Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗ ΥΠΟΔΙΚΟΣ Ο ΥΠΟΓΕΙΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ


ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗ ΥΠΟΔΙΚΟΣ 

Ο ΥΠΟΓΕΙΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ



Ο ρολος του παντοτε σκοτεινος 
και ....παρασκηνιακος.

 Ολοι μαζι και ομοφωνα οι Αγιοι μας, λενε και διακηρυττουν την Μοναδικοτητα της Ορθοδοξιας μας ως της Μιας Αγιας Καθολικης Εκκλησιας του Χριστου.
Τις μερες αυτες με την συγκλησι της Ληστρικης συνοδου της Κρητης, παρεπιπτοντως γιορταζαν και δυο Ατλαντες της Ορθοδοξιας.
Ο Αγιος Ιουστινος ο Ποποβιτς και ο Αγιος Αθανασιος ο Κολυβας ο Παριος.
Τις θεσεις του Αρχοντοαγιου Ιουστινου Ποποβιτς τις καταχωρουμε συνεχως γιατι μας ειναι ιδιαιτερα αγαπητος και πολυφιλητος Αγιος ο Ιουστινος.
Τι λεει ομως και ο Αγιος Αθανασιος ο Παριος ο Κολυβας;  
Ακουστε τον και καμαρωστε τον. Ειναι ευθυς, αληθινος, κατηγορηματικος και καθετος και εκφραζει και ολους τους πριν απο αυτον και μετα απο αυτον Αγιους της Εκκλησιας:  
 

«Ακούσατε όλοι και μάθετε. 
Μία είναι, μία και μόνη η Εκκλησία.
Η Εκκλησία η αληθινή, η νύμφη η καλή και εκλεκτή, καθώς την ονομάζει ο νυμφίος της. 
Μία ειναι λέγω εκείνη εις την οποίαν αναπαύεται το Πνεύμα Του το Αγιον. 
Εις την οποίαν έχει αποταμιευμένους τους θησαυρούς των αγίων χαρισμάτων. 
Ποία είναι τούτη; 
Αυτή η εδική μας αγία μήτηρ, τούτ' έστιν η Ανατολική. 
Ναι, μία είναι η καθαρά και αγία Πίστις, η θεία και Θεώ ευάρεστος, αυτή δηλαδή η της Ανατολικής Εκκλησίας».
 

Ομως η αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν παρέμεινε πιστή και αμετακίνητη στις αποφάσεις της Συνόδου της Ιεραρχίας της 24ης και 25ης Μαΐου ε. ε. όπως όφειλε να πράξει, σχετικά με την διακηρυξι της Μιας Εκκλησιας των Αγιων μας που ειναι η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και το μειζων ζητημα της εκκλησιαστικοτητος ή μη των ετεροδοξων.
Η Σύνοδος της Ιεραρχίας είχε αποφασίσει την αντικατάσταση της φράσεως 

«ιστορικήν ύπαρξιν άλλων Χριστιανικών Εκκλησιών και Οµολογιων» 

με την φράση «ιστορικήν ύπαρξιν άλλων Χριστιανικών Οµολογιών και Κοινοτήτων».

Με ποιο δικαιωμα και καθ' υπερβασι και καταχρησι εξουσιας, ο μητροπολιτης Αθηνων κ. Ιερωνυμος Λιαπης προτεινε μονος του και με την πονηρη συμπραξι και συμφωνια και αλλων φιλοοικουμενιστων μητροπολιτων, και αλλαξε η φρασι κακοδοξα;
Το ζητημα ειναι μειζων και πολυ σοβαρο.
Πληροφορουμαστε οτι Ιεραρχες της Εκκλησιας της Ελλαδος εξεπλαγησαν για το ασεβες αυτο γεγονος της καταχρησις εξουσιας του Ιερωνυμου και σκεπτονται να τον καταγγειλουν στην Ιεραρχια για αχρεια καταπατησι των ομοφωνων αποφασεων της, και να τον καταστησουν υποδικο.
Που ειναι ο σεβασμος του στις διακηρυξεις των Αγιων μας αλλα και τις ομοφωνες αποφασεις της Ιεραρχιας;
Με θρασος και αναιδεια τις καταπατησε αγαρμπα.
Ο ανθρωπος αυτος αποτελει μεγαλο κακο συναπαντημα μεσα στο σωμα της ελλαδικης εκκλησιας. 
Ο ρολος του υπηρξε παντοτε εξευτελιστικος και καταλυτικος για την ορθη τροχιοδρομησι των εκκλησιαστικων πραγματων.
Δουλευε και κινουνταν παντοτε στα παρασκηνιακα διαβουλια και με εκκλησιαστικους και με πολιτικους παραγοντες.
Ο εν λογω ρασοφορος, υπερβαινει την εξουσια του παντου και παντοτε και διοικει σαν παπας και αν εξουσιαστης, ενω δεν εχει καμμια αλλη δυναμι, εκτος απο την ψηφο του και εξουσια παρα μονο να προεδρευει.
Μιμειται, ως φαινεται, τον παπα του Φαναριου τον παγκακιστο Βαρθολομαιο και επιβαλλεται αυταρχικα και δολια οπως και εκεινος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου