Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Aποτειχισι: Η ταλαινα, φιλτατη μου Χρυσοϋφαντος, εδειξε καποια στιγμη μια ευαισθησια στην εκκλησι μου για ....αποδωσι... λογαριασμων, αλλα καπου μετανοιωσε και καλεσε σε βοηθεια της, την κακοδοξη Σιγονταροοικουμενιστικη Ομαδα Κρουσεως, με αρχηγο τον Κωστανταρο και ασχετους τρικυμιοφρονας καλογηρους αγνωστου διαμονης και προελευσεως και τινας μαντιναδοκατασκευαστες της Κρητης, προς συμπαραστασι, της σφιγγοπερικυκλωμενης γεροντισσας μας. Ομως, ωδινεν ορος και ετεκε μυν. Ουδεν προσεφερε αφου καταχωρησε μονον οσους συμφωνουσαν με τις κακοδοξιες της και αρνηθηκε την ολοκληρωτικη καταχωρησι οσων διαφωνουσαν. Και ετσι νομιζει η ταλαινα αλλα και οι αξιοθρηνητοι κακοδοξουντες υπερασπιστες της οτι υπεραμυνθηκε των Πατρωων Παραδοσεων χωρις καμμια Πατερικη Μαρτυρια. Κριμα. Τακανες θαλασσα σοφολογιωτατη μου. Προσεχε τους φιλους σου, γεροντισσα. Φθειρουσιν ηθη χρηστα ( και Ορθοδοξα), ομιλιαι κακαι. Παντως για μας ο ΑΓΩΝ, καθοτι για μας ΙΕΡΟΣ και παντων ΜΕΙΖΩΝ, συνεχιζεται προς μαρτυριαν και Ομολογιαν της Πιστεως και στιγματισμο παντι τω κακοδοξουντι..




H νέα πρόταση του Αγιορείτη μοναχού Δαμασκηνού, ή ο τετραγωνισμός του κύκλου!



ἁγιορείτης μοναχὸς Δαμασκηνός, ἢ εἶπε μιὰ τεράστια «μπαροῦφα», ἢ διέκρινε μιὰ λεπτομέρεια τεράστιας σημασίας, ποὺ λύνει τὴν διαφωνία μεταξὺ ἀποτειχισμένων καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστῶν.
Μήπως, ὅμως, μπορεῖ νὰ μᾶς τὴν κατοχυρώσει μὲ πατερικὰ κείμενα, γιατὶ ἔτσι, ὅπως τὴν διατύπωσε, χωρὶς καμιὰ ἱστορικὴ Πατερικὴ μαρτυρία, καὶ γυμνὴ ἀποδείξεων, δικαίως, ὅσοι ἔχουν μελετήσει τὸ θέμα, ἀναλύοντάς το καὶ στηρίζοντάς το σὲ κείμενα Ἁγίων Πατέρων, θὰ τὸν κατηγορήσουν γιὰ αὐθαιρεσία ὁλκῆς! Περιμένουμε τὴν κατάθεση τῶν πατερικῶν κειμένων.
Γράφει σὲ σχόλιό του ὁ π. Δαμασκηνός: (ἐδῶ)
«Ἀνωτέρω, πήντησε Χριστοΰφαντος τι “τό φρόνημα, τακτική καί διδασκαλία τν Πατέρων τς κκλησίας εναι νά μάχονται δίχως διακοπήν κκλησιαστικς κοινωνίας”.
Σέ ατό, νά προσθέσω στήν πάντησή της τό ατονόητο “.... δίχως διακοπήν κκλησιαστικς κοινωνίας μέ τόν αρετίζοντα πίσκοπο, λλά ταυτόχρονα χωρίς νά χουν κοινωνία μέ τήν αρεση”.
Καί τοτο, διότι μόνον τσι παρέχεται κκλησιαστική δυνατότητα νά τεθ σέ σχύ ΙΕ Κανών τς Πρωτοδευτέρας.
Διατηρντας κκλησιαστική κοινωνία μέ τόν αρετίζοντα πίσκοπο, λλά ταυτόχρονα διακόπτοντας τό μνημόσυνό του, κατά τό πνεμα το Κανόνος καί κριβς πειδή αρετίζει, το δείχνομε τι μες παραμένομε μέν στήν κλησία, λλά δέν χομε κοινωνία μέ τήν αρεση στήν ποία κενος χει παρασυρθ. τσι νήργησε τό γιον ρος ταν διέκοψε πί τριετίαν τό μνημόσυνο το θηναγόρα.
Διακόπτοντας μως κοινωνία μέ τήν κκλησία, στήν ποία λειτουργε πεπλανημένος καί αρετίζων πίσκοπος, τιθέμεθα ατομάτως κτός κκλησίας καί καταργομε τήν δυνατότητα χρήσεως καί φαρμογς το νωτέρω Κανόνος, ποος προτρέπει νά τόν φαρμόσουν ο ντός κκλησίας ερισκόμενοι, κριβς γιά νά τούς προστατεύσει πό τήν πλάνη το πισκόπου των.
ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου