Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Ο πατηρ Π Α Ϊ Σ Ι Ο Σ και η ψευτικη επιστολη "Σημεια των καιρων"



                                 Ο    πατηρ   Π Α Ϊ Σ Ι Ο Σ

               
                και η ψευτικη επιστολη 

                 "Σημεια των καιρων"



Και ο αντίλογος, στην Επιστολή γ. Παϊσίου, διότι χωρίς αντίλογο δεν βρίσκεται η αλήθεια:


Ο π. Β. Βολουδάκης έχει αμφισβητήσει τη γνησιότητα της επιστολής του γ. Παϊσίου και έχει δημοσιεύσει, σε συνέχειες, κριτική (περίπου 10 σελίδων στον “Ορθόδοξο Τύπο”) μετά τη δημοσίευση της επιστολής (7.3.87) με τον τίτλο:

 “Η δεισιδαιμονική αντιχριστολογία και η επιστολή του γέροντος π. Παϊσίου”.


Στο κείμενο αυτό μεταξύ πολλών αναφορών σημειώνουμε τα εξής:


1/ Στις 24.10.86 ο π. Βολουδάκης δημοσίευσε άρθρο στον “Ο.Τ.” με τίτλο: “Ο Αντίχριστος, ο αριθμός 666 και η ανησυχία των χριστιανών” και αναφέρει: “Πολλοί άνθρωποι μου έγραψαν και μου τηλεφώνησαν λέγοντάς μου πως αναπαύθηκαν με τις τοποθετήσεις του άρθρου μου. 
Χαρακτηριστικά θυμάμαι ότι ευθύς αμέσως έγραψε και ο Αγιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος, το καύχημα της Εκκλησίας μας, ένα Άρθρο-Μήνυμα προς τους χριστιανούς, εκφράζοντας το ίδιο ακριβώς πνεύμα………. 
Ο αείμνηστος π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος μου τηλεφώνησε, όταν διάβασε το άρθρο μου στον “Ορθόδοξο Τύπο”……….και μου είπε ότι συμφωνεί, αλλά είχε τη γνώμη ότι έπρεπε να επεκτείνω τις σκέψεις μου, ώστε να διευκρινισθούν περισσότερο τα πράγματα. ‘Ετσι έγραψα ένα δεύτερο κείμενο στο οποίο συμπεριέλαβα και τις ενστάσεις των επικριτών μου και το έθεσα υπ’ όψιν του π. Επιφανίου. Το διάβασε, συμπλήρωσε ο ίδιος φράσεις με τις οποίες επιτείνεται το νόημα των γραφομένων μου. Τις ιδιόχειρες προσθήκες του αυτές (όπως και άλλες σε άλλα χειρόγραφά μου) τις φυλάσσω ως ιερά κειμήλια και εις μαρτυρίαν ότι “ου ψεύδομαι”".


2/ “Έτσι έγραψε (ο π. Παϊσιος);;; το Σάββατο Α΄ νηστειών (7.3.87) τη γνωστή Επιστολή, η οποία θεολογικώς είναι διάτρητη και αστήρικτη και με της οποίας το περιεχόμενο θα ασχοληθούμε………. Συγχρόνως με την Επιστολή του ο π. Παϊσιος (του οποίου τιμώ την αρετή και την αγιότητα και ευλαβούμαι και τον τόπον “ου έστησαν οι πόδες αυτού”) άρχισε να δυσφημή τις απόψεις μου για το 666, σ’ όσους τον πλησίαζαν, φθάνοντας μάλιστα στο σημείο να λέγη σε κληρικούς και λαϊκούς πως θα δαιμονισθώ με αυτά που γράφω”.


3/ “Τις πληροφορίες αυτές τις μετέφερα στον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο (τον οποίον θεωρώ και ευλαβούμαι ως μεγάλον Διδάσκαλον της Εκκλησίας μας), ο οποίος μου είπε ότι πρόκειται για πειρασμό του π. Παϊσίου. Σε ερώτησί μου, πως είναι δυνατόν να “πέση τόσο έξω” ένας όντως άγιος άνθρωπος και χαρισματούχος, μου απάντησε ο π. Επιφάνιος πως ο Άγιος δεν αποκτά ειδικότητα σε όλα τα θέματα και ιδίως όταν πρόκειται για ακριβή διατύπωσι της πίστεως………. Εγώ επέμεινα: “γνωρίζουμε ότι ο άγιος δεν πράττει τίποτε χωρίς να ρωτήση το Θεό. Τότε πως εξηγείται το πράγμα;”. 
Και ο π. Επιφάνιος μου απάντησε: “Εξηγείται απλά. Μπορεί ο άγιος να ρωτήση τον Θεό και ο Θεός να μην απαντήση τίποτε. Τότε πράττει όχι κατ’ εντολήν του Θεού, αλλά κατά συνείδησιν, κατά την γνώμην του”. 
Γι’ αυτό συνηθίζω να λέω ότι οι άνθρωποι του Θεού δεν αγίασαν “δια ταύτα” αλλά “παρά ταύτα”".


4/ “Το πρώτο που θα παρατηρήση είναι πως στην Επιστολή γίνεται παράθεσι Πατερικών χωρίων (και μάλιστα στην αρχαιοελληνική) και παραπομπών (!), πρακτική που είναι αταίριαστη με τον π. Παϊσιο, τα οποία με τόση επιμέλεια, αγάπη και σεβασμό εκδίδουν τα γνήσια πνευματικά του παιδιά, οι μοναχές του Ησυχαστηρίου της Σουρωτής”. Ακολουθεί αντίκρουση σημείου προς σημείον της Επιστολής.


5/ “Άλλο είναι να συγκαταβαίνουμε στην αδυναμία των “ασθενών τη πίστει” χριστιανών μας και άλλο το να διδάσκουμε στους ανθρώπους ότι πρέπει να γίνουν οπωσδήποτε “ασθενείς τη πίστει”, για να είναι γνήσιοι πιστοί! 
Γιατί περί αυτού πρόκειται. 
Και δυστυχώς, προς αυτή την κακή κατεύθυνσι ενήργησε και ενεργεί και η Επιστολή του μακαριστού π. Παϊσιου”.

Ομως υπαρχουν και καποιοι, που πηγαιναν και υποδαυλιζαν τον π. Παϊσιο και μαλιστα γνωστος εις ημας καθηγητης Πανεπιστημιου ο οποιος και του εδωσε πρωτος αυτος το βιβλιο της Προτεσταντισας ΡΕΛΦ (την Αγγλικη εκδοσι, δεν ειχε μεταφραστει ακομα στα Ελληνικα) και το ειχε στο γραφειο του ο π. Παίσιος, οπως αναφερει και ο ιερομοναχος π. Χριστοδουλος σε βιβλιο του και το υπεδεικνυε μαλιστα σε επισκεπτες του.
Ομως αυτες τις αποκαλυψεις στη συνεχεια.

5 σχόλια:

  1. Συνεχίζουμε εδώ την απάντηση, στον αναγνώστη που αμφισβητώντας την εγκυρότητα του ιστολογίου είπε "δεν υπάρχει επιτίμιο του π. Πορφυρίου προς τον γ. Παϊσιο, που τον προτρέπει και συμβουλεύει, ως ιερέως προς μοναχὀ, να σταματήση να ομιλεί για αντίχριστο και πολέμους".


    Απάντηση 2η

    Δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει όντως τέτοια επιστολή, αλλά το ιστολόγιο και οι σχολιαστές δεν αναφέρθηκαν ποτέ σε κάποια επιστολή, ήτοι σε κάποιο γραπτό επιτίμιο, πλην σε προφορική εντολή /παραίνεση/συμβουλή/ επιτίμιο την οποία τεκμηρίωσαν πολλαπλώς. Και θα επανέλθουν στην τεκμηρίωση.

    Η αρχική συνέντευξη του μητροπολίτη Λεμεσού είναι η εξής (τμήμα της)

    https://www.youtube.com/watch?v=drMKV-7vT8Q

    Μητροπολίτης Μόρφου κ.κ Νεόφυτος: Ο γέρων Πορφύριος απέφευγε συστηματικά αυτή την προφητολογία, ενώ είχε τέτοια δυνατά χαρίσματα διορατικά και προορατικά.

    Δημοσιογράφος: Χαίρομαι που το λέτε πανιερώτατε με αυτήν την σαφήνεια και ακρίβεια, διότι κυκλοφορούν πολλά και δυστυχώς δυσάρεστα και με επικίνδυνες νομίζω διαστάσεις. Μερικοί παρουσιάζονται ως οι εκλεκτοί και ότι τους ομιλεί το Άγιον Πνεύμα, νομίζω φαινόμενα νοσηρά τα οποία επάταξαν και οι Απόστολοι εις την πρώτην Εκκλησίαν. Άλλωστε οι Πράξεις των Αποστόλων ομιλούν περί αυτών και ο Απόστολος Παύλος.

    Μητροπολίτης: Για ψευδοπροφήτες! Για να μεταβούμε και στο πρόσωπο του γέροντα Ιάκωβου (Τσαλίκη) παράλληλα με τον γέροντα Πορφύριον πάντοτε, εγώ δεν τους ξεχωρίζω όλους αυτούς τους ανθρώπους ξέρετε, του Θεού τους ανθρώπους. Ενθυμούμαι, αργότερα όταν έγινα διάκονος εις την Κύπρο, συνέχισα να επισκέπτομαι ιδιαίτερα τον γέρο Ιάκωβο τουλάχιστον τρεις φορές το χρόνο. Κι είχεν αρχίσει από τότε, θυμούμαι, όλη αυτή η αίσθηση του κόσμου το ενδιαφέρον για τα μελλούμενα. Και του λέω, γέροντα τι λέτε; Ξέρετε κάτω στην Κύπρο, στην Αθήνα, κυκλοφορούν διάφορα βιβλία, ένα βιβλίο ενός αρχιμανδρίτου εξ Ελλάδος που λέει « έρχεται η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου» , είχε γίνει best seller αυτό το βιβλίον...

    Δημοσιογράφος: Βέβαια, βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απάντηση 3η

    https://www.youtube.com/watch?v=drMKV-7vT8Q

    Μητροπολίτης: Τι λέτε του λέω εσείς, του γέρο Τσαλίκη του λέω, γιατί δεν ομιλείτε ξεκάθαρα τι πρέπει να κάμει ο κόσμος, τι πρέπει να πει ο κόσμος για όλα αυτά, η Εκκλησία! Και μου απάντησε με πολύ αυθεντικό ύφος ο γέρων Ιάκωβος, κάτι που δεν το έκαμεν συνήθως. Μιλούσε πολύ πιο ταπεινά ο γέρων Ιάκωβος απ’ όποιον οποιονδήποτε άλλον γέροντα γνώριζα. Έλεγε για τον εαυτόν του: Εγώ είμαι ένα χαζό πράγμα. Όμως για αυτό το θέμα είπε το εξής: Μου λέει:

    Γέρων Ιάκωβος Τσαλίκης: -Άκουσε πατέρα Νεόφυτέ μου. Ο πατήρ Πορφύριος κι ο χαζός Ιάκωβος (για τον εαυτόν του) δεν ομιλούν για τίποτε. Ούτε για τα παρόντα ούτε για τα μελλούμενα παρά μόνον αν τους αποκαλύψει το Πνεύμα το Άγιον. Και τοιούτον τι, κάτι τέτοιο δηλαδή, δεν μου αποκάλυψε το Άγιον Πνεύμα ούτε για τον Αντίχριστο ούτε για πολέμους που έρχονται. Αυτά ο γέρο Ιάκωβος, δεν προσθέτω ούτε αφαιρώ τι.

    Δημοσιογράφος: Μα δεν έχω καμμιίαν αμφοβολίαν περί τούτου, « χρόνους και καιρούς ους έθετο ο Πατήρ εν τη ιδία εξουσία ου δύνασθε υμείς γνώναι «οὐχ ὑμῶν ἐστι γνῶναι χρόνους ἢ καιροὺς οὓς ὁ πατὴρ ἔθετο ἐν τῇ ἰδίᾳ ἐξουσίᾳ» (Πρξ. 1,7), Άλλωστε μας προειδοποίησε και ο Κύριος για ψευδόχριστους, για ψευδοπροφήτες και για όλα αυτά τα οποία βλέπομεν τα νοσηρά. Και αν θυμηθώ και αυτό που έλεγε ο πατήρ Παϊσιος « ο Διάβολος σας παίζει σινεμά» . Δυστυχώς σε πολλούς τους παίζει σινεμά και γι αυτό χρειάζεται και η διάκριση των πνευμάτων.

    Μητροπολιτης: Υπάρχει και επιστολή ξέρετε, την οποίαν καλά είναι οι κάτοχοί της σε μια Μονή του αγίου όρους κάποτε να την δημοσιεύσουν, που απέστειλεν ο γέρων Πορφύριος στον γέροντα Παϊσιον. Και τι λέγει αυτή η επιστολή;

    Δη,οσιογράφος; Αν έχετε γνώση;

    Μητροπολίτης: Ξέρω την επιστολήν αυτή, ίσως μερικούς να τους προβληματίσει, αλλά καλό είναι να προβληματιστούνε για, παρά να υπεβάλλουνε. Η επιστολή λέει: «Αγαπητέ μου πάτερ Παϊσιε» και τιμούσε ξέρετε πολύ τον γερο Παϊσιο, ο ίδιος ο γέροντας Πορφύριος μου είπε «αυτός είναι άνθρωπος του Θεού, για τον γέρο Παϊσιο» . Του έγραφε: «αγαπητέ μου γέρο Παϊσιε, τι έπαθες; Εάν θα απελευθερωθή η Κωνσταντινούπολη, αυτό είναι έγνοια των πολιτικών και στρατιωτικών, όχι των μοναχών ούτε των αρχιερέων καν. Εάν θα ‘ ρθει ο Αντίχριστος, αυτό πρέπει να είναι έγνοια των αρχιερέων και αυτοί έχουν ευθύνη να πληροφορήσουν τον κόσμο. Όταν θα ρθη εκείνη η ώρα θ’ αναδείξη ο Θεός Αρχιερείς φωτισμένους να φωτίσουν με την σειρά τους τον κόσμον. Εμείς οι μοναχοί και ιερομόναχοι, λειτουργούμε οι μεν ιερομόναχοι υπέρ της σωτηρίας του σύμπαντος κόσμου, κι οι μοναχοί κλαίμε για τις αμαρτίες μας. Επειδή σε αγαπώ, κι επειδή κι εσύ αγαπάς πολύ τον Χριστό, σου βάζω επιτίμιον να μην ξαναμιλήσης γι΄ αυτά απ’ την πολλή σου αγάπη που έχεις για την Μικράν Ασίαν και για τον Ελληνισμό». Πραγματικά ο άνθρωπος του Θεού ο γέρων Παϊσιος έκαμεν υπακοή σ’ αυτόν τον μεγάλον πρύτανιν των γερόντων, τον γέρο Πορφύριον και έκτοτε λελογισμένα εσιώπησε για αυτά τα πράγματα.
    ==========

    Μετά από 14 έτη ο Μητροπολίτης εδώ

    https://www.youtube.com/watch?v=Gu4VgtmkjEw

    δήλωσε ότι, δεν είναι βέβαιος ότι μοναχός του ανέφερε ακριβή στοιχεία, αλλά και από έρευνα, διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει κάποια επιστολή.
    Δεκτόν.

    Η "Ομολογία" και οι σχολιαστές της εξ άλλου ποτέ και πουθενά δεν αναφέρθηκαν σε κάποιο γραπτό επιτίμιο ή κάποια επιστολή του π.Πορφυρίου προς τον γ. Παϊσιο, αλλά μόνο σε προφορικές τοποθετήσεις του π. Πορφυρίου μαρτυρούμενες αδιαμφισβήτητα που δεν εμπίπτουν στις αμφισβητήσεις του Μητροπολίτου Μόρφου.
    Στη συνέχεια θα αποδειχτεί ότι ο π. Πορφύριος διαφωνούσε με την επιστολή του γ. Παϊσίου και το δήλωνε έντονα, έλεγε δε "του δίνω εντολή να μην ασχολείται με αντίχριστο και πολέμους".
    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α )) Στις μέρες μας επικρατεί ιδεολογική τρομοκρατία, μονοπώλιο και αυθαιρεσία κάποιων δήθεν "ιδιοκτητών" της Ορθοδοξίας!

    Στο θέμα της Επιστολής Παϊσίου, κάποιοι "ιδιοκτήτες της Ορθοδοξίας" πρεσβεύουν ότι, οπωσδήποτε πρέπει να είναι σωστή, να είναι δική του, ενώ όσοι διαφωνούν με την επιστολή και γενικά με την αντιχριστολογία πλανώνται και "χαρακτηρίζονται" ανάλογα. Και εφόσον τα barcodes, τα τσιπάκια και οι κάρτες είναι "σφράγισμα", όλοι ή θα πρέπει να ακολουθήσουμε τους αντιχριστολόγους ή "οδηγούμεθα εις την απώλειαν".

    Αγιορείτης Μοναχός ο π.Αθανάσιος Σιμωνοπετρίτης που είχε στενή σχέση με τον γ.Παϊσιο, αλλά και με τον π.Πορφύριο, έκαμε ομιλία την 19-2-2016 και "τόλμησε" να πει: https://www.youtube.com/watch?v=MUf77Jr1hiU 20ο λεπτό κι έπειτα "Στο 20: 09 λεπτό κι έπειτα
    Όλοι έχετε μια αγωνία με το σφράγισμα, με τις ταυτότητες, με τον αντίχριστο κ.λπ.
    Μην τα δίνετε σημασία. Και πολλοί μου είπαν « τα έλεγε ο π. Παϊσιος» . Δεν τα λεγε ο Παϊσιος, τα λένε μόνοι τους, πάρα πολλά ψέμματε λένε, για να καλύψουν τον εγωϊσμό τους και να φανούν ότι τάχα είναι, βάζουν ότι τα είπε ο πατήρ Παϊσιος! Τρέχα γύρευε τώρα να τον βρεις τι έλεγε ο πατήρ Παϊσιος. Εγώ που τον γνώρισα καλά δεν έλεγε χαζομάρες ο πατήρ Παϊσιος, έλεγε ό,τι τον φώτιζε το άγιον Πνεύμα".

    Και κατά μαρτυρίες άλλου μοναχού αλλά και βιβλίου του,
    πηγή: http://oodegr.co/oode/pateres1/paisios/paisios_kartes_1.htm όντως έλεγε σωστά πράγματα (πιθανώς προ του επηρεασμού του από το βιβλίο της Relfe). Αξίζει να αντιγραφούν: Ο Μοναχός Πρόδρομος Γραμματέας της Ι. Κοινότητος του Αγίου Όρους κατέθεσε την εξής προσωπική μαρτυρία, ως αυτόπτης και αυτήκοος:

    "Μια φορά ήμουν τυχαία παρών σε κάποια παρέα στο κελί του γ. Παϊσίου. Τον ρωτάγανε για τον Αντίχριστο και του λέγανε ότι θα 'ναι πολύ δύσκολα εκείνη η εποχή και ότι ακόμη και ο Μέγας Αγ. Χρυσόστομος είπε ότι δεν ήθελε να ζει εκείνα τα χρόνια. Ο γέροντας τους μάλωσε και τους είπε:

    -Τι είναι αυτά που λέτε, είναι δυνατόν να φοβόταν ο άγιος τον Αντίχριστο;; Απλά αηδίαζε με την τρομερή αποστασία της εποχής εκείνης. Τότε κάποιος ανέφερε την κάρτα που σχεδίαζαν (νομίζω την ΕΚΑΜ-κάρτα) λέγοντας θα έχει το 666 κα δεν πρέπει να την πάρουμε.

    Ο γέροντας τότε τους είπε:

    Προσέξτε, δεν μπορεί ο καθένας να κάνει αντάρτικο στην εκκλησία και να κάνει του κεφαλιού του. Θα μας πει η Εκκλησία τι θα κάνουμε.

    Μα λένε αυτοί. Δεν θα το βρει η εκκλησία και θα μας φορτώσουν με το 666.

    Οπότε τους λέει ειρωνικά. Καλά η εκκλησία δεν θα το εντοπίσει και θα το εντοπίσεις ΕΣΥ;; Τι είναι αυτά που λέτε;; Η Εκκλησία θα βάλει ανθρώπους να ψάξουν τις κάρτες, εάν είναι καθαρές θα κάνουμε ότι μας πει. Εάν παρ ελπίδα είναι τόσο καλά κρυμμένο κάτι και βρεθεί αργότερα τότε ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ".

    Αυτά τα άκουσα ο ίδιος από τον γ. Παϊσιο. Δεν θα κρίνω αν είναι σωστά απλά σας τα παραθέτω για να μην γίνονται παρεξηγήσεις στα λεγόμενά του.

    Μοναχός Πρόδρομος
    Γραμματέας της Ι. Κοινότητος του Αγίου Όρους


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Β)) Ο γ. Παϊσιος για τις κάρτες: "Τώρα αφού ο υπουργός τους υποσχέθηκε να μη βάλει το 666 στις ταυτότητες ούτε ορατώς, ούτε αοράτως, και αυτό κάτι είναι. Θα κάνουμε υπομονή, θα δείξουν τα πράγματα. Και μόνον που λένε ότι δεν βάζουν το 666, είναι κάτι. Αρνούνται και οι ίδιοι. Ας δούμε τελικά τι θα βάλουν. Μέχρι που να κυκλοφορήσουν οι νέες ταυτότητες, μπορεί να ‘ρθη και η οργή του Θεού.
    Ύστερα, δεν είναι ότι σε είκοσι τέσσερις ώρες θα πρέπει να βγάλουν όλοι ταυτότητες. Αν βγουν οι πρώτες θα εξετασθούν και, αν βγει ψεύτης ο υπουργός, θα είναι δίκαιος ο αγώνας.
    Αν τώρα συνεχίσουμε τις διαμαρτυρίες, εκείνοι θα πουν: "Να αυτοί δημιουργούν ταραχές. Ενώ δεν τίθεται θέμα, φωνάζουν και διαμαρτύρονται". Το σκυλί, αν είναι καλός φύλακας, γαυγίζει, όταν έρχεται ο κλέφτης. Όταν φύγει ο κλέφτης σταματάει. Αν συνεχίσει να γαυγίζει, τότε δεν είναι καλός φύλακας".

    Πηγή: Από το βιβλίο “Πνευματική Αφύπνιση”, Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος- Σουρωτή Θεσσαλονίκης.

    Αν έπειτα άλλαξε απόψεις, ιδίως με παρέμβαση όσων τον παρέσυραν με το βιβλίο της Relfe έτερον εκάτερον. Ουδείς αλάνθαστος. Ο μοναχός Αθανάσιος όμως (σχόλιο Α)) ) κατέθεσε τις άμεσα προσωπικές του μαρτυρίες για το τι έλεγε ο γ. Παϊσιος, που συμφωνούν και με το βιβλίο και με την άλλη μαρτυρία του αυτήκοου και αυτόπτη μοναχού.

    Στη διεύθυνση http://aktines.blogspot.gr/2016/06/blog-post_35.html παρατίθεται επιστολή αγιορείτου, που μάλλον πιστεύει ότι κατέχει το "ΑΛΑΘΗΤΟΝ" και ότι μόνο εκείνος είναι ο ιδιοκτήτης και ο απόλυτος εκφραστής της Ορθοδόξου Πίστεως, όπου ΔΗΜΟΣΙΩΣ επιτίθεται στον μοναχό Αθανάσιο, για θέμα τρίτου προσώπου. Χωρίς δηλαδή να έχει έννομο συμφέρον. Και "η μπάλα" παίρνει ξώφαλτσα και τον αναφερόμενο π.Β. Βολουδάκη αλλά και τον μακαριστό Μελέτιο, και ασφαλώς ανωνύμως τον ιστολόγο Ι.Τσολογιάννη και εμένα και εσάς που δεν συμφωνούμε με τους αντιχριστολόγους διότι, μας βεβαιώνει ο "κριτής μας" ότι θα οδηγηθούμε στην απώλεια διότι δεν ταυτιζόμεθα με τις απόψεις του περί εσχατολογίας (από που ως που εσχατολόγε κύριε Ησαϊα; Ποιος σε όρισε κριτή μας και γνήσιο εκφραστή της Πίστεως;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γ)) Ο πατήρ Αθανάσιος λοιπόν, που είχε γνωρίσει τον γ. Παϊσιο, είπε στην ομιλία του « Οσοι ἐπικαλοῦνται τόν Ἅγιον Παΐσιον δι᾽ αὐτά, τά λένε ἀπό µόνοι τους. Λένε πάρα πολλά ψέµατα, γιά νά καλύψουν τόν ἐγωϊσµό τους. Ἐγώ, πού τόν ἤξερα πολύ καλά, δέν ἔλεγε τέτοιες χαζοµάρες ὁ Ἅγιος Παΐσιος».

    Τι ήθελε και το είπε! "Αλάθητοι ιδιοκτήτες της Ορθοδοξίας και κριτές απάντων των ορθοδόξων" όπως αποδεικνύεται ότι νομίζουν πως είναι, τον παρακολουθούν! Τον καταγράφουν! Τον απειλούν έμμεσα (πνευματικά ομιλώντας περί απωλείας) ζητώντας του έγγραφη συγγνώμη!!! Αντί προσωπικής απορρήτου επιστολής στον "πλανεμένο" αδελφό, τον εξευτελίζουν δημοσίως (δημοσίευση της επιστολής τους π.χ. στις Ακτίνες)!!! (τον εξυψώνουν βέβαια άθελά τους): «Τό ἐπικαιρότατον ζήτηµα τῆς ταυτότητος περί τοῦ ὁποίου σαφέστατα ὁ ῞Αγιος Πορφύριος εἶχε δηλώσει ὅτι θά κάνωµε ὅ,τι πεῖ ἡ Ἐκκλησία (ἐκτός τῶν λοιπῶν µαρτυριῶν, ἔχω καί γραπτήν κατάθεσιν ὑποτακτικοῦ του), καί ἡ Ἐκκλησία, ὡς γνωστόν, ἀπερίφραστα µᾶς ἀπέτρεψε (Βλ. Ἐγκύκλιον Ἱ. Συνόδου 2641/1998, Ἀνακοίνωσιν Ἱ. Συνόδου 17ης/11/2010 εἰδικῶς διά τήν «Κάρταν τοῦ Πολίτη» κ.ἄ.)‒, δίδεις τήν ἐντύπωσιν ὅτι ἀκόµη καί στό σφράγισµα, θά ὑπάρχῃ πρόβληµα µόνον ἐάν προηγῆται καί ἡ ἐκπεφρασµένη ἄρνησις τοῦ Χριστοῦ (!), ἐνῶ, κατά τήν διδασκαλίαν καί τοῦ Εὐαγγελιστοῦ καί τῶν Ἁγίων Πατέρων, αὐτό καθ᾽ ἑαυτό τό σφράγισµα καί ΜΟΝΟΝ (ἄνευ ἑτέρας λεκτικῆς ἀρνήσεως) θά ἀποτελῇ τήν
    ἐσχάτην καί βαρυτάτην καί ἀµετάκλητον (λόγῳ τῆς δαιµονιώδους ἀχρειώσεως πού θά ἐπιφέρῃ στόν ἀποδεχόµενον αὐτό ἄρνησιν».

    Αγνοούν την απόφαση, την ομόφωνη της Εκκλησίας της Κρήτης, που προτρέπει κλήρο και λαό, στο θέμα της Κάρτας του Πολίτη να μην τρομοκρατείται από ανευθύνους! Εκφράζουν κατά το δοκούν την Εκκλησία της Ελλάδος. Όποιοι δεν συμφωνούν με τις απόψεις τους οδηγούνται στην απώλεια!!!

    «Καί ὅτι ἡ ἐπιµονή µας νά ἀνακαλέσῃς τά προαναφερθέντα ὀφείλεται στόν πόνον µας δι᾽ ὅσους ἀδελφούς µας ἐπηρεάζονται ἐξ αὐτῶν καί παρασύρονται ἔτσι στήν ἀπώλεια»

    Ούτε ο επίσκοπος Νικοπόλεως, ούτε ο π.Βασίλειος Βολουδάκης τους ξέφυγαν !!! " Ἀλλ᾽ ἀκόµη καί ΠΑΝΤΕΣ ὅσοι διακατέχονται ἀπό παροµοίαν µέ τήν ἰδικήν σου πεπλανηµένην ἀδιαφορίαν γιά τό 666 (πρ. Μητροπολίτης Νικοπόλεως κ. Μελέτιος, Ἀρχιεπίσκοπος Αὐστραλίας κ. Στυλιανός, π. Β. Βολουδάκης κ.ἄ.) ὁµολογοῦν τήν ἀντίθετον τοποθέτησιν τοῦ Ὁσίου καί, µή δυνάµενοι νά ἀµφισβητήσουν τήν ἁγιότητά του, δικαιολογοῦνται ὅτι ὁ Ἅγιος στό σηµεῖον αὐτό ἐπλανήθη! ΜΟΝΟΣ ΕΣΥ ὑποστηρίζεις ὅτι ὁ Ἅγιος δέν ἀσχολήθηκε µέ τό θέµα!"

    ====================

    Αυτά βλέπουν οι σοβαροί άνθρωποι και φεύγουν μακρυά, με ταχύτητα φωτός από την εκκλησία. Και μένουν μόνο κάτι θρησκόληπτοι δεισιδαίμονες και τρομολάγνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου