Κυριακή, 14 Ιουνίου 2015

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Αδελφοι χριστιανοι, ιδου τα υποδειγματα και για μας σημερα, η ζωη και η πρακτικη των Αγιων. Και οχι των σημερινων ...ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΝΙΣΤΑΓΙΩΝ. Αυτοι ΟΛΟΙ τους, ναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ, ειναι κακοδοξοι. Τι τους δινετε εν λευκω την υπογραφη σας, για να σας οδηγησουν στην Κολασι ...με την υπογραφη σας; Βλεπετε πουθενα στην ιστορια συλλογικες ανιδρασεις των Αγιων, οπως κανουν αυτοι; Οχι. Μεμονωμενα ο καθενας τους ..επαναστατουσε κατα των Αιρετικων και διωκονταν, εξοριζονταν, εκτοπιζοντανκ.λ.π.. Βλεπετε να αντιδρουσαν ποτε συλλογικα ταχα για να τους υπολογιζουν που ειναι πολλοι; Οχι, πουθενα δεν υπαρχει αυτο το φαινομενο. Γιατι η πολυφωνια, τελικα οδηγει στην ...αφωνια!!! Οπως κανουν οι σημερινοι Σιγονταροοικουμενιστες. Ο πατηρ Παϊσιος γραφει οτι πρεπει να μιμουμαστε την ζωη των Αγιων Πατερων και οχι την πρακτικη, των σημερινων Ψευτοαγιοπατερων σας. ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ, λοιπον, και αποδειξτε οτι ειστε Ορθοδοξοι μιμητες των ΑΓΙΩΝ ΜΑΣ. Αλλοιως...αερα δερετε....μαζι με τους σημερινους ...Ψευτοαγιους σας.

ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΜΕΘΟΔΙΟΥ


«ρθρσας, προσευχας συνλαβες, θεον φβον ν τ γαστρ σου, κα ττοκας Πνεματι τ πομν σου, δογμτων ρους, δι' ν τς αρσεις ποφρττουσα, ες γν ρθοδοξας μπλατνεται».

ἅγιος Μεθόδιος, ποὺ σήμερα ἑορτάζουμε, ἔζησε στὴν περίοδο τῆς Εἰκονομαχίας καὶ ὑπῆρξε ἀρχιδιάκονος τοῦ ἁγίου Νικηφόρου, Πατριάρχου Κων/πόλεως. Ὅμως, ὅταν καθαίρεσε τὸν Πατριάρχη Νικηφόρο μιὰ Ὀρθόδοξη, γιὰ τὴν ἐποχή του, Σύνοδος (μὲ τὴν ὁποία κοινωνοῦσε τὸ μεγαλύτερο μέρος τῶν ὀρθοδόξων Ἐπισκόπων, ἱερέων καὶ πιστῶν), ὁ ἅγιος δὲν παρέμεινε σὲ κοινωνία μὲ τὴν νόμιμη -θεσμικά- Σύνοδο, ἀλλὰ ἔφυγε στὴν Ρώμη γιὰ νὰ ὑπερασπιστεῖ ἀπ’ ἐκεῖ τὴν ἀλήθεια τῆς Πίστεως, ποὺ πλέον δὲν ἐξέφραζε ἡ νόμιμη Σύνοδος!

Ὅταν ἐπέστρεψε στὴν Κων/πολη, κατηγορήθηκε ὅτι ὑποκινοῦσε στάση καὶ σχίσμα, γι’ αὐτὸ συνελήφθη, τοῦ δόθηκαν 700 μαστιγώσεις (κατὰ διαταγὴ τοῦ Αὐτοκράτορα Μιχαὴλ τοῦ Β΄) καὶ στὴν συνέχεια τὸν φυλάκισαν σὲ ἕνα τάφο μαζὶ μὲ δύο κακοποιούς! Ἐκεῖ ἔμεινε 9 χρόνια ὑπομένοντας, ἐκτὸς τῶν ἄλλων, καὶ τὴν δυσωδία ἀπὸ τὸ πτῶμα τοῦ ἑνὸς κακοποιοῦ, ὁ ὁποῖος πέθανε μετὰ ἀπὸ ἕνα χρόνο!

Στὴν συνέχεια ἐλευθερώθηκε ἀπὸ τὸν εἰκονομάχο αὐτοκράτορα Θεόφιλο, τοῦ ὁποίου ἔλυσε μιὰ θεολογικὴ ἀπορία καὶ ἐτέθη ὑπὸ περιορισμὸ μέσα σὲ ἕνα Ναό, ἀλλὰ κοντὰ στὸ Παλάτι, μὴ ἀρνούμενος νὰ προσφέρει τὶς συμβουλές του στὸν αἱρετικὸ Αὐτοκράτορα, ὅποτε τοὺς τὶς ζητοῦσε!

Ὅταν πέθανε ὁ Θεόφιλος ἐλευθερώθηκε, ἔχοντας χάσει ἀπὸ τὶς κακουχίες τὰ μαλλιά του καὶ συγκρατώντας μὲ δυσκολία στὴ θέση τους τὰ σπασμένα ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Εἰκονομάχους σαγόνια του, μὲ κάποιες ὑφασμάτινες λωρίδες!

Τὸ 843 Σύνοδος τὸν ἐξέλεξε Πατριάρχη καὶ μὲ τὴν βοήθεια τῆς Αὐτοκράτειρας Θεοδώρας προχώρησαν στὴν ἐπίσημη ἀποκατάσταση τῶν Ἁγίων Εἰκόνων.

Ἐπειδὴ ἡ Σύνοδος καὶ ὁ Πατριάρχης ἅγιος Μεθόδιος καθαίρεσε μὲν τοὺς Ἐπισκόπους καὶ Ἡγουμένους ποὺ εἶχαν κοινωνία μὲ τοὺς Εἰκονομάχους, φέρθηκε δὲ μὲ ἀνεκτικότητα στοὺς ἁπλοὺς κληρικοὺς καὶ προχώρησε σὲ χειροτονίες, προκάλεσε ἀντιδράσεις τῶν μοναχῶν τῆς Μονῆς Στουδίου. Μετὰ μάλιστα κάποια μέτρα ποὺ πῆρε κατὰ τῶν συγραμμάτων τοῦ ἁγ. Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, προκλήθηκε ἐξέγερση τῶν Στουδιτῶν, μὲ ἀποτέλεσμα ὁ  Ἅγιος νὰ τοὺς ἀναθεματίσει!

Ἀργότερα προσεβλήθη ἀπὸ ἐπώδυνη ἀσθένεια, τὴν ὁποία −ὁ ἴδιος− ἀπέδωσε στὴν μεγάλη αὐστηρότητα τὴν ὁποία ἔδειξε στοὺς Στουδίτες καὶ γι’ αὐτὸ ἀναθεώρησε τὶς ἐναντίον τους ἀποφάσεις.
Ἐκοιμήθη στὶς 14 Ἰουνίου τοῦ 847.

Σχόλια:


• Βέβαια, γι μς σήμερα, μετ τ «Θρίαμβο τς ρθοδοξίας», Σύνοδος κείνη δν θεωρεται ρθόδοξη. Τότε μως, ποτελοσε πόφαση τς πίσημης κκλησίας! γιος Μεθόδιος δν πάκουσε στς ποφάσεις τς –τυπικά- ρθόδοξης Συνόδου κα ρα (σύμφωνα μ τς θεωρίες τν συγχρόνων ντι-Οκουμενιστν) διέπραξε σχίσμα κα ταν κτς κκλησίας! λλ τ κριτήριο τν γίων δν εναι ο ποφάσεις Συνόδων, λλ ο ποφάσεις κείνων τν Συνόδων πο εναι σύμφωνες μ τν λήθεια, τν γία Γραφ κα τος γίους Πατέρες.


νυπακο πο δειξε στν νόμιμη Σύνοδο κα τν βασιλικ ξουσία, στηριζόταν στν γία ζωή του, τν σκηση, τν πακο στς θεες ντολές, τν καλλιέργεια τν ρετν· κα το στοίχισε διώξεις κα βασανιστήρια. Ατν τν «γία νυπακο»  ποφεύγουν ο γέτες το ντι-Οκουμενιστικο γώνα, γι’ ατ κα ρνονται ν διακόψουν τν κοινωνία μ τος νόμιμους (κα σήμερα) πλν παναιρετικος Πατριάρχες, κα πισκόπους, κα Συνόδους. λλ κα πολλο π σους ναντιωνόμαστε πρς τν Παναίρεση, κινδυνεύουμε ν μ συνεχίσουμε ατν τν γώνα, ταν τ πράγματα δυσκολέψουν περισσότερο, ν δν γωνιστομε πρς τν κατεύθυνση ατή, πο μ τ ζωή του μς δειξε γιος.


γιος δν ρνήθηκε τν πικοινωνία (“διάλογο”) μ τν σκληρ Εκονομάχο (αρετικό) ατοκράτορα Θεόφιλο, φ’ σον δεχόταν τς θεολογικς συμβουλές του, χωρς ν χει μαζί του κάποια περαιτέρω κκλησιαστικ κοινωνία.


γιος Μεθόδιος θεώρησε τι σφαλε, παρ τν γιότητά του, στν πόφαση τς τιμωρίας τν Στουδιτν μοναχν. ς τ δον ατ κάποιοι ντι-Οκουμενιστές, πο θεωρον κ Θεο κάθε πόφαση συγχρόνου Γέροντα Πνευματικο, παρότι ποδεικνύεται πς δν συμβαδίζει μ τν διαχρονικ στάση τν γίων Πατέρων, ς πρς τν στάση μας ναντι τν γετν το Οκουμενισμο.




Μια συγχρονη θεολογικη συμμαρτυρια της πρακτικης των ΑΓΙΩΝ.
Μία σπουδαῖα ψηφίδα στό ψηφιδωτό τῆς στρατηγικῆς κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀλλά καί τῆς ἀπόκτησης ὀρθῶν κριτηρίων γιά τόν θεάρεστο ἀντι-αἱρετικό ἀγώνα εἶναι τό ὡς ἄνω εὔστοχο σχόλιο περί "καινοτομίας" τῶν συναξιακῶν (δέν λέγεται τοῦτο περιφρονητικά ἀλλά πρός διευκρίνιση) πού ἐμμέσως πλήν σαφῶς θέτουν ζήτημα ποσότητος στόν ὁμολογιακό ἀγώνα. 
Μάλιστα! 
Οἱ Ἅγιοι δέν συνασπίζονταν ἀριθμητικά, δέν "μάζευαν ὑπογραφές" ἀλλά ἕκαστος ἐν τῆ ἰδία εὐθύνῃ ἔναντι Θεοῦ καί ἀνθρώπων ὁμολογοῦσε τήν ἀλήθεια, ἄνευ φόβου, πάθους καί προπαντός ἄνευ ὐπολογισμῶν! 
Μέ τέτοιες ἐπισημάνσεις καί τίς ἀνάλογες βεβαίως κινήσεις θά ἀντιμετωπισθεῖ ἡ παναίρεση καί ὄχι μέ συλλογές ὑπογραφῶν. 
Ἡ ὁμολογία χρειάζεται προσωπική εὐθύνη, προσωπική μαρτυρία καί προσωπική παρουσία ὅπου δεῖ. 
Καλή δύναμη καί καλή φώτιση νά ἔχωμε.

1 σχόλιο:

  1. Μία σπουδαῖα ψηφίδα στό ψηφιδωτό τῆς στρατηγικῆς κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀλλά καί τῆς ἀπόκτησης ὀρθῶν κριτηρίων γιά τόν θεάρεστο ἀντι-αἱρετικό ἀγώνα εἶναι τό ὡς ἄνω εὔστοχο σχόλιο περί "καινοτομίας" τῶν συναξιακῶν (δέν λέγεται τοῦτο περιφρονητικά ἀλλά πρός διευκρίνιση) πού ἐμμέσως πλήν σαφῶς θέτουν ζήτημα ποσότητος στόν ὁμολογιακό ἀγώνα. Μάλιστα! Οἱ Ἅγιοι δέν συνασπίζονταν ἀριθμητικά, δέν "μάζευαν ὑπογραφές" ἀλλά ἕκαστος ἐν τῆ ἰδία εὐθύνῃ ἔναντι Θεοῦ καί ἀνθρώπων ὁμολογοῦσε τήν ἀλήθεια, ἄνευ φόβου, πάθους καί προπαντός ἄνευ ὐπολογισμῶν! Μέ τέτοιες ἐπισημάνσεις καί τίς ἀνάλογες βεβαίως κινήσεις θά ἀντιμετωπισθεῖ ἡ παναίρεση καί ὄχι μέ συλλογές ὑπογραφῶν. Ἡ ὁμολογία χρειάζεται προσωπική εὐθύνη, προσωπική μαρτυρία καί προσωπική παρουσία ὅπου δεῖ. Καλή δύναμη καί καλή φώτιση νά ἔχωμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή