Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

OMOΛΟΓΙΑ: Η ενδεδειγμένη στάση συνίσταται στην διακοπή του μνημοσύνου του πατριάρχη Βαρθολομαίου και οσων κοινωνουν μαζι του, κατα την εντολη της Αγιας Γραφης και των Αγιων Πατερων, "ο κοινωνων ακοινωνητω, ακοινωνητος εστω"!!

OMOΛΟΓΙΑ: Η ενδεδειγμένη στάση συνίσταται στην διακοπή του μνημοσύνου του πατριάρχη Βαρθολομαίου και οσων κοινωνουν μαζι του, κατα την εντολη της Αγιας Γραφης και των Αγιων Πατερων, "ο κοινωνων ακοινωνητω, ακοινωνητος εστω"!!

 Λυκούργος Νάνης:

.

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
.
ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΣΣΙΖΗ
.

Οίστρος οικουμενιστικός έχει καταλάβει μεγάλο



αριθμό κορυφαίων εκκλησιαστικών αξιωματούχων



6.png

Για μία ακόμη φορά ο κρίμασιν οις οίδε Κύριος διακρατών τους οίακας της εν Κωνσταντινουπόλει Εκκλησίας του Χριστού ομίλησε τη γλώσσα του κόσμου τούτου, του αιώνος του καταργουμένου. Τη γλώσσα που "κληρονόμησε" από τους "μέντορές" του στον οικουμενισμό, τον Αθηναγόρα Σπύρου και το Μελίτωνα Χατζή.

Εξεφράσθη με όρους και κατηγορίες της λεγόμενης "Νέας Εποχής" και της "πολιτικής ορθότητας" και όχι με αντίστοιχους Ορθοδόξου πατερικής θεολογίας.


Ουδείς λόγος εξήλθε ποτέ από τα χείλη του, προτρεπτικός σε μετάνοια των πλανεμένων χριστιανών της Δύσεως και στην εν ταπεινώσει επιστροφή τους στη μάνδρα της Ορθοδόξου Εκκλησίας από την οποία λόγω εγωισμού και οιήσεως απομακρύνθηκαν.

Ο κ.Βαρθολομαίος εδώ και πολλά χρόνια με συγκεκριμένες δηλώσεις και εκδηλώσεις του, με τις πράξεις και παραλείψεις του, ανασταυρώνει ΄και παραδειγματίζει το Θείο Δομήτορα της Αγιωτάτης Ορθοδόξου Εκκλησίας και προσθέτει συνεχώς νέες πληγές στο σώμα Της τορπιλλίζοντας το δογματικό και ιεροκανονικό υπόβαθρο του εκκλησιαστικού οργανισμού.

Εγκληματεί κατά συρροήν εις βάρος της Ορθοδόξου πίστεως.

Και όμως! Κάποιοι επιεικέστατα αφελείς ισχυρίζονται, προφανώς κατόπιν διαβεβαιώσεώς τους από την πλευρά του ιδίου σε κατ ιδίαν συζητήσεις τους, ότι αυτό γίνεται "για τα μάτια του κόσμου" και η Ορθοδοξία εις ουδέν βλάπτεται!

Αν είναι δυνατόν! Προδίδουμε την Ορθοδοξία με ανήκουστες δηλώσεις και επαίσχυντες πράξεις και μετά δικαιολογούμαστε ότι αυτό που πράξαμε το καναμε "για τα μάτια του κόσμου" και ότι δεν το εννοούσαμε;

Επομένως, με την ίδια γελοία και σαθρή "λογική", ο πρωτοκορυφαίος απόστολος που την αλήστου μνήμης νύχτα της Μεγάλης Πέμπτης αρνήθηκε "για τα μάτια του κόσμου" το Χριστό δικαιολογείται για αυτήν του την άρνηση! Αφού δεν αρνήθηκε μέσα του το Χριστό αλλά μόνο εξωτερικά, "για τα μάτια του κόσμου"! Μόνο που ο θειότατος Πέτρος "εξελθών εξω έκλαυσε πικρώς"! ΚΑΙ ΕΞΕΠΕΣΕ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ! Και όλα αυτά "για τα μάτια του κόσμου"!

Αλλά όταν έχεις δίπλα σου αφελέστατους συνομιλητές τότε μπορείς με το αζημίωτο να ισχυρίζεσαι ό,τι θέλεις χωρίς ουσιώδη αντίλογο και να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα, αντιδράσεως και αντιστάσεως μη ούσης...Έχει, πλέον, καταστεί ηλίου φαεινότερον ότι η κατάσταση με τον οικουμενισμό και τους οικουμενιστές έχει φθάσει στο απροχώρητο! Ουδέποτε στο πλαίσιο της νεοτέρας εκκλησιαστικής Ιστορίας είχαν σημειωθεί τόσες και τέτοιου είδους προδοσίες και με τέτοια μαζικότητα και επαναληψιμότητα όπως συμβαίνει στις ελεεινότατες ημέρες τις οποίες ζούμε! Οίστρος οικουμενιστικός έχει καταλάβει μεγάλο αριθμό κορυφαίων εκκλησιαστικών αξιωματούχων ενώ το οικουμενιστικό δηλητήριο έχει διαχυθεί σε βάθος εντός του εκκλησιαστικού σώματος τόσο σε επίπεδο κατωτέρου βαθμού κληρικών όσο και σε επίπεδο απλών μελών της Εκκλησίας. Τι δε να πει κανείς και για ικανό αριθμό επιστημόνων θεολόγων, ακαδημαικών και μη! Αντί οι τελευταίοι ταπεινώς και με βαθειά συναίσθηση της ιερής αποστολής τους να συντελέσουν στην απόκρουση της εισβολής του συγκρητισμού στον εκκλησιαστικό οργανισμό αυτοί εργάζονται για την καλλιέργεια και προαγωγή και περαιτέρω διάχυσή του στο εκκλησιαστικό σώμα! Και το χείριστον όλων! Ο οικουμενισμός εδραιώθηκε και σε επίπεδο "συνόδου"! Διότι, ναι μεν, στην περίπτωση της φαιδράς πανηγύρεως της Κρήτης δεν μπορούμε να μιλάμε για Σύνοδο αλλά για ψευδοσύνοδο, ληστρική σύνοδο, μόρφωμα συνόδου, συνοδικό έκτρωμα όπως επισταμένως έχει καταδειχθεί και σίγουρα οι αποφάσεις ενός σώματος με αντικανονική, εξ υπαρχής σύνθεση, πάσχουν ακυρότητα και ουδολως τυγχάνουν δεσμευτικές για το πλήρωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας(αφήνω το γεγονός ότι απουσίαζε το μείζον τμήμα του Ορθοδόξου κόσμου), τυγχάνουν, όμως, (οι εν λόγω αποφάσεις) δηλωτικές μαζικών τάσεων, ροπών και αντιλήψεων πάνω στο οικουμενιστικό ζήτημα και πρόβλεπτικές σχετικών μελλοντικών εξελίξεων κεκαλυμμενων με συνοδικό μανδύα και ο νοών νοείτω...

Επομένως τι πρέπει να γίνει κατόπιν της οικτράς διαπιστώσεως σύμφωνα με την οποία η κατάσταση με τη μειοδοσία της Πίστεως  έχει φθάσει στο απροχώρητο, τόσο από απόψεως ποσότητος των αυτουργών της όσο και ποιότητος και μαζικότητός της;

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, η ενδεδειγμένη υπό τις παρούσες περιστάσεις στάση των ορθοφρονούντων ποιμένων συνίσταται στην από την πλευρά τους διακοπή του μνημοσύνου του πατριάρχη Βαρθολομαίου κατά το παράδειγμα της πλειοψηφίας των μονών του αγίου Όρους και των αοιδίμων τριών πεπαρρησιασιασμένων και ομολογητών ιεραρχών, πολυκλαύστων και παμποθήτων και περιποθήτων Αμβροσίου του λεοντόκαρδου, Αυγουστίνου του νεοχρυσοστόμου και Παύλου του απλού και κεχαριτωμένου οι οποίοι στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και την αρχή της δεκαετίας του 1970 μετά πολλής συνοχής της καρδίας μεν, υπείκοντες στην ύψιστη επιταγή της στιγμής δε, προέβησαν στην παύση του μνημοσύνου του πυραυλοκινήτως φερομένου, κατά τον μακαριστό Φλωρίνης Αυγουστίνο,προς ένωση μετά των αιρετικών παπικών κεκοιμημένου πατριάρχου Αθηναγόρα.

Έγραψε σχετικώς ο π. Αυγουστίνος σε επιστολή του προς τον επίσης κεκοιμημένο πατριάρχη Δημήτριο: "Παρ όλην δε την έξωθεν πίεσιν, ίνα επαναλάβωμεν το μνημόσυνον, ημείς ΕΠΕΜΕΙΝΑΜΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗΝ, καθ όσον ο προκάτοχος υμών, παρά τας εκκλήσεις της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και τας εντόνους διαμαρτυρίας των ευσεβών χριστιανών, δεν προέβη εις διάψευσιν ή διευκρίνησιν των προς τους δημοσιογράφους δοθεισών συνεντεύξεων, αι οποίαι δυστυχώς μέχρι του θανάτου αυτού μη διαψευσθείσαι ή διευκρινισθείσαι θα παραμείνουν δυστυχώς εις το παθητικόν της ιστορίας του προκατόχου υμών, ανδρός μεν κατά τα άλλα ευφυούς και εναρέτου, δυστυχώς όμως εξ υπερβολικής αισιοδοξίας εις επικινδύνους πρωτοβουλίας και ενεργείας παρασυρθέντος από τα πνέοντα εν ταις ημέραις ημών ισχυρά ρεύματα του οικουμενισμού και του συγκρητισμού". (Βλέπε Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ σελ. 134). Αν έκανε τι έκανε ο Αθηναγόρας τότε τι να πούμε για το Βαρθολομαίο!!!

Διότι πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν ότι η συγκεκριμένη ενέργεια φρέναρε σε κάποιο βαθμό τον οικουμενιστικό οίστρο του τότε πατριάρχη με ό,τι κάτι τέτοιο συνεπάγεται για την εύδρομη πορεία του σκάφους της Εκκλησίας μας.
   Υ.Γ.: Εννοείται ότι τα φληναφήματα περί δήθεν ακυρότητος των μυστηρίων που τελούνται από αρχιερείς που διακόπτουν το μνημόσυνο του πατριάρχη τυγχάνουν ανάξια σχολιασμού και εκθέτουν εκείνους που τα εκφέρουν και διατυπώνουν... 

7 σχόλια:

  1. Οσοι είναι του Θεού προστρέχουν στα μυστήρια του Θεού που τελούνται στην ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

    Οσοι είναι του Αντίχριστου προστρέχουν στα μυστήρια του Αντίχριστου που τελούνται στους αιρετικούς και αλλόθρησκους .

    Για αυτούς το λοιπόν που είναι του αντίχριστου δεν υπάρχει καμιά διαφορά αν πάνε στα μυστήρια του Πάπα , του Βαρθολομαίου , του πρωτεστάντη , του μονοφυσίτη , του Ραβίνου , του Χόνζα ή του Δαλάι Λάμα ...
    Και όντως δεν υπάρχει διαφορά γιατί όλοι αυτοί είναι του σατανά . Αυτοί στην ουσία είναι πάντες ένα πράμα και το "ινα παντες εν ωσιν " είναι φυσικό και λογικό για αυτούς .

    Χρόνια τώρα ρωτάω όσους "ορθόδοξους" πάνε και μετέχουν σε μυστήρια όσων μνημονεύουν Βαρθολομαίο και διαπιστώνω α) οτι στην ουσία ξέρουν ότι ο μνημονεύων τον Πάπα Βαρθολομαίος είναι αιρετικός του σατανά (όπως και ο Πάπας που ο Βαρθολομαίος μνημονεύει) και εργάζεται για την παγκόσμια υπο τον Αντίχριστο Πάπα εκκλησία "ινα πάντες εν ώσι" β) ότι τους έχουν διδάξει ότι "δεν πειράζει αν μνημονεύεται αιρετικός σημασία έχει αυτός που κοινωνά να είναι ορθόδοξος !!! "

    Αποδίδουν στους αιρετικούς της πανθρησκείας και την ιεροσύνη και την δυνατότητα να μεταβάλουν το ψωμί και το κρασί σε Σώμα και Αίμα Κυρίου Ετσι λένε :"και τι με νοιάζει τι μνημονεύουν στην εκκλησία ? Αυτό που με νοιάζει ΕΓΩ να είμαι ορθόδοξος και να μετέχω στα μυστήρια του Θεού."

    Για την μνημόνευση λένε οτι δεν έχει άλλη σημασία απο τάχα μια ευχή να είναι υγιής κτλ ο Βαρθολομαίος . Δεν εκφράζει για αυτούς λένε την πλήρη υποταγή , την ενότητα της πίστεως στην ομολογία του Θεού του Βαρθολομαίου με τον οποίο Θεό ενώνονται σε μία ενότητα και αποτελούν εκκλησία αυτού του Θεού .
    Το ίδιο πράγμα , η μνημόνευση , έχει 2 διαφορετικές αξίες ...
    Αλλη όταν γίνεται και άλλη όταν διακόπτεται !
    Οταν δεν θέλουν να απολογηθούν για την μνημόνευση του Πάπα , την μνημόνευση αιρετικών κτλ , την ενότητα διά των μυστηρίων με τα σατανοπαίδια και τον αντίχριστο ... τότε είναι απλά μια ευχούλα

    Βέβαια το τι είναι η μνημόνευση φαίνεται και το ομολογούν και αυτοί ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ

    Τότε δεν είναι η μνημόνευση απλά μια ευχή αλλά αναγνωρίζουν τι πραγματικά είναι .
    Τότε λένε : " διακόπτεις την μνημόνευση ? Θέτεις εαυτό εκτός της εκκλησίας "

    Και σε αυτό έχουν δίκαιο .

    Οποιος διακόπτει την μνημόνευση θέτει εαυτόν όντως ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ του Αντίχριστου . Αποτάσσεται τον αντίχριστο Πάπα και την παγκόσμια κυριαρχία του , την παγκόσμια εκκλησία του για την οποία εργάζεται ο οικουμενισμός .

    Αυτόν λοιπόν που αποτάσσεται τον σατανά θα τον διώξει ο σατανάς . Αν αυτό , ο διωγμός , δεν γίνει κάποιο " λάκκο έχει η φάβα " ....
    Και που είναι αυτός ο λάκκος ?
    Στο ότι μεν αποτάσσεται τον σατανά αλλά δεν συντάσσεται ΧΡΙΣΤΏ !

    Δεν έχουν οι οικουμενιστές πρόβλημα αν κάποιος φύγει απο τον ένα σατανά για να πάει στον άλλο . Δεν έχουν οι οικουμενιστές πρόβλημα αν τους φύγει για να πάει να γίνει παπικός , μονοφυσίτης , προτεστάντης παλαιοημερολογίτες κτλ ...

    Αν λοιπόν συνταχθείς με ένα άλλο διάβολο δεν έχουν λόγο να σε διώξουν.
















    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι γιατροί να κοιτάζουν την επιστήμη τους. Τα ζητήματα αυτά είναι καθαρά της εκκλησιαστικής ηγεσίας και όχι του καθενός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρητικά έχεις απόλυτο δίκαιο. Η διαποίμανση του ποιμνίου είναι ο ρόλος των ποιμένων. Διαποίμανση όχι δεσποτική, αλλά βάσει Ευαγγελίου και Συνοδικών αποφάσεων, με ενημέρωση και συμμετοχή ευσεβούς κλήρου και πιστού λαού. Διαποίμανση από ποιμένες καταρτισμένους θεολογικά, άνδρες μιας γυναικός, με τέκνα σεμνά και άξια. Δοκιμασμένους. Το λέει ο Λόγος του Θεού (ή όχι); Φυσικά θα υπάρχει ένα ποσοστό αγάμων αλλά όχι υποχρεωτικώς αγάμων, διότι η υποχρεωτική αγαμία όχι εκ κλίσεως ή κλήσεως αλλά με σκοπό την ανέλιξη στα επισκοπικά αξιώματα οδηγεί στο "πάσει θυσία" και με παν μέσον. Τότε τα αποτελέσματα είναι ορατά, το πρωτεύον δεν είναι η Πίστι αλλά οι χρυσές πλουμιστές μίτρες, η κοινωνική θέση μεταξύ Πρωθυπουργών, Υπουργών, Νομαρχών, πλουσίων, οι χρυσοκέντητες πανάκριβες Αυτοκρατορικές Στολές και οι ποιμαντορικές ράβδοι, ως διακοσμητικού στοιχείου, οι περιφορές λειψάνων, ενίοτε αμφιβόλου γνησιότητος ομματουαλίων, παντοφλών, πασουμιών για να προσκυνάει ο λαός ρίχνοντας και τον οβολό του στο καλαθάκι και άλλα πολλά μεταξύ των οποίων η πλήρης περιφρόνηση του πληρώματος της Εκκλησίας στην ενημέρωση και στις αποφάσεις, διοικητικές και ποιμαντικές.
      Όταν η Εκκλησία έχει τέτοια ηγεσία όχι ιατροί, καταρτισμένοι θεολογικώς, αλλά και οι λίθοι και αι όνοι Βαλαάμ κεκράξονται.


      ν όμως η Εκκλησιαστική Ηγεσία αντί ποιμένες είναι μισθωτοί (δε λέω λύκοι βαρείς με δορά προβάτου) τότε και οι λίθοι κεκράξονται και αι όνοι βαλαάμ ομιλήσωσι. Ο λόγος ου δέεται, πόσω μάλλον ο λόγος του Θεού. Μια άποψη, πιστού καταρτισμένου

      Διαγραφή
    2. Τα ζητήματα που σχετίζονται με την Ορθοδοξία, την προάσπισή της και την προδοσία της αφορούν σε κάθε ένα μέλος της Εκκλησίας.
      Προτού πιάσεις το πληκτρολόγιο "αληθεύοντες εν αγάπη" διάβασε άνοιξε πρώτα καμιά Δογματική και κανένα Κανονικό Δίκαιο.

      Διαγραφή
    3. Όταν κινδυνεύει η Ορθοδοξία αντιδρούν και οι γιατροί και οι μηχανικοί και οι γεωπόνοι και οι δάσκαλοι και οι αγρότες και οι εργάτες και οι νταλικιέρηδες και οι εφοριακοί και κάθε πιστός.

      Διαγραφή
  3. Τα ζητήματα αυτά είναι καθαρά της εκκλησιαστικής ηγεσίας και όχι του καθενός.
    Ναι έτσι είναι .

    Στήν 6ην Παγκόσµια Συνάντηση «Θρησκείας καί Ειρήνης» στίς 4 /1/1994 ο πατριάρχης Βαρθολοµαίος δήλωσε:

    Εµείς οί θρησκευτικοί ηγέτες πρέπει να φέρουνε στό προσκήνιο τίς πνευματικές αρχές τού Οίκουµενισµού, της αδελφοσύνης καί της είρήνης. Άλλα για να τό πετύχουμε αύτό πρέπει να είµαστε ενωµένοι στό πνεύµα τού ενός θεού, ΡΚαθολικοί, καί «Ορθόδοξοι, Προτεστάνται καί Εβραίοι, Μουσουλµάνοι, Ινδοί, Βουδισταί. »!!!

    Ποιον Θεό εννοεί; Pope Francis Declares Lucifer As God https://www.youtube.com/watch?v=dcpVrtv2t-M


    Αληθεύων εν αγάπη ζήτημα του καθενός είναι τι Θεό λατρεύει ....
    Ζήτημα του καθενός είναι αν θα ενώνεται μυστηριακά με τον Θεό ή τον αντίχριστο .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήτημα του καθενός είναι αν θα ενώνεται μυστηριακά με τον Θεό ή τον αντίχριστο ...
      https://www.youtube.com/watch?v=kTUSZpj9Pp8.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου