Ἑτοιμάζοντας τὴν “ἀπολογία” του ὁ μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος γιὰ τὴν ποινὴ τῆς καθαιρέσεως ποὺ ἐξουσιαστικὰ ἀποφάσισε νὰ ἐπιβάλει (ὡς ἄλλος ἀλήστου μνήμης Λουδοβίκος ΙΔ΄) καὶ προανήγγειλε στὸν ἱερομόναχο Εὐθύμιο Χαραλαμπίδη, προσπαθεῖ νὰ ἐνοχοποιήσει τὸ θύμα καὶ νὰ ἐπιρρίψει στρεψόδικα σ’ αὐτὸν τὴν δική του εὐθύνη, καὶ αὐθαίρετη ποινή, ἀποδίδοντας στοὺς ὑπερασπιζόμενους τὴν ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας παραποιημένη τὴ φράση τοῦ Λουδοβίκου “l'église c'est moi”, ἡ Ἐκκλησία εἶμαι ἐγώ!
π. Εὐθ. Χαραλαμπίδης |
Ἀλήθεια, πῶς νὰ ταιριάξει, κ. Δωρόθεε, Πολυκανδριώτη, σὲ ἕνα διωκόμενο ἱερομόναχο ἡ φράση “l'église c'est moi”;
Σὲ ἕνα ἱερομόναχο πού, ἐπειδὴ ἀντέδρασε ἁγιοπατερικὰ στὶς αὐθαιρεσίες σου καὶ διέκοψε τὴν Μνημόνευση τοῦ ὀνόματός σου, ἐφαρμόζοντας εἰρηνικὰ ἕνα ἐκκλησιαστικὸ Ἱερὸ κανόνα, τὸν ἀπειλεῖς, ὡς ἄλλος αὐτοκράτωρ, πὼς θὰ τοῦ κόψεις τὸ μισθὸ καὶ θὰ τὸν καθαιρέσεις, ἂν μέχρι τὰ μέσα Σεπτεμβρίου δὲν μετανοήσει ἐγγράφως καὶ δὲν ἐπαναλάβει τὴν μνημόνευση τοῦ "θείου" ὀνόματός σου;
Ξέχασε ὁ κ. Δωρόθεος ὅτι πληθώρα Ἱερῶν Κανόνων ἀπαγορεύουν τὴν συμπροσευχὴ μὲ αἱρετικούς;
Ξέχασε ὅτι πληθώρα Ἱερῶν Κανόνων ἀπαγορεύουν τὴν παρουσία σὲ χειροτονία αἱρετικοῦ;
Ξέχασε ὅτι ἡ Ἁγία γραφὴ καὶ οἱ Ἱεροὶ Κανόνες ὁρίζουν, ὡς πρώτιστο καθῆκον τῶν Ἐπισκόπων, νὰ φροντίζουν τὸ ποίμνιό τους, νὰ τὸ προφυλάσσουν ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἐνημερώνοντας τοὺς πιστοὺς γιὰ τὶς βλάβες ποὺ ἐπιφέρουν οἱ αἱρετικοὶ Παπικοί;
Ξέχασε τὸ καθῆκον του ὡς Ἐπισκόπου εἶναι νὰ ἐκδιώκει ἀπὸ τὴν ποίμνη τοὺς αἱρετικούς, κι ὄχι νὰ διευκολύνει τὸ ἔργο τους;
Καὶ τί κάνει ὁ κ. Δωρόθεος; Τὰ ἀκριβῶς ἀντίθετα! Συγχρωτίζεται, συμπροσεύχεται εὐκαίρως ἀκαίρως μὲ τοὺς Παπικούς, καὶ τὸ ἐξωφρενικό, πρωτοφανὲς καὶ πρωτάκουστο στὴν Ὀρθόδοξη ἑλληνικὴ Ἐκκλησία, δώρισε παπική μίτρα (διπλανή φωτογραφία) στὸν νέο παπικὸ Ἐπίσκοπο Σύρου!!!
Ἡ Ἁγία γραφὴ καὶ οἱ Πατέρες ὀνομάζουν τοὺς αἱρετικοὺς λύκους, καὶ ὁ μητροπολίτης Δωρόθεος τοὺς ἀντιμετωπίζει ὡς ἤμερα πρόβατα.
Ὡς ἄλλος Λουδοβίκος, νομίζει ὅτι ἡ Ἐκκλησία εἶναι δικιά του “l'église c'est moi”, καὶ ὡς ἄλλος Πάπας στὴν Μητρόπολή του, μπορεῖ νὰ κάνει ὅ,τι θέλει, καὶ ἀντὶ νὰ φροντίζει νὰ μὴ πέσουν οἱ πιστοὶ στὰ χέρια τῶν αἱρετικῶν, κυνηγᾶ καὶ διώκει τοὺς Ὀρθοδόξους ποὺ τοῦ ὑπενθυμίζουν τὸ καθῆκον του ὡς συμποιμένες καὶ συνυπεύθυνοι ἀπέναντι στὸν Θεὸ γιὰ τοὺς πιστούς!
Εἶναι γνωστὸ ὅτι ὁ "ὀρθόδοξος" ἐπίσκοπος Σύρου, ἐργάζεται γιὰ τὴν οὐνιτοποίηση τῆς Μητροπόλεώς του, ἀλλὰ κανένας Ἐπίσκοπος καὶ καμιὰ Σύνοδος δὲν ἐνδιαφέρεται γι' αὐτό.
Κανεὶς δὲν ἐνδιαφέρεται ἂν γίνονται μικτοί γάμοι, ἂν οἱ βαπτίσεις ἀντικαταστάθηκαν μὲ τὸ χρίσμα· ἂν ἡ Θ. Κοινωνία τῶν Ὀρθοδόξων μεταδίδεται στοὺς Παπικούς, ἂν οἱ δικοί μας «κοινωνοῦν» τὴν “ὄστια” ἀπὸ τοὺς παπικούς, ὅπως εἶχε ἀποκαλύψει πρὸ δεκαπενταετίας ὁ π. Κωνσταντῖνος Μπέης καὶ εἶχε καταγγείλει ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης!
Στρεψόδικε καὶ διαστρεβλωτὴ τῶν Ἱερῶν Κανόνων, κ. Δωρόθεε, γιὰ δεῖξε μας, ποῦ οἱ Ἱεροὶ Κανόνες ὀνομάζουν σχίσμα, τὴν διακοπὴ μνημοσύνου;
Μήπως στὸ δίδαξε αὐτὸ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, ὁ π. Βασίλειος Βολουδάκης, ὁ τηλεκριτὴς τῶν πάντων Τελεβάντος;
Δὲν ἔχεις ἀκουστὰ γιὰ κάποιον ΙΕ΄ Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου;
Δὲν γνωρίζεις τὶ διδάσκουν ἡ Ἁγία Γραφὴ καὶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες νὰ κάνουμε οἱ πιστοί, ὅταν ἔχουν τέτοιους Ἐπισκόπους σὰν ἐσένα;
Γνήσιοι Ὀρθόδοξοι, κ. Δωρόθεε, εἶναι μόνο οἱ Ἅγιοι, ὄχι ἐμεῖς (ποὺ πονηρὰ μᾶς χαρακτηρίζεις ἔτσι, γιὰ νὰ μᾶς κατηγορήσεις ὡς ἐγωϊστές)· ὅσοι ἀποτειχίζονται, ἁπλῶς τοὺς μιμοῦνται τὸ κατὰ δύναμιν.
Δὲν νομοθετοῦν, οὔτε καινοτομοῦν, κ. Δωρόθεε, ὅσοι ἀποτειχίζονται, ἁπλῶς ἐφαρμόζουν τὴν ἁγιογραφικὴ διδασκαλία, ποὺ σὲ πεῖσμα τῶν διαστροφικῶν σου συλλογισμῶν καὶ ψευδολόγων ἐπιχειρημάτων, ὑπάρχει καταγεγραμμένη αἰῶνες στὰ βιβλία τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἔχει ἐφαρμοστεῖ ἀπὸ πολλοὺς Ἁγίους. Καὶ τὰ γραπτὰ μένουν, ὅπως καὶ ἡ Ἱερὴ Παράδοση καὶ δικάζουν τοὺς παραβάτες.
Ἀντίθετα, ξέρεις ποιοί αὐθαιρετοῦν; Αὐθαιρετοῦν καὶ δείχνουν ἐγωϊσμό, κάποιοι σὰν κι ἐσένα, ποὺ παραβαίνουν κατάφορα τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων.
Καὶ προδότες τῆς Πίστεως, εἶναι ἐκεῖνοι ποὺ ἀσεβοῦν στοὺς Ἁγίους καὶ γράφουν τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες, ποὺ ἐκεῖνοι θέσπισαν, στὰ ὑποδήματά τους.
Ἔτσι, ὡς ψευδεπίσκοποι, ὁδηγοῦν ὅσους κοινωνοῦν μαζί τους στὴν ἀπώλεια, γιατὶ καταπατώντας τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες, προδίδουν τὴν ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας.
Ὅσο γιὰ τὸ παράδειγμα τοῦ ἁγίου Ἱερομάρτυρα Ἐπισκόπου Τύρου, ποὺ καπηλεύεσαι, ἐκεῖνος ἦταν Ἅγιος καὶ παρθένος, ἠθικὰ ἀνεπίληπτος, πρόμαχος τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ ὄχι συγκάθεδρος τῶν αἱρετικῶν.
Π.Σ.
Ἀπολαῦστε τὴν διαστροφικὴ λογική, ἀλλὰ καὶ τὴ σκοπιμότητα στὸ ἄρθρο τοῦ Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεου.
Του
Σεβ. Μητροπολίτου Σύρου κ. Δωροθέου
Στη
συνείδηση των δημοκρατικά σκεπτόμενων πολιτών όλου του κόσμου, η περίφημη φράση
του βασιλιά της Γαλλίας Λουδοβίκου ΙΔ' "Το κράτος, είμαι εγώ"
(L'État, c'est moi), αντηχεί ως κορύφωση μιας αυταρχικής, δεσποτικής και
ολοκληρωτικής αντίληψης για την άσκηση της εξουσίας, μιας αντίληψης, που μόνο
δεινά επισώρρευσε στην πλάτη των λαών και έχει αμετάκλητα καταδικαστεί και
πλήρως απορριφθεί.
Από
την άλλη, προδίδει και μία ακραία έξαρση εγωιστικής αυτοπεποίθησης, αληθινά
εωσφορικής και ριζικά αντιχριστιανικής, κατά το Κυριακό λόγιο “Εί τις θέλει
πρώτος είναι, έσται πάντων έσχατος και πάντων διάκονος” [Μαρκ. Θ'35] .
Αν,
όμως, η διεκδίκηση, η απόκτηση και η νομή της εξουσίας κρίνεται ότι δεν συνάδει
με το πρότυπο του αληθινού Χριστιανού, ο οποίος θελει, και πρέπει να θέλει, να
εξουσιάζει μόνο τα πάθη του και τον κακό του εαυτό, πώς θα μπορούσε να
χαρακτηρισθεί η νοοτροπία και πρακτική ενίων Χριστιανών, Κληρικών και Λαϊκών,
οι οποίοι με λόγια και με έργα παρουσιάζονται κατώτεροι από τον αλήστου μνήμης
Λουδοβίκο ΙΔ' , διακηρύσσοντας ότι “l'église c'est moi”, η Εκκλησία είμαι εγώ;
Ειδικά
τα τελευταία χρόνια, παρατηρούνται και εντοπίζονται ομαδικές ή ατομικές
εκδηλώσεις, οι οποίες, με το πρόσχημα της κινδυνευούσης από υπαρκτούς ή και
ανύπαρκτους κινδύνους και εχθρούς Ορθόδοξης πίστης, αναιρούν αυτό τούτο το
Συνοδικό πολίτευμα της Εκκλησίας, το οποίο θεόπνευστοι Οικουμενικές Σύνοδοι και
Θεοφόροι Πατέρες θέσπισαν, και οικειοπούνται ρόλο, έργο και λόγο υπερ-Εκκλησίας
και υπέρ-Συνόδου!
Βλέπουν
παντού εχθρούς της Ορθοδοξίας, και, αν δεν τους βρουν, κινούν γη και ουρανό για
να τους ανακαλύψουν, ενίοτε δε και να τους κατασκευάσουν...
Διυλίζουν
λόγια και κινήσεις, παρερμηνεύουν λέξεις και φράσεις, επιστρατεύουν και
επικαλούνται κατά το δοκούν Κανόνες και Πατερικές απόψεις, και μόλις βρουν την
ευκαιρία, ή μάλλον τον “προδότη” της πίστεως και της Ορθοδοξίας, ξιφουλκούν με
πύρινα λόγια και άρθρα εναντίον του και, όπως οι καλόγηροι του Μεσαίωνα
“βάπτιζαν” το κοτόπουλο και το μεταποιούσαν σε λάχανο, μετονομάζουν το ολέθριο
Σχίσμα, την ευθύνη για το οποίο ούτε το αίμα του μαρτυρίου δεν μπορεί να
εξαλείψει, κατά τον ιερό Χρυσόστομο, με την εύηχη λέξη “αποτείχιση”!
Καθώς,
όμως, βαυκαλίζονται ότι αγωνίζονται για την Ορθοδοξία, δεν αντιλαμβάνονται ότι
αποτειχιζόμενοι από τον Κανονικό τους Επίσκοπο, τον οποίο δικάζουν και
καταδικάζουν αυτοί μόνοι, περικλείονται στα τείχη του εγωισμού, τη βασική αιτία
κάθε αίρεσης, όπως υπογραμμίζει ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος γράφοντας πως «εάν
είναι αδύνατο να προέλθει φλόγα από το χιόνι, πιο αδύνατο είναι να υπάρχει
ταπείνωση στους αιρετικούς».
Γιατί,
βέβαια, δεν συνιστά ταπείνωση η πεποίθηση και η διακήρυξη ότι αυτοί μόνοι είναι
οι γνήσιοι Ορθόδοξοι και όλοι οι άλλοι προδότες, ούτε δηλώνει Ορθόδοξο φρόνημα
η αυθαίρετη κρίση και κατάκριση “αλλοτρίων οικετών” και μάλιστα Επισκόπων, οι
οποίοι διατηρούν ακέραιη την αγιαστική δύναμη της Θείας Χάριτος...
Ούτε,
φυσικά, συνιστά ταπείνωση η αυτοπροβολή τους ως “ομολογητές της πίστεως” και η
εκ του ασφαλούς ηρωοποίησή τους από τους ομόφρονές τους, μέσω του διαδικτύου!
Μια
ηρωοποίηση που ενέχει έντονο αντιεπισκοπικό χαρακτήρα και συνοδεύεται από
παντελή απουσία αγάπης και αυτογνωσίας.
Όποιος
απροκατάληπτος διαβάσει κείμενά τους, θα διαπιστώσει με πόση εμπάθεια, με πόσο
μίσος στρέφονται καθ` όσων, κατά την αλάθητη άποψή τους, προδίδουν την
Ορθοδοξία, ιδιαιτέρως δε αν αυτοί είναι Επίσκοποι, και καθ` όσων ευρίσκονται
εκτός της Ορθοδοξίας, ένα μίσος και μια εμπάθεια, που απάδουν σε γνήσιο
Χριστιανό, και μάλιστα Ορθόδοξο...
Συνέπειες
και αυτά του υπέρμετρου εγωισμού και της τάσεως αυτοπροβολής, που τους
διακρίνει, και, έτσι, χωρίς να το συνειδητοποιούν, οδηγούνται εκτός Εκκλησίας,
εκεί όπου ουδεμία υπάρχει σωτηρία, ει μη μόνον αίρεση και θεομίσητο σχίσμα,
τοποθετώντας τον εαυτό τους πάνω από την Εκκλησία, ή και ταυτίζοντάς τον-βαβαί
της βλασφημίας-μ` Αυτήν!
Διότι,
δεν είναι, ούτε μπορούν να λέγονται, Ορθόδοξοι όσοι διεκδικούν για τον εαυτό
τους το Παπικό αλάθητο και διέπονται από την προτεσταντική αντίληψη ότι ο κάθε
ένας φωτίζεται απευθείας από το Άγιο Πνεύμα!
Αναφέρεται
για τον Άγιο Ιερομάρτυρα Επίσκοπο Τύρου Δωρόθεο ότι όταν ξέσπασε ο φονικός
διωγμός κατά της Εκκλησίας στα χρόνια του Διοκλητιανου, το ποίμνιό του,
προκειμένου να χάσει τον πολύτιμο ποιμένα του, με θερμές παρακλήσεις κατάφερε
και τον έπεισε να απομακρυνθεί από τον τόπο των διωγμών.
Αποχώρησε
στη Δυσσό, πόλη της Θράκης, και εκεί ασκήτευε μέχρι να περάσει ο άγριος αυτός
διωγμός. Όταν πέρασε η θύελλα του διωγμού, επανήλθε στο ποίμνιό του και με όλη
την πατρική στοργή που τον διέκρινε, στήριζε στην πίστη τους αδυνάτους και
πρωτοστατούσε στη βοήθεια των χηρών, ορφανών, ασθενών, και γενικά, των
θλιβομένων.
Είναι
βεβαιο ότι εάν ζούσαν τότε οι σημερινοί “απολογητές” και “πρόμαχοι” της
Ορθοδοξίας, θα κατηγορούσαν και αυτόν ως δειλό και ως προδότη της πίστεως, και
με περηφάνεια περισσή θα “διέκοπταν το μνημόσυνό του”... “ίνα μη μιανθώσι, αλλ` ίνα φάγωσι το
Πάσχα”....
http://www.romfea.gr/arthra-apopseis/26494-l-eglise-c-est-moi
να σταθουμε στο πλευρο του ομολογητου π ευθυμιου εναντι του παρδαλου αντερι ολων των χρωματων δωροθεου απο την μανιαν διωξεως του ταπεινου ιερομοναχου
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σύρου Δωρόθεος εκπροσωπεί ό,τι χειρότερο έχει να επιδείξει ο εκκλησιαστικός χώρος. Θεατρινισμός, μανία επίδειξης, μανία πολυτελούς διαβίωσης, μανία συλλογής πολυτελών αμφίων, αρχομανία, έλλειψη πνευματικότητας, έλλειψη ιερατικής συνείδησης, υπέρμετρη φιλοδοξία, αμοραλισμός του χειρίστου είδους, υποκρισία που ούτε καν κρύβεται...Ο μικροαστός Μυκονιάτης της Καλλιθέας που το παίζει άρχοντας και αριστοκράτης..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι ο π. Ευθύμιος, που γνωρίζω ότι είναι ενάρετος κληρικός, θα έπρεπε να είχε αποστείλει επιστολή διαμαρτυρίας προς την Ιερά Σύνοδο, με κοινοποίηση ονομαστικά προς τους Ιεράρχες ένα προς ένα, επειδή οπωσδήποτε πολλοί είναι αυτοί που δεν συμφωνούν με τον αχαλίνωτο μητροπολίτη Σύρας και δεν συμμαζεύεται. Τώρα που προέβη στην διακοπή του μνημοσύνου αυτοβούλως θα πέσει στα νύχια του Δωρόθεου και δεν θα τον υποστηρίξει κανείς. Ενώ διαφορετικά θα υπήρχαν τουλάχιστον 4-5 μητροπολίτες που θα τον στήριζαν, έστω και παρασκηνιακά.
Να προσθέσω στο προηγούμενο σχόλιό μου ότι η Ρομφαία, αθλίως πράττουσα, σχόλια κατά του Δωροθέου τα έκοψε (μεταξύ αυτών και δικά μου), ενώ εμφανίζει όλα τα σχόλια να είναι υπέρ του, από κάποιους πρωτοεμφανιζόμενους σχολιαστές, που προφανώς είναι τσιράκια του στην φαιδρή (όπως την κατάντησαν αυτός και ο προκάτοχός του, Δωρόθεος Στέκας) μητρόπολη Σύρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνῶ ἁπολύτως! Ὅλοι στό πλευρό τοῦ γενναίου Ἱερομονάχου. Ὁ δρόμος πού διάλεξε ὁ π. Εὐθύμιος (ἐάν καί τελειώσει αὐτόν) εἶναι ἅγιος, γι' αὐτό καί δύσκολος. Οὐδείς, ὅπως ἐπισημαίνει ὁ Ἅγιος Νεῖλος, ἀνῆλθε στόν οὐρανό (δηλαδή, στή Βασιλεία τοῦ Θεοῦ) μετ' ἀνέσεως! Τήν εὐσέβεια τήν ἀκολουθεῖ σάν σκιά ὁ διωγμός καί αὐτή εἶναι ἡ σφραγίδα γνησιότητός της, ὅπως μᾶς διδάσκει ὁ Ἅγιος Μακάριος. Ὅλοι λοιπόν δίπλα στόν π. Εὐθύμιο γι' αὐτή του τήν θεάρεστη κίνηση καί ἀπέναντι στόν ἐν τῆ πράξει οὐνίτη δεσπότη Σύρου & Μυκόνου κ. Δωρόθεο, τόν καί προαλειφόμενο γιά Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://santo-rinios.blogspot.gr/2011/09/blog-post_30.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη ένα οικουμενιστικό αίσχος στη μητρόπολη Σύρου!
Εχει δίκιο ο Σεβασμιώτατος, όταν αναφέρεται και καυτηριάζει την συμπεριφορά ωρισμένων αποτειχισμένων. Πρέπει όμως να υπενθυμίσουμε ότι το ποίμνιο αποτελείται από λογικά πρόβατα, τα οποία έχουν λόγον και αντιληπτική ικανότητα, και βλέπουν μερικές φορές άσχημες δραστηριότητες εκ μέρους των ποιμένων, οι οποίες προκαλούν τις διαμαρτυρίες του ποιμνίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πάροδο των δεκαετιών, είδαμε Επισκόπους να διακόπτουν το μνημόσυνο του Πατριάρχη, είδαμε Μονές του Αγίου Ορους να διαμαρτύρωνται έντονα και επανειλημμένως για ενέργειες Πατριαρχών, είδαμε παρεκτροπές εκ της ορθής οδού των Ιερών Κανόνων από ανωτάτους Κληρικούς, σε θέματα σχέσεων με μή Ορθοδόξους, είδαμε ανταλλαγή επισκέψεων, εναγκαλισμών, και φιλημάτων, και σε 2 - 3 μήνες θα δούμε πάλι μερικά από αυτά, αφού όπως λέγεται ο πάπας θα επισκεφθή την Κωνσταντινούπολη.
Επειδή λοιπόν είμαστε έλλογα όντα, (και όχι Αυτοκράτορες), δικαιούμαστε μία εξήγηση για όλα αυτά.
Για ποιό λόγο γίνονται αυτά ? Τί όφελος έχει αποκομίσει η Ορθόδοξη Εκκλησία έως τώρα από αυτές τις ενέργειες, και τί όφελος προσδοκά να αποκομίση στο μέλλον ?
Αυτή είναι η καλή ανησυχία των Ορθοδόξων πιστών, και όχι η Αυτοκρατορική νοοτροπία.
Στην παροδο των δεκαετιων,ειδαμε Επισκοπους να διαμαρτυρωνται εντονα για ενεργειες Πατριαρχων(η διακοπη μνημοσυνου το 1965 απο τον π.Αυγουστινο ηταν διαμαρτυρια,δεν ηταν αποτειχιση),ειδαμε Μονες του Αγιου Ορους να διακοπτουν το μνημοσυνο του Πατριαρχη(ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ)!
ΔιαγραφήΟ Σύρου Δωρόθεος είναι και αθεολόγητος παντελώς. Τον άκουσα με τα αυτιά μου να λέει φέτος σε κήρυγμα ότι "λένε οι Πατέρες (ποιοι;) ότι ο πολλαπλασιασμός των πέντε άρτων και των δύο ιχθύων είναι σημαντικότερο θαύμα από την Ανάσταση του Χριστού"!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόκειται για άγος στο σώμα της ιεραρχίας, κυριολεκτικά, από όποια πλευρά και να τον δει κανείς. Ας όψονται οι πιέσεις του Μητσοτάκη στον μακαρίτη τον Χριστόδουλο που έκαναν τον δήθεν ιεροκήρυκα του απερίγραπτου Δωρόθεου Στέκα μητροπολίτη, ενώ το πολύ πολύ έκανε για προϊστάμενος άνευ ποιμνίου ενορίας στην Πλάκα ή του Ψυρρή...
Θα ειναι σε λιγο ο Αρχιεπισκοπος της Εκκλησιας της Ελλαδος.Για να ερθει ο Αντιχριστος,τετοιους πρεπει να εχει η Εκκλησια(ποια Εκκλησια,εκκλησια του Π.Σ.Ε =εκκλησια των Οικουμενιστων).
ΔιαγραφήΠιστεύω ότι δεν θα επιτρέψει ο Θεός να γίνει κανένας παρδαλός θεομπαίχτης ουνίτης αρχιεπίσκοπος Αθηνών. Οι συμμετοχές σε πολυαρχιερατικά και μνημόσυνα δεν εξαγοράζουν ψήφους έτσι εύκολα. Ούτε ο Μητσοτάκης θα είναι πλέον σε θέση να βοηθήσει...
ΔιαγραφήΟ Δωρόθεος είναι αυτός που είναι, αλλά είναι ο πιο κατάλληλος για το ποίμνιο που έχει. Το ποίμνιο των Κυκλάδων νήσων και ειδικά της Σύρου είναι ουνίτικο. Στη Νάξο, στον άγιο Ιωάννη Θεολόγο, η Εκκλησία έχει δυο βήματα: αριστερά το παπικό και δεξιά το ορθόδοξο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τολμήστε να μιλήσετε για συμπροσευχές με αιρετικούς. Θα φάτε το ξύλο της χρονιάς, που πάτε να σπείρετε διχόνοια με τους αδελφούς τους τους παπικούς! Το προσπάθησα και παρά τρίχα γλύτωσα το λυντσάρισμα! Όλοι γιορτάζουν τις γιορτές όλων και συμμετέχουν ακόμη και στα μυστήρια (ακόμη και της θ. κοινωνίας) και δεν τρέχει τίποτε. Ο Δωρόθεος κάθε μέρα κυκλοφορεί στους δρόμους των νησιών και τον λατρεύουν. Η ιστορία είναι πολύ παλιά, είναι ιστορία αιώνων και έχουν ζυμωθεί με τα κοινά έθιμα και τους μεικτούς γάμους. Η προσπάθεια ενημέρωσης είναι δύσκολη, αν όχι αδύνατη.
ΙΚ
Σας πληροφορώ κ, ΙΚ ότι στην Άνδρο ούτε ουνίτες είμαστε, ούτε λατρεύουμε τον Δωρόθεο. Αντιθέτως, ξέρουμε πολύ καλά το ποιόν του, και το δικό του και του μακαρίτη Δωρόθου Στέκα. Ας μην πω τίποτα άλλο, αλλά καταλαβαίνετε...Αυτά...
ΔιαγραφήΑνδριώτης
Χριστός Ανέστη. Να υμνείτε και να αγαπάτε αυτόν τον Άγιο άνθρωπο τον επίσκοπο Δωρόθεο. Είναι ασέβεια προς το Θεό αυτά που γράφετε. Ο Θεός και η Παναγία μαζί σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή