Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Αποτειχισι: Αν ειναι ΑΠΑΤΗ οφειλουμε να ενημερωσουμε τον πιστο λαο. Αν ειναι αληθεια, οφειλουμε να το διακηρυξουμε.

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ή ΨΕΜΜΑ 
ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ;
Ποια ειναι η αληθεια;
ΜΗΠΩΣ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΕ ΨΕΜΜΑΤΑ;
ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΑΝ ΠΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;
Το Ευαγγελιο μακαριζει τους μη ειδοντας και πιστευσαντας.




Πολλά σενάρια και πολλές απόψεις υπάρχουν γύρω από το μυστήριο του Αγίου Φωτός που γίνεται κάθε χρόνο το Μεγάλο Σάββατο στον Πανάγιο Τάφο. Πολλοί το θεωρούν θαύμα και άλλοι το αμφισβητούν.
Βρήκαμε ένα δημοφιλές βίντεο,σύμφωνα με το stroumfaki.org, στο οποίο υπάρχει μία μαρτυρία ενός αρχιδιακόνου του Πατριαρχείου, του Χαράλαμπου Κατενίδη, όπου και μαγνητοφωνήθηκε η ομολογία του (εν γνώση του) τό έτος 1965 από τόν Στυλιανό Χαραλαμπάκη όπου λέει ξεκάθαρα πως το Άγιο Φως δεν είναι θαύμα και οτι τα κεριά ανάβονται από την «ακοίμητη κανδήλα» που καίει όλο τον χρόνο στον τάφο του Ιησού. Βέβαια υπάρχουν κι άλλα ανεξήγητα φαινόμενα όπως οι ακτίνες φωτός που περιλούζουν τον Πανάγιο Τάφο αλλά και το οτι το Άγιο Φως τα πρώτα λεπτά δεν καίει τους πιστούς ενώ υπάρχους και μαρτυρίες πως πολλές λαμπάδες πιστών άναψαν μόνες τους.
Δείτε το βίντεο και τα συμπεράσματα δικά σας.


Το αναρτωμενο βιντεο, ως και το ανωτερω κειμενο, το βρηκαμε στο ιστολογιο Μακελλιο σε σημερινη του αναρτησι.
Ασφαλως κανενα χριστιανουλικο και Συνωμοσιολογικο ιστολογιο που γυροφερνει στις ιστοσελιδες, αν και ειναι τα περισσοτερα ανωνυμα και ....καμουφλαρισμενα, δεν θα τολμουσε να το δημοσιευση γιατι θα ...πετροβοληθη απο τους καλογηρους και τους παπαδες τους, αλλα και απο τους ομοιους τους χριστιανουληδες της πενταρας που πλεοναζουν σημερα και θορυβουν ασεμνα και ανηθικα μεχρι σημειου να τους αηδιαζεις.
Εμεις δεν γνωριζουμε τιποτα για το Αγιο Φως παρα μονο αυτα που λεγονται και αυτα που ακουγονται. Δεν ειμαστε αυτοπται και αυτηκοοι του γεγονοτος αυτου αν ειναι αληθινο ή ψευτικο.
Απλα το φιλοξενουμε και το αφηνουμε στην κρισι του καθενος.
Οποιοι γνωριζουν κατι επ' αυτου, ειναι ανοικτη η ιστοσελιδα μας να τους φιλοξενησουν.

Μια απαντησι που μας εσταλη σε βιντεο:


17 σχόλια:

  1. Χωρίς καμμία διάθεσι κατηγορητική θεωρῶ ὅτι τό ζήτημα αὐτό ὁδηγοῦσε σέ εἰδωλοποιήσεις. Καλῶς τό θίγεται διότι ἡ Ὀρθοδοξία πού δυστυχῶς δέν φυλάσσεται στό Πατριαρχεῖο Ἱεροσολύμων δέν ἔχει ἀνάγκη τέτοιων κατασκευασμάτων. Ὁ ὀρθόδοξος πρέπει νά ποθεῖ νά ἀξιωθεῖ νά ἰδεῖ σ' αὐτή τή ζωή τό ὄντως Θεῖον ἄκτιστο Φῶς καί ὄχι κτιστές φλόγες μετά ἤ ἄνευ παραισθήσεων. Ὅλα αὐτά συνιστοῦν μυστικισμό, συναισθηματισμό καί μεταφυσική δυτικῆς "παραδόσεως" καί τακτικῶν. Πρέπει νά ἀποκαλυφθεῖ ἡ ἀλήθεια διότι κάποιοι ἀναίσχυντοι ρασοφόροι ἐνῶ προδίδουν ἀνενδοιάστως τήν Ὀρθοδοξία, θά ἔχουν τό θράσος αὔριο νά μᾶς λένε μείνατε στήν κοινωνία τῶν ὀρθοδόξων Πατριαρχείων παρά τήν διακοινωνία μέ τόν Παπισμό καί ὅλες τίς αἱρέσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η μόνη λύση είναι το Πατ.Ιεροσολύμων να δεχτεί μία μικρή κάμερα μέσα στον Πανάγιο Τάφο για να δουν όλοι την αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ διαχειρηστή και εγώ όπως και εσύ προβληματίζομαι για το εαν και κατά πόσο η όλη ιστορία με το Άγιο Φως είναι αληθινή ή όχι και σίγουρα το καλύτερο είναι να αποκαλυφθεί η αλήθεια. Ωστόσο δεν μπορώ να κρύψω την ενόχλησή μου για το ότι χρησιμοποίησες ένα βίντεο του sporeas.tv χωρίς μάλιστα να αναφέρεις το γεγονός, παραθέτεις διάφορες σελίδες που το δημοσίευσαν και δε λες ποιός το δημιούργησε. Ξέρεις πολύ καλά και όλοι ξέρουμε ότι στο διαδύκτιο έχει μεγάλη σημασία το ποιός λέει τί και τί σκοπούς εξυπηρετεί. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ότι εσύ που γνωρίζεις πρόσωπα και καταστάσεις δεν ξέρεις ότι το κανάλι αυτό ελέγχεται από ομάδα "αιρετικών" που μάλιστα αρνούνται φανερά να ομολογήσουν το θρήσκευμά τους. Κάποιοι πιθανολογούν ότι είναι Μάρτυρες του Ιεχωβά κάποιοι Ευαγγελικοί. Δηλαδή μόνο να χτυπήσουμε την Εκκλησία και ας είναι τα βέλη και από τους αιρετικούς; Ναι δεκτή κάθε καλόπιστη κριτική αλλά όχι και να αναπαράγουμε και την προπαγάνδα άλλων θρησκευτικών ομάδων που μόνο σκοπό έχουν να ξηλώσουν την Ορθοδοξία από τον τόπο μας. Πρόσεχε γιατί μέσα στη διάθεση σου να προασπίσεις την Ορθόδοξη πίστη γίνεσαι συνεργός των χειρότερων εχθρών της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο sporeas.tv καθαρά και ξάστερα ανακοινώνει ότι είναι Ευαγγελικών αρχών, από την Κατερίνη. Δεν το κρύβει και όλοι το ξέρουμε. Αν κάποιοι Ορθόδοξοι δίνουν τροφή με τα καμώματά τους για βιντεάκια και παρατηρήσεις, ας πρόσεχαν.
      Εμείς κρίση έχουμε και κρίνουμε, ώστε να απορρίπτουμε μεν τα εσφαλμένα, να συμφωνούμε όμως με ό,τι σωστό έχουν οι παντηκοστιανοί και ευαγγελικοί, το οποίο το πήραν από την Ορθοδοξία, ενώ εμείς τα αποποιηθήκαμε.

      Διαγραφή
  4. Είναι πολύ γνωστές οι διάφορες αφηγήσεις, αλλά και τα μυθεύματα γύρω από την τελετή αφής του αγίου Φωτός στον Πανάγιο Τάφο, που επεκτείνονται ακόμη και σε απαράδεκτες καταστάσεις, όπως η βιντεοσκόπηση του -υποτίθεται- εξ ουρανού σταλέντος ακτίστου Φωτός!!!



    Για την αποκατάσταση της αλήθειας, παρουσιάζεται η σχετική αναλυτική περιγραφή, όπως με κάθε λεπτομέρεια καταγράφεται στη σχετική επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων.



    Εκεί καταδεικνύονται:



    1/ η μεταφορά της αναμμένης ακοίμητης λυχνίας εντός του Π. Τάφου, όπου υπάρχει και σχετικό βίντεο.

    2/ η απέκδυση πάσης στολής του Πατριάρχη εκ λόγων άκρας ταπείνωσης.

    3/ η απουσία σωματικής έρευνας στον Πατριάρχη

    4/ η λήψη «καιρού» από 8 αιρετικούς κληρικούς από τον Πατριάρχη.

    5/ η εισόδευση του Πατριάρχη και του αιρετικού Αρμένιου στον Π. Τάφο.

    6/ η ανάγνωση της δεητικής ευχής υπό το φως της ακοίμητης κανδήλας.

    7/ το άναμμα των πυρσών του Πατριάρχη και του Αρμένιου από την κανδήλα

    8/ το δόσιμο πυρσών από τον Πατριάρχη και τον Αρμένιο από σχετικές οπές του Κουβουκλίου.

    9/ το άνοιγμα της θύρας του Κουβουκλίου και δόσιμο του αγίου φωτός σε αιρετικούς Κόπτες και Συροϊακωβίτες κληρικούς.

    10/ η έξοδος του Πατριάρχη και των αιρετικών κληρικών από τον Π. Τάφο.

    11/ το δόσιμο του αγίου φωτός στον αιρετικό εβραίο διοικητή.

    12/ το δόσιμο του αγίου φωτός στους Ορθοδόξους από τον Πατριάρχη και στους αιρετικούς από τους αντίστοιχους κληρικούς.

    13/ το συμπέρασμα, ότι εντός του κουβουκλίου γίνεται συμπροσευχή με αιρετικό κληρικό.

    14/ εντός του ναού της Αναστάσεως συμπροσεύχονται Ορθόδοξοι με πάσης φύσεως αιρετικούς (Αρμένιους, Κόπτες, Συροϊακωβίτες, Νεστοριανούς, Λατίνους, Μουσουλμάνους κ.λπ.).



    Όλα τα ανωτέρω παρουσιαζόμενα στοιχεία σκοπό έχουν να καταδείξουν το τι πράγματι συμβαίνει μέσα στο Ναό της Αναστάσεως και στον Π. Τάφο εδώ και 14 αιώνες και να ξεδιαλύνει και αποσαφηνίσει υπερβολές, στρεβλώσεις και μύθους, που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.



    Κατακλείοντες και παραθέτοντες όσα στοιχεία μπορούν να βοηθήσουν, στο να καταδειχθεί το τι ακριβώς συμβαίνει κατά το μεσημέρι του Μ. Σαββάτου στον Πανάγιο Τάφο, θα θέλαμε να προσθέσουμε, ότι καλώς συρρέουν οι ευλαβείς προσκυνητές από παντού της γης στα Ιεροσόλυμα και παίρνουν από τον Πανάγιο Τάφο το ιερό σύμβολο του «ανεσπέρου φωτός» Χριστού, το άγιο φως, το νέο φως της Αναστάσεως.



    Μέσα στο φορτισμένο με τις παραδόσεις ευρύτατο μνημειακό χώρο, με τα ιερά Προσκυνήματα που είναι αφιερωμένα στην ανάμνηση των Παθών, μέσα στην όλη κατανυκτική ατμόσφαιρα της φωτοχυσίας και των απαράμιλλων ύμνων του Πάσχα, το βίωμα όλων των παρευρισκομένων γίνεται αληθινά ανεπανάληπτο. Και είναι πραγματικά μοναδικό και ευφρόσυνο για κάθε χριστιανό προσκυνητή, ανεξάρτητα του βαθμού στον οποίο βρίσκεται η πίστη του.



    Αναμφίβολα, κάθε ένας ζει το Γεγονός όσο μπορεί, όσο βοηθούν οι προϋποθέσεις της ετοιμασίας του. Και εδώ «το έλεος» γίνεται «εφ’ ημάς καθάπερ (=κατά το μέτρο που) ηλπίσαμεν επί Σε», τον Θεό. Έτσι, δεν το νοιώθουν όλοι το ίδιο. Όχι! Κάθε ένας θερίζει όπως έσπειρε. Αυτό σημαίνει ότι το άγιο φως ενεργεί ανάλογα με τη δεκτικότητα του κάθε ενός. Αλλά κανένας δεν χάνει. «Φιλότιμος γαρ ων ο Δεσπότης (Χριστός) δέχεται τον έσχατον καθάπερ και τον πρώτον…..Κακείνω δίδωσι, και τούτω χαρίζεται» (Ιω. Χρυσοστόμου. Κατηχητ. Λόγος στο Πάσχα).



    Αλλά το βίωμα αυτό από το άγιο φως, μέσα στον πανίερο και επιβλητικό Ναό της Αναστάσεως, αποβαίνει ιδιαίτερα συγκλονιστικό και πρόξενο μιας ασύλληπτης σε ένταση και ατέρμονης σε βάθος χαράς, στους προσκυνητές όχι της μικρής πίστεως (θα λέγαμε: της παθητικής, της τυπικά και ακοπίαστα δεκτής), αλλά στους, λίγους έστω, εκλεκτούς, που «θεοπνεύστω λογική» (στίχος ζ΄ κανόνα της Κοίμησης της Θεοτόκου) έχουν ξεκαθαρισμένη, ακράδαντη και, στον υψηλότερο βαθμό την Ορθόδοξη Πίστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια που για άλλη μια φορά τολμάτε.
    Πρώτα πρώτα, όπως και αν ανάβει η λαμπάδα, είτε από το ακοίμητο κανδήλι είτε με αναπτήρα (δεν είναι δυνατό να πιστεύουμε ότι... κάποιο φως κάθε χρόνο κατεβαίνει εξ ουρανού στον ίδιο τόπο και μόνο στον ορθόδοξο Πατριάρχη, δηλαδή θαύμα κατά παραγγελίαν, πολλώ μάλλον εφόσον υπάρχουν πολλές περί του αντιθέτου επίσημες μαρτυρίες) προς τι τα τεράστια έξοδα κάθε χρόνο για μεταφορά με ιδιαίτερες αεροπορικές πτήσεις και με ποια "δικαιολογία" η νεοφανής τελετή υποδοχής με τιμές αρχηγού Κράτους; Πυρολάτρες και ειδωλολάτρες γίναμε οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί;

    Δεν σκέφτονται όσοι αφήνουν να εννοηθεί ότι το φως είναι εξ ουρανού, άκτιστον, επαναλαμβανόμενον θαύμα κατ' έτος, και δεν ενημερώνουν τους αφελείς πιστούς, τη δικαία αιώνια τιμωρία τους για θεομπαιξία που τους περιμένει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο πατριάρχης Ιεροσολύμων Εφραίμ Β΄ (1766-1771) χαρακτήρισε την παρουσίαση του Αγίου Φωτός «χειροποίητον μηχανουργίαν»και, καθώς ο ίδιος γνώριζε από την προσωπική του εμπειρία τον μηχανισμό εμφάνισής του, το περιέγραψε ως το «το χειροποίητον εκείνο φως, ού καγώ, φησί, την δραματουργίαν αυτοψεί κατανοήσας».

    Ο Διδάσκαλος του Γένους και πρωτεργάτης της απελευθέρωσης της Ελλάδος από τον οθωμανικό ζυγό, Αδαμάντιος Κοραής (1748-1833) κατήγγειλε το άγιο φως ως απάτη και προέτρεψε την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία να διακόψει αυτές τις τελετές υποστηρίζοντας ότι «η αληθής θρησκεία όχι μόνο δεν διασφαλίζεται με την απάτην αλλά και τρέχει μέγαν κίνδυνον να καταφρονηθεί παντάπασι και να συναριθμηθεί με τας ψευδείς θρησκείας όποτε μεταχειρίζεται αυτά εκείνα μέσα- (δηλαδή όταν χρησιμοποιεί απάτες)...», ονόμαζε το «Αγιο Φως» «όνειδος και αίσχος στρατηγούμενον από θρασύτατους θαυματοπλάστες» και δήλωνε κατηγορηματικά ότι «αληθής θρησκεία δεν έχει χρεία τοιούτων θαυμάτων»...

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.pare-dose.net/149#ixzz3XODofxhe

    «Αυτές τις μέρες φιλοξενούμε στην ιεράν αρχιεπισκοπήν κλιμάκιο από μητροπολίτες από το πατριαρχείο Ιεροσολύμων. Ένα βράδυ μετά το δείπνον, ο αρχιεπίσκοπος Μακάριος επρότεινε να πάρουμε το καφεδάκι μας στο μέγα συνοδικόν. Εκεί λοιπόν συζητώντας διάφορα θέματα ρώτησε ο Μακάριος τους φιλοξενούμενους Μητροπολίτες: Άγιοι αδελφοί, τώρα που είστε εδώ, είναι ευκαιρία να μου λύσετε μια απορία που έχω. Του είπαν στην διάθεση σου Μακαριότατε αν μπορούμε, γιατί όχι. Και τους είπε ο Μακάριος: άγιοι αδελφοί πέστε μου σας παρακαλώ τι γίνεται με το θαύμα του άγιου φωτός, είναι πράγματι θαύμα;
    «Οι Μητροπολίτες απ τα Ιεροσόλυμα εμειδίασαν και του είπαν: Μακαριότατε, κοροϊδεύουμε τον κόσμο, είναι ντροπή μας να κοροϊδέψουμε και εσένα. Ο Μακάριος είπε: Μα δηλαδή, θέλετε να πείτε πως δεν είναι θαύμα; Όχι δεν είναι θαύμα! Ε, τι είναι λοιπόν; Μακαριότατε είναι μια τελετή η οποία γίνεται κάθε μέγα Σάββατο εις τον ιερό ναό της αναστάσεως, Ο Μακάριος τους είπε: Και γιατί δεν λέτε την αλήθεια εις τον κόσμο; Και απήντησαν: Μακαριότατε ποιος τολμά να πει την αλήθεια εις τον κόσμο... θα μας λυντσάρουν. Αυτή ήταν η αφήγηση του Αρχιερέως».

    πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=ZrTyni8ECu4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. π. Μεταλληνός: "Πιστεύω λοιπόν και καταλήγω, όταν υπάρχει πίστης και χάρις θεού στον συγκεκριμένο (εκάστοτε) Πατριάρχη, γίνετε το θαύμα. Όταν δεν υπάρχει πίστης (και χάρις) μπορεί η κανδήλα (η εντός του κουβούκλιου) να χρησιμοποιηθεί... (για να ανάψει τα κεριά του ο Πατριάρχης).

    https://www.youtube.com/watch?v=ico4kuS0M9s

    Ερώτηση: Και όταν δεν γίνεται το θαύμα και τα κεριά ανάβουν από την ακοίμητη κανδήλα, γιατί δεν ενημερώνεται η οικουμένη, ώστε να ξέρουν οι πιστοί, ότι, φέτος το φως δεν είναι εξ ουρανού αλλά από την κανδήλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λυπούμαστε ποὺ γιὰ ἄλλη μιὰ φορά, ἀμφισβητεῖται τὸ θαῦμα τοῦ ἁγίου φωτός, τὀ ὁποῖο μαρτυροῦν πολλοὶ ἄνθρωποι, παλαιότεροι καὶ νεώτεροι. Τότε -μὲ τὴν ἴδια λογική- νὰ ἀμφισβητήσουμε καὶ ὅλα τὰ θαύματα τὰ ὁποῖα δὲν εἴδαμε μὲ τὰ μάτια μας (δεν ειμαστε αυτοπται και αυτηκοοι) καὶ νὰ προσκαλέσουμε καὶ νὰ "προκαλέσουμε" ὅσους ἐνδιαφέρονται νὰ ἀποδείξουν ὅτι πράγματι ἔγιναν! Πάντως ἐμεῖς οἱ "χριστιανούληδες" τὸ πιστεύουμε, ἐφόσον ὑπάρχουν τόσες μαρτυρίες, χωρὶς νά ἐξαρτᾶται, βέβαια, ἡ πίστη μας, ἀπὸ τὸ ἂν συνεχίζεται σήμερα ἢ θὰ συνεχιστεῖ νὰ πραγματοποιεῖται στὸ μέλλον, ἐφόσον ὁ Θεὸς γιὰ κάποιους λόγους παύσει νὰ τὸ ἐπιτελεῖ.
    Ἀπορία μας εἶναι: Ποιά ἡ ἀνάγκη ἕνα ἱστολόγιο χριστιανικό, νὰ σπέρνει τὴν ἀμφιβολία, γιὰ πράγματα ποὺ δὲν ἔχει ἐρευνήσει μὲ ἐπιτόπια ἔρευνα, μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ κάποιοι τὰ ἀμφισβητοῦν!
    Π.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ - Η πραγματικότης και οι αμφισβητίες

    Λένε, ότι άτομα μεμυημένα, τεχνηέντως αλοίφουν το φυτίλι των κεριών με φωσφορούχες ύλες οι οποίες κάποια στιγμή αυταναφλέγονται.
    Όμως γενώνται προβληματισμοί και ερωτήματα, όπως :
    1) Πόσος χρόνος χρειάζεται για ν΄αναφλεγεί ο φώσφορος ερχόμενος σε επαφή με το οξυγόνο;
    Είναι γνωστό ότι απαιτείται ελάχιστος χρόνος, ίσως μερικών λεπτών, όχι ωρών. Αλλά ας τους κάνουμε την χάρη να δεχθούμε χρόνο 1-2 ωρών.
    Οι χριστιανοί αγοράζουν την δέσμη των 33 κεριών πολλές ώρες, μερικές φορές και αρκετές ημέρες πρίν από τους εμπόρους της αγοράς των Ιεροσολύμων.
    Παραμένουν μέσα στο Ναό της Αναστάσεως ή και έξω από αυτόν πολλές φορές από το βράδυ της Μ. Παρασκευής, και περιμένουν το Άγιο Φώς το μεσημέρι του Μ. Σαββάτου. Αυτό σημαίνει ότι τα κεριά εμποτισμένα με φώσφορο πρέπει να αυταναφλεγούν πρίν την ώρα της αφής του Αγίου Φωτός και ταυτόχρονα, πράγμα αδύνατον!

    2) Πώς η αυτανάφλεξη γίνεται μόνο μέσα στον ιερό χώρο και κατά την διάρκεια της τελετής και όχι πρίν ή μετά; Τέτοιος συγχρονισμός;!
    Αν επρόκειτο για προσχεδιασμένη ενέργεια, θα έπρεπε να είχαμε άκαιρες και πρόωρες ή μεταχρονισμένες αναφλέξεις και μέσα στον ναό και έξω στον προαύλειο χώρο όπου συνωστίζονται πολλά τα πλήθη των χριστιανών, ορθοδόξων και ετεροδόξων, Αρμενίων, Κοπτών, Συριανών, άλλων θρησκευμάτων και τουριστών και Εβραίων αστυνομικών.

    3) Η προμήθεια των κεριών γίνεται είτε σε υπαίθριους χώρους, είτε σε καταστήματα, που έχουν το εμπόρευμα εκτεθιμένο στους αέρηδες, από εμπόρους όχι χριστιανούς – συνωμότες, αλλά πολλές φορές Μουσουλμάνους Άραβες της Ιερουσαλήμ. Όλοι αυτοί θα έπρεπε να βρίσκονται σε συνεννόηση και σύμπραξη με τους διενεργούντες την απάτη.
    Και πώς ως τώρα δεν βρέθηκε κάποιος πωλητής να καταγγείλει την σκευωρία και απάτη;;
    Και πώς και πότε και ποιός εμποτίζει τα κεριά με φώσφορο; Αν αυτό το κάνει ο πωλητής, θα πρέπει να το κάνει αρκετό χρόνο πρίν για να έχει τα κεριά έτοιμα ώστε πουλώντας τα να εξαπατήσει τους αγοραστάς και να μην αντιληφθούν την συμπαιγνία.
    Αν τα εμποτίζει πολύ χρόνο πρίν και αυτά είναι εκτεθιμένα στον πάγκο του εμπόρου πως δεν αυταναφλέγονται ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 4) Μήπως οι γριούλες οι ερχόμενες από την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ρωσία, την Ρουμανία περιβρέχουν τα κεριά με φώσφορο;; Και ενώ είναι μάρτυρες του φαινομένου εξαπατούν και εξαπατώνται;; Και πώς ως τώρα όλες αυτές οι χιλιάδες των ηλικιωμένων προσκυνητριών κρατούν ζηλότυπα επτασφράγιστο το ένοχο μυστικό και δεν το έχουν αποκαλύψει έστω και από αφελή συμπεριφορά ;;!
    5) Δεν ανάβουν τα κεριά μόνο των ορθοδόξων Ελλήνων, αλλά και των ορθοδόξων άλλων εθνικοτήτων, Παλαιστινίων, Ρώσων, Σέρβων, Βουλγάρων, Ρουμάνων, Γεωργιανών, κ.λ.π. Πώς όλοι αυτοί θα εδέχοντο να συνομοτούν και να εξαπατώνται κάθε χρόνο από μια δράκα Ελλήνων ορθοδόξων κληρικών;;
    6) Η Ρώσικη Εκκλησία και οι ορθόδοξοι Παλαιστίνιοι εποφθαλμιούν το Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων. Αν συνέβαινε μια τέτοια απάτη, δεν θα την απεκάλυπταν για να πολεμήσουν το Πατριαρχείο και τους Έλληνες;; Ή είναι τόσο αφελείς και καταπίνουν το «ψεύδος» του Αγίου Φωτός;;
    7) Δεν ανάβουν τα κεριά μόνο των ορθοδόξων πιστών, αλλά και απίστων «ορθοδόξων». Είναι και αυτοί μυημένοι στην συμπαιγνία;; Όταν μάλιστα έρχονται με εχθρική διάθεση και προκατάληψη;;
    Γιατί δεν αποκαλύπτουν την απάτη, αλλά εντυπωσιασμένοι και έκθαμβοι από το απίστευτο φαινόμενο, μεταβάλλουν τάση, νοοτροπία, αποφάσεις, κατασταλάξεις, θεώρηση ζωής και ανακαλούν κάθε προηγούμενο και αποκτούν πίστη ισχυρή και ακλόνητη;;
    Είναι τόσο αφελείς ώστε να αυθυποβάλονται και να πείθονται ως άβουλα και άνευρα όντα όπου άλλοι τεχνηέντως τους παρασύρουν και τους παγιδεύουν;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  11. 8) Οι παλαιστίνιοι ορθόδοξοι επιζητούν να κυριαρχήσουν και οικειοποιηθούν το Πατριαρχείο. Είναι γνωστό ότι κατά την αφή του Αγίου Φωτός φωνασκούν, θορυβοποιούν και ομολογούν την αλήθεια του φαινομένου κραυγάζοντες «δικό μας το φώς!».
    Πως και δεν αποκαλύπτουν την απάτη και την συμπαιγνία; Μήπως είναι και αυτοί συμμέτοχοι στην σκευωρία; Και πως ανάπτουν και δικά τους κεριά και δεν ξεσκεπάζουν τυχόν πονηρία των άλλων και μάλιστα των Ελλήνων κληρικών και λαϊκών;
    9) Το Άγιο Φώς το παίρνουν από τον Πατριάρχη όλες οι άλλες ομολογίες πλήν των Παπικών και των Προτεσταντικών ομάδων.
    Πώς λοιπόν δέχονται να πάρουν το φώς Αρμένιοι, Κόπται, λοιποί Μονοφυσίται, Συριάνοι κ.λ.π. και δεν ξεσκεπάζουν και δεν γελοιοποιούν τον Ορθόδοξο Πατριάρχη;;
    10) Δεν ανάβουν μόνο τα κεριά που κρατούν στα χέρια τους οι πιστοί, αλλά και οι κανδήλες που είναι κρεμμασμένες μπροστά από το Ιερό Κουβούκλιο, και μάλιστα αρκετά ψηλα που δεν φθάνει ανθρώπινο χέρι χωρίς σκάλα, ή σε άλλο μέρος μέσα στον Ναό ή πάνω στον Γολγοθά. Έχουν και εκεί βρέξει με φώσφορο τα φυτίλια των κανδηλών ή ομάδα των απατηλών προσώπων;;
    Και πώς θα επιχειρούσαν κάτι τέτοιο όταν θα εχρειάζοντο σκάλα για να φθάσουν τόσο ψηλά και θα εγίνοντο αντιληπτοί από τους πιστούς προσκυνητές οι οποίοι αφ΄ εσπέρας παραμένουν μέσα στον Ναό και πέριξ του Ιερού Κουβουκλίου;
    11) Το Άγιο Φώς δεν ανάβει τα κεριά μόνο μέσα στον πανίερο Ναό της Αναστάσεως, αλλά και σε χώρους έξω του Ναού, όπως στην Ιερά Μονή του Αγίου Κωνσταντίνου. Και δεν ανάβουν μόνο τα κεριά που κρατούν οι πιστοί, αλλά και εκείνα που βρίσκονται στα κηροπήγια ή στο παγκάρι. Και εδώ συμπαιγνία και κενή απάτη;;
    12) Αν το φώσφορο τον βάζουν οι ίδιοι οι προσκυνητές χριστιανοί, πότε και από πού τον προμηθεύονται, πως τον διατηρούν; Σε φυαλίδια; Και σε ποιά στιγμή βρέχουν τα φιτίλια των κεριών;;
    13) Μήπως υπάρχουν ταχυδακτυλουργοί οι οποίοι με τρόπο ύπουλο και κρύφιο βρέχουν με φώσφορο τα φιτίλια των κεριών;; Δεν θα γινόντουσαν αντιληπτοί από το πλήθος;; Και πώς βρέχουν τα φιτίλια των κανδηλών που βρίσκονται ψηλά αναρτημένα;;
    14) Πίσω από το Ιερό Κουβούκλιο του Παναγίου Τάφου οι Κόπται κατέχουν ένα μικρό χώρο. Αυτοί είναι μόνιμοι μάρτυρες του φαινομένου. Αν διεπράττετο κάποια απάτη, αυτοί δεν θα αντελαμβάνοντο και δεν θα την ξεσκέπαζαν;; Πώς λοιπόν αυτοί οι αυτόπτες και αυτήκοοι μάρτυρες δέχονται να λάβουν το Άγιο Φώς από τον Έλληνα Ορθόδοξο Πατριάρχη;;
    Και αυτοί με την στάση τους καθίστανται οι πλέον αξιόπιστοι μάρτυρες.
    Η στάσις τους και η αποδοχή βεβαιώνει του λόγου το ασφαλές.
    Δεν υπάρχει λοιπόν απάτη, αλλά αλήθεια και θαύμα εξ΄ ουρανού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τους ορθοδόξους που δεν αποδέχονται την εξ ουρανού έλευση του φωτός, δεν μίλησε κανένας για φώσφορο κ.λπ. Συνεπώς οι απαντήσεις είναι άνευ αντικειμένου. Οι Ορθόδοξοι, λέμε απλά για άναμμα από την ακοίμητη κανδήλα, εκείνη που είναι καλυμμένη με ασημένιο πέπλο και δεν φαίνεται ότι είναι αναμμένη, αλλά έχει θυρίδες για να ανάβει η λαμπάδα.

      Διαγραφή
  12. Προς Πατερικη Παραδοσι.
    =========================
    Το χριστιανικο ιστολογιο για ναναι χριστιανικο οφειλει να δημοσιευει ολες τις αποψεις αλλοιως δεν ειναι χριστιανικο.
    Το χριστιανικο ιστολογιο δεν τρεμει τις αντιθετες αποψεις αλλα τις δημοσιευει αφοβα.
    Την ελευθερια που μας ελευθερωσε ο Χριστος την διατηρουμε και την ενισχυουμε οταν παυσουμε ναμαστε τυφλοι και αομματοι και γραφουμε τις αποψεις ολων χωρις φοβο και παθος και καλη διαθεσι.
    Και η αμφιβολλια δεν βλαπτει αφου παροτρυνει σε περαιτερω ερευνα σε ενα τοσο μεγαλο αμφισβητουμενο ζητημα δημοσια ακομα και απο αρχιερεις του Ιεροσολυμιτικου πατριαρχειου.
    Ετσι ομως οταν δεν τα κρυβουμε αλλα τα φανερωνουμε, μπορει να αποδειχθη πολυ δυνατα και ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ η αληθεια ή το ψεμμα.
    Αλλα οπως γραφτηκε και πιο πανω " ποιος τολμά να πει την αλήθεια εις τον κόσμο... θα μας λυντσάρουν.".
    ΦΟΒΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ, αλλα φευ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ.
    Και εχει ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.
    Ελεγεν ο Παυλος εξωθεν μαχαι, εσωθεν φοβοι, κατι ηξερε και ζουσε και εκεινος εκει που παλευε για την Αληθεια..
    Και επιπλεον ο Κυριος δεν μακαριζει τους βλεποντας αλλα τους μη βλεποντας.
    Αυτην την διδαχη οφειλουμε ολοι να διακηρυτουμε και οχι τον πολλαπλασισμο των φανταστικων θαυματων..
    Ο Θεος δεν τα εχει αναγκη.
    Αδελφος χριστιανος προ ολιγου μου εστειλε μια προτασι και την δημοσιευω γιατι αξιζει ιδιαιτερης προσοχης και αμεσης λυσης για το ολο προβλημα απο ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ.:

    "Το καλύτερο κατά την γνώμη μου θα ήταν να γίνει με άνεση χρόνου μία αληθινή δημοσιογραφική έρευνα από Χριστιανούς δημοσιογράφους σε Χριστιανούς αποδέκτες που μάλλον γνωρίζουν περισσότερα από εμάς που μόνο ακούσαμε από άλλους. Πιθανόν ο καλύτερος μάρτυρας του θέματος είναι ο Πατριάρχης Ειρηναίος ο έγκλειστος, καθώς αυτός δεν έχει λόγο να μην πεί την αλήθεια, εάν όντως κάτι το ψευδές συμβαίνει, καθώς σήμερα αυτό χρησιμοποιούν οι αντίπαλοί του για να αποδείξουν την δική τους Κανονικότητα. Προσωπικά παραδέχομαι το θαύμα, αλλά πιστεύω ότι είναι καιρός να ξεκαθαρισθεί το θέμα για το καλύτερο όλων μας".

    ΛΟΙΠΟΝ τι λετε; Ποιοι μπορουν να βοηθησουν σε αυτο;
    Περιμενουμε ΑΠΟΨΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mπράβο στην πρόταση.
    Ο πατριάρχης Ειρηναίος να μιλήση ειναι καιρός, αυτός είναι αυτόπτης και αυτήκοος μαρτυς, ισως ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΡΤΥΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΤΑΦΟΥ.
    Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.
    Αυτός είδε καί ακουσε και θα πή όλη την Αλήθεια και εναντίον αυτών πού τον κατακρεούργησαν.
    Μία επίσκεψή του λύνει το ζήτημα ΑΠΑΞ ΚΑΙ ΔΙΑΠΑΝΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν είναι αξιόπιστος μάρτυρας ένας που στο παρελθόν συμμετείχε στην αφή του φωτός με τον τρόπο που ήξερε. Ό,τι πει θα είναι εναντίον του, γιατί το πλήθος των θαυματολατρών είναι φανατισμένο. Υπερασπιζόμαστε μεν τα ανθρώπινα δικαιώματά του αλλά αμφισβητούμε αν θα αποκαλύψει την αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν οι αρμόδιοι θέλουν να πιστέψουμε, ας επιτρέψουν σε κάθε αμφιβάλλοντα ή σε κάποιους εκπροσώπους εκ των χριστιανών αμφιβαλλόντων, την παρουσία τους μαζί με τον πατριάρχη.. Αφού δεν το επιτρέπουν έχουμε το καθήκον να αμφιβάλλουμε. Δεν είμαστε εύπιστοι σε παπαδικά θαύματα. Οι χριστιανοι δεν είμαστε "χάνοι".

    Χαιρόμαστε συνεπώς και δεν λυπόμαστε που υπάρχει μια ελεύθερη φωνή στο σκοταδιστικό και καταναγκαστικό περιβάλλον των χριστιανικών (τρόπος του λέγειν) ιστολογίων. Ο λόγος ο του Θεού ου δέεται (αλλά οι φιμώνοντες και δη οι διαστρέφοντες αυτόν θα δεθούν αιωνίως). Και αν σιωπήσουν οι χριστιανοί, ή τους κλείσουν το στόμα οι αντίθετοι ή "οι φίλιοι" ... και οι λίθοι κεκράξονται και αι όνοι Βαλαάμ ομιλήσουσι. Πάντες επ ελευθερία εκλήθημεν.

    Και παράλληλε με την παρουσία αυτοπτών μαρτύρων, ας επιτρέψουν την ζωντανή παγκόσμια αναμετάδοση με αρκετές τηλεοπτικές κάμερες και πιστούς μέσα στο κουβούκλιο για να δουν πώς έρχεται το φως.
    Αλλά όπως εκατοντάκις έχει επισημανθεί από μελετήσαντα το θέμα, η ευχή που διαβάζει ο Πατριάρχης τα λέει όλα. Δεν λέει για ουρανοκατέβατο φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου