έχει νόημα η απάντηση στην ερώτηση "που να πάω".
    Διότι ενώ η σωστή απάντηση είναι ΜΟΝΟ ΜΙΑ, αν τους ρωτήσεις όλους, ο καθένας θα σου λέει οτι εκεί που είναι αυτός είναι το σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή