Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2015

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ο κ. Κογκουλης ειναι δυστυχως σαν τους αλλους τους καθηγητες, οπως ο Μιχαλης ο Τριτος, ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ. Και ετσι δεν εχουν κανενα προβλημα με κανενα. Ουτε με τους "ορθοδοξους" ουτε με τους Αιρετικους, ουτε με την Εκκλησια, ουτε με τις Φρικτες Παμπαλαιες Αιρεσεις του παρελθοντος αλλα και τις συγχρονες. Ομως ετσι ενεργουσαν οι Μεγαλοι Θεολογοι του παρελθοντος οι Αγιοι Πατερες; Οπως και ο ιδιος ο πατηρ Παϊσιος; ' Η δεν επικοινωνουσαν με τους Αιρετικους σαν τον Αυστριας Αρσενιο και τους ομοιους του τον θιασωτη της Οικουμενιστικης Πανθρησκειας; κ. Κογκουλη, χασατε το τραινο...Ειστε μπερδεμενοι, μαλλον ΣΑΛΕΜΕΝΟΙ, αυτη ειναι η αληθεια και καμμια αλλη.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ. ΚΟΓΚΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ!

 Ο καθηγητής Κογκούλης γιὰ τὸ 


ΠΡΩΤΟ  "ΟΡΘΟΔΟΞΟ"  ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ

καὶ ἡ ἀπάντηση τοῦ κ. Χειλαδάκη
Παρουσιάζει τὶς ἀντι-Οἰκουμενιστικὲς θέσεις τοῦ ἁγ. Παϊσίου!



Ιωάννη Β. Κογκούλη

Καθηγητή Πανεπιστημίου

Το πρώτο Ορθόδοξο

 Μοναστήρι στην Αυστρία

Μία απάντηση στις αιτιάσεις του κ. Νικολάου Χειλαδάκη



Με οδύνη, κ. Χειλαδάκη, διάβασα στο διαδίκτυο τα όσα γράφετε για το πρώτο Ορθόδοξο Μοναστήρι που ξεκίνησε να λειτουργεί στην Αυστρία. Και αυτό, γιατί ΔΙΚΗ μου υπήρξε η έμπνευση για την ίδρυση Ορθόδοξου Μοναστηριού στην Αυστρία και ΔΙΚΗ μου ήταν η πρόταση στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αυστρίας, Κύριο Αρσένιο για την ίδρυσή του στην Μητρόπολή του και μάλιστα με την πρώτη αδελφότητα να προέρχεται από το Μοναστήρι του αγίου Αρσενίου του Καππαδόκη. Η εν λόγω πρόταση συνέπεσε με την ευλογημένη επιθυμία του Σεβασμιωτάτου για την ίδρυση στη Μητρόπολή του Μοναστηριού.


Προσωπικά, κ. Χειλαδάκη, επειδή γνωριστήκαμε από τότε που διακόνησα ως Κοσμήτορας τη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ, αφού και η κόρη σας υπήρξε φοιτήτριά μου, δεν πιστεύω να σας έδωσα την εντύπωση ενός οικουμενιστή Καθηγητή Θεολογικής Σχολής. Ούτε πιστεύω ότι όσοι γνώρισαν και γνωρίζουν τον ηγούμενο του αγίου Αρσενίου του Καππαδόκη, Αρχ. π. Θεόκλητο, μαθητή του αγίου Παϊσίου του Αγιορείτη, αποκόμισαν ή αποκομίζουν την εικόνα ενός οικουμενιστή ιερομονάχου. Αλήθεια, κ. Χειλαδάκη:

  • Μήπως με τα γραφόμενά σας, εκτός από τη δική μου εικόνα, επιχειρείτε να γκρεμίσετε και την εικόνα που χιλιάδες Ορθόδοξοι έχουν για τον Ηγούμενο π. Θεόκλητο ενώ, παράλληλα, σκοπεύετε να διασύρετε το έργο της Ιεράς Μονής του αγίου Αρσενίου του Καππαδόκη;

Δεν είναι τυχαίο, κ. Χειλαδάκη, το γεγονός ότι το πρώτο Ορθόδοξο Μοναστήρι που ξεκίνησε να λειτουργεί στην Αυστρία φέρει την ονομασία:

  • Ιερά Μονή της αγίας Σκέπης και του αγίου Παϊσίου του Αγιορείτη.

Ο κάθε άνθρωπος, κ. Χειλαδάκη, ανεξάρτητα από φυλή, χρώμα, θρησκεία και ομολογία, ανεξάρτητα εάν είναι γήινος κοσμοκράτορας ή ασήμαντος κάτοικος του πλανήτη μας, πλούσιος ή φτωχός,  δίκαιος ή αμαρτωλός, είναι ΕΙΚΟΝΑ του Τριαδικού Θεού. Τροπάριο της Εξοδίου ακολουθίας αναφέρει: «Εικών ειμι της αρρήτου δόξης σου, ει και στίγματα φέρω πταισμάτων…». Αυτό, κ. Χειλαδάκη,  σημαίνει πως η επικοινωνία μας με τον οποιοδήποτε Άλλον δε σημαίνει δική μας τυχόν πνευματική αλλοτρίωση, αλλά αντιμετώπισή του ως ΕΙΚΟΝΟΣ Θεού.

Με βάση τα ανωτέρω, η αρνητική κριτική σας σε μια ευλογημένη προσπάθεια που μόλις ξεκίνησε, και η οποία φαίνεται να αποτελέσει μία όαση στον χώρο της Κεντρικής Ευρώπης, που κινδυνεύει από τον εκμουσουλμανισμό:

  • Συνιστά συκοφαντική δυσφήμιση.

Παρενθετικά, κ. Χειλαδάκη, σας πληροφορώ τα εξής:

α) Ο χώρος που θα κτισθεί το πρώτο Ορθόδοξο Μοναστήρι στην Αυστρία βρίσκεται σχεδόν στο κέντρο τριών Ευρωπαϊκών Πρωτευουσών: Της Βιέννης, της Βουδαπέστης και της Μπρατισλάβας.

β) Υπάρχει αντίδραση από κατοίκους της κωμόπολης που θα κτισθεί το Μοναστήρι. Κάποιοι, μάλιστα, συγκεντρώνουν και υπογραφές για να αποτρέψουν το κτίσιμό του στον τόπο τους.  

Τελειώνοντας, κ. Χειλαδάκη, δηλώνω πως, ενώ αναγνωρίζω το ΜΕΓΕΘΟΣ της αμαρτωλότητάς μου, δε δέχομαι να με κατηγορούν ότι κάνω «αβαρίες» στην Ορθόδοξη πίστη μου και την αφοσίωσή μου στην Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία.    





1 σχόλιο: Ο ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ



ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΚΟΓΚΟΥΛΗ

Ουδέποτε σκέφτηκα να κατηγορήσω τον κ.  Κουγκούλη τον οποίο γνωρίζω προσωπικά και εκτιμώ το πραγματικά θαυμαστό και ευλογημένο έργο του στην Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης, το οποίο μακάρι να έβρισκε διαδόχους και συνεχιστές του.

Το μοναστήρι του Αγίου Αρσενίου το γνωρίζω χρόνια και μάλιστα έχω δώσει και διάλεξη στο κοινό του,

Όσον αφορά το μοναστήρι της Αυστρίας, εκείνο που ενόχλησε πολλούς κυρίως από την Γερμανία και όχι μόνο και μου μεταβίβασαν την ενόχληση τους, είναι ακριβώς αυτά που μου έστειλαν για τον πάτερ Παΐσιο, τον οποίο επίσης γνωρίζω προσωπικά και είχαν κάποια συνδιαλλαγή μαζί του. Οι Ορθόδοξοι στην Γερμανία προσπαθούν με πολύ αντίξοες συνθήκες να κρατήσουν το ορθόδοξο φρόνημα την ίδια ώρα που οι πλείστοι των ιερέων τους έχουν γίνει προκλητικά και σκανδαλιστικά οικουμενιστές.

Σίγουρα δεν είμαι αλάθητος ούτε και αναμάρτητος. Αυτό είναι γελοίο και μονό να το ομολογεί κάνεις. Η ευαισθησία μου όμως σε θέματα οικουμενισμού, ιδιαίτερα στην σημερινή άκρως «πονηρή» εποχή, είναι πιστεύω πλήρως δικαιολογημένη.

Στο καινούργιο εξαίρετο βιβλίο της ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου Σουρωτής, «ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ» γράφει στο κεφάλαιο «Ζηλωτής των πατερικών παραδόσεων» : Ο Πατήρ Παΐσιος δεν συμφωνούσε να σπουδάζουν οι Ορθόδοξοι στην Δύση διότι έβλεπε τον κίνδυνο να μεταφέρουν από εκεί «πνευματικά μικρόβια» και να μολύνουν την αμώμητη Ορθόδοξη πίστη μας. -Τι θα πάτε να πάρετε από εκεί, έλεγε. -Αυτοί δεν έχουν τίποτα να γκρεμίσουν, τα έχουν γκρεμίσει όλα.
Και σε ένα Ορθόδοξο Γάλλο ιερομόναχο που τον είχε ρωτήσει σε τι διαφέρουν οι Καθολικοί και οι Προτεστάντες από τους Ορθοδόξους, είπε χαρακτηριστικά : -Ας υποθέσουμε ότι η Ορθοδοξία είναι σαν αυτό το Καλύβι που βλέπετε φτιαγμένο από πέτρες, λάσπη και ζωνάρια. Οι Καθολικοί αφαίρεσαν την λάσπη, οι Προτεστάντες αφαίρεσαν και τα ζωνάρια. Μπορούν τώρα να σταθούν οι πέτρες από μόνες τους ;

Και παρακάτω: Ούτε και με τους διαλόγους που γίνονταν με ετεροδόξους συμφωνούσε ο Όσιος. Διότι έβλεπε ότι οι μεν Ορθόδοξοι που ασχολούνται με διαλόγους και συνέδρια και προσπάθειες για ένωση δεν είχαν προηγουμένως ενωθεί οι ίδιοι με τον Θεό και επομένως δεν μπορούσαν να πληροφορήσουν τους άλλους με ορθόδοξα πατερικά βιώματα, οι δε ετερόδοξοι που συμμετέχουν σε αυτά δεν είχαν ειλικρινή διάθεση.

Και τέλος παρακάτω: Ο Πατήρ Παΐσιος ήταν με την ορθή έννοια ζηλωτής των πατερικών παραδόσεων. Σε θέματα πίστεως δεν έκανε συμβιβασμούς και υποχωρήσεις.

Σαν επί τριάντα χρόνια δημοσιογράφος και μάλιστα σε κάποιο περίοδο σε εχθρική χώρα σε πολύ κρίσιμη εποχή με πολλούς κινδύνους και χωρίς καμία αμοιβή, έκανα αυτό που μου επέβαλλε η συνείδηση μου στις διαμαρτυρίες Ορθοδόξων από την Γερμανία και όχι μόνο, που έχουν επανειλημμένα σκανδαλιστεί από τον μητροπολίτη Αυστρίας και τις οικουμενιστικές του δραστηριότητες και από τις φωτογραφίες του πάτερ Παϊσίου εναγκαλιζόμενος με παπικούς ιεράρχες.

Ζούμε σε πολύ κρίσιμη, πολύ «πονηρή» και πολύ κρίσιμη εποχή, όπου δυστυχώς πολλά από όσα πιστεύουμε προσπαθούν με κάθε μέσο να τα γκρεμίσουν και σίγουρα όλοι θα κριθούμε.

Όσον αφορά τον κ Κογκούλη αν τον στενοχώρησα, ζητώ ταπεινά συγγνώμη.

Ευχαριστώ
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου