Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

H AIΡΕΣΙ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΙΣΜΟΥ του Αποτειχισμενου Θεολογου Νικολαου ΠΑΝΤΑΖΗ

H AIΡΕΣΙ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΙΣΜΟΥ

του Αποτειχισμενου Θεολογου
Νικολαου ΠΑΝΤΑΖΗ
 
Ο παρακάτω παράλογος παραλληλισμός και πλήρης θεολογικής ασυναρτησίας συμπερασματικός συνειρμός, στάθηκε απρόσμενη απαρχή μιας πλάνης η οποία κυοφορούσε μακροχρόνια υπερηφάνεια κρυφή και έτεκεν επωδύνως την δεινοτάτη αίρεση του “Επιφανισμού”.
«Άρα κατεποντίσθη εις τα πελάγη της αιρέσεως η αληθινή Εκκλησία του Χριστού, καίτοι Ούτος είπεν ότι “καὶ πύλαι Ἅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς” (Ματθ. 16:18); Μη γένοιτο, αδελφέ μου, να αποδεχθώμεν τοιαύτην βλασφημίαν» (Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος).
Άσχετοι σήμερα και απληροφόρητοι πολλοί, πιπιλίζουν ανεπιφύλακτα την πλάνη αυτή, διακυματίζοντας διάσπαρτα και αδιάκριτα την φτηνή δικαιολογία των “Δύο Άκρων”.
Απ’ άκρων γης μνημονεύεται το βοθρολυματικό όνομα του δεινοτέρου αιρεσιάρχου πατριάρχου και κάποιοι ακόμη κάθονται σα δράστες που φοράνε μπεμπιλίνο στ’ ανήμπορα παιδικά καθισματάκια φορώντας τη σαλιάρα του συμβιβασμού και με θεολογική πιπίλα μπαμπαλίζουν το “αγκού” της “μέσης βασιλικής οδού” που λέγεται συνύπαρξη “άχρι καιρού”.
Ο π. Επιφάνιος σε σκόπιμο μας οδηγεί συμπέρασμα και ρητορικώς ρωτά:
“Άρα λοιπόν βυθίστηκε η Εκκλησία παρ’ όλον που μας διαβεβαίωσε ο Χριστός πως ούτε ο Άδης δεν θα μπορέσει ποτέ να την υπερνικήσει;” 
Και ενώ εκλιπαρεί τους πιστούς: “μη γένοιτο, αδελφέ μου, να αποδεχθώμεν τοιαύτην βλασφημίαν”, περιπίπτει ο ίδιος σε βλασφημία φρικτότερη, βλάπτοντας την φήμη των Αγίων Πατέρων οι οποίοι φημίζονται για το φευγιό τους από αιρετικούς επισκόπους “ως όφεις και σκορπιούς!”
Ένας τόσο ατυχής συμπερασματικός συλλογισμός και αβάσιμος συσχετισμός, απορώ, πως γίνεται να απορρέει από έναν τέτοιου μεγέθους γέροντα; Απορώ, πράγματι, πως επέτρεψε στον εαυτό του να πέσει τόσο χαμηλά, μέχρι και “τις πύλες του Άδου….”
Ναι, βεβαίως και κατεποντίσθη εις τα πελάγη της αιρέσεως η εκκλησία αλλά ΟΧΙ η αληθινή Εκκλησία του Χριστού, μα η νέα πανθρησκειακή εκκλησία του Αθηναγόρα! Και όχι μόνο “στα πελάγη”, μα στον απέραντο και αδηφάγο ωκεανό! Και όχι μόνο “κατεποντίσθη” αλλά χτύπησε και πάτο με τέτοιο εκκωφαντικό κρότο που προξένησε στην επιφάνεια σεισμό κι ολόκληρο “τσουνάμι!”
Δεν είχε, φευ, την διάκριση ο γέροντας να διακρίνει πως άλλο η Διαχρονική Εκκλησία του Χριστού και άλλο η βλασφημίας και αιρέσεις γέμουσα δεσποτοκρατική “εκκλησία πονηρευομένων;” Άλλο πράγμα η Βουλή των Ελλήνων και άλλο η Κολυμβάριος “βουλή ασεβών, οδός αμαρτωλών και καθέδρα λοιμών”. Υπ’ όψιν ότι το “λοιμών” εδώ χρησιμοποιείται από τον Θεό ως μολυσμός και μάλιστα σε πληθυντικό (εξ’ ου και το “Λοιμωδών”) αναφερόμενος προφητικώς στην καταστροφική επιδημία και πανσπερμία των αιρέσεων!
ΠΩΣ επέτρεψε λοιπόν στον πεπερασμένο εαυτό του, ο π. Επιφάνιος να ξεστομίσει την νέα και επιφανή αίρεση του Επιφανισμού και “ως συγχέοντα τον Κανόνα της Εκκλησίας” να ταυτίσει την νέα εκκλησία (του αποδεδειγμένως πάντως Αρχιμασόνου) Αθηναγόρα με την Διαχρονική, Αποστολική Εκκλησία του Χριστού;
Δεν ήξερε ο π. Επιφάνιος ότι ο Αθηναγόρας, ως ένα μεμονωμένο και αυτομολημένο άτομο, με το να καταργεί το 1965 τα Θεοσύστατα Αναθέματα της Θεοπνεύστου Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου και με επίσημη πλέον Λειτουργική Πράξη να αίρει αντικανονικώς το Σχίσμα, επαναφέροντας και μνημονεύοντας ακαταπαύστως το παναιρετικό όνομα του Πάπα στα Ορθόδοξα Δίπτυχα επί της Αγίας Τραπέζης, επιτέλεσε υποστατή ΕΝΩΣΗ κανονική;
Δεν ήξερε ο γέροντας πως με αυτόν τον αυθύπαρκτα εωσφορικό τρόπο, ο Αθηναγόρας “εξεβλήθη της εκκλησίας και πέπτωκε της ιερωσύνης” (συμφώνως με τον Α’ και Β’ Κανόνα της Γ’ Οικουμενικής Συνόδου) ως αστραπή εκ του ουρανού πεπτωκώς και συνεπώς δημιούργησε δική του Νέα εκκλησία, η οποία, ναι μεν διατηρεί την δοικητική και δικαιοδοσιακή δομή και όλα τα υπόλοιπα εξωτερικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα της “εκκλησίας”, επί της ουσίας όμως έχει αντίθετη, εχθρική στάση, νέα σύσταση, νέα αντορθόδοξη γραμμή, νέα διαφορετική διδαχή και νέα παναιρετικά δόγματα;
Πως τον επέτρεψε η συνείδησή του να παραμένει ενωμένος μυστηριακώς με τον Αθηναγόρα (και κατ’ επέκτασιν με τον Πάπα) εφ’ όσον γνώριζε – και το γνώριζε πολύ καλά – πως η μνημόνευση του αρχιερέως δεν συνιστά παράκληση κι ευχή (όπως είχε ο ίδιος εντέχνως “σκαρφιστεί”), έστω κι αν εκδηλώνεται στην Ευκτική, αλλά στην ουσία κατά τους Αγίους Πατέρες αποτελεί “πίστεως αποδοχή και υποταγή προς το υπερέχον”;
Πώς δέχτηκε να εμπλακεί σε μιαν ανίερη κι ανέντιμη διαπλοκή, διαφθορά, διάψευση και καταπάτηση των Αγίων, Θεοφόρων Πατέρων διά μιας πωρωμένης διαστροφής της πραγματικής εννοίας του μνημοσύνου; Τί επεδίωκε να καλύψει και τί ήθελε να δικαιολογήσει;
Τί αποφαίνεται εμπαικτικώς και προπαγανδίζει υποκριτικώς πως “η εκκλησία δεν μοιράζει πιστοποιητικά ορθοπραξίας” τη στιγμή που ο ίδιος ο Θεοφώτιστος Συγγραφεύς της Θείας Λειτουργίας και Μέγιστος των Ερμηνευτών απάντων, ο Θείος Χρυσόστομος, αποφαίνεται και καταμαρτυρεί πως η μνημόνευση δεν ειν’ απλή “ευχή” (όπως το θέλετε, το επιδιώκετε και το επιθυμείτε όλοι σεις που σιγοντάρετε τον Οικουμενισμό, προκειμένου να καλύψετε την εωσφορική σας έπαρση και ενοχή της συμπορεύσεως και συνταυτίσεως με την παναίρεση) αλλά η μνημόνευση είναι κυρίως ένωση δογματική, αυτόματη, αμφίπλευρη κι αμφίδρομη αποδοχή είτε αληθούς Πίστεως, είτε αιρετικής;
Και ΠΩΣ όλοι οι μεγάλοι τότε και επιφανείς, σύγχρονοί του ιερείς, αρχιερείς και θεολόγοι δεν το αντιλήφθηκαν αυτό και προσποιούμενοι “τον κουτό” συνέχισαν να συμπορεύονται ανύποπτοι και κατά πάντα ένοχοι, τον Πάπα παρατεινόμενοι, “πλανώντες και πλανώμενοι” εις τον αιώνα;
ΠΩΣ δέχτηκαν να συμπλέουν, απελπιστικώς αμέριμνοι, σ’ αυτό το σπασμένο σαπιοκάραβο με τσακισμένη πλώρη και ολόκληρο βατικάνειο παγόβουνο να διασχίζει καταστρεπτικώς κι ολοσχερώς το δεσποτοκρατικό μηχανοστάσιο, με ολική βλάβη στο εκκλησιολογικό λεβητοστάσιο και φρακαρισμένο από τα βλάσφημα οικουμενιστικά καύσιμα αντλιοστάσιο με διάτρητες δεξαμενές που διαποτίζουν με αδρανείας δηλητήριο τα ενδότερα διαμερίσματα του εκλεκτού πληρώματος;
Πως μπόρεσε ο π. Επιφάνιος αυτός, ο πολύς και πολιός, ο πολυγραφότατος και στα πνευματικά σοφός, ο επιβραβευμένος εφευρέτης των “Δύο άκρων”, ο οποίος διακατείχε ασφαλώς την τρομερά σπάνια και τρομακτική πάντως δυνατότητα να επηρεάζει τους πάντες και τα πάντα, τις νοοτροπίες, αντιλήψεις και βιοθεωρίες των βαθύπλουτων χαρισματικών μορφών, επισκόπων, ηγουμένων και μοναχών, θεολόγων και συγγραφέων εκκλησιαστικών, πως μπόρεσε λέγω, να εφεύρει δική του νέα οδό, νέα μέθοδο και νέο τρόπο αντιμετωπίσεως των αιρετικών ποιμένων;
Αντί να επιλέξει την Θεόσδοτη, Θεάρεστη και Θεοδίδακτη Οδό της αμέσου Αγιοπατερικής απομακρύνσεως διά της αυτομάτου διακοπής μνημονεύσεως και αποτειχίσεως (της διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας με όσους κοινωνούν με ακοινωνήτους), κάθεται και “αναβαπτίζει” τον Κανόνα ως “δυνητικό”, ανασκευάζει ως κριτήριο Αποτειχίσεως αυτοκατάκριτες καινοτομίες περί συνυπάρξεως με την αίρεση, εφεύρει δικές του θεωρίες του “άχρι καιρού” (την αίρεση του “Αχρικαιριτισμού”) και υλοποιεί την διπλωματική, δειλόσπορη αναμονή του “κοινού ποτηρίου” (intercommunion);
Εάν τα δίδασκαν αυτά οι Πατέρες,τότε ουδέν πρόβλημα, θα ήταν απολύτως δεδικαιωμένος “και εν τω νυν και εν τω μέλλοντι αιώνι”. Τώρα όμως ανακύπτει σοβαρότατο πρόβλημα υψίστης σωτηριολογικής σημασίας.
Δεν γνωρίζω με ποιόν τρόπο θα μπορέσει να δικαιολογηθεί στον αδέκαστο Κριτή για τις Αντιπατερικές και αντορθόδοξές του θεωρίες, οι οποίες (το φρικτότερο) είχαν και συνεχίζουν να έχουν καταστρεπτικές διαστάσεις σε μυριάδες ψυχές…
Αυτές οι θεωρίες ειν’ απολύτως ξένες, παράξενες και αποξενωμένες από την Πατερική Παράδοση. Οι Άγιοι Πατέρες δεν υπέκυπταν στων οσίων γερόντων το “Δι’ ευχών” ούτε ανέμεναν αχρικαιρίτικα σημεία των καιρών. Δεν συγκροτούσαν ληστρικές Κολυμβάριες συναγωγές και δεν μετέθεταν όρια τα οποία είχαν θέσει προηγούμενοι Άγιοι Πατέρες.
Οι Υπέρμαχοι Στρατηγοί είχαν ένα μόνο και μοναδικό κριτήριο σάλπισμα για Αποτείχιση και αυτό το κριτήριο δεν το έθεσαν μόνο εκατοντάδες Θεούμενοι και Θεοφόροι Άγιοι Πατέρες με προεξάρχοντα, εξέχοντα και εξαίρετο πρόεδρο τον Μέγα Φώτιο τον Ιερό, αλλά το έθεσε το κριτήριο αυτό, ο Ίδιος ο Θεός, το Άγιον Πνεύμα.
Το κριτήριο αυτό είναι:
Να κηρύσσει κανείς αίρεση κατεγνωσμένη δημοσίως, “γυμνή τη κεφαλή”, αναισχύντως, δίχως συστολή και ντροπή καμία.
Ντροπή δεν είναι η άγνοια ούτε η αδυναμία να προχωρήσει κανείς σε Αποτείχιση. 
Ντροπή και αίσχος είναι η δειλία και αθεοφοβία να αλλάζουμε τους Κανόνες και να θέτουμε δικές μας ερμηνείες και δικά μας νέα όρια και καινούργια κριτήρια τα οποία όλα καλύπτουν το δικό μας συμβιβασμό, την δική μας ενοχή, συνύπαρξη και συμπόρευση με την παναίρεση.
Βλασφημία είναι να κατηγορούμε τους Κανόνες, τους Αγίους Πατέρες και τον Ίδιο τον Θεό, ότι είναι υπαίτιοι σχίσματος και διά της ολοψύχου εφαρμογής των Κανόνων, θέτουν τους πιστούς “εκτός Εκκλησίας!”
Βλασφημία είναι να δημιουργούμε δική μας νέα γραμμή, νέα μέθοδο και νέο τρόπο αντιμετωπίσεως των αιρετικών ποιμένων, θέτοντας τον εαυτό μας υπεράνω των Πατέρων, σοφότερο των Πατέρων και γινόμενοι αιτία να πλανηθούν χιλιάδες πιστοί και να ακολουθούν την δική μας στάση και λόγω της αγάπης τους προς το πρόσωπό μας να επικαλούνται την δική μας άρνηση για Αποτείχιση “άχρι θανάτου”.
Τότε, δεν γνωρίζω τί θα μπορέσει να μας λυτρώσει από την οργή, κρίση και καταδίκη του Δικαιοκρίτου Θεού…

26 σχόλια:

  1. Νικόλας Καρανικόλας(Μακεδονία Μ. Αλεξάνδρου)14 Ιανουαρίου 2017 στις 7:08 μ.μ.

    Τι είναι αυτά που γράφεις Νικόλα;Ποίος είσαι εσύ που κατηγορείς έναν άγιο;;Δηλαδή,ο άγιος Αυγουστίνος- που τον δικαιολογεί ο Μέγας Φώτιος-ήταν αιρετικός για αυτά που είπε για το Άγιο Πνεύμα κ.λπ.( η αίρεση του Αυγουστινισμού;);;;Τα λάθη των αγίων τα έχουν γιατρέψει οι Άγιοι,εσύ θεωρείς τον εαυτό σου Άγιο;;;;Εσύ ένας μή παρθένος πως γράφεις με αυτόν τον βάρβαρο τρόπο για τον αγνό και παρθένο άγιο Επιφάνιο Θ.;;;;;Ξύπνα αδελφέ και κάθησε καλά!Αίσχος !!Αιδώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλαε,

      Δεν θα μου κάνεις εσύ ανάκριση! Έχεις κάθε δικαίωμα να τοποθετηθείς επωνύμως στα γραφόμενά μου αλλά όχι και να μου κάνεις ανακρίσεις του τύπου "Τι είναι αυτά που γράφεις" και "ποιός είσαι σύ" και τις λοιπές ηθικίστικες παρθενολογίες.

      Η παρθενία δεν είναι σε καμία περίπτωση εχέγγυο και πιστοποίηση της Ορθής Δόξης. Δες τις δέκα παρθένες. Οι πέντε ήταν ΜΩΡΕΣ και ηλίθιες! ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΑΝ κι ας ηταν "παρθένες!" Να την βράσω την παρθενία σου αν αυτή με προτρέπει να συγκοινωνώ με την αίρεση!

      Εγώ γράφω με παραπομπές στους Αγίους Πατέρες κι εσύ το μόνο που έχεις διαθέσιμο είναι η συνηθισμένη τακτική της επιθέσεως σε προσωπικό επίπεδο να με αποκαλείς βάρβαρο.

      Όσο για τις παρθενόφουσκες σου, άκουσε καλά τι λέγει ο ΜΕΓΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΣ ΠΑΡΕΡΑΣ της Εκκλησίας μας, ο Άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος:

      «Πας (ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ) ο λέγων παρά τα διατεταγμένα, κάν' τε αξιόπιστος η, καν νηστεύει, καν παρθενεύει, (για ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΥΤΟ ΚΑΛΑ!) καν σημεία (θαύματα) ποιεί, καν προφητεύει, λύκος σοι φαινέσθω εν προβάτου δορά, προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος»!

      Άκουσε και τον Απόστολο Παύλο. Δίδει εντολή σε όλους τους πιστούς, παρθένους και μη, να ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ ακόμη και αγγέλους από τον ουρανό...Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος υπογραμμίζει πως εδώ δεν αναφέρεται σε σκοτεινό "άγγελο" αλλά Άγγελο κανονικό "από τον ουρανό", Άγγελο Θεού.

      Δεν λέγει πουθενά ο Απόστολος ότι "όσοι δεν είστε παρθένοι βγάλτε το σκασμό κι απλώστε τα ξερά σας να τα δαγκώσουν οι αιρετικοί όφεις και σκορπιοί να ψοφίσετε στη κόλαση!"

      Και τί θα απολογηθεί στον Αδέκαστο Κριτή ο κάθε παρθένος γέροντας που κράτησε κοινωνία με αιρετικούς ποιμένες;

      - "Ξέρεις, Παντοκράτωρ Κύριε, σε κατεφρόνησα ως Θεό, περιφρόνησα την εντολή σου του "εξέλθετε εκ μέσου αυτών", κατεπάτησα τους Ιερούς και Διαχρονικούς Σου Κανόνες, ιδίως αυτόν τον ΙΕ' της Αγίας ΑΒ' Συνόδου, αχ αυτός ο ΙΕ' μου χει κάτσει στο λαιμό, τους διέγραψα όλους εγώ, διότι είμαι "των Πατέρων σοφώτερος" και απέφυγα το σχίσμα, είμαι βεβαίως και παρθένος και αυτό είναι ανωτέρα εξουσία..."

      (συνεχίζεται)

      Διαγραφή
    2. Ξεκόλλα, Νικόλα, από την φανατική τύφλωση της γεροντομανίας. Στην Ζωή του Χριστού, βλέπουμε όχι "γέροντα" ολόκληρο Απόστολο ο οποίος μάλιστα ανέσταινε νεκρούς και ξεστόμισε το ανατριχιαστικότατο "ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ" και συ κάθεσαι και μου λες για έναν π. Επιφάνιο;

      Και τους δικούς μου γέροντες και διδασκάλους σέβομαι και αγαπώ (π. Αθανάσιο Μυτιληναίο, π. Αυγουστίνο (το "Καντιώτης" δεν χρειάζεται) και Νικόλαο Σωτηρόπουλο! ΔΕΝ θα τους βάλω όμως πάνω από τους Αγίους και Θεοφόρους Πατέρες ούτε θα λατρεύω πρόσωπα. "Ου προσωπολήπτης ο Θεός". Οταν μου συνέστησαν να κοινωνώ με τον Βαρθολομαίο, διεχώρησα την θέση μου όσο πολύ ΟΔΥΝΗΡΟ κι αν ήταν αυτό για μένα!!! Ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος εξαιρείται διότι αυτός έπαυσε το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου και ΔΕΝ εκοιμήθη σε κοινωνία με τον αιρεσιάρχη. Πάνω από τους γέροντες λοιπόν, η Ορθόδοξη Αλήθεια.

      Αν είναι έτσι, τότε να διαγράψουμε οριστικά την Αγία και Ομολογιακή Επισφράγιση και Κατακλείδα κάθε ευχής και προσευχής, κάθε Μυστηρίου και πράξεως Λειτουργικής, αυτό το Θεαρχικό "Δι' ευχών των Αγίων Πατέρων ημών" κι ας λέγουμε του λοιπού: "Δι' ευχών των παρθένων γερόντων ημών..."

      Όσο για τον όντως Άγιο Αυγουστίνο, Επίσκοπο Ιππωνος, μη γίνεσαι αθεολόγητος. Άλλο πράγμα η εσφαλμένη θεολογική διατύπωση περί του Αγίου Πνεύματος, λόγω πλήρους αδυναμίας της Λατινικής να εκφράσει επαρκώς τον Ορθόδοξο Πλουτισμό Θεολογίας, και ΆΛΛΟ η πεισματική, αυθαίρετη, αντορθόξη και αντιπατερική ανασκευή και έναρξη νέας οδού και νέου τρόπου αντιμετωπίσεως των αιρετικών ποιμένων, διά της συνυπάρξεως, του συμβιβασμού και της συγκοινωνίας μετά ακοινωνήτων.

      Τέλος, απαντώ στο ειρωνικό και κακοπροαίρετο (για να μην πω βλαμμένο ερώτημά σου το οποίο θέτεις μάλιστα με 4 ερωτηματικά): "εσύ θεωρείς τον εαυτό σου Άγιο;;;;"

      ΟΧΙ, ΔΕΝ θεωρώ τον εαυτό μου Άγιο, με την έννοια του καθαρμού που υπονοείς εσύ! Άπαγε της βλασφημίας! Αλλά ο φίλτατος και ομολογητής αδελφός μου Σωτήριος, σου απέδειξε πως με λειτουργική, Αγιογραφική και Οομολογιακή έννοια, όλοι είμαστε και πρέπει να γίνουμε άγιοι, ΑΣΧΕΤΩΣ της μεγάλης μας αμαρτωλότητος, να ομολογούμε με πράξη κι όχι με λόγια την Αγία μας Πίστη και να μην την μολύνουμε με τον μολυσμό της συγκοινωνίας με παναιρετικούς οικουμενιστές, κάτω από το πρόσχημα της δήθεν "αποφυγής σχίσματος" ούτε κάτω από το πρόσχημα της ωραιότητος της παρθενίας μας.

      Το "Ξύπνα" λοιπόν που μου αποδίδεις, κράτα το για τους φίλους σου τους οικουμενιστές και σιγονταρο-οικουμενιστές. Το "Αίσχος" και το "Αιδώς" κράτα για τα συλλαλητήρια για τις ταυτότητες, εκεί σου πάει καλύτερα!

      Νίκος

      Διαγραφή
    3. Έχει χάρη που δεν δημοσιεύει τις απαντήσεις μας ο Οδισσέας.

      Νικόλας

      Διαγραφή
  2. Αδελφε Νικολαε,αχ αδελφε Νικολαε ! Αραγε οσα γραφεις τα διαβαζεις πρωτα στον πνευματικο σου ? Παιρνεις ευλογια η κανεις υπακοη στο μυαλουδακι σου ? Αραγε ο π.Ευθυμιος θα χαιρετε με το πνευματικο του τεκνο που λοιδωρει εναν συγχρονο αγιο και του προσαπτει την ρετσινια του αιρετικου ? Προσεξε γιατι η Μαγδαληνη στην Κοζανη ξεκινησε να κρινει τον μακαριστο Διονυσιο Ψαριανο και εφτασε να βριζει τον αγιο Νεκταριο.Η μηπως και ο αγιος Νεκταριος ηταν σιγονταροοικουμενιστης ? Μηπως και ο αγιος Σαββας της Καλυμνου ηταν και αυτος πλανεμενος ? Μηπως και οι αγιοι Φιλοθεος Ζερβ. ,Χαραλαμπος Βασιλοπ. και Ιακωβος Τσαλικης που κοιμηθηκαν μετα τον Αθηναγορα και ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥΝ ηταν πλανεμενοι ? Αχ αδελφε μου σε εχει τυφλωσει η αυτοαπομονωση σου.Εχεις καταλαβει πως ο δρομος που διαλεξες δεν οδηγει πουθενα.Γραφεις και κανα "πυρινο" αρθρο για να δικαιολογεις την αποτειχιση σου.Βαζεις και κανα αποσπασμα απο Πατερες για να δειξεις οτι τους μελετας συστηματικα. Ειναι δυνατον θεολογος ανθρωπος να γραφεις για μπεμπιλινο και σαλιαρες ! Διαβασες πουθενα στον αγιο που τοσο επικαλεισαι, τον αγιο Θεοδωρο το Στουδιτη να λοιδωρει τους διωκτες του και οσους δεν συμφωνουσαν μαζι του.Πρεπει να φτυσουμε πολυ αιμα και να βγαλουμε ολο το λαδι του εγωισμου μας φιλε Νικολα για να γινουμε αξιοι να κρινουμε εναν πατερα ΕΠΙΦΑΝΙΟ θΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ ! Ειμαστε νανοι πνευματικα μπροστα σε εναν γιγαντα του Πνευματος.Ο καλος αδελφος Οδυσσεας ας ρωτησει τον Αρτεμιο στη Σερβια τι τους ελεγε ο αγιος Ιουστινος Ποποβιτς για τον μακαριστο π.Επιφανιο Θεοδωροπουλο στο Τσελιε.Μηπως τελικα αδελφε Νικολαε σου υπαγορευει αλλος που δεν θελει να φανει τα ανοητα κειμενα που μας σερβιρεις ? Γραφοντας αυτα για τον π.Επιφανιο αδικεις και ολους τους συγχρονους αγιους κληρικους μας οι οποιοι δεν θελησαν να σχισουν την Αγια μας Εκκλησια. Υπεφεραν,εκλαιγαν για τις προδοσιες της πιστεως αλλα δεν αρνηθηκαν ποτε τον Κυριο μας.Οχι αδελφε μου ,μη γινεσαι αγιομαχος. Ζητησε τις πρεσβειες των συγχρονων αγιων Πατερων και μην τους αμφισβητεις.Διαφορετικα προβλεπω στο επομενο κειμενο σου να τα βαζεις με τον αγιο Γεροντα Αυγουστινο ,τον οσιο Φιλοθεο Ζερβακο ,τον αγιο Γεωργιο Καρσλιδη,τον αγιο Φιλουμενο στα Ιεροσολυμα πως ταχα δεν αγωνιστηκαν οσο επρεπε και παει λεγοντας ! Καλη μετανοια σε ολους μας. Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιταξε φιλε.
      Ελεγχεις τον αδελφο Νικολαο Πανταζη, επειδη ελεγχει τον μακαριστο π. Επιφανιο, για καποιες απαραδεκτες μαλλον ΑΣΑΦΕΙΣ θεσεις του, στις οποιες σημερα στηριζονται πολλοι και κανουν πολυ κακο στο Σωμα της Εκκλησιας.
      Δεν ειναι και τοσο κακο αυτο.

      Απομακρυνθειτε λιγο απο τους Γεροντες ζωντανους ή πεθαμενους και κοιταξτε ΚΑΤΑΜΑΤΑ τις θεσεις και την πρακτικη των Αγιων μας, τους οποιους η Διαχρονικη Εκκλησια και οι Ιεροι Κανονες θετουν ως απλανεις οδηγητες των κληρικων και των λαϊκων, δηλαδη της ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
      Δεν λατρευουμε κανενα απο αυτους, πολλοι Αγιορειτες λενε οτι ΚΑΚΩΣ ΚΑΚΙΣΤΑ ΑΓΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΠΑΪΣΙΟΣ, ο οποιος ηταν ανεκτικος απεναντι σε Οικουμενιστες και στην Παναιρεσι του Οικουμενισμου που σημερα συνταρασσει ολοκληρη την Ορθοδοξια και ετσι προκαλει συγχυσι και Σιγονταροοικουμενιστικοτητα.
      Δεν ειναι ΤΑΜΠΟΥ κανενας μεσα στην Ορθοδοξια.
      Ολοι κρινονται και ολοι ελεγχονται ακομα και οι Δεδικαιωμενοι Αγιοι.

      Διαγραφή
    2. Στις 11:43 μας προέκυψε πάλι ο ανώνυμος "Λ". Άντε παλι τα σιχαμερά της μαντείας τα παιχνίδια! Να ναι Λάμπρος, Λαμπρινή, λουλουδάκι της Λαμπρής, να ναι Λιάκος ή Λιακόπουλος, να ναι και Ληστής, Λέρας, Λιλιπούτειος ή Λεωνίδας με τους 300; Μην είναι και Λαυρέντιος ή έστω και Λυκούργος. Πανούργος ή κακούργος;

      Λοιπόν, πρώτον:

      Γράφεις, επιτίθεσαι, κατηγορείς, λοιδορείς, μουτζουρώνεις κι αμαυρώνεις ΑΝΏΝΥΜΑ έναν ΕΠΩΝΥΜΟ και υπεύθυνο! Βλέπω σε βολεύει τέλεια αυτό, άβολε ανθρωπάκο.

      Πόσο σου πάει η κουκούλα της οθόνης, μασκαρεμένε μου αλκαπόντη. Βέεεεβαια έχεις κι εσύ "τους λόγους σου" να κρύβεσαι. Κι ο δολοφόνος με τ' αλυσοπρίονο είχε κι αυτός τους λόγους του "ο καημένος..." Κι ο βομβιστής τζιχαντιστής έχει τους λόγους του....

      Μείνε λοιπόν στη μυρμηγκένια σου κρυψώνα και μη μου ξαναγράφεις, είσαι τελείως ΑΝΕΠΙΘΎΜΗΤΟΣ/ΤΗ. Το έχω πει χίλιες φορές για σας τους γνωστούς-"αγνώστους".

      Δεύτερον:

      Δεν σου επιτρέπω να επεμβαίνεις στις σχέσεις μου με τον πνευματικό μου. Το αν του τα δείχνω ή όχι αυτό αφορά μόνο εμένα. Το αν εσύ θεωρείς σύγχρονο άγιο τον π. Επιφάνιο αυτό αποτελεί δική σου εκτίμηση και δεν έχει δείξει ακόμη Αγιοφάνεια ο Θεός.

      Εάν του προσάπτω τη ρετσινιά του αιρετικού, θα είχες ευκόλως επιχειρήματα να το ανατρέψεις, πράγμα που δυστυχώς δεν βλέπω. Ο παραλληλισμός σου με την Μαγδαληνή της Κοζάνης είναι πολύ προσβλητικός αλλά είπαμε όσοι αισχροί δεν έχουν επιχειρήματα, συνηθισμένο να χτυπούν με επιθέσεις "κάτω από τη μέση".

      Όσο για τις σύγχρονες άγιες μορφές που μου αναφέρεις, τους οποίους συνεχίζω να έχω και τις Εικόνες και φωτογραφίες τους στο Εικονοστάσιό μας, πάλι ατυχέστατο το επιχείρημά σου διότι θα ΕΠΡΕΠΕ να γνωρίζεις ότι στην Ορθοδοξία δεν είναι ΟΥΔΕΙΣ Άγιος ή ακόμη και Άγιος Πατέρας - αλάθητος και η αγιότητα δεν αίρει την δυνατότητα λάθους, πλάνης ή αιρέσεως.

      Ένας ολόκληρος Ιουδας ΠΡΟΔΩΣΕ και αυτοκτόνησε, δηλαδή πούλησε και παρέδωσε την ψυχή του στο σατανά. Κι ο Απόστολος Πέτρος αρνήθηκε το Χριστό σε μια παιδίσκη. Και μη μου πεις "αυτό ήταν πριν την Πεντηκοστή" διοτι και προ αυτής Θαυματουργούσε!

      Το ότι "ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥΝ" (όπως σημειώνεις με κεφαλαία κι απορώ για την αμάθειά σου) αυτό ΔΕΝ λέει τίποτα! Σου παραθέτω και πάλι παραπομπές από Αγίους Πατέρες και όχι γνώμες ορθολογιστικές.

      Άκουσε καλά τι λέγει ο ΜΕΓΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ της Εκκλησίας μας, ο Άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος:

      «Πας (ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ) ο λέγων παρά τα διατεταγμένα, κάν' τε αξιόπιστος η, καν νηστεύει, καν παρθενεύει, καν σημεία (θαύματα) ποιεί, (για ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΥΤΟ ΚΑΛΑ περί θααυματουργίας!) καν προφητεύει, ΛΥΚΟΣ σοι φαινέσθω εν προβάτου δορά, προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος»!

      Εγώ δεν θα τολμήσω να τους αποκαλέσω "Λύκους", αλλά η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ νεοφανης καινοτομούσα θεωρία περί συγκοινωνίας, συνυπάρξεως και συμβιβασμού με αιρετικούς και μεγίστους εχθρούς του Θεού, σίγουρα κατεργάζεται την των προβάτων φθορά!

      Σε ευχαριστώ για την λοιδορία σου, την ειρωνία σου και την υποκρισία σου. Μόνο το ότι αυτοπαρουσιάζεσαι και αυτοδιαφημίζεσαι να γνωρίζεις καλύτερα από τον Θεό την ψυχή μου, αυτό λέει πολλά για το μέγεθος της πλάνης σου και της αθεράπευτης εμπαθείας σου.

      "Τύφλωση, αυτοαπομόνωση, δρόμος που δεν οδηγεί πουθενά, "πύρινα" άρθρα να δικαιολογώ την Αποτείχιση, αποσπασματική χρήση των Πατέρων προς επίδειξη, κλπ..."

      Εσύ ΠΑΣΧΕΙΣ για τα καλά! Είναι δυνατόν, ένας Δρόμος, Ο ΘΕΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ, ένας Δρόμος θεσπισμένος από εκατοντάδα Αγίων και ΘΕΟΦΟΡΩΝ Πατέρων, ένας Δρόμος αποκεκαλυμμένος και πεφωτισμένος από το Πανάγιο, Παντοδύναμο και Παντοκρατορικό Πνεύμα, ένας Δρόμος υπογεγραμμένος και επικυρωμένος από τον Μέγα Φώτιο, τον Άγιο Μάξιμο Ομολογητή, τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό, (έτσι επιλεκτικά, δίχως προτεραιότητα ή χρονική σειρά) τον Μέγα Άγιο Θεόδωρο Στουδίτη, τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, ΕΣΥ, ω ανθρωπάκο μου εσύ, τόσο ξεδιάντροπα, τόσο απαθέστατα, τόσο ασεβέστατα, τόσο αισχρότατα, αηδιαστικά και ψωρο-υπερήφανα να ξεστομίζεις ότι "είναι ένας δρόμος που οδηγεί στο πουθενά;;;"

      Διαγραφή
    3. (συνέχεια του προηγουμένου)

      Ναι;;; Και ο δικός σου δρόμος δηλαδή, ΠΟΥ οδηγεί; Στην Οδό "Rum Ortodox", στο Βατικανό, στο Κολυμπάρι που να πάρει, ή στην κόλαση;;

      Ά, συγγνώμη πάλι, έβρισα και σε σκανδάλισα, ε; ε ανθρωπάκο; Άκουσε και ΔΕΝ βρίζω καθόλου!! Μια μεγάλη και φρικτή ΑΛΗΘΕΙΑ της Πίστεώς μας καταθέτω με τρόπο λαϊκό. Λαϊκός είμαι, δικαίωμά μου. Ο διάολος λοιπόν, μαζί του παίρνει όλους τους αμετανόητους αιρετικούς.

      Τώρα, το εάν οι Άγιοι Γέροντες μετανόησαν για την ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ οδό που διακήρυξαν, αυτό δεν το γνωρίζω, ο ΘΕΟΣ μόνο το ξέρει κι εσύ που όλα τα ορίζεις!

      Όσο για το τεράααααστιο σκανδαλισμό σου, (ταιριαστός κι αυτός του ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ εγωισμού σου) κάθεσαι και ρωτάς: "Ειναι δυνατόν θεολόγος άνθρωπος να γράφεις για μπεμπιλίνο και σαλιάρες!"

      Κατακαημένη αράχωβα! Πατέρας 5 ανηλίκων και δύο στη σειρά διδύμων είμαι! Τοποθετώ σαλιάρες κι αλλάζω βρώμικα μπεμπιλίνο κάθε δυο ώρες! ΠΟΥ το κακό; Δεν θεολογώ! Προσωπική, λαική έκφραση καταθέτω και ανθρωπολογώ!

      ΕΣΥ, ηθικίστικέ μου ανθρωπάκο, ΤΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ τα άρθρα μου, αφού τόοοοσο πολύ σε σκανδαλίζουν "τα ανόητα κείμενα που σας σερβίρω";; Ώ ανόητε, δεν γίνεσαι και σύ ανόητος να ασχολείσαι με μένα τον ανόητο και να διαβάζεις ένα σορό ανοησίες, ανόητη κι απονενοημένη; "Ο αναγινώσκων ανοήτω, ανόητος έστω!" Δεν έχει κλικ το ποντικάκι σου και όρεξη το δαχτυλάκι σου να "σερφάρι" άλλα άρθρα πιό ταιριαστά στο ηθικό σου ύψος και ευσεβούλικό σου μεγαλείο;;

      Κρινόμεθα ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ και όλοι είμαστε όχι μόνο "άξιοι να κρίνουμε εναν πατέρα ΕΠΙΦΑΝΙΟ θΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ" αλλά και ΑΓΓΕΛΟΥΣ από το Θεό! ΕΣΥ δηλαδή, ρωτώ, δεν είσαι άξιος να κρίνεις αν ένας γέροντας ξαφνικά, κρίμασιν οις είδεν Κύριος, κηρύξει αίρεση, δεν είσαι άξιος να κρίνεις το ορθό από την πλάνη, την Αλήθεια από το ψεύδος;

      Εάν όχι, τότε δεν είσαι άξιος για Χριστιανός. Δειλός είσαι και ευσεβούλης.

      Και Ο ΧΡΙΣΤΟΣ πού πάει, ο Οποίος μας δίδει ΕΝΤΟΛΗ να κρίνουμε; "Την δικαίαν ΚΡΙΣΙΝ ΚΡΙΝΑΤΕ! (στην Προστακτική). Είναι Θεϊκή Προσταγή να κρίνουμε την "δικαίαν" κρίσιν, ότι δηλαδή ανταποκρίνεται στην δικαιοσύνη (Αλήθεια) του Θεού!!!

      Και ο Απόστολος Παύλος πού πάει, ο οποίος προστάζει όχι μόνο να κρίνουμε αλλά και να ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΜΕ! Ωχ, συγγνώμη σε τρόμαξα; Κάτσε καλά στη πολυθρόνα σου μη μας λιγοθυμίσεις!

      Και ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος πού πάει, ο οποίος πάλι προστάζει να εξετάζουμε και να ανακρίνουμε τον πνευματικό μας κι αν δεν συμφωνεί με τους Αγίους Πατέρες, τότε τα νόθα και αυτόν ΑΠΟΠΕΜΠΕΣΘΑΙ!

      Άσε καλύτερα, ας αποφύγω να ερμηνεύσω τα "νόθα" λαϊκώς, μη μας πάθεις καμιά καρδιά. Αλλά μπορώ να σου αποδείξω ότι κάτι Οικουμενιστές Αιρεσιάρχες πατριάρχες είναι σύμφωνα με λόγους Μεγάλων Αγίων Πατέρων, "μπάσταρδοι και καθάρματα!" Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός λίγος σου πέφτει;

      Μηπως ΕΣΕΝΑ τελικά, σου υπαγορεύει άλλος, ο διαβολάλλος που διαφαίνεται ολοκάθαρα στην συγκοινωνία σου με την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ και "φωτίζει" τους ψευδεπισκόπους και ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ σου εκεί στο Κολυμπάρι οι οποίοι μνημονεύονται από τους ιερείς σου, και με τους οποιους ΕΝΩΝΕΣΑΙ διά της μνημονεύσεως, μήπως αυτός ο "άλλος" (που τρέμεις ακόμη και να τον ονομάσεις) τους εμπνέει να αναγνωρίζουν όλες τις αιρέσεις ως "Εκκλησίες του Χριστού;"

      Κι είσαι εσύ του Χριστού; Ποιανού Χριστού, του Βαρθολομαίου ή του Πάπα;

      ΑΡΝΟΥΜΑΙ να δεχτώ τη ρετσινιά σου, του "Αγιομάχου!" Σου την επιστρέφω δίχως ένσημα. Δεν αμφισβητώ τους συγχρόνους γέροντες και όσο για την "πρόβλεψή σου" για το επόμενο άρθρο μου, αυτό απαντήθηκε στον προηγούμενο Καρανικόλα.

      Διαγραφή
  3. +Ι.Γ.Ζ.

    Προς προβληματισμό και συζήτηση

    Εαν κάποιος είναι αγνός και παρθένος, τούτο σημαίνει οτι εχει και το αλάθητο;
    Πόσες αρχαίες αιρέσεις δημιουργήθηκαν απο κληρικούς παρθένους;
    π.χ. Ο Ευτύχιος που κέρδισε την Γ' Οικουμενική απέναντι στον Νεστόριο, ο ίδιος αναθεματίστηκε απο την Δ' οικουμενική επειδή πλανήθηκε. (ατελείωτα τα παραδείγματα)
    Πόσους παρθένους έχει η κόλαση; και πόσους μη παρθένους έχει ο παράδεισος;

    Την διπλωματία που έκαναν ανα τους αιώνες κάποιοι άγιοι, προκειμένου να μαλακώσει ο αντίπαλος, μην την εκλαμβάνεται ως δόγμα.
    Οι Παπικοί είχαν σημαία τον Αυγουστίνο, ( ιδρυτή του φιλιόκβε και της βλασφημίας περί απολύτου προορισμού) πως λοιπόν θα τους γκρεμίσει το ίνδαλμα ο Μ.Φώτιος, όταν προσπαθούσε να γεφυρώσει τις διεστώσες; Το ίδιο δεν έκανε στην αρχή και ο Μάρκος ο ευγενικός; δεν αποκάλεσε τον αιρετικό Πάπα αγιότατο κλπ

    Ο Γεννάδιος Σχολάριος έκανε δεκτόν το παπικό βάπτισμα ( επίχυση ) ενω στο παρελθόν οι ορθόδοξοι τους βάπτιζαν εξ' άπαντος.
    Η Πανορθόδοξη Σύνοδος του 1756 ακύρωσε την απόφαση του Γεννάδιου, καθώς αποφάσισε το Παπικό βάπτισμα - επίχυση- να μην είναι δεκτόν, και ο Παπικός να βαπτίζεται εξ άπαντος και ακινδύνως.

    Ο Γρηγόριος Νύσσης ήταν Ωριγενιστής, μέχρι και βιβλίο έγραψε, κάποιοι Καππαδόκες Ιεράρχες δεν δέχονταν το βιβλίο της αποκαλύψεως. Λίγο αργότερα υιοθετήθηκε η χιλιαστική δοξασία, ανάμεσά τους ήταν ο Παπίας Ιεραπόλεως, ο Ειρηναίος της Λυών, ο Ιππόλυτος Ρώμης, ο Τερτυλλιανός και άλλοι.
    Εκατοντάδες Ιεράρχες στις Οικουμενικές Συνόδους είχαν αιρετικές θέσεις, μέχρι του εναντίον.
    Ο Γεράσιμος ο Ιορδανίτης δεν δεχόταν την 4η Οικουμενική Σύνοδο. Ο Ισαάκ ο Σύρος είχε υιοθετήσει τον Νεστοριανισμό...
    Μήπως οι παραπάνω δεν ήταν άγιοι αγνοί και παρθένοι;

    Γι' αυτό και η Εκκλησία έχει Συνοδικό σύστημα.

    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστἠ η τοποθέτησή σας +Ι.Γ.Ζ.!Είναι παπικότερος του πάπα Ρώμης όποιος ισχυρίζεται πως στην Ορθοδοξία ισχύει το αλάθητο σε αγίους πατέρες μεμονωμένως! Κανένας δεν είναι αναμάρτητος, κανένας δεν διεκδικεί και δεν πρέπει να διεκδικεί από μόνος του το αλάθητο! Ακόμα και Σύνοδοι έσφαλαν και επόμενες Σύνοδοι τις διόρθωσαν ή δεν τις αποδέχτηκαν ως γνήσιες.

      Διαγραφή
    2. Πολύ ορθά μιλήσατε, αγαπητέ +Ι.Γ.Ζ. και αγαπητέ ανώνυμε (5:24). Σας ευχαριστώ για την φιλικότητα και την ευγένεια.

      Διαγραφή
    3. Είναι Άγιος ο Γρηγόριος Νύσσης ή δεν είναι;Ήταν Ωριγενιστής ή δεν ήταν;;Ο ΙΓΖ είναι αγιομάχος και όταν λες"ορθά μιλήσατε",δεν κατηγορείς τον Άγιο Γρηγόριο για Ωριγενισμό;;;

      Νικόλας

      Διαγραφή
  4. Δεν είναι Αγιος ο εξαίρετος θεολόγος Νίκος Πανταζής ? Και συ που το ξέρεις ? Οτι είναι του Θεού είναι ΑΓΙΟ με αυτή την έννοια κάθε χριστιανός είναι άγιος και προσπαθεί να γίνει αγιότερος κατά την εντολή " εγω ειµι κυριοσ ο θεοσ υµων και αγιασθησεσθε και αγιοι εσεσθε οτι αγιος ειµι ... " . Εσύ δεν την βλέπεις αυτή την αγιότητα γιατί δεν είσαι χριστιανός αλλά με τους υπεναντίους.

    Για την παρθενία θα σου έλεγα τι έλεγε ο Χρυσόστομος για την παρθενία των αιρετικών καλογραιών .. αλλά και όχι μόνο παρθενία και νυστευτής και μάρτυρας αλλά και θαύματα αν ποιεί ο αιρετικός ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΪΝΑΙ και δες την περίπτωση του Ωριγένη Εχει γράψει: Τὰ Δύο Ἄκρα, σελ. 90 "... Ἡ ἀποτείχιση εἶναι, «κανονικὸν δικαίωμα... Ἄν τις, χρησιμοποιῶν τὸ δικαίωμα αὐτοῦ, παύσῃ τὸ μνημόσυνον, καλῶς ποιεῖ! ..." στην σελ. 89 : " Ἂν δὲ ἡ συνείδησίς τινος δὲν ἀνέχηται νὰ μνημονεύῃ τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ, ἔχει τὸ δικαίωμα, προβαίνων ἔτι περαιτέρω, νὰ παύσῃ τὸ μνημόσυνον του, συμφώνως τῶ ΙΕ΄ Κανόνι τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου. Τοῦτο ὅμως εἶνε τὸ ἔσχατον βῆμα, εἰς ὃ δύναται νὰ προχωρήσῃ, ἂν θέλῃ νὰ μὴ εὑρεθῆ εἰς σχίσματα καὶ εἰς ἀνταρσίας" ().

    Εγραψε μέν ΑΛΛΑ δεν ποίησε και άφησε παράδοση χαρτοπολέμου και απραξίας ΚΑΙ ΈΓΙΝΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΣΩΝ "αντι οικουμενιστών " ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ

    Οσο για το ΑΓΙΟΣ ... όχι κύριε αν ήταν άγιος δεν θα ανεχόταν ΚΑΘΟΛΟΥ την αίρεση γιατί είναι άρνηση Θεού και μετοχή σατανά .

    Δικαίωμα του ανθρώπου και απόλυτη ελευθερία του να πάρει το σταυρό του και να ακολουθήσει τον Ιησού όμως όποιος με απόλυτη ελευθερία δεν ασκήσει το δικαίωμα αυτό ΔΕΝ ΣΏΖΕΤΑΙ αλλά ΚΟΛΑΖΕΤΑΙ .

    Κατ όμοιο τρόπο Δικαίωμα του ανθρώπου και απόλυτη ελευθερία του να αποτειχιστεί απο την αίρεση όμως όποιος με απόλυτη ελευθερία δεν ασκήσει το δικαίωμα αυτό ΔΕΝ ΣΏΖΕΤΑΙ αλλά ΚΟΛΑΖΕΤΑΙ
    Τα περι δυνητικής και όχι υποχρεωτικής αποτειχίσεως ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΑ.
    και στην ουσία είναι περι δυνητικής και όχι υποχρεωτικής "στενής και τεθλιμένης οδου " = άρνηση Ιησού Χριστού .

    Και είναι η πιπίλα στα χείλη όσων δεν σώζονται και δεν αφήνουν και άλλους να σωθούνε μαζί με τον ισχυρισμό οτι οι αποτειχισμενοι =" εκτός" εκκλησίας και απόλλυνται οι αιρετικοί εντός "εκκλησίας " και σώζονται αρά μνημόνευε τον παν αιρεσιάρχη μέχρι Δευτέρας Παρουσίας
    Κάποτε έγραφα ""Αλλά έστω και έρθει φώτιση στον πάπα Εφραίμ τον Αμερικάνο και επειδή τα αλλά 3 αδέλφια φάνε το χυλό τους και καρδαμώσουν και γίνουν και αυτοί δυνατοί σαν τον Αγάθωνα ... Λέμε τώρα σενάρια θερινής νυκτός ... Αλλά τότε πως ή αποτείχιση αν γίνει απο αυτούς θα είναι κάτι διαφορετικό απο αυτό που γίνεται απο μάς στη πράξη ...και πως τότε αυτοί δεν θα είναι "πλανεμένοι" και "σχίσμα" και πως εμείς τάχα μου είμαστε ? Σιγονταροοικουμενιστές! Η ψευδεπίγραφος "υπομονή" και "οικονομία" σε δογματικά θέματα είναι συγκάλυψη και συνενοχή και προαγωγή και συνεργασία στο μυστήριο της απώλειας...
    Και είναι ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ οτι αυτό ακριβώς βλέπουμε στο Βίντεο Την παπικού τύπου υπακοή. Αυτή κάνει ο Αγάθων της ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου υπακούοντας στον πάπα (=πατερούλη) Εφραίμ τάχα για να μην διαταράξει τις σχέσεις του με τους αδελφούς με το να διακόψει το μνημόσυνο του Παπικού Βαρθολομαίου...

    Λες μνημονεύοντας Βαρθολομαίο να πάρεις μια θέση στην θριαμβεύουσαν Ἐκκλησίαν των Οσιομαρτύρων Πατέρων των υπό των Λατίνων αναιρεθέντων διά την αγίαν και Ορθόδοξον Πίστιν; "

    Λοιπόν όποιος νομίζει οτι λατρεύοντας τον ΜΑΣ του Βαρθολομαίου σώζεται γιατί τάχα θα εκτιμήθει η υπακοή , η ταπεινότητα , η παρθενία κτλ τι να σου πώ ? Δεν τους σώζουν τους αιρετικούς ούτε η υπακοή ούτε οι άλλες αρετές .

    Στο γεροντικό θα βρεις μια ιστορία για ένα αλλο γέροντα Αγάθωνα που αποδεχόταν κάθε κατηγορία αλλά αντέδρασε στο αιρετικός γιατί αίρεση = χωρισμός απο τον Θεό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α και για το " ;Δηλαδή,ο άγιος Αυγουστίνος- που τον δικαιολογεί ο Μέγας Φώτιος-ήταν αιρετικός για αυτά που είπε για το Άγιο Πνεύμα κ.λπ.( η αίρεση του Αυγουστινισμού;);; " η απάντηση είναι υπόδειξε κανένας στον Αγ Αυγουστίνο το σφάλμα του και δεν μετανόησε ? Και δεύτερον όταν είπε ότι είπε η εκκλησία ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ και μάλιστα ΣΥΝΟΔΙΚΑ . Εδώ ότι συμβαίνει με τον Βαρθολομαίο γίνεται για 3 φορά .Προηγήθηκε ο Βέκος και ο Μαμας ... Υπάρχει προηγούμενο με τις απηχήσεις και το υποχρεωτικό της αποτειχίσεως και ποιοί είναι εκκλησία (οι μη μνημονεύοντες) και ποιοί του σατανά ( όσοι μνημόνευαν ) οι τυμπανιαίοι νεκροί . Και υπάρχει και η μαρτυρία του "Αξιον εστί " και όσα είπε η Θεοτόκος . Οτι δηλαδή οι μνημονευτές είναι εχθροί του Ιησού Χριστού . Όθεν τα δικηγορίστικα δεν περνάνε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουμε καταγραψει σπουδαιοοτατη μελετη περι της Αγιοτητος του Αγιου Αυγουστινου και την δημοσιευσαμε στο νεανικο περιοδικο ΦΥΛΑΚΕΣ Θεσσαλονικης, αλλα εκδοθηκε και σε ιδιαιτερο τευχος.
      Κατα πασαν πιθανοτητα να το δημοσιοποιησουμε στο ιστολογιο μας πολυ συντομα.
      Παντως ανακοινωνω οτι εγραφη απο σπουδαιο καταξιωμενο Θεολογο της Μακεδονιας παιδικο φιλο του ιστολογου μας, του οποιου ασφαλως το ονομα γνωριζουμε.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ ολοψύχως τον πολύ αγαπητό εν Χριστώ αδελφό μου Σωτήριο! Αδελφέ μου, με κάλυψες επαρκώς! Να είσαι πάντα καλά! Και σου ανακοινώνω ότι με την βοήθειά σου έπαψα να εκκλησιάζω τα τέκνα μου και να τα κοινωνώ σε ναούς του Χαρκιανάκη!

      Καλόν Αγωνα!

      Διαγραφή
    3. Εγώ σας ευχαριστώ . Πήγα στο http://www.wallingoff.com και χάρηκα την σελίδας σας Walling Off - Αποτείχιση Και χάρηκα ακόμα ποιό πολύ γιατί το Walling Off αποδίδει σωστά τον όρο όπως διαπίστωσα στην σελίδα http://idioms.thefreedictionary.com/wall+off
      "wall someone or something off
      to separate or segregate someone or something by building a wall. She sat right across from me at her desk, listening to every phone call I made. Finally, the manager walled her off so we now can carry on our business in privacy. They walled off the south door to the building...
      wall something off (from someone or something)
      to deny access to an area by building a wall as a barrier. The manager was told to wall the incinerator area off from the machinery area. Please wall off the incinerator area

      Τώρα θα μου πείς για αυτό χάρηκες ? Χάρηκα και ΜΕ το περιεχόμενο της σελίδας . Αλλά χάρηκα και με το Walling Off και όσα διαβασα στο λεξικό Το γιατί χάρηκα ? Ρίξε μια ματιά εδω https://apotixisi.blogspot.gr/2009/02/normal-0-false-false-false_03.html Είχα επισημάνει τότε μερικά βασικά πράγματα γιατί μας λένε αποτείχηση = ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

      Εκει έχω ενα σχόλιο . Γραφω : ο κ . ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΑΚΑΡΕΛΛΟΣ λέει " Η αποτείχιση των πιστών από τους αιρετικούς επισκόπους ....
      1) Η έννοια της «αποτείχισης»

      Η λέξη «αποτείχιση» έχει εκκλησιαστική σημασία. Σημαίνει την έξοδο, ή βγάλσιμο κάποιου από ένα «χώρο», που είναι περιχαρακωμένος κατά κάποιο τρόπο με «τείχη».

      1. Το νόημα της λέξης «αποτείχιση» προέρχεται από τις οχυρωμένες με τείχη πόλεις της αρχαιότητας, αλλά και μεταγενέστερων εποχών, για να είναι προφυλαγμένες από τους επιδρομείς τους. Τα τείχη θα είχαν προφυλάξει την Κωνσταντινούπολη το 1453, αν δεν άνοιγε κάποιος την κερκόπορτα!
      Στην ελληνική επανάσταση οι πολιορκημένοι από τους Τουρκοαιγύπτιους κάτοικοι του Μεσολογγίου, που ήταν οχυρωμένο με τείχη και τάφρους, θα άντεχαν, αν υπήρχε η αναγκαία τροφοδοσία τους. Η έλλειψή της ανάγκασε τους τρεις χιλιάδες πολεμιστές του να επιχειρήσουν στις 10 Απριλίου 1826 τη γνωστή έξοδο, από την οποία σώθηκαν μόνο χίλια τριακόσια άτομα. Η έξοδος αυτή απηχεί την έννοια της λέξης «αποτείχιση».."
      -------------------------------------------------
      Η απάντηση μου σε όσα λέι ο κ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΑΚΑΡΕΛΛΟΣ : την άποψη μου Αποτειχιζω σημαίνει οχυρώνω και αποτειχίζομαι οχυρώνομαι Σε καμία περίπτωση δεν συμαινει έξοδο κάποιου από τον περιχαρακωμένο χώρο και μαλιστα εξοδο από την εκκλησία !.

      Κατά τό εγκυρον λεξικόν των Liddell-Scott Άποτειχίζω: κλείω η χωρίζω διά τείχους, α) πρός οχύρωσιν, β) πρός αποκλεισμόν, γ) ανεγείρω μεσότειχον, τοίχον πρός διαχωρισμόν, δ)εγείρω οχυρώματα.


      Διαγραφή
  6. Επίσης οταν έγινε διακοπη μνημοσυνου την δεκαετια του 1970, απο επισκοπους και 13 απο τις 20 μονες του Αθωνα υπήρξε θετική για την αποτείχιση γνωμοδοτηση του π.Επιφανιου Θεοδωροπουλου και θα ηταν καλό για κάποιους που επιμένουν στην πλάνη της μνημόνευσης των αμνημονεύτων να την δημοσιεύσει και να την σχολιάσει κάποιος χριστιανός ώστε τουλάχιστον να μην είναι επιφανικότεροι του Επιφανίου και να τους κοπεί λίγο ο βήχας των 2 άκρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κύριε Καρανικόλα ο άγιος Αυγουστίνος αν έγραψε κάτι λάθος στην εποχή του δεν τον έλεγξε κανείς, επομένως δεν μπορεί να κατηγορηθεί.
    Διότι αιρετικός είναι αυτός που είτε διαστρέφει τα ήδη διατυπωμένα δόγματα της Εκκλησίας, είτε διατυπώνει καινούριες λανθασμένες διδασκαλίες και επιμένει αλλαζονικά να μην αλλάζει όταν του γίνεται έλεγχος από σύγχρονούς του Πατέρες.
    Στην περίπτωση όμως του π. Επιφανίου δεν υπάρχει αυτή η δικαιολογία διότι ελέγθηκε πολλές φορές από σύγχρονούς του και μάλιστα είναι έχει γραφεί και βιβλίο αναιρετικό των θέσεών του από τον π. Θεοδώρητο Μαύρο με τίτλο "Το Αντίδοτον" που μπορεί κανείς να κατεβάσει εδώ https://www.scribd.com/document/51043781/%CE%A4%CE%9F-%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%99%CE%94%CE%9F%CE%A4%CE%9F%CE%9D
    Ο π. Επιφάνιος παρέμενε όμως σταθερά υπέρμαχος της θέσης "άχρι καιρού" καλώντας τους αγιορείτες πρώτιστα αλλά και πολλούς αντιδρώντες στο να μην διακόπτουν την κοινωνία με τον Αθηναγόρα. Η θέσεις του αυτές έγιναν σημαία έως σήμερα όλων εκείνων που θέλουν να κάνουν αγώνα υποτίθεται κατά της αίρεσης του Οικουμενισμού αλλά επί της ουσίας βρισκόμενοι ενωμένοι με τους ίδιους τους Οικουμενιστές.
    Αν κάποιος δεν μπορεί να διακρίνει την αντίφαση ως προς τους Κανόνες της Εκκλησίας και τους Αγίους τουλάχιστον ας δεί την σύγκρουση με την λογική.
    Γιάννης Καραγιαννάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαστροφή στα δόγματα ξεκινά απο την διαστροφή στις λέξεις
      Στα πλαίσια της διαστροφής του κανόνα μια ΒΑΣΙΚΗ λέξη του κανόνα που έχουν διαστρέψει την σημασία της είναι και η λέξη "ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ"

      Και εδώ είναι και συν ευθύνη ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ

      πχ και του Θεολόγου κ Σακαρέλου και αναφέρομαι στο
      " Η αποτείχιση των πιστών από τους αιρετικούς επισκόπους Του κ Αθανασίου Σακαρέλλου Θεολόγου–Επίτιµου ∆ικηγόρου " στο
      https://www.scribd.com/doc/22276820/%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A4%CE%95%CE%99%CE%A7%CE%99%CE%A3%CE%97

      Εκεί μας λέει ο κ Σακαρέλος :"Η έννοια της
      « αποτείχισης » Η λέξη αποτείχιση έχει εκκλησιαστική σηµασία Σηµαίνει την έξοδο ή βγάλσιµο κάποιου από ένα ο κ Σακαρέλος και μας φέρνει την έξοδο του Μεσολογγίου ως παράδειγμα αποτείχισης .

      Η λέξη ομως δεν σημαίνει βγαίνω απο το τείχος αλλά με τείχος και οχυρώνομαι και χωρίζομαι απο
      Εμείς οι αποτειχισμενοι δεν βγαίνουμε απο το τείχος της εκκλησίας αλλά μένουμε εντός των τειχών της εκκλησίας και οχυρωνόμαστε και με το τείχος της ορθόδοξης πίστης χωριζόμαστε απο τους αιρετικούς .
      Στο www.facebook.com/apotixisi στο μικρή σελίδα μου στο facebook τι είναι αποτείχιση το έχω "καρφιτσωμένο θέμα" πρώτο πρώτο θέμα .

      Λέμε στην προσευχή μας

      Κύριε ὁ Θεὸς τῶν δυνάμεων εἰσάκουσον τῆς προσευχῆς μου ἐνώτισαι ὁ Θεὸς ..... τὰ σώματα ἅγνισον , τοὺς λογισμοὺς διόρθωσον, τὰς ἐννοίας κάθαρον και ρύσαι ημάς από πάσης θλίψεως κακών και οδύνης.

      Ε .... ας καθαρίσουμε και την έννοια της αποτειχισης !

      Διαγραφή
  8. κατα κονονα οι αναρτησειςτου κ πανταζη δεν ειναι προσιτες
    και κατανοητες προφανως η γλωσσα του θα ειναι τα αγγλικα
    επειδη διαμενει στην αυστραλια
    εχει αποτειχισθη αλλα ουδεποτε μας απηντησε που εκκλησιαζεται
    οκ οδυσσεας μετα παρρησιας ανακοινωνει τις λατρευτικες εκδηλωσεις του ναιδριου του
    κ πανταζη καλον ειναι να γραφετε λιγωτερα και κατανοητα
    ιωαν μενουνος πορος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός το είπε φίλτατε, υπάρχει το χειρόγραφο της διδαχής του στο βιβλιοθήκη του Α.Π.Θ. και μην επιχειρείτε να παρουσιάσετε πλαστογράφο τον π. Αυγουστίνο Καντιώτη, εσείς και ο αρχιμανδρίτης άνευ ναού, που διδάσκει και την θεωρία της εξελίξεως, διότι ψἀξατε και δεν το βρήκατε στο ...βιβλίο σας! Και ποιός είπε ότι το βιβλίο σας είναι πλήρες των διδαχών του Πατρο-Κοσμά; Δεν περιέχει το χειρόγραφο του Α.Π.Θ. συνεπώς δεν είναι ούτε πλήρες ούτε πηγή αναφοράς, όπως είναι το βιβλίο του π. Αυγουστίνου. Όσο για το που εκκλησιάζεται κάποιος, πάντως όχι μαζί με παπικούς τους οποίους σιγοντάρετε εσείς, διαχέοντας την αμφιβολία ότι ο άγιος Κοσμάς δεν είπε "τον πάπα να καταράσθε" και "ο αντίχριστος είναι ο κατακτητής και ο πάπας" συκοφαντώντας ότι αυτά τα πρόσθεσε ο Καντιώτης. Κι έχουμε τον αρχιμανδρίτη συμπαίκτη σας στη συμπαιγνία να δηλώνει, μετά μάλιστα την απάντηση -καταπέλτη του Δρος Κων/νου Σιαμάκη στο περιοδικό του π. Αυγουτστίνου Καντιώτη της Ι.Μ.Φλωρίνης "Σάλπιγξ Ορθοδοξίας" να δηλώνει σε ομιλία του στη Μ. Βλατάδων "μα δεν το είπε ρε παιδιά, δεν το είπε" βγάζοντας κι εκείνος τον άγιο π. Αυγουστίνο Καντιώτη ... περίπου ψαυταράκο και πλαστογράφο! Καλά σας απάντησε ο π. Θ.Ζήσης https://www.youtube.com/watch?v=LnHy-I6Zc-U ο οποίος τεκμηριώνει ότι το είπε ο π. Κοσμάς "τον πάπα να καταράσθε διότι αυτός θα είναι η αιτία".

      Διαγραφή
  9. Ειναι μερικοί που προτιμάνε τον εκκλησίασμό με τους αιρετικούς απο το να μένουν στο σπίτι τους προσευχόμενοι και ΜΑΛΙΣΤΑ κατηγορούν όσους δεν είναι σαν τα μούτρα τους . Διαταγή έχομεν και υποχρεούμεθα, εκόντες άκοντες απο τον Αγιος Γερμανός Β΄ Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240) που έλεγε : "Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους, και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’ δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς.

    Οσο για τα επιχειρήματα τους ότι τάχα δεν αρνούνται τον Ιησού Χριστό μετέχοντας στα μυστήρια των αιρετικών . ότι τάχα δεν ενούνται με τον σατανά θα ήθελα να πώ ότι δεν μπορούν να ερμηνεύουν κατά που θέλουν τις γραφές αλλά πρέπει να σέβονται την ερμηνεία των ΑΓΙΩΝ ( Των αγίων και όχι των κακοδόξων ακόμα και αν αυτοί είναι η πλειοψηφία της συνόδου " :Και υπάρχει ο Κανόνας ΙΘ ΣΤ Οικουμενικής που λέει "Ὅτι δεῖ τοὺς τῶν ἐκκλησιῶν προεστῶτας,ἐν πάσῃ μὲν ἡμέρᾳ,ἐξαιρέτως δὲ ἐν ταῖς Kυριακαῖς,πάντα τὸν κλῆρον καὶ τὸν λαὸν ἐκδιδάσκειν τοὺς τῆς εὐσεβείας λόγους,ἐκ τῆς θείας γραφῆς ἀναλεγομένους τὰ τῆς ἀληθείας νοήματά τε, καὶ κρίματα,καὶ μη παρεκβαίνοντας τους ηδη τεθεντας ορους, ή την εκ των θεοφορων πατερων παραδοσιν.


    Aλλα και ει γραφικος ανακινηθειη λογος, μη αλλως τουτονερμηνευετωσαν,
    ή ως αν οι της εκκλησιας φωστηρες και διδασκαλοι,δια των οικειωνσυγγραμματων παρεθεντο·και μαλλον εν τουτοις ευδοκιμειτωσαν,
    ή λογους οικειους συνταττοντες·ἵνα μή, έστιν ὅτε, πρὸς τοῦτο ἀπόρως ἔχοντες, ἀποπίπτοιεν τοῦ προσήκοντος.διὰ γὰρ τῆς τῶν προειρημένων πατέρων διδασκαλίας, οἱ λαοὶ ἐν γνώσει γινόμενοι τῶν τε σπουδαίων καὶ αἱρετῶν,καὶ τῶν ἀσυμφόρων καὶ ἀποβλήτων,τὸν βίον μεταρρυθμίζουσι πρὸς τὸ βέλτιον,καὶ τῷ τῆς ἀγνοίας οὐχ ἁλίσκονται πάθει,ἀλλὰ προσέχοντες τῇ διδασκαλίᾳ,ἑαυτοὺς πρὸς τὸ μὴ κακῶς παθεῖν παραθήγουσι, καὶ φόβῳ τῶν ἐπηρτημένων τιμωριῶν τὴν σωτηρίαν ἑαυτοῖς ἐξεργάζονται».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αλλά το χειρότερο από όλα ήταν ότι δογμάτισε το γρηγοριανό
    ημερολόγιο.είναι γνωστή η ιστορία με τον γέροντα Φιλόθεο ζερβάκο.κατά τα λοιπά εύγε στο νικόλαο πανταζή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aπο την στιγμή που ο π. Επιφάνιος εγραψε για τα δυο άκρα έπρεπε να μην έχει καμία επικοινωνία με αυτά τα δυο άκρα, και να αποτειχιστεί.
    Αντί αυτού ήταν συμμέτοχος πνευματικά με το ένα άκρο, όπως ακριβώς και οι σύγχρονοι, π. Μεταλληνός Σεραφείμ Πειραιώς κλπ
    ΣΤΑΥΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οπως πολλά στελέχη του κράτους έτσι και πολλά στελέχη της εκκλησίας από τους Δεσπότες και τους ηγουμένους και τους ιερείς αλλά και από τους καθηγητές θεολογίας κτλ ὀφείλουν τήν θέση τους στό ότι είναι παιδιά τοῦ μασονικού σωλήνα ἤ «πνευματικά» τέκνα οικουμενιστών μέ συγκεκριμένες θέσεις απέναντι στην Θεολογία και την ιστορία οι ὁποῖοι εξελέγησαν ἀπό επιλεγμένες πλειοψηφίες εκλεκτόρων καί όχι γιά τήν ἐξαιρετική σχέση τους με τον Θεό .
    Και τέτοιοι εκλεγμένοι ἀπό επιλεγμένες πλειοψηφίες εκλεκτόρων συνιστούν με την σειρά τους πλειοψηφίες εκλεκτόρων στις τοπικές συνόδους αλλά και σε εκείνη της Κρήτης .

    Λειτουργοῦν ὡς άνθρωποι του Θεού φαινομενικά . Στην ουσία λειτουργοῦν ὡς ἰνστρούχτορες θέλοντας νά ἐπιβάλουν συγκεκριμένη ἄποψη, ἡ ὁποία βέβαια ἀποβλέπει σέ συγκεκριμένους στόχους την επικράτηση της πανθρησκείας Στόχους όχι μόνο θρησκευτικούς αλλά και πολιτικογεωστρατηγικούς ...

    Αὐτό δέν ἀφορᾶ μόνο την χώρα μας και την εκκλησία μας , ἀλλά τίς περισσότερες χώρες και εκκλησίες ακόμα και άλλες θρησκίες.

    Ἐκλεκτοί μέ ἐξαιρετικά βιογραφικά μένουν ἀπ’ἔξω καί ἐξελέγησαν ἄνθρωποι μέ πολύ ὑποδεέστερα προσόντα , ὡς πνευματικοί καρποί οικουμενιστών μέ συγκεκριμμένες ἀπόψεις.

    Ἀξίζουν βέβαια συγχαρητήρια σε μερικούς πού βρέθηκαν σε αυτό τον χώρο ψάχνοντας τον ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ που δέν εἶναι καιροσκόποι καριερίστες και π αν και βρέθηκαν μέσα στο οικουμενιστικό ιερατείο κάποια στιγμή κατάλαβαν ότι τα πράγματα δεν είναι όπως τους τα λένε και ἀντιστέκονται επειδή έχουν προσωπικότητα καί σθένος νά ἔχουν τίς ἀπόψεις τους καθώς καί ἐπιχειρήματα πού τίς ὑποστηρίζουν

    Τό τίμημα τῆς ἐλευθερίας καί τῆς ἀξιοπρέπειας εἶναι πάντα βαρύ.

    Αλλά ακόμα ποιο βαρύ είναι το τίμημα του να είσαι Χριστιανός .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου