Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ της ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΗΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ ΓΥΡΟΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ στον αβουλο, αλαλο και ανερματιστο λαο, ΤΙΣ ΕΥΣΕΒΙΣΤΙΚΕΣ ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ.

Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ της ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΗΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ ΓΥΡΟΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ 
στον αβουλο, αλαλο και ανερματιστο λαο,
ΤΙΣ ΕΥΣΕΒΙΣΤΙΚΕΣ ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ.


Αυτος ο αγιορειτης ηγουμενος, ο διαβοητος κακοδοξος Εφραιμ, γυροφερνει τις ερημες και αγονες μητροπολεις της Ελλαδος και μεταφερει τα αλαλα και τα μπαλαλα των παρδαλων αγιορειτων με ιδιαιτερη αναφορα στους ...γερονταδες και οχι στους Πατερες της Ορθοδοξιας και τους Παλαιους Αγιορειτες Αγωνιστες Αγιους και ...γανωνει με αυτες τις φαιδροτητες τα αυτια των ολιγιστων εναπομειναντων χριστιανων ...της λαμπαδουρας!!!
Συνεχης μαλιστα ειναι η παρουσια του στην μητροπολι Καλαμαριας που την κατελαβε ενας νεος μοιχεπιβατης και κακεκτυπο ...του Γιγαντα Νεοχρυσοστομου Αυγουστινου Καντιωτη (εδω ειναι να γελαει κανεις, αληθεια!!!), που τον κουβαλαει για να ...υψωση το κερας των χριστιανων ορθοδοξων με τον αντορθοδοξο γεροντισμο του.
Ποιος; 
Αυτος ο Κρυπτοοικουμενιστης που δικαιολογει τις συμπροσευχες των Αρχιοικουμενιστων Παναιρετικων Φαναριωτων, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ Ο ΑΤΣΙΠΩΤΟΣ ΚΥΠΡΙΟΣ.

Εδω στην Καστορια με τον ακρατο και αλησμονητο εγκωμιαστη του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου Καστοριας Σεραφειμικο Σεραφειμ.

Εδω ....στην δυστυχισμενη!!! Καλαμαρια.

10 σχόλια:

  1. Κύριε Οδυσσέα, δεξιά στο ιστολόγιό σας εχετε αναρτημένη κάποια δήλωση. Σε ποιούς αναφέρεται, μας λέτε παρακαλούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΥΡΙΕ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΧΟΜΕ ΚΟΛΑΣΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΥΠΕΔΕΧΘΗ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ ΑΙΓΙΟΥ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Η ΛΕΙΨΑΝΟΘΗΚΗ ΕΧΕΙ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ
    ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ......................ROMFEA GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην βρίζετε τον ηγούμενο της Βατοπαιδίου έχω ακούσει ότι έχει χάρισμα.
    Ανώνυμε 12:05 μ.μ. ο εξαπωδώ, αυτός κολάζεται και πονάει με την μεταφορά των αγίων λειψάνων που ευλογείται ο κόσμος που προσέρχεται με ευλάβεια και δεν είναι χριστιανός της λαμπαδούρας. Πρόσεχε μήπως σε έβαλε ο εξαπωδώ να ενοχλείσαι με την μεταφορά των αγίων λειψάνων.

    Παρατηρητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tαλαιπωρε χριστιανε, ο κοσμος που ειναι ακοσμος και πορνος δεν ευλογειται με τιποτα αν δεν αλλαξει ζωη.
    Απο ευλαβεια ο κοσμος, αφησε τα μην τα περιγραψουμε. Πορνευει ακομα και με κομποσχοινια στο χερι.
    Και τι ειναι το 99,5 τοις εκατο οι Ελληνες που δεν εχουν καμμια σχεσι με την Εκκλησια;
    Θελεις να σου το πω; ΣΥΡΦΕΤΟΛΑΟΣ, για να μην μεταφερω την ΟΡΘΟΤΑΤΗ εκφρασι καποιου Αμβροσιου Αγωνιστου και Λεοντοκαρδου: ΣΚΑΤΟΛΑΟΣ.
    Οσον αφορα το χαρισματουχο, να μας λειπη και χαρισματουχος να ειναι.
    Σας τον χαριζουμε τετοιους θελει αυτος ο ταλαιπωρος λαος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μιλάω αγαπητέ Οδυσσέα για τον άκοσμο και τον πόρνο κόσμο και τον κόσμο χωρίς μετάνοια. Φυσικά και δεν ευλογείται αν δεν αλλάξει ζωή. Εγώ το είπα καθαρά, δεν μιλάω για τον κόσμο της λαμπαδούρας. Ο κόσμος ο άκοσμος και ο πόρνος, ο συρφετολαός ανήκει στον κόσμο της λαμπαδούρας.

      Παρατηρητής

      Διαγραφή
    2. Για ποιον κοσμο τοτε μιλησες παρατηρητα;Τους ευλαβεις;Υπαρχουν; Κατι επιδερμικα θρησκευομενοι υπαρχουν και τιποτα αλλο.Κοσμος της λαμπαδουρας μονο υπαρχει και ελαχιστοι πιστοι και ευσεβεις μετρημενοι ισως στα δυο μας χερια. Δραμα δραματων διεεχοομαστε και οι αχρηστοι δεσποταδες δεν το πηραν ακομα χαμπαρι και μαζευονται οι ανικανοι, ντυνονται βυζαντινοι αυτοκρατορες και κορδακιζονται οτι ειναι καποιοι, ενω δεν ειναι παρα τεραστια ΜΗΔΕΝΙΚΑ.

      Διαγραφή
  5. aπορω δια τον κυριο εφραιμ τι ειναι ηγουμενος η περιφερομενος ποτε θα δει τα καλογερια του ποιος ενδιαφερεται και δη κατα την περιοδο αυτη δεν εχει αφησει μερος που να μην παει ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΩΣΦΩΡΙΚΗ ΕΠΑΡΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίνοντας χρήματα, για συσσίτια, (π.χ. κοτόπουλα) κ.α. χορηγίες, σε κάθε μια μητρόπολη με τη σειρά, ή και εμφανιζόμενος και παρά το πλευρό του οικείου μητροπολίτη θεωρεί οτι θα τον δει ως τιμώμενο πρόσωπο ο λαός, και θα ξεχαστεί η κακή εντύπωση που ταλάνιζε ολόκληρη την Ελλάδα πριν από λίγα χρόνια και ήταν το πρώτο θέμα στις ειδήσεις ως "σκάνδαλο του Βατοπαιδίου". Τότε ευλαβείς αγιορείτες υπέφεραν, άκουσα σεβαστό πρόσωπο του Αγίου Όρους να υποφέρει και να λέει "γιατί δεν κάθονται στα πνευματικά τους καθήκοντα τι θέλουν και ανακατεύονται με περιουσιακά".

      Διαγραφή
  6. ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΦΦΙΒΑΛΟΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ
    ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΚΟΥΒΑΛΑΝΗ ΛΕΙΨΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ................ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΒΑΛΛΕ Ο ΕΞΑΠΟΔΟΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΕΣ ΛΟΓΟΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΕ ΕΣΕ ΧΑΡΙΣΜΑΤΟΥΧΟ ΕΦΡΑΙΜ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΗ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώντας με την εκ καρδίας εξομολόγησι του ιστολόγου και με τον σχολιαστή που "για πολλών τη γνησιότητα αμφιβάλλει" (εγώ δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι πρόκειται για ...τρίχες) πρέπει να μπουν τα πράγματα στη θέση τους: Τα άχραντα Πάθη του Κυρίου ημών Ιησού είναι οι εμπτυσμοί, οι κολαφισμοί (τα ραπίσματα στο πρόσωπο), οι ειρωνείες, η άκρα ταπείνωσις και η απόπειρα εξευτελισμού, η αποδοκιμασία και η χλεύη από τους στρατιώτες αλλά και από τον λαό που μέχρι χθες φώναζε "ωσαννά", τον οποίο ο Κύριος θεράπευσε σωματικά και πνευματικά, οι μαστιγώσεις με το φραγέλιο, η πρόκληση πληγών και τα βασανιστήρια από τις άκανθες του στεφάνου, η πορεία, η Σταύρωσις, το μαρτύριο επί του Σταυρού, το εκούσιον Πάθος του αθανάτου, ως αναμαρτήτου, Θεανθρώπου. Αυτά είναι τα τίμια Πάθη του Χριστού, αυτά είναι τα άχραντα Πάθη του Κυρίου, αυτά είναι "τα Πάθη τα Σεπτά" που ανατέλλουν στον κόσμο "ως φώτα σωστικά" αυτά προσκυνούμε ψάλλοντας "προσκυνούμεν Σου τα Πάθη Χριστέ, δείξον ημίν και την ένδοξόν Σου Ανάστασιν". Δεν εννοούμε τις τρίχες και κάποια αντικείμενα.

    Δεν αρμόζει, άποψή μου και ελέξτε με ως ασεβή, δεν αρμόζει σε ευλαβείς επισκόπους, κληρικούς, θεολόγους, μοναστήρια, χριστιανούς, να παρασύρονται από αγραμμάτους λειψανολάτρες που αλλοιώνουν την ορθόδοξη θεολογία και να ονομάζουν "άχραντα Πάθη" κάποια αντικείμενα, όπως "τμήματα του ακανθίνου στεφάνου, της χλαμύδος, του σπόγγου, καθώς και ...τεμάχιο της κώμης του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου".

    Ούτε καν σημασία δεν έδωσαν οι Απόστολοι, η μητέρα του Χριστού, οι μυροφόρες, οι χριστιανοί των αποστολικών χρόνων, στα αντικείμενα αυτά, ούτε αναφέρεται κάτι στα Ευαγγέλια όπου υπάρχουν λεπτομερείς περιγραφές της Σταυρώσεως, των αχράντων Παθών του Κυρίου, της αποκαθηλώσεως, της ταφής, των γεγονότων κατόπιν της Αναστάσεως, των εμφανίσεων του Κυρίου, της Αναλήψεως, της Πεντηκοστής, της πρώτης Εκκλησίας, δεν γράφεται πουθενά πουθενά πουθενά τίποτε τίποτε τίποτε σε κάποια επιστολή Αποστόλου, σε κάποια περικοπή των Πράξεων, σε κάποι Ευαγγέλιο, σε κάποιο γνήσιο κείμενο των αποστολικών Πατέρων, ότι οι πρώτοι Χριστιανοί της πρώτης Εκκλησίας είχαν μαζέψει σπόγγο, όξος, κάλαμον και τρίχες του Προδρόμου και τα προσκυνούσαν. Αντίθετα ιστορικοί αναφέρουν ότι αφενός επί Βυζαντίου γινόταν το "έλα να δεις" με τα πλαστά λείψανα, αφετέρου οι πανέξυπνοι Βυζαντινοί πουλούσαν με αδρά αμοιβή στους εύπιστους Δυτικούς "Σταυροφόρους" απλά οστά και άλλα αντικείμενα, ως γνήσια λείψανα και ιερά κειμήλια, μέχρι και της Παναγίας τα δάκρυα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου