Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΤΑΝ Ο ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΤΗΡ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΙΝΑΜΕ (σαν ελαχιστη μειοψηφια) ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ Οι ημερομηνιες και τα κειμενα το μαρτυρουν.

ΟΤΑΝ Ο ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΤΗΡ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΙΝΑΜΕ (σαν ελαχιστη μειοψηφια) ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ
Οι ημερομηνιες και τα κειμενα το μαρτυρουν.

"Ωστε, σεβασμιωτατε, γιναμε ενα με την Αιρεσι του Παπισμου και δεν το καταλαβαμε; 
Εαν εχουν ουτως τα πραγματα, διερχομαι κρισιν συνειδησεως, εαν θα πρεπει να παραμεινω πανοικει εις την Εκκλησιαν τηςΕλλαδος"(ιστολογος της Ομολογιας τον Οκτωβριο του 1993).
 

32 σχόλια:

  1. Ντροπή σου να ονομάζεις έτσι τον π. Θεόδωρον Ζήση!
    Δεν ντρέπεσαι;
    Μπορεί τότε να ήταν πίσω, όμως Τώρα είναι πολύ καλύτερος από σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοιταξε ασχετε, εγω τον π. Θεοδωρο Ζηση τον γνωριζω πολυ καλυτερα απο σενα.
    Ξερεις απο ποτε;
    Οταν ημουνα νεαρος την ηλικια και εβγαινα απο το γραφειο του Σακκου τα βραδυα απο το γραφειο του της παληας Θεολογικης σχολης απεναντι απο το Κεντρικο νοσοκομειο Θεσσαλονικης και εβγαινε και εκρινος μαζι με τον Ψευτογκα απο το γραφειο τους.
    Με κοιταγαν δε και οι δυο τους...καταματα....
    Τον αγαπω γιατι ειναι βυζαντνινος, γιατι ειναι καλος στις θεωριες του που ειναι τις περισσοτερες φορες καλες, ορθοδοξες και Πατερικος, αλλα καπου τα μπερδευει και στην πραξι παιρνει καπου κοντα στο μηδεν, για να μην πω κατω του μηδενος, αφου εδω κηρυττει και πραττει αυθαιρεσιες και Αντιπατερικες πρακτικες, οποτε ενταχθηκε υπερηφανως στους Σιγονταροοικουμενιστες.
    Τσιρακι του Χρηστου ηταν επιπλεον και με ολα τα συμπαρομμαρτουντα του Χρηστου, Αγγελοπουλου και ....πατριαρχου Δημητριου.
    Λοιπον, ΜΟΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις δίκαιο και τον κρίνεις επιπόλαια.
      Τί θα πει ήταν τσιράκι του Χρηστού; Τα σφάλματα του Χρήστου δεν τα πήρε.

      Διαγραφή
    2. Για τις αποφάσεις στο Balamand δεν έχεις παρά να διαβάσεις τα δύο σχετικά βιβλία του π. Θ. Ζήση "Οὐνία. Ἡ καταδίκη καὶ ἡ ἀθώωση, Θεσσαλονίκη 2002" και "Οὐνία. Νεώτερες ἐξελίξεις, Θεσσαλονίκη 1994".

      Διαγραφή
    3. O Xρηστου ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ σαν Θεολογος, αλλα ΚΑΚΟΗΘΕΣΤΑΤΟΣ σαν ανθρωπος.
      Πηγαμε μαζι με αλλους φοιτητες και τον συντησαμε επι Ιωαννιδη στο υπουργειο Παιδειας και τα ειπαμε, αλλα οταν καταλαβε οτι ειμασταν κατι σαν Ιερωνυμακια, ξυνιζονταν και μυριζονταν..
      Συμμετειχε με τον αρχιεπισκοπο των ΤΑΝΚΣ Σεραφειμ σε ολα τα εκκλησιαστικα εγκληματα, τις παρανομες και αντικανονικες εκπτωσεις των καλων μητροπολιτων με την βοηθεια του Δικτατορα Ιωαννιδη και ολου του σκοτεινου παρασκηνιου του, απο μισος απυθμενο προς τον Ιερωνυμο Κοτσωνη.
      Κριμα.
      Και ο πατηρ Ζησης, κυριος Ζησης τοτε (ημουνα και στην χειροτονια του στην Αγια Αναστασια απο τον Βαρθολομαιο σαν διακονον πολυ συμπτωματικα), συμμετειχε μαζι του σε πολλα ...αμαρτηματα, ομως ο θεος τα ειδε και θαρθη η ωρα που θα λογοδοτησουν ολοι τους.
      Ετσι και τα εκκλησιαστικα ειχαν αυτη την τροπη που ειχαν και οι κακοδαιμονιες συνεχιζουν να ταλαιπωρουν την Εκκλησια και θα συνεχιζουν να την ταλαιπωρουν αφανταστα.
      Εχουν ολοι αυτοι τις μεγαλες τους ευθυνες και ο Θεος θα τους τις αποδωσει οταν Εκεινος κρινει.

      Διαγραφή
    4. "ομως ο θεος τα ειδε.."

      Ο Θεός γράφεται με κεφαφαίο Θ.

      Διαγραφή
  3. ΟΤΑΝ Ο ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΤΗΡ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΙΝΑΜΕ (σαν ελαχιστη μειοψηφια) ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ Οι ημερομηνιες και τα κειμενα το μαρτυρουν.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
    ΟΤΑΝ ΟΙ ΤΣΟΛΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ, ΣΗΜΑΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΜΕΙΣ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΔΙΝΑΜΕ (σαν ελαχιστη μειοψηφια) ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ Οι ημερομηνιες και τα κειμενα το μαρτυρουν.
    ΓΟΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωστε ετσι ε, κυριε ΓΟΧ;
    Δεν μου λες φιλε.
    Δεν ξερω την ηλικια σου αλλα και νεωτερος ακομα να εισαι.
    ΑΚΟΥΣΕΣ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΛΕΞΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ;
    Μην θελετε να παρετε δαφνες νικης, απο αγωνες που δεν δωσατε.
    Ουδεις στεφανουται εαν μη νομιμως αθληση.
    Νομιμος αθλησις δεν ειναι για το ημερολογιο, οπως το κανατε εσεις ΔΟΓΜΑ, αλλα για την Παναιρεσι του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ και τις υπογραφες των Ορθοδοξων και την Αναναγνωρισι των Αιρεσεων ως ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ.
    Λοιπον, λιγοτερα ....ΣΑΠΙΑ ΛΟΙΠΟΝ, σε μας, ενταξει;
    Ασχετο αν και το ημερολογιο ηταν μεσα στις σκοπιμοτητες των Οικουμενιστων η αλλαγη του.
    Και αλλες αλλαγες αναφερουν εκει, που δεν αποτελουν δογματα αλλα συνηθειες και παραδοσεις της Εκκλησιας.
    Γι αυτο και οσοι εφηρμοσαν το διορθωμενο ημερολογιο το εκαμαν ετσι που να μην παραβιαζονται τα πρακτικα της Α΄Οικουμενικης και να σας αφησουν εσας τους ....ΨευτοΗρακλεις κατα του ταχα ...."Οικουμενισμου";;; αναπολογητους.
    Το εορτολογιο ειναι μια λατρευτικη παραδοσι ενος τυπου και μιας καλης εορτολογικης σειρας ασχετα αν ειναι ακριβες ή λανθασμενο, γι αυτο και δεν επρεπε να παραβιασθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγωνιστά της Ορθοδοξίας κε ΟΔΥΣΣΕΑ ΤΣΟΛΟΓΙΑΝΝΗ όποιος στις μέρες μας, αμφισβητεί το αγωνιστικό σας φρόνημα, το ήρεμο όσο και άκαμπτο, το άδολο όσο και έγκυρα ΟΡΘΟΔΟΞΟ, το ήθος, την εντιμότητα, την κατάρτιση, υποθέτω πως αν θελήσει να ψαρέψει θαλασσινά ψάρια, θα αναρριχηθεί στην ψηλότερη κορυφή του Χολομώντα με το ψαροντούφεκο ανά χείρας, πιθανώς και με παραγάδι, ενώ αν θελήσει να επιχειρήσει κυνήγι λαγού ή αγριογούρουνου, θα επιβιβαστεί λέμβου και θα ανοιχτεί μεσοπέλαγα, με δίκαννο ή καραμπίνα. Τόσο πολύ είναι εκτός πραγματικότητας.

    Με τον ωραίο αυτό τρόπο της φωτοαναπαραγωγικής μεθόδου εγγράφων και δημοσιεύσεώς τους στο διαδίκτυο, αιτούμεθα να δημοσιεύετε εκτάκτως στιγμιότυπα από παλιότερα φύλλα εντύπων που εκδίδατε. Κατά την επιλογή και κρίσι σας.

    Υ.Γ. Αναφέρεστε σε ονόματα, καθηγητών και βοηθών. Όλοι ήταν, νομίζω, όπως και ο "δικός" σας (άσχετα με την μετέπειτα εξέλιξη) εξαρτώμενοι θεολογικώς από τον σπουδαίο καθηγητή τον Παναγιώτη Χρήστου. Άλλο όμως η θεολογική μορφή κι άλλο η σύμπλευση με κοσμικά καθεστώτα. Πλην ίσως Αγγελόπουλου συμμετείχαν τότε και στην μετάφραση κι έκδοση κειμένου - μεταφράσεως της Πατρολογίας (Ε.Π.Ε.) που εξέδιδε το Ίδρυμα Πατερικών της Μ. Βλατάδων, υπό τον Χρήστου. Καλύτερα που ήταν "τσιράκια του Χρήστου" διότι διαφορετικά θα ήταν της "σχολής Αγουρίδη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε αγαπητε,
      δεν ξερω ποιος εισαι, αλλα φαινεται οτι γνωριζεις την ιστορια μου η οποια δεν ηταν πια και καμμια σπουδαια, δεν χρειαζονται τα πολλα λογια και οι πολλες κολακειες, θα επαναλαμβανα οτι οπως τοτε και τωρα στας δυσμας του βιου μας, "ο οφειλομεν ποιησαι ποιουμεν και πεποιηκαμεν" και ουδεν πλεον.
      Κανω αυτες τις μερες μια αναψηλαφησι των αρχειων μου και βλεπω μια περιοδο παραγωγικοτητας αγωνιστικης ου τυχουσαν, εννοω απο πλευρας ποσοτητας.
      Τι να πρωτοδημοσιευσω;
      Ειναι μεγαλη η σωρεια εγγραφων και κειμενων.
      Κατα διαστηματα θα καταχωρω εδω οσα κρινω απαραιτητα και χρησιμα.
      Ειδες αυτο που εβαλα σημερα ειχα προβληματιστη απο τοτε για την Ιεροκανονικη Αποτειχισι, αλλα ηρθε ο πατηρ Ευθυμιος για να μας ανοιξη τα ματια μας, ουτε ο Σακκος, ουτε ο Αυγουστινοςς, ουτε ο Σωτηροπουλος, οτε αλλος τις μας βοηθησαν στον τομεα της Εκκλησιολογιας.
      Γι αυτο και εκεινοι οι σπουδαιοι, τουλαχιστον οι δυο, ανθρωποι εφθγαν οπως εφυγαν.

      Διαγραφή
    2. Τί εννοείς "εφθγαν οπως εφυγαν" ;;

      Διαγραφή
    3. Φίλτατε κε Οδυσσέα, άλλο οι κολακείες και άλλο οι απαραίτητες συστάσεις. Κι αν από σεμνότητα εν καιρώ ΄νηνεμίας δεν περιαυτολογεί ο Χριστιανός, έρχεται περίστασι που καθίσταται χρήσιμο ή αναγκαίο να πιστοποιήσει ο ίδιος ή άλλος, την χριστιανική του ταυτότητα.

      Δείτε στην Κ.Δ. πώς αρχίζουν οι περισσότερες Επιστολές. Παύλος και Πέτρος συστήνονται ότι δεν είναι απλοί ποιμένες αλλά "απόστολοι", που τους κάλεσε ("κλητός") κι απέστειλε ο ίδιος ο Κύριος. Και ο Ιωάννης αρχίζει: "ά εωράκαμεν και ά ακηκόαμεν και αι χείρες ημών ήγγισαν" δηλ. δηλώνει ότι δεν είναι τυχαίος αλλά αυτόπτης και αυτήκοος όσων γράφει. Είδε τον Κύριο, τον άκουσε, τον είδε σταυρωμένο και αναστημένο. Κάπου ο Απ. Παύλος παρουσιάζει ως γνησιότητά του "τα στίγματα του Χριστού φέρω" και πολλά παρόμοια. Αυτά μαζί με την πίστι, τη διδασκαλία, τις πράξεις, είναι οι συστάσεις, η εν Χριστώ πιστοποίηση της γνησιότητος και του κύρους των χριστιανών ανδρών, και τα τονίζουν οι Απόστολοι.

      Οι επιστολές ΣΑΝ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕ ΣΗΜΕΡΑ, τα δημοσιεύματα, οι αγώνες, ο εν Χριστώ βίος, η ιστορία, τα σημάδια των συκοφαντιών και διωγμών (κι από αδελφούς), αποτελούν εκτός από ιστορικές πηγές για τα ιστορικά γεγονότα μιας εποχής, τι συνέβαινε στην ιεραρχία, τι μεθοδευόταν στα ανώτατα κλιμάκια των πατριαρχείων, πώς σκεφτόταν ο λαός, αποτελούν και στοιχεία της πραγματικής εν Χριστώ ταυτότητάς σας.

      Και για να αλλάξω το θέμα, σε εκείνο που ταλανίζει τον λαό, με αυτή την εν Χριστώ ταυτότητα ταυτιζόμαστε οι Χριστιανοί κι όχι με την Κρατική, τη χάρτινη ή πλαστική κάρτα με τσιπάκι. Αν ταυτιζόμασταν με την Κρατική κάρτα του Πολίτη, όταν τυχόν χανόταν, θα χανόμασταν κι εμείς. Αλλά δεν ταυτιζόμαστε! Και αν την απωλέσουμε το Κράτος εκδίδει άλλη. Πόσοι και πόσοι έχουμε αλλάξει ταυτότητα και πήραμε άλλη ταυτότητα με άλλο αριθμό ταυτότητας.

      Διαγραφή
    4. Πως εφυγαν;
      Μνημονευοντες και συλλειτουργουμενοι με τους Οικουμενιστες και ταφεντες απο τους Οικουμενιστες. Αυτη ειναι η αληθεια ολοκληρη χωρις περιφτιασιματα.
      Με απειρο σεβασμο και αγαπη και στους δυο, δεν εννοω και τον πρωτο, εκεινον ο Θεος να τον λυπηθει.

      Διαγραφή
    5. Κε Οδυσσέα με άπειρη αγάπη και σεβασμό στο πρόσωπό σας, ας μην προτρέχουμε στην κρίση του Θεού.

      Ο μεν π.Αυγουστίνος ήταν υπέργηρος, εκτός θρόνου αλλά και με προβλήματα "εντός", απαγορευτικά να ελέγξει τους εκτός διότι ως τίμιος θα έπρεπε πρώτα να καταγγείλει τους εντός κι έπειτα να διακόψει μνημόνευση των εκτός. Ήδη το 1993 που του γράψατε την επιστολή ήταν 86 ετών. Αν όταν το ποτήρι ξεχείλισε ήταν αρχιμανδρίτης 50 ετών, ξέρουμε τι θα έκανε. Ο δε Ν.Σωτηρόπουλος εκοιμήθη "αφορισμένος", δηλ, εξ ορισμού αποτειχισμένος που πάντοτε ομολογούσε Ορθόδοξα και κατήγγελλε τους αιρετικούς.

      Επί πλέον: Γιατί δυο μέτρα και δυο σταθμά;
      "όπως εφυγαν" "μνημονευοντες και συλλειτουργουμενοι με τους Οικουμενιστες και ταφεντες απο τους Οικουμενιστες".
      "Αυτη ειναι η αληθεια ολοκληρη χωρις περιφτιασιματα" και για έναν μοναχό και έναν ιερομόναχο που επιπλέον αγιοποιήθηκαν από Οικουμενιστές.

      Διαγραφή
    6. Ο Θεός να λυπηθεί εσένα και τον Τρικαμηνά και όχι τον αείμνηστο ΣΤΕΡΓΙΟ ΣΑΚΚΟ!

      Εντάξει;

      Διαγραφή
    7. Δεν ξερω ποιος εισαι, ουτε και με ενδιαφερει αλλα εισαι δειλος και ανανδρος αφου κρυβεσαι πισω απο ανωνυμια, ψευτοσακκοχριστιανε.
      Μην μου τον θυμιζιεις εκεινον γιατι ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι μου και μην ανοιξω το στομα μου, ενταξει;
      Ξου.

      Διαγραφή
    8. Οσον αφορα τον πατερα Τρικαμηνα, πλενε το στομα σου οταν αναφερεις το ονομα του, ενταξει;
      Κοιμωμενε τα μεσανυχτα, ακους;
      Χαμενα κορμια που θα τολμησετε καλοπερασασκηδες να μιλησετε για ενα ΘΑΥΜΑ ασκητικο ανθρωπο και Αγωνιστη και ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ της Πιστεως.
      Εξω βεβηλοι απο το Σωμα της Εκκλησιας του Χριστου εσεις τα κατακαθια που γυροφερνετε πισω ή κατω απο τα ρασα τυχαρπαστων και τυχοδιωκτων.

      Διαγραφή
    9. Σχολιαστά 24 Σεπτεμβρίου 2016 - 10:51 π.μ.
      Τον π. Ευθύμιο γιατί τον ανακατεύεις; Δεν έχει καμμία σχέση, ούτε γνωρίζει καν και οπωσδήποτε δεν έχει προσωπική εμπειρία του θέματος!!!

      Ούτε στο ιστολόγιο "αποτείχιση" επί χρόνια αναγνώστες διαβάσαμε κάτι, ούτε και ο Οδυσσεύς έγραψε για όνομα, ούτε τώρα ούτε τόσα χρόνια και δεκαετίες, πλην στην απάντηση που προκάλεσες. Κανένας δεν έθιξε το ίνδαλμά σου, εκείνον που κάποτε όλοι πίναμε νερό στο όνομά του ως διδασκάλου και προφήτου και τραγουδούσαμε "διδάσκαλε που μένεις; Αγ. Σοφίας ..". Κατανόησες,,,
      Ο καθένας ανάλογα με τα προσωπικά του βιώματα και τεκμήρια, πήρε θέση προ ετών κι έκτοτε σιγή ιχθύος για να μη σκανδαλιστεί ο κόσμος, γραμμή που τήρησε ο π.Αυγουστίνος. Και μετά από τόσα χρόνια, ο Οδυσσέας έχει γράψει ότι αγαπάει Χριστιανικώς όλους τους επιζώντες, παρά τις ποικίλες διαιρέσεις.

      Οδυσσέα η σωφροσύνη επιτάσσει να μην ανοίξεις το στόμα σου, διότι θα είναι αντιπερισπασμός χωρίς λόγο και όφελος. Ο π.Αυγουστίνος έδωσε την δίκαια λύση αλλά δεν θέλησε να μάθει ο πολύς κόσμος για σκάνδαλα, όσο ζούσε. Υποθέτω ότι αυτά τα γεγονότα, ευνούχισαν την αγωνιστικότητά του προς τους εκτός. Τον κατέβαλαν. Του στέρησαν τη λαλιά. Στο ιστολόγιο Αυγ. Καντιώτης" μόνο για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα υπάρχει ακροθιγώς και συγκεκαλυμμένα μια αναφορά.

      Διαγραφή
    10. Koιταξε αδελφε,
      εγω δεν μιλαω για τα γνωστα εν τοις Ιεροσολυμοις ιδιαιτερα τις επιστολες του π. Αυγουστινου, μια πολυ παληα και μια προς Μυρου που ειναι και η ΦΟΒΕΡΟΤΕΡΗ.
      Ο πατηρ Αυγουστινος δεν ηταν ποτε αστηρικτος, αλλα ερευνουσε προσωπα και πραγματα σε βαθος, ιδιαιτερα το περιβαλλον του και τους ανθρωπους του.
      Ενας Αγγελος του Ουρανου πραγματικος, ενας ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ, εμελλε να πικραθη οσο κανενας αλλος οταν ακομα ζουσε.
      Εγω ομιλω για, την πριν και μετα, οικογενειακη μου περιπετεια και την καταλυτικη, κακη, κακοτατη συνδρομη του εν λογω προσωπου.
      Ο Θεος να τον συγχωρηση για το εγκλημα του το μεγαλο.

      Διαγραφή
    11. Συγγνώμη. Δεν το γνώριζα.

      Ο σχολιαστής 24 Σεπτεμβρίου 2016 - 4:59 μ.μ.

      Διαγραφή
  6. Για τους παλαιοημερολογίτες καλά τα λέει ο Οδυσσέας.
    Έκαναν Δόγμα το Ημερολόγιο πολλοί απο αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ημερολόγιο δεν είναι Δόγμα. Αρκετοί εκλεκτοί του παλαιού αναφέρουν πως η αλλαγή του ημερολογίου ήταν το όχημα για την οικουμενιστική εξέλιξη. Το επιχείρημα όμως, θα ήταν απόλυτο εάν δεν ακολουθούσαν το παλαιό μονές, πατριαρχεία κι εκκλησίες που οικουμενίζουν.

      Καιρός να παραμερίσουμε τον δεσποτισμό, τον οπαδισμό και τον γεροντισμό, να παύσουμε να λέμε "Εγώ είναι του Παύλου" "εγώ είναι του Απολλώ", να ομολογούμε όλοι Κύριον Ιησούν Χριστόν και αναλλοίωτη την Καινή Του Διαθήκη, να κάνουμε την κοινή μας Πίστι πράξη και τουλάχιστον όλοι οι Ορθόδοξοι να ενωθούμε εις μίαν Εκκλησίαν χωρίς διαιρέσεις και σχίσματα.

      Τότε, θα επέλθει το Θαύμα!

      Διαγραφή
    2. Οταν εχεις ξεροκεφαλους σαν τον καλο πατερα Βαϊο και καποιον αλλον ...αμφισβητουμενο για πολλα, να επανααρχισουμε εδω και τωρα να εφαρμοζουμε το παλαιο, πως να ενωθουμε;
      Εγω τους καλω να ρθουν να λειτουργησουν στον Αγιο Μαρκο και να διαβασουν τα παντα με το παληο και εκεινοι αρνουνται με δαιμονικο πεισμα.

      Διαγραφή
  7. Εγω αγαπω τους του παλαιου τους μη φανατικους και μη υβριστες και μη αιρετικους, γιατι εν τελευταια αναλυσει εκαναν και εκεινοι και καποιοι ελαχιστοι τον συνεχιζουν, εναν Αντιοικουμενιστικο Αγωνα.
    Μεχρι και παρεξηγουμαι απο τους εν Χριστω δικους μου αδελφους οτι ειμαι Κρυπτοπαλαιοημερολογιτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάποια στιγμή, εσείς ή κάποιος εκ των εκλεκτών του Π.Η. (εμπιστεύομαι 100% τον κο Δ.Κάτσουρα) ας μας ενημερώσει συνοπτικά με κάποιο άρθρο, για την εξέλιξη μετά τον διαχωρισμό. Ποιες παρατάξεις είναι και τι πρεσβεύει κάθε μία ειδικά ως προς την εγκυρότητα των μυστηρίων του Ν.Η.
    Συζητώντας, άλλοι μου λένε ότι τα θεωρούν έγκυρα ενώ άλλοι τα θεωρούν άκυρα. Δηλαδή, ξαναβαπτίζουν έναν του Ν.Η. αν προσέλθει στους ΓΟΧ; Ή μόνο για τη Θ.Κοινωνία λένε ότι είναι άκυρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι τοσες πολλες οι ομαδες των γοχ που θα τρελλαθεις να τις απαριθμησειςο κ κατσουρας φερεται ως ο διασπασας την ματθαικην παραταξιν μοναχος ι μ , μετ, σωτηρος κουβαρα αττικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ θερμά για την απάντηση. Προσεύχεστε και υπέρ ημών που ενίοτε είμαστε "απόλυτοι".

      Διαγραφή
  10. Προχθές Πέμπτη, στις 2.21 μ.μ. είχαμε φθινοπωρινή ισημερία. Αυτό δείχνει η Αστρονομία, που βρίσκει πότε ο Ήλιος τέμνει τον ουράνιο ισημερινό.
    Και βέβαια αυτή η ενέργεια είναι του Δημιουργού του Σύμπαντος Κόσμου και όχι των ανθρώπων.
    Αυτή την ενέργεια την παραδέχονται οι ΓΟΧ ή λένε ότι αυτό θα γίνει μετά από 13 ημέρες;
    Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί,κ.Καρδάση,οι Πρωτοπασχίτες ήταν αιρετικοί και οι Παλαιοημερολογίτες είναι σχισματικοί;Υπάρχουν διαφορές σε Πρωτοπασχίτες και Παλαιοημερολογίτες;;Έκαναν λάθος οι Ρώσοι της Διασποράς που κοινωνούσαν με τους Γ.Ο.Χ ή όχι;;;Αποτείχιση μπορούν να κάνουν οι Ορθόδοξοι λόγο Πασχαλίου(σε δέκα χρόνια θα εορτάζουμε Πάσχα με τους Παπικούς για πάντα,κάθε χρόνο παρεούλα);;;;Μετά την ψευδοσύνοδο της Κρήτης μνημονεύεις Βαρθολομαίο και αιρετική σύνοδο Ελλάδος;;;;;

      Διαγραφή
  11. Δυστυχώς, δεν απαντάς στο ερώτημά μου.
    Μάλλον θέλεις να το αποφύγεις, γιατί συναισθάνεσαι το λάθος σου.
    Εγώ σε ρωτάω συγκεκριμένα και συ με μπερδεύεις με άλλα πράγματα.
    Αλλά τι να κάνουμε; Αυτή είναι η γνωστή τακτική των ΓΟΧ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ερώτημά σου;Αυτό δεν έχει σχέση με το ημερολόγιο(μπαρούφα είναι).

      Διαγραφή
  12. Α! Έτσι νομίζεις, ότι είναι μπαρούφα και δεν έχει σχέση με το ημερολόγιο;
    Μα εγώ την Πέμπτη έχω 22 και εσύ 9 Σεπτεμβρίου και όταν εσύ θα έχεις ισημερία στις 22, εγώ θα έχω 5 Οκτωβρίου.
    Μου φαίνεται, ότι δεν έχεις καταλάβει, ότι εσύ και οι όμοιοί σου πάτε να διορθώσετε το Δημιουργό του σύμπαντος κόσμου, γιατί δεν τα έχει φτιάξει καλά.
    Άξιοι της τύχης σας είσαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου