Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2016

Το ιστολογιο "Αυγουστινος Καντιωτης" διαμαρτυρεται για τα σχολια επισκεπτων μας που ομιλουν για την καταβολη των δυναμεων του γεροντα Αυγουστινου. Δημοσιευουμε την διαμαρτυρια του και η συζητησι συνεχιζεται...

Το ιστολογιο "Αυγουστινος Καντιωτης" διαμαρτυρεται για τα σχολια επισκεπτων μας που ομιλουν για την - μετα απο καποια ηλικια - καταβολη των δυναμεων του γεροντα Αυγουστινου.

Δημοσιευουμε την διαμαρτυρια του και η συζητησι συνεχιζεται...

=============== 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΝΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΤΩΝ ΤΙΜΙΩΝ ΓΗΡΑΤΕΙΩΝ

ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΙΕΡΑΡΧΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ

Ὁ Ἀνώνυμος σχολιαστής, γνωστός σὲ μας, στὸ ἄρθρο: «Η ΘΥΡΟΚΟΛΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ TOY ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ ΓIA THN AΔIKH ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ π. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ», ποὺ ἀναδημοσίευσε τὸ ἱστολόγιο https://apotixisi.blogspot.gr, ἔγραφε:

Σχόλιο λιβελογράφημα: Ανώνυμος 11 Οκτωβρίου 2016 – 12:53 μ.μ.
  • Η επιστολή δεν είναι του π. Αυγουστίνου. Φέρει μεν την υπογραφή του, αλλά, όπως και πλειάδα άλλων ψευδοκαντιωτικών επιστολών, συνετάγησαν από άλλους, που επηρέαζαν τον υπέργηρο ιεράρχη. Τις καταγγελίες αυτές έκανε ο αείμνηστος Νικόλαος Σωτηρόπουλος, αλλά και ο ίδιος ο Θεόκλητος είπε ότι ο Γέροντας Αυγουστίνος υπέγραφε μηχανικά ό,τι έγγραφο του έδιναν.
Ὁ ἀνώνυμος σχολιαστής, εἶναι ἀπὸ τὰ ἑλάχιστα κακόβουλα πρόσωπα που διέδιδαν 4 χρόνια πρὶν ἀπὸ τὴν παραίτηση τοῦ Γέροντος Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου (1995), ὅτι ὁ Γέροντας δὲν ἔχει σώας τὰς φρένας, λόγω γήρατος και ἔστελνε ἐπιστολές, με μερικούς ἄλλους, στὸν γέροντα και σὲ διάφορα πρόσωπα, με ψεύτικα ὀνόματα και ψεύτικες διευθύνσεις, για νὰ ἐξαναγκάσουν τὸν Γέροντα ἐπίσκοπο να παραιτηθῆ. Το ὑφος του και το γράψιμο του, τον προδίδει. Διαβᾶστε το ἄρθρο: ΣΚΛΗΡΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ, στον σύνδεσμο:
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=23933#more-23933 καὶ τὸ
ΑΝΑΔΡΟΙ ΨΕΥΔΟΛΟΓΟΙ, στο σύνδεσμο: http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=24306

Το βίντεο μὲ τὴν ἡχογραφημένη φωνή

τοῦ ἀείμνηστου ἱεράρχου π. Αὐγουστίνου πρὸς ἀπάντηση του συκοφάντη.

Δὲν εἶναι ἀπὸ τὸ 1995, 0ὔτε ἀπὸ τὸ 1999, ποὺ διέδιδαν ὁτι δὲν ἐπικοινωνοῦσε με το περιβάλλον του. Εἶναι ἀπὸ το 2001, δύο χρόνια μετὰ τὴν παραίτησίν του, σε ἡλικία 95 ἐτῶν. Ἀκοῦστε, μὲ πόση ἄνεση ὑπαγορεύει πρόλογο στο βιβλίο μου: «Ο π. Αὐγουστῖνος τοῦ 2000, Διδάσκει-Ἐλέγχει-Συμβουλεύει-Καθοδηγεῖ». Ἐκδόθηκε ἔγχρωμο,  σὲ μεγάλο μέγεθος, μὲ πλούσιο φωτογραφικό ὑλικό και ἀπομαγνητοφωνημένα τὰ λόγια τοῦ σεβαστοῦ ἐπισκόπου, για νὰ τοὺς κλείσω το στόμα.
Ὁ π. Αὐγουστῖνος παρ᾽ ὅλο τὸ βαθύ του γήρας καὶ παρ᾽ ὅλο τον βαρύ σταυρό που σήκωνε ἀπ᾽ αὐτοὺς που εὐεργέτησε, ὁργωνε τὰ χωριά της Μητροπόλεως του, ἔβλεπε καθημερινά κόσμο στο Γραφεῖο, ἔλυνε τὰ προβλήματά τους, ἔδινε ἀγώνα για νὰ μη γίνη τὸ καζίνο στη Φλώρινα και τὸ πέτυχε. Ἀφοῦ κατόρθωσε νὰ πάρη με τὸ μέρος του ὅλα σχεδόν τα δημόσια πρόσωπα τῆς Φλώρινας, που στην ἀρχή ἦταν ὑπέρ του Καζίνου!
Ἡ ὁμαδούλα τοῦ ἀνωνύμου σχολιαστή ἔμεινε με την κακία της και συνέχιζε νὰ διαδίδει τὰ ἴδια λόγια, που γράφει στο σχόλιο. Μποροῦσε νὰ πείση, μόνο αὐτοὺς ποὺ βρίσκονταν μακριά ἀπὸ τὴν Μητρόπολη Φλωρίνης.
Ας καταλάβει ὁ συγκεριμένος κύριος, ὅτι μόνος του ἔμεινε, νὰ χύνει το δηλητήριο του ἐναντίον του αείμνηστου Μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου και νὰ ψεύδετε. Διέλυσε την ἀδελφότητα του Γέροντος στην Ἀθήνα και ἀκόμα μιλᾶ! 
Καὶ κάτι ἀκόμα: Να μη βάζει στο στόμα του, τὸ ὁνομα του αείμνηστου Νικολάου Σωτηρόπουλου, που στο τέλος τους κατάλαβε τί ρόλο ἔπαιζαν, γι᾽᾽αὐτὸ ἀπομακρύνθηκε  ἀπ᾽αυτούς.


KAI KATI ΦΟΒΕΡΟ

Βασάνιζαν τον Γέροντα Μητροπολίτη και μετὰ τὴν παραίτησίν του!!!

Ἔστειλαν εἰσαγγελέα, στὸ σπίτι που ἔμενε ὁ σεβάσμιος ἐπίσκοπος, μερικά χρόνια μετὰ τὴν παραίτησιν του, για να διαπιστώση μόνος του, πόσο εὔκολα μπορεῖ νὰ πάρη τὴν ὑπογραφή τοῦ π. Αὐγουστίνου. Ἤθελαν νὰ μπλέξουν τους πατέρες, που ἔμεναν πιστοί κοντά του! Ἡ εἰσαγγελέας πήγε στο σπίτι και παρακάλεσε νὰ βγοῦν ὅλοι ἔξω, αὐτὴ τὴν ἐντολή εἶχε, και νὰ μείνη μόνος ὁ Γεροντας. Τοῦ ἔδωσε νὰ ὑπογράψη τὴν καταγγελεία τους, και ἐκεῖνος τὴν πέταξε. Μετὰ προσπάθησε ξανά και ξανά, ἀλλα δὲν κατάφερε νὰ πάρη τὴν ὑπογραφή του. Μετὰ ἀπὸ μισή ὥρα, εἶπε στους πατέρες νὰ ἔρθουν κοντά του και ἐκείνη τηλεφώνησε στὸν ἀνώτερό της. Εἶπε ὅτι πολλές φορές προσπάθησε, ἀλλὰ δὲν βάζει ὑπογραφή ὁ Γέροντος, της πετάει το ἔγγραφο. Ἡ εἰσαγγελέας ἔφυγε διαπιστώνοντας ὅτι δὲν ἦταν ἡ καταγγελεία ἀληθινή και την ἔβαλε στὸ ἀρχεῖο. Ἀλλα ὁ ἀνώνυμος σχολιαστὴς μας, ποὺ εἶναι τὰ ὑπολείματα τῆς μικρῆς ἐκείνης ὁμαδούλας, ἡ ὁποια ὅμως δημιουργοῦσε μεγάλο θόρυβο με τὴν κακία της, συνεχίζει το ἴδιο το βγιολί, και μᾶς ἀναγκάζει νὰ βγάλουμε στὴν δημοσιότητα κάποια φοβερὰ παρασκήνια, που δὲν γνωρίζουν οἱ πιστοί.

33 σχόλια:

  1. Ακουσα το βίντεο της Καπλάνογλου και πραγματικά με έκαναν εντύπωση οι ...συρραφές που εκανε.
    Παρακολουθήστε, οταν προσπαθούσε να πή ποιά είναι αυτά τα βιβλία γιά να μή φανή η ημερομηνία καί το συγκεκριμμένο βιβλίο , αποκόπτεται το σημείο και γίνεται συρραφή.
    Τι ψυχή θα παραδώσης Καπλάνογλου να ψεύδεσαι ετσι χωρίς ντροπή αρκεί να παρουσιάσεις εναν ...ακέραιο μέχρι το βαθύ γήρας π. Αυγουστίνο; Λίγη ντροπή δεν βλάπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούμε τον π. Αυγουστίνο να τα έχει 400, να κάνει υποδείξεις, και να διορθώνει, σε ενιαίου περιεχομένου και ειρμού πρόλογο! Δεν πρόκειται για πρόλογο σε βιβλίο της νεότητός τους, αλλά μετά την παραίτησή του. Ο υπογραφέας ακούγεται σε ενιαία ενότητα και συνεχόμενο ειρμό, και η κα Νίκη, να επαναλαμβάνουν και να τους διορθώνει ο π. Αυγουστίνος, που είναι αυθεντικότατος! Ακόμα και στα γεράματά του, υπαγορεύει το κείμενο το οποίο γράφει ο υπογραφέας, και ο π. Αυγουστίνος δεν λησμονεί τους φτωχούς! Λέει: "το βιβλίο να διατεθεί δωρεάν σε φτωχές και άπορες οικογένειες"! Κι όταν ο υπογραφέας του λέει "για μικρές συμβουλές", λέει: "όχι συμβουλές, μικρές ομιλίες"!!!

      Μια τέτοια διάνοια ήθελαν 15 ετών προ του βίντεο να τη βγάλουν ότι δεν είχε σώας τας φρένας. Αυτοί είναι οι πραγματικοί εχθροί του γήρατος του π. Αυγουστίνου. Αλλά καλύτερα τα περιγράφει το ιστολόγιο "Αυγουστίνος Καντιώτης".

      Διαγραφή
  2. Ντροπή να αναρτάτε τέτοιες αναρτήσεις!
    Ώστε ταυτίζεστε με την Καπλάνογλου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντροπή να αναρτάτε σχόλια σαν το 12 Οκτ. 2016 - 11:37 π.μ.

      Τόσο πολύ ταυτίζεστε με τους εχθρούς του π. Αυγουστίνου;

      Διαγραφή
  3. Το μεγάλο «λάθος» των συγχρόνων μεγάλων μορφών

    Βλέπω την λάσπη που ρίχνουν στον Καντιώτη και βέβαια δεν εκπλήσομαι. Τα κατάκαρπα δένδρα πετροβολούνται (ακόμα κι αν έχουν πέσει),δείχνοντας την κακία και το μένος των πετροβολούντων. Και τι λέγουν, ότι σαν υπερήλικας δεν είχε τις σωματικές δυνάμεις εφήβου!!!
    Σχολιάζοντας κάποιος γέροντας το νεαρό της ηλικίας των σημερινών «φωτισμένων» και νταβαρντισμένων δεσποτάδων είπε «για νταμάρι τους θέλουμε;»
    Το μεγάλο λάθος τους ήταν ότι είχαν τόσο ανοιχτή την αγκαλιά τους που η άδολη πληθωρική αγάπη τους εξέθρεψε και πολλά αγνώμονα καθάρματα. Την μακροθυμία τους την εξέλαβαν ως αδυναμία να διακρίνουν το ποιόν των «συνεργατών «τους…!!!
    Κι ενώ εσείς και γώ θα τους ξαποστέλναμε πυξ λάξ αυτοί έκαναν υπομονή, και έπνιγαν την ύπουλη μοχθηρία τους και τον φθονερό εγωισμό τους με την πλέρια αγάπη τους.
    Γι αυτό τους θαυμάζουμε ακόμα περισσότερο.
    Κι όταν έφυγαν από κοντά μας και άρχισε να διαλύεται η νεφέλη της αγάπης ,αποκαλύπτονται, οι προδότες, οι εκκλησιαστικοί τυχοδιώκτες.
    Λένε πως η οχιά όσο περισσότερο διάστημα έχει να χρησιμοποιήσει το δηλητήριο τόσο πιο δυνατό είναι…και ο ευλογημένος Αυγουστίνος έζησε αρκετά χρόνια δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το δηλητήριό τους και τώρα αφήνιασαν…
    Τα ίδια δεν έγιναν και με τον Λαρίσης Θεολόγο ή τον Αγ.Ιουστίνο Πόποβιτς; Πόσο σκανδάλισαν πολλά από τα πνευματικά τους παιδιά!!!!

    Ασκληπιάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασκληπιάδη κοίταξε εσύ μήπως είσαι οχιά κρυμμένη και άφησε τον ξερολισμό σου.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
    3. Δεν αφηνίασαν τώρα, κύριε Ασκληπιάδη. Πάντα ήταν αφιονισμένοι κατά του π. Αυγουστίνου τον οποίο ενέπαιζαν, ως μοιχεπιβάτες της αδελφότητος. Όσο τον παραπλανούσαν, συκοφαντώντας και διώκοντας άλλους, ήταν καλός ο π. Αυγουστίνος. Όταν τους απεκάλυψε και τους αρχηγέτας των τους απομάκρυνε, έγινε "άφρων και υπέργηρος, ανίκανος για επισκοπεύειν"! Και τώρα που ο επίσκοπος, ο άγιος, έφυγε από τον μάταιο τούτο κόσμο, τον μεν π. Αυγουστίνο θεωρούν καλό κι οδύρονται ΔΗΜΟΣΙΩΣ, οι υποκριτές, διότι, ολολύζουν, τους λείπει ο π. Αυγουστίνος, τα δε παράκοα και απομακρυνθέντα από τον ίδιο, τέως πνευματικά τέκνα του τα προβάλλουν ως μη απομακρυνθέντα, επιχειρώντας να τα αθωώσουν παρακούοντας τον Αυγουστίνο που "τόσο τους λείπει". Ξύπνα πάτερ Αυγουστίνε και πιάσε την ποιμαντορική σου ράβδο και τη δίστομη ρομφαία του λόγου, για να αποκαλύψεις δημοσίως όσα δεν απεκάλυψες ελπίζοντας στη μετάνοια των εμπαικτών σου.

      Διαγραφή
  4. Και ένας άλλος που κατηγορεί τον Καντιώτη:
    Μοναχός Θεόκλητος Διονυσιάτης κατά Αυγουστίνου Καντιώτη

    Από το βιβλίο: "Αγαπητοί, νυν τέκνα Θεού εσμέν και ούπω εφανερώθη τι εσόμεθα":

    Οι καντιωτικοί «έφθασαν σε σημείο ομαδικής αυθυποβολής να φρονούν ότι ο λαός του Θεού, τον οποίον νόμιζαν ότι εκπροσωπούν, ήδη ασκούσε τα δικαιώματά του στη ζωή της Εκκλησίας» (σελ. 59).

    «Επίστευε, ότι ήταν θεόληπτος ή θεοείκελος ή θεήλατος για να διορθώσει την Εκκλησία», λέγοντας: «Μου είναι αδύνατον να πιστέψω, ότι δεν με έστειλε ο Θεός να διορθώσω την Εκκλησία» (σελ. 61).

    «Και εφ' όσον ρίχνεις τόσους φραγμούς, προκειμένου να φθάσεις στο μη περαιτέρω της ασεβείας, εν ονόματι του Χριστού και της αγίας Εκκλησίας του, υβρίζοντας, μουντζώνοντας και ουρλιάζοντας, είναι επόμενο να θεωρείς τον εαυτό σου αγωνιστή, καλυπτόμενο από προφητικό ηγέτη» (σελ. 63).

    «Στη συνέχεια τους είπα, ότι αν είχαν ορθόδοξη παίδευση, δεν θα έφθαναν στις αθλιότητες εκείνες, να κακοποιούν Επισκόπους, παρασύροντες σε ένα όργιο ασεβειών τα παιδιά του Θεού, επειδή, αντί να ακολουθήσουν τους Αγίους μας, εξαγριώθηκαν από τα κηρύγματα εμπαθών και αφωτίστων ανθρώπων, εννοώντας τον π. Αυγουστίνον και άλλους οργανωσιακούς» (σελ. 94).

    «Πόσο πιο ωφέλιμος θα ήταν για την Εκκλησία ο νυν Επίσκοπος Φλωρίνης εάν, αντί να ακολουθήσει ένα δυναμικό μεν πνεύμα, από την αρχήν, πλην επηρμένο και αργότερα εωσφορικό..........» (σελ. 107).

    «Ο άγιος Φλωρίνης τέτοιο φρόνημα (του Μακράκη) δεν είχε. Αλλά είχε την ατυχία να μη γνωρίσει την απλανή οδό της πραότητας των Αγίων και συγχέοντας τον ζήλο του Θεού των Πατέρων, με το «ου κατ' επίγνωσιν», κατά τη διάρκεια των θυελλωδών αγώνων του, διεμόρφωσεν ήθος μη εντελώς χριστιανικό, τις συνέπειες του οποίου βλέπουμε τώρα και εντρεπόμεθα ως Έλληνες Ορθόδοξοι» (σελ. 136).

    «.......... εφ' όσον δεν αναθεωρηθεί η αντιπνευματική θεωρία του Επισκόπου Φλωρίνης, που ευρίσκει ανταπόκριση σε εμπαθείς χριστιανούς, ουδέποτε θα ειρηνεύουμε» (σελ. 137). Κ.λπ κ.λπ. σε ένα βιβλίο 192 σελίδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Αυγουστίνος Καντιώτης υπακούοντας στην εντολή του Χριστού "πορευθέντες μαθητεύσατε..." και "ουαί δε μοι εάν μη ευαγγελίζομαι", περιώδευσε όλη την Ελλάδα ως εν τη κοινωνία ιεραπόστολος του Θεού, με ένα τριμμένο ράσο, κινδυνεύοντας καθημερινά από εχθρούς της Πατρίδας κι από εχθρούς της Εκκλησίας, κοιμώμενος στα στασίδια των ναών, κήρυττε σε όλη τη ζωή του το Ευαγγέλιο του Χριστού, απαραχάρακτο, ιερουργώντας το θείο λόγο, αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον του λαού για την Αγία Γραφή και το ιερό κήρυγμα και ως επίσκοπος έως βαθέος γήρατος δεν είχε ιδέα τι εστί τρυφή και απόλαυση, ανάπαυση και ξεκούραση, δεν είχε ιδέα ποια μορφή είχαν τα χρήματα. Με ποιο ανάστημα ένας μοναχός τον κρίνει; Σε ποια εντολή του Κυρίου και της Αγίας Γραφής υπάκουσε ο μοναχός ώστε αναχώρησε διά βίου εις την ηρεμία και ασφάλεια του Θαβωρείου Όρους μακράν της κοινωνίας; Ας φροντίσει πρώτα να δώσει πειστική απάντηση στον Κριτή σε αυτό το ερώτημα, και έπειτα, αν δικαιωθεί ότι λόγω ατολμίας ή ιδιαιτεροτήτων, ΄κατ΄εξαίρεση δεν μπορούσε να παραμείνει στον κόσμο ακολουθώντας χριστιανική ιεραποστολική ζωή, όπως επιτάσσει το Ευαγγέλιο, τότε και μόνο ας τολμήσει να κρίνει και να κατακρίνει έναν εν τω Κόσμω αγωνιστή του Ευαγγελίου. Ας απαντήσει και υπό ποια εκκλησιαστική εξουσιοδότηση ως καλόγερος ανέλαβε την αρμοδιότητα να κρίνει και να επικρίνει έναν επίσκοπο όχι για δογματικά θέματα αλλά για το πως ο Επίσκοπος πορεύεται κι εφαρμόζει το Ευαγγέλιο.

      Αυτά παθαίνει, σαν τον μοναχό Θεόκλητο, όποιος αγνοώντας την Αγία Γραφή, μονομερώς θρέφεται και θεωρεί "ορθόδοξη παίδευση" αποκλειστικά και μόνο την "απλανή οδό ηπιότητας των αγίων" και τέτοιες μεγαλοστομίες. Δεν υπάρχει μακαριστέ καλόγηρε, τίποτε άλλο απλανές εκτός από την θεόπνευστη Αγία Γραφή όπως την ερμηνεύει η διαχρονική Εκκλησία. Και η Γραφή πλην της ηπιότητος, περιγράφει και την αποτομία του Θεού και των Προφητών του. Θεού έργο ήταν και ο κατακλυσμός του Νώε και η καταστροφή Σοδόμων και Γομόρρων και Θεού εντολή ήταν η σφαγή των ασεβών υπό του Προφήτη Ηλία. Κι αν τα της Παλαιάς Διαθήκης τα θεωρείτε άκυρα και άκαιρα στον χρόνο της Καινής, μάθετε πως η Καινή Διαθήκη που τόσο περιφρονείτε, αναβιβάζοντας σε "απλανείς" τους νηπτικούς σας καθοδηγητές, περιγράφει και το φραγέλιο και την εκδίωξη των αργυραμοιβών από το ναό με ανατροπή των τραπεζιών τους από τον ίδιο τον Κύριο, περιγράφει εκφράσεις του θεανθρώπου όπως "γεννήματα εχιδνών", αλώπεκες, τάφοι και τοίχοι κεκονιαμένοι, έως και θανάτους με εντολή των Αποστόλων όσων θέλησαν να εξαπατήσουν τον θεό (Ανανίας, Σαπφείρα) και εντολές "ανάθεμα έστω", "χαίρειν να μη λέγετε", "οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε".

      Δεν υπάρχει διαμάχη μεταξύ του Καντιώτη και του Θεοκλήτου, υπάρχει μάχη αιωνία μεταξύ Ευαγγελίου και παραδόσεων ανθρώπων.

      Διαγραφή
    2. Πικρίες έχουν αρκετοί από τον π. Αυγουστίνο. Δεν ήταν των δημοσίων σχέσεων. Αλλά, κανένας, εχθρός ή φίλος δεν μπορεί να αρνηθεί ότι υπήρξε μεγάλη Προφητική μορφή της Εκκλησίας του 20ου αιώνα. Αντίπαλοί του υπήρξαν και υπάρχουν ΜΟΝΟΝ όσοι, μεθυσμένοι κι αμέθυστοι, αντικατέστησαν τη λογική Πίστι και Λατρεία με τα μυστικιστικά καλογηρικά και την εξ ανατολών κατάνυξι. Εκείνοι "Εντρέπονται" διά το Ευαγγέλιον, "εντρέπονται" και διά τον Καντιώτην, εκείνοι δε οι μοναχοί και φιλομόναχοι όταν είμαστε νέοι και φοιτητές μας συνιστούσαν να ΜΗΝ μελετούμε την Καινή και Παλαιά Διαθήκη, παρά μόνο όσες περικοπές ακούμε στις λειτουργικές συναθροίσεις, διότι μόνο το γεροντικόν είναι κατάλληλο για τους λαϊκούς. Και ιδού τα αποτελέσματά τους.

      Διαγραφή
    3. Μπράβο 5,14.
      Γνώρισα τον ιδιαίτερα υπερόπτη μοναχό Θεόκλητο Διονυσιάτη μέχρι το βαθύ του γήρας.
      Ηταν ενας αραγμένος ακαπνος βερμπαλιστης και τίποτα αλλο.
      Μόνο αθεράπευτα θεωρητικός.
      Οπως και ο Καψάνης εξωκιλαν κατά πολύ στα τελευταία τους.
      Υποστήριζαν τους αισχρούς και αναίσχυντους ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ και καταφέρονταν κατά των πιστών και ζηλωτών κληρικών και μάλιστα ΓΙΓΑΝΤΩΝ σαν τον π. Αυγουστίνο.
      Θρασύτατος,αναιδέστατος, ενας πολυλογάς και υπερφύαλος καλόγηρος που εκείνος δεν ακουγε ούτε τον γέροντα του τον Γαβριήλ.
      Ο ίδιος μου τα ελεγε και εμενα καταπληκτος.
      Ο ιστολόγος.

      Διαγραφή
  5. Να γράψει η κυρία Καπλάνογλου πόσο η ίδια πίκρανε τον πατέρα Αυγουστίνο κάνοντας απεργία πείνας, ναι απεργία πείνας, για τον διωγμένο Σ.Σ. Όσον αφορά τα τελευταία χρόνια του παππού οι ίδιοι οι καντιωτικοί τον μειώνουν, παρουσιάζοντάς τον σαν σούπερμαν. Φυσικά και το γήρας φθείρει τον άνθρωπο. Είναι κρίμα ο π. παίσιος που ναι μεν έκανε σφάλμα να παύσει την μνημόνευση, είναι όμως ενάρετος κληρικός, να συνεργάζεται με αμνθρώπους σαν την ανωτέρω κυρία!ή δεσποινίδα, δεν ξέρω! Α.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια, ότι ο μακαριστός Φλωρίνης, στα τελευταία του, όταν καθιστός μοίραζε το αντίδωρο, ότι έτρωγε και αυτός από αυτό που μοίραζε;

      Διαγραφή


  6. Ὁ φθόνος σου ἀδελφέ εἶναι τόσο μεγάλος που δεν σ᾽ἀφήνει να ἀκούσης ὅτι ὁ σεβάσμιος Γέροντας κάνει πρόλογο στο πρῶτο μου βιβλίο. Δὲν ὑπῆρχαν ἄλλα, για να τὰ κατονόμαση. Αὐτὰ που βλέπεις στο βίντεο, δεν εἶχαν κυκλοφορήση ἀκόμα. Στα δικά μου λόγια ἔκανα ἀποκοπή, γιατί δεν χρειαζόταν. Ὁ π. Αὐγουστῖνος μὲ ἐνδιέφερε να ἀκουστῆ, γιατί τὸ δικό του ὄνομα διασύρατε και τότε.
    Γνώριζα ὅτι το βιβλίο μου μὲ τὰ ἀπομαγνητοφωνημένα του λόγια και το φωτογραφικό ὑλικό, μετὰ τὴν παραίτηση του, θα σᾶς ἦταν κόκκινο πανί και θὰ λέγατε ὅτι ὁ πρόλογο εἶναι «ψευτοκαντιωτικός», ὅπως λέγατε και λέτε για τις ἐπιστολές του πριν ἀπὸ τὴν παραίτηση.
    Γνωρίζοντας, λοιπόν, την κακοήθειά σας μαγνητοφωνοῦσα τα πάντα, ἀκόμα και τις τηλεφωνικές συνομιλίες που ἔκανα μαζί του. Τον μαγνητοφώνησα και την παραμονή το βράδυ, πριν ἀπο το ἐγκεφαλικό. Τὴν Κυριακή μοίρασε ἀντίδωρο, σε ὅλο το ἐκκλησίασμα, στον Μοναστήρι Ἁγιο Αὐγουστῖνο ἐπισκόπο Ἰππῶνος στη Φλώρινα και την Δευτέρα το βράδυ τον τηλεφώνησα για να πάρω την εὐχή του. Την Τρίτη το πρωΐ ἔπαθε το βαρύ ἐγκεφαλικό και μπῆκε στο νοσοκομεῖο.

    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ, ΠΟΥ ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΘΕΙ
    Ὁ π. Αὐγουστῖνος κάνει πρόλογο στὸ πρῶτο μου βιβλίο και βλέπει τὰ ἐπόμενα που θὰ ἀκολουθοῦσαν! Δεν ἤμουν συγγραφέας οὔτε θεολόγος. Δὲν σκέφτηκα ποτέ ὅτι θὰ γίνω ἐκδότης και μάλιστα τῶν βιβλίων τοῦ Γέροντος, γιατί ἕνα ἐξατάξιο γυμνάσιο τελείωσα, και μάλιστα πρακτικό τμήμα! Ἡ εὐλογία που με ἔδωσε στὸ πρόλογο τοῦ πρώτου βιβλίου μ᾽ ἔκανε στην συνέχεια και ἐκδότη και συγγραφέα τῶν βιβλίων του.

    Ὁ π. Λαυρέντιος νομίζει ὅτι κάνει λάθος ὁ Γέροντας, που μιλᾶ για πολλὰ βιβλία και τὸν διορθώνει: Ἕνα εἶναι πάτερ το βιβλίο, και ὁ π. Αὐγουστῖνος ἐπιμένει ὅτι εἶναι πολλά και δίνει τὴν εὐλογία του για τα ἐπόμενα.

    Ἕνα θέλω νὰ πῶ σ᾽ αὐτοὺς ποὺ τὸν πίκραναν και τον φόρτωσαν βαρύ σταυρό στα γηρατειά του, νομίζοντας ὅτι ὁ Γέροντας ξόφλησε και δὲν ἔχει κάτι ἄλλο νὰ τοὺς δώση. Ἡ εὐλογία που ἔχασαν, εἶναι μεγαλύτερη ἀπώλεια στην ζωή τους.

    Ὅσο για την ἀπεργία πείνης που λέτε, σε ἄλλο σχόλιο, ἀπαντῶ. Ἡ αὐστηρή νηστεία που ἔκανα, για τὰ πρόσωπα που ἀγαποῦσα, δὲν ἦταν ἀπεργία πείνεις. Ὁ Θεὸς μοῦ ἄνοιξε τὰ ματια και ἔμαθα τί ἔκανε ὁ Στέργιος Σάκκος, μου το ἐπιβεβαίωσε και ὁ Γέροντας και ἔτσι ζητησα συγνώμη και ἀπομακρύνθηκα ἀπὸ κοντά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δηλαδή εσύ είχες δικαίωμα να πικράνεις τον πάτερ Αυγουστίνο......με μία συγγνώμη έγινες αγία. ¨ότι όλοι μέσα στην αδελφότητα ακόμα και σήμερα φοβούνται το βρομόστομά σου γιατί δεν το λες; απόσο ξέρω η ηγουμένη είπε ότι δεν μπορει να σε ελέγξει, ούτε ο παπαιερόθεος ούτε ο Λαυρέντιος που σε υποκινεί σαν πιόνι του. ¨όχι μόνο εσένα, αλλά όλους εσάς της αδελφότητος.απεργία πείνας ήταν δεσποινίς λόγω καψούρας είπαν κάποιοι, εγώ θα πώ λόγω χαρακτήρα. πάρε ένα λιβελλογράφημα, ανάμεσα στα χιλιάδες που έχεις γράψει εσύ. με τόση κατάκριση Παράδεισο δεν βλέπεις, απλά ελπίζω στην κόλαση να μη με βάλει ο Χριστός μαζί σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Δεν φταίει κανείς άλλος από τον ιστολόγο που δίνει σημασία σε όσα λέει η Καπλάνογλου.

    ΝΤΡΟΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ανώνυμος αδελφός 12 Οκτωβρίου 2016 - 6:33 μ.μ. που επικρίνει τον ιστολόγο διότι δίνει δημόσιο βήμα, στην τόσο ευγενική κα Καπλάνογλου (πώς συγκρατείσαι αδελφή μου, έπειτα από τόσες ύβρεις και συκοφαντίες κατά σού και του αγίου πατρός Αυγουστίνου) λησμονεί ότι υπάρχουν κι άλλοι αναγνώστες και επισκέπτες που θα επιθυμούσαν να μην δημοσιεύονται οι δικές του σκόπιμες ανακρίβειες. Είναι προς τιμήν της κας Ανδρονίκης το ότι, παρά την πάλαι ποτέ εκτίμηση σε ένα πρόσωπο, το οποίο όλοι θεωρούσαμε ως τον "διδάσκαλο" και προσωπικά τον τιμούσα παραπάνω από τον φυσικό μου πατέρα (σφάλμα μέγα), ακολούθησε τον π. Αυγουστίνο και την γραμμή εκείνου ακολουθεί ακόμη. Ο π. Αυγουστίνος δεν είχε καμμιά διάθεση να θίξει το πρόσωπο εκείνο, όμως, όταν ανακάλυψε κάτι, τότε έφριξε και είπε "αν το αποκαλύψω δημοσίως θα φρίξετε, θα φρίξετε!!!". Δεν απεκάλυψε δημοσίως τίποτε. Έδωσε την ευκαιρία στον παραβάτη να ζητήσει συγγνώμη, και όταν εκείνος αρνήθηκε, τον απομάκρυνε μαζί με τις οργανώσεις που εκείνος ήλεγχε, σιωπηρά για να μην σκανδαλιστεί ο λαός. Ο π. Αυγουστίνος τα είχε τετρακόσια! Αρκετά πια με τα ψέμματα.

      Διαγραφή
    2. "Ο π. Αυγουστίνος τα είχε τετρακόσια!"

      Άλλα ανέκδοτα έχεις να μας πεις;

      Διαγραφή
  8. Καπλάνογλου, είναι αλήθεια ότι σε επέπληξε αυστηρά ο Σωτηρόπουλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μην βάζεις στο στόμα σου τον αείμνηστο Στέργιο Σάκκο. Άφησε τον Θεό να κρίνει τους ανθρώπους και κοίταζε τα δικά σου αμαρτήματα. Κανείς δεν είναι τέλειος, όλοι έχουμε ατέλειες και αδυναμίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η δεσποινίς Καπλάνογλου να μας απαντήσει πώς εξηγείται ο γέροντας Αυγουστίνος αφενός να τρώγει το αντίδωρο την ώρα που το μοίραζε στο εκκλησίασμα (γεγονός που δείχνει ότι είχε καταντήσει σαν μικρό παιδάκι), αφετέρου δε να συντάσσει επιστολές και να προλογίζει τα βιβλία της.

    Μήπως η Καπλάνογλου κρύβει την αλήθεια για την ψυχοσωματική κατάσταση του γέροντος, όταν μας τον παρουσιάζει ότι τα είχε τετρακόσια; Διότι, όποτε βλέπαμε τον π. Αυγουστίνο στο μοναστήρι ή στην οικία του και του μιλούσαμε, δεν έδινε την εντύπωση ανθρώπου που να αντιλαμβάνεται και πολλά πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην κακοηθειά σας και στὸ δαιμόνιο ποὺ σᾶς κυρίευσε, δὲν ἀπαντῶ. Αφοῦ γνωρίζετε από κοντά τὸν Γέροντα, γνωρίζετε και τη φωνή του, ἀπαντήστε λοιπόν, σ' αὐτά που βλέπετε και ἀκοῦτε. Για τὰ ἄλλα που λέτε, φέρτε φωτογραφίες για να σᾶς πιστέψουμε. Ἀπὸ τὸ μυαλό σας ὅτι σᾶς κατεβεῖ λέτε για τὸν Ἅγιο Γέροντα.
      Τὰ τελευταῖα σχόλια, μου μοιρίζουν δεσπότη! (φυσικά ὄχι τὸν π. Θεόκλητο). Μακάρι νὰ βγῶ ψεύτρα.
      Τί θέλει ἐπιτέλους; Δεν ἰκανοποιήθηκε ἀπὸ τὸ δεσποτιλίκη που ἀπέκτησε, τί ἀκόμα ζητᾶ; Μήπως τον ἀρχιεπισκοπικό θρόνο;;

      Διαγραφή
    2. Τι να απαντήσεις, ταλαίπωρη Καπλάνογλου. Ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο, έχει βγάλει τα συμπεράσματά του για τον Αυγουστίνο Καντιώτη. Υπήρξε μεγάλη μορφή και αγωνιστής πρώτου βαθμού, ο δυναμικότερος κληρικός του 20ού αιώνα, που είχε την ατυχία στα γηρατειά του να πέσει στα χέρια σας και να σπιλώσετε το μεγαλείο του. Θα δώσεις λόγο στον Θεό, Καπλάνογλου, για όσα φαύλα πράττετε σε βάρος του Αυγουστίνου και της αληθείας.

      Διαγραφή
  11. Εμείς αγαπάμε πραγματικά, δεσποινίς ΚΑΠΛΑΝΟΓΛΟΥ. Γι' αυτό και λυπούμεθα βλέποντας εσένα και την παρέα σου να εκμεταλλεύεστε το όνομά του. Ντροπή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εννοώ αγαπάμε τον γέροντα Αυγουστίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαθήματα εκκλησιολογίας από μία ακκλησιολόγητη κορασίδα!!!τον ξεφτύλισσες τον παππού!Πάρτε το χαμπάρι. Ο πατήρ Αυγουστίνος δεν ανήκει στην κλίκα σας, ανήκει στην Εκκλησία, Δεν ήταν μόνο αρχηγός Παρεκκλησιαστικής Οργανώσεως ήταν Επίσκοπος της Εκκλησίας. και βάζω στοίχημα πως σου έλεγε πάντα ναι γιατί φοβόταν μην πέσει στο στόμα σου. Κάνε μία απεργία πείνας να απαλλάξεις τον κόσμο από την αντιαισθητική σου παρουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμε 11:02 πμ δεν είναι παρεκκλησιαστική η Οργάνωση του πατήρ Αυγουστίνου. Εκκλησιαστική είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ναι καλά.....εκκλησιαστική οργάνωση δεν υπάρχει. Υπάρχει εκκλησία, ανοιχτή σε όλους. Εσείς κλειστές πόρτες είχατε στον πολύ κόσμο, κλίκα, κτάκριση και υποτίμηση. και αν δεν έπιαναν αυτά την ανωτέρω να τρομάζει τον κόσμο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς
    Ανδρονίκη Καπλάνογλου

    Το μεγαλύτερο αμάρτημά σου είναι ότι επηρέαζες και παραπληροφορούσες έναν υπέργηρο Αυγουστίνο Καντιώτη, με μειωμένες τις νοητικές και αντιληπτικές του δυνάμεις, με σκοπό να τον στρέφεις εναντίον αγαπημένων πνευματικών του τέκνων, με τα οποία συ και η παρέα σου είχατε διαφορές και βρισκόσασταν σε ρήξη. Και αφού τον "δηλητηρίαζες" καταλλήλως, φρόντιζες να καταγράφεις σε μαγνητόφωνο τα λόγια και τις αντιδράσεις του και σήμερα να απειλείς με δήθεν στοιχεία και αποκαλύψεις. Μπορεί με τα στημένα κόλπα σου να δημιουργείς ψευδείς εντυπώσεις και να παραπλανάς τους αδαείς και ανυποψίαστους, όμως τον παντογνώστη Θεό δεν μπορείς να τον παραπλανήσεις.

    Φρόντισε να μετανοήσεις όσο είναι καιρός, διαφορετικά σε περιμένει βαρύς ο πέλεκυς της θείας δικαιοσύνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από μια λέξη φανερώθηκε ο συκοφάντης και λιβελλογράφος των σχολίων που συκοφαντούν τους υπερασπιστές του αγίου πατρός Αυγουστίνου, την μαθήτριά του κα Ανδρονίκη και κυρίως τον ίδιο τον π.Αυγουστίνο! Σχολίων εμπαθών, που θέλουν να παρουσιάσουν τον Επίσκοπο Φλωρίνης Αυφουστίνο Καντιώτη ως άβουλο, με ύπουλο σκοπό να ακυρώσουν την επίπληξη και εκδίωξη εκ της αδελφότητός του, κάποιων τέως πνευματικών του τέκνων που πρωταγωνίστησαν σε σκάνδαλα. Και να τους εμφανίσουν στη χριστιανική κοινωνία ως λευκές περιστερές!!! Σε ποιούς απευθύνονται άραγε οι ταλαίπωροι; Και η κα Καπλάνογλου να σιωπήσει, νομίζουν ότι οι υπόλοιποι φάγαμε λωτό;

    Αποκαλύφθηκαν ότι είναι εχθροί του π. Αυγουστίνου και ότι η κα Ανδρονίκη είναι αφοσιωμένη μαθήτριά του. Μυροφόρα, που ραίνει και το μνήμα και την αγία μνήμη του πατρός Αυφουστίνου με πνευματικά αρώματα και άνθη, όπως οι μαθήτριες του Κυρίου, μόνες και αυτές έναντι των δειλών ανδρών μαθητών Του, τον συνόδευσαν στον Σταυρό και μετέβησαν πρώτες με τα μύρα και τα άνθη ανά χείρας στο μνημείο Του. Ποτέ μαθητής και φίλος του π. Αυγουστίνου δεν θα αποκαλούσε "Παραεκκλησιαστικές Οργανώσεις" τις αδελφότητες του π. Αυγουστίνου. Δεν έχει καμμιά πνευματική σχέση με το πνεύμα του π.Αυγουστίνου ο συκοφάντης, που μάλιστα ή ο ίδιος ή άλλος ανώνυμος υπερασπίζεται τον άνθρωπο που στενοχώρησε και πίκρανε πολύ τον π. Αυγουστίνο με τα καμώματά του. Κι έχει το θράσος να λέει "μη βάζεις στο στόμα σου" τον... !!! Γιατί, λογοκρισία θα ασκήσεις; Η ο αποθανών δεδικαίωται; Δεν είχε καμιά όρεξη να τον αναφέρει η μαθήτρια του π. Αυγουστίνου αν δεν τον ανέσυραν "ως εκλεκτό τέκνο του π. Αυγουστίνου" οι συκοφάντες των γηρατειών του επισκόπου, ενώ είναι γνωστό πως ο επίσκοπος μετά από τα σκάνδαλα που αποκαλύφθηκαν τον απομάκρυνε. Αμύνεται υπέρ της μνήμης του Επισκόπου και της αληθείας η κα Ανδρονίκη, αγανακτούμε κι εμείς, που έχουμε κάποια αντίληψη προσώπων και γεγονότων, υπερασπιζόμενοι την μνήμη του π.Αυγουστίνου έναντι των ψευτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφώς και δεν είναι "παρεκκλησιαστικές" οι αδελφότητες, που ίδρυσε ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης, και έχεις απόλυτο δίκαιο που τις υπερασπίζεσαι. Όμως πάψε να αλληθωρίζεις και να εμφανίζεις την υπερφίαλη Ανδρονίκη Καπλάνογλου ως λευκή περιστερά, ως εύοσμο άνθος και ως μυροφόρα. Έλεος, θα μας τρελάνεις! Αν η Καπλάνογλου είναι μυροφόρα, τότε οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους.

      Την έχεις συναντήσει; Κουβέντιασες ποτέ μαζί της; Προφανώς όχι. Αν κουβέντιαζες μαζί της, τότε θα διαπίστωνες ότι πάσχει από φοβερές εμμονές και εμφορείται από πνεύμα δαιμονικό. Τρέφει αθεράπευτη κακότητα εναντίον όλων όσοι δεν συμπλέουν με τις ιδεοληψίες της, αλλά τυγχάνουν να έχουν διαφορετικές θέσεις. Οι χριστιανικές αρετές της αγάπης, της συγχωρητικότητος, της καταλλαγής, της ταπεινότητος και μετριοφροσύνης, της διακρίσεως, της ανεκτικότητος, της νηφαλιότητος, της μακροθυμίας, της αυτοκυριαρχίας, έχουν δώσει τη θέση τους στην κατάκριση, την εμπάθεια και την εχθρότητα, τη μισαλλοξία, την αμετροέπεια, την αυταρέσκεια, την έλλειψη του μέτρου, την προσωπολατρεία. Είναι τυχαίο ότι εδώ στη Φλώρινα και στην Κοζάνη την αποκαλούν και με το παρατσούκλι "ζουρλονίκη"; Ποιά αρετή διέκρινες πάνω της, ώστε να την χαρακτηρίζεις "μυροφόρα";

      Είναι προφανές, ανώνυμε 12:12 π.μ., ότι ανήκεις στον κύκλο της Καπλάνογλου και την εκθειάζεις για ανύπαρκτες αρετές. Της προσφέρεις κακές, κάκιστες, υπηρεσίες. Αντί να την κολακεύεις και να φουσκώνεις τον εγωισμό της, δίδαξέ της αγάπη και ταπείνωση. Αλλά κάπου εδώ η αισιοδοξία με εγκαταλείπει...

      Διαγραφή
    2. Μην προσπαθείς βρώμικε ανώνυμε 15 -10-2016 - 12:12 π.μ. να ρίξεις σ΄ όλους την συκοφαντία του 14 Οκτωβρίου 2016 - 11:02 π.μ. για "παρεκκλησιαστικές οργανώσεις". Άλλος αυτός ο ανώνυμος που μπορεί να είναι προβοκάτορας και διαφορετικοί οι άλλοι που λένε αυτά που σε πονάνε.

      Τα όσα γράφεις είναι πράσινα άλογα.

      Διαγραφή