Δευτέρα, 6 Ιουλίου 2015

ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΕΙ, ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΝ, ΤΟΝ ΤΕ ΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΜΜΑΤΑ ΕΣΤΕ! Και πάτε να παραπλανήσετε τον ανύποπτο Πιστό Λαό του Θεού πως εμείς κάνουμε σχίσμα…. ενώ ΕΣΕΙΣ ΚΟΒΕΤΕ ΤΟΝ ΑΡΑΦΟ ΧΙΤΩΝΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και αποκόπτεσθε από την Εκκλησία Του με την ΕΝΩΣΗ και ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ σας στην ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΌΣΙΟ ΠΑΪΣΙΟ

του Θεολογου Νικολαου Πανταζη




Στο Συναδελφικό, Μαχητικό Ιστολόγιο «Ομολογία», επί του Άρθρου: «Στους εορτασμούς για τον Όσιο Παϊσιο τον Αγιορείτη ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος», http://apotixisi.blogspot.com.au/2015/07/blog-post_0.html,  διάβασα μετά μεγάλης μου λύπης και αγανακτήσεως εν Κυρίω, το παρακάτω απαράδεκτο και συκοφαντικό ανώνυμο (ως συνήθως) σχόλιο:

Ανώνυμος 4 Ιουλίου 2015 – 11:13 π.μ.
«Σας πειράζει η παρουσία του Πατριάρχου κυρίου Βαρθολομαίου και δεν σας πειράζει ο σκανδαλισμός πού κάνετε στο λαό του Θεού από το να αποκόπτεστε από την Εκκλησία; Σας πειράζει ο Πατριάρχης και δεν σας πειράζει το γεγονός ότι όποιος δεν μνημονεύει τον Επίσκοπό του κόβεται αυτομάτως από την Εκκλησία; Ο Νεστόριος πού κήρυττε αίρεση, μέχρι την καταδίκη του ήταν ο κανονικός και γνήσιος Πατριάρχης, και σε αυτόν έστελνε επιστολές ο Αλεξανδρείας Κύριλλος αποκαλώντας τον “αδελφό και συλλειτουργό”. Μελετήστε καλλίτερα τα συγγράμματα των πατέρων και την εκκλησιαστική ιστορία και ύστερα αποκοπήτε από την Εκκλησία. Το μίσος σας για τον Πατριάρχη μόνο κακία και εωσφορικό εγωϊσμό δείχνει. Τίποτα άλλο.»


Απάντηση:
«Ναι. Μας πειράζουν οι ανώνυμοι κατήγοροι που κρύβονται πίσω από το βόλεμα της διαδικτυακής κουκούλας και με μάσκα μια οθόνη θεολογούν εις το διηνεκές με αντίλαλο στο υπερπέραν… Ωραία ομολογία κάνεις, απόκρυφε κι’ αόρατε ημών κριτά.
Μην ξεχνάς, μιλάμε για επώνυμο Πατριάρχη και φιλοξενείσαι σε επώνυμη ιστοσελίδα. Τι έχεις να φοβηθείς και ποιον επώδυνο πόλεμο άραγε θα υποστείς; Από ποιούς θα διωχθείς;
Μας κατηγορείς για «σκανδαλισμό των πιστών ότι αποκοπτώμαστε από την Εκκλησία…»
Τα έχεις πολύ μπερδεμένα μέσα σου και αυτή η πνευματική σύγχυση δεν είναι δείγμα υγιούς νοοτροπίας. Μάλλον επιβεβαιώνει το μολυσμό πίστεως από την κοινωνία σου με αιρετικούς επισκόπους.


Πέταξε από πάνω σου το κομπλεξικό μανδύα της μονόπλευρης και εμπαθούς καταδίκης και δες λιγάκι προσγειωμένα και αντικειμενικά τα πράγματα. Ίσως αυτό βοηθήσει να απαλλαγείς από το φοβερό υποβόσκοντα εγωϊσμό που σε παραδέρνει. Θίχτηκε προφανώς η δουλοπρέπειά σου σε υπερανθρώπους δεσποτοκράτες που δεν υπηρετούν το Χριστό αλλά το χρυσό, τη δόξα.


Η προσωποληψία σου υπέρ προσκυνημένων και συμβιβασμένων αρχιερέων “μόνο κακία και εωσφορικό εγωϊσμό δείχνει. Τίποτα άλλο.” Μάθε όμως τούτο:
Σκανδαλισμό δεν προξενούν οί πιστοί που εμμένουν στην ανόθευτη και διαχρονική διδασκαλία του Χριστού, των Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων, αλλά αυτοί που νεωτερίζουν και αιρετίζουν, αυτοί οι οποίοι εν ονόματι του θρόνου που κατέχουν βλασφημούν τα μέγιστα εν ονόματι της δικής τους δόξης και διοικητικής «μεγαλοσύνης». Σε αυτούς να εστιάσεις τα πυρά σου, και μάλιστα επώνυμα.


Δεν σκανδαλίζουμε εμείς το Λαό του Θεού. Τον σκανδαλίζει ο ΜΕΓΑΣ Αρχι-σκανδαλοποιός και σχισματοποιός σας Πατριάρχης. Ο αδιαλλείπτως διαφθείρων την συνείδησιν των πιστών, ο Διαθρησκειακός σας Πρόεδρος, διαφθείρει το Αδιάφθορο και Αδιαπραγμάτευτο Δόγμα της Αγίας Α’ Οικουμενικής Συνόδου και καταπατά την όντως Ιερά Μνήμη ολοκλήρων των 318 Θεοφόρων Πατέρων οι οποίοι εν Αγίω Πνεύματι εδογμάτισαν περί ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ενώ ο δικός σας Παπόφιλος και Αμερικανόφιλος κηρύσσει δημοσίως όχι Μία αλλά ΠΟΛΛΕΣ Διακλαδωτικές και Βαπτισματικές “εκκλησίες”, όχι του Χριστού αλλά του Π.Σ.”ε”, ισότιμες, ισόκυρες και σωτηριολογικές!


Ο ΜΕΓΑΣ και βεβηλώτατος Αρχι-σκανδαλοποιός του Βοσπόρου, διακηρύσσει δημοσίως πως ΟΛΑ τα χριστιανικά δόγματα ΣΩΖΟΥΝ. Άρα εσύ, που μας κατηγορείς, ματαιοπονείς εκεί όπου βρίσκεσαι και εις μάτην ευαγγελίζεσαι (ΕΑΝ όντως ευαγγελίζεσαι) την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!


Ο ΜΕΓΑΣ Αρχι-σκανδαλοποιός της Οικουμένης κηρύσσει ψευδή ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ και ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ενότητα μνημονευόμενος εν πλήρη μάλιστα καταστολή και εξ’ Ωραίας Πύλης τον Τρισκατάρατο Αιρεσιάρχη Πάπα και αποδεχόμενος αυτόν ως “ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟ”!!!!!


Και ΣΕΙΣ, οι ανώνυμοι και θούριοι θιασώτες της αυτού εξοχότητος δεν έχετε ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με όλα αυτά αλλά, ξαφνικά, έχετε πρόβλημα με μας;;; Σκανδαλίζουμε εμείς λοιπόν;
– Ποιο ακριβώς σημείο της Πίστεως καταπατήσαμε;
– Ποια παράμετρο της Αληθείας διαφθείραμε;
– ΜΕ ΠΟΙΟ τρόπο αποκοπήκαμε από την Εκκλησία;
– Μήπως επειδή αρνούμαστε να διατηρούμε ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τους αιρετικούς σας ποιμένες οι οποίοι ΔΙΑΦΘΕΙΡΟΥΝ τον Αμπελώνα του Κυρίου;
– Μήπως επειδή αρνούμαστε να αναγνωρίσουμε τον Αιρεσιάρχη Πατριάρχη ως “Παναγιώτατο”;
– Μήπως επειδή αρνούμαστε να εκπροσωπούμαστε στο ΒΕΒΗΛΟ και ΒΛΑΣΦΗΜΟ Π.Σ.”ε”;
– Μήπως επειδή αρνούμαστε να εκπροσωπούμαστε π.χ. από τον Περγάμου Ιωάννη που δηλώνει μεγίστη και αιωνία ευγνωμοσύνη προς τον Πάπα εκ μέρους όλων των Ορθοδόξων; Ποιούς εκπροσωπεί; Εμένα και σένα; Μας ρώτησε; Έχεις εσύ, ανώνυμε, ευγνωμοσύνη προς τον Πάπα και την μεταφέρει επαρκέστατα εκ μέρους σου, ο Περγάμου;
– Μήπως επειδή αρνούμαστε να εκπροσωπούμαστε π.χ. από τον Σύρου Δωρόθεο ο οποίος αντικανονικώς και ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΩΣ παρίσταται σε “χειροτονία” ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ και φωνάζει εκ μέρους σου το τριπλό “Άξιος”;
– Μήπως επειδή αρνούμαστε να εκπροσωπούμαστε π.χ. από τον Δημητριάδος Ιγνάτιο ο οποίος ΔΗΛΩΝΕΙ επισήμως, εκπροσωπώντας τον “Πάνσεπτο Οικουμενικό Θρόνο”, σε Παπικό Εκπρόσωπο πως “ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ” ενώ προσβάλλει, διαφθείρει και σπιλώνει π.χ. τον Μέγα Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό ο οποίος βροντοφωνάζει εις ημάς: “ΩΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΠΕΣΤΡΑΦΗΜΕΝ ΑΥΤΟΥΣ” καθώς και τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή “ΦΕΥΓΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΩΣ ΟΙ ΟΦΕΙΣ”!
Και τώρα που ΦΕΥΓΟΥΜΕ από αυτούς, σας σκανδαλίζει το Φευγιό μας, η εν Κυρίω Απομάκρυνσή μας και δεν σας σκανδαλίζει η ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ και η ΑΙΡΕΣΗ η οποία ΜΟΛΥΝΕΙ τις Λειτουργίες σας και τα Μυστήριά σας, “ΚΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΙ Ο ΜΝΗΜΟΝΕΥΩΝ”;;;;;;;;
Ώ ασύνετοι και προβληματικοί, σας σκανδαλίζει ΤΌΣΟ ΠΟΛΥ η Αποτείχιση;;;
Ε, λοιπόν, κοντεύετε να σκάσετε από το κακό σας! “Ο σκανδαλιζόμενος σκανδαλιζέσθω έτι!!!” Πλάσματα του Θεού, το δρόμο σας και το δρόμο μας!
Αναζητήσατε ΑΛΛΟΥ τας ευθύνας, ώ ανεύθυνοι και παντός πνευματικής πωρώσεως υπεύθυνοι, σε αυτούς που προκάλεσαν και συνεχίζουν να προκαλούν και δεν παύουν “Εκκλησίας τα Σκάνδαλα”.
Κατηγορήσατε αυτούς που προκαλούν τους μερισμούς και τα Σχίσματα τα οποία “οι Αποτειχισθέντες ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ σπουδή αγία, την Εκκλησίαν ΡΥΣΑΣΘΑΙ!” (Μέγας Φώτιος).
ΤΙ ΘΡΑΣΟΣ και τι ΝΤΡΟΠΗ να βλασφημείτε την όντως Μόνη και Αποκλειστική ΙΕΡΑ ΟΔΟ, την ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ, με γλώσσα ανώνυμη, βέβηλη, σκληρή και να διαμαρτύρεστε ταυτόχρονα που σας μιλούμε λιγάκι σκληρά και “υβριστικά”…


Έρχεστε σεις, οι δεινοί και αμετανόητοι ΥΒΡΙΣΤΕΣ των Αγίων του Θεού, ΥΒΡΙΣΤΕΣ του Ιδίου ΤΟΥ ΘΕΟΥ που θέλετε να σας χαϊδεύουμε και να σας κολακεύουμε με διπλωματικά και ενοχοποιητικά “άφες αυτοίς” τα οποία σεις απευθύνετε στους Αντιχρίστους Οικουμενιστές και Ανασταυρωτές του Υιού, ΔΙΑΙΩΝΙΖΟΝΤΑΣ, με τον δόλιο τρόπο σας αυτό, την Δογματική Διαφθορά και άκραν Πίστεως παραφθορά!


Έρχεστε σεις, οι Σιγοντάροντες την Παναίρεση και πιάνετε στο στόμα σας τον Άγιο Κύριλλο Αλεξανδρείας, ως επιχείρημα δήθεν, για να δικαιολογήσετε την παραμονή σας στην αίρεση και διά να καλύψετε την ενοχοποιό σας κοινωνία με ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ και ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ;;;;;
ΟΥΚ ανέγνωτε ότι ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας, γράφων πρός τους έν Κωνσταντινουπόλει περί του Νεστορίου, τονίζει: “Τοίς δέ γε των κληρικών, ήτοι (ή) λαικών διά την ορθήν πίστιν κεχωρισμένοις, ή καθαιρεθείσι παρ’ αυτού, κοινωνούμεν ημείς!” (Μ. 4, 1096).



ΕΜΕΙΣ, λέγει ο Άγιος Πατήρ, ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ με τους “διά την ορθήν πίστιν κεχωρισμένοις λαϊκοίς”, δηλαδή με τους Αποτειχισθέντες, ενώ ΕΣΕΙΣ, ανώνυμοι Σιγονταρο-Οικουμενιστές μας εκτοπίζετε “εκτός Εκκλησίας”!
ΝΑΙ, συμφωνούμε, είμαστε εκτός! Αλλά ΠΟΙΑΣ “εκκλησίας”;;;;
– Της Οικουμενιστικής;;; ΝΑΙ, είμαστε ΕΚΤΟΣ! Δόξα τω Τριαδικώ Θεώ!!!


– Ποίας “εκκλησίας”;;; Αυτής της Βλασφήμου και Βεβηλωτικής η οποία ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ οργανικό και μυστηριακό ΜΕΛΟΣ του Π.Σ.”ε”;;;  Με όλες τις καταστρεπτικές ΠΛΑΝΕΣ και ΑΙΡΕΣΕΙΣ;;; Για αυτήν την “εκκλησία” μας μιλάς;;; ΝΑΙ, είμαστε ΕΚΤΟΣ! Δόξα τω Τριαδικώ Θεώ!!!


– Ποίας λοιπόν “εκκλησίας”;;;
Αυτής, η οποία δηλώνει πως έχουμε τον ίδιο Θεό με τους Σιωνιστές Ιλλουμινάτι και αναγνωρίζει το ΚΟΡΑΝΙ ως Άγιο και Ιερό Βιβλίο;;; Και σύ συμφωνείς;;; Και σκανδαλίζουμε εμείς;;;; Ανώνυμε;;; Είσαι καλά;;; Ποιος σου βάσκανε τα μυαλά και εμφανίζεσαι ξαφνικά με έπαρση περισσή να μας συμβουλέψεις να “μελετήσουμε καλλίτερα τα συγγράμματα των πατέρων και την εκκλησιαστική ιστορία”


Ποιός Πατήρ και ποιά σελίδα της Εκκλησιαστικής Ιστορίας διδάσκει πως η Μνημόνευση δεν είναι ΕΝΩΣΗ Δογματική, Μυστηριακή και Πίστεως Αποδοχή; Και είναι τότε…. τι; Φιλοφρόνηση και κολακεία δεσποτοκρατική; Προσφώνιση τιμητική;;; Κι’ αν είσαι ιερεύς εσύ ή επίσκοπος, ποιον μνημονεύεις και με ποιον ενώνεσαι; Ποιους λαϊκούς ενώνεις μαζί σου και μαζί με αυτόν που μνημονεύεις; Ή μήπως καταργήσατε την ενώτητα εν τη Θεία Ευχαριστία;


Ποιός Πατήρ, πες μου ανώνυμε, ποιος Πατήρ επιτρέπει και επευλογεί την ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΑΣ την Οργανική και Μυστηριακή σε ένα Σατανικό, Εωσφορικό, Συνεταιρικό, Συνομοσπονδιακό, Συνενωτικό και Συνομολογιακό, Ισότιμο και Ισόκυρο Συμβούλιο Ανόμων και Συνέδριο Παρανόμων ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ;;;;;


Και πιστεύεις εσύ, ανώνυμε, πως πηγαίνετε “για να τους ευαγγελίσετε”;;;; Ναι;;;;;;
Και πόσους επιστρέψατε στην Αγία Ποίμνη του Χριστού;;;; Και πόσα χρόνια χρειάστηκαν να περάσουν;;; Πενήντα;;;
ΑΥΤΑ σου δίδαξαν οι Πατέρες που επικαλείσαι;;; 

ΠΟΙΟΣ Πατήρ επέμενε στο διάλογο για 50 χρόνια;;;; ΠΟΙΟΣ Πατήρ, ανώνυμε;;;;;
Και ποιά αίρεση από όλα τα βλάσφημα Μέλη του Π.Σ.”ε”, δέχτηκε ποτέ το Πιστεύω μας και ασπάστηκε την Αλήθεια της Ορθοδοξίας;;;; ΚΑΜΙΑ!
Και ο Λόγος του Χριστού: “Όσοι εάν μή δέξωνται υμάς, εξερχόμενοι άπό τής πόλεως εκείνης και τον κονιορτόν άπό τών ποδών υμών αποτινάξατε είς μαρτύριον έπ’ αυτούς” (Λουκ. 9, 5), ο λόγος αυτός ΠΟΥ ΠΑΕΙ; Περίπατο;;;;


Και σεις μαζι ρομαντικό ΠΕΡΙΠΑΤΟ στα ΜΟΙΧΕΙΑΚΑ και ΠΟΡΝΙΚΑ μονοπάτια (διότι για Μονόδρομος πρόκειται…) του Π.Σ.”ε”, να εναγκαλίζεστε με τον κάθε ΑΙΡΕΤΙΚΟ (σε αντίθεση και κόντρα με το Αγιογραφικό, το Αποστολικό “και χαίρειν αυτοίς ΜΗ ΛΕΓΕΤΕ) και σεις τους καλημερίζετε με γλυκόλογα, τους επαινείτε, τους εξυψώνετε και τους ΜΠΑΖΕΤΕ (διότι είστε “για τα μπάζα”) στις οικίες σας και στους Ναούς σας, και τους ΥΠΟΔΕΧΕΣΘΕ στα Παλαίμαχα Πατριαρχεία σας με Θεοπρεπείς, Θεαρχικούς και Μεσσιανικούς ΥΜΝΟΥΣ;;;;


ΠΟΙΟΣ ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΗΡ, ώ ανώνυμε, έψαλλε το ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ Ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ και Μνημόνευε τον Πάπα ως “ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟ” απ’ την Ωραία Πύλη;;;;
Και ποιος Πατήρ σκέφθηκε ποτέ να καταφρονήσει την Αγία Πρώτη Οικουμενική Σύνοδο και να συνεορτάσει μετά Παπικών το Πάσχα; Χωρίς απόφαση Συνόδου; Χωρίς την απαραίτητη έγκριση και αναγνώριση των πιστών;


ΠΟΙΟΣ ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΗΡ, ώ ανώνυμε, ετέλεσε ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΕΙΝΟ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ, εν ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, τον ΟΜΟΔΟΞΟ, Συναδελφικό Δογματικό Ασπασμό του “Αγαπήσωμεν Αλλήλους ίνα ΕΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩΜΕΝ”;;;;;;;


Και ΠΟΙΟΣ ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΗΡ, ώ ανώνυμε, δέχτηκε ποτέ από αυτόν τον ΙΔΙΟ τον οποίο προ λίγου ασπάστηκε, ως Ορθόδοξος προς Ορθόδοξο Αρχιερέα, καταδέχτηκε να ακούσει από τα ΒΛΑΣΦΗΜΑ Παπικά χείλη, πως “η Ορθοδοξία ΝΟΣΕΙ βαρύτατα”;;;;
Ναι;;;;; Και σεις, τι νομίζετε δηλαδή, πως χαίρετε άκρας πνευματικής υγείας;;;;


ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΕΙ, ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΝ, ΤΟΝ ΤΕ ΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΜΜΑΤΑ ΕΣΤΕ!
Και πάτε να παραπλανήσετε τον ανύποπτο Πιστό Λαό του Θεού πως εμείς κάνουμε σχίσμα…. ενώ ΕΣΕΙΣ ΚΟΒΕΤΕ ΤΟΝ ΑΡΑΦΟ ΧΙΤΩΝΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και αποκόπτεσθε από την Εκκλησία Του με την ΕΝΩΣΗ και ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ σας στην ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!!!

2 σχόλια:

  1. Υπάρχει πραγματική πρεμούρα για την ανωνυμία.

    Τι σημασία έχει η επωνυμία; Για να αρχίσουμε, α ο τάδε που ήταν Σωτηρικός, που ήταν Χριστοδουλικός, που ήταν με τους παπικούς, που στο τάδε Συνέδριο είπε οικουμενιστικά, κ.λπ, κ.λπ; Παλαιότερα είχαμε έναν ΙΚ, που δεν τόλμαγε να γράψει κάτι και έπεφταν να τον φάνε. "Α, εσύ που είσαι φιλοκαζαντζακικός, εσύ που βρίζεις τους αγίους", κ.λπ.

    Σημασία δεν έχει το επώνυμο, αλλά αν αυτά που λέει είναι σωστά ή όχι.

    Το λέει και ο ιερός Χρυσόστομος. Δεν έχει σημασία, ποιος είναι αυτός που λέει κάποια πράγματα, αλλά αν αυτά που λέει είναι σωστά ή όχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μίσος σου για το Πατριάρχη αγαπητέ μου δεν έχει όρια. Αυτά κηρύττει η Εκκλησία; Είναι δυνατόν εσύ ένας θεολόγος και άνθρωπος υποτίθεται της Εκκλησίας να μιλάς και να συμπεριφέρεσαι με αυτόν τον απαράδεκτο και διαβολικό τρόπο; Κατηγορείς τον Πατριάρχη και όλους τους Επισκόπους ως αιρετικούς, και δεν κοιτάς τον κατακερματισμό των ακολουθούντων το παλαιό ημερολόγιο και όλων όσοι έχουν κόψει το μνημόσυνο του Επισκόπου τους; Κατηγορείς τον Πατριάρχη ως Αρχιεαιρεσιάρχη, και δεν βλέπεις ότι έχει ευλογηθεί από τον Θεό και την Παναγία να ζήσει στιγμές πού κανείς Πατριάρχης από την Καταστροφή του 1922 και μετά δεν έζησε; Να λειτουργήσει στον Πόντο και σε όλη την Μικρά Ασία; Εσείς οι αποτειχισμένοι έχετε ξεφύγει από την παράδοση της Εκκλησίας. Εσείς έχετε αναγάγει σε ένα στείρο δογματισμό την διακοπή του μνημοσύνου. Μήπως και ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος στην ομιλία του "περί ποιμένος" εκεί πού αναφέρεται ότι άν κάποιος αιρετικός σας καλεί να φάτε και να μιλήσετε να πάς και να μην φοβηθείς να μιλήσεις μαζί του, εκτός και άν δεν έχεις επιχειρήματα, οπότε καλό θα είναι να μην πάς; Μήπως αιρετικός είναι και ο πρώτος Πατριάρχης μετά την Άλωση της Πόλεως Γεννάδιος ο Σχολάριος και οι Μοναχοί του Σινά, πού ζήτησαν την γνώμη του εάν πρέπει να δίνουν για προσκύνημα στους Αρμενίους και τους Λατίνους την Εικόνα της Παναγίας; Για να απαντήσει ο Γεννάδιος στους Μοναχούς του Σινά, ότι όχι μόνο να την δίνουν, αλλά και στην Εκκλησία να τους βάζουν και ευλογία να τους δίνουν και αντίδωρο και αγιασμό να τους δίνουν εκτός από την Θεία Κοινωνία, γιατί είναι αποσχισμένοι χριστιανοί όπως τους αποκαλεί και όχι αιρετικοί. Θα βγάλουμε τώρα και τον Γεννάδιο Αρχιεραισιάρχη. Μήπως θα βγάλουμε τους Πατριάρχες Κύριλλο Λούκαρι και Ιερεμία τον Β' αιρετικούς, γιατί είχαν αρχίσει ένα σημαντικό διάλογο με τους Θεολόγους της Τυμβίγγης, όταν εκείνοι είχαν αποσχιστεί από την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, άλλο εάν ο διάλογος αυτός δεν καρποφόρησε; Σταματήστε πιά να κατηγορείται και κοιτάξτε να επανέλθετε στην Εκκλησία. Διότι είναι καλλίτερο να αγωνίζεσαι μέσα στην Εκκλησία παρά έξω πού μπορεί εύκολα να χαθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή