Δευτέρα, 16 Μαΐου 2016

ΝΕΑ ή ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ 70 χρονων ΗΤΑΝ Η ΜΑΡΙΑ Η ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ; Ποια ειναι η ιστορικη αληθεια;

ΝΕΑ ή ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ 70 χρονων 
ΗΤΑΝ Η ΜΑΡΙΑ Η ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ;
Ποια ειναι η ιστορικη αληθεια; 

( Η μαγδαληνολογια των Αιρετικων Παπικων 
και η μαγδαληνολογια του πιθηκανθρωπου Καζαντζακη).

• Όπως είπαμε, το πρόσωπο της Μαρίας της Μαγδαληνής συκοφαντήθηκε αγρίως. Μόλις αυτές τις μέρες των εορτών, κυριακάτικη εφημερίδα των Αθηνών μεγάλης κυκλοφορίας έγραψε τα εξής, για να δείτε τι μπορεί να παραγάγει η φαντασία των αρρωστημενων ανθρώπων: μια Αυστραλέζα συγγραφέας, η Μπάρμπαρα Θρίνγκ, λέγει η εφημερίδα, με βάση τους πάπυρους που βρέθηκαν λέει, στο Κουμράν, ο  Ιησούς πράγματι σταυρώθηκε, λέει στο Κουμράν, τάφηκε σ΄ένα σπήλαιο της νεκρής θάλασσας κι επρόκειτο για … νεκροφάνεια! Ο Ιησούς ήταν φαινομενικά νεκρός χάρις σ΄ ένα δηλητήριο αργής δράσης που του έδωσαν, ενώ βρισκόταν ακόμα πάνω το σταυρό, και αργότερα ο Σίμων ο μάγος, όνομα που αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη, κι επρόκειτο πράγματι για μάγο, του έδωσε ένα καθαρκτικό και τον άλειψε με μύρο για να ξαναβρεί το δέρμα του την ελαστικότητά του, κι έτσι ο Ιησούς ξαναζωντάνεψε, παντρεύτηκε τη Μαρία τη Μαγδαληνή με την οποία απέκτησε τρία παιδιά, και αργότερα .. .χώρισε και …ξαναπαντρεύτηκε τη Λυδία, πρόσωπο που επίσης αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη. Τελικά πέθανε αργότερα, στη … Ρώμη!  Ακούτε λοιπόν τί γεννάν οι διάφορες φαντασίες των διαφόρων ανθρώπων; Όμως, θα σας αναφέρω και τον κύριο εκπρόσωπο εδώ, της πατρίδας μας, όλης της σάπιας “λογοτεχνικής” και της “καλλιτεχνικής” ελληνικής νομενκλατούρας μας που ο μεμβρανώδης βούρκος της κεφαλής του ξεχύθηκε και βρώμησε παντού σαν οχετός και σαν κόπρος του Αυγείου. Το όνομά του; Α, φίλοι μου, εδώ ίσως να πετροβοληθώ! Διότι θα θίξω το ίνδαλμά τους, το είδωλό τους, το ειδωλοποιημένο άγαλμά τους προ του οποίου καίνε το νεκρολίβανό τους!   
Το υπανθρωπινο εκτρωμα που ονομαζεται στη συγχρονη γλωσσα,  
Νίκος Καζαντζάκης,  
ο πιθηκανθρωπος.
Ίσως να τολμήσουμε να μπούμε στον πειρασμό και στη μεγάλη δοκιμασία, γιατί δοκιμασία περνά εκείνος που διαβάζει ή ακόμα και ξεφυλλίζει τα όζοντα κείμενά του που μας κατέλειπε σαν περιττώματα πραγματικά σε δημόσιο χώρο, να τολμήσουμε λέγω να σας εκθέσουμε τις ύβρεις και τις βωμολοχίες αυτού του σατανισμένου όντος, που προσπαθούσε να εμφανίζεται σαν ανθρώπινο όν, αλλά ποτέ δεν το κατάφερνε και ποτέ δεν το κατάφερε. Συγχωρήστε με φίλοι μου για την πρόκληση της αηδίας σας, αλλά μόνο σαν αηδιαστικό φαινόμενο όλων των αισθήσεών μας θα εκτεθεί, αν ποτέ τολμούσαμε να σας αναλύαμε όσα περιέχουν όλα τα μυθώδη γραπτά του σε κείμενα ή σε επιστολές. Στο κύκνειο άσμα του, όπως το λένε, στο «Αναφορά στον Γκρέκο», πλάθει φανταστικά πρόσωπα και πράγματα και παρουσιάζει το Χριστό να εξομολογείται στον θείο Του, Συμεών, περιγράφοντας τη «βιογραφία» του Χριστού. Συγχωρέστε με φίλοι μου που θα σας βάλω στον πειρασμό να ακούσετε τις φανταστικές βωμολοχίες αυτού του ανθρωπίνου εκτρώματος. Κι αν έχετε μικρά παιδιά, απομακρύντε τα απ΄το ραδιόφωνο για ένα λεπτό, που θα σας τις διαβάσω, γιατί θα μολυνθεί κι ο αέρας του σπιτιού σας. …: 

(Σημείωση απομαγνητοφωνήσαντος:  Δεν άντεξα, αν και άρχισα να απομαγνητοφωνώ αυτές τις ασέβειες του Καζαντζάκη. Δεν απομαγνητοφωνείται αυτό το τμήμα της ομιλίας που αναφέρεται σε υβριστικά, πορνογραφικά, ελεεινά και τρισάθλια  κείμενα του υβριστού Καζαντζάκη,  αλλά αν κάποιος έχει αμφιβολίες για το ότι, όντως  ρυπαρότητες, συκοφαντικές δυσφημήσεις για τον Κύριό μας Ιησού Χριστό, ύβρεις, ψεύδη για το Χριστό και τη Μαγδαληνή  γράφει, μπορεί να τα ακούσει στο βίντεο από 28:35 ως 32:20 ).  

Συνεχίζει η ραδιοφωνική ομιλία: 
Φίλοι  ακροατές, δεν θα σας διαβάσω άλλα, για να μην αναγουλιάσετε περισσότερο. Αυτός είναι ο Καζαντζάκης και αυτά γέννησε η φαντασία του Καζαντζάκη.

• Όμως εμείς θα δούμε μέσα απ΄ τα ιστορικά κείμενα, απ΄ τα αντικειμενικά ντοκουμέντα ποια ήταν η Μαρία Μαγδαληνή, η πραγματική Μαρία Μαγδαληνή κι όχι αυτή  τη Μαγδαληνή που δημιούργησε η αρρωστημένη φαντασία όλων αυτών. Πού τα βρήκαν όλα αυτά και τα γράψαν, φίλοι ακροατές; Ασφαλώς τα γέννησε η φαντασία τους.  Η Μαρία η Μαγδαληνή καταλαμβάνει περιφανή θέση μέσα στον γυναικείο όμιλο των μαθητριών του Χριστού. Είναι κατά κάποιον χαρακτηρισμόν «θαυμασία γυναίκα», ένα υπέροχο πρόσωπο της Βίβλου, και τούτο διότι στη ζωή της υπάρχουν πολλά θαυμαστά πράγματα. Όπως ο θαυμαστός τρόπος της απαλλαγής της από τα εφτά δαιμόνια, η θαυμαστή προσήλωση και διακονία της στον Ιησού, η θαυμαστή αγάπη και τόλμη της κατά τη Σταύρωση και η θαυμαστή επίσκεψή της στο  μνημείο του Ιησού, η θαυμαστή ανακοίνωση της Αναστάσεως του Χριστού. Το πρόσωπο της Μαγδαληνής κατέλαβε σπουδαία θέση στις σελίδες της Εκκλησιαστικής γραμματείας και της υμνογραφίας και της Ανατολής και της Δύσεως.  Πέρασε ακόμα και στον θρύλο, θαυμάστηκε και εξυμνήθηκε πολύ κι από πολλούς, αλλά επίσης παρεξηγήθηκε και σπιλώθηκε. Θα λέγαμε ότι υπήρξε για πολλούς πέτρα σκανδάλου, αυτό κάνουν η διεφθαρμένη ζωή και τα διεφθαρμένα μυαλά των ανθρώπων, αυτά γεννά η αρρωστημένη φαντασία τους όπως είπαμε. Και λέω αρρωστημένη φαντασία τους φίλοι ακροατές, γιατί όσα ισχυρίζονται αυτοί οι βρώμικοι κονδυλοφόροι μόνο απ΄τη φαντασία τους είναι δυνατό να προέλθουν κι από καμμία μα καμμία άλλη ιστορική αντικειμενική πηγή. Απ’ τη μία λοιπόν τα κακόβουλα μυθεύματα της ραβινικής  φιλολογίας, από την άλλη, ποιοι άλλοι φίλοι μου, οι παπικοί, ναι, οι αιρετικοί παπικοί δυσφήμησαν την αγία Μαρία τη Μαγδαληνή. Τη θεωρούν αμαρτωλή γυναίκα ταυτίζοντάς την μ΄εκείνη την πόρνη. Κι από την άλλη τα μυθιστορήματα της εποχής μας και τα κινηματογραφικά έργα βλαμμένων και αισχρόβιων σημερινών σκηνοθετών. Αλλά ακόμα και η προσωνυμία κακωνύμων γυναικών με το όνομα της Μαρίας της Μαγδαληνής εκκόλαψαν και γέννησαν, διατήρησαν και συντήρησαν και συντηρούν και σήμερα ακόμα, ιδιαίτερα σήμερα μάλιστα, που ζούμε σε μία διεφθαρμένη και όζουσα εποχή, την πλανημένη γνώμη για την αγία και ισαπόστολο Μαρία την Μαγδαληνή. Όντως το σλόγκαν των ατόμων της γνωστής κατευθύνσεως: «συκοφαντείτε, συκοφαντείτε, κάτι θα μείνει στο τέλος» πιάνει θα λέγαμε τόπο ακόμα και σε αυτά τα πρόσωπα αγίων ανθρώπων. Η δυσφημία κι όταν είναι ψευδής, δυσκόλως εξαλείφεται και παρ’ αυτοίς τοις αγίοις, έλεγε κάποιος σοφός διδάσκαλος.

• Όμως εμάς δεν μας ενδιαφέρει το τι λένε οι διάφοροι άσχετοι, ή και αστοιχείωτοι, για το άγιο πρόσωπο της Μαρίας της Μαγδαληνής, εφόσον αποτελούν αστήρικτα και ανιστόρητα και αυθαίρετα συμπεράσματα. Εμάς μας ενδιαφέρει πώς διαζωγραφείται το πρόσωπό της μέσα στην Αγία Γραφή και ποια εικόνα μας δίνουν οι ιστορικές Ευαγγελικές πληροφορίες.  
Θέλω για μια ακόμα φορά φίλοι μου, να σας πω, και να σας διαβεβαιώσω, για τα παρακάτω και προκαλώ όποιον διαφωνεί να με διαψεύσει, αν θέλει ακόμα και να με εμπτύσει,να έρθει εδώ και να με εμπτύσει σαν διασπορέα και διαρροέα αναληθειών ή ψευδών ειδήσεων και διδασκαλιών. Δεν υπάρχει, επαναλαμβάνω, δεν υπάρχει, και πάλι επαναλαμβάνω, δεν υπάρχει ιστορικό βιβλίο πιο αναλλοίωτο, πιο έγκριτο, πιο αξιόπιστο,  και πιο αυθεντικό απ΄την Αγία Γραφή. Προκαλώ αδίστακτα, προκαλώ τον οιονδήποτε διαφωνεί πάνω σ΄αυτό να μας φέρει τα αντίθετα επιχειρήματά του.   
Η Γραφή είναι ασυγκρίτου υπεροχής και σαν πρώτου και μόνου και μοναδικού μεγέθους αυθεντικότητας και αξιοπιστίας βιβλίο και υπερτερεί σε βαθμό όντως ασύγκριτο απ’ όλα τα σωζόμενα στον κόσμο όλο, ναι, στον κόσμο όλο αρχαία βιβλία∙ κι από πλευράς ποσοτικής κι’ από πλευράς ποιοτικής, δηλαδή κι από πλευράς αριθμού χειρογράφων και κωδίκων και από πλευράς αρχαιότητος των κωδίκων. Θέλετε κάποια ελάχιστα παραδείγματα; Στα συγγράμματα των κλασσικών Ελλήνων:  σώζονται σε ένα ή σε δύο ή σε πέντε ή σε είκοσι χειρόγραφα.  Η Αγία Γραφή έχει πάνω από πέντε χιλιάδες χειρόγραφα μόνον του πρωτοτύπου κι άλλα τόσα περίπου των μεταφράσεων!  

Τα αρχαιότερα χειρόγραφα των κλασσικών απέχουν απ΄τον συγγραφέα τους 1.400 ή 1.500 χρόνια, το ακούτε, χίλια πεντακόσια ή χίλια τετρακόσια χρόνια από το συγγραφέα τους! Και της Καινής Διαθήκης; Της Καινής Διαθήκης, ώ, φίλοι ακροατές, Ορθόδοξοι Χριστιανοί,  καμαρώστε, καμαρώστε! Κι εσείς ηλίθιοι άπιστοι, υποκλιθείτε αν έχετε πάνω σας έστω και στοιχειώδη ανθρώπινη τιμιότητα και ειλικρίνεια. Τα αρχαιότερα λοιπόν σπαράγματα της Γραφής, απέχουν από τους συγγραφείς τους 40 ή και 50 χρόνια! Τελευταία δε, σημερινοί παπυρολόγοι και περγαμηνολόγοι, όπως ο  Γερμανός ερευνητής της παπυρολογίας Κάστε Θίντε, το αρχαιότερο χειρόγραφο για το οποίο πρόσφατα αποφάνθηκε είναι το εικοστό έκτο κεφάλαιο του Ματθαίου, που βρίσκεται στη βιβλιοθήκη του Κολλεγίου της Οξφόρδης που το ανάγουν στο 70 μετά Χριστόν, δηλαδή γράφτηκε αμέσως μετά την Ανάληψη του Χριστού. Μέχρι σήμερα ο αρχαιότερος κώδικας χρονολογούνταν το 100 με 120 μετά Χριστό. Τώρα οι ειδικοί επιστήμονες έκαμαν άλμα 70 χρόνων, και το τοποθετούν σε άμεσο καταγραφέα των γεγονότων της ζωής του Χριστού, δηλαδή σε αυτόπτη μάρτυρα.  Ο 42 ετών Γερμανός Θίντε που είναι σήμερα διευθυντής του ινστιτούτου για τη βασική επιστημονική έρευνα στο Πάτερμποργκ της Γερμανίας δήλωσε στους Τάιμς ότι δεν υπάρχει πλέον καμμία αμφιβολία ότι οι πάπυροι ανήκουν περίπου στο 70 μ.Χ.  Αυτοί οι πάπυροι ονομάζονται περγαμηνές της Νεκράς Θάλασσας και είχαν αγοραστεί το 1901 στο Λούξορ της Αιγύπτου από κάποιον πάστορα που τις δώρισε στη βιβλιοθήκη της Οξφόρδης και ο οποίος πέθανε το 1948.

Προσθήκη: Σε μια μια μικρή παρένθεση πρόσθεσα την επεξήγηση  οτι  ο ομιλητής δεν   εννοεί την Πίστη μας,  όταν λέει ότι  στην περίπτωση της Μαρίας της Μαγδαληνής και των μυροφόρων, η αγάπη είναι μεγαλύτερη από την πίστη δεν εννοεί την Πίστη με Π κεφαλαίο. για να μην υπάρξει παρεξήγηση ότι αρκεί να έχουμε Αγάπη και υπερισχύει της Πίστεως.
Επίσης δεν απομαγνητοφωνήθηκαν τα κείμενα του Καζαντζάκη.

Υ.Γ. Για τη Μαρία Μαγδαληνή,  ο Κ. Σιαμάκης γράφει σε πολλές αναφορές του ότι  η Μαγδαληνή ήταν ηλικιωμένη,  είχε δαιμόνια γι αυτό και δεν παντρεύτηκε, ήταν παρθένος,  και όταν σε μεγάλη ηλικία ο Κύριος της έβγαλε τα δαιμόνια από ευγνωμοσύνη τον  ακολουθούσε μαζί με τις άλλες ηλικιωμένες γυναίκες  τη μητέρα του Χριστού και των μαθητών και τους μαγείρευαν, σκούπιζαν,έπλεναν και  καρύκωναν τα ρούχα τους... ...  Ένα από τα πολλά κείμενα είναι αυτό:
"αὐτὸ λοιπὸν τὸ τέτοιο παπικὸ ἱερατεῖο σὰ θεωρητικὴ “κατοχύρωσι” τῆς πορνικῆς κι ἐρωτομανοῦς πρακτικῆς του ἀνέπτυξε μιὰ μυθιστορηματικὴ καὶ λάγνα μαγδαληνολογία, ποὺ φυσικὰ δὲν ἔχει καμμία σχέσι μὲ τὴν ἱστορικὴ Μαγδαληνὴ Μαρία τῶν Εὐαγγελίων. 
οἱ μέσα στὰ Εὐαγγέλια ἐμφαινόμενες μαθήτριες τοῦ Χριστοῦ ἦταν μητέρες τῶν τριαντάρηδων μαθητῶν του, θεῖες του, ἄλλες συνομήλικες ἐκείνων, ἡ μητέρα του, καὶ ἡ σεβαστὴ μεταξύ τους καὶ ὡς ἐπὶ κεφαλῆς φερόμενη Μαρία ἡ Μαγδαληνή. 
κι ἐφ’ ὅσον ἐκεῖνες ἦταν ἑξηντάρες, ἡ Μαγδαληνὴ ἦταν περίπου ἑβδομηντάρα˙ δηλαδὴ τὸ Χριστὸ σὲ ἡλικία τὸν εἶχε γιὸ ἢ ἔγγονό της.  
οἱ καψουριασμένοι ὅμως “ἄγαμοι” τοῦ παπικοῦ ἱερατείου τὴ γερόντισσα αὐτὴ τὴ φαντάστηκαν σὰν κοριτσόπουλο, ἐρωτομανἐς ἔμπειρο καὶ λάγνο, ποὺ ἔτρεχε πίσω ἀπὸ τὸ Χριστὸ ἐλαυνόμενο ἀπὸ ἔρωτα, χωρὶς νὰ λείπῃ κάποια ἀνταπόκρισι κι ἐκ μέρους ἐκείνου. 
δίνει τροφὴ δηλαδὴ στὰ μυθιστορήματα κι αὐτὴ ἡ ὀνείρωξι τῶν “ἀγάμων” τῆς παπικῆς μισθοφορικῆς λεγεῶνος, ἀφοῦ πρῶτα ἐπὶ αἰῶνες ἐμπέδωσε τὴν ἀρρωστημένη αὐτὴ νοοτροπία στοὺς λαοὺς τῆς Δ. Εὐρώπης καὶ Ἀμερικῆς καὶ Αὐστραλίας."

2 σχόλια:

  1. Η Μαρία η Μαγδαληνή, ήταν ηλικιωμένη και άγαμη (διότι όταν ήταν σε ηλικία γάμου είχε τα δαιμόνια, από την οποία την απάλλαξε ο Κύριος). Μετά την έξοδο των δαιμονίων, οπότε πλέον επανήλθε στην κοινωνία, είχε περάσει η ηλικία γάμου, δεν είχε δική της οικογένεια ούτε παιδιά, κι έτσι αφοσιώθηκε ευγνωμόνως στην διακονία του σωτήρα της Κυρίου και των Μαθητών Του μαζί με τις άλλες μητέρες, θείες και μαθήτριες, όλες μεγάλης ηλικίας, γυναίκες που χρηματοδοτούσαν, μαγείρευαν, έπλεναν, "μπάλωναν" και έραβαν ρούχα των μαθητών και του Ιησού. Η Μαρία η Μαγδαληνή, που δεν είχε δική της οικογένεια, αφοσιώθηκε κυριολεκτικά και μόνιμα στη διακονία του αγαπημένου της Ευεργέτη του Ιησού ενώ οι άλλες μεγάλης ηλικίας γυναίκες διακόνισσες, δεν ήταν ασφαλώς όλες μόνιμες ακόλουθοι του Ιησού, αφού παράλληλα φρόντιζαν και τα σπίτια και τις οικογένειές τους.
    Οι νεότερης ηλικίας μαθήτριες του Χριστού, δεν ακολουθούσαν τον Χριστό. Ήταν στα σπίτια τους και φρόντιζαν τους συγγενείς τους και τα σπίτια τους, όπως π.χ. οι άγαμες αδελφές του Λαζάρου, Μαρία και Μάρθα. Δεν ακολουθούσαν τον Χριστό διακόνισσες και μαθήτριες κάτω των 60 ετών.
    Ένας υπέροχος σχετικός διάλογος είναι εδώ:
    http://www.symbole.gr/bible/hermbi/521-magdjer

    Όποιος δεν τον διαβάσει θα χάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι προφανές από την παρακολούθηση της ρύμης του λόγου του ομιλητού κου Οδυσσέα Τσολογιάννη, ότι όταν αναφέρεται στις προ της οράσεως του Αναστημένου Ιησού, αγάπη και πίστη, αναφέρεται στην απιστία ή ολιγοπιστία τους προ των εμφανίσεων του αναστάντος Χριστού, που μεταβλήθηκε σε τεκμηριωμένη πίστη στο Γεγονός της Αναστάσεως μετά τις πολλές εμφανίσεις του Αναστημένου Χριστού.

    Γράφει ο αρχιμ. π. Αθανάσιος Σιαμάκης, σχετικά:

    "...Θὰ ἦταν πολὺ ὡραῖο γιὰ τοὺς μαθητὰς νὰ εἶχαν πιστέψει στὸ γεγονὸς τῆς ἀναστάσεως ἀπὸ τὴν ἀρχή, κατευθεῖαν ἀπὸ τὶς προρρήσεις τοῦ Χριστοῦ, νὰ μὴ λυπηθοῦν καθόλου γιὰ τὸ θάνατό του· νὰ μὴ φοβηθοῦν· νὰ τρέξουν στὴ Γαλιλαία καὶ νὰ τὸν περιμένουν νὰ ἔρθει ἀναστημένος καὶ θριαμβευτής. Τότε οἱ μαθηταὶ θὰ ἀποδείκνυαν μία πίστη μνημειώδη σὰν ἐκείνην τοῦ γενάρχου Ἀβραάμ. Αὐτὸ κατ’ οὐσία δὲν θὰ μείωνε τὴν ἀξιοπιστία τῆς ἀναστάσεως. Ὅμως ὁ Κύριος προέβλεψε τὴν ἀπιστία τῶν ἀνθρώπων στὸ μέλλον καὶ χρειαζόταν ἱστορικὰ θεμέλια. Καὶ ἀποδείχτηκε χρησιμότατη ὅλη ἐκείνη ἡ ἀθλιότητα τῶν μαθητῶν, ποὺ τόσο τοὺς μειώνει στὴ συνείδηση τῶν ἐπιπόλαιων, ποὺ δὲν μποροῦν νὰ προσεγγίσουν τὸ βαθύτερο νόημα τῆς συμπεριφορᾶς των. Ὅσο σίγουρος εἶναι ὁ Χριστιανὸς γιὰ τὴν ἀνάσταση δὲν εἶναι κανένας ἱστορικὸς γιὰ τὰ ἱστορούμενα, κανένας ἀστρονόμος γιὰ τὴν κίνηση τῶν ἄστρων, κανένας φυσικὸς γιὰ τὶς δυνάμεις τῆς φύσεως, κανένας γιατρὸς γιὰ τὴν ὑγεία τοῦ σώματος. Τὰ ντοκουμέντα τους εἶναι λίγα καὶ κατὰ καιροὺς διαφοροποιούμενα. Ἀλλὰ τὰ ντοκουμέντα γιὰ τὴν ἀνάσταση εἶναι καὶ πολλὰ καὶ ἰσχυρὰ καὶ σταθερὰ καὶ ἀκαταγώνιστα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή