Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Μονο αηδια και εμετος μας κατελαβε απο την ανακλησι της υπογραφης του Α-προσωπου Τσελεγγιδη. Τσελεγγιδη, ενας στους 12 εγινε ΠΡΟΔΟΤΗΣ. Εφτυσες τον Θεο, εφτυσες τους Αγιους, εφτυσες ολη την παραδοσι της Ορθοδοξου Εκκλησιας. Τσελεγγιδη, υπακουσες στον Διαβολο. Οποιος και αν ηταν αυτος που σε παρεσυρε να προδωσης, ηταν ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ. Τσελεγγιδη, επαψες πλεον νασαι ο Καθηγητης Τσελεγγιδης, εισαι χειροτερος και απο τον Αρειο και απο τον Μακεδονιο και απο τον Παγκακιστο Αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και απο τους σημερινους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ. Εκει ανηκες και εκει πηγες, αφου εκει ανηκεις. Ενας δρομος σου μενει: Τον γνωριζεις πολυ καλα. Καταγραφεται απο τον ιδιο τον Κυριο μας στο Ματθ.18,6.

  1. ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Μονο αηδια και εμετος μας κατελαβε απο την ανακλησι της υπογραφης του Α-προσωπου Τσελεγγιδη.
    Τσελεγγιδη, ενας στους 12 εγινε ΠΡΟΔΟΤΗΣ.
    Εφτυσες τον Θεο, εφτυσες τους Αγιους, εφτυσες ολη την παραδοσι της Ορθοδοξου Εκκλησιας. 
    Τσελεγγιδη, υπακουσες στον Διαβολο.  
    Οποιος και αν ηταν αυτος που σου το σφυριξε να προδωσης, ηταν ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ.
    Τσελεγγιδη, επαψες πλεον νασαι ο Καθηγητης Τσελεγγιδης, εισαι χειροτερος και απο τον Αρειο και απο τον Μακεδονιο και απο τον Παγκακιστο Αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και απο τους σημερινους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ.
    Εκει ανηκες και εκει πηγες, αφου εκει ανηκεις.
    Ενας δρομος σου μενει: Τον γνωριζεις πολυ καλα. Καταγραφεται απο τον ιδιο τον Κυριο μας στο Ματθ.18,6.

    Θέμα: «Ἀνάκληση ὑπογραφῆς»



    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗΣ

    ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.               

                                                                     ΠΡΟΣ:



    ΤΗΝ ΣΥΝΑΞΗ


    ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ


            

    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ




     ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 7/10/2016


    Θέμα: «Ἀνάκληση ὑπογραφῆς»

    Σεβαστοί καί ἀγαπητοί μου Πατέρες,

    Μέ τήν παροῦσα Ἐπιστολή μου δηλώνω ὅτι ἀνακαλῶ τήν ὑπογραφή μου ἀπό τήν ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.

    Συγκεκριμένα, ἡ ἀνάκληση τῆς ὑπογραφῆς μου ἀφορᾶ τήν παράγραφο, πού ἀναφέρεται στή «Διακοπή μνημοσύνου» (σ. 7-8). Καί τοῦτο, ἐπειδή δέν θέλω νά θεωρηθεῖ ὅτι μέ τά γραφόμενα στήν παράγραφο αὐτή ἐνθαρρύνω, καλύπτω ἤ ὅτι συμφωνῶ μέ ὅσους μεμονωμένα προβαίνουν σέ διακοπή μνημοσύνου τοῦ Ἐπισκόπου τους.

    Παρακαλῶ καί γιά τίς δικές σας ἐνέργειες.




    Μέ σεβασμό καί τιμή


    Δημήτριος Τσελεγγίδης

    Και μια ηπια αντιδρασι:
    Εαν οι ποιμενες, 
    μας φερθουν σαν Λυκοι, 
    θα παρουμε τις σφενδονες....





    του Αγωνιστου ιατρου Λυκουργου Νανη

    Η διακοπή του μνημοσύνου των διακηρυσσόντων, γυμνή τη κεφαλή, αιρετικές διδαχές επισκόπων εδράζεται στους Θείους και Ιερούς κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας καθώς και στην εκκλησιαστική Ιστορία και τη μακραίωνα εκκλησιαστική παράδοση και πράξη ως τυγχάνει παγκοίνως γνωστό. 
     Κάτι τέτοιο, άλλωστε, έχει αποδεχθεί και η Ιερά Κοινότης του παλλαδίου της Ορθοδοξίας Αγίου Όρους αποφηναμένης σχετικώς ότι 
    " “Επαφίεται εις την συνείδησιν εκάστης Μονής, η διαμνημόνευσις του ονόματος του Οικουμενικού Πατριάρχου”. (ΝΒʹ Συνεδρία εκτάκτου Διπλής Ιεράς Συνάξεως, 13 Νοεμβρίου 1971).
    Μονάχα οι ποικίλης προελεύσεως κακοπροαίρετοι εκκλησιαστικοί παράγοντες και τινες συνοδοιπορούντες θεράποντες της ακαδημαικής "θεολογίας" καθώς και ένιοι δούλοι της σκοπιμότητος, φιλοπατριαρχικής, ως επί το πλείστον κοπής και προελεύσεως, πειρώνται,ανεπιτυχώς βεβαίως, να διισχυρισθούν το αντίθετο ελεγχόμενοι, τοιουτοτρόπως, ως στερούμενοι ΠΑΝΤΕΛΩΣ σοβαρότητος και στοιχειώδους ιστορικής γνώσεως.
    Εκεί στηρίχθηκαν τόσο οι αγιορείτες ιερομόναχοι που διέκοψαν τη μνημόνευση του κεκοιμημένου πατριάρχη Αθηναγόρα εν έτει 1970 όσο και οι τρεις ευθαρσείς μητροπολίτες, που προέβησαν στην αυτή ενέργεια το ίδιον έτος , μακαριστοί πλέον, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος, ο και λέων του Βορρά προσφυώς αποκληθείς ( ο πρώτος λεβέντης επίσκοπος που τόλμησε να προβεί στη διακοπή του μνημοσύνου του αποστάτη Αθηναγόρα,ακολούθησαν μετά ταύτα και οι άλλοι δύο), ο νεοχρυσόστομος και νεότερος Πρόδρομος Φλωρίνης Αυγουστίνος και ο Παραμυθίας Παύλος, ο απλούς και κεχαριτωμένος, ο και σφάγιο του επαράτου σεραφειμισμού χρηματίσας.
    Αιώνες, όμως, πριν από αυτούς οι άγιοι Μάξιμος ο Ομολογητής, Γρηγόριος ο Παλαμάς και άλλοι διήνοιξαν και υπέδειξαν το σχετικό δρόμο.
  2. Θεωρώ ότι η διακοπή της μνημονεύσεως των πρωτεργατών της οικουμενιστικής προδοσίας της πεφιλημένης μας Ορθοδοξίας, στηριζόμενη, επαναλαμβάνω, στου Θείους και Ιερούς κανόνες ,την εκκλησιαστική Ιστορία και τη μακραίωνα εκκλησιαστική πράξη επιβάλλεται από τις περιστάσεις.
    Τι άλλο, δηλαδή, θα πρέπει να πράξει ακόμη ο αρχιοικουμενιστής πατριάρχης Βαρθολομαίος προκειμένου τα αντιοικουμενιστικά ανταναλαστικά των υγιώς φρονούντων ποιμένων να ενεργοποιηθούν αναλόγως;
    Ουδείς επιχαίρει επί τη προόψει μίας τοιούτου είδους εξελίξεως!
    Μόνον ο αρχιεργάτης του ψεύδους και τα πολυποίκιλα ενεργούμενά του ευφραίνονται σχετικώς!
    Κάτι τέτοιο, όμως, επ ουδενί δύναται να εξωραίσει και ανατρέψει την πραγματικότητα επί τη βάσει της οποίας η ανοχή του εκκλησιαστικού πληρώματος επι τη θέα των πρωτοφανών συγκρητιστικών ανοσιουργημάτων έχει εξαντληθεί από πολλού.
    Πολλοί πιστοί βιώνουν ένα εσωτερικό δράμα, μία κρίση συνειδήσεως, μία πραγματική τραγωδία όταν τα ώτα τους γίνονται δέκτες της διαμνημονεύσεως των πρωτουργών του Οικουμενιστικού συγκρητισμού, με "πρωτον και καλλίτερο" τον κρίμασιν οις οίδε Κύριος κατέχοντα την αρχιεπισκοπική καθέδρα της εν Κωνσταντινουπόλει Εκκλησίας (εννοείται ότι ο όρος "οικουμενικός", αποδιδόμενος σε οποιονδήποτε προκαθήμενο τοπικής Ορθοδόξου Εκκλησίας τυγχάνει έωλος και αδόκιμος από εκκλησιολογικής πλευράς ως τυγχάνει γνωστό και εις τους άκρω δακτύλω γευσαμένους της Ορθοδόξου Εκκλησιολογίας). 
    Ακούς εκεί "οικουμενικός" ο πρώτος μεταξύ ίσων μιας ισοτίμου με τις άλλες τοπικής Ορθοδόξου Εκκλησίας! 
    Πρόκειται για εγκαθίδρυση παπάτου στην Ανατολή! 
    Και μη χειρότερα!
    Έχω την αίσθηση ότι και πολλοί ποιμένες, και των τριών βαθμίδων της Ιερωσύνης, προβληματίζονται, σχετικώς, όσο ποτέ άλλοτε!
  3. Υφίσταται, προς γνώση και μελέτη από την πλευρά παντός ενδιαφερομένου μέλους της Εκκλησίας, άφθονο και φρικαλέο, τόσο από πλευράς ποσότητος όσο και, κυρίως, από πλευράς "ποιότητος" προδοσίας του Ορθοδόξου Δόγματος, διαδικτυακό υλικό, δυνάμενο να πείσει και τον πλέον ψύχραιμο και απροκατάληπτο θεατή και ακροατή ότι η συντελούμενη προδοσία έχει υπερβεί κάθε όριο ανοχής και καλής διαθέσεως από μέρους του ορθοφρονούντος εντίμου κλήρου και πιστού λαού.
    Οι ποιμένες μας καλούνται να αφουγκρασθούν την αγωνιώδη κραυγή του ποιμνίου τους και να πράξουν αναλόγως. Περαιτέρω ανοχή, από μέρους τους, της προδοσίας και των προδοτών ισοδυναμεί με προδοσία της ιερής αποστολής τους.
    Κλήρος και λαός αναμένει αγωνιωδώς και εμπόνως την από της πλευράς των διοικητικών σωμάτων της κατ Ελλάδα ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΥ Εκκλησίας την πανηγυρική καταδίκη και απαξίωση της ληστρικής συνόδου της Κρήτης. 
    Και αναμένει, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, το λεβέντη εκείνο επίσκοπο που θα πάψει το μνημόσυνο του αρχιεργάτη της προδοσίας, του Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου! 
    Ήδη, κάποιοι λεβέντες αγιορείτες ιερομόναχοι το τόλμησαν! 
    Επιτέλους, δεν πρόκειται για τα αμπέλια και τα χωράφια τους αλλά για την Ορθόδοξη χριστιανική πίστη!
    Πληροφορίες που έχουν φθάσει στα ώτα του γράφοντος το παρόν, τις οποίες δεν τυγχάνω εξουσιοδοτημένος να μεταφέρω αυτούσιες στο διαδικτυακό χώρο, αποκαλύπτουν την τραγική αφέλεια κάποιων, θεωρούμενων ως παραδοσιακών επισκόπων, αναφορικά με την παράγραφο του "συνοδικού" κειμένου που πραγματεύεται τις σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας και των αιρετικών "χριστιανών" της Δύσεως. 
    Οι λεγάμενοι τυγχάνουν τραγικά ανυποψίαστοι σχετικά με την συντελεσθείσα, καμουφλαρισμένη ομολογουμένως, προδοσία και θεωρούν ότι ουδεμία μειοδοσία επισυνέβη! 
    Μιλάμε για την απόλυτη αφέλεια από την πλευρά τους!
    Εσχάτως, δε, από επίσημα αρχιερατικά χείλη διατυπώνονται ένιες τραγικά αθεολόγητες και εκκλησιoλογικά απόβλητες και ασύστατες θέσεις περί της ΔΗΘΕΝ ακυρότητος των τελουμένων Ιερών Μυστηρίων σε περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν διαμνημονεύεται ο "οικουμενικός" πατριάρχης, δηλαδή ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, ο οποίος, μάλιστα, ονομάζεται και "κορυφή της Εκκλησίας"! 
    Τι τραγική εκκλησιολογική σύγχυση!
    Εχέτωσαν, υπ όψιν, τόσο οι συνειδητά υποστηρίζοντες τον επάρατο Οικουμενιστικό συγκρητισμό όσο και οι ένεκα αφελείας, δειλίας, αδιαφορίας ή καιροσκοπισμού "ρίπτοντες νερό στο μύλο του και βούτυρο στο ψωμί του", ότι ο κόμπος έφθασε στο χτένι! 
    Περαιτέρω ανοχή των οικουμενιστικών εγκλημάτων και της οικουμενιστικής προδοσίας δεν είναι νοητή!
    Εάν σιωπήσουν αυτοί στη σύνοδο της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας του Νοεμβρίου δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια και ο νοών νοείτω! 
    Νισάφι πια!

10 σχόλια:

  1. ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ Κ.ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ IDERNET. ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΑΓΑΛΜΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΒΡΟΝΤΗΞΕ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ΜΗΝ διαγραφούν οι ομιλίες του καθηγητού στο διαδίκτυο, απεναντίας να πακτωθούν και να προστατευθούν από διαγραφές. Οι μεν που δεν τις διαβάζαμε ούτε τον ακούγαμε δεν πρόκειται να τις διαβάσουμε ή ακούσουμε, οι δε παρ΄ολίγον γλύπται που τον είχετε αγιοποιήσει και θα τον κάνατε παπικό ΑΓΑΛΜΑ (κι όχι τουλάχιστον ορθόδοξη εικόνα με φωτοστέφανο), τώρα επιβάλλεται να τις μελετήσετε για να θυμηθείτε και ΤΙ ΑΛΛΑ έλεγε με το κύρος του ορθοδόξου αντιοικουμενιστή καθηγητού Πανεπιστημίου και καθοδηγούσε κόσμο και κοσμάκη και να τα απορρίψετε κι εκείνα.

    Μας εκπλήσσει θετικά ο αδελφός ιατρός γράφοντας: "Ακούς εκεί "οικουμενικός" ο πρώτος μεταξύ ίσων μιας ισοτίμου με τις άλλες τοπικής Ορθοδόξου Εκκλησίας! Πρόκειται για εγκαθίδρυση παπάτου στην Ανατολή! Και μη χειρότερα!"

    Επιβάλλεται ένα μεγάλο ΕΥΓΕ στον ιατρό για το συγκεκριμένο τόλμημα. Διότι η επισήμανση αυτή, ιδίως αν επεκταθεί πνευματικώς και κατά Χριστόν μεταξύ όλων των ισοτίμων επισκόπων, και προϊσταμένων Συνόδων αλλά και Συνοδικών, ταυτίζεται με την διατυπωθείσα πολλάκις (και στον Ο.Τ. κι εδώ) τοποθέτηση η οποία εκτός του επιδόξου "πάπα Νέας Ρώμης" ελέγχει και όλους ημάς τους αδελφούς αντιοικουμενιστές που δεν αντιδρούμε στο υποτιθέμενο "πρωτείο" και μάλιστα Οικουμενικό, ή Γαλαξιακό, ή Συμπαντικό, η αλλαζονεία δεν έχει όρια, του "πάπα Νέας Ρώμης", υποκύπτοντας διοικητικά και ποιμαντικά και ουσιαστικά στα κιτάπια και φιρμάνια του Μωάμεθ του Πορθητή [έως τα μεταγενέστερα άκυρα τεφτέρια] και σε παρελθούσες ιστορικές πραγματικότητες πρωτευουσών. Ακόμα κι ο αρχιεπίσκοπος "πάσης Ελλάδος" δεν είναι παρά μητροπολίτης Αθηνών. Δεν έχει καμιά πνευματική δικαιοδοσία σε άλλες μητροπόλεις και κακώς οι άσχετοι δημοσιογράφοι τον θεωρούν αρχηγό της Εκκλησίας της Ελλάδος. Η Εκκλησία της Ελλάδος έχει Δημοκρατικό Σύστημα, Συνοδικό, διοικούμενη από Σύνοδο ισοτίμων επισκόπων. Αρχηγός είναι μόνον ο Χριστός. Δεν είναι αντίστοιχη της Βουλής και του Πρωθυπουργού η Ιερά Σύνοδος και ο πρόεδρός της. Ο Αρχιεπίσκοπος είναι αντίστοιχος του Προέδρου της Βουλής. Αντίστοιχος του Πρωθυπουργού και του Προέδρου της Δημοκρατίας άνθρωπος δεν υπάρχει στην εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aσφαλως και ετσι ειναι ακριβως.
    Δυστυχως οι επισκοποι, ανθρωπακια με παθακια που ελεγε και ο π. Πορφυριος, ανθρωπιδια οραγματικα στη σημερινη εποχη μας, αναξιοι των Αγιων Πατερων και μιας Ορθοδοξιας, τον αφηνουν ΑΣΥΔΩΤΟ και ΑΛΩΝΙΖΕΙ τον Ιερωνυμο και παει και μιλαει εξ ονοματος ολων στους Κυβερνητικους και ιδου η καταντια μας: Να μας περιπεζει ενας ΓΟΥΡΟΥΝΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΦΙΛΗΣ και οι ομοιοι του ΑΘΕΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΑΔΕΣ, δεξιοι και Αριστεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΔΕΛΦΕ ΟΔΥΣΣΕΑ
    Ο ΦΙΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΣΕ ΨΗΦΟΥΣ 1308 ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΣΥΝΕΔΡΟΙ ΕΠΕΒΡΑΒΕΥΣΑΝ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΝ ΜΑΧΗΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ
    ΙΕΡΩΝΥΜΕ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
    ΑΦΓΩΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟ
    ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΓΓΙΖΕ
    ΙΔΕ ENIKOS GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ου πείθομαι βασιλικοίς κανόσι διατάττεσθαι την εκκλησίαν, αλλά πατρικαίς παραδόσεσιν εγγράφοις τε και αγράφοις" (Ι. Δαμασκηνού. Προς τους διαβάλλοντας τας αγίας εικόνας. Λόγος Β΄ 16).

      Δηλαδή: "δεν δέχομαι η Εκκλησία να διοικείται με βασιλικά διατάγματα, αλλά με τις παραδόσεις των πατέρων, τις προερχόμενες από την Αγία Γραφή και τις άγραφες".

      Ο Φίλης το ξέρει αυτό; Όχι, αλλά πάει να το εφαρμόσει και καλά κάνει.

      Η Εκκλησία δεν διοικείται από τους Νόμους της Πολιτείας, αλλά με την Αγία Γραφή και την Παράδοση.

      Τα λέει καλά ο Δαμασκηνός ή δεν ξέρει τι του γίνεται;

      Διαγραφή
  5. ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να μη συμφωνησω!
    Εξεχυθη το δηλητηριο των αιρεσεων στο Σωμα Του Χριστου.
    Αλλα δεν ειναι μονον αυτο,δεν ειναι μονον η ασυλια η μεγιστη των εκτος εκκλησιας πορευομενων,τις οποιες ο γ.Παισιος θεωρει ''ομολογιες'',η συνοδος της Κρητης ''ετεροδοξες εκκλησιες'' και οι συνοδοι ουτε καν εκκλησιες και καποιος αριστος θεολογος ειχε πει πολυ σωστα κατα την γνωμη μου ,πως το ''ετεροδοξων [εκκλησιων] καταργει το ''εκκλησια''.και βεβαιως αφου οι της αληθειας ειναι οι της Του Χριστου Εκκλησιας!
    Ενωση εκκλησιων με θυσια Ορθοδοξιας ποτε,ποτε,ποτε,ποτε ποτε,ποτε! ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ Μητρ.Αυγουστινος Καντιωτης.
    Εκεινος που πιστευει οπως ο Οικουμενισμος,δεν εχει συμφωνησει με ολες τις καταδικασμενες αιρεσεις;Και εαν η απωλεια ενος αρειανοφρωνα βρισκεται σε καποιο τοπο σκοτεινο κατα το Λειμωναριον ποση αραγε καταδικη θα λαβει οταν μαζευει στην ψυχη του ολες τις αιρεσεις μαζι;
    Θυμηθηκα τον αγιο Γορτυνος στο Εγκυκλιο γραμμα προς ιερεις και ιερες μονες ,τοτε που αναιρεσε την υπογραφη του.
    ''Επιθυμω αγαπητοι μου να εχετε τηνσωστη εκκλησιολογια.Κοιταξτε τους αδελφους μας Παλαιοημερολογιτες.Ειναι καλοι ανθρωποι.Ειναι ζηλωτες.Εγω τους συμπαθω και τους αγαπω για το ζηλο τους.Ομως επειδη δεν ειχαν τη σωστη εκκλησιολογια,αποκοπηκαν μονοι τους απο την Εκκλησια και βεβαιως εκτος εκκλησιας ,δεν υπαρχει σωτηρια''....
    Ποτε δεν θα μπορουσε κανεις να βαλει ερωτηματικο στον σεβασμιωτατο.
    Σημερα βαζουμε πολλα ερωτηματικα σε ανθρωπους και επειτα τους στοχοποιουμε ως αρνητες της πιστεως.Τα της πιστεως βεβαιως δεν ειναι η ομολογια μονον.
    1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 2
    Παω αλλου τωρα.
    Εαν η ομολογια πιστεως κατα του οικουμενισμου,για τους χριστιανους εχει αξια ,πλην ομως ο Π.Βαρθολομαιος θεωρησε πως οδηγει σε σχισμα η δοθεισα ''ομολογια''και οτι ουδεμια ισχυν εχει δοθεντος οτι τας μετα των ετεροδοξων επαφας εγκρινουν δια συνοδικων αποφασεων πασαι αι ορθοδοξαι εκκλησιαι,ποσω δε μαλλον θα φανει η διακοπη μνημοσυνου ;
    Οποιος πιστευει πως εχει την σωστη εκκλησιολογια στη στιγμη,στον καιρο,ας κατηγορησει ανθρωπους ,που βγηκαν μπροστα και μιλησαν θεολογικοτατα.
    Για την υπογραφη, αυτου του κειμενου δεν θελω να πω τιποτε.Ειναι ενα ειδος διαμαρτυριας.Και ειναι πολλα τα ειδη διαμαρτυριας.
    Αλλα εμεις γνωριζουμε στην εκκλησια να υπομενουμε.
    Και γνωριζουμε πολυ καλα πως η διακοπη μνημοσυνου γινεται προαιρετικως μεν αμεσως μετα την την διακηρυξη μιας αιρεσεως,υποχρεωτικως δε αφοτου καποια ορθοδοξη Συνοδος καταδικασει την αιρεση αυτη.
    Ειχε γινει και μια ημεριδα στον Πειραια για τον Κανονα αυτον της Πρωτοδευτερας και μπορειτε να ανατρεξετε.Τι σημαινει λοιπον;Οτι ο ανθρωπος αυτος αρνειται τον Χριστο επειδη δεν υπογραψε η μπορει να σημαινει πως εγγειται η υπογραφη στην ελευθερα θεληση του καθενος να κρινει εαν θελει να υπογραψει;
    Τι ειναι η εκκλησια του Χριστου;Μια χουντικη Οργανωση;Δεν εινια δημοκρατικο το πολιτευμα της;Ο Κυριος δεν ελαβε την ομολογια του εν λογω θεολογου,τους αγωνες του,στα υπ'οψιν;Ο καθενας αγωνιζεται με τον τροπον του και συμφωνα με την κατασταση που επικρατει στο περιβαλλον του,στα πλαισια του σεβασμου στους θεσμους της Εκκλησιας,και πανω στις γνωσεις που εχει .Δεν ειναι οδοστροτηρας.
    Οι συνιστωσες ειναι αγαθες,επειδη πληττεται η πιστις! Καμια υποταγη ομως δεν μπορει να ανατρεψει την ευσεβεια!
    Ουτε ψευδαδελφοι θα καταληξουμεουτε συκοφαντες.
    Ουτε και θα πιεζουμε σε βαθμο να μην αναπνεει ο αλλος.
    ''Ο των ολων Θεος απεφανθη οτι Καθολικη Εκκλησια ειναι η ορθη και σωτηριοε ομολογια σε Αυτον.''
    Αγ.Μαξιμου του Ομολογητου προς Αναστασιον.
    Δεν μπορω να βαλω ερωτηματικο στον θεολογο αυτον.
    Θα περιμενω με υπομονη την εξελιξη.
    Υπομονη και προσευχη
    Και συγχωρειστε με.
    Νομιζω η εκκλησια κανει ποιμαντικη περισσοτερο θεραπευτικη.
    Αλλα και εγω δεν ξερω εαν μιλησα σωστα.
    Ο π.Παισιος ειχε πει ''δεν ειναι ανησυχιτικο επειδη το καραβι της Ορθοδοξιας το κατευθυνει ο Κυριος ημων Ιησους Χριστος.
    Με το να θεωρησουμε τις ετεροδοξες ως εκκλησιες ,δεν ταυτιζομαστε με τις καταδικαστικες εκεινες πραξεις των οικ.Συνοδων;
    Αλλα πως θσ επιστρεψουν;
    Νομιζω μπορουμε να εκφραζουμε τη γνωμη μας χωρις να κατηγορουμε,επειδη διαλυεται ετσι ο συνδεσμος της ενοτητας .
    Πιστευω δε,αποψις μου βεβαιως,πως η Εκκλησια Του Χριστου-μας και ισχυει για ολους,πως οσο αγωνιζεται με πιστη και αγαπη εν αγιω πνευματι,,,,τοσο αγιαζεται,,,,,,
    Και οσο αποκαλειπτεται η αληθεια της,απο ,...
    Κει ακριβως αρχιζει για πολλους ο Φοβος Του Θεου στις καρδιες των ανθρωπων,η ταπεινωση και η μετανοια ,που ειναι τοσο σημαντικο κομματι της ζωης και η υποταγη στις ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ-ΜΑΣ.
    ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ,,,,,ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΟΥΤΑΙ,,,,
    ΚΑΙ ΕΤΣΙ ,
    Νοιωθουμε πλεον ολοι,τι ετσι Ορθοδοξη Εκκλησια,τι ειναι αληθινη πιστη,τι σημαινει Σωτηρια και ,ασφαλως ο λογος Του Θεου δεν ειναι παρεργο.
    Μεσα στην εκκλησια ζουμε και γευομαστε τη Θεια Ευχαριστια και το Ευαγγελιο!
    ---
    Ο εν λογω θεολογος,και τον ευχαριστουμε για τα μαθηματα που μας εδωσε δωρεαν,δεν απεφυγε την ομολογια.Αυτη την εχει ηδη ,ολο τον καιρο που αγωνιζεται.Ουτε αρνηθηκε την πιστη του.
    Ισως να ηθελε να αποφυγει αλλα πραγματα .
    Η Ομολογια της πιστεως φυσικα δεν εξωεκκλησιαζει τους καταφρονητες.
    Αλλα καλει ολους μας σε επιστροφη!
    Μιλησαμε ως απλοι πιστοι και μονον .Τα αλλα ενεχουν μιαν αλλη ευθυνη αλλων.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι υπομένεις, την κοινωνία με την αίρεση;Η διακοπή μνημοσύνου γίνεται προαιρετικός ;;Να ανατρέξετε στον Πειραιά;;;Τι γράφεις κυρία μου,θα μας ζουρλάνεις;;;Εδώ,κυρία ‘‘Δέλτα‘‘ ,είναι Αποτείχιση ή είναι Αμέθυστος(δηλαδή εμάς πας να γελάσεις);;;;Τα ψέματα στην ημερίδα δεν τα κατάλαβες(δεν διαβάζεις Πατέρα Ευθύμιο Τρικαμηνά);;;;;Ούτε Κυριαζόπουλο;;;;;;Πότε θα ξυπνήσεις κ.Πηνελόπη ;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Δεν μου λες φιλε.
      Γιατι γραφεις στο ατονικο;
      Εγω το κανω για αλλους λογους και οχι γιατι συμφωνω με αυτο.
      Εγω ειμαι ουτε υπερ του μονοτονικου, αλλα υπερ του πολυτονικου και με αρεσει ιδιαιτερα, αλλα εγω λογω ειδικων συνθηκων γινομαι παραβατης, αλλα δεν το συνιστω να το κανουν και οι αλλοι.
      Σε παρακαλω συμμορφωσου.

      Διαγραφή