Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016



Μια προτροπή-υπόδειξη 
στον κ.Σημάτη.

(αν μου επιτρέπεται)


Απο τον γιατρο Νικο Γκουντη της Λαρισας πηραμε την παρακατω επιστολη και καθηκοντως την δημοσιευουμε, και ισως δικαιωματικα να απαντησουμε και εμεις. 
===========

Δεν κρατάω το φλάμπουρο της «Αποτείχισης» στα χέρια μου, άραγε μπορώ να εκφράσω τις απόψεις μου; 
Γιατί  μου μυρίζει τον παλαιομοδιτισμό των φανατικών παλαιοημερολογιτών που δεν λένε ούτε καλημέρα σ όσους δεν γιορτάζουν μαζί τους τα Χριστούγεννα!!!

Σαν Παλιός Κνίτης που εξέταζε τίνος ήταν το δάκτυλο που έδειχνε το φεγγάρι!!!

Εξετάζεις ποιος έγραψε ένα άρθρο καλό και χωρίς διάκριση και αγάπη τον στέλνεις (κατά τα δικά σου πιστεύω ) στην κόλαση. 
Ορθοδοξοαμύντορα, προσγειώσου .
Γνωρίζω και την αγάπη που έχετε και δείχνετε μεταξύ σας και οι «δήθεν» αποτειχισμένοι .

Κοίταξε τον εαυτό σου πρώτα ,και μετά μπορείς να δείξεις και στους άλλους τους «αμαρτωλούς» κάποια επιείκεια. 
Κράτα τους κεραυνούς και ρίξτους να κάψουν πρώτα τα πάθη σου και κυρίως τον εγωισμός σου και έπειτα αν σου επιτρέψει ο Θεός χτύπα και τους άλλους. 
Τρομερέ –αυτονομημένε  καλαμοκαβαλλάρη της  της Ορθοδοξίας, δεν βλέπεις, πως συμπεριφέρεται ο π.Ευθύμιος σαυτούς τους «ταλαίπωρους» μη αποτειχισμένους; 
Δεν τους λέει καλημέρα; 
Δεν δέχεται να τους εξομολογεί; 
Δεν τους δίνει αντίδωρο; 
Δεν τους επιτρέπει να ψάλλουν;

Κάποιοι σαν και σένα  κε Σημάτη κάνουν πολύ μεγαλύτερο κακό στην αποτείχιση από τους Οικουμενιστές.



Νικόλαος Γκουντής

Λάρισα

10 σχόλια:

  1. ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο π. ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΑ ΚΑΝΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ...
    Ε Ε Ε ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΤΟΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΔΟΔΕΙΚΤΙΝ
    ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ .
    ΔΙΟΤΙ ἤ
    ΑΝΟΙΚΕΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ἤ ΑΛΛΩΣ
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΣΑΙ ΚΑΙ
    ΝΑ ΨΑΛΗΣ,
    ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΗΣ ΑΝΤΙΔΩΡΟ,
    ΚΑΙ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΗΣ ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΤΙΚΑ , ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟΝ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΕΝ ΥΠΝΩ ΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ....
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΔΕ ΔΙΑ ΤΟΝ ἀδελφὸν μου τὸν Παναγιώτην Σιμάτην...
    χαμήλωσε τοὺς τόνους και πές μου ....
    ἐὰν ἔχης προσέξη κάτι ἀναθέματα σκληρὰ,τῶν ἁγίων Ἀποστόλων και τῶν ἁγίων Πατέρων, πρὸς τοὺς ἀπλῶς ἐτεροζυγούντας, ἤ τοὺς ἀμφιρέποντας ως πρὸς τὴν πίστιν'
    Ἄκου φίλε μου,λαλίστατε, Νικόλαε Γκουντὴ.
    Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ο ΣΙΜΑΤΗΣ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ..
    ΑΡΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ.....ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ, ΟΜΟΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΑΥΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ,π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΣΙΜΑΤΗ, ΟΣΤΙΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ,ΕΜΒΡΥΘΗΣ ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΝ,ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΣ, ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ.
    ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΕΥΣΤΟΧΟΣ, ΚΑΙ ΑΔΕΚΑΣΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΤΙ ΤΟΙΣ ΠΑΤΡΑΣΙΝ ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΕΣΤΙΝ.
    ΠΕΡΑΝ ΔΕ ΤΟΥΤΟΥ,ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΑΥΤΩΝ.
    ΣΥ ΔΕ ΒΡΥΧΑΣΑΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΕΚΕΙΝΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗΝ ...ΕΙ ΕΜΕ ΕΔΙΩΞΑΝ ΚΑΙ ΥΜΑΣ ΔΙΩΞΩΣΙ...ΚΑΙ ΤΑΥΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΙΗΣΩΣΙΝ ΔΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΜΗ ΔΟΤΕ ΤΑ ΑΓΙΑ ΤΟΙΣ ΚΥΣΙΝ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ ...ΝΙΚΟΛΑΕ. ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΙΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΕΟΥΣ, ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΠΟΙΟΥΣ ΛΕΓΕΙ ΣΚΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ..ΚΙΝΑΡΙΑ;ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΛΩΣΥΝΗΝ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΗΣ ΠΟΙΟΥΣ ΕΝΝΟΕΙ ΚΙΝΑΣ Ε ;
    ΣΥ ΔΕ ΠΟΤΕ ΕΔΙΩΧΘΗΣ ΔΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΑΥΤΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η γνώσις φυσιοί η δε αγάπη οικοδομεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λίγη διάκριση και μια σταλιά ταπεινότητα να έχουμε θα υπηρετήσουμε τον Κύριο μας Ιησού Χριστό και όχι τον σατανά .
    Εχθρός μας είναι ο Σατανάς που καβάλησε τους αδελφούς μας . Οχι οι αδελφοί μας .
    Κύριε Νικόλαε Γκουντή ο αδελφός μας ο Παναγιώτης ο Σημάτης είναι δεδιωγμένος ένεκα δικαιοσύνης για το ορθόδοξο φρόνημα του και με αφορμή οτι αντιτάχθηκε στην παραχώρηση στους Παπικούς Ιερού Ναού απο τους οικουμενιστές . Εχω έρθει πολλές φορές σε αντίθεση μαζί του και πρίν και μετά την αποτείχιση του . Ενδεικτικά αναφέρω οτι οταν πχ τον τίμησε ο Πειραιώς αναρωτιόμουνα τι σόι αποτειχισμένος είναι ο κοινωνών ακοινωνήτω ... Και με τον Οδυσσέα και με τον εξαίρετο θεολόγο τον Πανταζή τα έχω βάλει για την κοινωνία πχ όσων με την κοινωνία της αίρεσης απεβίωσαν αναρωτιόμουνα τι σόι αποτειχισμένος είναι ...
    Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν τους σέβομαι και δεν τους αγαπώ .
    Αν και δεν τους έχω δεί ποτέ μου τους αισθάνομαι σαν πραγματικούς συγγενείς μου .. αλλά ξέρεις και οι συγγενείς διαφωνούν ενίοτε .
    Η πραγματική αγάπη δεν βάζει κάτω απο το τραπέζι τις διαφορές Ο καθένας έχει μια πορεία , έχει αγώνες ,εχει πληρώσει και πληρώνει προσωπικά το τίμημα της αποτείχισης . Είναι σταυρός η αποτείχιση .
    Και η σταυρόαναστάσιμη πορεία έχει και πτώσεις
    Και ο Κύριος έπεσε υπό το βάρος του Σταυρού αν και Θεός και τον βοήθησε ο Κυρηναίος.
    Αναμάρτητος ο Κύριος και άλλη η πτώση αυτή και άλλες οι πτώσεις ημών των αμαρτωλών . Ομως οι χριστιανοί έχουμε και πτώσεις . Το ζητούμενο είναι να σηκωθούμε και να συνεχίσουμε την σταυροαναστάσιμη πορεία μας
    Και μας τιμά και ο αγώνας μας να σηκωθούμε ξανά και να βαστάξουμε τον σταυρό μας και η βοήθεια του "Κυρηναίου " . Και βέβαια ποιό πολύ μας τιμά ο χλευασμός , οι βρησιές και τα μαστιγώματα των σταυρωτών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει και πτώσεις;Ο Χριστός έπεσε;;Τον βοήθησε ο Κυρηναίος;;;
      Τί είναι αυτά που γράφεις κ.Ζουρίδη;;;; Γιατί τα γράφεις;;;;;Δηλαδή ταυτίζεις αυτό το ιστορικό με τις πτώσεις μας;;;;;;Θα μας ζουρλάνεις;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Διαβαζω : ΣΙΜΩΝ Ο ΚΥΡΗΝΑΙΟΣ Η ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟΝ ΘΕΟΝ.http://istos-agionapostolon.blogspot.gr/2013/04/blog-post_26.html και αν θες ρίξε εκει πρώτα μια ματιά πριν διαβάσεις την απάντηση μου
      Λες "Δηλαδή ταυτίζεις αυτό το ιστορικό με τις πτώσεις μας;;;;;; " Απάντηση : Δεν ταυτίζω αυτό το ιστορικό με τις πτώσεις μας . Γράφω :
      Αναμάρτητος ο Κύριος και άλλη η πτώση αυτή και άλλες οι πτώσεις ημών των αμαρτωλών .Το ζητούμενο είναι να σηκωθούμε και να συνεχίσουμε την σταυροαναστάσιμη πορεία μας

      Αλλά δεν καταλαβαίνω την ένσταση σου αν μπορείς δώσε μου να καταλάβω την απόψη σου
      Λες :"Έχει και πτώσεις;" Απάντηση : Η παράδοση , και εκφράζεται και στην ορθόδοξη αγιογραφία είναι οτι ο Κύριος λύγιζε κάτω απο το βάρος του Ιησού κάθε λίγα βήματα . Στα Ιεροσόλυμα στην 5 στάση ? της πορείας του Ιησού προς τον Γολγοθά αν τύχει και ο ξεναγός είναι καλόγερος αναφέρεται στο γεγονός ...
      Λές :"Γιατί τα γράφεις; " Για να δείξω οτι δεν είναι να απορεί κάποιος αν του φαίνεται βαρύς ο σταυρός του . Δύσκολος , βαρύς ήταν και ο Σταυρός του Κυρίου μας .
      Για να δείξω οτι ακόμα και πέφτουμε κάτω απο το βάρος του σταυρού μας πρέπει και να δεχόμαστε βοήθεια και να συνεχίζουμε ...
      Τι βρίσκεις τόσο παράλογο που λές "Θα μας ζουρλάνεις;"

      Διαγραφή
    3. Δεν διαβάζεις την Αγία Γραφή κ.Σ.Ζουρίδη;

      Λέει ο Ματθαίος:"Και αφού τον έφτυσαν,πήραν ένα καλάμι και τον κτυπούσαν με αυτό στο κεφάλι.Και αφού τον περιπαίξανε,του έβγαλαν τον κόκκινο μανδύα και του έδωσαν να φορέσει τα δικά του ενδύματα και τον μετέφεραν για να τον σταυρώσουν.Καθώς έβγαιναν βρήκαν ένα άνθρωπο που καταγόταν από την Κυρήνη και που ονομαζόταν Σίμων και τον ΑΓΓΑΡΕΥΣΑΝ να σηκώσει τον σταυρό του Ιησού''(ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ κεφ.κζ',στίχ.30-32).
      Λέει ο Μάρκος:"Και τον κτυπούσαν στο κεφάλι με καλάμι και τον έφτυναν και τον προσκυνούσαν γονατιτοί.Και αφού τον ενέπαιξαν,του έβγαλαν τον κόκκινι μανδύα και τον έντυσαν με τα δικά του ρούχα και τον έβγαλαν έξω(από την πόλη) για να τον σταυρώσουν.Και ΑΓΓΑΡΕΥΣΑΝ για να σηκώσει το σταυρό του Ιησού κάποιον περαστικό,που ερχόταν από το χωράφι του,το Σίμωνα τον Κυρηναίο,τον πατέρα του Αλέξανδρου και του Ρούφου''(ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ κεφ.ιε',στίχ.19-21).
      Λέει ο Λουκάς:"Και καθώς πήγαιναν να τον σταυρώσουν,έπιασαν κάποιο Σίμωνα Κυρηναίο,που ερχόταν από το χωράφι και του ΦΟΡΤΩΣΑΝ το σταυρό για να τον βαστάει πίσω από τον (ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ ΣΩΜΑΤΙΚΑ)Ιησού(ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ κεφ.κγ',στίχ 26).
      Λέει ο Ιωάννης:"Εκείνοι πήραν τον Ιησού και έφυγαν.Και αυτός βαστάζοντας το σταυρό του βγήκε (έξω από την πόλη) στο λεγόμενο κρανίου τόπο,που στα εβραϊκά λέγεται Γολγοθάς''(ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ κεφ.ιθ',στίχ.17).

      Οι τρείς πρώτοι Ευαγγελιστές ομιλούν για αγγαρία του Σίμων και ο Ιωάννης δεν μας λέει τίποτα για τον Σίμων.Ποία είναι λοιπόν η πτώση του Ιησού στον δρόμο προς τον Γολγοθά;
      Γι'αυτό γράψαμε ότι ''θα μας ζουρλάνεις''!

      Διαγραφή
  4. Κύριε Νίκο θα παραδεχθώ αν θέλεις και για τις ανάγκες της συζήτησης ότι η "ποιότητα" της αποτείχισης και των ημών των αποτειχισμένων είναι κακή . Ε ελάτε και σεις , ας έρθει και ο π Ζήσης να μας διδάξετε με το παράδειγμα σας την ιδανική αποτείχιση ....
    Εμεις ήμαστε αχρείοι δούλοι και των αχρείων αχρειότεροι δίοτι δεν ποιήσαμε πάντα τα διατεταγμένα κατά την εντολή - Όταν ποιήσητε πάντα τα διαταχθέντα υμίν, λέγετε ότι δούλοι αχρείοι εσμέν, ότι ο οφείλομεν ποιήσαι πεποιήκαμεν (Λκ. 17, 10).
    Ε ! Ελάτε εσείς να μας διδάξετε με το παράδειγμα σας . Να δούμε και μείς το σωστό και να βάλουμε μετάνοια .
    Έλα κ Νικο Γκουντη να μας γίνεις παράδειγμα . Απο το ξύλο που έφαγα απο την αγάπη των οικουμενιστών αλλοιθόρισα , ξεχνάω έγινα μισός άνθρωπος και να με συνπαθάς αν δεν κάνω σωστά τα διατεταγμένα
    Και μη νομίζεις οτι επειδή έχουν αγώνες και θυσίες πχ ο Τρικαμηνάς που έκανε σπίτι την σπηλιά σαν τα άγρια ζώα .. η ο Οδυσσέας που έκανε το σπίτι του εκκλησία , η ο Σημάτης που τον αφορίσανε κτλ μη νομίζεις οτι όλοι αυτοί δεν θα ακολουθήσουν το σωστό σου παράδειγμα ή ότι θα τους χαριστούμε ένεκα των θυσιών τους αν δεν το ακολουθήσουν ...
    Αλλά ... ο π Ζήσης και οι συν αυτώ κρίνουν εκ του μακρόθεν τον αγώνα μας και τους φαινόμαστε ότι τους φαινόμαστε . Ε ... "αχρι καιρού " Δευτέρας παρουσίας αυτοί θα μνημονεύουν τον αντίχριστο , θα κοινωνάνε τον Σατανα και θα απονέμουν "αντι οικουμενιστικά " εύσημα και περγαμηνές σε εαυτούς και αλλήλους Ελα να κάμεις ότι κάνουμε ποιό καλά απο εμάς , έλα να ποιήσουμε παντα τα διατεταγμένα και μετά ... να δούμε τι θα λές για τους ου εργαζόμενους αλλά τους περιεργαζόμενους τους εργαζόμενους
    Να δούμε τι θα λές για όσους κανουν επιστημονική καταγραφή των "οικουμενιστικών ασχημιών " και των πόσων "κανόνων" παραβιάζουν αλλά τους στηρίζουν γιατί αυτοί λένε είναι η εκκλησία και εμείς οι αποτειχισμένοι εκκλησιομαχοι σχισματικοί γιατι στραβά αποτειχιστίκαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευτυχώς που μένουμε στο θέμα μας!!! Όλοι έχετε κάτι να πείτε αλλά για τον κο Κουντή ο οποίος μάλλον βολεύεται στην εκκλησσούλα του με τον αιρετικό ιερέα να το παραδίδει τα ιερά μυστήρια, με την μπαστούνα του Λάππα που μόλις τον ακούει -είμαι σίγουρος- ότι ανατριχιάζει !!!! Έλεος κε Γκουντή άμα δεν την σηκώνεται την αποτείχιση μην την κάνετε , αλλά μην σας ενοχλούμε κιόλας!!! Βολεμένοι ευλαβείς βλαμμένοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απορώ βέβαια πως ένα μπλοκ που ονομάζεται "ομολογία" αναρτά μια επιστολή που δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να επιδεικνύει τον τίτλο του υπογράφοντος ως "ιατρού" που έχει άποψη η οποία ταυτίζεται με την άλλη εξουσία: την εκκλησιαστική, οι οποίες ΔΕΝ την αντέχουν την αποτείχιση, διότι είναι οι ευλαβείς βλαμμένοι της νέας εποχής, τα έτοιμα θύματα του Αντιχρίστου!!! Και παρακαλώ τον κο Τσολογιάννη να δημοσιεύσει το σχόλιο μου αν και δεν είμαι ιατρός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια απάντηση στν Σαχάρ 4 Οκτωβρίου 2016 - 1:17 π.μ.
    Σας ευχαριστώ που προσδιορίσατε την διαφωνία σας έτσι με βοηθάτε να σας απαντήσω Σας απαντώ το λοιπόν ότι το γεγονός είναι εκ της Ιεράς Παραδόσεως όπως προφορικά παραδόθηκε και λέγεται μέχρι τις μέρες μας Ετσι το διδάχτηκα και σε καμία περίπτωση δεν είναι δική μου εφεύρεση . στο http://www.protothema.gr/greece/article/574251/m-paraskeui-sta-ierosoluma-i-poreia-tou-hristou-pros-ton-golgotha-/ θα βρείτε ενα αρθρο Μεγάλη Παρασκευή στα Ιεροσόλυμα: Η πορεία του Χριστού προς τον Γολγοθά και εκει διαβάζουμε :".... Σε κάποια σημεία του δρόμου ο Χριστός κατά τη μετάβασή του στο Γολγοθά εξαιτίας της κούρασης και της εξάντλησης έχανε την ισορροπία του κι έπεφτε. Σε ένα από αυτά τα σημεία ακούμπησε το χέρι του σε ένα τοίχο για να κρατηθεί και σήμερα σε αυτό το σημείο συρρέει κόσμος προκειμένου να το αγγίξει και να το προσκυνήσει. Επίσης χιλιάδες πιστοί, όπως κάθε χρόνο, βγαίνουν στο μικρό λοφίσκο του Γολγοθά για να προσκυνήσουν το ιερό αυτό σημείο....

    Επίσης το γεγονός εικονίζεται και στην ορθόδοξη Αγιογραφία η οποία επισης είναι κομμάτι της παραδόσεως http://www.evaggelistria.gr/homepage/wp-content/uploads/2016/04/golgothas.jpg

    Σας υπενθυμίζω όμως οτι δίπλα στα Ευαγγέλια είναι η Ιερή παράδοση
    στο http://www.impantokratoros.gr/agia-grafh-iera-paradosh.el.aspx θα βρείτε ένα άρθρο ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ..." Ο Μ. Βασίλειος συνοψίζει αυτή τη διδαχή της Ορθοδοξίας με τα ακόλουθα λόγια:
    «Από τα δόγματα και τας αληθείας που διαφυλάσσει η Εκκλησία, άλλα μεν τα έχομε πάρει από τη γραπτή διδασκαλία, άλλα δε, που μυστικά έφθασαν μέχρις εμάς, τα εκάναμε δεκτά από την παράδοση των αποστόλων. Και τα δύο έχουν την ίδια σημασία για την πίστη. Και κανείς από όσους έχουν ακόμη και μικρή γνώση των Εκκλησιαστικών θεσμών δεν θα προβάλει αντίρρηση σ' αυτά... Γιατί αν επιχειρήσουμε να εγκαταλείψουμε όσα από τα ''έθη" είναι άγραφα, γιατί δήθεν δεν έχουν μεγάλη σημασία, χωρίς να το καταλάβουμε, θα ζημιώναμε το ευαγγέλιο στην ουσία του ή μάλλον θα μετατρέπαμε το ευαγγέλιο σε "κενόν νοήματος όνομα"». "

    Ελπίζω να σας κάλυψα .




    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου