Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΣΥΜΠΡΑΞΙ ΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΘΗΡΙΩΔΟΥΣ ΚΑΙ ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑ, ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΩΝ ΤΑΝΚΣ.


Αναμνησι παλαιων ημερων και Αγωνων.
===========================

Η ΣΥΜΠΡΑΞΙ ΤΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΘΗΡΙΩΔΟΥΣ ΚΑΙ ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑ, ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΩΝ ΤΑΝΚΣ.



O μητροπολιτης Αθηνων Ιερωνυμος Λιαπης, πρωην μητροπολιτης Θηβων, ειναι σε μας γνωστος και του ειμαστε και εμεις γνωστοι.
Οσα κατα καιρους γραφαμε εναντιον ενοχων επισκοπων της προσφατης Εκκλησιαστικης μας ιστοριας, ...επιαναν και τον κ. Ιερωνυμο αφου και ο ιδιος συμμετειχε και συνεπραττε ειτε φανερα, ειτε υπογεια, σε ολες σχεδον τις αντικανονικες και παρανομες πραξεις, ειτε του Κακοτατου Σεραφειμ Τικα, ειτε του διπλοπροσωπου Χριστοδουλου. 
Και ετσι καταφερε να αναρριχηθη στον θρονο των Αθηνων με υπερεξουσιες που ο ιδιος υπερφορτωσε στον εαυτο του(χωρις να τις εχει), τηρωντας μια τακτικη ενος υπερδικτατορα μεσα στην Εκκλησια.
Και οι επισκοποι τον αφησαν ασυδωτο να αλωνιζη και εξ αιτιας του χαθηκαν ολες οι μαχες της Εκκλησιας.
Ψηφισθηκε ο νομος των Κανιβαλικων μεταμοσχευσεων και εις αυτο το καθημερινο μακαβριο εγκλημα, κατεστησε την Εκκλησια συνενοχη των εγκληματικων αυτων και βαρβαρων πραξεων.
Ψηφιστηκε το αντιρατσιστικο νομοσχεδιο και εκει τηρησε  την... σιωπηλη συμφωνια.
Ψηφιστηκε ο νομος της ομοφυλης συμβιωσης και δεν διαμαρτυρηκε ουδεις. 
Ψηφιστηκε η καταργησι της Κυριακης αργιας, που θεσπισθηκε απο τον Μεγα Κωνσταντινο περι το 300 μ.χ. και αυτο συνεβη, οχι απο τους φανερους αθεους (οπως τους κατηγορουν) βουλευτες του ΣΥΡΙΖΑ, αλλα απο τους αδηλους και κρυφους αθεους και υποκριτες σαμαραδες της επαρατης και καταστροφικης δεξιας του Μητσοτακη, του Σαμαρα και του Βενιζελου, χωρις να ακουστη ουτε ενα δεσποτικο οχι.
Ψηφιστηκαν και ενα σωρο αλλα αντιευαγγελικα και αντεθνικα νομοσχεδια και δεν επεσε ουτε μια ...ντουφεκια απο την επισημη σημερινη διοικουσα Εκκλησια.
Φυλακες και φρυκτωροι των ιερων και των οσιων της Εκκλησιας ειναι αυτες οι αυτοκρατορικες μουμιες, ή αποτελουν...πραγματικες μουμιες και πιθηκανθρωπους της πολιτικης σαββουρας της εποχης μας;  
Απαντηστε εσεις.
Οταν το ζητημα των Λαρισαϊκων βρισκονταν στο ζενιθ και ειχαν εκδοθη οι αποφασεις του Συμβουλιου της Επικρατειας που δικαιωναν  τους 3 εναπομειναντες μητροπολιτες, ο αρχιεπισκοπος των ΤΑΝΚΣ Σεραφειμ Τικας, εστειλε( σκοπιμα και για την κωλυσιεργια του ζητηματος), σαν εξαρχο  στη Λαρισα τον κ. Ιερωνυμο Λιαπη, ο οποιος ωφειλε να μεταφερη στην συνοδο την θελησι του πιστου λαου, που δεν ηταν αλλη παρα η επανοδος του Ηγαπημενου των Ποιμεναρχου του Αγαθοτατου ΘΕΟΛΟΓΟΥ, αλλα σεβομενοι και τις Αποφασεις του Ανωτατου Δικαστηριου της Χωρας μας να τις εφαρμοσουν χωρις καμμια αντιλογια.
Ομως, ετσι  ακριβως διαμορφωθηκε η καταστασι;
Οχι ασφαλως αλλα οπως το ηθελαν τα φθονερα και θηριωδη αισθηματα τους. 
Ο ιστολογος της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, συμμετειχε ψυχη τε και σωματι στον ιερο Αγωνα των ευσεβων ανθρωπων της Λαρισας, στον οποιο συμμετειχε, αλλα και συνεχιζει να συμμετεχει παντοτε και ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας με ελαχιστους αλλους ιερεις, διωκομενος και συγκακουχουμενος με τον πιστο λαο, συλληφθεις ατελειωτες φορες απο τα οργανα της Πολιτειας στα αστυνομικα τμηματα και στα κρατητηρια.
Ο Ιερωνυμος Λιαπης επαιξε ρολον Πιλατου στο εκκλησιαστικο προβλημα της Λαρισας, μαλλον και Ηρωδου και Αννα και Καϊαφα....και Χιτλερ και Σταλιν...
Μεχρι και στον τελευταιο απο τους δωδεκα δεν παραχωρησε τον θρονο του, δηλαδη στον λογιο μοναδικο επιζωντα μητροπολιτη Αττικης και Μεγαριδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟ, ουτε για μια ημερα, ουτε για μια ωρα, ετσι για να κλειση η πολυχρονια αυτη πληγη απαξ και διαπαντος.
Επικρατησε η κακια και η λυσσαλεα εμπαθεια και αφιλαδελφεια και ετσι η πληγη εμεινε για παντα ανοικτη.
Και ο συνενοχος και μεγαλος ενοχος Ιερωνυμος Λιαπης, κατοπιν μας εμφανισθηκε σαν αγνη και...παλευκη περιστερα!!!αφου εγκατεστησε στον θρονο Νικοδημου εναν νεο χυδαιο τυχοδιωκτη μοιχεπιβατη.
Και ουτε γατα, ουτε ζημια... Ετσι νομιζει ο αξιοθρηνητος οτι ξεπλυθηκε απο το αιμα του εγκληματος και ξεχαστηκε μια για παντα.
Ομως παρεβλεψε, οχι μονο την εντροπη των ανθρωπων, αλλα και τον φοβο του Θεου που κατεγραψε τις καταχθονιες αυτες πραξεις του και θα υποστη θαττον ή βραδιον, την τρομερα δικαιοσυνη Του.  
Δηλαδη εσεις ποιον αλλον, διαφορετικον ρολον θα περιμενατε να παιξη στην πολυχρονια αυτη ανοικτη πληγη;
Σεβασμο στις Δικαστικες αποφασεις ή σεβασμο της θελησης του λαου του Θεου;
Τον λαο τον θελουν οι αρχιερεις, ναι, αλλα μονο για να γεμιζη τα παγκαρια και τους περιφερομενους δισκους με αργυρια. 
Γνωριζε πολυ καλα ο θηριωδης Σεραφειμ ποιον εστελνε στην Λαρισα.
Τον καταλληλοτερο ανθρωπο του, ομοιο του σε καταβολες και σε αισθηματα, αφιλαδελφα και μισανθρωπα και απανθρωπα αισθηματα, οπως εκ των υστερων αποδειχθηκε. 
Διαβαστε λοιπον τα παρακατω κειμενα και βγαλτε τα συμπερασματα σας.





   Και ενα παλαιοτερο του 1989 κειμενο για το ιδιο ζητημα, το εκκλησιαστικο της Λαρισας.

11 σχόλια:

  1. ΝΑ ΑΓΙΑΣΗ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΣΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ
    αφωνος, αοσμος, δυσκινητος τιουτος επρεπε αρχιεπισκοπος δια τους συριζαιους αφου τον χρησιμοποιησαν και ειναι εκτεθειμενος στον λαο του θεου ελυθη η αφωνια του....
    ιντριγκες μαγειρεματα εκλογων ΜΠΡΑΒΟ ΕΥΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ὕφος γλαφυρώτατο, γραφίδα δηκτικὴ ὅσο καὶ καταγγελτική, κείμενα σπανίζοντα πλέον στὴν σημερινὴ Ἐκκλησιαστικὴ δημοσιογραφία, τὴν καὶ λιβανίζουσαν τοῦς προβεβλημένους … πῶς τοὺς χαρακτηρίσατε … περιγραφικῶς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντοκουμέντα, μιας εποχής που τα απόνερά της και σήμερα επιχειρούν ως μαύροι όγκοι να καταποντίσουν κάθε σημερινή ικμάδα του λείμματος της αληθινής Εκκλησίας Χριστού. Αγωνιστής και υπέρμαχος της αληθινής Εκκλησίας ο Οδυσσέας Τσολογιάννης!

    Ο ΑΠΜΑ (έτσι αποκαλείται ο αρχηγός πληρώματος του άρματος μάχης στη στρατιωτική ορολογία), φέρει περίστροφον, όπως ελέγετο ότι έφερεν υπό το αρχιερατικόν ράσον και ο αρχιεπίσκοπος τον οποίον παρουσιάζετε στη φωτογραφία ως αρχηγόν πληρώματος τεθωρακισμένου άρματος μάχης. Ηγέτης τεθωρακισμένης εκκλησίας εγκλείστου στον ατσάλινο (διαγράφεται) χρυσούν θώρακα του πολυτελούς αδαμαντοστόλιστου καβουκίου της, απροσπέλαστης εν τη οιήσει της τόσον από την Ευαγγελική και Αποστολική διδασκαλία χάρι και απλότητα όσο και από τα ποιμαντικά και κοινωνικά ζητήματα εκάστης των πτωχών οικογενειών και των απροστάτευτων μελών της τα οποία δεν γνωρίζει και για τα οποία δεν ενδιαφέρεται "ούτε ο παπάς της ενορίας τους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να σε βηθησει ο ιερεας πρεπει να πας στο φιλοπτωχο να ζητησης βοηθεια. Δεν θα ψαξει ο ιερεας ποιος εχει αναγκη.

      Διαγραφή
    2. Στην αληθινή Εκκλησία όχι μόνο γνωρίζει ο ποιμένας για κάθε μέλος του ποιμνίου, αλλά ενδιαφέρεται ακόμα και για τα απωλολότα. Τα συμπεράσματα δικά σας και για την πλειοψηφία του ποιμνίου (το 98% των νηπιοβαπτισμένων της λαμπαδούρας) και για ενίους των ποιμένων (μισθωτοί αν όχι λύκοι βαρείς).

      Διαγραφή
  4. Καπως ασχετος με την τεχνολογiα / Για οποιον δεν ξερει ! για να μεγαλωσουν τα κειμενα απο τα χειρογραφα και τις εφημεριδες και να τα διαβαση πιο εύκολα / να πατηση κατω κατω δεξια στο πλαισιο του scribd to σημα με τα 4 βελη. μεγαλωνει/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο αειμνηστος αττικης νικοδημος σε αρκετες αναφορες του δια τον ιερωνυμο και τον χαρακτηρα του τον εμφανιζει επισκεπτομενον τακτικα τηυν οδον κωβσταντινουπολεως αιγαλεω
    ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ αττικοςο σχολιαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. στον ορθοδοξο τυπο υπηρχε η στηλη αττικος και εκει σχολιαστης ητο ο αειμνηστος
    περιοδος αν θυμαμαι 92. 94

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μιά στιγμή,θά τρελλαθούμε .
    Υπάρχει έστω μιά παραμικρή ομοιότητα μεταξύ Σεραφείμ καί Ιερωνύμου?
    Απάντηση. Ουδεμία
    Τώρα τί σχέση έχει τό θέμα τής Λαρίσης?
    Η νά τό συσχετίσω, όταν εκδίωξαν τόν Άγιο Παντελεήμονα Παπαγεωργίου, έπραξαν Θεοφιλώς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου