Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΤΑΡΑΞΕ ΤΟΝ ΣΥΡΟΥ ΔΩΡΟΘΕΟ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙ!





Ἑτοιμάζοντας τὴν “ἀπολογία  του ὁ μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος γιὰ τν ποιν τς καθαιρέσεως πο ξουσιαστικ ποφάσισε νὰ πιβάλει (ς λλος λήστου μνήμης Λουδοβίκος ΙΔ΄) καὶ προανήγγειλε στν ερομόναχο Εθύμιο Χαραλαμπίδη, προσπαθεῖ ν νοχοποιήσει τ θύμα κα ν πιρρίψει στρεψόδικα σ’ αὐτν τν δική του εὐθύνη, κα αθαίρετη ποινή, ποδίδοντας στοὺς περασπιζόμενους τν λήθεια τς κκλησίας παραποιημένη τὴ φράση το Λουδοβίκου “l'église c'est moi”, κκλησία εμαι γώ!

π. Εὐθ. Χαραλαμπίδης



λήθεια, πς νὰ ταιριάξει, κ. Δωρόθεε, Πολυκανδριώτη, σὲ να διωκόμενο ερομόναχο φράση “l'église c'est moi”


Σὲ να ερομόναχο πού, πειδὴ ἀντέδρασε γιοπατερικ στς αθαιρεσίες σου κα διέκοψε τὴν Μνημόνευση το νόματός σου, φαρμόζοντας ερηνικ να κκλησιαστικ ερὸ κανόνα, τν πειλεῖς, ς λλος ατοκράτωρ, πς θὰ τοκόψεις τὸ μισθὸ καὶ θ τν καθαιρέσεις, ἂν μέχρι τ μέσα Σεπτεμβρίου δν μετανοήσει γγράφως καὶ δὲν ἐπαναλάβει τὴν μνημόνευση τοῦ "θείου" ὀνόματός σου;





Ξέχασε ὁ κ. Δωρόθεοςτι πληθώρα ερν Κανόνων παγορεύουν τν συμπροσευχ μ αρετικούς; 


Ξέχασε τι πληθώρα Ἱερν Κανόνων παγορεύουν τν παρουσία σ χειροτονία αἱρετικο


Ξέχασε τι γία γραφ κα ο ερο Κανόνες ρίζουν, ς πρώτιστο καθκον τν πισκόπων, νὰ φροντίζουν τὸ ποίμνιό τους, ν τ προφυλάσσουν π τος αρετικούς, νημερώνοντας τοὺς πιστος γι τς βλάβες πο πιφέρουν ο αρετικο Παπικοί;  


Ξέχασε τὸ καθῆκον του ὡς Ἐπισκόπου εἶναι νὰ ἐκδιώκειπ τν ποίμνη τοὺς αἱρετικούς, κι χι ν διευκολύνει τ ργο τους;



Καὶ τί κάνει κ. Δωρόθεος; Τὰ κριβς ντίθετα!  Συγχρωτίζεται, συμπροσεύχεται εὐκαίρως καίρως μ τος Παπικούς, κα τξωφρενικό, πρωτοφανὲς καὶ πρωτάκουστο στὴν ρθόδοξη λληνικ κκλησία, δώρισε παπική μίτρα (διπλανή φωτογραφία) στὸν νέο παπικ πίσκοπο Σύρου!!! 



γία γραφ κα ο Πατέρες νομάζουν τος αρετικος λύκους, κα μητροπολίτης Δωρόθεος τοὺς ἀντιμετωπίζει ὡς ἤμερα πρόβατα. 


ς λλος Λουδοβίκος, νομίζει τι κκλησία εναι δικιά του “l'église c'est moi”, καὶ ς λλος Πάπας στν Μητρόπολή του, μπορεῖ νὰ κάνει ,τι θέλει, κα ντ ν φροντίζει ν μ πέσουν οἱ πιστο στ χέρια τν αρετικν, κυνηγ κα διώκει τος ρθοδόξους ποὺ το πενθυμίζουν τ καθκον του ς συμποιμένες κα συνυπεύθυνοι πέναντι στὸν Θε γι τος πιστούς!



Εἶναι γνωστὸ ὅτι ὁ "ὀρθόδοξος" ἐπίσκοπος Σύρου, ἐργάζεται γιὰ τὴν οὐνιτοποίηση τῆς Μητροπόλεώς του, ἀλλὰ κανένας Ἐπίσκοπος καὶ καμιὰ Σύνοδος δὲν ἐνδιαφέρεται γι' αὐτό. 


Κανεὶς δὲν ἐνδιαφέρεται ἂν γίνονται μικτοί γάμοι, ἂν οἱ βαπτίσεις ἀντικαταστάθηκαν μὲ τὸ χρίσμα· ἂν ἡ Θ. Κοινωνία τῶν Ὀρθοδόξων μεταδίδεται στοὺς Παπικούς, ἂν  οἱ δικοί μας «κοινωνοῦν» τὴν “ὄστια” ἀπὸ τοὺς παπικούς, ὅπως εἶχε ἀποκαλύψει πρὸ δεκαπενταετίας ὁ π. Κωνσταντῖνος Μπέης καὶ εἶχε καταγγείλει ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης!



Στρεψόδικε καὶ διαστρεβλωτὴ τῶν ερν Κανόνων, κ. Δωρόθεε, γι δεξε μας, πο ο ερο Κανόνες νομάζουν σχίσμα, τὴν διακοπ μνημοσύνου; 



Μήπως στ δίδαξε ατ π. Θεόδωρος Ζήσης, π. Βασίλειος Βολουδάκης, ὁ τηλεκριτς τν πάντων Τελεβάντος; 


Δν χεις κουστ γι κάποιον ΙΕ΄ Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου; 


Δν γνωρίζεις τ διδάσκουν γία Γραφ κα ο γιοι Πατέρες ν κάνουμε οἱ πιστοί, ὅταν χουν τέτοιους πισκόπους σν σένα;



Γνήσιοι Ὀρθόδοξοι, κ. Δωρόθεε, εἶναι μόνο ο γιοι, ὄχι ἐμεῖς (ποὺ πονηρὰ μᾶς χαρακτηρίζεις ἔτσι, γιὰ νὰ μᾶς κατηγορήσεις ὡς ἐγωϊστές)· σοι ποτειχίζονται, ἁπλῶς τος μιμονται τὸ κατ δύναμιν.



Δὲν νομοθετον, οὔτε καινοτομοῦν, κ. Δωρόθεε, σοι ποτειχίζονται, πλς φαρμόζουν τν γιογραφικὴ διδασκαλία, ποὺ σ πεσμα τν διαστροφικν σου συλλογισμν κα ψευδολόγων πιχειρημάτων,πάρχει καταγεγραμμένη αἰῶνες στὰ βιβλία τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἔχει ἐφαρμοστεῖ ἀπὸ πολλοὺς Ἁγίους. Κα τ γραπτ μένουν, ὅπως καὶ ἡ Ἱερὴ Παράδοση κα δικάζουν τος παραβάτες.



Ἀντίθετα, ξέρεις ποιοί αὐθαιρετοῦν; Αὐθαιρετον καὶ δείχνουν ἐγωϊσμό, κάποιοι σν κι σένα, πο παραβαίνουν κατάφορα τν διδασκαλία τῶν γίων. 



Κα προδότες τς Πίστεως, εναι κενοι πο σεβον στοςγίους κα γράφουν τος ερος Κανόνες, πο κενοι θέσπισαν, στ ποδήματά τους. 


τσι, ς ψευδεπίσκοποι, δηγον σους κοινωνοῦν μαζί τους στν πώλεια, γιατὶ καταπατώντας τος ερος Κανόνες, προδίδουν τν λήθεια τς κκλησίας.



σο γι τ παράδειγμα το γίου ερομάρτυρα πισκόπου Τύρου, πο καπηλεύεσαι, κενος ταν γιος κα παρθένος, θικ νεπίληπτος, πρόμαχος τς ρθοδοξίας κα χι συγκάθεδρος τν αρετικν.
Π.Σ.


Ἀπολαῦστε τὴν διαστροφικὴ λογική, ἀλλὰ καὶ τὴ σκοπιμότητα στὸ ἄρθρο τοῦ Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεου.









Του Σεβ. Μητροπολίτου Σύρου κ. Δωροθέου




 Στη συνείδηση των δημοκρατικά σκεπτόμενων πολιτών όλου του κόσμου, η περίφημη φράση του βασιλιά της Γαλλίας Λουδοβίκου ΙΔ' "Το κράτος, είμαι εγώ" (L'État, c'est moi), αντηχεί ως κορύφωση μιας αυταρχικής, δεσποτικής και ολοκληρωτικής αντίληψης για την άσκηση της εξουσίας, μιας αντίληψης, που μόνο δεινά επισώρρευσε στην πλάτη των λαών και έχει αμετάκλητα καταδικαστεί και πλήρως απορριφθεί.

Από την άλλη, προδίδει και μία ακραία έξαρση εγωιστικής αυτοπεποίθησης, αληθινά εωσφορικής και ριζικά αντιχριστιανικής, κατά το Κυριακό λόγιο “Εί τις θέλει πρώτος είναι, έσται πάντων έσχατος και πάντων διάκονος” [Μαρκ. Θ'35] .

Αν, όμως, η διεκδίκηση, η απόκτηση και η νομή της εξουσίας κρίνεται ότι δεν συνάδει με το πρότυπο του αληθινού Χριστιανού, ο οποίος θελει, και πρέπει να θέλει, να εξουσιάζει μόνο τα πάθη του και τον κακό του εαυτό, πώς θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί η νοοτροπία και πρακτική ενίων Χριστιανών, Κληρικών και Λαϊκών, οι οποίοι με λόγια και με έργα παρουσιάζονται κατώτεροι από τον αλήστου μνήμης Λουδοβίκο ΙΔ' , διακηρύσσοντας ότι “l'église c'est moi”, η Εκκλησία είμαι εγώ;

Ειδικά τα τελευταία χρόνια, παρατηρούνται και εντοπίζονται ομαδικές ή ατομικές εκδηλώσεις, οι οποίες, με το πρόσχημα της κινδυνευούσης από υπαρκτούς ή και ανύπαρκτους κινδύνους και εχθρούς Ορθόδοξης πίστης, αναιρούν αυτό τούτο το Συνοδικό πολίτευμα της Εκκλησίας, το οποίο θεόπνευστοι Οικουμενικές Σύνοδοι και Θεοφόροι Πατέρες θέσπισαν, και οικειοπούνται ρόλο, έργο και λόγο υπερ-Εκκλησίας και υπέρ-Συνόδου!

Βλέπουν παντού εχθρούς της Ορθοδοξίας, και, αν δεν τους βρουν, κινούν γη και ουρανό για να τους ανακαλύψουν, ενίοτε δε και να τους κατασκευάσουν...

Διυλίζουν λόγια και κινήσεις, παρερμηνεύουν λέξεις και φράσεις, επιστρατεύουν και επικαλούνται κατά το δοκούν Κανόνες και Πατερικές απόψεις, και μόλις βρουν την ευκαιρία, ή μάλλον τον “προδότη” της πίστεως και της Ορθοδοξίας, ξιφουλκούν με πύρινα λόγια και άρθρα εναντίον του και, όπως οι καλόγηροι του Μεσαίωνα “βάπτιζαν” το κοτόπουλο και το μεταποιούσαν σε λάχανο, μετονομάζουν το ολέθριο Σχίσμα, την ευθύνη για το οποίο ούτε το αίμα του μαρτυρίου δεν μπορεί να εξαλείψει, κατά τον ιερό Χρυσόστομο, με την εύηχη λέξη “αποτείχιση”!

Καθώς, όμως, βαυκαλίζονται ότι αγωνίζονται για την Ορθοδοξία, δεν αντιλαμβάνονται ότι αποτειχιζόμενοι από τον Κανονικό τους Επίσκοπο, τον οποίο δικάζουν και καταδικάζουν αυτοί μόνοι, περικλείονται στα τείχη του εγωισμού, τη βασική αιτία κάθε αίρεσης, όπως υπογραμμίζει ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος γράφοντας πως «εάν είναι αδύνατο να προέλθει φλόγα από το χιόνι, πιο αδύνατο είναι να υπάρχει ταπείνωση στους αιρετικούς».

Γιατί, βέβαια, δεν συνιστά ταπείνωση η πεποίθηση και η διακήρυξη ότι αυτοί μόνοι είναι οι γνήσιοι Ορθόδοξοι και όλοι οι άλλοι προδότες, ούτε δηλώνει Ορθόδοξο φρόνημα η αυθαίρετη κρίση και κατάκριση “αλλοτρίων οικετών” και μάλιστα Επισκόπων, οι οποίοι διατηρούν ακέραιη την αγιαστική δύναμη της Θείας Χάριτος...

Ούτε, φυσικά, συνιστά ταπείνωση η αυτοπροβολή τους ως “ομολογητές της πίστεως” και η εκ του ασφαλούς ηρωοποίησή τους από τους ομόφρονές τους, μέσω του διαδικτύου!

Μια ηρωοποίηση που ενέχει έντονο αντιεπισκοπικό χαρακτήρα και συνοδεύεται από παντελή απουσία αγάπης και αυτογνωσίας.

Όποιος απροκατάληπτος διαβάσει κείμενά τους, θα διαπιστώσει με πόση εμπάθεια, με πόσο μίσος στρέφονται καθ` όσων, κατά την αλάθητη άποψή τους, προδίδουν την Ορθοδοξία, ιδιαιτέρως δε αν αυτοί είναι Επίσκοποι, και καθ` όσων ευρίσκονται εκτός της Ορθοδοξίας, ένα μίσος και μια εμπάθεια, που απάδουν σε γνήσιο Χριστιανό, και μάλιστα Ορθόδοξο...

Συνέπειες και αυτά του υπέρμετρου εγωισμού και της τάσεως αυτοπροβολής, που τους διακρίνει, και, έτσι, χωρίς να το συνειδητοποιούν, οδηγούνται εκτός Εκκλησίας, εκεί όπου ουδεμία υπάρχει σωτηρία, ει μη μόνον αίρεση και θεομίσητο σχίσμα, τοποθετώντας τον εαυτό τους πάνω από την Εκκλησία, ή και ταυτίζοντάς τον-βαβαί της βλασφημίας-μ` Αυτήν!

Διότι, δεν είναι, ούτε μπορούν να λέγονται, Ορθόδοξοι όσοι διεκδικούν για τον εαυτό τους το Παπικό αλάθητο και διέπονται από την προτεσταντική αντίληψη ότι ο κάθε ένας φωτίζεται απευθείας από το Άγιο Πνεύμα!

Αναφέρεται για τον Άγιο Ιερομάρτυρα Επίσκοπο Τύρου Δωρόθεο ότι όταν ξέσπασε ο φονικός διωγμός κατά της Εκκλησίας στα χρόνια του Διοκλητιανου, το ποίμνιό του, προκειμένου να χάσει τον πολύτιμο ποιμένα του, με θερμές παρακλήσεις κατάφερε και τον έπεισε να απομακρυνθεί από τον τόπο των διωγμών.

Αποχώρησε στη Δυσσό, πόλη της Θράκης, και εκεί ασκήτευε μέχρι να περάσει ο άγριος αυτός διωγμός. Όταν πέρασε η θύελλα του διωγμού, επανήλθε στο ποίμνιό του και με όλη την πατρική στοργή που τον διέκρινε, στήριζε στην πίστη τους αδυνάτους και πρωτοστατούσε στη βοήθεια των χηρών, ορφανών, ασθενών, και γενικά, των θλιβομένων.

Είναι βεβαιο ότι εάν ζούσαν τότε οι σημερινοί “απολογητές” και “πρόμαχοι” της Ορθοδοξίας, θα κατηγορούσαν και αυτόν ως δειλό και ως προδότη της πίστεως, και με περηφάνεια περισσή θα “διέκοπταν το μνημόσυνό του”... “ίνα μη μιανθώσι, αλλ` ίνα φάγωσι το Πάσχα”....
http://www.romfea.gr/arthra-apopseis/26494-l-eglise-c-est-moi

13 σχόλια:

  1. να σταθουμε στο πλευρο του ομολογητου π ευθυμιου εναντι του παρδαλου αντερι ολων των χρωματων δωροθεου απο την μανιαν διωξεως του ταπεινου ιερομοναχου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Σύρου Δωρόθεος εκπροσωπεί ό,τι χειρότερο έχει να επιδείξει ο εκκλησιαστικός χώρος. Θεατρινισμός, μανία επίδειξης, μανία πολυτελούς διαβίωσης, μανία συλλογής πολυτελών αμφίων, αρχομανία, έλλειψη πνευματικότητας, έλλειψη ιερατικής συνείδησης, υπέρμετρη φιλοδοξία, αμοραλισμός του χειρίστου είδους, υποκρισία που ούτε καν κρύβεται...Ο μικροαστός Μυκονιάτης της Καλλιθέας που το παίζει άρχοντας και αριστοκράτης..
    Πιστεύω ότι ο π. Ευθύμιος, που γνωρίζω ότι είναι ενάρετος κληρικός, θα έπρεπε να είχε αποστείλει επιστολή διαμαρτυρίας προς την Ιερά Σύνοδο, με κοινοποίηση ονομαστικά προς τους Ιεράρχες ένα προς ένα, επειδή οπωσδήποτε πολλοί είναι αυτοί που δεν συμφωνούν με τον αχαλίνωτο μητροπολίτη Σύρας και δεν συμμαζεύεται. Τώρα που προέβη στην διακοπή του μνημοσύνου αυτοβούλως θα πέσει στα νύχια του Δωρόθεου και δεν θα τον υποστηρίξει κανείς. Ενώ διαφορετικά θα υπήρχαν τουλάχιστον 4-5 μητροπολίτες που θα τον στήριζαν, έστω και παρασκηνιακά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να προσθέσω στο προηγούμενο σχόλιό μου ότι η Ρομφαία, αθλίως πράττουσα, σχόλια κατά του Δωροθέου τα έκοψε (μεταξύ αυτών και δικά μου), ενώ εμφανίζει όλα τα σχόλια να είναι υπέρ του, από κάποιους πρωτοεμφανιζόμενους σχολιαστές, που προφανώς είναι τσιράκια του στην φαιδρή (όπως την κατάντησαν αυτός και ο προκάτοχός του, Δωρόθεος Στέκας) μητρόπολη Σύρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνῶ ἁπολύτως! Ὅλοι στό πλευρό τοῦ γενναίου Ἱερομονάχου. Ὁ δρόμος πού διάλεξε ὁ π. Εὐθύμιος (ἐάν καί τελειώσει αὐτόν) εἶναι ἅγιος, γι' αὐτό καί δύσκολος. Οὐδείς, ὅπως ἐπισημαίνει ὁ Ἅγιος Νεῖλος, ἀνῆλθε στόν οὐρανό (δηλαδή, στή Βασιλεία τοῦ Θεοῦ) μετ' ἀνέσεως! Τήν εὐσέβεια τήν ἀκολουθεῖ σάν σκιά ὁ διωγμός καί αὐτή εἶναι ἡ σφραγίδα γνησιότητός της, ὅπως μᾶς διδάσκει ὁ Ἅγιος Μακάριος. Ὅλοι λοιπόν δίπλα στόν π. Εὐθύμιο γι' αὐτή του τήν θεάρεστη κίνηση καί ἀπέναντι στόν ἐν τῆ πράξει οὐνίτη δεσπότη Σύρου & Μυκόνου κ. Δωρόθεο, τόν καί προαλειφόμενο γιά Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://santo-rinios.blogspot.gr/2011/09/blog-post_30.html
    Ακόμη ένα οικουμενιστικό αίσχος στη μητρόπολη Σύρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχει δίκιο ο Σεβασμιώτατος, όταν αναφέρεται και καυτηριάζει την συμπεριφορά ωρισμένων αποτειχισμένων. Πρέπει όμως να υπενθυμίσουμε ότι το ποίμνιο αποτελείται από λογικά πρόβατα, τα οποία έχουν λόγον και αντιληπτική ικανότητα, και βλέπουν μερικές φορές άσχημες δραστηριότητες εκ μέρους των ποιμένων, οι οποίες προκαλούν τις διαμαρτυρίες του ποιμνίου.
    Στην πάροδο των δεκαετιών, είδαμε Επισκόπους να διακόπτουν το μνημόσυνο του Πατριάρχη, είδαμε Μονές του Αγίου Ορους να διαμαρτύρωνται έντονα και επανειλημμένως για ενέργειες Πατριαρχών, είδαμε παρεκτροπές εκ της ορθής οδού των Ιερών Κανόνων από ανωτάτους Κληρικούς, σε θέματα σχέσεων με μή Ορθοδόξους, είδαμε ανταλλαγή επισκέψεων, εναγκαλισμών, και φιλημάτων, και σε 2 - 3 μήνες θα δούμε πάλι μερικά από αυτά, αφού όπως λέγεται ο πάπας θα επισκεφθή την Κωνσταντινούπολη.
    Επειδή λοιπόν είμαστε έλλογα όντα, (και όχι Αυτοκράτορες), δικαιούμαστε μία εξήγηση για όλα αυτά.
    Για ποιό λόγο γίνονται αυτά ? Τί όφελος έχει αποκομίσει η Ορθόδοξη Εκκλησία έως τώρα από αυτές τις ενέργειες, και τί όφελος προσδοκά να αποκομίση στο μέλλον ?
    Αυτή είναι η καλή ανησυχία των Ορθοδόξων πιστών, και όχι η Αυτοκρατορική νοοτροπία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην παροδο των δεκαετιων,ειδαμε Επισκοπους να διαμαρτυρωνται εντονα για ενεργειες Πατριαρχων(η διακοπη μνημοσυνου το 1965 απο τον π.Αυγουστινο ηταν διαμαρτυρια,δεν ηταν αποτειχιση),ειδαμε Μονες του Αγιου Ορους να διακοπτουν το μνημοσυνο του Πατριαρχη(ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ)!

      Διαγραφή
  7. Ο Σύρου Δωρόθεος είναι και αθεολόγητος παντελώς. Τον άκουσα με τα αυτιά μου να λέει φέτος σε κήρυγμα ότι "λένε οι Πατέρες (ποιοι;) ότι ο πολλαπλασιασμός των πέντε άρτων και των δύο ιχθύων είναι σημαντικότερο θαύμα από την Ανάσταση του Χριστού"!!!
    Πρόκειται για άγος στο σώμα της ιεραρχίας, κυριολεκτικά, από όποια πλευρά και να τον δει κανείς. Ας όψονται οι πιέσεις του Μητσοτάκη στον μακαρίτη τον Χριστόδουλο που έκαναν τον δήθεν ιεροκήρυκα του απερίγραπτου Δωρόθεου Στέκα μητροπολίτη, ενώ το πολύ πολύ έκανε για προϊστάμενος άνευ ποιμνίου ενορίας στην Πλάκα ή του Ψυρρή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ειναι σε λιγο ο Αρχιεπισκοπος της Εκκλησιας της Ελλαδος.Για να ερθει ο Αντιχριστος,τετοιους πρεπει να εχει η Εκκλησια(ποια Εκκλησια,εκκλησια του Π.Σ.Ε =εκκλησια των Οικουμενιστων).

      Διαγραφή
    2. Πιστεύω ότι δεν θα επιτρέψει ο Θεός να γίνει κανένας παρδαλός θεομπαίχτης ουνίτης αρχιεπίσκοπος Αθηνών. Οι συμμετοχές σε πολυαρχιερατικά και μνημόσυνα δεν εξαγοράζουν ψήφους έτσι εύκολα. Ούτε ο Μητσοτάκης θα είναι πλέον σε θέση να βοηθήσει...

      Διαγραφή
  8. Ο Δωρόθεος είναι αυτός που είναι, αλλά είναι ο πιο κατάλληλος για το ποίμνιο που έχει. Το ποίμνιο των Κυκλάδων νήσων και ειδικά της Σύρου είναι ουνίτικο. Στη Νάξο, στον άγιο Ιωάννη Θεολόγο, η Εκκλησία έχει δυο βήματα: αριστερά το παπικό και δεξιά το ορθόδοξο!
    Για τολμήστε να μιλήσετε για συμπροσευχές με αιρετικούς. Θα φάτε το ξύλο της χρονιάς, που πάτε να σπείρετε διχόνοια με τους αδελφούς τους τους παπικούς! Το προσπάθησα και παρά τρίχα γλύτωσα το λυντσάρισμα! Όλοι γιορτάζουν τις γιορτές όλων και συμμετέχουν ακόμη και στα μυστήρια (ακόμη και της θ. κοινωνίας) και δεν τρέχει τίποτε. Ο Δωρόθεος κάθε μέρα κυκλοφορεί στους δρόμους των νησιών και τον λατρεύουν. Η ιστορία είναι πολύ παλιά, είναι ιστορία αιώνων και έχουν ζυμωθεί με τα κοινά έθιμα και τους μεικτούς γάμους. Η προσπάθεια ενημέρωσης είναι δύσκολη, αν όχι αδύνατη.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας πληροφορώ κ, ΙΚ ότι στην Άνδρο ούτε ουνίτες είμαστε, ούτε λατρεύουμε τον Δωρόθεο. Αντιθέτως, ξέρουμε πολύ καλά το ποιόν του, και το δικό του και του μακαρίτη Δωρόθου Στέκα. Ας μην πω τίποτα άλλο, αλλά καταλαβαίνετε...Αυτά...
      Ανδριώτης

      Διαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη. Να υμνείτε και να αγαπάτε αυτόν τον Άγιο άνθρωπο τον επίσκοπο Δωρόθεο. Είναι ασέβεια προς το Θεό αυτά που γράφετε. Ο Θεός και η Παναγία μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου