Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

O MΥΘΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ 666....3ον τελαυταιο του ενδελεχους ερευνητου σοφωτατου κ. Βασιλειου Σακκα




        O MΥΘΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ 666.... 




του ενδελεχους ερευνητου σοφωτατου 

κ. Βασιλειου Σακκα
                           


                    
(Eπιστολη 2η με ημερομηνια 15.12.1999. Παραληπτης ο λογιος Αγιορειτης μοναχος Θεοδωρητος Μαυρος).

                     3ον τελευταιο

Κα μως τ γραπτ σας εναι φτειαγμένα κατ τ προτεσταντικ πρότυπα. πιχειρηματολογία σας εναι προτεσταντικο τύπου.  Χρησιμοποιετε τ πατερικ κα γραφικ χωρία πως κα ο Προτεστάντες χωρς θεολογικος ξονες. ς πιστήμων θεολόγος πο εσαι γνωρίζεις καλύτερα άπ μένα, τι σκέτη παράθεση πατερικν χωρίων δν ξασφαλίζει οτε γγυται πατερικότητα, πατερικ σκέψη κα πατερικ εαισθησία, στν παράθεση τς πιχειρηματολογίας. Κατ τν διο κριβς τρόπο πο παράθεση βιβλικν χωρίων π τς διάφορες προτεσταντικς μολογίες δν γγυται γιογραφικότητα τς πιχειρηματολογίας π νς θέματος. Μ τν γία Γραφ κα τος Πατέρες τς κκλησίας, ρκε ν χει κανες κάποιο τάλαντο πως αδεσιμότητά σου κα ν ποστηρίξει κα ν ποδείξει τι δήποτε. Κα τν λλη μέρα θ σηκωθε ντίπαλός σου κα χρησιμοποιώντας τν δια γία Γραφ κα τος διους Πατέρας, θ ποστηρίξει κα θ ποδείξει κριβς τ ντίθετο, κα πλς πιστς πάλι θ πληρώσει τ νύφη! Τν στιγμ πο μπορομε ν κακοποιήσουμε τν γία Γραφ πως τ ποδεικνύει γνωστ μολογιακ πανσπερμία το προτεσταντισμο, δν πάρχει λόγος ν μν μπορομε ν κακοποιήσουμε τ κείμενα τς Πατερικς διδαχς ποία ξ λοκλήρου στηρίζεται έπ τς γ. Γραφς. Κα πως ο αρετικο γίνονται κριτς το Νόμου κα χι ποιητς, δν πακούουν στν γία Γραφ, λλ μεταχειρίζονται, χρησιμοποιον κα  κμεταλλεύονται τν γ. Γραφ, γι τν ποστήριξη δίων προκατειλλημένων δοξασιν, τσι κάνουν κα πολλο ρθόδοξοι, κμεταλλευόμενοι  τν πατερικ μας διδασκαλία κα τ λοιπ κείμενα τς προσευχητικς κα λατρευτικς μας θεολογίας.


πως ποιος θέλει ν δείρει τν σκύλο βρίσκει μπαστούνι, τσι κα ποιος πιθυμε κ τν προτέρων ν ποστηρίξει κάτι, γνωρίζει πίσης κ τν προτέρων τι θ βρε σωρείαν βιβλικν κα πατερικν φράσεων πο θ μπορέσει ν χρησιμοποιήσει πρς διον φελος. Δυστυχς λα τ βιβλία πο κυκλοφορον π το θέματος τούτου εναι ατο το τύπου κα π πλέον προσπαθον ν ντυπωσιάσουν τος πλος μ μι ντεχνη πιστημονικοφάνεια, γεμίζοντας τς σελίδες μ γραμμικος κώδικες, που ο συγγραφες τους …ξηγον τν παχει γραμμ πο εναι δεξι κα τν λεπτ πο εναι ριστερ κα … δν συμμαζεύεται! Ατ εχε ς ποτέλεσμα ν δημιουργήσει να κλμα ψύχωσης, τρομοκρατείας κα τρομολαγνείας στν λα μας, πολλο δν τολμον ν γγίσουν μία πλ κάρτα τηλεφώνου, ν γοράσουν  κάτι άπ τ σουπερμάρκετ  φοβούμενοι μήπως χει πάνω της τν δυσώνυμο ριθμ κα τ σφράγισμα το ντιχρίστου.  

λλοι πάλι, πο χουν παντελ γνοια τν ποχρεώσεων τς πνευματικς ζως, ρεθίστηκε τ πρωτόγονο νστικτο τς μαγείας κα τς προλήψεως πο πάρχει μέσα στος νθρώπους, κα δημιουργον καταστάσεις λλοπρόσαλλες, φαινόμενα μαζικς αθυποβολς κα ψυχώσεως κα μηδενς διώκοντος κατασκευάζουν κ τν προτέρων … “στεφάνους μαρτυρίου” ν ψει το διωγμο, γνοντας τι ατς ο καταστάσεις παγορεύονται π τν κκλησία. κκλησία διδάσκει τι εναι πλάνη κα περηφάνεια τ ν προστρέχουμε πρς τ μαρτύριον. Διότι ἐὰν δν μς σκεπάσει Χάρις το Χριστο, μπορομε τάχα φ’ αυτν ν μαρτυρήσουμε; Κα Πέτρος προέτρεξε κα ν πς τν παθε. Ἐὰν μες εμαστε Χριστιανο, τότε κα Χριστς ταν τ κρίνει σκόπιμον θ μς δώσει κα τν δύναμη ν μαρτυρήσουμε. Γνωρίζεις τι γιος Βονιφάτιος κα γία γλαα ζοσαν μέσα στν πορνεία. Θες μως πο δν βλέπει τ πράγματα πως μες, πρτα θεσε μέσα στν καρδι τς γλαας, τν γάπην πρς τν Χριστν κα τος Ατο μάρτυρας κα στερα κείνη στειλε τν Βονιφάτιο ν τς φέρει λείψανα τν γίων Μαρτύρων, που κα μολογήσας τν Χριστν τς φερε λείψανο τν αυτν του!



Λέγει γία Γραφ τι πάλη μν δν εναι πρς αμα κα σάρκα. διάβολος κα ντίχριστος θέλουν ν μς στείλουν στν κόλαση. Τώρα, σκοτίστηκαν ἐὰν φθάσουμε κε μ να λεκτρονικ τσιπάκι στ δεξί μας χέρι να  τατουάζ στν καράφλα. Δν χει νάγκη ν μς κλείσει στ στάδιο το Παναθηναϊκο κα μ μι λικ σφραγίδα ν μς σφραγίσει ναν πρς ναν σν σφακτ. ταν πως λέγει κα τ Εαγγέλιο, καρδιά μας εναι κατοικητήριον λεγενος πνευμάτων καθάρτων, τ σημασία μπορε ν χουν πλαστικς κάρτες μ ζωγραφισμένους χαραγμένους νθρώπινους ριθμούς; Τ πνεμα το ντιχρίστου λέγει πόστολος εναι διάχυτο στν έρα. λοι μας τ ναπνέουμε κα μέσα σ’ ατ κινούμεθα κα κολυμπμε. Εναι σν τν ἰὸ τς γρίππης. ταν μπες σ’ να λεωφορεο κα εναι μολυσμένο π τν ἰὸ τς γρίππης, ατς ἰὸς δν πηγαίνει πιλεκτικ σ ρισμένα πρόσωπα κα σ’ λλα χι. λοι τν ναπνέουμε, δηγς κα πιβάτες. κενοι μως πο χουν κατάλληλα μβολιασθε κα ργανισμός τους εναι γερς, χουν ναπτύξει τ κατάλληλα ντισώματα πο τος ξασφαλίζουν τν νοσία, πότε ός παραμένει δρανς κα ποβάλλεται. ν κενοι πο δν χουν τν κατάλληλη γιειν προετοιμασία, ποστασιάζουν τν ἰὸ, το παρέχουν χρο κα προϋποθέσεις κα σθένεια κδηλώνεται.



να λλο σημεο πο μ πείθει τι λη ατ τεχνητς δημιουργηθεσα βαβούρα κα θόρυβος πάνω σ’ ατ εναι πλάνη, εναι κα  τ γεγονς τς μογνωμοσύνης σας. Νεοημερολογίτες, Παλαιοημερολογίτες, Παρατάξεις, δν εστε κανο ν συμφωνήσετε πάνω σ πράγματα στοιχειώδη κα πλ καθορισμένα αἰῶνες τώρα μέσα στν κκλησία. Τ θέμα π.χ. το σχίσματος, τς κοινωνίας μετ τς αρέσεως, τς καινοτομίας, τς εκονογραφίας κ.λ.π. κα δημιουργονται σχίσματα π σχισμάτων. Κα ν πο στ θέμα το ντιχρίστου, λοι σας, μ λοι σας, παλαιο κα νέοι κα λων τν ποχρώσεων, μορφωμένοι κα διτες, οράτως ς κα δι μαγείας βρίσκεστε λοι σύμφωνοι κα π τν σκέπην τς … γίας Ρέλφε! Στ πλ κα τετριμένα κα στοιχειώδη το Χριστο μας δν καταφέρνετε ν συμφωνήσετε, κα στ το ντιχρίστου πόκρυφα,  λοι κατ τν πιστολν τς γάπης σου ποκτήσατε “νον Χριστο”, κα γίνατε εροφάντες κα μυσταγωγοί. Τ ν π κι’ γ φτωχός; Τόσο πολ ραγε, ν μ καταδίκασε Θες στ σκότος, στε ν μ βλέπω, ατ πο γι λους σας εναι λίου φαεινότερα; ψόμεθα!



Πρν π καιρ εχα βγ π τ νοσοκομεο κα παρόλο πο σερνόμουνα, πεφάσισα ν πάω νάντια στν γνώμη τν δικν μου, κα ν παρευρεθ στν κδήλωση τς κ. Δουράκη στ Κάραβελ. μεινα κε ξι μ πτ ρες. Ο δικο μου πγαν ν τρελλαθον κα πήρανε τος δρόμους ν μ βρονε. λλ επα στν αυτόν μου, εναι καθκον μου ν πάω, διότι πιστώτεροι ο φθαλμο τν των κα πρέπει ν σχηματίσω τν δικ μου κρίση κα ντίληψη περ το θέματος, χωρς ν δικήσω  κανέναν. τανε πρώτη φορ στν ζωή μου πο παρευρέθηκα σ’ να τέτοιο φαινόμενο μαδικς ψύχωσης κα στερίας.  Στν θόνη διάφορες εκόνες σχετες κα σύνδετες, λληλοδιαδεχόντουσαν μία την λλη, περνώντας π τν γία Βαρβάρα, σ να φίλμ πιστημονικς φαντασίας μ τν Σταλόνε, κολουθοσε εκόνα το γίου Δημητρίου, μία συνέντευξις προτεσταντν παστόρων κα κολούθως γ. Θεοδώρα κ.ο.κ. Ο νθρωποι ξαλλοι χειροκροτοσαν σν τρελλο μ πικεφαλς ντιπροσώπους π τ γόχικο λλ κα νεοημερολογίτικο παπαδικ καθς κα ναν Γοχοεπίσκοπο, πο δν ξέρω ποις ταν. Γι νμαι ειλικρινς, Ματθαιϊκοςς δν εδα. Βέβαια δν βάζω τ χέρι μου στν φωτιά. σως νταν σ καμμι γωνι, λλ στν βιτρίνα πάντως δν ταν.

λοι σ κατάσταση ξαρσης προσφωνοσαν τν Δουράκη … “Νέα Δεβόρα”! ρε γιε Παλε μου, λεγα π μέσα μου κα πο ν σουν τώρα δ μ κανένα σκουπόξυλο! γ βέβαια μουνα σν τ γάλλα … μές στν μύγα! Σ μι στιγμ μάλιστα τ χρειάστηκα, γιατ κουσα πίσω μου κάποιον ν φωνάζει πρς τ μέρος μου : κύριος δν χειροκροτάει! κύριος δν χειροκροτάει! ρε λέω, ρες εναι τώρα ν μ λυντσάρουν ατο δ ο παλαβο κα ν νομίζουν κα π πάνω τι κάνουν … μολογία πίστεως! Βλέποντας ατ τ φαινόμενο τς ποκουλτούρας, το σκοταδισμο κα τς τυφλς θρησκοληψείας επα μέσα μου. μ πς ν μν προοδεύουν ο Γιαχωβάδες κα ο Πεντηκοστιανίτες; λες  ατς ο χιλιάδες νόμιζαν τι σαν τοιμοι ν ντιμετωπίσουν τν ντίχριστο. ρε, κούνια πο τος κούναγε! Ατ εναι κατ’ σ “νος Χριστο”; Μμμμμμ!



Έκτς ατο πίσημα φυλλάδια νεοημερολογιτικν Μητροπόλεων, ρχισαν πίσης να εδος νακαλύψεως το 666 στ πι πίθανα πράγματα, σ μερομηνίες, άριθμος νομοθετικν διαταγμάτων κα βάλε. λλοι πάλι βλέπουν τ 666 στς πόγειες σήραγγες τν ντιδραστήρων το CERN πο εναι κυκλικς κα εθύγραμμες. Τ λον μοιάζει μ τς ρωσσικς σέκτες τς ποχς το Μ. Πέτρου. Καθηγητές πανεπιστημίου, σχυρίζονταν τι δν πάρχει τ 666 στος γραμμωτος κώδικες κα λλοι τι πάρχει. τσι ταν γνώρισα τς ργασίες το κ. Καρδάση, μολογ τι μ κανοποίησαν, διότι χουν ερμ κα λογικ πού νταποκρίνονται στν δικ μου. νθρωπος δν δογματίζει, πλς κάνει ναλύσεις κα γ σ σα καταλαβαίνω συμφων μ τς ναλύσεις ατς. Τώρα ν εναι “πράκτορας” δν εναι “πράκτορας”, ατ Θες κα ψυχ του. μήπως γνωρίζω λους πο συναναστρέφομαι ν εναι πράκτορες χι;  μένα θ τ πον; π. Μουλατσιώτης κα ο λλοι λεγαν τι εναι Κυπριανίτης, κα ν μς δώσει  τ νομα το πνευματικο του, κα λλα εροεξεταστικ κα νόητα. νθρωπος μο δήλωσε τι νήκει στν κρατικ κκλησία κα δν χω κανέναν λόγο ν μν τν πιστεύω. λλ που κα ν νήκει τ μ νοιάζει μένα; ν αριο γερθ θέμα κκλησιαστικς κοινωνίας μ τν Καρδάση, τότε σφαλς κα θ τ ξετάσω πισταμένως κα ναλόγως θ πράξω. Τώρα μως τέτοιο θέμα δν φίσταται, τσι πλς ρκομαι στς ναλύσεις του ς πιστήμονος.



Θ κλείσω μ μι τραγικ στιχομυθία πο εχα μ τν κ. Τσολογιάννη, κα ν νομίζεις τι κάνω φιλολογία ρώτα ν δες ν εναι λήθεια χι. Μο λέει λοιπν “Κ.Σακκ, γ δν συμφων μαζί σας ταν βρίζετε τν κκλησία μου, στν ποία γ κοινων. ν φήσω τν κκλησία μου, ποι λλη διεύθυνση χετε ν μο ποδείξετε;”. 

Κα τότε γ πως λέει κα τ Εαγγέλιον “φιμώθην”. Τ ν το λεγα; φέντη δυσσέα, σ ‘σαι … “πράκτορας”, πομένως … γικ διεύθυνση; ν το λεγα: Τ διεύθυνση μο ζητς κουζούμ; μες χουμε φθονία διευθύνσεων. Γι δοκίμασε μ τος Καλομοιρικος Α μ τος Καλομοιρικος Β! Κα ν δν τν …βρες βρ γιαβρομ, δοκίμασε μ τος Ματθαιϊκος Α Β μ τος Φλωρινικος Α   Β μ τος Φλωρινικος Α κα Β, σ νάγκη δ χουμε κα τος Κυπριανικος κα τος Αξεντιανος,  τος  Παντελεημονικος, τος, τος, τος κα ο τελευταοι ς … κλείσουνε τν πόρτα. Τ δράμα εναι τι κ. Τσολογιάννης δν μο ζήτησε διευθύνσεις λλ διεύθυνση! Κα ν λοι σχυρίζεσθε τι πιστεύετε τ ατό, δάκνεστε κα κατασπαράζεσθε.

τσι κι’ γ ζητ τν παράδεισό μου κα τν μακαριότητ μου μ τν δικ μου τρόπο. Λέγει Δαβίδ: “ξελεξάμην παραρριπεσθαι ν τ οκ το Θεο μλλον οκεν ν σκηνώμασιν μαρτωλν” κα ν μποροσε κάποιος ν μ παραπετάξει στν νάρθηκα τς κκλησίας σ μι γωνι μετ τν προσκλαιόντων κα ν μείνω κε λη μου τν αωνιότητα! Πόσο ετυχισμένος θ μουνα! Τ δράμα μου εναι τι συλλογ ρχιεπισκοπάδων χω, συλλογ ερν συνόδων χω, συλλογ κκλησιν Γ.Ο.Χ. λλάδος χω, πλς νάρθηκα δν χω! Ο δ γνωστς πεκφυγς: Ἐὰν εμαστε ελικρινες Θες θ μς δείξει ποι π’ λα ατ τ μανιτάρια εναι κκλησία! Δν μ συγκινον! Ατ τ λένε κα ο Χιλιαστς. μες δν παρελάβαμε καμμίαν κκλησίαν όρατον, κκλησίαν κλάδων ναδεδράδων, λλ κκλησίαν Μίαν, γίαν, Καθολικήν, ποστολικήν, ρατν, διαίρετον, μ χουσα κηλίδα ρυτίδα, κα θυσιαστήριον ν, Χριστς γρ ο μεμέρισται!

λοι  μς χουν πάρει στ ψιλ. Μς χουν πάρει στν μεζ! λοι μς θεωρον σέκτα. Ο ποστάτες λένε: Καλ τ λλη πόδειξη θέλετε τι τος χει γκαταλείψει χάρις το Θεο; Δν βλέπετε πο χουν γίνει δεκαπέντε κομμάτια. ταν πήγανε στν Σεραφείμ κα το πέδειξαν ν διώξει τος παλαιοημερολογίτες, νθρωπος πάντησε: Κα γιατ ν τος διώξω γώ; Δν βλέπετε τι π μόνοι τους βαρέσανε διάλυση; Κα μόνον μες κοιμόμαστε πνον βαθ κα κοιτάζει καθένας τν καρέκλα του, φαρδει στεν, μεγάλη μικρ, κα τ πς θ τς προσθέσει κανένα μαξιλάρι, γι ν κάθεται πι ναπαυτικά!

Κι’σ παπ, καίτοι ερες, θεολόγος κα πιστήμων βλέποντας τν γίαν κκλησίαν, νεκα τς καταραμένης διαιρέσεως : “ρυπσαν, αχμσαν, περφυμένην αματι” δν συγκινεσαι, δν σχίζεις τ ράσα σου, δν ντύνεσαι μ τσουβάλια βάζοντας στάχτη στ κεφάλι σου πως λέγει Γραφή. Δν κάνουν κάλους τ γόνατά σου ν σ φωτίσει Θες, στε ξιοποιώντας τ τάλαντα πο σο δωσε, ν ργασθς γι ν ναστηλώσεις ς νέος Νεεμίας τ τεχος τς ερουσαλήμ, ν ατρεύσεις τ σύντριμμα τς θυγατρς Σιών κα ν ναστήσεις τν σκηνν το Δαβίδ τν πεπτωκυαν! λλ κάθεσαι τώρα στ γεράματά σου κα προσπαθες ν βυζαντινίσεις τν λίμπιντο κα τ μωρολογήματα μις πλανεμένης τρελλοαμερικάνας, λς κα ο Πατέρες μας, πο βλεπαν π τότε τ μουλάρια τν σχάτων μερν ν περιστοιχον τ θυσιαστήριον το Κυρίου μάσαγαν βροβες κα μέλησαν ν κατοχυρώσουν δι τς μοφωνίας των κα τν οκουμενικν Συνόδων τέτοιες … σημαντικς προειδοποιήσεις κα ν προστατεύσουν τν Λαν το Θεο

Κα ταν μν γέρθη θέμα Καταστατικο Χάρτου π τς Γόχικης κληρικοκρατείας,  κινήσατε γν κα ορανν κα προβήκατε σ διαμαρτυρίες κα ποσχίσεις, κα κάματε να ταβατορι το κερατ! Περ δ τς μεταδόσεως ος οκ ξεστιν, πέρα βρέχει κα γρν γοράσατε. Κα κάποιος πο μιλούσαμε προχθς, εχε τ θράσος ν μο πε: Στ κάτω κάτω, ο Ματθαιϊκο εναι τόσο κακοπροαίρετοι πο κα ν καταργήσουμε τν μετάδοση τς γίας Κοινωνίας στος νεοημερολογίτες, πάλι θ βρον λλο πρόσχημα γι ν μένουν χωρισμένοι! Μορθε ν το δώσω μία ν δ τν οραν μ τ΄στρα! Βρ μπουνταλ κα ποις σο ζήτησε ν κάνεις κάτι γι τος Ματθαιϊκούς; Μ τν Θεν σου, βρ νισόρροπε, προσπάθησε σ ν εσαι ντάξει κα συνεπής, κα τ τ θ κάνουν ο Ματθαιϊκο μάτια χουμε γι ν δομε κα ατι γι ν κούσουμε. Δν καταλαβαίνεις τι μ ατν τν τακτικ δικαιώνεις τος ποστάτες μερολάτρες Βικέντιο κα Πασιο πο πέστρεψαν ς κύνες π τ διον ατν ξέραμα; Δν ντιλαμβάνεσαι τι ἐὰν κκλησία τν ρθοδόξων ταν στ ψος της, ποτ δν θ τολμοσε νεκδιήγητος Βαρθολομαος κα Σία, ν πον κα ν κάνουν τς βλασφημίες κα τ νουσιουργήματά τους! Ποις φταίει βρ, γι τν ποστασία, τν νεωτερισμ κα τν οκουμενισμό; Δν εμαστε τάχα μες ο πρτοι νοχοι; φο ξ ατίας μας βλασφημεται ν τος θνεσι Τρισαγία τν ρθοδόξων Πίστις, τ περον τς γίας Πεντηκοστς τ ν τς κάνουμε τς 13 μέρες; Ἐὰν γι μέρες γν, εμαστε λεεινότεροι πάντων νθρώπων!

Βλέπε λοιπν πάτερ μου, πο σ λυπ γ κα πο πληγώνεις σ μένα. Δηλαδ σ πονς, γ δν πον; Δν ποφέρω; Δν σκανδαλίζομαι; Κα μως γ δν σ θεωρ χθρν; λλ δελφν γαπητν κατ κοινν πίστιν. Πς λοιπν γ σ νέχομαι κα δέομαι το Θεο, ν μς φωτίσει μφοτέρους, κι’ σ  δν μπορες ν κάνεις τ διο; Μ εδες μένα ν νησυχ κα ν ναστατώνομαι γι τν τύχη τς γνώμης μου, ν θέλω ν τν πιβάλλω σ κάποιον; Θες ς ποφανθ ν εναι χρυσς χυρον, ρκε ν μ’ λεήσει! γ ταν στ καθιερωμένα συμφωνομε, δν γείρω θέμα οτε γι μυστηριολογίες, οτε γι εκονολογίες, οτε γι σχατολογίες. λα ατ εναι άσιμα, ἐὰν Λας το Θεο εναι νωμένος. Διηρημένου το Λαο το Θεο, τ ν θεολογομε, ν κκλησιολογομε, ν εκονολογομε, ν μυστηριολογομε, ν σχατολογομε, ν κτρεπόμαστε σ κάθε εδους σχολαστικς συμπερασματολογίες βάζοντας τν καρότσα μπροστ π τ βόδι, ποτελε  μωρίαν κα λιθιότητα. Λύσε μου σ τ πρβλημα τς διαιρέσεως, κα ἐὰν γ ξαναμιλήσω γι σχατολογικ ν μο βουλώσουνε τ στόμα μ κερί. σχετα λοιπν μ τ στάση πο θ σο παγορεύσει συνείδησίς σου πέναντί μου, γ παραμένω πάντοτε μ τ δια συναισθήματα κα τν ατν γάπην έν Χριστ ησο.

μαρτωλς δελφς σου, κατ κοινν πίστιν, ς ατη παρεδόθη παξ τος γίοις, τν μέραν τς γίας Πεντηκοστς ς ατν Κύριος στερέωσε κα οκουμένη συμπεφώνηκε, ς μολογήθη ατη κα βιώθη παντο, πάντοτε κα π πάντων, τετελειωμένη κα μ πιδεχομένη μήτε αξηση μήτε πρόοδο μήτε λλοίωση.

                                                                                                             Βασίλειος.

2 σχόλια:

  1. Πολλά και σημαντικά θέματα θίγει στο τρίτο μέρος της επιστολής του ο Βασίλειος Σακκάς. Η σοφή και Χριστιανική τοποθέτησή του για το 666 είναι σημαντική διότι ο ίδιος, προ 3 δεκαετιών, είχε παρασυρθεί από την αντιχριστολογία και τα δήθεν "πρόδρομα σημεία του αντιχρίστου" τα οποία και τότε δήθεν "εντόπιζαν" οι παρερμηνευταί των Θείων Γραφών. Ανένηψε όμως και, απολογούμενος προς τους αδελφούς του που τον κατέκριναν "γιατί άλλαξε στάση και δεν αποδέχεται πως υπάρχουν σφραγίσματα του αντιχρίστου στα bar-codes και στις τραπεζικἐς κάρτες" μετατρέπει την απολογία σε επιστημονικά και θεολογικά τεκμηριωμένη αναίρεση κάθε δαιμονικής πλάνης ως προς τα εσχατολογικά και πάσης εωσφορικής αλλοιώσεως της Εκκλησιαστικἠς Ερμηνείας των Γραφών. Και σε αναπόφευκτο έλεγχο των κατ΄επάγγελμα αντιχριστολόγων.

    Στο θέμα της Ενότητος των Χριστιανών ο Βασίλειος Σακκάς είναι καταπέλτης διότι, αν και φαινομενικά η τοποθέτησή του αφορά την πολυδιάσπαση των ΓΟΧ, νομίζω ότι, αυτοδικαίως επεκτείνεται και στη διάσπαση σε ΝΗ και ΠΗ και στους πολυδιασπαστές του Ν.Η. που για ψύλλου πήδημα και με τις ανούσιες διαφωνίες και παραδόσεις τους, γίνονται η αιτία να δυσφημείται η Εκκλησία τοις έθνεσιν. Όμως, βάσει αυτού του σοφού κειμένου επίκλησης ενότητος, ειδικά στην μετακολυμπάρειο εποχή προκύπτει ότι υφίσταται μια σαφής, έστω και ανομολόγητη ανάγκη για ενότητα όλων των διαμαχομένων για μικροπράγματα, Ορθοδόξων Χριστιανών. Νομίζω πως όσοι δεν αποδέχονται την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου και τους όρους της, είτε ΝΗ είτε ΠΗ απαρτίζουν τα συνειδητά μέλη της Μιάς Ορθοδόξου Εκκλησίας και δεν έχουν πλέον καμμία δικαιολογία και κανένα δικαίωμα να διασπώνται με αφορμή δευτερεύοντα θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και όμως! Τις "προφητείες" τῆς, κατά τους οπαδούς της, "Νέας Δεβόρας" (παρά την ενημέρωση από κείμενα όπως αυτό και άλλα που επιλέγει η "Ομολογία"), προτιμά να αναρτά ακόμα και η ιστοσελίδα που φέρει το όνομα του αειμνήστου αγίου επισκόπου Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτη, που πλέον εκ συστήματος συμπλέει με τους συνωμοσιολόγους. http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=58007

    Μάλιστα εις αντιπαράθεση με το κείμενο του αειμνήστου εν Χριστώ αδελφού και πατρός Βασιλείου Σακκά, σήμερα επιλέγει να αναρτήσει κάποιο παλαιό, σωστό μεν κείμενο του π. Αυγουστίνου, το οποίο όμως είναι θεωρητικό και δεν έχει ουδεμία σχέση με την εποχή μας. Γράφει ο π. Αυγουστίνος, ότι, αν ένα αντικείμενο έχει το 666 και σου πουν ότι, για να το πάρεις πρέπει να απαρνηθείς και να βλασφημήσης τον Χριστό, αν τον βλασφημήσεις και το πάρεις, δεν θα σωθείς. Αυτονόητο είναι, αλλά, γιατί το επαναφέρουν σήμερα; Πού είδαν σήμερα το 666; Πού είδαν τον (τελικό) αντίχριστο; Ποιός, σε εποχή ανοχής των πάντων και θρησκευτικής ελευθερίας απάντων, υποχρεώνει τους Χριστιανούς να βλασφημήσουν και να αρνηθούν τον Κύριο; Ὀταν θα εμφανιστή ο "Αντίχριστος" (το όνομα αυτό δεν υπάρχει στην Αποκάλυψη, όπου αναφέρεται μόνο το σφράγισμα και το 666 ως αριθμός ονόματος) το σφράγισμά του δεν θα είναι σε αντικείμενα, γραμμικά και κάρτες, αλλά θα είναι σε δεξιό χέρι και μέτωπο, πιθανότατα συμβολικό και αόρατο, και οπωσδήποτε ΜΟΝΟ σε όσους εθελοντικά απαρνηθούν τον Κύριο, απαξιώσουν το αόρατο σφράγισμα του Χριστού και υποδουλωθούν στον Αντίχριστο και στον Διάβολο, ενώ οι Χριστιανοί θα σφραγιστούν με το σφράγισμα του Κυρίου. Γιατί οι σημερινοί Χριστιανοί δεν ενδιαφέρονται για τα σφραγίσματα του Χριστού; Μόνο για τα σφραγίσματα του Αντιχρίστου που δεν τους αφορούν, ενδιαφέρονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου