Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ απο τον Θεολογο Νικολαο Πανταζη προς τον πατερα Νικολαο ΜΑΝΩΛΗ

ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ 
απο τον Θεολογο Νικολαο Πανταζη 
προς τον πατερα Νικολαο ΜΑΝΩΛΗ
 απο την μακρινη Αυστραλια.



Αγαπητέ μου π. Νικόλαε,

Στην χειροτονία σου, όσοι σε γνώριζαν και σ' αγαπούσαν, φώναζαν Τριαδολογικώς και έψαλλαν πανηγυρικώς το "Άξιος, άξιος, άξιος!" Τελικώς αποδεικνύεται όχι απλή ευχή, αλλά δήλωση κι απόδειξη τρανή.

Τώρα κι εμείς από την "υπέρ πάσης ωκεανίας" έρημο της Αυστραλίας αναφωνούμε πανοικεί και επαναλαμβάνουμε με δοξολογία ιερή αυτό το τριπλό και ομολογιακό "άξιος!"

Να μου επιτρέψεις με την αγάπη του Χριστού, να προσπέσω στα πόδια σου και φιλώντας το αιματοβαμένο πετραχίλι σου να εξομολογηθώ ταπεινώς κάποιες πτωχές μου σκέψεις:

1. Ζητώ μετά συντριβής καρδίας να μας συγχωρήσει η αγαπώσα καρδιά σου καθώς και η άξια, αγαπητή και σεβαστή πρεσβυτέρα σου (διότι είστε ένα) για τις κάποτε σκληρές και φαινομενικά ασεβείς μας εκφράσεις, τις ειρωνείες και επιθέσεις οι οποίες όμως δεν ήταν ποτέ προσωπικές αλλά ιδεολογικές, χωρίς καμία κακία. Ζητώ δημοσίως συγγνώμη.

2. Εύχομαι να μας αποδεχτείς εγκαρδίως όλους τους αποτειχισθέντες ως όντως εν Χριστώ αδελφούς σου και οικείους σου, της μίας Αγιοπατερικής οικογενείας σου. Πιστεύω θα δώσεις αγία εντολή στα πνευματικοπαίδια σου να πάψουν να μας αποκαλούν "αιρετικούς και σχισματικούς". Αποτειχιστήκαμε από τους αιρετικούς επισκόπους, όχι από ολόκληρη την Εκκλησία. Ελπίζουμε συνεπώς να σας δούμε και να σας χαρούμε σε κοινούς αγώνες με τον πνευματικό μας π. Ευθύμιο Τρικαμηνά.

3. Εύχομαι να σταθείς εξαίσια, εξέχουσα και παραδειγματική έμπνευση στον αξιοσέβαστο γέροντά σου π. Αγάθων διότι ως όντως ταπεινός μπορεί να διδαχθεί ακόμη κι από μικρό παιδί, εφ' όσον χάριτι Θεού συναισθανθεί πως ήταν αστοχία δογματική να υποκύπτει στους Αντιπατερικούς περιορισμούς του γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας. Κι αν έχει ήδη προβεί στην Μνημοσύνου Διακοπή και ο γέροντάς σου Αγάθων, τότε δεν θα λέγει πλέον "δεν μ' αφήνει ο αμερικάνος" αλλά ολοψύχως, ενσυνειδήτως και ομολογιακώς θα βρωντοφωνεί και θ' αντιλαλεί: "Πειθαρχώ ΘΕΩ μάλλον παρά ανθρώποις!!!"

4. Εύχομαι και προσεύχομαι να επηρεάσεις τα μέγιστα εν Κυρίω Παντοκράτορι και δύο άλλους αξιόλογους και αγαπητούς ιερείς: τον π. Θεόδωρο Ζήση και τον π. Γεώργιο Μεταλληνό. Ασχέτως θέσεων, τίτλων και θρόνων, είναι τώρα υποχρεωμένοι από τον Θεό να γίνουν και τρόπων μέτοχοι και Αποτειχισιακών θρόνων διάδοχοι του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά.

5. Μιας και αναφέρθηκα στον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά (φέρνω στο νου μου και τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό), τώρα που τους μιμήθηκες στην πράξη, (μίμηση πράξεως σπουδαίας και τελείας), εύχομαι να τους μιμηθείς και στην ουσία και ποιότητα της Διακοπής Μνημοσύνου. Αυτοί οι Άγιοι (αλλά και όλοι όσοι Αποτειχίστηκαν) όχι μόνο έκοψαν την Μνημόνευση των αιρετικών επισκόπων αλλά και διέκοψαν ΚΑΘΕ κοινωνία με όσους κρατούσαν ακόμη εκκλησιαστική κοινωνία με αυτούς από τους οποίους είχαν Αποτειχιστεί. Δεν ενσωματώθηκαν με την ιεραρχία η οποία μνημόνευε τον κάθε αιρετικό πατριάτχη. Οι ίδιοι, ως Αποτειχισθέντες Επίσκοποι, δεν συλλειτουργούσαν με όσους απαρτούσαν την λατινόφρονα (και Κολυμπαριόφρονα) σύνοδο.

6. Η οδός η οποία επέλεξες χάριτι Θεού, είναι σκληρή, στενή και τεθλιμμένη. Οδηγεί όμως στη Ζωή. Ακολουθείς τώρα πιστά "την Οδό, την Αλήθεια και την Ζωή". Να περιμένεις φοβερούς διωγμούς, ακόμη κι από οικείους... "Εί Εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσιν!" Τώρα που θα υποστείς ανείπωτους και τρομερούς διωγμούς, θα είσαι αληθινά μακάριος και τρισευτυχισμένος! "Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης". Εδώ δεν εννοεί την προσωπική δικαιοσύνη αλλά αναφαίρεται στα δικαιώματα της αληθούς Πίστεως. Θα σε καθαιρέσουν ψευδώς, αδίκως και ανυποστάτως. Διώκεσαι για την Πίστη. Μην συμβιβάζεσαι και μην πτοείσαι. Μιμείσαι τους Αγίους Πατέρες. Τους έχεις στο πλευρό σου. Κι ο Παντοκράτωρ Κύριός σου θα υπογράψει αυτό που υπόσχεται το όνομά σου: την Νίκη του Λαού του Θεού, τον Θρίαμβο της Πίστεως! Τώρα έγινες πραγματικά Νικό-λαος διότι είναι μαζί σου ο Πιστός Λαός του Θεού! Για αυτό και η Αποτείχιση των ιερέων δεν είναι ποτέ μεμονωμένη, αυτόνομη και υποκειμενική διότι εκπροσωπούν κάποιο ποίμνιο και πιστό λαό και παύουν την Μνημόνευση εκ μέρους του εκκλησιάσματος που τους εξουσιοδοτεί να το εκπροσωπούν ενώπιον της Αγίας Τραπέζης. Κι αν δεν βρεθεί του λοιπού Αγία Τράπεζα, μη στεναχωριέσαι θα βρεθούν πολλοί πιστοί, όπως τα πρώτα χρόνια των διωγμών, να γονατίσουν και να σταθεί η πλάτη τους η ιερή ως Αγία Τράπεζα! Ζει Κύριος ο Θεός!

7. Με την Ομολογιακή σου πράξη αυτή, δεν βγαίνεις εσύ "εκτός Εκκλησίας!" Εκτός Εκκλησίας θέτουν τον εαυτό τους όσοι μνημονεύουν τον αιρεσιάρχη πατριάρχη Βαρθολομαίο ή κοινωνούν με όσους τον μνημονεύουν. Θα το αισθανθείς αυτό και θα μιλήσει το Πανάγιον Πνεύμα στην ψυχή σου και στη συνείδησή σου "στεναγμοίς αλαλήτοις!" Πρόσεχε μόνο μη λυγίσεις, μην συμβιβασθείς και επιστρέψεις "στο ίδιον εξέραμα" όπως έκανε δυστυχώς, δυστυχέστατα, ο άλλος π. Ευθύμιος Χαραλαμπίδης, "κρίμασιν οις οίδεν Κύριος..."

8. Προσευχόμαστε θερμά με δάκρυα ασταμάτητα και ικανά να έρθεις και εδώ στην Αυστραλία να μας εξομολογήσεις και να μας κοινωνήσεις. Η πρεσβυτέρα σου θα γνωρίσει ανεκτίμητο θυσαυρό γυναικείων ψυχών που αγαπούν σαν και αυτήν τον Κυριό μας! Έχει ο Θεός!!! Κάποιος θα βρεθεί ιερεύς να μας ευσπλαχνιστεί και να μας παράσχει - παράσχου Κύριε - Σώμα και Αίμα Χριστού!

9. Ελπίζω να ενώσετε τις δυνάμεις σας και να εντείνετε τον Αγώνα σας με τον φίλτατο και σεβαστό π. Παΐσιο Παπαδόπουλο τον οποίο - όπως και σένα - αγαπώ ιδιαιτέρως. Να είσαι σίγουρος π. Νικόλαε, πως θα σταθείς υπερευλογημένη αιτία, ώ ευλογημένε άνθρωπε του Θεού, να προβούν και άλλοι πολλοί ανά τον κόσμο ιερείς σε αυτήν την Θεοδίδακτη και λίαν ευπρόσδεκτη παρά Θεού Διακοπή Μνημονεύσεως. Να είσαι σίγουρος π. Νικόλαε, πως η Ομολογία σου αυτή, μαζί με την Αποτείχιση και άλλων ιερέων θα επιφέρει θετικά και αγαθά αποτελέσματα, έστω κι αν χρειαστεί να περάσουν πολλά χρόνια. Να είσαι σίγουρος π. Νικόλαε, πως κάποια πραγματικά Ορθόδοξη Σύνοδος θα σας τιμήσει δεόντως και υπερτίμως μετά της μεγάλης "τιμής παρά τοις Ορθοδόξοις!"

Με σεβασμό,
αγάπη και τιμή

Νικόλαος Πανταζής,
Μελβούρνη

1 σχόλιο:

  1. Ας χαιρετίσουμε τις νέες αποτειχίσεις και ας δοξάσουμε τον Θεό.
    Χαρά εν τω ουρανώ και τή γή ὅτι ὁ ἀδελφός νεκρὸς ἦν καὶ ἀνέζησε, καὶ ἀπολωλὼς ἦν καὶ εὑρέθη .

    Είθε στό στενό και δύσκολο μονοπάτι να σε βοηθά π. Μανώλη η Παναγία μας , ή τὰς τῶν ἐναντίων ἐφόδους ἀποτειχίζουσα, καὶ πρὸς σωτηρίαν καθοδηγοῦσά .

    Μετα απο 14 τόσα χρόνια απο τότε που ο ΠΑΠΙΚΟΣ , ο παναιρετικός Βαρθολομαίος ο εχθρός του θεού μνημόνευσε τον αντίχριστο Πάπα και έδωσε την κοινωνία στα αιρετικά σκυλιά ξύπνησες επιτέλους π Μανώλη .

    Γιατί άργησες τόσα χρόνια ? Έφυγες απο τα Γόμορα π. Μανώλη και σώθηκες απο τα Σόδομα .Τίναξε απο τα υποδήματα σου την σκόνη των Γομόρων και απο την γυναίκα του Λωτ και μη στρέψεις μήτε το βλέμμα σου προς τα πίσω . Ας είναι η μετάνοια σου πλήρης . Τόσα χρόνια ΔΗΜΟΣΙΩΣ μνημόνευες τον αντίχριστο . Τώρα δημόσια μεν οφείλεις μετάνοια και απολογία αλλά και να προστρέξεις σε ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ (της επιλογής σου βεβαίως βεβαίως ...αν δεν σου αρέσει ο π Αρτέμιος είναι και άλλοι πχ ο π Ειρηναίος ο φυλακισμένος για τον Χριστό πατριάρχης μας ή όποιον άλλο θέλεις .. )για να εξομολογηθείς και να τακτοποιηθείς ώστε ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΑ να λάβεις την θέση σου στην παράταξη της μάχης .

    Ο π. Ζήσης ΤΙ ΚΑΝΕΙ ? Γιατί αργεί?

    Ελεγε ο π. Θεόδωρος Ζήσης: «Δέν είμαι βέβαιος ότι, αν απόψε με καλέσει ο Θεός καί εκδημήσω ἀπ’ αυτή τή ζωή, δέν ξέρω αν θά βρώ δικαιολογία μπροστά στούς Αγίους, στούς Ομολογητάς, τους μάρτυρας, γι’ αυτήν τήν στάση τήν οποία κρατούμε όλοι τώρα. Η αίρεση ξεχειλίζει, οι λατινόφρονες και οι φιλο-Οικουμενιστές είναι όλοι ανάμεσά μας προβατόσχημοι λύκοι, κι εμείς κάνουμε διακρίσεις καί οικονομούμε. Προσπαθώ νά βρώ μιά δικαιολογία γιά τόν εαυτό μου...
    Αφού οι Επίσκοποι μνημονεύουν τόν Πατριάρχη καί επομένως υπόκεινται καί αυτοί στόν κανόνα: “ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται”· καί εγώ μνημονεύω τόν Επίσκοπό μου, ο οποίος μνημονεύει τόν Πατριάρχη, ο οποίος κοινωνεί μέ τόν Πάπα· καί εσείς οι λαϊκοί έρχεστε από μένα, ο οποίος μνημονεύω τόν Επίσκοπο καί κοινωνάτε καί μέ αποδέχεστε. Επομένως, μία σειρά –αυτή η σειρά τού παραπτώματος πού αρχίζει από τόν Πατριάρχη, αρχίζει σιγά-σιγά σάν συγκοινωνούν δοχείον, νά φθάνει σάν ευθύνη μέχρις εμάς!.."

    Εεεεε! Πατήρ Ζήση αμάν ποιά !

    Η προσκήνηση του σατανά είναι αποστασία και ΔΕΝ ΧΩΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ . Και ο μνημονεύεων αιρετικό τον αντίχριστο λατρεύει . .Tί θ' ἀπολογηθοῦν ἐν ἡμέρα κρίσεως οἱ ψυχές πού ἤθελαν νά διακόψουν τήν κοινωνίαν των μέ τήν αἵρεσιν καί νά ἑνωθοῦν μέ τόν Θεόν, ἀλλά δέν ἐπρόφθασαν , διότι διεκόπη τό νῆμα τῆς ζωῆς των; ΔΕΝ είναι μόνο η σύνοδος Ήδη απο την μνημόνευση του Πάπα στην Ραββένα που μνημονεύτηκε ο πάπας και εδωσαν μετάληψη σε παπικούς είναι υποχρεωτική η αποτείχιση και φυσικά και ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ... https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=vzSuXSAPUSc Ο μνημονεύων τον αντίχριστο αιρετικό τον σατανά λατρεύει

    Aπο όποιον συνιστά μνημόνευση αιρετικού χάριν τάχα μου οικονομίας "αρχι καιρού " , θά ἐκζητήσῃ ὁ Θεός αὐτές τίς ψυχές.

    Διότι όποιον συνιστά μνημόνευση αιρετικού χάριν τάχα μου οικονομίας "αρχι καιρού " μιμείται τόν Διάβολο , ὁ ὁποῖος λέγει 999 ἀλήθειες, μέχρις ὅτου θεωρηθῆ ἀξιόπιστος, καί μετά λέγει το ΘΑΝΑΣΙΜΟΝ ψεῦδος ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΣΩΖΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου