Η αίρεση περὶ "διηρημένης Εκκλησίας" του Μεσσηνίας και ο Πειραιώς Σεραφείμ!
Μὲ τρεῖς ἀπανωτὲς ἀναρτήσεις του ὁ μητροπολίτης Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας
Ἀμβρόσιος, ἐκτὸς ἀπὸ τὸ ὅτι μᾶς ἀποκαλύπτει –γιὰ ἄλλη μιὰ φορά– τὰ «ὑψηλὰ πνευματικὰ»
ἐνδιαφέροντα τῶν Ἐπισκόπων, τὶς μεταξύ τους μικρότητες, τὶς ἀντεγκλήσεις καὶ τὶς
ὕβρεις ποὺ ἀνταλλάσσουν, κάνει καὶ κάτι ἀκόμα σημαντικότατο. Ἐπαναφέρει στὴ μνήμη
μας τὸ θέμα τῆς αἱρετικῆς διδασκαλίας τοῦ μητροπολίτη Μεσσηνίας περὶ «διηρημένης Ἐκκλησίας».
Συγκεκριμένα, στὴν ἐπιστολὴ
τοῦ Μεσσηνίας πρὸς τὸν μητροπολίτη Καλαβρύτων, ὁ κ. Σαββᾶτος (ὁ ὁποῖος οὐδέποτε ἕως τώρα ὁ ἴδιος ἔχει ἀνακαλέσει
δημοσίως τὴν περὶ «διηρημένης Ἐκκλησίας» αἱρετικὴ διδασκαλία του) μὲ «πονηρὸ» τρόπο ἐπιχειρεῖ νὰ καταδείξει ὅτι
ὀρθοτομεῖ κατὰ πάντα τὸν λόγον τῆς ἀληθείας. Περὶ τούτου –λέγει– ἀποφάνθηκαν δύο
μητροπολῖτες!
Δὲν μᾶς ἐνδιαφέρει ἐδῶ, τί
εἶπε ὁ πρώτος μητροπολίτης (ὁ Καστοριᾶς), ἀφοῦ ἔτσι κι ἀλλιῶς μνημονεύει τὸν αἱρετικὸ
Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Μᾶς ἐνδιαφέρει, ὅμως, ἡ διαβεβαίωση τοῦ ἀντι-Οἰκουμενιστῆ
μητροπολίτη Πειραιῶς, ὁ ὁποῖος κατὰ τὸν Μεσσηνίας δήλωσε: «δηλώνω για μια ακόμη φορά την εμπιστοσύνη μου στα κείμενα του Αγίου
Μεσσηνίας, τον οποίον θεωρώ αξιολογώτατον επιστήμονα και θεολόγο» (!!!)».
Ἐλπίζουμε ὁ Πειραιῶς νὰ
διαψεύσει τὸν Μεσσηνίας. Γιατί, πῶς μπορεῖ νὰ ἐμπιστεύεται κάποιον ποὺ ἔχει
διατυπώσει ἐγγράφως κακοδοξίες; Πῶς μπορεῖ νὰ δίνει πιστοποιητικὸ Ὀρθοδοξίας σὲ κάποιον
ποὺ εἶναι Οἰκουμενιστής;
Ἐκτὸς κι ἂν δὲν τὸν θεωρεῖ Οἰκουμενιστή. Ἐκτὸς ἐάν,
αὐτὰ ποὺ ἰσχυρίζεται ὁ Μεσσηνίας, εἰπώθηκαν ἀπὸ τὸν κ. Σεραφεὶμ στὴν Ἱ. Σύνοδο.
Ὁπότε δὲν θὰ ἐκπλαγοῦμε, ἂν
στὴν Ἡμερίδα περὶ Ἀποτειχίσεως ποὺ διοργανώνει στὸν Πειραιά, χρησιμοποιήσει καὶ
τὴν γνώμη τοῦ «ἀξιολογώτατου
ἐπιστήμονα καὶ θεολόγου» κ. Χρυσοστόμου Σαββάτου, ὁ ὁποῖος βέβαια ἔχει ἐκφραστεῖ
ἀρνητικὰ γιὰ τὴν Ἀποτείχιση! Θὰ ἀποτελέσει ἡ γνώμη τοῦ κ. Σαββάτου ἕνα ἰσχυρὸ ἐπιχείρημα
κατὰ τῆς Ἀποτειχίσεως!
Ἔγραψε συγκεκριμένα ὁ μητροπολίτης
Μεσσηνίας πρὸς τὸν καλαβρύτων:
«β) Τα όσα επικριτικά και τις όποιες
επιφυλάξεις εξέφρασαν, οι Σεβ. Μητροπολίτης Κυθήρων κ. Σεραφείμ και Ελλογιμ.
Καθηγητής κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης, σχετικά με τις θετικές απόψεις μου για το
Κείμενο της Ραβέννας, εξέτασε η Δ.Ι.Σ. και απεφάνθη συνοδικώς, ότι «ουδεμία
εκκλησιολογική εκτροπή υφίσταται στον Σεβ. Μητροπολίτην Μεσσηνίας κ.
Χρυσόστομον» (βλ. Δελτίο Τύπου Δ.Ι.Σ. της 11ης Οκτωβρίου 2010).
γ) Για το ίδιο θέμα, δύο
Συνοδικά Μέλη, οι Σεβ. Μητροπολίται Καστορίας κ. Σεραφείμ και Πειραιώς κ.
Σεραφείμ, ανέφεραν αντίστοιχα, κατά τη διάρκεια συνεδριάσεων της Δ.Ι.Σ., ο μέν
πρώτος ότι, «ο Άγιος Μεσσηνίας κρατά ανόθευτη την Παράδοση της Αγίας μας
Εκκλησίας», ο δε δεύτερος, ότι «δηλώνω για μια ακόμη φορά την εμπιστοσύνη μου στα
κείμενα του Αγίου Μεσσηνίας, τον οποίον θεωρώ αξιολογώτατον επιστήμονα και
θεολόγο» (!!!)… «απορία ψάλτου βηξ» (ἐδῶ).
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=44430
ΑπάντησηΔιαγραφήκυρ οδυσσέα,περιμένουμε το σχολιασμό σας.
Νά μέ συγχωρέσετε ἀλλά μοῦ προκάλεσε γέλωτα ἡ ἀναφορά σας "Πῶς μπορεῖ νὰ δίνει πιστοποιητικὸ Ὀρθοδοξίας σὲ κάποιον ποὺ εἶναι Οἰκουμενιστής;" ἀναφερόμενοι σέ ὑποστηρικτική δήλωση πού φέρεται νά ἔκανε ὁ Πειραιῶς Σεραφείμ γιά τόν Μεσσηνίας Χρυσόστομο. Ἀπό πότε οἱ δηλώσεις εἶναι κάτι πιό σημαντικό ἀπό τήν συλλειτουργία; Εἶναι προφανέστατο ὅτι ὁ κ. Σεραφείμ μπορεῖ ἀνενόχλητος κατ' οὐσίαν νά παριστάνει τόν ἀντι-οἰκουμενιστή ἤ νά εἶναι, ἐάν θέλετε νά ἀκούσετε ἠπιότερη ἔκφραση, ἀντιοικουμενιστής στά λόγια ὅμως καί μόνον στά λόγια, ἐπειδή ἀκριβῶς λόγῳ τῆς ἠθελημένης συχνῆς-πυκνῆς κοινωνίας του μετά τῶν δεδηλωμένων οἰκουμενιστῶν τούς "νομιμοποιεῖ" καί βεβαίως αὐτο-εξευτελίζεται. Ἔτσι παίζει σέ δύο ταμπλό κατά τή λαϊκή ρήση: Καί ἀποκοιμίζει τούς ἀγωνιῶντες καί στηρίζει τούς προδότες τῆς Πίστεως! Γι' αὐτό εἶναι διπλά χρήσιμος γιά τόν Οἰκουμενισμό! Τό ὅτι δέ ἐνίοτε, ὄχι μόνο συλλειτουργῶν εὐκαίρως ἀκαίρως καί ἄνευ πιέσεως ἤ ἀνάγκης, ἀμνηστεύει τήν αἵρεση τῶν οἰκουμενιστῶν συνεπισκόπων του ΚΑΙ διά δηλώσεων ὑποστηρικτικῶν πρός αὐτούς ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ὅτι δέν εἶναι ἀπό τή "στόφα" καί χορεία τῶν ἡρώων καί ὁμολογητῶν, ἀλλά ἀπό ἐκείνη τῆς πλάνης, τῆς διπλωματίας καί πολύ φοβοῦμαι καί τῆς εὐτελοῦς σκοπιμότητος.
ΑπάντησηΔιαγραφήO Aμβρόσιος ΔΕΝ ελέγχει τον πατριάρχη,ως οικουμενιστή,αλλά,ως άρπαγα!!Γιατί
ΑπάντησηΔιαγραφήο Βαρθολομαίος από την ώρα που ανέβηκε στο θρόνο ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ.Το έχω ξαναπεί
ότι κάποιος πρέπει να τον μαζέψει μιας και δε μπορεί να αλλάξει το εκκλησιαστικό
καθεστώς της Ελλάδας!Όσο για τους 2 μητροπολίτες της Β.Ε.,που μπλέχτηκαν με
τον Α. σε αλληλογραφία ήκκιστα αρμόζουσα σε ιεράρχες,θα πω ότι πάντοτε η Ελλά-
δα είχε τους εφιάλτες και τους γλύφτες της!!!!!!!!!!