Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2016

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΔΙΑΔΟΧΟΙ και τους διαδεχονται οι "ιχθυων αφωνοτεροι και οι βατραχων απραγοτεροι".

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΔΙΑΔΟΧΟΙ
και τους διαδεχονται οι "ιχθυων αφωνοτεροι και οι βατραχων απραγοτεροι". 
 



Ποιος θα το περιμενε οτι τα τεκνα του Βραχου της Ορθοδοξιας, Γιγαντα Αυγουστινου, θα μας δημιουργουσαν σημερα τα μεγαλυτερα προβληματα;
Κι όμως ειναι αληθεια οτι αυτο συμβαινει.
Μια ο εξ απορρητων του αειμνηστου Γεροντα, ο νυν Φλωρινης Θεοκλητος, μια τα νεωτερα ...φυντανακια, τα τριων οβολων ανθρωπακια, κατα την Χρυσοστομικην εκφρασιν, ή μαλλον τα μηδαμινης αξιας ανθρωπακια, που κλωθονταν μεσα στα ποδια του Αυγουστινου σαν σιχαμερα σαλιγκαρια και που μετα την οσια κοιμησι του, λυσσαξαν για να γινουν αρχιερεις για να γυρολογουν 24ωρες το 24ωρο στα πανηγυρια και να εμφανιζονται ως τεκνα του Καντιωτη για να δρεπουν δοξες και χειροκροτηματα χωρις να τα αξιζουν. 
Ομως μεσα εις αυτην την καταχνια και την απελπιστικη εκκλησιαστικη μας βαρυχειμωνια, εμφανισθηκε και ενας αφανης και ταπεινος καλογηρακος Παϊσιος το ονομα, για να ξεντροπιαση το ονομα του Θρυλικου Γεροντα.
Δοξα τω Θεω, που δεν μας αφησε  ο Θρυλικος και Νοσταλγικος μας Γεροντας, αναυδους και διαπορουντας για τα ανεξηγητα αυτα φαινομενα.
Ομως, ο παλαιος γνωστος μας, Θεοκλητος Πασαλης, φανηκε λιγος και λειψος απο την μορφη του Γιγαντα Αυγουστινου και εφθασε στην καταντια να ετοιμαζεται να γινη διωτης των ευσεβων γιατι βαδιζουν στην γραμμη των Αγιων και εφαρμοζουν την τακτικη του Αυγουστινου.
Θλιψι και στενοχωρια ψυχοσωματικη μας κατελαβε και δεν μας φευγει παρακολουθουντες τις θλιβερες εξελιξεις.
Ομως ο Θεοκλητος δεν φανηκε σημερα σαν λιγος και φτηνος, αλλα αποδειχθηκε λιγος και σε αλλους τομεις, εδω και χρονια. 
Και ειμαστε οι μονοι που τον ελεγξαμε.
Παρουσιαζουμε το κειμενο που του στειλαμε και του ζητησαμε τον λογο.
Και αποδεικνυουμε οτι παντοτε ο Θεοκλητος ειχε ρεσστη συνειδησι και διαφορετικο τροπο σκεψεως απο τον Αγιωτατο Πατερα και Διδασκαλο της Εκκλησιας, προκατοχο του Βραχο της Ορθοδοξιας, Μοναδικο μας Αυγουστινο.


1 σχόλιο:

  1. Δυο απλά και ευνόητα νοήματα της πένας του κου Τσολογιάννη περιγράφουν και προδιαγράφουν τον κατήφορο και το τέλμα - βούρκο της εκκλησιαστικής καταστάσεως όπως εξελίσσεται με αβέβαιη και προφανώς υπό έκτακτα συμβάντα, την επιστροφή στην ευρυθμία. Σαν το πουλόβερ που αν αρχίσει να ξηλώνεται το ξήλωμα δε σταματάει εύκολα, η μια υποχώρηση φέρνει την επόμενη τη δυσμενέστερη, το ένα ατόπημα φέρνει το άλλο το χειρότερο και το χειρότερο το τρισχειρότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή