Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Αποτειχισι: ΧΡΥΣΟΫΦΑΝΤΕ, ουδεις απο τους σχολιαστες σου, κληρικους, μοναχους και λαΙκους παρουσιαζει Πατερικες Μαρτυριες οπως παρουσιαζουμε εμεις και ο π. Ευθυμιος. ΟΥΔΕΙΣ. Και ετσι καταντουν ....πομφολυγες!!! Ειπαμε ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ. Και οχι απλα λογακια τους. Να ποια ειναι η συγκροτησι τους. ΘΛΙΒΕΡΑ. ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΟΞΟΣ. ============Aποτειχισι: Φιλτατη μου, τεως νυχτερινη συνομιλητρια μου Χρυσοϋφαντη, πως ειναι δυνατον εσυ μια πανεξυπνη γυναικα, με προσοντα σπανιοτατα και αρετες υπολογισισιμες και στα ματια του Θεου και στα ματια των ανθρωπων, πως ειναι δυνατον, λεγω, να μην αναρωτιεσαι μηπως οι περισσοτεροι που σε γυροφερνουν, ως Γερονταδες και Πανεπιστημιακοι διδασκαλοι, μηπως λεγω, ειναι Πονηροι και Γοητες και Ψευτοδιδασκαλοι; Δεν προσεχεις τι μας συνιστουν οι Αγιοι Πατερες; Δεν προσεχεις δεξια στην ιστοσελιδα μας, τι λεγει επιτακτικα και τι συνιστα και τι συμβουλευει σε ολους μας, ο Αγιος Συμεων ο Νεος ο Θεολογος; Δεν δινεις καμμια σημασια σε οσα καθημερινα δημοσιευουν τα δυο μαχητικα ιστολογια, της «Πατερικης Παραδοσης" και η "Αποτειχισι" εξ υφαρπαγης, ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ και ΓΝΗΣΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΑ κειμενα, θεσεις, τοποθετησεις, συγγραφες τους γνησιες και οχι νοθες, Πρακτικη της σοφιας τους και της ζωης τους, των ανα τους αιωνες επιζησαντων ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ της Ορθοδοξιας; Γιατι τα παραβλεπεις και τα παραθεωρεις ολα αυτα και ακους τυφλα, με τυφλη και αομματη υποταγη, ολες τις κακοδοξιες αυτων των σημερινων Ψευδοχριστων και Ψευτοδιδασκαλων, που θλιβουν τον Θεο και τους Αγιους Του, αφου διαστρεβλωνουν και διαστρεφουν το θελημα Του και των Αγιων Του; Και όχι μονον αυτό αλλα παρασυρετε - και εσυ μεσα - , ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ, έναν ολοκληρο λαο, που ακολουθωντας τις ΑΘΕΟΦΟΒΕΣ διαστρεβλωσεις τους, υπακουει και υπογραφει σαν τυφλος και τους ακολουθει «ινα αμφοτεροι εις βοθυνον πεσουνται»; Θα τολμησω πλεον να στο ρωτησω με πολύ βαρεια καρδια μετα από την συνδεσι που ειχαμε μεχρι προτινος και ξαφνικα και αιφνιδια εχαθης από τον οριζοντα της ζωης μου, λογω ….αυστηροτατης εισαγωγης σου εις το …ταμιειον σου!!!! ΟΥ ΦΟΒΕΙ ΣΥ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ; Φευγουμε Γεροντισα. Εγω θα εφευγα προ μηνων και ελαβα καποια μικρη αναβολη από τον Θεο. Εσυ μηπως γνωριζεις ποτε θα φυγης; ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ και ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ: ΔΥΟΙΝ ΘΑΤΤΕΡΟΝ: ‘ Η εχουμε δικηο ΗΜΕΙΣ οι Αποτειχισμενοι και ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας, ή εχουν δικηο ολοι αυτοι οι γνωστοι σου, Ζησηδες, Μεταλλινοι, Κωστανταροι, Βολουδακηδες, Ιερεμιες, Πειραιωτες κλπ. ΄Η εμεις ειμαστε ΨΕΥΤΕΣ και ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΙΣ των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ και της δια βιου Πρακτικης τους, ή ΑΥΤΟΙ οι μεγαλορασοφοροι. Σε προκαλω Γεροντισα δημοσια και σε προσκαλω σε ένα δημοσιο διαλογο. Τολμας; Τολματε; Γιατι δεν το τολματε; Χρονια τωρα τους προκαλουμε και αποκαλουμε ολους τους διαστροφεις των ΑΓΙΩΝ, ως ΨΕΥΔΟΧΡΙΣΤΟΥΣ και ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ και τους καλουμε να απαντησουν στις ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ θεσεις των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ που καθημερινα εκθετουμε και παραθετουμε σαν ζεστη και κοχλαζουσα τροφη και τους (ΣΑΣ) καλουμε να λαβετε θεσιν. Σας καλουμε να μας αποδειξετε οτι εχουμε αδικο. Εκλιπαρουμε το ελεος σας και την φιλευσπλαχνια σας, αποδειξατε μας οτι ειμαστε εμεις οι διαστροφεις της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και το δικηο το εχετε εσεις, αλλα με την παραθεσι ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ. Θα το κανετε; Γιατι δεν το τολματε; Εχετε αυτο το δικαιωμα; Και ποιος σας το δινει και σας το παραχωρει; ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ, Γεροντισσα. Προσωπικα το αποδιδω σε ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΕΠΗΡΕΙΑ λογω του ΜΟΛΥΣΜΟΥ ΣΑΣ με τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ και ΣΚΟΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ ΣΑΣ. Γεροντισσα. Καιρος υμας εξ υπνου εγερθηναι. ΣΥΓΚΟΛΛΥΘΗΤΙ στους Αγιους Πατερες και αποτιναξον την πλεκτανην και τον ζυγον που σε ενεπλεξαν οι πονηροι και γοητες που παρεισεφρησαν εις την ζωην σου. ΙΝΑ …ΣΩΘΗΣΕΙ. Ο Αγιος Θεος να σε φωτιση. Για να χαρη η γη και ο Ουρανος.

Οι "αντι-Οικουμενιστές π. Ιωήλ Κωνστάνταρος και "Χριστοΰφαντος" προπαγανδίζουν μια ΝΕΑ "διηρημένη" Εκκλησία!



προκάλυπτα, πλέον, κάποιοι ἐκλεκτοὶ «ἀντι-Οἰκουμενιστικοὶ» κάλαμοι, ἀντὶ νὰ πορεύονται μὲ κριτήριο τὴν «συμφωνία τῶν Πατέρων», διαιροῦν τὴν Ἐκκλησία, ὅπως φαίνεται καὶ μὲ τὰ νέα κείμενα καὶ σχόλιά τους. Εἰσάγουν διάκριση παλαιῶν καὶ συγχρόνων Ἁγίων! Δηλαδή, οὐσιαστικὰ ὁμιλοῦν γιὰ Παλαιὰ καὶ Νέα Ἐκκλησία! Γιὰ Ἐκκλησία τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ Ἐκκλησία τῶν Νέων Ἁγίων καὶ τῶν συγχρόνων Γερόντων!

Ὅμως ΟΛΟΙ οἱ Ἅγιοι καὶ ΠΑΝΤΟΤΕ ἐπορεύοντο στηριζόμενοι καὶ ἐπικαλούμενοι τοὺς προηγούμενους Ἁγίους καί, βέβαια, ὅσους συγχρόνους τους συμφωνοῦσαν μὲ τοὺς Παλαιοὺς Ἁγίους, καὶ ἔτσι ἔδειχναν ὅτι ὑπάρχει ἑνότητα στὰ τῆς Πίστεως. Οὐδεὶς ἔκανε αὐτὸν τὸν διαχωρισμό. Οἱ τυχὸν διαφορετικὲς θέσεις ὀφείλονται, κυρίως, σὲ κάποια πρόσκαιρη «οἰκονομία» τῶν Ἁγίων –ποὺ ὅταν ἐξέλιπε ὁ λόγος τῆς οἰκονομίας ἐπανήρχοντο στὴν Ἀκρίβεια– ἢ σὲ κάποιο ἀνθρώπινο λάθος. Οἱ περιπτώσεις εἶναι γνωστὲς καὶ ἂν χρειαστεῖ νὰ τὶς ἐπαναλάβουμε θὰ ἐπανέλθουμε.

Σήμερα, ὅμως, οἱ «ἀντι-Οἰκουμενιστές», ἐνῶ μὲ Συνέδρια, βιβλία, δεκάδες κείμενα καὶ ἑκατοντάδες ὑπογραφές τους, ὑποστήριξαν τὴν διακοπὴ κοινωνίας μὲ τοὺς Παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές, ἀποδίδοντας αὐτὴν τὴν θέση τους στοὺς Ἁγίους Πατέρες, στὴν συνέχεια ἀναδιπλώθηκαν. Καὶ τώρα ὑποστηρίζουν ὅτι ἡ ἀποτείχιση εἶναι ...ἔξοδος ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία!

Καὶ ποῦ στηρίζουν τὴν νέα θέση τους; Στοὺς συγχρόνους τάχα Ἁγίους.

Ἔτσι, μετὰ τὴν Χριστοΰφαντο (καὶ τοὺς Πατέρες τῆς «Συνάξεως» ποὺ τὴν προβάλλουν στὰ ἔντυπά τους), ἡ ὁποία ἔγινε σύμβουλος καὶ μόλις χθὲς μᾶς ἐδίδασκε παπικότατα ὅτι «Τό φρόνημα, ἡ τακτική καί ἡ διδασκαλία τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας εἶναι νά μάχονται δίχως διακοπήν ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας»(!!!), σήμερα καὶ ὁ π. Ἰωὴλ Κωνστάνταρος μὲ σχόλιό του κάτω ἀπὸ τὴν παραπάνω συμβουλὴ καὶ ἀκολουθώντας τὸν Τελαβάντο, τάδε ἔφη:

«Οι πιστοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν θα πέσουμε στην παγίδα του διαβόλου ώστε να αποκοπούμε από το Σώμα της Εκκλησίας, με αποτέλεσμα συν τοις άλλοις να δημιουργούνται σχίσματα και να αποδυναμώνει το γνήσιο και αυθεντικό αντιοικουμενιστικό μέτωπο, το οποίο και υπολογίζουν οι οικουμενιστές. Εμείς δεν θα καταντήσουμε την Ορθοδοξία έναν ιδιότυπο Προτεσταντισμό.

Οδηγοί μας είναι και θα παραμείνουν οι σύγχρονοι Άγιοι της Εκκλησίας μας. Ο Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης, ο Παϊσιος ο Αγιορείτης και τόσοι άλλοι που τελικώς παρέμειναν, αγωνίσθηκαν και αγίασαν εντός των τειχών και ουδέποτε διέκοψαν την Εκκλησιαστική κοινωνία, παρά τις κατά καιρούς έντονες διαμαρτυρίες τους.

Αγώνας εντός και μόνο εντός Εκκλησίας. Ουδέποτε δικοπή της Εκκλησιαστικής κοινωνίας

Αρχιμ. Ιωήλ Κωνστάνταρος.

Ιεροκήρυξ. Γεν. Αρχ. Επίτροπος

Ι. Μ. Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης».

Καὶ καλὰ τὸ ἔντεχνο ψέμα ὅτι ὁ ἅγιος Παΐσιος δὲν ἔκοψε τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τοὺς Πατριαρχικούς, ἀλλὰ μόνο διαμαρτυρήθηκε, τὸ ἀφήνουμε πρὸς τὸ παρόν

Ὅμως τοὺς μὴ συγχρόνους Ἁγίους, Χριστοΰφαντε καὶ π. Ἰωήλ, τί τοὺς κάνετε; Τοὺς θανατώνετε σὰν τὰ γέρικα ἄλογα; Πετᾶτε τὰ συγγράμματά τους στὰ σκουπίδια; Αὐτό, πάτερ μου, σὲ τί διαφέρει ἀπὸ τὴν μεταπατερικὴ θεολογία! Σὲ τί δαφέρει ἀπὸ τὴν περὶ «διηρημένης» Ἐκκλησίας θεωρία τοῦ Μεσσηνίας;

Γιὰ ἐξηγεῖστε μας. Τί ἐννοεῖ ὁ ἅγιος Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης, ὁ ἅγιος ἀπόστολος Παῦλος, ὁ χορὸς πάντων τῶν Ἁγίων, ὁ ΙΕ’ Κανόνας τῆς ΑΒ Συνόδου, ὁλόκληρη ἡ Παλαιὰ καὶ ἡ Καινὴ Διαθήκη, ὅταν διδάσκουν νὰ φεύγουμε μακριὰ ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ τοὺς κακῶς περιπατοῦντας, ὅτι πρέπει νὰ τοὺς θεωροῦμε «ἐχθροὺς τοῦ Θεοῦ», ὅτι «χρὴ αὐτοὺς βδελύττεσθαι», «παραιτεῖσθαι».

Τί ἐννοοῦσε ὁ π. Θεόδωρος καὶ οἱ ἑκατοντάδες πατέρες ποὺ μᾶς δίδαξαν τὰ προηγούμενα χρόνια τὴν ἀποτείχιση; Ποὺ τὴν εἶχαν ἀποφασίσει στὸ Μελισσοχώρι (Θεσσαλονίκη), καὶ ὑπὸ τὰ χειροκροτήματα τους, μὲ προεξάρχοντες τὸν π. Γ. Μεταλληνὸ καὶ τὸν π. Θ. Ζήση μᾶς προέτρεπαν νὰ πηγαίνουμε ἐκεῖ νὰ τελοῦμε τὰ Μυστήρια; Ζήτησαν ποτὲ συγγνώμη, σὰν ἔντιμοι ἄνθρωποι, ἂν τότε ἔκαναν λάθος, σὲ ὅσους εἶχαν παρασύρει στὸ λάθος τους;

 Γιὰ ἐξηγεῖστε μας, πάτερ. Τί ἐννοοῦσε ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδώροπουλος ὅταν ἐπαναλάμβανε τρεῖς ἢ τέσσερις φορὲς στὸ βιβλίο του τὰ παρακάτω:

« ποτείχιση εναι, «κανονικν δικαίωμα... Ο ερο Κανόνες παρέχουσι δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου τοῦ αἱρετικὰς διδασκαλίας κηρύσσοντος Ἐπισκόπου ἢ Πατριάρχου... ν τις, χρησιμοποιν τ δικαίωμα ατο, παύσ τ μνημόσυνον, καλς ποιε (π. πιφάνιου Θεοδωρόπουλου, «Τ Δύο κρα», σελ. 90).

Μήπως ὁ «σύγχρονος γέροντας» π. Ἐπιφάνιος, θεωρεῖ ἐκτὸς Ἐκκλησίας αὐτοὺς ποὺ «καλῶς ποιοῦν» ἀποτειχιζόμενοι; Μήπως τοὺς κατηγορεῖ γιὰ σχίσμα;

Γιατί, ἐσεῖς, πάτερ, δὲν κάνετε αὐτὴ τὴν ὀρθὴ Διακοπὴ κοινωνίας, ποὺ διδάσκουν οἱ Πατέρες, γιὰ νὰ μᾶς διδάξετε κι ἐμᾶς;

Σχίσμα, πάτερ, ἀπεργάζεσθε ἐσεῖς, διαιρώντας τοὺς πιστοὺς της Ἐκκλησίας σὲ Παλαιοὺς καὶ Νέους Ἁγίους καὶ βγάζοντας ἐκτὸς Ἐκκλησίας ὅσους τοὺς ἀκολουθοῦν (μὲ τὰ τυχὸν λάθη τους, ποὺ παρακαλέσαμε καὶ παρακαλοῦμε καὶ περιμένουνε νὰ τὰ διορθώσετε μὲ πατερικὸ λόγο).

Συνέλθετε. Ἡ εὐθύνη σας εἶναι μεγάλη. Γιατί, ἀπορρίπτετε τὰ κείμενα τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ κάνετε τοῦ κεφαλιοῦ σας. Καὶ μετὰ διδάσκεται ἐκκοπὴν τοῦ ἰδίου θελήματος στοὺς πιστούς! Καὶ ὑπακοή! Καὶ μετάνοια!

Ἐφόσον βγήκατε νὰ ὑποστηρίξετε μία θέση, πρέπει νὰ τὸ κάνετε μὲ θεολογικὸ τρόπο καὶ ἦθος. Ὄχι στηρίζοντας τὶς ἀστήριχτες (καὶ ὡς ἐκ τούτου κακόδοξες) θέσεις τῆς «νεοΜητέρας» Χριστοϋφάντου. Τὰ κείμενα τῶν Ἁγίων Πατέρων εἶναι ἐδῶ. Ἀμετακίνητα. Ὡραῖα, ἀληθινὰ καὶ σκληρὰ σὰν Διαμάντια.

Ἀφῆστε, λοιπόν, τὶς δικές σας ἑρμηνεία καὶ διδασκαλίες, μὴ χρησιμοποιεῖτε τοὺς συγχρόνους Ἁγίους καὶ Γέροντες ἀποκομμένους ἀπὸ τοὺς Παλαιούς, ἀπὸ τὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας. Μὴ διαιρεῖτε, μὴ χωρίζετε τὴν Ἐκκλησία στὰ δύο. Δὲν σᾶς καλοῦμε νὰ ἀκολουθήσετε, παρὰ μόνον τοὺς Ἁγίους. Ἡ διδασκαλία τους εἶναι κρυστάλλινη. Σᾶς ξαναπαραθέτουμε κάποιες θέσεις τους, τὶς ὁποῖες ἐμεῖς σεβόμαστε καὶ ἀκολουθοῦμε.

Στέλνουμε τὸ ἄρθρο μας αὐτὸ καὶ στὸ ἱστολόγιο «Χριστοΰφαντος». Ἂν ἔχει ἐπιχειρήματα Πατερικά, ἐλπίζουμε ὅτι θὰ τὸ δημοσιεύσει γιὰ νὰ ἀνατρέψει μὲ τὴν ἄνεσή της, τὶς δικές μας τυχόν λανθασμένες τοποθετήσεις. Ἂν δὲν τὸ κάνει, ἂς συνεχίση τὸ μονόλογό της καὶ τὸ ἄχαρο ἔργο διασπάσεως τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ φρονήματος. Πρὸς ἄφατη χαρὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν!

«Εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ’ ὅ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω» (Γαλ. 1:8-9)·

«Τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; τίς δέ συμφώνησις Χριστῷ πρός Βελίαλ; ἤ τίς μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου; … διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε» (Β´ Κορ. 6:14-18).

 «Εἴ τις ἔρχεται πρός ὑμᾶς καί ταύτην τήν διδαχήν οὐ φέρει, μή λαμβάνετε αὐτόν εἰς οἰκίαν, καί χαίρειν αὐτῷ μή λέγετε· ὁ γάρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς» (Ἰω. Β΄, 10-11).

«Ὅλοι ἀνεξαιρέτως οἱ διδάσκαλοι τῆς ἐκκλησίας, ὅλες οἱ θεῖες γραφές, μᾶς προτρέπουν νὰ φεύγουμε τοὺς ἑτερόφρονες καὶ ν μ χουμε κοινωνία μὲ αὐτούς» (P.G. 160, 1097AB, 105C).

Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος λέγει: «πᾶς ἄνθρωπος, τό διακρίνειν παρά Θεοῦ εἰληφώς, κολασθήσεται, ἐξακολουθήσας ἀπείρῳ ποιμένι, καί ψευδῆ δόξαν ὡς ἀληθῆ δεξάμενος· τίς γάρ κοινωνία φωτί πρός σκότος;».

Ὁ Μέγας Βασίλειος λέγει: «οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (P.G. 160, σ. 101).

Ἁγ. Θεοδώρου Στουδίτου: «χθρος γρ Θεο Χρυσόστομος, οὐ μόνον τοὺς αἱρετικούς, λλ κα τος τος τοιούτοις κοινωνοντας, μεγάλ κα πολλ τ φων πεφήνατο»!

Παναγιώτης Σημάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου