Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ....ΛΥΣΣΑΣ ΚΑΝΟΝΟΜΑΧΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΜΑΧΙΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
ΚΙΝΔΥΝΟΣ ....ΛΥΣΣΑΣ 
ΚΑΝΟΝΟΜΑΧΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΜΑΧΙΑΣ
Ο κτηνοβατης της Αλβιωνας βρισκεται αδιαλειπτα σε μεγαλη κρισι αλλα αυτες τις μερες σε βαθμο λιαν επικινδυνο. Και δυστυχως ακομα κυκλοφορει ελευθερος.
Κατα διαστηματα γινεται σφοδρα σφοδρα επικινδυνος ΑΓΙΟΜΑΧΙΑΣ και ΚΑΝΟΝΟΜΑΧΣ.
Οταν τον διαβαζει κανενας διαβλεπει να συναγωνιζεται ο ΜΟΛΥΣΜΟΣ της Παναιρεσης του Οικουμενισμου που τον εχει ολοκληρωτικα καταλαβει, με την καλπαζουσα κληρονομικη του ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ.
Κατα διαστηματα βρισκεται στην υψιστη ψυχικη και διανοητικη  κρισι και ταραχη.
Γι αυτο και εχει στην προμετωπιδα του ...Βοθρου του...τον Θεο-πατερα Παϊσιο. Και μονο αυτον και κανενα αλλον.
Οποιοι τον διαβαζουν πανουκλιαζουν και τους αναμεταδιδεται η ανιατος ασθενεια της εκ γενεσεως παραφροσυνης του.
Χρειαζεται ερευνα του γενεαλογικου του γιατι μαλλον απο εκει ξεκιναει  το κακο.
Ηδη αρχισαμε την ερευνα και ειμαστε αποφασισμενοι να φθασουμε μεχρι ...την Αλβιωνα.
ΠΡΟΣΟΧΗ, προσοχη, μη τον πλησιαζετε γιατι ...δαγκωνει σαν Λυσασμενος Λυκος και μεταδιδει την λυσσα του σε οποιον ακομα απλα αποπειραται ακομα και να τον σκεφθη.
Παθαινετε οτι και με την μνημονευσι του Αιρετικου, οπως λενε οι Αγιοι Πατερες, παθαινετε ΜΟΛΥΣΜΟΝ δυσιατον και σχεδον ανιατον.
Δειτε οσα γραφει αυτες τις μερες της μεγαλης κρισης του και βγαλτε τα συμπερασματα σας.
Εντοπιζουμε τον μεγιστον κινδυνον για την προφυλαξι σας.
Ο εχων ωτα ακουειν ....ακουετω.

=================

ΣΧΟΛΙΟ ΑΜΕΘΥΣΤΟΥ: Ο Κοσμάς στήν κοσμάρα του, 
όπως λέει καί ο λαός.
Δύο πράγματα αποκαλύπτονται:  Η δουλικότης τού επισκόπου, ο θρασύδειλος χαρακτήρας του, η χλιαρότης τής πίστης του πού αδυνατεί νά τόν οδηγήσει στήν οδό τού Κυρίου καί τό απίστευτο πάτημα πού έδωσαν οι Αποτειχισμένοι στούς αιρετικούς νά καθαρίσουν ταυτίζοντας μαζί τους κάθε αντίρρηση, διαμαρτυρία καί εναντίωση. Κατήντησαν οι μεγαλύτεροι σύμμαχοι τού οικουμενισμού.


ΣΧΟΛΙΟ ΑΜΕΘΥΣΤΟΥ:  Σήμερα έχουμε ανάγκη από θεολόγους καί ο Παππούλης( ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ποιος ειναι αυτος ο, κατ' αυτον ....παππουλης; Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΝΕΟΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ), μόνο θεολόγος δέν ήταν. Είχε μαζέψει γύρω του τού μεγαλύτερους οργανωσιακούς, τούς μεγαλύτερους αγιομάχους καί περιθωριακούς τής ιστορίας μας καί δυστυχώς τό Μανιχαιστικό του πνεύμα βρίσκει ακόμη απήχηση στούς κουτοχριστιανούς. Μόλις χτές εμφανίστηκε μιά υβριστική ετεροδιδασκαλία τού Παππούλη αλλά τό Τότεμ δέν κλονίστηκε. Ού ποιήσεις σεαυτώ είδωλον Νάνη.

15 σχόλια:

  1. Δεν μας φθάνουν η ακαδημία του Βόλου και ο Γιανναράς έχουμε και τον αμέθυστο που γράφει εναντίον των κανόνων.
    Πού να μεθύσει κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να πλένει το στόμα του ο κύριος αυτός προτού μιλήσει για τον μακαριστό Καντιώτη.
    Το τι έχει προσφέρει ο Καντιώτης στην Εκκλησία και το Έθνος το γνωρίζουν όλοι οι αμερόληπτοι και απροκατάληπτοι.
    Και κυρίως πόσες ψυχές οδήγησε στο Χριστό με τα κηρύγματά του και τα βιβλία του. Όταν πήγε στη Φλώρινα το 67 η εξομολόγηση ήταν άγνωστη και ο κόσμος ακατήχητος. Χάρη σε αυτόν άρχισε ο κόσμος να εξομολογείται, να ακούει κηρύγματα, να μελετά Αγία Γραφή, να κοινωνεί πιο προετοιμασμένος κ.ά. Αφήνω τη Βασιλειάδα με τα ιδρύματα που έφτιαξε.
    Πάει πολύ να προσπαθεί η κάθε ασημαντότητα που δεν έχει τίποτε ουσιαστικό προσφέρει στην Εκλησία να τον μειώσει!
    ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ! ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΑΚΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί ποιός ακολουθεί τους Κανόνες; Κανένας.
    Για παράδειγμα, οι Κανόνες λένε, ότι τα θρησκευτικά διδάσκονται στην Εκκλησία και μόνο από Κληρικούς και όχι από λαϊκούς και γυναίκες.
    Ποιός εφαρμόζει λοιπόν αυτούς τους Κανόνες;
    Πρώτη η Εκκλησία δεν τους εφαρμόζει και έχει την απαίτηση να διδάξει η Πολιτεία στα παιδιά το αντικείμενο, που είναι αποκλειστικά αρμόδια αυτή να το διδάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Koιταξε φιλε
      δεν τα βλεπεις καλα τα πραγματα.
      Μερικοι Κανονες εχουν απενεργοποιηθη διοτι σημερα ισχυουν αλλα ή καποια εχουν καταργηθει. π.χ. τα βαλανεια υπαρχουν σημερα;
      Οι δε Θεολογοι δεν ειναι ξενοι απο την Εκκλησια που καλουνται να διδαξουν τα θρησκευτικα αλλα τα εκλεκτοτερα τεκνα της.
      Τι ειναι αυτα που λες λοιπον;
      Στο περασμα των αιωνων μπορει καποια πραγματα να εγιναν διαφορετικα αλλα οι περισσοτεροι Κανονες εφαρμοζωνται.
      Αλλα και αν δεν εφαρμοζωνται τι με αυτο;
      Τουλαχιστον τους σεβονται οι Ορθοδοξοι και τους μελετουν.
      Και η Αγια Γραφη εντελλεται να εκτελουνται οι εντολες της, και αν δεν εκτελουνται φταιει η Αγια Γραφη γι αυτο;
      Ο καθε παραβατης κριθησεται...
      Λοιπον;

      Διαγραφή
    2. Επομένως, ο μόνος κανόνας που ισχύει διαχρονικά και απαρέγκλιτα είναι ο ιε΄ της ΑΒ΄. Όλοι οι άλλοι εφαρμόζονται κατά το δοκούν.

      Διαγραφή
    3. Διαβάζω: " τα βαλανεια υπαρχουν σημερα ?" Φίλε μου τα αναβάθμισαν και τα λένε Spa και εκτός απο λουτρό προσφέρουν και μασάζ ( και ενίοτε "αισθησιακό') κτλ κτλ
      Στα υπόλοιπα έχει δίκαιο ο Οδυσσέας .

      Διαγραφή
    4. Λοιπόν, άκου μερικά:

      Δηλαδή, για τα Spa ή τα Χαμάμ δεν ισχύει ο ια΄ της Πενθέκτης, μόνο για τα βαλανεία ισχύει;

      Δυστυχώς, ο ξδ΄ της Πενθέκτης δεν επιτρέπει τη διδασκαλία των Γραφών από λαϊκούς, ακόμη και θεολόγους, ο δε ο΄ της Πενθέκτης απαγορεύει τη διδασκαλία από γυναίκες, ακόμη και θεολόγους. Αυτά βέβαια τα γράφουμε στα παλαιότερα των υποδημάτων μας.

      Αλλά και αν δεν εφαρμόζονται (οι Κανόνες) τι με αυτό; Σοβαρά
      το λες; Δηλ. αν δεν εφαρμόζεται ο ιε΄ της ΑΒ΄ Συνόδου και τι με αυτό;

      Γράφει πουθενά η αγία Γραφή, για την διακοπή μνημοσύνου Επισκόπου, Πρεσβυτέρου κ.λπ;

      Διαγραφή
    5. Kοιταξε μην επιμενεις, αλλα εννοω και αλλα καταλαβαινεις.
      Οι Ιεροι Κανονες ειναι παντοτε Ιεροι και απαραβιαστοι.
      Ειπα οτι καποιοι ηρθαν σε αχρησια διοτι ή δεν εχουν αντικειμενο ή αλλαξαν καποια δευτερευοντα πραγματα, ακομα και για την θεια κοινωνια.
      Η Εκκλησια ετσι το ηθελε και το εκανε, σε ζητηματα ου προς θανατον.
      Ου προς θανατον, λοιπον, ολα αυτα.
      Και η Αγια Γραφη εχει την ιδια βαρυτητα.
      Και οποιοι θελουν την εφαρμοζουν οποιοι θελουν δεν την εφαρμοζουν.
      Ποιοι θα λογοδοτησουν;
      Οι παραβατες της.
      Το αν η Εκκλησια επετρεψε ανα τους αιωνες την διδαχη της απο καποια αλλα προσωπα, δεν ατονησαν και οι εντολες των ιερων κανονων να το κανουν και οι κληρικοι.
      Αν δεν το κανουν λογοδοτουν.
      Οσον αφορα τον ΙΕ της Πρωτοδευτερας αυτος αφορα τον Αιρετικο ή κηρυττοντα Αιρεσεις που για το Θεο σημαινει χωρισμο απο τον Ιδιο,απο του κοινωνουντος με τον Αιρετικο.
      Τι δεν καταλαβαινεις λοιπον και γιατι προσπαθεις να ... πειραξης τις ευαισθησιες μας;
      Θελεις να τα ακουσης;
      Ξερεις ακομα ειμαι ευεξαπτος, το παθος δεν το εκοψα, παρα τα εγκεφαλικα που επαθα.
      Προσεξε λοιπον.

      Διαγραφή
    6. Οσον αφορα την Αγια Γραφη αν ομικει για διακοπη απο Αιρετιζοντες κληρικους, εσυ δεν το βλεπεις αυτο πουθενα;
      Θελεις να στο λεει φραστικα και με σαφηνεια;
      Δεν σου φτανει το
      ΚΑΝ ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ.κλπ;
      Τι πραμμα εισαι;
      Ο πατηρ Ευθυμιος εγραψε ολοκληρο συγγραμα το οποιο δημοσιευσαμε και περιγραφει αναλυτικοτατα οχι μονο τα της Γραφης αλλα και της Θειας λειτουργιας που απαγορευουν την συμμετοχη των αιρετικων.

      Διαγραφή
    7. Ω! της υποκρισίας.

      Διαγραφή
    8. Διαβαζω : " ...Δηλαδή, για τα Spa ή τα Χαμάμ δεν ισχύει ο ια΄ της Πενθέκτης, μόνο για τα βαλανεία ισχύει;

      Δυστυχώς, ο ξδ΄ της Πενθέκτης δεν επιτρέπει τη διδασκαλία των Γραφών από λαϊκούς, ακόμη και θεολόγους, ο δε ο΄ της Πενθέκτης απαγορεύει τη διδασκαλία από γυναίκες, ακόμη και θεολόγους. Αυτά βέβαια τα γράφουμε στα παλαιότερα των υποδημάτων μας.

      Αλλά και αν δεν εφαρμόζονται (οι Κανόνες) τι με αυτό; Σοβαρά
      το λες; Δηλ. αν δεν εφαρμόζεται ο ιε΄ της ΑΒ΄ Συνόδου και τι με αυτό;"

      Ποιος σου είπε οτι δεν ισχύει για τα για τα Spa ή τα Χαμάμ ?
      Και φυσικά ισχύει ο ξδ΄ της Πενθέκτης Και φυσικά ισχύει ο δε ο΄ της Πενθέκτης
      Οπως φυσικά ισχύουν και όλοι οι κανόνες .
      Αλλά ισχύουν και εφαρμόζονται όχι όπως νομίζεις εσύ αλλά όπως τους ερμηνεύουν με τα λόγια και τις πράξεις τους οι αγιοι πατέρες . «Ἐντολή γάρ Κυρίου μή σιωπᾶν ἐν καιρῷ κινδυνευούσης Πίστεως.
      Ὥστε ὅτε περί Πίστεως ὁ λόγος, οὐκ ἐστιν εἰπεῖν, ἐγώ τίς εἰμί;
      Ἱερεύς;
      ἀλλ' οὐδαμοῦ.
      Ἄρχων;
      καί οὐ δ’ οὕτως.
      Στρατιώτης;
      καί ποῦ;
      Γεωργός;
      καί οὐ δ' αὐτό τοῦτο.
      Πένης, μόνον τήν ἐφήμερον τροφήν ποριζόμενος, οὐδείς μοι λόγος καί φροντίς περί τοῦ προκειμένου.
      Οὐά, οἱ λίθοι κράξουσι, καί σύ σιωπηλός καί ἄφροντις;»
      Αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης (P.G. 99, 1321 B).

      Οταν υπάρχει σύνκρουση καθηκόντων τότε απαιτήτε διάκριση
      Οπως ο λαικός δεν βαπτίζει ΠΑΡΑ μόνο οταν υπάρχει ανάγκη έτσι και δεν μιλά (ανευ ευλογίας Επισκόπου) εκτός αν ο επίσκοπος του είναι αιρετικός . Κατ ευλογία επισκόπου πρώτα αναθεμάτισα τον αιρετικό επίσκοπο τότε Χανίων και νυν Κρήτης Ειρηναίο και κατ' ευλογία του , αυτού του ιδίου , απέδωσα πρώτα σε αυτόν την πρέπουσα τιμή την οποία ο ίδιος επέλεξε το ΑΝΑΘΕΜΑ ....και μετά άνοιξα το στόμα μου να προασπίσω την πίστη .

      Καθε κανόνας είναι για να στηρίξει την πίστη και όχι να εναντιωθεί σε αυτήν .

      Δεν δένουν οι κανόνες τους πιστούς σε υποταγή στον Βαρθολομαίο απο την στιγμή που αυτός μνημονεύσε Πάπα δηλαδή κατεγνωσμενη και συνοδικά καταδικασμένη αίρεση και ΑΥΤΟΜΟΛΗΣΕ στο στρατόπεδο του σατανά.
      Απο την στιγμή αυτή και μετά ότι ισχύει για τον πάπα ίσχύουν και για αυτόν τον αιρετικό .Αλλά και μετα την σύνοδο η παραδοχή της πανθρησκείας είναι και με αυτό τον συνοδικό τρόπο ομολογημένη .

      Αλλά έχεις καμιά αμφιβολία οτι αυτός είναι της παναιρεσης του σατανά? Οχι μόνο με τον πάπα αλλά και με κάθε αιρετικό αλλά και με ραβίνους και χοτζάδες τελεί μυστήρια και προσφέρει λατρεία στον σατανά .

      Λοιπόν όποιος κοινωνα Βαρθολομαίο παραβιάζει τις 2 πρώτες εντολές Εγώ ειμι Κύριος ο Θεός σου. Ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλήν εμού".

      2 "Ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα. Ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς"

      Οποιος κοινωνά Βαρθολομαίο παραβιάζει την βάση της πίστης .

      Διαγραφή
    9. Αυτά τα δυο τελευταία δεν ισχύουν παρά μόνον αν υπάρχουν Κανόνες.
      Και ο Χριστός είπε για το διαζύγιο, μόνο για λόγους πορνείας, αλλά άλλα η Εκκλησία αποφάσισε.
      Ο Βαρθολομαίος αιρετίζει, αλλά δεν είναι αιρετικός, γιατί δεν έχει ακόμη καταδικαστεί από Σύνοδο.
      Αν αυτά τα αιρετικά που λέει σε ερεθίζουν, παύεις το μνημόσυνο, αν δεν σε ερεθίζουν τον μνημονεύεις.
      Ο κανόνας ιε΄ της ΑΒ΄ είναι δυνητικός, κατά τον Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο ή και αυτός δεν ήξερε τι του γινότανε;
      Από κει και πέρα, ο καθένας μπορεί να αυτοχαρακτηριστεί ως Σύνοδος και να αποφασίσει, ό,τι τον βολεύει.

      Διαγραφή
    10. Πλέον, όχι ο κοινωνών, αλλά, «ο ΜΗ κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται»! και ο π. ’Επιφάνιος συνέβαλε σε αυτό διδάσκοντας "Οι ιεροί Κανόνες παρέχουν δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου του Επισκόπου ή Πατριάρχη που κηρύσσει αιρετικές διδασκαλίες. (μεχρι εδώ σωστά αλλά ξεχνά το ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται ) και συνεχίζει Δεν παρέχουν όμως δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου και εκείνων, οι οποίοι, αν και είναι Ορθόδοξοι, τον ανέχονται."

      «‘Άπαντες οι της ’Εκκλησίας διδάσκαλοι, πασαι αι Σύνοδοι καί πασαι αι θειαι Γραφαί φεύγειν τούς ετερόφρονας παραινουσι καί της αυτων κοινωνίας διΐστασθαι» (P.G. 160, σ. 101).

      Ο π. ’Επιφάνιος αιρετικά λέει , Ναι μέν αναγνωρίζει ότι ο 15ος Κανών της ΑΒ' δίδει τό δικαίωμα της αποτειχίσεως («Τά Δύο ’Άκρα», σ. 75) καί ότι ο Κανών λέγει σαφως ότι οι αποτειχιζόμενοι δέν κάμνουν σχίσμα, αλλά ειναι άξιοι επαίνου, αφετέρου δέ κατακρίνει όσους κάμνουν χρησιν αυτου του δικαιώματος και βάζει όρους και προϋποθέσεις " εκ κοιλίας" τέτοιες που στην ουσία αποτρέπουν το επαινετό έργο .Ειναι ο πατέρας του "αρχι καιρού" και του χαρτοπόλεμον» μέ τόν Οικουμενισμόν, στηρίζων ταυτοχρόνως τούς Οικουμενιστάς «ψευδεπισκόπους» εις τούς θρόνους των

      Διότι, κατά τόν π. ’Επιφάνιον(«Τά Δύο ’Άκρα», σ. 59). , τήν αποτείχισιν πρέπει νά τήν αποφασίσουν οι «αξιωματικοί» καί όχι οι στρατιωται! «’Αξιωματικούς» δέ ο π. ’Επιφάνιος θεωρεί τούς «επισκόπους» και τονίζει ότι πρίν ο πιστός αποκηρύξει τούς Οικουμενιστάς «ψευδεπισκόπους» (όρος του 15ου Κανόνος της ΑΒ'), θά πρέπη ν’ απαντήση θετικως εις τό ακόλουθον ερώτημα: «Πιστεύω ότι σύμπασα η ανά τήν Οικουμένην ’Ορθόδοξος ’Εκκλησία κατεπόθη υπό της πλάνης καί μόνον εγώ καί ολίγοι ακόμη εμείναμεν διασώζοντες τήν αλήθειαν;» (σ. 58). Δηλαδή, κατά τόν π. ’Επιφάνιον, η αποκήρυξις των «ψευδεπισκόπων» δέν επιτρέπεται πρίν αυτοί προλάβουν νά καταστρέψουν ολοσχερως τήν ’Εκκλησίαν!

      Εστι φτάσαμε εδώ που φτάσαμε . Ο Βαρθολομαίος στην κόλαση θα πατά στην πλάτη του π Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου . Γιατί όπως τον στήριζε τον αιρετικό εδώ στην γή έτσι θα τον υποβαστάζει στον αιώνα .

      Οταν αποτειχίστικα με ρωτούσαν «Πιστεύεις ότι σύμπασα η ανά τήν Οικουμένην ’Ορθόδοξος ’Εκκλησία κατεπόθη υπό της πλάνης καί μόνον εσυ εμείνες διασώζων τήν αλήθειαν;»
      Οχι τους έλεγα
      Τότε δεν πρέπει μονος σου .Ειναι περηφάνια κάνεις τον εαυτό σου πάπα , σύνοδο κτλ κτλ .Εχουν γνώση οι φύλακες ...
      Τι τους απαντούσα ?
      Βρε τι μας λέτε ! Ναι είμαι περήφανος για τον Κύριο μου Ιησού Χριστό
      Και ο Πάπας ,οι αιρετικοί,οι ραβίνοι και ιμάμηδες είναι του διαβόλου . Θεος τους είναι ο διάβολος . Αντίχριστο δεν προσκυνώ .

      Διαγραφή
    11. Συμπέρασμα: Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος όχι μόνο δεν ήξερε τι του γινότανε, αλλά είναι υποψήφιος και για την Κόλαση!

      Διαγραφή
  4. Οδυσσέα δεν αξίζει να ασχολείσαι και να χαλάς την καρδιά σου για τόσο φαιδρά δημοσιεύματα. Κανείς δεν παίρνει στα σοβαρά τις βλακείες του μεθυσμένου για το μακαριστό Αυγουστίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου