Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ!!!! Ο ΛΑΦΤΣΗΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΧΑΤΗΡΙ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΨΗΤΑ, ας ειναι και Τεσσαρακοστη. Υπουργοί και 21 ...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
Νεομάρτυρες. Φωτογραφία: pravoslavie Ο διωγμός της Εκκλησίας κατά τον 20ο αιώνα είναι πρωτοφανής σε κλίμακα και διάρκειά. Κατά την αρχή τη...
Ζώντας δεν τους κοινωνεί .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο εμπεδώσαμε .
Πλήν όμως αν τελευτήσουν τη κοινωνία της αιρέσεως τους κοινωνεί ?
Αναφέρει τότε το όνομα τους στην Ιερά Πρόθεση ?
Κάνει μνημόσυνα για αυτούς ?
Και αυτό ισχύει για όλους ... ή μήπως για κάποιους υπάρχει εξαίρεση ?
Ας πούμε το όνομα του προορατικό Γέροντα Ευμενίου Λαμπάκη που εγκαταβίωσε στο μοναστηράκι του Προφήτου Ηλιού στην περιοχή Ρούστικα του Νομού Ρεθύμνης της Κρήτης και εν ζωή εποίησε θαύματα και σημεία και κοιμήθηκε το 2005 σε κοινωνία με την αίρεση θα τον μνημόνευε ?
Και θα έκανε μετά την μνημόνευση όσων απεβίωσαν τη αιρέση στην απόλυση και αναφορά στο δι ευχών στον Αγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη ?
Για ρώτα τον επέτρεπε ο Αγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης την μνημόνευση των αποβιωσάντων τη αιρέση ακόμα και αν αυτοί ήταν αγαπητοί στον λάο , ακόμα και αν ποιούσαν θαύματα και σημεία σαν τον Γέροντα Ευμενίο ?
Και αν όχι τότε πως ο ταύτα πράτων τολμά να αναφέρει το δι ευχών του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου στην απόλυση ?
Εδώ που τα λέμε ουδείς Αγιος ποτέ δεν μηνομόνευσε κοινονούντα τη αιρέση μητε ζωντανό μήδε πεθαμένο και κανένας δεν άφησε διδασκαλεία να μνημονεύουμε κοινωνό της αιρέσεως αρα όστις μνημονεύει τοιούτους κακώς τις ευχές των Αγίων επιζητεί ..... Την κοινωνία της αιρέσεως μητε το αίμα του μαρτυρίου δεν ξεπλένει !
Και ΟΜΩΣ αγαπητέ μου Σωτήρη, ο Γέροντας Ευμένιος είναι ΑΓΙΟΣ, όπως ΑΓΙΟΣ είναι και ο Απόστολος Πέτρος, η άρνηση του οποίου δεν στάθηκε ικανή να τον εξαιρέσει του Παραδείσου! Οπως και ο Ιούδας ΔΕΝ εξαιρέθηκε του Χορού των Αποστόλων όπως υπέροχα δηλώνει ο Ύμνος της Μεγ. Εβδομάδος, παρ' όλο που ΟΙΔΕ και προοίδε σαφώς ο Χριστός ως Θεός την προδοσίαν αυτού, παρ' όλο που εκοιμήθη όχι μόνο "κοινωνών τη αιρέση" αλλά διά της αυτοκτονίας παρέχων αποκλειστική εξουσία στον Εωσφόρο επί της αθάνατης ψυχής του εις κόλασιν αιωνίαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου το ξαναεπαναλμβάνω, ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ κιόλας, πάρε στο 6972 - 896 024 και ζήτησε να μιλήσεις με το Γέροντα επειγόντως.
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάνε μου τη χάρι αυτή, δεν είμαστε εχθροί και δεν σε προσέβαλα ποτέ μου. ΟΣΟ δίκαιο και αν νομίζεις πως έχεις και με όσο ισχυρό πείσμα κι αν το υποστηρίζεις, πίστεψέ με, ΔΕΝ ωφελεί να εγκαλούμε δημοσίως το γέροντα διότι, αυτή σου η επίθεση ΔΕΝ γίνεται "ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ" καθώς ο π. Ευθύμιος δεν διαθέτει κομπιούτερ ούτε παροχή ρεύματος, ούτε κινητό, οπότε ΔΕΝ είναι και τόσο δίκαιο και σεβαστό να τον κατηγορείς ΧΩΡΙΣ να του δίδεις την αφορμή να απαντά αμέσως και αυτοπροσώπως.
Είσαι δίκαιος άνθρωπος και πιστεύω δεν θα μου αρνηθείς αυτή τη χάρι. Δεν δοξάζουμε το Χριστό με το να διαχωριζόμαστε και να αλληλοκατηγορούμαστε μεταξύ μας. ΔΕΝ θέλουμε σε καμία περίπτωση να δώσουμε διακίωμα να πουν οι εχθροί μας: "βρείτε τα πρώτα μεταξύ και μετά ελάτε να μας μιλήσετε για Αποτείχιση!"
Και όχι μόνο να τον πάρεις τηλέφωνο αλλά και να κάνεις αυτή τη χρηματική θυσία (για την οποία θα σε ανταμείψει ο Κύριος), να ταξιδέψεις επειγόντως να τον ΔΕΙΣ αυτοπροσώπως και να ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙΣ μαζί του.
ΕΚΕΙ θα λυθούν όλα, θα βρεθεί η Αλήθεια, με τη χάρι και το φωτισμό του Αγίου Πνεύματος, ακόμη κι αν χρειαστεί να αναθεωρήσει ο π. Ευθύμιος ή εσύ, δεν έχει σημασία παρά η Αλήθεια να βρεθεί με ταπείνωση και αγάπη.
Η Αποτείχίζουσα Θεοτόκος να σε φωτίσει να κάμεις το σωστό.
Ναι ο Απόστολος Πέτρος αρνήθηκε πλήν όμως κληθείς μετανόησε ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΙΜΉΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ αλλά εν Κυρίω .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εντολές που έχουμε για όσους κοινωνούν τη αιρέση είναι σαφείς ΚΑΙ ΓΙΑ ΖΩΝΤΕΣ και ΓΙΑ ΝΕΚΡΟΥΣ .
Και όποιος για όποιον λόγο διδάσκει ή πράττει τα ενάντια οφείλει να μετανοήσει .
Και αν τα διδάσκει δημόσια τότε δημόσια να ομολογήσει μετάνοια .
Αν δεν μετανοήσει ουτε το αίμα του μαρτυρίου δεν ξεπλένει την αποστασία
Και οι νυν παλαιοημερολογήτες αποτειχίστικαν κάποτε .
Και δεν θα εξέπεσαν της Εκκλησίας αν έλεγαν απλά αποτειχιζόμαστε διότι καινοτομείτε και εμείς δια την καινοτομία σας κόβουμε το μνημόσυνο αλλά προχώρησαν παραπέρα "εκ κοιλίας " κατακρίνοντας για το ημερολογίο και εορτολόγιο τους αδελφούς παρά την ρητή σχετική εντολή του Ευαγγελίου αναδεικνύοντας έτσι το ημερολογιο - εόρτολόγιο σε κανόνα πίστεως ...Και σιγά σιγά πρόσθεταν την μία αιρετική διδασκαλία δίπλα στην άλλη ....
Τι θέλω να πώ ? Ξέροντας και διδασκόμενοι απο τα λάθη των πρό ημών αποτειχισμένων οφείλομε να τηρήσουμε με ακρίβεια τα εντεταλμένα . Ουτε προσθέτοντας αλλά ούτε αφαιρώντας .
Τα ζητήματα θα τα θέση ο Οδυσσέας στον π Τρικαμηνά
Και αν δεν τα θέσει πάλι μια στιγμή επειδή είναι ζητήματα υπαρκτά θα έρθουν πρό του Τρικαμηνά σύμφωνα με τον πνευματικό νόμο . Ακόμα και εγώ να μην τα έθετα είναι μπροστά του γιατί απορρέουν απο ενέργειες ή παραλήψεις του .
Τα ζητήματα θα έρθουν και δεν αγωνιώ για το τι θα πεί γιατί πίστη έχω και δεν περιμένω τι θα πέι ο π Τρικαμηνάς για να μορφώσω άποψη .
Θα πεί . Και μετά θα πάει στο κελάκι του και το κελάκι του θα τον διδάξει
Και θα μετανοήσει απο την πρώτη βιαστική θέση του και η δευτέρα θέση του θα είναι ανασκευή της πρώτης .Και θα έρθει αυτός στον κανόνα μου οτι ο Θεός μου είναι Θεός Αληθινός .
Οπως και εσείς κύριε Πανταζή .
Μέσα σας ο Κύριος μου εργάζεται το μυστήριο της σωτηρίας σας .
Και εσείς θα έρθετε στον ίσιο δρόμο μας και όχι εμείς στον δικό σας .
Οπως πυρώνουμε το σίδηρο και μετά το σφυροκοπάμε για να φύγει η σκουριά έτσι και ο Κύριος μου παιδεύει όποιους αγαπά και μαστιγώνει όσους παραδέχεται σαν υιούς . Και μεις απο αυτόν μάθαμε όταν βλέπουμε τον αδελφό σε πτώση να μην μας εμποδίζει η αγάπη στο να λέμε την αλήθεια όσο και αν πονά .
Πρώτα οίνον στην πληγή και ας πονά μετά Έλαιον ...
Και επιλέγουμε να φανούμε δυσάρεστοι μεν , χρήσιμοι δε . Και όχι ευχάριστοι και επιζήμιοι .
ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. 9 ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω. 10 ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην. 11 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον· 12 οὐδὲ γὰρ ἐγὼ παρὰ ἀνθρώπου παρέλαβον αὐτό, οὔτε ἐδιδάχθην, ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι παρά τα χρόνια ξανα επιστρέφω με ευκαιρία όσα λένε κάποιοι και καλά των "ορθως" αποτειχισμένων (και το ερώτημα αν πράττουν και όσα ΟΡΘΑ λένε και δεν τελούν μνημόσυνα σε όσους τελεύτησαν σε κοινωνία με τον παπικό αιρεσιάρχη τον εχθρό του Θεού ) https://katanixi.gr/oikoymenismos/achreiastos-skandalismos-apo-ti-mitropoli-kerkyras/ Γράφει ο όσιος Θεοφάνης ο έγκλειστος:
ΑπάντησηΔιαγραφή“Για τους γονείς σας που πέθαναν μέσα στην αίρεση, μπορείτε να προσεύχεστε, παραδίνοντάς τους στο άπειρο έλεος του Θεού.
Στις εκκλησιαστικές ακολουθίες, όμως, και στη Θεία Λειτουργία δεν μπορούν να μνημονεύονται.
Η Εκκλησία προσεύχεται για τα παιδιά της στον Κύριο, ικετεύοντάς Τον να τα στερεώσει στην ορθή πίστη και να τα καθοδηγήσει στο δρόμο της ευσέβειας.
Για τους απίστους, τους αιρετικούς, τους πλανεμένους και, γενικά, όλους όσοι βρίσκονται έξω από τους κόλπους της, προσεύχεται να επιστρέψουν, γνωρίζοντας τον αληθινό Θεό. Και επειδή δεν μπορούν να επιστρέψουν παρά μόνο εδώ, στη γη, και σ’ αυτή τη ζωή, η προσευχή της περιορίζεται στους ζωντανούς.
Οι «κεκοιμημένοι» άπιστοι ή αιρετικοί έχουν χάσει οριστικά κάθε δυνατότητα επιστροφής.
Καταλαβαίνω πως όλα τούτα σας πικραίνουν, γιατί έρχονται σε αντίθεση με τα αισθήματα και τους πόθους σας.
Θα σας παρηγορήσω, όμως, λέγοντας σας ότι μπορείτε να προσεύχεστε εσείς για τους γονείς σας, παραδίνοντάς τους με ελπίδα στην άπειρη φιλανθρωπία του Θεού. Αυτό κάνουμε, άλλωστε, και για τα βρέφη που πεθαίνουν αβάπτιστα. Εύχομαι ο Κύριος να ελεήσει τις ψυχές τους κατά την ευσπλαχνία Του και κατά την πίστη σας”.
Από το βιβλίο «Χειραγωγία στην πνευματική ζωή», Οσίου Θεοφάνους του Εγκλείστου, εκδ. Ιερά Μονή Παρακλήτου, σελ. 74-75"