Όταν οι Ιεράρχες,
τολμούσαν να διοργανώσουν
συλλαλητήρια ...
αγωνιστές ιεράρχες, με φόβο Θεού,
που δεν ασχολιόταν μόνο με το πόσα ευρώ θα πάρουν "μαύρα" από τους δίσκους των ναών,
που δεν μάζευαν συλλογές από μήτρες και δεσποτικές πατερίτσες,
που με την ασκητική τους ζωή και το αγνό φρόνημα τους, ξεσήκωναν χιλιάδες κόσμου.
Που τολμούσαν να διοργανώσουν μαζικά συλλαλητήρια και να κάνουν την πολιτεία να οπισθοχωρεί..
Κάντε μια σύγκριση με το σήμερα, που στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι ιεράρχες μας, εκπαιδεύτηκαν μόνον στην διοργάνωση "συλλείτουργων" για τις ονομαστικές τους εορτές, με άφθονους ιερείς, δεσποτάδες και επισήμους και συνήθως με απουσία του ποιμνίου.
Αξίζει να θυμηθούμε την ιστορία, για να διδαχθούμε από αυτή.
Κι αν δεν υπάρχουν και σήμερα άξιοι ηγέτες και άξιοι ιεράρχες για να πάρουν το ρίσκο και να βγούνε μπροστά, υπάρχει κι άλλος τρόπος να προχωρήσεις: να βγει σύσσωμος ο πιστός λαός και να προχωρήσει ΜΠΡΟΣΤΑ.
Η ιστορία ενός αγώνα:
23/8/1986:
Το απάνθρωπο κομμουνιστικό καθεστώς του Ενβέρ Χότζα καταπιέζει βάναυσα
τα δικαιώματα των Ελλήνων βορειοηπειρωτών (αποσχηματισμός ιερέων,
γκρέμισμα εκκλησιών, κλείσιμο ελληνικών σχολείων, απαγόρευση ομιλίας
ελληνικής γλώσσας σε όλες τις πόλεις και σε αρχέγονες ελληνικές
περιοχές, εξορίες, φυλακίσεις, ηλεκτροφόρα συρματοπλέγματα στα σύνορα
για να μην μπορούν να δραπετεύουν από τον αλβανικό "παράδεισο").Αλβανικό φολκλορικό συγκρότημα και αλβανική ποδοσφαιρική ομάδα προσκαλούνται από την τότε πανίσχυρη κυβέρνηση του Ανδρέα Παπανδρέου, στην Φλώρινα. Κλείνουν μάλιστα και την κεντρική πλατεία της Φλώρινας για τις εκδηλώσεις.
Έχουν λογαριάσει τα πάντα εκτός ...
Ο αγωνιστής επίσκοπος Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης, δεν κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια και δεν περιορίζεται σε χαρτοπόλεμο με "ανακοινώσεις". Διοργανώνει στην Φλώρινα μαχητικό Συλλαλητήριο ενάντια στην καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των βορειοηπειρωτών αδερφών μας.
Ο αγωνιστής ιεράρχης εκτόπισε τα αλβανικά συγκροτήματα έξω από την πλατεία της Φλώρινας, αναγκάζοντας τους -υπό τον φόβο των επεισοδίων- να μεταφέρουν τις εκδηλώσεις τους στο γήπεδο. Αλλά ακόμη και εκεί, έξω από το γήπεδο όπου είχαν πάει τα Αλβανικά συγκροτήματα υπό την προστασία των ΜΑΤ, πραγματοποίησε δυναμικό συλλαλητήριο, φωτογραφίες και ηχητικά αποσπάσματα (κείμενο και βίντεο) από το οποίο σας μεταφέρουμε:
στο συλλαλητήριο, επιστρατεύθηκαν ο σταυρωμένος και τα εξαπτέρυγα. |
Μεταφέρουμε ένα απόσπασμα της μαχητικής ομιλίας του αξίου επισκόπου :
"Εντός 5 λεπτών θα καταλαμβάναμε το γήπεδο και θα υψώναμε σημαία εθνική (ελληνική).
Εντός 5 λεπτών θα καταλαμβάναμε το γήπεδο όπου χορεύουν μέσα οι αλβανοί, οι καγκουρό, οι προδότες.
Θα διασπούσαμε τη φάλαγγα έστω κα αν τα προπύλαια του γηπέδου φρουρούντο από ΜΑΤ. Και τα ΜΑΤ ακόμα θα ήταν μαζί μας. Αν ήξερα ότι το μόνο θύμα σήμερα θα ήταν το επίσκοπος, θα μπαίναμε μέσα και θα έλεγα "μακαρία η οδός η πορεύει σήμερον"".
Σε τέτοιες αγνές αγωνιστικές μορφές, ο Θεός δίνει και το χάρισμα της προφητείας:
"Ελπίζω εις τον Θεόν και προφητεύω από της θέσης ταύτης: Δεν είναι μακρά η μέρα, βγαίνει ήλιος, βγαίνει ήλιος, θα λειτουργήσουμε στην Κορυτσά και στo Αργυρόκαστρο".
4 χρόνια μετά (1990-91), κατέρρευσε σαν χάρτινος πύργος το Αλβανικό κομμουνιστικό καθεστώς και λειτούργησαν οι εκκλησιές και στο Αργυρόκαστρο και στην Κορυτσά. Δείτε :
Ιανουάριος 1991: τα πρώτα "ελεύθερα" Θεοφάνεια στην Κορυτσά, από έναν υπέργηρο αποσχηματισμένο από το καθεστώς ιερέα, που έβγαλε τα άμφια που είχε κρυμμένα για τόσα χρόνια. |
επίσκοπος Φλωρίνης Αυγουστίνος και επίσκοπος Κονίτσης Σεβαστιανός. Δύο Ιεράρχες, που έγραψαν πραγματικά Ελληνική ιστορία. |
Επιμέλεια:
Ιστολόγιο -Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
Παραιτήθηκε ο π.Αυγουστίνος και ανέλαβε ο μέχρι τότε πρωτοσύγκελός του Θεόκλητος που μαζί με τον πρωτοσύγκελό του και νυν Καλαμαριάς Ιουστίνο αποκαντιωτικοποίησαν τη μητρόπολη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάει πια η αγωνιστικότητα του Καντιώτη. Πάει και ο αντι-οικουμενιστικός αγώνας που εκπορευόταν απ τη Φλώρινα.
Περίσσεψαν οι δημόσιες σχέσεις και τα συλλείτουργα!
ΔΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟΝ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΙΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήAatoc Amhn
Αἱ Οἰκουμενικαὶ ἀλλὰ καὶ αἱ Τοπικαὶ Σύνοδοι , συνήρχοντο ἐπὶ τῶ αὐτῶ,
πρὸς ἐπίλυσιν προβλημάτων, τὰ ὁπoία ἐδημιουργούντο ἐκ πλάνης ἤ ἐκ προθέσεως ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΕΦΥΣΙΟΜΕΝΩΝ, καὶ ἐτάρασσον τὴν εἰρήνην εἰς τὸ Πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας, εἴτε διὰ ΑΙΡΕΣΙΝ τινὰ , εἴτε διὰ θέματα ἠθικοῦ περιεχομένου.
Καὶ ἐν τῆ Συνόδῳ,
εὑρίσκετο ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ ἡ ΛΥΣΙΣ τοῦ προβλήματος καὶ οὕτως ἐπήρχετο ἡ ἐν Χριστῶ εἰρήνη ἐν τῶ Λαῳ τοῦ Θεοῦ.
Ἐν τῆ ἐκκλησίᾳ ὅμως τῶν πονηρευομένων, τῶν ὑπηκόων
τοῦ Σατανᾶ ,προαποφασίζονται ἅπαντα,.....
<> δηλαδὴ, κατὰ τὸ κοινῶς λεγόμενον ἐντέχνως μὲ
ἱκανὴν θεολογικὴν γλῶτταν, ἐπιχρυσίζουσα τὸ πικρὸν δηλητήριον τῆς αἱρέσεως καὶ τῆς βλασφημίας,
οὕτως ὥστε, ὁ ναρκωθεὶς ἐκ τῆς ἀδιαφορείας ΛΑΟΣ τοῦ Θεοῦ,
νὰ ἀκολουθήσῃ ὄχι μόνον ὡς πρόβατον ἐπὶ σφαγὴν,ἀλλὰ καὶ χαίρων καὶ χειροκροτῶν, διὰ τὰ προσφερόμενα πονηρὰ πνευματικα<< φαγητὰ>>
τῆς << πολλῆς ἀγάπης >> τῶν προσφερόντων, Πατριαρχῶν, Μητροπολιτῶν, Ἀρχιεπισκόπων, Καθηγουμένων, Γερόντων,......
.... καὶ δὴ τῶν ἐντεταλμένων Πνευματικῶν ,καὶ οὕτω κατευθυνόντων τὰ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ,
εἰς τὸν κρημνὸν τῆς <>, ΤΟΥ ἀκατονομάστου Πατριάρχου τῆς τοῦ Βοσπόρου κολάσεως.
<>
ΝΑΙ,,.....
ΚΑΤΑΡΩΜΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝ,
ΩΣ ΜΟΙ ΕΔΙΔΑΞΕΝ, Ο ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ,
ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ .
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ................ΤΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΙΔΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΛΑΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ω Ω ΕΑΝ ΖΟΥΣΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΤΗΝΤΗΣΕ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΕΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙ ΠΟΤΕ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΘΙΑΣΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΑΛΛΑ ΑΜΟΝΑΧΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΜΩΥΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΕΓΕ Ο ΠΑΠΟΥΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΕΧΟΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗΛΕΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΑ
ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΤΑΜΑΤΕ ΧΡΥΣΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ..... ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΙΣΑΙ Η ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ
περιμενετε μετα τις εορτες ο τηλεποιμαντορικος δεσποτης ιουστινος με ταν ετερον χρυσοστομον αγιορειτην ευτυχως μονο το ονομα του εμεινε θα αρχισουν τα γυρολογια οπου κουπα και κανατα μεσα καη μαυροματα οπως λεει ο λαος μας
ΑπάντησηΔιαγραφή