Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ο αρχιμανδριτης Παϊσιος Παπαδοπουλος απανταει ως νεος Μαρκος Ευγενικος στους Γραικολατινους και σε καθε νεοκοπελλι του Φραγκοπαπα ή στο καθε νεοκοπελλι του Γραικολατινοπαπα: : Στην αντεπίθεση ο ιερέας που διακόπτει το μνημόσυνο Μητροπολιτη Φλωρίνης: Η Εκκλησία δεν είναι τσιφλίκι σας

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ο αρχιμανδριτης Παϊσιος Παπαδοπουλος απανταει ως νεος Μαρκος Ευγενικος στους Γραικολατινους και σε καθε νεοκοπελλι του Φραγκοπαπα ή στο καθε νεοκοπελλι του Γραικολατινοπαπα:

Στην αντεπίθεση ο ιερέας που διακόπτει το μνημόσυνο Μητροπολιτη Φλωρίνης: Η Εκκλησία δεν είναι τσιφλίκι σας

  Απαντήσεις και εξηγήσεις σε ερωτήματα, σχόλια σε αναγνώστες και θεατές των video που παρουσιάστηκαν σχετικά με την διακοπή μνημοσύνου δίνει ο Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος, ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Φιλώτα, ο  πρώτος Ιερέας της Ελλαδικής Εκκλησίας που αρνείται να μνημονεύσει τον Πατριάρχη και τους Μητροπολίτες και για τον οποίον ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος ζήτησε να οδηγηθεί σε συνοδικό δικαστήριο. 
Διαβάστε όσα αναφέρει ο ιερέας: 
Α. Σχετικά με το ότι δημιουργούμε σχίσμα
   Γιατί ισχυρίζεσθε ότι εμείς κάνουμε σχίσμα εφ’ όσον θέλουμε να κρατήσουμε απαραχάρακτη την ορθή πίστη και ενεργούμε σύμφωνα με προηγούμενα παραδείγματα της εκκλησιαστικής ιστορίας και όχι εσείς που την νοθεύετε την εξ αποκαλύψεως πίστη αφού κηρύσσετε και ενεργείτε έχοντας εγκολπωθεί διαφορετικά από τους Αγίους Πατέρες είτε διότι δεν αντιδράτε στην αίρεση με την σιωπή και με το να μην παίρνετε θέση;
   1. Για το πρώτο. Έχουμε πει ότι στην εποχή μας, όπου η τεχνολογία και η επιστήμη έχουν κάνει άλματα και στην πληροφορική, η ενημέρωση και πληροφορία τρέχουν με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ή κοινωνικής δικτύωσης τόσο, που είναι πλέον εύκολο να αποδειχθεί τι πρεσβεύει κανείς από την μετάδοση ήχου και εικόνας, τα οποία είναι η καλύτερη κατάθεση μαρτυρίας των όσων γίνονται. Μια απλή και μόνο περιήγηση στο διαδίκτυο σε ιστολόγια που δίνουν μαρτυρία Ορθοδοξίας φτάνει για να αντιληφθεί ο καλοπροαίρετος αναγνώστης ότι οι οικουμενιστές έχουν ξεφύγει τελείως. Βρίθουν από περιπτώσεις και περιστατικά που καταδεικνύουν ότι οι άνθρωποι αυτοί όχι μόνο δεν κρατούν Ορθοδοξία αλλά έχουν αποθρασυνθεί κιόλας με το να νομίζουν πως η Εκκλησία του Χριστού είναι τσιφλίκι τους που μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν και να χρησιμοποιούν τους κανόνες για να υπερασπίσουν την ασέβειά τους και να απειλούν με καθαίρεση όσους θέλουν να υπερασπίζονται την ορθή πίστη. Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όμως επισημαίνει ότι κριτήριο και καθήκον ενότητος στην Εκκλησία δεν είναι μόνο η κοινωνία αλλά πρωτίστως η κοινή εξ αποκαλύψεως πίστη.

   «Ὅταν πάντες ὁμοίως πιστεύομεν τότε ἑνότης ἐστίν (ὑπάρχει)».

  Όπως γράφει ο π. Σάββας ο Λαυριώτης και συναγωνιστής «Πρῶτα προσβάλλεται ἡ κοινὴ πίστη καὶ μετὰ ἡ κοινωνία. Τὴν παρέκκλιση ὅμως στὴν κοινὴ πίστη, ὅταν τὴν προκαλοῦν οἱ ἴδιοι οἱ Ἐπίσκοποι, τὴν ἀποενοχοποιοῦν καὶ ἐνοχοποιοῦν τοὺς συμμετέχοντες στὸ ἑπόμενο νόμιμο στάδιο, δηλ. αὐτὸ τῆς ἀντίδρασης καὶ διακοπῆς τῆς κοινωνίας. Ὁ Μ. Φώτιος σὲ μία ἐπιστολή του μᾶς πληροφορεῖ γιὰ μία Ἀποτείχιση ποὺ ἔλαβε χώρα στὴν Καισάρεια. Τὸ ἀξιοσημείωτο εἶναι, ὅτι θεωρεῖ ἀποστάτη τὸν Ἀρχιεπίσκοπο τῆς Καισαρείας Παῦλο καὶ ὄχι τοὺς ἀποτειχισμένους. Διότι ἔγινε προδότης τῶν δογμάτων τῆς Πίστεως καὶ οἱ πιστοὶ ἀποτειχίστηκαν ἀπὸ αὐτόν, τὸν ἀποστρέφονταν τελείως καὶ οὔτε «“χαίρετε” δὲν τοῦ ἔλεγαν».

   2. Για το δεύτερο, δηλαδή για εκείνους που ενώ γνωρίζουν ότι ο Πατριάρχης και οι συμφωνούντες μετ’ αυτού εξόκειλαν της ορθοδόξου πίστεως αλλά σιωπούν μη παίρνοντας θέση ο άγιος Αθανάσιος επισημαίνει:
   «Εἰ δέ τις προσποιεῖται ὁμολογεῖν μὲν ὀρθὴν πίστιν, φαίνεται δὲ κοινωνῶν ἐκείνοις (ἂν κάποιος προσποιούμενος ὁμολογεῖ τὴν ὀρθὴ πίστι, ἀλλὰ κοινωνεῖ μὲ τοὺς αἱρετικούς) τὸν τοιοῦτον προτρέψασθε ἀπέχεσθαι τῆς τοιούτης συνηθείας· καὶ ἐὰν μὲν ἐπαγγέλληται, ἔχετε τὸν τοιοῦτον ὡς ἀδελφόν· (καὶ ἐὰν σᾶς ὑποσχεθεῖ ὅτι θὰ διακόψει τὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς -καὶ τὸ πράξει- νὰ τὸν ἔχετε ὡς ἀδελφό σας) ἐὰν δὲ φιλονίκως ἐπιμένῃ τὸν τοιοῦτον παραιτεῖσθε (ξεκόψτε ἀπὸ αὐτόν)».
    Όλος ο αγώνας στην εν Χριστ ζωή εξαρτάται από την προαίρεση του ανθρώπου, και αν θέλεις πραγματικά να γνωρίσεις ένα πρόσωπο, ψάξε να βρεις τα κίνητρά του. Αυτό είναι που δείχνει την ποιότητα του ανθρώπου!
    Ο άγιος Νικόλαος ο Καβάσιλας επισημαίνει κάτι ακόμη εν προκειμένω· το τι πραγματικά θέλει κανείς φαίνεται από δύο αισθήματα, την χαρά και την λύπη. Χαρά έχει ο άνθρωπος για εκείνα που πολύ αγαπά και θλίψη έχει για εκείνα που αποστρέφεται. Επομένως, διαπιστώνοντας με τί χαίρεται και με τι λυπάται κανείς, μπορούμε να πληροφορηθούμε που έχει δοσμένη και την ψυχή του. Ο λόγος του Θεού που απευθύνεται προς τα μέλη της Εκκλησίας διευκρινίζει όμως «μὴ ἀγαπᾶτε τὸν κόσμον μηδὲ τὰ ἐν τῷ κόσμῳ. ἐάν τις ἀγαπᾷ τὸν κόσμον, οὐκ ἔστιν ἡ ἀγάπη τοῦ πατρὸς ἐν αὐτῷ· ὅτι πᾶν τὸ ἐν τῷ κόσμῳ, ἡ ἐπιθυμία τῆς σαρκὸς καὶ ἡ ἐπιθυμία τῶν ὀφθαλμῶν καὶ ἡ ἀλαζονεία τοῦ βίου, οὐκ ἔστιν ἐκ τοῦ πατρός, ἀλλ᾿ ἐκ τοῦ κόσμου ἐστί. καὶ ὁ κόσμος παράγεται καὶ ἡ ἐπιθυμία αὐτοῦ·ὁ δὲ ποιῶν τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ μένει εἰς τὸν αἰῶνα» (Α΄ Ιω. 2,15-17).
    Επομένως δεν είναι συμβατό ο πιστός και μάλιστα ο Ποιμήν να έχει κοσμικά κριτήρια. Δεν θα αλλάξουμε το Ευαγγέλιο επειδή ορισμένοι εκκλησιαστικοί ταγοί σκέφτονται ή θέλουν να ενεργούν με διπλωματία. Να προδώσουμε την πίστη μας για να κάνουμε πολιτική; Υπήρξε ποτέ στην Εκκλησία μας τέτοια νοοτροπία; Με αυτό που έγινε στο Κολυμβάρι και γενικά με τις οικουμενιστικές κινήσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου και των περί αυτό, ισχυρίζονται ορισμένοι επίσκοποι (κανονικά θα έπρεπε να τους ονομάσω αλλά δεν μου αρέσει αυτό το πνεύμα, αφού όμως μας κατηγορούν στο εξής θα καταγράφονται τα λεγόμενά τους και θα εκθέτονται ονομαστικώς) ότι, «η φαναριώτικη διπλωματία γλύτωσε την Ελλάδα από τον πόλεμο». Είναι αυτά επιχειρήματα να λέγονται από επισκόπους ομιλώντας μάλιστα στις συνάξεις; Κρατούμε το Ευαγγέλιο ή μήπως τελικά προβάλλουμε κάτι άλλο;

    Μήπως, άθελά μας ενεργούμε σύμφωνα με την Βίβλο της Νέας Εποχής και με την Νέα τάξη πραγμάτων δια της οποίας προσπαθούν να μας οδηγήσουν κάπου αλλού; Αν ομιλούμε, να ξέρουμε τι λέμε! 

12 σχόλια:

  1. μηπως θα επρεπε να βοηθησετε τον π παισιο να μνημονευει τον επισκοπον του διοτι ασφαλως εσεις θα εχετε μισθον κλπ
    πως θα συντηρηθη στην ζωη του φαρμακα νοσοκομεια συνταξη
    τον εγκωμιαζετε και τον υμνειται εχετε σκεφθει το υπολοιπον της ζωης του εγω ποναω και λυπουμαι δια τα επακολουθα συνταξιουχος κληρικος π αθανασιος χαιτιδης κιλκις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο ἀκριβῶς εἷναι και το σκεπτικο του Ἀντιχρίστου.
      Δεν ἔχεις το χάραγμα,δεν ἔχεις φάρμακα, και συνταξιν.
      Δεν ἔχεις και την δυνατότητα να συντηρηθῆς,
      ἐμεῖς που τὸν ἐγκωμιάζουμε ὁμοιπαθεις εἴμεθα και διωκόμενοι,
      ἐπόμενοι του Σταυρικοῦ Εὐαγγελίου, και τοῖς ἁγίοις Πατρᾶσιν.
      δείξε μου Ανώνυμε συνταξιοῦχον ἀπόστολον ἤ εὐαγγελιστὴν.
      της πίστεως. Νὰ λοιπὸν πού ἔφθασε Ὁ καιρὸς ὁ πρόσφορος τοῦ Ἀντιχρίστου. Ὁ καιρὸς τῶν βολεμένων.Ὁ καιρὸςτῶν ηττοπαθῶν.
      Αὐτὸς ἀλλὰ καὶ ἐγὼ, ως ἀποτοιχισμένοι θα συντηρηθοῦμε μὲ τὴν Χάριν τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ τὴν θεραπεύουσαν τὰ ἀσθενεῖ,τὴν ἀναπληροῦσαν τὰ ἐλλείποντα, καὶ τροφοδοτοῦσαν τον Λαὸν ἐν τῃ ἐρῆμῳ.Οἰ συμβουλὲς σου Ανώνυμε,εἶναι οἱ αυτὲς συμβουλὲς τοῦ ἀρχεκάκου καὶ πλάνου.
      Ὡς χριστιανὸς γράφεις ἤ ὡς ἄπιστος.
      Μήπως εἷσαι φερέφωνο τοῦ τοῦ διαβόλου;
      Οὐκ ἔχομεν ὥδε μένουσαν πόλιν...

      Διαγραφή
  2. Κοιταξε συνταξιουχε, φοβουμαι οτι θα συνταξιοδοτηθης και απο την Βασιλεια των Ουρανων αν σκεφτεσαι ετσι ...κομπογιαννιτικα.
    Τι σχεσι εχεις εσυ με την σκεψι και το ηθος και την ζωη των Αγιων Πατερων, που παλευαν με ολα τα θηρια της Αβυσσου και βγηκαν νικητες;
    Ουτε φαρμακα, ουτε νοσοκομεια σκεφτονταν, ουτε καν τον επιουσιο τους και ετσι και αγιασαν γιατι εστελνε ο Θεος τον κορακα και τους συντηρουσε.
    Ενταξει παληανθρωπε, κατα το παληε ανθρωπε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να του δωσετε την συνταξιν σας κ οδυσσεα
    ο παλαιος ανθρωπος και σθνταξιουχος κληρικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποτειχίσου και εσύ πάτερ μου και θα σου δώσω τον μισθό της σύνταξής σου.Εντάξει;

      Διαγραφή
    2. Ολο και καποιοι θα βρεθουν να προσφερουν φαγητο και στεγη.
      Τι αλλο θελει ενας ανθρωπος;

      Διαγραφή
  4. γιατι να αποτειχισθω να εξελθω απο το σωμα της εκκλησιας
    και να διασπασω την ενοτητα της πιστεως
    ο συνταξιουχος κληρικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπραβο σου, Aatoc Amhn8 Σεπτεμβρίου 2016 - 6:14 μ.μ.
    Και εγω αυτα εννοουσα με την απαντησι μου, αυτα ακριβως που εσυ γραφεις.
    Οι Οικουμενιστες πανω απο ολα βαζουν την ανεσι τους και τα αργυρια τους και τα κομποδεματα τους και τις τραπεζικες καταθεσεις τους.
    Ποιος αγωνιστης της Πιστεως πεθανε μεχρι σημερα;
    Πως εφαρμοζουν αυτοι το Ζητειτε ΠΡΩΤΟΝ την Βασιλειαν του θεου και ταυτα παντα προστεθησεται ΗΜΙΝ;
    Δεν πιστευουν πουθενα οι ανθρωποι, ειναι απατεωνες και ρευστοι σαν μαζοποιημενοι.
    Αυτοι, τι τω περι πτωχειας Διδασκοντι εφοιτων;
    Η πορτα ειναι ανοιχτη.
    Μπορουν να την διαβουν για την εξοδο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΩ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΪΣΙΟ
    σε φιλοξενια εδω στο σπιτι μου μεσα στον αυλειο χωρο οπου και ο ναος του Αγιου Μαρκου.
    Ως προς το Φαγητο οτι τρωω και εγω.
    Θα μοιραστω το τραπεζι μου.
    Καλω και τον ηττοπαθη συνταξιουχο κληρικο να μιμηθη τον πατερα Παισιο και να ρθη και εκεινος εδω να συγκατοικησουμε ως μοναζοντα στρουθια επι δωματος και κατοικειν αδελφους επι τω αυτω.
    Φευγουμε συνταξιουχε ειμαστε προσωρινοι δεν θα πεινασουμε απο το ενα φαγητο.
    Υπαρχουν και τα πλουσια χορταρικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν ειναι το φαγητο ειναι τα ιατρικα και συνταξιοδοτικα του τα οποια ασφαλως κ οδυσσεα τα εχετε και θα τα στερηθει ο πατερ εγω δεν ερχομαι διαλογους συνειδησεωςο ελαιον αμαρτωλου μη λιπανατω την κεφαλην μου ο συντ κληρικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αμαρτωλοί μπορεί να μαστε πάτερ, αιρετικοί όμως όχι. Μακάρι να μπορούσατε να πείτε το ίδιο για τον εαυτό σας. Κλείνω με ένα λόγο ενός αγίου αποτειχισμένου γέροντος που εκοιμήθη οσιακώς. Ελεγε: δυο δρομοι μονο υπαρχουν. Ο δρομος των Αγιων Αγιορειτων πατερων επι Βεκου αθλησαντων, και ο δρομος των τυμπανιαιων της Μ. Λαυρας.

    Παναγιώτης Τσάλλος, Ιστορικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια, αγαπητέ αδελφέ μου, Παναγιώτη. Αληθινή και σοφή η τοποθέτησή σου. Ο δρόμος των Αγίων Αγιορειτών επί Βέκκου μαρτυρησάντων Πατέρων περιλαμβάνει διωγμό, τιμωρία και θυσία. Αυτά δεν είναι ποτέ διατεθειμένοι οι συμβιβασμένοι κληρικοί να υποστούν, όπως ο ταλαίπωρος και συμβιβασμένος συνταξιούχος κληρικός π. Αθανάσιος Χαιτίδης. π. Αθανάσιε, ΜΗ μας κάνεις το δάσκαλο τη στιγμή που δεν έχεις καμία ιδέα από Ερμηνεία Αγίας Γραφής και Ορθοδόξου Θεολογίας. Το "έλαιον δε αμαρτωλού μη λιπανάτω την κεφαλήν μου" δεν αναφαίρεται σε "αμαρτωλούς" μη ηθική έννοια καθότι όλοι μας συμπεριλαμβανομένων και των κληρικών είμαστε άπαντες αμαρτωλοί. Οι Άγιοι Πατέρες σαφέστατα αναφαίρουν πως εδώ το "αμαρτωλός" σημαίνει "αιρετικός" και "βλάσφημος". Καλύτερα λοιπόν να απευθύνεις το επιχείρημά σου στους Οικουμενιστές αιρετικούς επισκόπους σου και τον βλάσφημο Αιρεσιάρχη πατριάρχη σου που σε "ευλογούν" με αλογία, ΜΟΛΥΣΜΟ και κατάρα της Παναιρέσεως. Εκεί κάνε το δάσκαλο και όχι σε μας οι οποίοι χάριτι Θεόυ, παρ' ότι αμαρτωλοί, απομακρυνόμαστε από αυτούς και ΦΕΥΓΟΥΜΕ από αυτούς κατ' εντολήν του ΧΡΙΣΤΟΥ: "ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσουσιν, ἀλλὰ ΦΕΥΞΟΝΤΑΙ ἀπ' αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασιν τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν" (Ιωάν. ι' 5). Και αφού θέλεις τόσο πολύ να μας κάνεις το διδάσκαλο και τον Μέγα Ερμηνευτή, εξήγησέ μας λοιπόν αυτό το "φεύξονται" τί εννοεί, είναι εντολή να φεύγουμε με ΠΟΙΟΝ τρόπο και από ΠΟΙΟΥΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου