Προσοχη, προσοχη!!!
Προβατοσχημος ΛΥΚΟΣ
στην Καψαλα του Αγιου ορους
Διαφωνουμε με την Θεολογικοτατη ιστοσελιδα "Πατερικη Παραδοσι" σε οσα καλοπροαιρετα καταχωρησε περι ενος Πραγματικου Προβατοσχημου Λυκου που λεγεται Ευθυμιος Καψαλιωτης.
Ο λυκος λεει ο λαος μας το τριχωμα του το αλλαζει αλλα ποτε και τα αιμοβορα ενστικτα του. Και ο εν λογω προβατοσχημος Λυκος εχει θεσει προς ενεργειαν τα αιμοβορα ενστικτα του εναντιον της Ορθοδοξιας μας και εναντιον του γενους των Ελληνων.
Χειροτονια του Αρχιαιρεσιαρχου ο εν λογω καλογηρος και οργανο του και κοπελι του πραγματικο και οχι μονον, αλλα πιστευουμε και αλλων σκοτεινων Ανθελληνικων δυναμεων, αποτρεπει τους σημερινους σπανιους και ελαχιστους εναπομειναντες Αγωνιστες της Πιστεως και της Προδομενης μας Πατριδος να αποκαλυπτουν τους εχθρους της Εκκλησιας και του Εθνους.
Πως ειναι δυνατον ενας τετοιος ανθελληνας και Κοπελι του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου να ...αλλαξη πρυμναν;
Αυτο μπορει να γινη μονο οταν ο ηλιος γινει δυσι απο ανατολη.
Αυτοι οι ...βαμμενοι Οικουμενιστες ειναι σκυλια παραδομενα στο Διαβολο, ειναι αμετανοητοι, και μεχρις οτου εκπνευσουν το ζειν, αφου το ενα δαιμονιο που επιτρεπουν να εισχωρηση μεσα τους, πολλαπλασιαζεται σε πολλα πολλα δαιμονια κατα τον Γραφικον λογον.
Γι αυτο και καποιοι Αγιοι Πατερες τους τετοιους Αιρετικους τους χαρακτηριζουν ως ΧΟΙΡΟΥΣ, δηλαδη ως ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ.
Δεν ειναι δυνατον ενα κοπελι του Βαρθολομαιου να αλλαξη τροπαριο ξαφνικα και αιφνιδια.
Καποιον "λακο εχει η φαβα".
Καποια τρικλοποδια θα σκεφτηκε να στηση στους αφελεις και ευκολοπιστους.
Ας προσεξουν καλα οι Αγιορειτες που ξεκινησαν την ωραια πρωτοβουλια τους για την οποια δηλωσε και ο Προβατοσχημος αυτος Λυκος οτι ταχα "συμφωνει απολυτα μαζι τους".
Που ελπιζουμε να καταληξη αυτη η πρωτοβουλια των Αγιορειτων - και οχι αχρι καιρου, ουτε αναβολη λογω τακτικισμου - οπου οι Αγιοι Πατερες κατεληγαν δηλαδη στην παυσι μνημοσυνου των Αιρετικων ή των Κοινωνουντων με τους δυναμει και ενεργεια Αιρετικους - οπως εχουμε σημερα τον Αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και τους Κοινωνουντας δηλαδη τους ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΣ τον Αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο - και την Αγια Αποτειχισι, κατα τον ΙΕ΄Κανονα της Πρωτοδευτερας συνοδου, κατα τα ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ, επιλεγοντας.
Ετσι λοιπον διαφωνουμε ριζικα και με το Περισπουδαστο Θεολογικοτατο και Αγωνιστικοτατο ιστολογιο της "Πατερικης Παραδοσης", που εγραψε τα παρακατω, οτι επεσε θυμα κακων πληροφοριων. Γραφει το καλο ιστολογιο:
Κάτι κινεῖται στὸ Ἅγιον Ὄρος; Ὑποκρύπτει προειδοποίηση γιὰ Διακοπὴ Μνημοσύνου, ἡ Ἐπιστολὴ τοῦ γ. Εὐθυμίου (Ἱ. Καλύβη Ἀναστάσεως, Καψάλα Ἁγίου Ὄρους); Παρουσιάσαμε πρὶν ἀπὸ ἕνα μῆνα μιὰ σημαντικὴ ἔκδοση Ἁγιορειτῶν Πατέρων, στὴν ὁποία πρωτοστάτησε ὁ Γέρων Σάββας Λαυριώτη, διὰ τῆς ὁποίας παροτρύνονται «οἱ Ἅγιοι Καθηγούμενοι καὶ Γέροντες τοῦ Ἁγίου Ὄρους» νὰ ἀκούσουν τὴν φωνή τους καὶ «νὰ παραδειγματισθοῦν ἀπὸ τὸ ὀρθόδοξο-μαρτυρικὸ φρόνημα» τῶν παλαιοτέρων Ἁγιορειτῶν καὶ νὰ ἀντιδράσουν στὴ «Ν. Ἐποχή, στὶς παναιρέσεις τοῦ ἀλαζονικοῦ Παπισμοῦ και τοῦ συγκριτιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ ποὺ ἀκάθεκτες προελαύνουν καὶ μὲ γεωμετρικὴ πρόοδο ἁλώνουν χωρὶς οὐσιαστικὴ ἀντίσταση τὸ ἕνα μετὰ τὸ ἄλλο τὰ προπύργια καὶ τὰ κάστρα τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας». Μιὰ πρώτη, ἴσως, ἀνταπόκριση στὶς φωνὲς αὐτὲς τῶν Ἁγιορειτῶν εἶναι ἡ Ἐπιστολὴ τοῦ Γέροντος Εὐθυμίου τῆς Ἱερᾶς Καλύβης Ἀναστάσεως (Καψάλα Ἁγίου Ὄρους). Ὁ Γέρων Εὐθύμιος, μέ ἀφορμή τὶς σχετικές συζητήσεις μέ τό τεῦχος αὐτὸ τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων «Ἅγιον Ὄρος: Διαχρονική μαρτυρία στούς ἀγῶνες ὑπέρ τῆς Πίστεως», δημοσίευσε μιὰ Ἐπιστολή-Δήλωση. Σ’ αὐτὴ λέγει ὅτι εἶναι «ἀπολύτως σύμφωνος μέ τίς ἀποφάσεις αὐτές καί τά κείμενα» τοῦ τεύχους. Μᾶς χαροποιεῖ αὐτὴ ἡ Δήλωση τοῦ Γέροντος, γιατὶ φαίνεται ὅτι στὸ Ἅγιο Ὄρος (παρὰ τὴν τρομερὴ πίεση ποὺ δέχονται ἀπὸ τὸ Φανάρι) συνειδητοποιοῦν τὸν κίνδυνο ποὺ διατρέχει ἀπὸ τοὺς τάχα φύλακες τῆς Ὀρθοδοξίας Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους ἡ Πίστη μας. Εἶναι ἀνάγκη, ὅμως, νὰ ἐπισημάνουμε τὰ ἑξῆς: 1. Ὁ Γέροντας Εὐθύμιος εἶναι χειροτονία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου (ὅπως μάθαμε) καὶ γι’ αὐτὸ δυσκολευόταν τόσα χρόνια νὰ πάρει θέση ἐναντίον τοῦ Ἐπισκόπου ποὺ τὸν χειροτόνησε, παρὰ τὶς ὅσες αἱρετικὲς ἐνέργειες ἐναντίον τῆς Πίστεως ἔχει ὁ Πατριάρχης λόγοις καὶ ἔργοις διαπράξει. Ἂν αὐτὸ ἀληθεύει, ἀποτελεῖ πράξη γενναιότητος καὶ ἀλλαγὴ πλεύσεως αὐτή του ἡ Δήλωση. 2. Παρόλα αὐτά, ὅμως, θὰ ἔπρεπε νὰ μᾶς διευκρινίσει μὲ ποιές ἀποφάσεις εἶναι σύμφωνος. Μὲ τὶς διαμαρτυρίες ἁπλῶς τῶν Ἁγιορειτῶν ἢ καὶ μὲ τὴν ἀπόφαση τῆς Διακοπῆς Μνημοσύνου ποὺ περιλαμβάνεται στὸ τεῦχος; Γιατί, ἂν συμφωνεῖ μόνο μὲ τὶς διαμαρτυρίες, σὰν κι αὐτὲς ποὺ καὶ σήμερα γίνονται ἐναντίον τῶν ἐνεργειῶν τῶν Οἰκουμενιστῶν, πρέπει νὰ γνωρίζει ὅτι αὐτὲς ἐλάχιστα ἢ οὐδόλως οἱ Οἰκουμενιστὲς ὑπολογίζουν. Ὁμιλίες ἐναντίον τους, διαμαρτυρίες, «Ὁμολογίες Πίστεως» κ.λπ., δὲν φέρνουν κανένα θετικὸ ἀποτέλεσμα, ἀντίθετα ὁ Οἰκουμενισμὸς προχωρεῖ ραγδαίως καὶ ἀκαθέκτως. Σ’ αὐτὴ τὴν περίπτωση τί νόημα ἔχει μιὰ παραπάνω Δήλωση; Τί προσθέτει μιὰ ἀκόμα διαμαρτυρία στὶς ὅσες –ὡς χαρτοπόλεμος– ἕως τώρα ἔχουν ριχτεῖ; Τί ἀλλάζει; Μήπως, λοιπόν, ἡ Δήλωσή του ἀποτελεῖ προειδοποίηση καὶ ὑπονοεῖ Διακοπὴ τῆς Μνημονεύσεως τοῦ Πατριάρχου, ἐὰν δὲν λάβει ὑπ’ ὄψιν τὶς φωνὲς τῶν Ἁγιορειτῶν καὶ συνεχίσει τὴν προδοτικὴ πορεία του; Τοῦτο, μάλιστα (ἡ Διακοπὴ Μνημοσύνου), ὄχι μόνο ἀποτελεῖ διαχρονικὴ πρακτικὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων, ἀλλὰ ἐκδηλώθηκε ἀπὸ τοὺς Ἁγιορεῖτες δυὸ φορές τὶς δεκαετίες 1970-80· μία φορὰ στὴν περίοδο τοῦ Πατριάρχου Ἀθηναγόρου καὶ μία ἐπὶ Πατριαρχείας Δημητρίου. Εἶναι δὲ ἡ μόνη ἐνέργεια ποὺ λογαριάζουν οἱ Οἰκουμενιστές, ἐξ οὗ καὶ ἡ ἔντονη (μὲ τιμωρητικὴ καὶ διωκτικὴ διάθεση) διαμαρτυρία τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου πρὸς τὴν Ἱ. Σύνοδο, ἐπειδὴ στὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», ὑπῆρχε υπαινιγμὸς περὶ Ἀποτειχίσεως. Ἐλπίζουμε νὰ θελήσει ὁ Γέρων Εὐθύμιος νὰ μᾶς ἀπαντήσει.
Ἡ δημοσίευση τῆς Ἐπιστολῆς-Δηλώσεως τοῦ Γέροντος Εὐθυμίου ἔχει ὡς ἑξῆς:
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ Ι. ΚΑΛΥΒΗ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ, ΚΑΨΑΛΑ, ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Ἐκ μέρους τοῦ Ἱερομονάχου Εὐθυμίου, Γέροντος τῆς Ἱερᾶς Καλύβης Ἀναστάσεως, Καψάλα Ἁγίου Ὄρους, μέ ἀφορμή συζητήσεις σχετικές μέ τό τεῦχος τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων: «Ἅγιον Ὄρος: Διαχρονική μαρτυρία στούς ἀγῶνες ὑπέρ τῆς Πίστεως». «Ἡ πρόσφατη ἔκδοση τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων, «Ἅγιον Ὄρος: Διαχρονική μαρτυρία στούς ἀγῶνες ὑπέρ τῆς Πίστεως» (Ἅγιον Ὄρος 2014), ἀποτελεῖ πολύ καλή ἔκδοση καί σωστή ἀναφορά στίς παλαιές ἀποφάσεις τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος καί στά ὁμολογιακά κείμενα τῶν ὁσιολογιωτάτων Ἡγουμένων καί παλαιῶν Γεροντάδων. Εἶμαι ἀπολύτως σύμφωνος μέ τίς ἀποφάσεις αὐτές καί τά κείμενα. Αὐτό εἶναι τό φρόνημα τῶν Πατέρων μας καί ἡ Παράδοση τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Ἔτσι δείχνουμε τή στάση μας ἀπέναντι στούς ἑτεροδόξους καί στήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ἄν ἐμεῖς ἀλλάξουμε τώρα τό φρόνημά μας, θά προδώσουμε τούς Πατέρες, τούς Γεροντάδες μας. Αὐτή εἶναι ἡ συνείδηση τοῦ Ἁγίου Ὄρους».
Ἱερομόναχος Εὐθύμιος Ἱερά Καλύβη Ἀναστάσεως, Καψάλα
Προβατοσχημος ΛΥΚΟΣ
στην Καψαλα του Αγιου ορους
Διαφωνουμε με την Θεολογικοτατη ιστοσελιδα "Πατερικη Παραδοσι" σε οσα καλοπροαιρετα καταχωρησε περι ενος Πραγματικου Προβατοσχημου Λυκου που λεγεται Ευθυμιος Καψαλιωτης.
Ο λυκος λεει ο λαος μας το τριχωμα του το αλλαζει αλλα ποτε και τα αιμοβορα ενστικτα του. Και ο εν λογω προβατοσχημος Λυκος εχει θεσει προς ενεργειαν τα αιμοβορα ενστικτα του εναντιον της Ορθοδοξιας μας και εναντιον του γενους των Ελληνων.
Χειροτονια του Αρχιαιρεσιαρχου ο εν λογω καλογηρος και οργανο του και κοπελι του πραγματικο και οχι μονον, αλλα πιστευουμε και αλλων σκοτεινων Ανθελληνικων δυναμεων, αποτρεπει τους σημερινους σπανιους και ελαχιστους εναπομειναντες Αγωνιστες της Πιστεως και της Προδομενης μας Πατριδος να αποκαλυπτουν τους εχθρους της Εκκλησιας και του Εθνους.
Πως ειναι δυνατον ενας τετοιος ανθελληνας και Κοπελι του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου να ...αλλαξη πρυμναν;
Αυτο μπορει να γινη μονο οταν ο ηλιος γινει δυσι απο ανατολη.
Αυτοι οι ...βαμμενοι Οικουμενιστες ειναι σκυλια παραδομενα στο Διαβολο, ειναι αμετανοητοι, και μεχρις οτου εκπνευσουν το ζειν, αφου το ενα δαιμονιο που επιτρεπουν να εισχωρηση μεσα τους, πολλαπλασιαζεται σε πολλα πολλα δαιμονια κατα τον Γραφικον λογον.
Γι αυτο και καποιοι Αγιοι Πατερες τους τετοιους Αιρετικους τους χαρακτηριζουν ως ΧΟΙΡΟΥΣ, δηλαδη ως ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ.
Δεν ειναι δυνατον ενα κοπελι του Βαρθολομαιου να αλλαξη τροπαριο ξαφνικα και αιφνιδια.
Καποιον "λακο εχει η φαβα".
Καποια τρικλοποδια θα σκεφτηκε να στηση στους αφελεις και ευκολοπιστους.
Ας προσεξουν καλα οι Αγιορειτες που ξεκινησαν την ωραια πρωτοβουλια τους για την οποια δηλωσε και ο Προβατοσχημος αυτος Λυκος οτι ταχα "συμφωνει απολυτα μαζι τους".
Που ελπιζουμε να καταληξη αυτη η πρωτοβουλια των Αγιορειτων - και οχι αχρι καιρου, ουτε αναβολη λογω τακτικισμου - οπου οι Αγιοι Πατερες κατεληγαν δηλαδη στην παυσι μνημοσυνου των Αιρετικων ή των Κοινωνουντων με τους δυναμει και ενεργεια Αιρετικους - οπως εχουμε σημερα τον Αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και τους Κοινωνουντας δηλαδη τους ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΣ τον Αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο - και την Αγια Αποτειχισι, κατα τον ΙΕ΄Κανονα της Πρωτοδευτερας συνοδου, κατα τα ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ, επιλεγοντας.
Ναι, φιλοι μου, η Αποτειχισι ειναι Αγια και Ιερα, αφου οσοι βαδιζουν αυτην την οδο "της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται. Ου γαρ Επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, και ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι".
Επομενως, αυτοι που δεν αποτειχιζονται ποιας τιμης αξιουνται;
ΚΑΜΜΙΑΣ ΤΙΜΗΣ ΔΕΝ ΑΞΙΟΥΝΤΑΙ, αφου επιλεγουν την ΑΤΙΜΙΑ της ατολμιας και της λιποψυχιας.
Ετσι λοιπον διαφωνουμε ριζικα και με το Περισπουδαστο Θεολογικοτατο και Αγωνιστικοτατο ιστολογιο της "Πατερικης Παραδοσης", που εγραψε τα παρακατω, οτι επεσε θυμα κακων πληροφοριων. Γραφει το καλο ιστολογιο:
Κάτι κινεῖται στὸ Ἅγιον Ὄρος; Ὑποκρύπτει προειδοποίηση γιὰ Διακοπὴ Μνημοσύνου, ἡ Ἐπιστολὴ τοῦ γ. Εὐθυμίου (Ἱ. Καλύβη Ἀναστάσεως, Καψάλα Ἁγίου Ὄρους); Παρουσιάσαμε πρὶν ἀπὸ ἕνα μῆνα μιὰ σημαντικὴ ἔκδοση Ἁγιορειτῶν Πατέρων, στὴν ὁποία πρωτοστάτησε ὁ Γέρων Σάββας Λαυριώτη, διὰ τῆς ὁποίας παροτρύνονται «οἱ Ἅγιοι Καθηγούμενοι καὶ Γέροντες τοῦ Ἁγίου Ὄρους» νὰ ἀκούσουν τὴν φωνή τους καὶ «νὰ παραδειγματισθοῦν ἀπὸ τὸ ὀρθόδοξο-μαρτυρικὸ φρόνημα» τῶν παλαιοτέρων Ἁγιορειτῶν καὶ νὰ ἀντιδράσουν στὴ «Ν. Ἐποχή, στὶς παναιρέσεις τοῦ ἀλαζονικοῦ Παπισμοῦ και τοῦ συγκριτιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ ποὺ ἀκάθεκτες προελαύνουν καὶ μὲ γεωμετρικὴ πρόοδο ἁλώνουν χωρὶς οὐσιαστικὴ ἀντίσταση τὸ ἕνα μετὰ τὸ ἄλλο τὰ προπύργια καὶ τὰ κάστρα τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας». Μιὰ πρώτη, ἴσως, ἀνταπόκριση στὶς φωνὲς αὐτὲς τῶν Ἁγιορειτῶν εἶναι ἡ Ἐπιστολὴ τοῦ Γέροντος Εὐθυμίου τῆς Ἱερᾶς Καλύβης Ἀναστάσεως (Καψάλα Ἁγίου Ὄρους). Ὁ Γέρων Εὐθύμιος, μέ ἀφορμή τὶς σχετικές συζητήσεις μέ τό τεῦχος αὐτὸ τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων «Ἅγιον Ὄρος: Διαχρονική μαρτυρία στούς ἀγῶνες ὑπέρ τῆς Πίστεως», δημοσίευσε μιὰ Ἐπιστολή-Δήλωση. Σ’ αὐτὴ λέγει ὅτι εἶναι «ἀπολύτως σύμφωνος μέ τίς ἀποφάσεις αὐτές καί τά κείμενα» τοῦ τεύχους. Μᾶς χαροποιεῖ αὐτὴ ἡ Δήλωση τοῦ Γέροντος, γιατὶ φαίνεται ὅτι στὸ Ἅγιο Ὄρος (παρὰ τὴν τρομερὴ πίεση ποὺ δέχονται ἀπὸ τὸ Φανάρι) συνειδητοποιοῦν τὸν κίνδυνο ποὺ διατρέχει ἀπὸ τοὺς τάχα φύλακες τῆς Ὀρθοδοξίας Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους ἡ Πίστη μας. Εἶναι ἀνάγκη, ὅμως, νὰ ἐπισημάνουμε τὰ ἑξῆς: 1. Ὁ Γέροντας Εὐθύμιος εἶναι χειροτονία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου (ὅπως μάθαμε) καὶ γι’ αὐτὸ δυσκολευόταν τόσα χρόνια νὰ πάρει θέση ἐναντίον τοῦ Ἐπισκόπου ποὺ τὸν χειροτόνησε, παρὰ τὶς ὅσες αἱρετικὲς ἐνέργειες ἐναντίον τῆς Πίστεως ἔχει ὁ Πατριάρχης λόγοις καὶ ἔργοις διαπράξει. Ἂν αὐτὸ ἀληθεύει, ἀποτελεῖ πράξη γενναιότητος καὶ ἀλλαγὴ πλεύσεως αὐτή του ἡ Δήλωση. 2. Παρόλα αὐτά, ὅμως, θὰ ἔπρεπε νὰ μᾶς διευκρινίσει μὲ ποιές ἀποφάσεις εἶναι σύμφωνος. Μὲ τὶς διαμαρτυρίες ἁπλῶς τῶν Ἁγιορειτῶν ἢ καὶ μὲ τὴν ἀπόφαση τῆς Διακοπῆς Μνημοσύνου ποὺ περιλαμβάνεται στὸ τεῦχος; Γιατί, ἂν συμφωνεῖ μόνο μὲ τὶς διαμαρτυρίες, σὰν κι αὐτὲς ποὺ καὶ σήμερα γίνονται ἐναντίον τῶν ἐνεργειῶν τῶν Οἰκουμενιστῶν, πρέπει νὰ γνωρίζει ὅτι αὐτὲς ἐλάχιστα ἢ οὐδόλως οἱ Οἰκουμενιστὲς ὑπολογίζουν. Ὁμιλίες ἐναντίον τους, διαμαρτυρίες, «Ὁμολογίες Πίστεως» κ.λπ., δὲν φέρνουν κανένα θετικὸ ἀποτέλεσμα, ἀντίθετα ὁ Οἰκουμενισμὸς προχωρεῖ ραγδαίως καὶ ἀκαθέκτως. Σ’ αὐτὴ τὴν περίπτωση τί νόημα ἔχει μιὰ παραπάνω Δήλωση; Τί προσθέτει μιὰ ἀκόμα διαμαρτυρία στὶς ὅσες –ὡς χαρτοπόλεμος– ἕως τώρα ἔχουν ριχτεῖ; Τί ἀλλάζει; Μήπως, λοιπόν, ἡ Δήλωσή του ἀποτελεῖ προειδοποίηση καὶ ὑπονοεῖ Διακοπὴ τῆς Μνημονεύσεως τοῦ Πατριάρχου, ἐὰν δὲν λάβει ὑπ’ ὄψιν τὶς φωνὲς τῶν Ἁγιορειτῶν καὶ συνεχίσει τὴν προδοτικὴ πορεία του; Τοῦτο, μάλιστα (ἡ Διακοπὴ Μνημοσύνου), ὄχι μόνο ἀποτελεῖ διαχρονικὴ πρακτικὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων, ἀλλὰ ἐκδηλώθηκε ἀπὸ τοὺς Ἁγιορεῖτες δυὸ φορές τὶς δεκαετίες 1970-80· μία φορὰ στὴν περίοδο τοῦ Πατριάρχου Ἀθηναγόρου καὶ μία ἐπὶ Πατριαρχείας Δημητρίου. Εἶναι δὲ ἡ μόνη ἐνέργεια ποὺ λογαριάζουν οἱ Οἰκουμενιστές, ἐξ οὗ καὶ ἡ ἔντονη (μὲ τιμωρητικὴ καὶ διωκτικὴ διάθεση) διαμαρτυρία τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου πρὸς τὴν Ἱ. Σύνοδο, ἐπειδὴ στὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», ὑπῆρχε υπαινιγμὸς περὶ Ἀποτειχίσεως. Ἐλπίζουμε νὰ θελήσει ὁ Γέρων Εὐθύμιος νὰ μᾶς ἀπαντήσει.
Ἡ δημοσίευση τῆς Ἐπιστολῆς-Δηλώσεως τοῦ Γέροντος Εὐθυμίου ἔχει ὡς ἑξῆς:
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ Ι. ΚΑΛΥΒΗ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ, ΚΑΨΑΛΑ, ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Ἐκ μέρους τοῦ Ἱερομονάχου Εὐθυμίου, Γέροντος τῆς Ἱερᾶς Καλύβης Ἀναστάσεως, Καψάλα Ἁγίου Ὄρους, μέ ἀφορμή συζητήσεις σχετικές μέ τό τεῦχος τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων: «Ἅγιον Ὄρος: Διαχρονική μαρτυρία στούς ἀγῶνες ὑπέρ τῆς Πίστεως». «Ἡ πρόσφατη ἔκδοση τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων, «Ἅγιον Ὄρος: Διαχρονική μαρτυρία στούς ἀγῶνες ὑπέρ τῆς Πίστεως» (Ἅγιον Ὄρος 2014), ἀποτελεῖ πολύ καλή ἔκδοση καί σωστή ἀναφορά στίς παλαιές ἀποφάσεις τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος καί στά ὁμολογιακά κείμενα τῶν ὁσιολογιωτάτων Ἡγουμένων καί παλαιῶν Γεροντάδων. Εἶμαι ἀπολύτως σύμφωνος μέ τίς ἀποφάσεις αὐτές καί τά κείμενα. Αὐτό εἶναι τό φρόνημα τῶν Πατέρων μας καί ἡ Παράδοση τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Ἔτσι δείχνουμε τή στάση μας ἀπέναντι στούς ἑτεροδόξους καί στήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ἄν ἐμεῖς ἀλλάξουμε τώρα τό φρόνημά μας, θά προδώσουμε τούς Πατέρες, τούς Γεροντάδες μας. Αὐτή εἶναι ἡ συνείδηση τοῦ Ἁγίου Ὄρους».
Ἱερομόναχος Εὐθύμιος Ἱερά Καλύβη Ἀναστάσεως, Καψάλα
ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΕΙ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ;ΞΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ;ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΚΛΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ.ΜΙΛΗΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΚΑΘΑΙΡΕΙΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΥΠΟΚΕΙΤΕ ΣΕ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ.ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΝΕΙ;
ΑπάντησηΔιαγραφή