Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2016

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του 1993 που ...την εφαγε το μαυρο σκοταδι.

Βαρθολομαιϊκος ρασολυκος αρχιμανδριτης, συντρωγων εις πατριαρχικην τραπεζαν και με το αγιο μυρο ανα χειρας, το παιζει ως Αρχιπεντηκοστιανος εις Θεσσαλονικην.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του 1993 που 
...την εφαγε το μαυρο σκοταδι.


 Διαβαστε την καταγγελια που εγινε το 1993 και θα τα καταλαβετε ολα. Εκεινο μονο που επεξηγω ειναι οτι το Φαναρι την καταγγελια την εγραψε στα κατυματα των υποδηματων του, οπως κανει και για το καθε τι. Δεν θελουν καμμια ενοχλησι οι Μαχαραγιαδες του Βοσπορου. Κατα τα αλλα θελουν να γινουν εποπται και των Νεων Χωρων. Καταλαβαινετε πως θα μας αντιμετωπιζουν οι ....Σουλτανογενητοι αχρηστοι Φαναριωτες;
Kαι οχι μονον. Πληροφορηθηκα οτι καποιος δικος τους κληρικος, οταν τους κατηγγειλε καποιον μητροπολιτη του κλιματος τους (γνωστον εις εμενα), για σεξουαλικα ατοπηματα, υστερα απο λιγες μερες τον .....ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ!!! Τι ειπατε; Φαντασιες;
Να πουμε και αλλα, να παρουσιασουμε και φωτογραφιες; Το θελετε;

26 σχόλια:

  1. ο οικουμενικος πατριαρχης της υπ ουρανον ορθοδοξιας δεν εχει χρονο να ασχοληθει με φαντασιωσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΑΔΕΡΦΕ ....

      Διαγραφή
    2. Τι ειπες ρε σκοταδι, φαντασιωσεις;
      Ποιες ειναι οι φαντασιωσεις;
      Αυτα που ειδα με τα ματια μου και στα οποια ημουνα παρων;
      Αν σε χαρακτηρισω ηλιθιο, θαχω αδικο;

      Υπαγε οπισω μου Φαναριωτικε Σατανα.
      Οτι ουκ ει του Θεου, αλλα του Σατανα και των Σατανανθρωπων του που εσυ κανεις οτι δεν τους γνωριζεις.

      Διαγραφή
    3. Θελεις να σου στειλω στην Βαβανατσιο μανταμ του Φαναριου, που ο πατρονας σου την ανακηρυξε ....βακτηρια του;
      Μπορεις να μας δειξης ποια ειναι η ...βακτηρια του;
      Εσυ ξερεις σιγουρα, την ξερουν και οι Τουρκαλαδες.

      Διαγραφή
    4. ΣΤΟΝ 2.10 ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΤΙ ΜΕ ΒΡΕΙΖΕΙΣ ? ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙΣ ...ΜΠΡΑΒΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

      Διαγραφή
    5. ΕΓΩ ΣΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟ ΜΠΡΑΒΟ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΤΡΟΦΗ...

      Διαγραφή
    6. Φιλε σου ζητω συγγνωμη αν σε παρεξηγησα.
      Νομιζω οτι οπως τογραψες πιστεψα οτι επιβεβαιωσες τον πρωτο σχολιαστη, που μαλλον ειναι τσιρακι του Βαρθολομαιου, νομισα οτι εισαι ο ιδιος σχολιαστης, επειδη εκει δεν εκανες την διευκρινσι και ειχες τελεια και οχι αλλο στιγμα, αρα ησουνα σαν καταφατικος, δηλαδη επιβεβαιωσες τα πρωτα, του πρωτου.
      Τελος παντων η παρεξηγησι πιστευω λυθηκε.

      Διαγραφή
    7. ΟΛΑ ΚΑΛΑ . ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΓΡΑΜΑΤΑ ΑΠΛΩΣ ΕΙΜΟΥΝ Ο ΑΜΕΣΩΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΤΟΥ 2.10 ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ! Ο ΘΕΟΣ ΜΕΘ'ΗΜΩΝ !!

      Διαγραφή
  2. Οικουμενικός; Τι ταπεινή φαντασίωση άνθρωπέ μου!!! Γράψε Γαλαξιακός ή Συμπαντικός, μήπως και βρει χρόνο να ασχοληθεί.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανάλογο περιστατικό, με πρωταγωνιστή τον συγκεκριμένο κληρικό (άραγε ζή και που ανήκει τώρα) περιγράφει σε βιβλίο του ο Κων/νος Σιαμάκης. Επιφυλάσσομαι αν το βρω να σας το αντιγράψω.

    Ένα δυο χρόνια από την ανάγνωση του βιβλίου, διάβασα σε εφημερίδα της Θεσ/κης ότι "Ο Ορθόδοξος αρχιμανδρίτης Π. θα ομιλήσει την ...ημερομηνία - ώρα- στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης" (δεν θυμάμαι αν η ομιλία θα γινόταν στη θεολογική Σχολή ή αλλού). Πάραυτα τηλεφωνώ στα γραφεία της Μητρόπολης, ο γραμματέας με παραπέμπει στον αρμόδιο επί των αιρέσεων, τον μακαρίτη πρωτοπρεσβύτερο π.Δημήτριο Βακάρο και μόλις του τα ανέφερα, μου λέει "έχουμε γνώση, έχουμε γνώση"!. Έπειτα έμαθα ότι η ομιλία, τουλάχιστον η προγραμματισμένη δεν έγινε.

    Δεν λέει φαντασιώσεις ο κος Οδυσσέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Κωνσταντίνου Σιαμάκη ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ Θεσσαλονίκη 1985" Σελ. 55-57. Αναφέρει ότι η ομιλία του Παπαστεφάνου έγινε στη Θεσσαλονίκη, στο Εμπορικό Επιμελητήριο πριν το 1985 και ο αρχιμανδρίτης είχε έρθει αεροπορικώς από Η.Π.Α. Ήταν "ένας κατ' αρχήν μεν "ορθόδοξος" αρχιμανδρίτης, στην πραγματικότητα δέ μεγάλο στέλεχος "της παγκοσμίου εκχύσεως του αγίου Πνεύματος". Στο επιμελητήριο είχαν προσέλθει αιρετικοί αλλά και περίεργοι.

      Το κείμενο είναι σε πολυτονικό, αρκετά μεγάλο και δύσκολο να αντιγραφεί. ο Δρ Κ.Σιαμάκης ήταν παρών και περιγράφει περιστατικά αντίστοιχα με εκείνα που περιγράφει ο κ. Οδυσσέας, μάλιστα έκανε μια έκθεση που μετεβιβάσθη προς επίσκοπο κι είχε την εντύπωση πως με εισήγηση του επισκόπου ο αρχιμανδρίτης είχε καθαιρεθεί αλλά, γράφει, δεν είναι και βέβαιος (1985).

      Παρ' όλα αυτά ως ορθόδοξος αρχιμανδρίτης παρουσιάστηκε ο Ευσ. Παπαστεφάνου, λίγα έτη μετά το 1985 όπως μαρτυρεί ο γράφων, με βάση διοργάνωση Ομιλίας και ως Ορθόδοξος αρχιμανδρίτης με ράσα και γένεια παρουσιάστηκε το 1993 όπως μαρτυρεί ο κ.Τσολογιάννης Οδυσσέας.

      Διαγραφή
  4. κ οδυσσεα δεν ειναι καλο να ανασυρομε απο το παρελθον τετοιες αμαρτωλες καταστασεις οι οποιες δεν ωφελουν την αθανατη ψυχη μας και σκανδαλιζουν τους αναγνωστες σας οι οποιοι ισωςνα ειναι και αδιαφοροι
    αλλωστε δεν γνωριζομε το τελος που ειχαν αυτοι τους οποιουςκατηγορουμε ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ ΠΡΟΣΧΟΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ειναι αυτα που λες;
    Φοβασαι να μην ...ταραξουμε, τον εν κραιπαλη και μεθη διαβιουντα λαον;
    Να μην τον απασχολει τιποτα;
    Μαλλον η γνωσι αυτων ωφελει την αθανατη ψυχη μας και οχι η ...αναπαυσι μας.
    Η γνωσι της ιστοριας επιφερει γνωσι και ευθυνες, ναι, αλλα εχουμε το δικαιωμα βλεποντες την σημερινη καταληξι των εκκλησιαστικων πραγματων να μην πληροφορουμαστε το ξεκινημα και την εξελιξι τους;
    Δεν γνωριζεις φιλε, οτι οποιος δεν ξερει την ιστορια του και δεν διδασκεται απο αυτην, δεν αξιζει να ζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νομιζω οτι εχεις σκληροτητα ενθυμουμαι το μικρο φυλλαδιο οι φυλακες που εξεδιδες.. τον αειμνηστον κυρον κλεοπαν τον ειχες στησεις στο αποσπασμα.....επηρες την κρισιν απο τα χερια του χριστου ο οποιος ελεγε ου γαρ ηλθον ινα κρινω τον κοσμον αλλα ινα σωσω τον κοσμον δεν αντιδικω μαζι σου αλλα νουθετω..... ο αυτος σχολιαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοιταξε,
    μαλλον εχεις μεσανυχτα απο τα εκκλησιαστικα και μαλλον κλινει η καρδια σου να υποστηριζεις τους παρανομους και τις παρανομιες.
    Φαινεται εσυ διαβαζεις αλλο ...Ευαγγελιο και εγω το Ευαγγελιο της Εκκλησιας, των Αγιων και των Πατερων.
    Ποια ειναι η δικη σου ηθικη, ηθελα ναξερα.
    Ο επισκοποκεντρισμος, ή η Χριστοκρατια μεσα στην Εκκλησια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γιατι δεν αναφερεις περι του περιοδικου σου ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1/2 Καίτοι "πεντηκοστιανών πεποιθήσεων", απεβίωσε πρόσφατα ως Ορθόδοξος αρχινανδρίτης, ιδρυτής διαφόρων ομάδων όπως "Ορθόδοξη Χριστιανική Αδελφότητα τού Αγίου Συμεών τού Νέου Θεολόγου", "Χριστιανική Ορθόδοξος διακονία ο Αγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος".

    ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΡΥΞ" ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ 14 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016
    Απεβίωσε ο Αρχιμανδρίτης Ευσέβιος Παπαστεφάνου αρχηγός της κίνησης των χαρισματούχων και αναγεννητών.

    Από Sofianos - 14 Ιούνιος, 2016

    ΒΟΣΤΩΝΗ. Απεβίωσε σε ηλικία 92 ετών, ο Αρχιμανδρίτης Ευσέβιος Παπαστεφάνου στο Ιεραποστολικό του Κέντρο που είχε ιδρύσει στην πόλη Miramar Beach της Φλόριδας, από το οποίο δίδασκε τη χαρισματική και αναγεννητική θεωρία της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

    Ο αείμνηστος γεννήθηκε στην πόλη στο Fondulac του Ουισκόνσιν το 1924, σπούδασε στη Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού Βοστώνης, στο Πανεπιστήμιο του Michigan, στην Αγγλικανική Θεολογική Σχολή της Nasota Ουισκόνσιν, στη Ρωσική Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή του Αγίου Βλαδιμήρου στη Νέα Υόρκη και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, από όπου αποφοίτησε το 1953.
    Η Θεολογική Σχολή Αθηνών αρνήθηκε να δεχθεί τη διατριβή του για τον Απόστολο Μακράκη, ο οποίος έδρασε εν πολλοίς στο Σικάγο και ο οποίος δίδασκε το λεγόμενο «τρισύνθετο» του ανθρώπου, συγκεκριμένα σώμα, ψυχή και πνεύμα. Τελικά ο αείμνηστος π. Παπαστεφάνου υπέβαλε τη διατριβή του στο General Theological Seminary της Νέας Υόρκης.
    Το 1950 χειροτονήθηκε διάκονος και το 1953 πρεσβύτερος. Το 1955 διορίσθηκε υποδιευθυντής της Θεολογικής Σχολής της Βοστώνης όπου δημιουργήθηκε πρόβλημα με καθηγητές και φοιτητές λόγω των διδασκαλιών του περί Αποστόλου Μακράκη, ενώ άρχισε να δημιουργείται η λεγόμενη απόκλιση των «Μακρακιστικών». Ενώ υπηρετούσε ως καθηγητής στη Σχολή συνάμα ιερουργούσε σε διάφορες κοινότητες της Μασαχουσέτης μία εκ των οποίων ήταν και του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στο Γούμπερν.
    Το έτος 1968 εξέδωσε το περιοδικό «The Logos» με σκοπό την «ανόρθωση της Ορθοδόξου Εκκλησίας», χρησιμοποιώντας «ιάσεις» και «απελευθερώσεις» με τη «δύναμη τού Αγίου Πνεύματος» για την ανόρθωση της Ορθοδόξου Εκκλησίας, δίπτυχο, ενώ το 1972 όταν ο αείμνηστος Αρχιεπίσκοπος Ιάκωβος του διαμήνυσε ότι δεν προτίθετο να τον συστήσει για να γίνει Επίσκοπος, ο π. Παπαστεφάνου από μόνος του δημιούργησε το κίνημα για τη χαρισματική ανανέωση της Ορθοδοξίας, βασικώς κατ’ απομίμηση Προτεσταντικών προτύπων. Ισχυριζόταν μάλιστα ότι ο ίδιος ο Θεός του είχε αναθέσει αυτή την αποστολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 2/2 Το 1973 οργάνωσε στο Ντιτρόιτ του Μίσιγκαν χαρισματική συνέλευση στην οποία συμμετείχαν περί τα 150 άτομα. Κατά την ίδια δεκαετία, η κίνηση μεταφέρθηκε στην Ελλάδα. Το 1976 ζήτησε άδεια από τον Αρχιεπίσκοπο της Ελλάδος να περιοδεύσει τη χώρα για να αναγεννήσει την Εκκλησία, αλλά η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν του το επέτρεψε. Πήγε στη Θεσσαλονίκη όπου έκανε διαλέξεις και συγκεντρώσεις με τη βοήθεια διαφόρων ατόμων τα οποία διάκειντο προς τους Πεντηκοστιανούς.
    Ο τότε επίσκοπος Πίτσμπουργκ Μάξιμος τού διεμήνυσε στις 20 Ιουλίου του 1983 ότι δεν μπορούσε πλέον να τον κρατήσει στη δικαιοδοσία της Μητρόπολης λόγω των κακοδοξιών του. Στην επιστολή κατακρίνεται ιδιαίτερα η άποψη τού Παπαστεφάνου για τη «δεύτερη πεντηκοστή», η οποία υποτίθεται ότι έλαβε χώρα στην Καλιφόρνια το 1906 και η διδαχή για το άγιο χρίσμα, το οποίο κατά τον Παπαστεφάνου, σε όσους δεν το έλαβαν, δίδεται «απ’ ευθείας από το Αγιο Πνεύμα», χωρίς μεσολάβηση της Εκκλησίας.
    Ο π. Παπαστεφάνου ίδρυσε ομάδες με διάφορα ονόματα, όπως «Ομάδες Χαρισματικής Βιβλικής Αδελφότητος», «Βιβλικής Μελέτης και Προσευχής», ενώ τα τελευταία χρόνια είχε δημιουργήσει την κίνηση «Ορθόδοξη Χριστιανική Αδελφότητα τού Αγίου Συμεών τού Νέου Θεολόγου» και «Χριστιανική Ορθόδοξος διακονία ο Αγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος» στην πόλη Miramar Beach της Φλόριδας την οποία στήριζε οικονομικώς από δωρεές των οπαδών του και τις πωλήσεις των βιβλίων του. Είχε εξαπλώσει την κίνησή του και στην Αφρική.
    Ο αείμνηστος Αρχιεπίσκοπος Ιάκωβος προτίθετο να τον παραπέμψει για καθαίρεση, πλην όμως υποχώρησε για την πρόληψη διαιρετικών καταστάσεων...(...)

    http://www.ekirikas.com/απεβίωσε-ο-αρχιμανδρίτης-ευσέβιος-πα/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α) Δεν είναι κακό να πληροφορηθεί κάποιος τι αιρετικό πρέσβευε ο μακαρίτης Παπαστεφάνου, ένα περισσότερο που τυπικά ήταν ορθόδοξος αρχιμανδρίτης. Φανερά τα δίδασκε και τα έγραφε σε βιβλία.
    πηγή http://nikos-lastday.blogspot.gr/2009/06/blog-post_4563.html

    Στη δεκαετία τού 1960 εμφανίστηκε ένα δεύτερο κύμα πεντηκοστιανών: η κίνηση των «Χαρισματικών Χριστιανών». Χαρακτηριστικό της νέας κίνησης είναι ότι οι οπαδοί της δεν απεκόπτοντο από την Εκκλησία στην οποία ανήκαν, άλλα παρέμεναν σ' αυτή με σκοπό να την αναγεννήσουν.
    ...
    ...
    Στο χώρο της Ορθοδοξίας η κίνηση διαδόθηκε από τον αρχιμανδρίτη της Αρχιεπισκοπής Αμερικής Ευσέβιο Παπαστεφάνου. Εκτός από τις ομάδες που σχηματίσθηκαν γύρω από τον Παπαστεφάνου, στη χώρα μας προβάλλεται σαν «ορθόδοξη» χαρισματική κίνηση και η «Πανελλήνια Αδελφότητα Χριστιανική Αναμόρφωση» (ΠΑΧΑ).
    Οι χαρισματικοί αναγνωρίζουν την «κλασσική πεντηκοστιανή Εκκλησία» σαν «πρόδρομο και εμπνευστή» (Παπαστεφάνου, Η παγκόσμιος έκχυσις 144-145). Το κτίριο της Azusa Street στο Los Angeles παρομοιάζεται με το Σπήλαιο της Βηθλεέμ, επειδή από το χώρο εκείνο «έμελλε να προέλθει η νέα δύναμις, διά τον απεγνωσμένο χριστιανικό κόσμο, όπως άλλοτε ο Στάβλος της Βηθλεέμ έγινε η πηγή και απαρχή της ελπίδος και λυτρωτικής δυνάμεως διά τον ψυχικώς πεινώντα και διψώντα άνθρωπον» (Παπαστεφάνου, Η παγκόσμιος έκχυσις 149-150).
    Σε έντυπο τού «Χαρισματικού Κέντρου τού Μονάχου» αναφέρεται: «Βλέπουμε στην κίνησή μας όχι το έργο μιας οργάνωσης, αλλά την ισχυρή δράση τού 'Αγίου Πνεύματος, που αποσκοπεί να ενώσει τη διαιρεμένη χριστιανοσύνη. Γι’ αυτό και στη χαρισματική κίνηση τονίζεται όχι εκείνο που χωρίζει, άλλα αυτό που είναι κοινό στις χριστιανικές μας ομολογίες». Αυτό το «κοινό» είναι τα χαρίσματα τού Αγίου Πνεύματος, που κατά την κίνηση αποτελούν σήμερα εμπειρία εκατομμυρίων ανθρώπων. Αυτή η εμπειρία δημιουργεί στους επί μέρους πιστούς πνευματική «ανανέωση», η οποία μεταβιβάζεται και στις επί μέρους Εκκλησίες.
    Ο κάθε πιστός αναγνωρίζει τον Ιησού σαν προσωπικό του Σωτήρα, παραδέχεται τη συγχώρηση των αμαρτιών μέσω τού αίματος τού Χριστού και κάνει τον Θεό επίκεντρο της ζωής του. Αυτό τον οδηγεί στην εμπειρία τού βαπτίσματος τού Αγίου Πνεύματος που υποσχέθηκε ο Χριστός (Ιω. ιδ' 14) και βιώθηκε κατά την πεντηκοστή.
    Οι συναθροίσεις των πιστών έχουν οικουμενικό χαρακτήρα και αφήνουν ελεύθερο χώρο για να εκδηλωθούν τα «χαρίσματα» τού Αγίου Πνεύματος και ιδιαίτερα η γλωσσολαλιά


    Ο Ευσέβιος Παπαστεφάνου, κληρικός της Αρχιεπισκοπής Αμερικής, γεννήθηκε στο Fondulac, Wisconsin (ΗΠΑ), το 1924, σπούδασε στη Θεολογική Σχολή της Βοστώνης, στο πανεπιστήμιο τού Michigan, στην αγγλικανική θεολογική σχολή της Nasota Wisconsin, στη Σχολή τού αγίου Βλαδίμηρου (ΝΥ) και στο πανεπιστήμιο Αθηνών, από όπου απεφοίτησε το 1953. Η Θεολογική Σχολή Αθηνών αρνήθηκε να δεχθεί τη διατριβή του για τον Απόστολο Μακράκη, την οποία τελικά υπέβαλε στο GENERAL THEOLOGICAL SEMINARY της Νέας Υόρκης.
    Το 1950 χειροτονήθηκε διάκονος και το 1953 πρεσβύτερος. Το 1955 διορίσθηκε υποδιευθυντής της Θεολογικής Σχολής της Βοστώνης και ήλθε σε προστριβές με τους φοιτητές λόγω των «μακρακιστικών» δοξασιών του. Διετέλεσε εφημέριος σε διάφορες κοινότητες της Αρχιεπισκοπής Αμερικής. Το 1968 εξέδωσε το περιοδικό «The Logos» με σκοπό την «ανόρθωση της Ορθοδόξου Εκκλησίας», χρησιμοποιώντας «ιάσεις» και «απελευθερώσεις» με τη «δύναμη τού Αγίου Πνεύματος» (Για την ανόρθωση της Ορθοδόξου Εκκλησίας, δίπτυχο). Το 1972 ανέλαβε την ηγεσία «τού κινήματος διά την χαρισματική ανανέωση της Ορθοδοξίας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Β) Ο ίδιος αναφέρει πώς ο σκοπός της νέας πεντηκοστής δεν είναι να καταστρέψει τις παλαιότερες εκκλησίες, συμπεριλαμβανομένης και της ορθοδόξου, αλλά να τις γεμίσει και να τις συμπληρώσει (The Logos 11-12/84,14). «Ο Κύριος μου έδωσε το μήνυμα: 'μείνε στην Ορθόδοξο Εκκλησία'» (The Logos 11-12/84,4).
    Τον Ιούλιο του 1973 οργάνωσε πλησίον του Detroit Michigan χαρισματική συνέλευση με τη συμμετοχή 120 ατόμων. Κατά την ίδια δεκαετία η κίνηση μεταφέρθηκε στην Ελλάδα. Το 1970 ο Παπαστεφάνου ήλθε στη χώρα μας και οργάνωσε συναθροίσεις σε αθηναϊκό ξενοδοχείο. Το 1976 εζήτησε άδεια από τον Αρχιεπίσκοπο της Ελλάδος να περιοδεύσει τη χώρα, όμως η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας δεν του το επέτρεψε. Επισκέφθηκε την Θεσσαλονίκη και δραστηριοποιήθηκε εκεί, βοηθούμενος από πεντηκοστιανούς κύκλους. Το 1984 ήλθε και πάλι στην Ελλάδα προσκεκλημένος από την «Διεθνή Αδελφότητα Επαγγελματιών τού Πλήρους Ευαγγελίου» και συνεργάσθηκε με κύκλους πεντηκοστιανών. Αργότερα δήλωσε πώς «εντυπωσιάσθηκε από τις πολλές αναγεννητικές κινήσεις» της χώρας μας (The Logos 11-12/84,5). Στην Ελλάδα ο Παπαστεφάνου συνεργάζεται με την «Πανελλήνιο Αδελφότητα Χριστιανικής Αναμορφώσεως» (ΠΑΧΑ).

    Στις έσχατες αυτές ημέρες, στις ημέρες της «ερημώσεως» της Εκκλησίας, παρουσιάζεται η μοναδική λύση, η «εσχατολογική διείσδυσις της θείας δυνάμεως», η ολοκληρωτική εκπλήρωση της προφητείας τού Ιωήλ β' 28 για παγκόσμια έκχυση τού Αγίου Πνεύματος. Αυτή η ολοκληρωτική εκπλήρωση της προφητείας, άρχισε στη δεκαετία τού 1960 με τη χαρισματική κίνηση (Παπαστεφάνου, Η παγκόσμιος έκχυσις 10-12). Η κίνηση αυτή αποκαθιστά τα χαρίσματα τού Πνεύματος και ιδιαίτερα το κήρυγμα εν Αγίω Πνεύματι, τη θεραπεία των ασθενών και την απελευθέρωση από ακάθαρτα πνεύματα (Παπαστεφάνου, Η παγκόσμιος έκχυσις 86).

    Ο Θεός κάλεσε τον Ευσέβιο Παπαστεφάνου να επιτελέσει αυτό το έργο. Σε ειδική «προφητεία» που ο ίδιος ο Θεός διακήρυξε με το στόμα κληρικού της κίνησης στην Αμερική αναφέρεται: «Διότι σε έχω καλέσει, υιέ μου, και έχω επιθέσει επάνω σου τώρα αυτό που έχω δώσει στους μαθητές μου. Συ θα αναζητήσεις εκείνους τους αγαθούς θησαυρούς, διότι ιδού πολλοί υπάρχουν εις την εκκλησίαν σου... Θα σε χρησιμοποιήσω και θα έλθουν σε σένα, λέγοντας, ευφράνθηκα με τη σωτηρία μου... Διότι, ιδού, πολλά από τα παιδιά μου, υπάρχουν που με έχουν αναζητήσει και δεν με έχουν εύρει. Περιπατούν στο σκοτάδι και τα μάτια τους έχουν τυφλωθεί. Αλλά εγώ σου λέγω, Έσο φως ανάμεσα τους και μέγα θα φανεί το φώς εκείνο και πολλοί θα έλθουν σε σένα λόγω της μαρτυρίας σου, λέγει Κύριος!» (Παπαστεφάνου, Η παγκόσμιος έκχυσις 120-121).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γ) Κατά την άποψη τού Ευσεβίου Παπαστεφάνου το βάπτισμα με νερό καθαρίζει τον άνθρωπο από την αμαρτία, αλλά τού αφήνει «κενόν». Με το άγιο μυστήριο τού χρίσματος, παρέχεται «το Άγιο Πνεύμα». Όμως εκτός από αυτό το «βάπτισμα τού Αγίου Πνεύματος» με υλικό μέσο (άγιο Μύρο), υπάρχει και η «αόρατη χρίση άνευ υλικού ελαίου», πράγμα που κάμνει ο Θεός με τους πιστούς των άλλων Εκκλησιών, «υπερπηδώντας» την «ιστορικήν ορθόδοξον εκκλησίαν» (Παπαστεφάνου, Η παγκόσμιος έκχυσις 26. 43. 213-214).

    Κατά τον Ευσέβιο Παπαστεφάνου «αυτές οι προτεσταντικές Εκκλησίες, οι οποίες εκ παραδόσεως δεν έχουν το μυστήριο τού χρίσματος σ' αυτήν την έσχατη ώρα, θα πάρουν τη χάρη, που αρχικά θεσπίσθηκε να παρέχει το μυστήριο. Οι πιστοί αυτών των Εκκλησιών θα λάβουν τη σφραγίδα της δωρεάς τού Αγίου Πνεύματος κατά την υπέρτατη κίνηση τού Θεού και τη θεϊκή παρέμβαση. Το χρίσμα θα είναι αόρατο, όπως ήταν την ημέρα της πεντηκοστής και όπως ήταν στην περίπτωση τού Κορνηλίου και κατά την πρώτη Αποστολική Εκκλησία, δεν θα χρειάζεται ορατό χρίσμα».
    «Με αυτό τον τρόπο ο Θεός παίρνει όλη τη δόξα, ο Χριστός παίρνει όλη την υπεροχή και κανένα γήινο εκκλησιαστικό κέντρο, ούτε η Ρώμη, ούτε η νέα Ρώμη αναγνωρίζεται σαν τόπος της προελεύσεως τού Αγίου Πνεύματος ή η ειδική μεσολάβηση της θείας χάριτος». Στην περίπτωση των Ρωμαιοκαθολικών και των άλλων εκκλησιών που έχουν το μυστήριο τού χρίσματος, αυτό το μυστήριο «θα επικυρωθεί» με το «έσχατο βάπτισμα τού Αγίου Πνεύματος», καταλήγει ο Παπαστεφάνου (The Logos, May-June 1983, σ. 13).

    Στη συνέχεια υποστηρίζει ότι το «εσχατολογικό αόρατο χρίσμα» θα το λάβουν και οι ορθόδοξοι, πράγμα που αποδεικνύει ότι αυτό δεν εξασφαλίζεται με το άγιο χρίσμα και επομένως το ιερό τούτο μυστήριο δεν έχει ουσιαστική σημασία! Το «βάπτισμα τού Αγίου Πνεύματος», λέγει ο Παπαστεφάνου, παρέχει στον πιστό «άκραν υγείαν σώματος και ψυχής, άλλα και ελευθερώνει τους έτι υπό το κράτος τού εχθρού ευρισκομένους ανθρώπους...». Το «πιστοποιητικό» ότι συντελέσθηκε έγκυρα το «βάπτισμα τού Αγίου Πνεύματος» είναι η γλωσσολαλιά, που εκδηλώνεται κανονικά «ευθύς αμέσως, ως πρώτη και αρχική έκφρασις της νέας ζωής» (Παπαστεφάνου, Η παγκ. έκχυσις 26-27. 108).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δ) Ο «βαπτισμένος με το Άγιο Πνεύμα» μπορεί πλέον «να κηρύξει, να θεραπεύει ασθενούντας, να εκβάλλει δαιμόνια, να καθαρίζει λεπρούς, να εγείρει νεκρούς... καθώς και ο Κύριος έπραξεν» (Παπαστεφάνου, Η παγκ. έκχυσις 26. 80). Σύμφωνα με την άποψη αυτή οι σωματικές ασθένειες είναι τού Διαβόλου• δεν είναι θέλημα Θεού. Κάθε ασθένεια είναι αποτέλεσμα αμαρτίας• δεν συντρέχει λόγος να ασθενήσει ο «αναγεννημένος χριστιανός», γιατί είναι τελείως απελευθερωμένος από τη δουλεία τού εχθρού. Όταν όμως ο άνθρωπος αμαρτήσει, τότε δημιουργεί «ανοίγματα» και εισέρχονται ακάθαρτα πνεύματα και φθείρουν την υγεία του χρησιμοποιώντας μικρόβια και βακτήρια (Παπαστεφάνου, Η παγκ. έκχυσις 65-66. 77-78).
    Η κίνηση υπογραμμίζει πώς το κήρυγμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας, που δεν συνοδεύεται από τα «σημεία» «στερείται χάριτος», αντίθετα συμβαίνει με το κήρυγμα των χαρισματικών στην Αμερική, που συνοδεύεται από «θεραπείες». Τούτο «δεικνύει την βαθμιαίαν αποκατάσταση της αποστολικής εποχής με την ευρείαν διάδοσιν της σημερινής χαρισματικής κινήσεως» (Παπαστεφάνου, Η παγκ. έκχυσις 32).

    Για την ιεροσύνη αναφέρεται ότι υπάρχουν δύο ειδών «ιερατικές διακονίες», η διά χειροτονίας και η «χαρισματική» που γίνεται «απ’ ευθείας εκ τού Θεού και όχι διά χειροτονίας» (Παπαστεφάνου, Η παγκ. έκχυσις 28).
    Η εσχατολογία των «ορθοδόξων χαρισματικών» συνοψίζεται στα εξής: Η «πόρνη Εκκλησία», που θα προέλθει από την ένωση στο ΠΣΕ υπό τον Πάπα, θα ενωθεί με την πολιτική εξουσία και θα κηρύξει διωγμό εναντίον των χαρισματικών. Οι πιστοί στην εμπειρία της «αναγεννήσεως» θα αρπαγούν από τον Κύριο, θα ακολουθήσει η «μεγάλη θλίψη» διαρκείας 7 ετών θα έλθει ο Χριστός με την εκκλησία στο όρος των ελαίων για την τελική κρίση (Παπαστεφάνου, Η παγκ. έκχυσις 206).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μετά από τόσα περί της διδασκαλίας του μακαρίτη, δεν μπορούν παρά να αναφερθούν έστω από μνήμης μερικά γραφέντα από τον Κων/νο Σιαμάκη (βλ.ανωτ.) .Κάτι αναφέρεται και από τον αδελφό του, τον Αρχιμ. Αθανάσιο Σιαμάκη στα άρθρα "Τα μείον του Προτεσταντισμού" για όσα έγιναν στο Εμπορικό Επιμελητήριο προ του 1985, παρόμοια με εκείνα που περιγράφει ο κ.Οδ.Τσολογιάννης στην Επιστολή. Παρά τα βιβλία, την επιστολή, κ.λπ. δρούσε ως Ορθόδοξος Αρχιμανδρίτης κι έτσι μάλλον εκοιμήθη.

    Είχε, γράφει ο Κ.Σ. υποσχεθεί ο Παπαστεφάνου έγχυση αγ.Πνεύματος στους προσερχομένους και 5-10 θαύματα. Το ακροατήριο ήταν πλήθος Πεντηκοστιανών αλλά και περίεργοι. Στην αρχή τους απεκάλυψε -με λίγο κρυφό καμάρι- ότι ήταν ένας ακόλαστος νέος, αλλά μετά από μια παρά λίγο θανάσιμη αρρώστεια άλλαξε και τώρα ζη αναμάρτητος. Προφανώς εννοούσε ότι η νόσος του επέφερε σεξουαλική ανικανότητα, από τα λόγια του και τα φερσίματά του έδινε την εντύπωση ότι και τα λογικά του ήταν λίγο "ξεκουνημένα". Έλεγε ότι έχει το σατανά συνεχώς πατημένο κάτω από τα σκέλη του, και γι' αυτό είναι πλέον αδύνατο ν΄αμαρτήση, ότι δίνει Πνεύμα Άγιο σε όποιον του το ζητήσει, ότι κάνει όποιο θαύμα θα θελήσει, ότι βγάζει δαιμόνια. Σε έναν μαύρο που του μίλησε από τα πίσω καθίσματα, του λέει: "-Ώ αδελφέ, είσαι από την άλλη άκρη του κοσμου, ΒΛΕΠΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ , κι όμως, βλέπω, μας πλημμυρίζει το ίδιο Άγιο Πνεύμα! Τί αγαλλίαση νοιώθω για τη συνάντησή μας εδώ!!!". Μετά από μια ώρα, ο Κων/νος Σ. διαπίστωσε, γράφει, ότι ο νέγρος ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΧΕ ΣΥΝΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΔΩ, ΑΛΛΑ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝΤΑΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΠΙΤΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. (συνέχεια). Έπειτα ο Κ.Σ. περιγράφει πώς ο Π. μαζί με τον μαύρο προσπαθούσαν να εξορκίσουν τα δαιμόνια και να θεραπεύσουν ένα μικρό παιδάκι που ήταν χαμηλής νοημοσύνης εκ γενετής.

    "Γύριζαν τριγύρω του αγριεμένοι λέγοντας ακατανόητα πράγματα, που ανάμεσά τους ξεχώριζα μόνο τη λέξη σπράιτ (=Πνεύμα άγιο ή "ακάθαρτο πνεύμα"). Προσπαθούσαν πολλή ώρα κι έβγαζαν κραυγές οι ίδιοι σα δαμονισμένοι, ενώ το ανάπηρο πλάσμα τους έβλεπε απαθές μ΄ένα ηλίθιο χαμόγελο κι έχυνε τα σάλια του σαν να τους κορόιδευε. Στο τέλος ο Παπαστεφάνου είπε στους γονείς οργισμένος: "Πάρτε το από δώ! κάνετε ένα σωρό θανάσιμα αμαρτήματα και γεννάτε μ' αυτά τέτοια παιδιά, κι ύστερα έρχεστε σ΄εμένα, κι έχετε την απαίτηση να σας το θεραπεύσω εγώ! Σταματήστε να αμαρτάνετε και τότε θα σας το θεραπεύσω". Οι γονείς το πήραν κι έφυγαν σα βρεγμένες γάτες"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο Αρχιμ. π.Αθανάσιος Σιαμάκης περιγράφει ένα άλλο περιστατικό της ίδιας εκδήλωσης αποκαλώντας τον Παπαστεφάνου Προτεστάντη και πρώην Αρχιμανδρίτη:

    http://www.symbole.gr/literature/religion/1218-prot-c

    "Πρὸ ἐτῶν ἀνακοινώθηκε ὅτι ὁ προτεστάντης Εὐσέβιος Παπαστεφάνου ἀπὸ τὴν Ἀμερικὴ ἐπρόκειτο γιὰ λίγες μέρες νὰ μεταβῇ στὴ Θεσσαλονίκη, ὅπου θὰ μιλοῦσε καὶ θὰ ἔκανε καὶ 5-10 θαύματα. Ἦταν πρώην ἀρχιμαν­δρί­της τῆς ὀρθοδόξου ἐκκλησίας καὶ ἀργότερα στέλεχος τῆς αἱρέσεως «τῆς παγκοσμίου ἐκχύσεως τοῦ ἁγίου Πνεύματος», μᾶλλον στέλεχος κάποιας πανθεϊστικῆς θρησκείας μὲ χριστιανικὸ ἐπίχρισμα. Κόσμος πολύς. Ἕνα ἀντρόγυνο ἔφερε τὴν κωφάλαλη 20χρονη κόρη τους νὰ τὴ θεραπεύσῃ ὁ Παπαστεφάνου. Ἡ νέα ἦταν κατὰ τὰ ἄλλα πολὺ ὡραία. Ὁ Παπαστεφάνου, ἀφοῦ ἔβαλε τὶς παλάμες του στὸ κεφάλι, στ᾿ αὐτιὰ καὶ χάιδευε ἐπίμονα τὰ μάγουλά της, φώναζε τὸ ὄνομά της καὶ ἔφερνε τὰ χείλη του κοντὰ στὰ χείλη της. Τὸ ἀποτέλεσμα ἦταν ἡ κοπέλλα νὰ παραμείνῃ ὅπως ἦταν κωφά­λαλη."

    Το ίδιο περιστατικο, όμως, ο Δρ.Κων/νος Σιαμάκης το περιγράφει πιο περιγραφικά: (Απομνημονεύματα σελ.56):
    "Ο Παπαστεφάνου ρώτησε: Ποιος θέλει Πνεύμα άγιο; "Εγώ, εγώ" φώναξαν όλοι. Αυτό το έδινε πιο εύκολα (από την αποτυχημένη θεραπεία του νηπίου). Περνούσαν όλοι και τους πασπάτευε τα κεφάλια. Τα χέρια του δούλευαν πάνω στα καφάλια των αντρών και γυναικών όπως τα χέρια εκείνων που κάνουν διαλογή αυγών ή ροδακίνων. Στις κοπέλες οι παλάμες του κοντοστεκόταν αισθητώς πιο πολύ, και δεν έλεγε να τραβήξη τα ξερά του από τα κεφάλια τους∙ είχε άλλωστε ταπεινωμένο το σατανά κάτω από τα σκέλη του. Στις θαυματουργίες του κράτησε τελευταία μια κωφάλαλη εικοσάχρονη κι ωραία κοπέλα. Την προσπάθησε πολλή ώρα, και παρά την αποτυχία του δεν αγανάκτησε καθόλου, όπως στο νήπιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. (συνέχεια). Έβαλε στην αρχή τα δάκτυλά του μέσα στ΄αυτιά της, γάντζωσε καλά, κόλλησε τις παλάμες του στα μάγουλά της, της τάτριβε, πλησίασε το στόμα του στο στόμα της, κι όλο της φώναζε: "Μαρία! Μαρία!". Και η Μαρία παρέμενε κωφάλαλη. Ευτυχώς γι΄αυτόν δηλαδή, διότι έτσι κατάφερε και τη χάιδεψε αρκετή ώρα και μόνο που δεν τη φίλησε στο στόμα. Τρόμαξε να ξεκολλήση από πάνω της. Και δεν έδωσε καθόλου στον αράπη, να δοκιμάση κι εκείνος λίγο το θαύμα. Ούτε τους γονείς της κοπέλας μάλλωσε, όπως το νηπίου. Πάντως σε όλη τη διάρκεια αυτής της προσπάθειας δεν είπε καμμία αντορθόδοξη φράση. Στο τέλος που είχαν μείνει λίγοι, σε μια στιγμή ο Παπαστεφάνου σαν να ήξερε τον Κων/νο Σ. του λέει "Ω αδελφέ" και ορμάει καταπάνω του να τον αγκαλιάσει. Εκείνος από σιχαμάρα αποτραβήχτηκε ενστικτωδώς και ο Παπαστ. έπεσε με φόρα σε μια ξύλινη πολυθρόνα. Παρά λίγο να σπάσει τη μύτη του.

    Γράφει ο Κων/νος Σ.: "Με βλέπουν οι άλλοι, αγριεύουν και μου λεν: "Ποιος είσαι σύ"; Έφυγα χωρίς καμμιά απάντησι, για να μη φάω και κανένα ξύλο. Δέν λέω για τις προσευχές που έκαναν, με τα πολλά "αλλελούγια" και τους παρατανυσμένους αναστεναγμούς. Αιρετικά φαινόμενα που φυτρώνουν σ΄όλες τις εποχές".

    Αυτά έχουν γραφτεί ήδη από το 1985. Η επιστολή του κου Οδυσσέα Τσολογιάννη προς το Πατριαρχείο είναι του 1993. Δεν ήξεραν. Δε ρώταγαν; Από τη διαδικτυακή έρευνα, δεν προκύπτει ότι ο μακαρίτης αποσχηματίστηκε, απεναντίας το δημοσίευμα του Εθνικού Κήρυκα της Ν.Υόρκης της 14-06-2016 αναγγέλλει τον θάνατό του, ως Ορθοδόξου Αρχιμανδρίτου, ενώ Ορθόδοξα ονόματα έχουν και ιδρύματα που ίδρυσε τα τελευταία χρόνια λ.χ. "Ορθόδοξη Χριστιανική Αδελφότητα τού Αγίου Συμεών τού Νέου Θεολόγου" και "Χριστιανική Ορθόδοξος διακονία ο Αγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος".

    ΕΠΙΛΟΓΟΣ:
    Τεκμηριώνεται ότι έχει αληθές νόημα ο Τίτλος:

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του 1993 που ...την εφαγε το μαυρο σκοταδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου