Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

To ΛΙΟΝΤΑΡΙ της Βορειου Ελλαδος ΒΡΥΧΟΜΕΝΟΝ απο τον Ταφο του.


Ο Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος 

για τη διακοπή μνημοσύνου 

και την AΠΟΤΕΙΧΙΣΙ

από τους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ. 






Ο αείμνηστος αγωνιστής Ιεράρχης Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος (+1984), υπήρξε ο πρώτος, εκ των νεοημερολογιτών Επισκόπων της Ελλάδος, που είχε διακόψει το μνημόσυνο του ονόματος του αιρετικού πατριάρχου Αθηναγόρα. Αυτό συνέβη το 1970. 




Όπως και σήμερα πολεμούνται οι αποτειχιζόμενοι από τους Οικουμενιστές ψευδοποιμένες, από δήθεν αδελφούς ορθοδόξους και μάλιστα "αντιοικουμενιστές", έτσι και ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος πολεμήθηκε την εποχή εκείνη, τόσο από την τότε Ιερά Σύνοδο της κρατούσης Εκκλησίας, όσο και από "θεολόγους" και "επιστήμονες" της εποχής. 




Ένας από αυτούς, ο Ιωάννης Παναγόπουλος, δικηγόρος, γνώστης τάχα και του κανονικού δικαίου της Εκκλησίας και φίλος του Αθηναγόρα, επέκρινε σφοδρότατα τον Αμβρόσιο, αλλά και τους άλλους δύο Επισκόπους που αποτειχίσθηκαν από τον Αθηναγόρα (Φλωρίνης Αυγουστίνο και Παραμυθίας Παύλο), χαρακτηρίζοντας τη διακοπή του μνημοσύνου ως αντικανονική και απαιτώντας την τιμωρία τους. 




Παραθέτουμε από την απάντηση του Μητροπολίτου Αμβροσίου (δημοσιεύθηκε στον "Ορθόδοξο Τύπο" στις 15-4-1971) ορισμένα αποσπάσματα προς ωφέλεια των αδελφών μας που έχουν πειστεί από τους σημερινούς πολέμιους της ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ ότι με τη διακοπή της κοινωνίας με τους Οικουμενιστές ψευδεπισκόπους δήθεν τιθόμαστε εκτός Εκκλησίας. 





Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί να υπάρχει τέτοια πολεμική ενάντια στην Αποτείχιση; 
Η απάντηση είναι απλή. 
Αποτείχιση και διακοπή μνημοσύνου σημαίνει για τον κληρικό που θα την τολμήσει καθαίρεση και στέρηση του κρατικού μισθού, για τον λαϊκό, όνειδος και περιφρόνηση. 



Οι "συντηρητικοί" "αντιοικουμενιστές" ελεγχόμενοι από την συνείδησή τους ως κοινωνούντες με τους οικουμενιστές, προσπαθούν να πείσουν τους ορθοδόξους χριστιανούς, μα περισσότερο τον ίδιο τους τον εαυτό, ότι η Αποτείχιση είναι άκρο, η διακοπή του μνημοσύνου παρεκτροπή από την "βασιλική οδό" που τάχα αυτοί βαδίζουν. 
Η εκκλησιαστική ιστορία και οι πράξεις των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας βοούν, όμως αυτοί στην καλύτερη περίπτωση κωφεύουν , αν δεν θεωρούν την προβαλλόμενη στάση των Πατέρων ως παλαιοημερολογιτικό τέχνασμα. 
Αφού δεν ακούν τους Πατέρες, ας ακούσουν έναν δικό μας Επίσκοπο, από τους λίγους αγωνιστές που έβγαλε η επίσημη Εκκλησία.


 

Γράφει ο αείμνηστος Αμβρόσιος:

 



"...Διατί αγνοεί ο γνωμοδοτήσας ότι εν τη εκκλησιαστική ζωή και ιστορία επανειλημμένως η ευθιξία των Ορθοδόξων συνειδήσεων ωδήγησεν εις διακοπήν μνημοσύνου όχι μόνον προ Συνοδικής καταδίκης του ενόχου, αλλά και προ της διά ρητού Κανόνος παροχής τοιούτου δικαιώματος; 



Αναφέρω μίαν συγκεκριμένην περίπτωσιν. 
Όταν ο Κωνσταντινουπόλεως Νεστόριος απέρριψε τον όρον "Θεοτόκος", πολλοί των υπ' αυτών Κληρικών έπαυσαν αμέσως το μνημόσυνόν του, καίτοι ακόμη ούτε ο Νεστόριος είχε δικασθή, ούτε ο όρος αυτός είχε δογματισθή δι' επισήμου Συνοδικής αποφάσεως, ούτε καν υπήρχεν ο 15ος Κανών της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, ο δίδων δικαίωμα της παύσεως μνημοσύνου διά κηρυσσόμενα αιρετικά φρονήματα. 
Οι Κληρικοί ούτοι κατεδικάσθησαν Συνοδικώς υπό του Νεστορίου, ως αντικανονικώς ενεργήσαντες (αυτό ακριβώς ζητεί και δι' ημάς ο γνωμοδοτών!). 
Τί συνέβη μετά ταύτα; 



Πρώτον: Ο Άγιος Κύριλλος και ολόκληρος η Εκκλησία Αλεξανδρείας ηγνόησαν τελείως την καταδίκην των εν λόγω Κληρικών, επήνεσον αυτούς δι' ό,τι έπραξαν και εδέχοντο αυτούς εις εκκλησιαστικήν κοινωνίαν. 



Δεύτερον: Η μετ' ολίγον συνελθούσα Γ΄ Οικουμενική Σύνοδος, εξετάσασαν την διδασκαλίαν του Νεστορίου και ευρούσα αυτήν μη Ορθόδοξον, κατεδίκασεν μεν αυτόν, εδικαίωσε δε όσους είχον παύσει το μνημόσυνόν του προ Συνοδικής καταδίκης, ως ορθώς ενεργήσαντας. Και ταύτα επαναλαμβάνομεν αιώνας όλους πριν υπάρξει επίσημον κανονικόν θέσπισμα (ο 15ος Κανών της Πρωτοδευτέρας) το οποίον να παρέχει ρητώς δικαίωμαν παύσεως μνημοσύνου "προ Συνοδικής διαγνώσεως"! 
Τα αγνοεί αυτά ο γνωμοδοτήσας;

 

...Ο 15ος Κανών της Πρωτοδευτέρας δεν αξιοί να έχη καταδικασθή υπό Οικουμενικής Συνόδου μία διδασκαλία ως αίρεσις, ίνα θεμελιωθή δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου του κηρρύσοντος ταύτην. 

Λέγει απλώς: 

"Δι' αίρεσιν τινά παρά των αγίων Συνόδων ή Πατέρων κατεγνωσμένην...". 


Αρκεί λοιπόν και η γνώμη των επί μέρους Πατέρων! 


  (Άλλωστε ουκ ολίγα Δόγματα φέρονται εν τη ζωή και τη πράξει και τη διδασκαλία της Εκκλησίας και δεν έτυχον διατυπώσεως παρ' ουδεμιάς Οικουμενικής Συνόδου).

 

...Με ερωτά ο γνωμοδοτών: 
Έπρεπεν ο Πατριάρχης να ηρωτήση προηγουμένως εμέ αν ενέκρινον τα διάφορα διαβήματά του; 
Βεβαίως όχι! 
Ποίος είμαι εγώ ώστε να με ερωτήση ο Πατριάρχης; 
Θα ήτο τραγική δι' εμέ τοιαύτη αξίωσις! 





Είχον όμως μίαν άλην αξίωσιν: 
Να ερωτήση τας Συνόδους του 867, του 879, του 1009, του 1054, του 1341, του 1347, του 1351, του 1440, του 1441, του 1443, του 1450, του 1484, του 1722, του 1727, του 1838, του 1848, του 1895, να ερωτήση τους αγίους Πατέρας και τους σοφούς Διδασκάλους της Εκκλησίας, να ερωτήση τον άγιον Φώτιον, τον ιερόν Θεοφύλακτον, τον άγιον Γρηγόριον τον Παλαμάν, Συμεών τον Θεσσαλονίκης, τον άγιον Μάρκον Ευγενικό, τον Ευγένιον Βούλγαριν, τον Νικηφόρον Θεοτόκην, τον άγιον Νικόδημον, τον άγιον Νεκτάριον και λοιπούς και λοιπούς και λοιπούς, να ερωτήση πολλώ μάλλον, τας σεπτάς και θεοκινήτους Οικουμενικάς Συνόδους, αι οποίαι διά των αγίων και ιερών Κανόνων των απαγορεύουν, επί ποινή καθαιρέσεως, (ή όχι κ. Παναγόπουλε;), πάσαν συμπροσευχήν μετά αιρετικών, σχισματικών ή και ακοινωνήτων, και αν όλοι ενέκρινον τα διαβήματά του, τας δηλώσεις του, τας συμπροσευχάς του, τους εν γένει τρόπους του, τότε μάλιστα! 




Ουδείς θα είχε δικαίωμα να διαφωνήση, ουδείς να διαμαρτυρηθή, ουδείς να εμποδίση. 
Όταν όμως ο Παναγιώτατος ενεργή αντιθέτως προς Συνόδους, προς Πατέρας, προς Κανόνας, ως εάν πάντες αυτοί να μη είχον αληθινήν αγάπην και να μη ενδιεφέροντο διακαώς διά την πλήρωσιν του Κυρίου "ίνα πάντες εν ώσιν", αλλά να ήσαν πλήρεις μίσους και αδιαφορίας, τότε και ημείς δικαιούμεθα (δικαιούμεθα ή υποχρεούμεθα, εκόντες άκοντες;) να ενεργήσωμεν αντιθέτως προς τον Παναγιώτατον! 


Δι' ημάς υπέρ πάντα Πατριάρχην κείνται οι άγιοι Πατέρες, αι σεπταί Σύνοδοι, οι ιεροί Κανόνες. 




Και, ευρισκόμενοι τυχόν προ θλιβερών διλημμάτων υπακοής, θα προτιμήσωμεν (και ήδη προτιμώμεν) την υπακοήν προς τους Πατέρας, τας Συνόδους, τους Κανόνας! 
Λυπηρά και συγκλονιστικά τα οιαδήποτε διλήμματα, αλλ' όταν τίθενται, κάποια φευ! 
Η εκλογή πρέπει αφεύκτως να γίνη! 
Και δι' ημάς ερρίφθη ήδη ο κύβος! 
Ο Θεός μεθ' ημών!"

11 σχόλια:

  1. Αφού ειχαν εκκλησιαστικη κοινωνία με τους Επισκόπους που μνημονευαν Αθηναγορα,η διακοπή του μνημοσυνου δεν ήταν σποτειχιση.Ηταν λάθος που δεν έκοψαν την εκκλησιαστικη κοινωνία με οσους Επισκόπους μνημόνευαν Αθηναγορα.Μπραβο στον π. Ευθύμιο Τρικαμηνα για την Θεολογία του,αυτο δεν ειναι αποτειχιση.Ειναι σαν να διακόπτουν την εκκλησιαστικη κοινωνία με τον Επισκοπο τους οι λαϊκοί,και να έχουν κοινωνια με τους κληρικούς που τον μνημονεύουν.Αυτα οχι σε μας κ. Τσολογιαννη! Αίσχος!!Ντροπή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1.  
       
       
      Αγαπητή μου αδελφή Μελπομένη
       
      Συγχαρητήρια για την όντως δυναμική και τολμηρή σου παρέμβαση και πλέον κρισιμοτάτη επισήμανση.

      Θα ήθελα όμως, για να μην αδικήσουμε τον αγαπητό μας αδελφό Οδυσσέα, να πω πως πιστεύω ότι και ο ίδιος κατά βάθος συμφωνεί μαζί σου.
      Παρυσιάζει την τόλμη των Μητροπολιτών να εναντιωθούν στο κατεστημένο και να κόψουν την μνημόνευση αλλά απλώς παρέλειψε να αναφερθεί στο θλιβερότατο γεγονός που τόσο έντονα και αναγκαία υπογραμμίζεις εσύ και πρώτος επισημαίνει ο π. Ευθύμιος, ότι ναι μεν διέκοψαν την Μνημόνευση αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ και ΛΙΑΝ ΤΡΑΓΙΚΩΣ διετήρησαν κοινωνία με τους λοιπούς κοινωνούντας επισκόπους και παρέμειναν ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟΙ στο Οικουμενιστικό αυτό κακάσχημο, συμπλεγματικό και συνυπαρξιακό μόρφωμα.
       
      Είναι πάντως μεγάλη, ιστορική και ΘΛΙΒΕΡΗ ΑΠΑΤΗ να εξαπατώνται ΤΟΣΟΝ ΟΙΚΤΡΑ τέτοιοι γνώστες της Θεολογίας και μεγιστάνες της Ορθοδοξίας, παρά του οποίου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου ευεργετήθην τα μέγιστα, αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα σιωπήσω μπροστά σ' αυτό το εκκλησιολογικό, γενοκτονιακό σφάλμα!

      Είμαι σίγουρος πως αυτοί οι εκλεκτοί Τρεις, εάν προχωρούσαν και τελειοποιούσαν την Αποτείχισή τους διά της ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ διακοπής κάθε κοινωνίας μετά των κοινωνούντων με Οικουμενιστές Επισκόπων, τότε θα παρέμεναν ΑΣΦΑΛΩΣ στο Διαχρονικό Σώμα του Χριστού ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ να προχωρούσαν ΠΟΤΕ στην σχισματική δημιουργία Νέων, Αναφυομένων, Πολυκεφαλικών και αλληλο-αναθεματιζομένων Συνόδων επιδιδομένων μανιωδώς σε ανεξέλεγκτες, αδιάκριτες χειροτονίες, σε εχθρικούς αλληλο-αφορσιμούς και όχι έναν αλλά πολλούς, πάρα πολλούς, υπερπληθείς και υπερβολικούς, υπεραφθόνους και πληθωρικούς "Αρχιεπισκόπους Αθηνών και πάσης Ελλάδος" και πάσης σχισματικής ΧΡΟΝΟΛΑΤΡΕΙΑΣ.

      Δεν γνωρίζω εάν είσαι με το Παλαιό το οποίο σέβομαι και αγαπώ, ασχέτως εάν ακολουθώ το Νέο, και εάν είσαι, ΔΕΝ τα έγραψα αυτά για να σε θίξω. Εάν αυτό συμβαίνει, ζητώ ειλικρινά συγγνώμη. Ακολούθησα την διαίσθηση της ψυχής μου και έγραψα κατά παρότρυνση και ορμή της συνειδήσεώς μου.

      Νίκος Πανταζής

      Διαγραφή
    2. Αγαπητε μου Νικολαε
      οσα εγιναν τοτε που επαυσαν το μνημοσυνο οι 3 τολμηροι αρχιερεις ηταν οτι επρεπε ΤΟΤΕ που τα πραγματα ησαν στα σπαργανα τους, ο Οικουμενισμος τοτε δεν ηταν σε ΦΟΥΝΤΩΜΑ οπως ειναι σημερα αφου και μετα ηρεμησαν τα πραγματα, αλλα οι ΠΑΝΤΟΘΕΝ ΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΛΥΚΟΙ επανηλθαν δριμυτεροι, αναιδεστεροι και χυδαιοτεροι.
      Τοτε ομως ηταν πραγμα πολυ τολμηρο και αυτο φαινεται και στο τελος στο κειμενο του Αμβροσιου.

      Διαγραφή
  2. http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2014/09/blog-post_10.html
    Απύθμενο θράσος Ανδριόπουλου! Εγκαλεί τον π.Αναστάσιο Γκοτσόπουλο για..."εισπήδηση" στη μητρόπολη Σύρου! Δηλαδή κατά το μουσικολογιότατο όποιος κληρικός εκφέρει γνώμη και υποστηρίξει τον π.Ευθύμιο στη διαφορά του με τον επίσκοπό του υποπίπτει στο κανονικό αδίκημα της..."εισπήδησης"! Τι άλλο θα ακούσουμε ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑ, ΧΑ! ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΚΑΝΟΝΟΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΟΤΑΤΟΣ!

      Διαγραφή
  3. Ο ισχυριζόμενος τα ανωτέρω αγνοεί βασικάς εννοίας του Κανονικού Δικαίου της Εκκλησίας διότι κατά τους Θείους και Ιερούς Κανόνας ΛΕ τῶν Αγίων Αποστόλων, Β τῆς Β Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ΙΓ καί ΚΒ τῆς εν Αντιοχεία Συνόδου το κανονικόν έγκλημα της εισπηδήσεως προϋποθέτει ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ εις ετέραν Κανονικήν δικαιοδοσίαν , και ενέργεια ιερατικών πράξεων τελετουργικών, διοικητικών και διδακτικών δίχα συγκαταθέσεως, συναινέσεως και κανονικής αδείας υου μητρόπολη Σύρου και θέλει να ποινικοποιήση την δια της εγγράφου έκφρασις επιστημονικής θεολογικής γνώμης

    Αλλά εδώ θα μου πεις για αυτό δήθεν το "αδίκημα" αφόρισαν τον Λαικό τον κ Σωτηρόπουλο
    Ιισχύει το " δίκαιο" της Παπικής εκκλησίας .
    Παπικοί είναι οι άνθρωποι .Με παπικό τρόπο σκέφτονται και τον παπικό νόμο εφαρμόζουν .




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αμβροσιος και αυγουστινος α ν ε π α ν α λ η πτοι φωνες προδρομικες μεσα στην ερημια των πολεων σημερα αφωνια δειλια καιροσκοπισμος φιλαργυρια φιληδονια ειναι τα χαρακτηριστικα των επισκοπων πλην ελαχιστων περιπτωσεων ΑΦΩΝΟΤΕΡΟΣ ΙΧΘΥΟΣ ο ιερωνυμος λιαπης. αρβανιτης παμπονηρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "....παρέμειναν ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟΙ στο οικουμενιστικό αυτό κακάσχημο, συμπλεγματικό και συνυπαρξιακό μόρφωμα".
    Δεν είναι σωστό να χρησιμοποιεί ο κ. Πανταζής αυτή την άσχημη και προσβλητική για την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος έκφραση.
    Ας θυμηθή ότι σε αυτό το "μόρφωμα" βαπτίσθηκε, λειτουργήθηκε, κατηχήθηκε, μετέλαβε των Αχράντων Μυστηρίων, νυμφεύθηκε, και γενικώς συμμετείχε σε όλα τα σημαντικά πνευματικά γεγονότα της ζωής του.
    Τώρα βέβαια αποτειχίστηκε, αλλά έχει μακρά και πολύχρονη διαδρομή στην Εκκλησία, και γι αυτό καλόν είναι να μήν προσβάλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνω με τον αδελφό Οδυσσέα. Για την τότε εποχή ήταν μεγάλο πραγμα η διακοπή μνημοσύνου και χρειαζόταν να γίνει και να ακολουθήσουν κι άλλοι. Για σήμερα όμως που τα πράγματα έχουν προχωρήσει τόσο κι έχουμε ουσιαστικά ενωθεί με τους αιρετικούς (σύμφωνα με τα λεγόμενα πολλών αντιοικουμενιστών) το μόνο που μας σώζει είναι η αποτείχιση, η έξοδος από την αίρεση. Αλλά αφού οι αντιοικουμενιστες κληρικοί δεν προβαίνουν στο αυτονόητο δηλαδή στην διακοπή της μνημονεύσεως των αιρετικών είναι δυνατόν να προχωρήσουν και στην αποτείχιση από την αιρετική ηγεσία της Εκκλησίας; Νάξεραν πόση ζημιά κάνουν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αναιρώ και αποστομώνω το ανώνυμο στόμα που υπεραίρεται και ενδιαφέρεται για "όλα τα σημαντικά πνευματικά γεγονότα της ζωής μου". Εάν ενδιαφέρεσαι για ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο, δείξε καλή πίστη και αρχή, δείξε ευσυνειδησία και ΤΙΜΗ και ΤΟΤΕ να με κατηγορήσεις για άσχημο εκφραστή και προσβλητή της Μητρός Εκκλησίας.

    Αναφερόμουν στο όντως κακάσχημο, συμπλεγματικό και συνυπαρξιακό μόρφωμα της ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑΣ και ΟΧΙ της εν γένει Μητρός Εκκλησίας. Αλλά μιας και μιλάμε για ΜΗΤΕΡΑ, απωθητικέ και αντιπαθητικέ μου ανώνυμε κατήγορε, ΕΑΝ η σαρκική μου μητέρα ήταν διἀσημη, ακριβοπληρωμένη ΠΟΡΝΗ και εκδιδότρια (αποφεύγω να πω "νταβατζού" για να μη λέω σα θεολόγος "κακές" λέξεις και παρεξηθούν τα κακά παιδιά...) εάν εμπλεκόταν σε τόσο κακάσχημες δουλιές αλλά και σε χειρότερες από αυτές, απαγωγές, προαγωγές ανηλίκων, διεθνές εμπόριο παιδικών οργάνων, διακίνηση δολοφονικών ναρκωτικών ουσιών (και πίστεψέ με, όλα αυτά είναι "πταισματάκια" μπροστά στο πανανθρώπινο και ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΕΚΛΗΜΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ του Οικουμενισμού!!!) εάν λέγω εμπλεκόταν σε όλο αυτό το εγκληματικό, αντιχριστιανικό κακάσχημο μόρφωμα και εγώ δημοσίως και δικαίως αναφερόμουν σε αυτό το θλιβερό και τραγικό ΓΕΓΟΝΟΣ με αυτά ΑΚΡΙΒΩΣ τα ΑΛΗΘΙΝΑ λόγια, θα ήταν αυτό "προσβολή";;;;;; ΑΝΩΝΥΜΕεεε;;;;

    ΜΗΠΩΣ είναι μεγαλύτερη, χειρότερη και απεχθέστερη προσβολή το να σιωπώ, να συναινώ, να αποκρύπτω, να σκεπάζω το ΕΓΚΛΗΜΑ και να γίνομαι έτσι ΣΥΝΕΡΓΟΣ, προαγωγός, ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ και ΝΟΝΟΣ της Οικουμενιστικής αυτής ΝΥΧΤΑΣ, Ω ΝΥΧΤΩΜΕΝΕ της Εκκλησιολογίας και ανώνυμε της αισχρής και δειλής κατηγορίας;

    ΓΙΑ ΒΓΕΣ και ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ το πραγματικό σου πρόσωπο; Η μήπως θέλεις να σου το πω εγώ και να σε προσβάλω ΔΗΜΟΣΙΩΣ για να καταπιείς και να ΧΩΝΕΨΕΙΣ για καλά την κακίστη πίκρα της προσβολής που επιχειρείς τώρα να με ποτίσεις;

    Μήπως γνωρίζετε (και ΘΕΛΩ να το ξέρετε, εσείς οι "άγιοι πάντες ΑΝΩΝΥΜΟΙ" και να το θυμάστε) πως υπάρχουν στο διαδύκτιο για κατέβασμα υπό μορφής "torrent" διάφορα "απαγορευμένα" λογισμικά που αποκαλύπτουν άνετα την ταυτότητα του κάθε ψωρονύμου ανωνύμου σχολιαστή. Αυτή σας η βολική, ονοματοκρθπτική σας "ασφάλεια" ΔΕΝ είναι και τόσο ασφαλείς όσο νομίζετε...
    (συνεχίζεται...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για αυτό προσέξετε ΚΑΛΑ, μπορεί (είπα "μπορεί" αλλά "μπορεί-μωρή" δεν έχει) μέχρι το αντίθετο να αποδειχθεί!) μπορεί να είμαι υπεύθυνος μιας τέτοιας παραβιάσεως προσωπικών δεδομένων και αφαίρεση δικαιώματος νομικώς κατοχυρωμένου, αλλά αυτή μου η καταπάτηση δεν επιτρέπει και δεν δικαιολογεί την ΔΙΚΗ σας απόκρυψη της κακάσχημης αυτής και "προσβλητικής" αληθείας πως η Ελλαδική "εκκλησία" (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ "εκκλησία!") είναι ισότιμο και ισόκυρο και μολυσματικό ΜΕΛΟΣ του Εωσφορικού, Βλασφήμου Π.Σ."ε", δεν συγχωρεί την παραχάραξη της Αγιοπατερικής Αληθείας με το να ΣΥΜΠΟΡΕΥΕΣΤΕ να ΣΥΝΥΠΑΡΧΕΤΕ με την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ, και δεν ευλογεί τη δική σας ανευλόγητη ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ των Ιερών Κανόνων, αχρήστευση της Απομακρύνσεως από την αίρεση και ακύρωση της ΤΙΜΗΣ και αλάνθαστης Γραμμής των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων!

    Περισσότερη λοιπόν προσβολή προκαλούν ΑΥΤΟΙ που ΠΡΑΤΤΟΥΝ τα προσβλητικά για τους Πατέρες έργα ΠΑΡΑ αυτοί που τα στηλιεύουν, τα ομολογούν και με ωμά, σταράτα και "ντόμπρα" ονόματα την χαρακτηρίζουν. Όταν αυτή η όντως προσβλητική ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ των Επισκόπων γίνει ΑΠΟΣΩΜΑΤΩΣΗ, ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ και ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ, τότε θα επανέλθει η πεπτωκυία ελλαδική εκκλησία στην πρωτινή της δόξα και θα επανακτήσει το υψωμένο από το Θεό ΚΕΡΑΣ Ορθοδόξων διά Ορθοδόξου Συνόδου να ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΕΙ και να ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ τον ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ Βαρθολομαίο. Μέχρι τότε, χίλιες φορές προτιμώ τον ΠΑΤΕΡΑ ΕΥΘΥΜΙΟ και την ΟΔΟ των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ.

    Θυμάμαι πολύ καλά, ανώνυμε (που διατείνεσαι για τις "ανώνυμες κατ' εικόνες Θεού"), θυμάμαι καλά πού βαπτίσθηκα, λειτουργήθηκα, κατηχήθηκα, μετέλαβα των Αχράντων Μυστηρίων αλλά και που νυμφεύθηκα.

    Θυμάμαι όμως και δεν ξεχνώ, δεν συγχωρώ το ότι ΔΕΝ διδάχθηκα εμπράκτως και δεν είδα ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ μου Εκκλησία και τους Δεσποτοπατέρες να εφαρμόζουν στην πράξη αυτά που κηρύσσουν οι ΑΓΙΟ ΠΑΤΕΡΕΣ. Θυμάμαι που με εκπροσώπησαν, ο Βαρθολομαίος και ο Στυλιανός, στα Βέβηλα Διαθρησκειακά τους ΑΙΣΧΗ, ΧΩΡΙΣ να με ρωτήσουν. Θυμάμαι, και δεν θέλω να ξεχνώ το ότι ΔΕΝ μου εξηγούσαν όπως ΟΦΕΙΛΑΝ, πως όποτε επιτελούσαν αυτή την Ενωτική, Μυστηριακή, Δογματική Μνημόνευση, με ΗΝΩΝΑΝ με τον ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟ ΠΑΠΑ! ΑΥΤΟ κι αν είναι προσβολή!

    Και όπως η απόκρυψη μιας τρομερά επικίνδυνης και θανατικής ασθενείας που θέτει σε κίνδυνο τη ζωή αμοφοτέρων των συζύγων αλλά και η απόκρυψη μη δυνατότητος της παιδοποιίας, αποτελεί ΑΠΑΤΗ και όχι με "ενδεχόμενο" αλλά ενδεδειγμένο δόλο και καθιστούν το μυστήριο ΑΚΥΡΟ διά της Συνοδικής Πράξεως και Εκκλησιαστικής Ακυρώσεως, καθώς τους έδωκε εξουσίαν ο Θεός να λύνουν (όχι όμως για ασήμαντα πράγματα...), ΕΤΣΙ λοιπόν και η εκπροσώπισή μου είναι ΑΚΥΡΗ και προτιμώ να μην ΠΑΡΙΣΤΑΜΑΙ, να μην συμμετέχω σε αυτό το Παπόφιλο μόρφωμα και να ΜΗΝ ΜΟΛΥΝΟΜΑΙ, έστω και εάν είναι Ορθόδοξος αυτός που αναφέρει!

    "Η μακρά και πολύχρονη διαδρομή μου στην Εκκλησία" ήταν "εκδρομή" και κατασκήνωση ψυχαγωγική, καθ' ότι το μικρό παιδί δε ξέρει τί πάει να πεί "διάσπαση ατομική και πυραύλων δοκιμή με γόμωση πυρηνική". Τρεφόμουν γαλατάκι και τώρα που μου προσφέρουν κρέας, το θεωρώ άψητο και ωμό διότι στάζει αίμα Παπικό. ΟΧΙ, Ευχαριστώ, δεν θα πάρω,Οικουμενιστικό πρόστυχο καπνό.

    Νίκος Πανταζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου