Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Αποτειχισι: Σεβαστε μου πατερα Βασιλειε Boλουδακη, τις υμας εβασκανε; Τι ειναι ολα αυτα τα φαιδρα και γελοια που εκστομισατε απευθυνομενος προς τα τεκνα σας; Ετσι γεροντα τους διδασκετε την γνησια Ορθοδοξια, με αστηρικτα φρασεολογηματα; Με αυθαιρεσιες και με γελοιοτητες προσωπικες σας; Τι κριμα γεροντα, μεγαλο κριμα. Πολεματε και επιτιθεσθε σε καταγεγραμμενα επιταγματα του Αγιου Πνευματος. Μεχρι και την λεξι "Αποτειχισι" που το Αγιο Πνευμα επελεξε και εθεσε μεσα στον Ιερον Κανονα της Πρωτοδευτερας, την κακοερμηνευετε οτι μας βγαζει απο την Εκκλησια. Αυτο ειναι βλασφημια πατερ αγιε. Βλασφημια κατα την αποψι μας. Πατερα Βασιλειε, οταν νοθευετε τους Ιερους Κανονες ακομα και τις λεξεις τους καθιστασθε πλανος και ψευτοδιδασκαλος, αυτο λενε οι Αγιοι Πατερες της Ορθοδοξιας. Οταν διδασκετε και νοθευετε την Πιστι και την μεταδιδετε νοθα και στρεβλη στους αμοιρους και ακαταρτιστους ανθρωπους, ειστε ψευδοπροφητης. Αυτη ειναι η Ορθοδοξια, πατερ αγιε, και δεν χαριζεται σε κανεναν, ουτε και σε μας τους Αποτειχισμενους. Δειτε δεξια τα οσα καταμαρτυρει ο Αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας και ο Αγιος Συμεων ο Νεος ο Θεολογος. Πατερα Βασιλειε, μεχρι σημερα οσοι τολμησαν να κακολογησουν την Αγια Αποτειχισι και τους Αποτειχισμενους απο τους Αιρετικους, κατανικηθηκαν, κατακρημνισθηκαν και κατατροπωθηκαν στην ...σιωπη και στην αφανια τους !!! Να τους αναφερουμε; Τους γνωριζετε ολους. Προσεχετε γιατι θα παθετε τα ιδια. Προσωπικα δεν θα το ηθελα ποτε γιατι μας συνδεουν κοινοι Πατερες και κοινοι Αγωνες.

  =============

Τρίτη απάντηση 

στον π. Βασίλειο Βολουδάκη





Κατὰ τὶς δύο προηγούμενες ἀπαντήσεις πρὸς τὸν π. Βασίλειο Βολουδάκη, κάναμε κάποιες ἐπισημάνσεις γιὰ τὶς διαστρεβλώσεις τῶν ἁγιοπατερικῶν θέσεων, ἐν σχέσει μὲ τὴν Ἀποτείχιση. Θὰ συνεχίσουμε σήμερα μὲ τὴν ἐκ μέρους του παραχάραξη τῆς ἱστορίας γιὰ τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη. Θέλουμε νὰ πιστεύουμε πὼς δὲν ἦταν συνειδητή, πὼς ὀφείλεται σὲ ἄγνοια τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας, ἂν καὶ ὁ τρόπος ποὺ τὴν παρουσιάζει, δείχνει ὅτι μᾶλλον εἶναι συνειδητὴ προσπάθεια παραπλάνησης τῶν ἐνοριτῶν του. Ἴσως ὁ ἴδιος μᾶς διαφωτίσει μὲ τυχὸν παρέμβασή του, ἐφ’ ὅσον θελήσει νὰ συνεχίσει τὸν διάλογο ποὺ ἀνοίξαμε.



Διατυπώνει τὴν ὀρθόδοξη θέση, ὁ π. Βασίλειος, ὅτι ἐὰν «κάποιος ὀρθόδοξος Ἱεράρχης μετέχει σὲ συμπροσευχὴ μὲ αἱρετικό, αὐτὸς ὁ Ἐπίσκοπος κατὰ Θεὸν εἶναι ἀκοινώνητος, χάνει τὴν Θεία Χάρη, δὲν λογίζεται ἀπὸ τὸ Θεὸ Ἐπίσκοπος», ἀλλ’ὅμως, δὲν δέχεται τὴν ἁγιοπατερικὴ στάση τῆς ἀπομακρύνσεως ἀπὸ ἕνα τέτοιο Ἐπίσκοπο. Διδάσκει τοὺς ἐνορῖτες του πὼς καθῆκον μας εἶναι ἁπλῶς νὰ «στηλιτεύουμε τὴν πλάνη»· «δὲν θὰ συμμετέχουμε, ἀλλὰ μέχρι ἑνὸς ὁρίου. Αὐτοῦ τοῦ εἴδους οἱ ἀποτειχίσεις εἶναι ἀποτυχημένες».

http://www.paterikiparadosi.blogspot.gr/2014/09/blog-post_3.html



Κάποιος ἀκροατής, σ’ αὐτὸ τὸ σημεῖο τῆς ὁμιλίας του, ὑποβάλλει τὴν ἑξῆς ἐρώτηση:


«Ἀκροατής: Καὶ φέρνουν ὡς παράδειγμα παλαιότερες ἐποχὲς τῶν πρώτων χριστιανικῶν αἰώνων, ποὺ ἕνας Ἅγιος, ἂς ποῦμε ὁ ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής, στήριζε τὴν ἀλήθεια, ἐνῶ ὅλοι οἱ ἄλλοι τὴν εἶχαν προδώσει...».



Καὶ πρὸς αὐτὸν ἀναπάντεχα, διαστρέφων τὴν ἱστορία, ἀπαντᾶ, ἐμμέσως πλὴν σαφῶς, ὅτι ὁ ἅγιος Θεόδωρος δὲν διέκοψε τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία, δὲν ἀποτειχίστηκε ἀπὸ τὸν Ἐπίσκοπό του, γιὰ νὰ μὴν τὸν ἐκθέσει (ἢ ὅ,τι ἄλλο ἐννοεῖ). Κι ὄχι μόνο δὲν ἀποτειχίστηκε ἀπὸ τὸν Ἐπίσκοπό του, ἀλλὰ εἶχε τέτοια εὐαισθησία, ὥστε, γιὰ νὰ «μὴ διασυρθε τ βασιλικ ξίωμα», παρότρυνε ἐκείνους ποὺ τὸν χτυποῦσαν, νὰ τὸν δείρουν σὲ ἀπόμερο μέρος! (Ἄρα, θὰ γλύτωνε τὸ ξύλο ἀπὸ τοὺς μοναχοὺς τοῦ ἁγίου Θεοδώρου, ὁ π. Βασίλειος, ἀσεβώντας κατὰ τέτοιο τρόπο πρὸς τὸν Ἅγιο;).



Ἀπάντησε συγκεκριμένα ὁ π. Βασίλειος Βολουδάκης:


«π. Βασίλειος: λοιπόν, γιος Μάξιμος τί εχε κάνει, δική του κκλησία; γιος Θεόδωρος Στουδίτης; πρχε μεγαλύτερος γωνιστς τν πατρώων παραδόσεων; χι, δν πρξε. Εχε διακόψει τν κοινωνία τν κκλησιαστική; δ, εχε διατάξει ατοκράτορας ν τν ραβδίζουν, ν τν δέρνουν, πειδ ταν πέρμαχος τν γίων Εκόνων κα λεγε: Σς παρακαλ πάμε σ να μέρος ρημικ ν μ δείρετε, ν μ διασυρθε τ βασιλικ ξίωμα τι δέρνετε να μοναχό».



Βέβαια ἡ ἀλήθεια εἶναι ἄλλη. Καμία σχέση δὲν ἔχει (τὸ περιστατικὸ ποὺ ἀναφέρει ὁ π. Βασίλειος) μὲ τὴν ἐρώτηση καὶ τὴν διακοπὴ μνημοσύνου καὶ ἀποτείχιση. Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι, ὅσο κι ἂν σεβόταν ὁ Ἅγιος τὴν ἐκ Θεοῦ δεδομένη βασιλικὴ ἐξουσία, ὅσο κι ἂν σεβόταν τὸν πατριάρχη, ἀποτειχίστηκε τρεῖς φορὲς ἀπὸ τοὺς Πατριάρχες τῆς ἐποχῆς του, ὅπως καὶ διέκοψε τὴν σχέση του μὲ αὐτοκράτορες, ἀπὸ τοὺς ὁποίους καὶ βασανίστηκε, καὶ ἐξορίστηκε, καὶ φυλακίστηκε!



Παραθέτουμε ἀποσπάσματα γιὰ τὸ θέμα ἀπὸ βιβλίο τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ, ποὺ ἐπὶ μίαν εἰκοσαετία μελετᾶ τὸν Ὅσιο Θεόδωρο Στουδίτη καὶ ἔχει γράψει τρία βιβλία γι’ αὐτόν.





να δεύτερο σημεῖο τό ὁποῖο πρέπει νά παρουσιασθῆ καί τό ὁποῖο εἶναι πολύ βασικό στήν ἐπικράτησι τῆς σημερινῆς αἱρέσεως εἶναι ἡ ἔλλειψις ὀρθοδόξου ἐκκλησιολογίας ἐκ μέρους τῶν σημερινῶν ὀρθοδόξων ποιμένων καί, μάλιστα, ἐκκλησιολογίας ἡ ὁποία ἰσχύει ἐν καιρῷ αἱρέσεως καί ἐν καιρῷ κινδυνευούσης πίστεως. Ἡ ἐκκλησιολογία ἡ ὁποία ἐπικρατεῖ σήμερα μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων δέν διαφέρει εἰς τό ἐλάχιστο ἀπό τήν παπική καί, ἐπίσης, δέν διαφέρει ἀπό τήν ἐκκλησιολογία ἡ ὁποία ἐπικρατεῖ ἐν καιρῷ εἰρήνης, καί μάλιστα ὅταν ἔχωμε ὀρθοδόξους Ἐπισκόπους καί ὄχι αἱρετικούς καί ἀρχηγούς τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.



Διά νά τό ἀποδείξωμε αὐτό, θά τήν ἀντιπαραβάλωμε μέ τήν ἐκκλησιολογία τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου καί, μετά λύπης μας, θά διαπιστώσωμε ὅτι ἡ σημερινή ἐκκλησιολογία τῶν Ὀρθοδόξων (τῶν συνειδητῶν καί ἀγωνιστῶν) ὄχι μόνο δέν διαφέρει ἀπό αὐτή τῶν Παπικῶν, ἀλλά ταιριάζει ἀπολύτως καί ἐπιπλέον συνδυάζεται ἄριστα μέ τόν ἐφησυχασμό καί τήν ἀδιαφορία μας καί ἀποτελεῖ τό θεωρητικό ὑπόβαθρό των.



Κατ’ ἀρχάς, στό θέμα αὐτό, πρέπει νά ἀναφέρωμε ὅτι οἱ Ἐπίσκοποι σήμερα διδάσκουν κατά κόρον καί ἐπικεντρώνουν τήν προσοχή ὅλων στήν διδασκαλία τοῦ Ἁγ. Ἰγνατίου τοῦ Θεοφόρου, ἡ ὁποία συνοψίζεται στά σημεῖα «ὅπου Ἐπίσκοπος ἐκεῖ καί Ἐκκλησία» καί στό «ὁ λάθρα Ἐπισκόπου τι πράσσων τῷ διαβόλῳ λατρεύει».



Αὐτή ὅμως ἡ διδασκαλία πολύ σύντομα ἐγκατελείφθη ἀπό τούς Πατέρας, διότι ἔθετε ὡς προϋπόθεσι τή βασική ἀρχή, ὅτι ὁ Ἐπίσκοπος διά νά ἀπαιτεῖ ὑπακοή ἀπό τούς πιστούς, ἔπρεπε ὁπωσδήποτε νά ὀρθοτομῆ τόν λόγο τῆς ἀληθείας, δηλαδή νά διδάσκη καί νά πράττη ἀπλανῶς. Ἤδη ὅμως τόν τέταρτο αἰῶνα, ἡ Ἐκκλησία ἦτο γεμᾶτη ἀπό Ἐπισκόπους αἱρετικούς, σέ τέτοιο σημεῖο, ὥστε ἡ αἵρεσις νά ἔχη πολλές φορές ἐπικρατήσει παντοῦ, βοηθουμένη ἀπό τήν πολιτική ἐξουσία, καί οἱ Ὀρθόδοξοι Ἐπίσκοποι νά εἶναι ἐξορισμένοι καί ἀπαρρησίαστοι.

 

 Δι’ αὐτόν τόν λόγο ἤδη ἀπό τήν ἐποχή αὐτή ὁ Μ. Ἀθανάσιος διδάσκει ὅτι
 
«ἐάν ὁ ἐπίσκοπος ἤ ὁ πρεσβύτερος οἱ ὄντες ὀφθαλμοί τῆς Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφωνται καί σκανδαλίζωσι τόν λαόν, χρή αὐτούς ἐκβάλλεσθαι. Συμφέρον γάρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον, ἤ μετ' αὐτούς ἐμβληθῆναι, ὡς μετά Ἄννα καί Καϊάφα εἰς τήν γέενναν τοῦ πυρός...» (Ρ.G. 35, 33 -ΒΕΠΕΣ 33, 199)».



Αὐτή ἡ διδασκαλία δέν ἀναιρεῖ βεβαίως τήν διδασκαλία τοῦ ἁγ. Ἰγνατίου, ἀλλά τή θέτει ὑπό σωστές προϋποθέσεις. Ἐναρμονισμένος πλήρως σ’ αὐτή τήν Παράδοσι τῆς Ἐκκλησίας καί ὁ Ὅσιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης, στίς ἀρχές τοῦ ἐνάτου  αἰῶνος, ὅταν τό πρόβλημα τῶν αἱρετικῶν Ἐπισκόπων συνεχίζετο καί ἐπιδεινώνετο διά τῶν εἰκονομάχων Πατριαρχῶν καί Ἐπισκόπων, γράφει ἐπιστολή του πρός τόν Πάπα Λέοντα, ἡ ὁποία ἀναφέρεται στήν μοιχειανική αἵρεσι. Σέ αὐτή, ἀφοῦ προηγουμένως κάνει ὁμολογία πίστεως, ἡ ὁποία ἀφοροῦσε σέ κάποιους συγκεκριμένους αἱρετικούς τῆς ἐποχῆς του, διδάσκει τά ἑξῆς: 

«Ἀλλά ἐκτός ἀπό αὐτούς τούς αἱρετικούς ἐάν ὑπάρχη καί κάποιος ἄλλος, ὁ οἱοσδήποτε, πλήν ὅμως αἱρετικός, ἔχοντας αὐτήν τήν αἵρεσι ἤ κάποια ἄλλη, εἴτε εἶναι Ἐπίσκοπος, εἴτε ἀσκητής, εἴτε οἱοσδήποτε, νά εἶναι ἀναθεματισμένος. Ἀλλά καί αὐτός ὁ ὁποῖος δέν ἀναθεματίζει σέ κάθε εὐκαιρία κατ’ ἀνάγκη κάθε αἱρετικό, ἀνήκει καί αὐτός στήν ἴδια μερίδα τῶν αἱρετικῶν. Ἐμεῖς», καταλήγει ὁ ὅσιος, «εἴμεθα καθαροί διά τῶν εὐχῶν σου ἀπό κάθε αἱρετικό φρόνημα»...

 

    Ἀπό τήν διδασκαλία αὐτή τοῦ ὁσίου βλέπομε ὅτι ἡ ἀληθινή πίστις ἦτο τό κριτήριο καί συγχρόνως τό σημεῖο ἀναφορᾶς στήν Ἐκκλησία καί ὄχι τά πρόσωπα ἀνεξέλεγκτα καί ἀνεξέταστα, ἔστω καί ἄν κατεῖχον τά ὑψηλώτερα ἐκκλησιαστικά ἀξιώματα. Ὁ Οἰκουμενισμός ὅμως ἐκ τοῦ ἀντιθέτου διδάσκει ὅτι στόν οἱονδήποτε κατέχει τό ἀξίωμα τοῦ Ἐπισκόπου, ἀνεξαρτήτως τοῦ τί πιστεύει καί ποῦ ὁδηγεῖ τήν Ἐκκλησία, ἐφ’ ὅσον ἐχειροτονήθη κανονικά, ὀφείλουν οἱ πιστοί ὑπακοή σ’ αὐτόν, ἀναγνώρισι τοῦ ἀξιώματός του, μνημόνευσι τοῦ ὀνόματός του στίς ἀκολουθίες καί τά μυστήρια, καί γενικά τήν τυφλή ἀποδοχή αὐτοῦ εἰς τύπον καί τόπον Χριστοῦ. Δηλαδή ὁ Οἰκουμενισμός ἀπαγορεύει τήν διάκρισι ἐκ μέρους τῶν πιστῶν, μεταξύ καλοῦ καί κακοῦ ποιμένος, μεταξύ ποιμένος καί λύκου, μεταξύ αἱρετικοῦ ποιμένος καί ὀρθοδόξου.



Ἴσως ἡ ἀποδοχή ἀπό τούς πιστούς αὐτῆς τῆς ἐκκλησιολογίας, ἡ ὁποία ἀνάγεται στό πρόσωπο τῶν Ἐπισκόπων, νά εἶναι τό μεγαλύτερο κακό, διότι ἑδραιώνει τούς αἱρετικούς στίς θέσεις των, τούς καθιστᾶ ποιμένες στήν Ἐκκλησία μέ μόνη τήν χειροτονία καί χωρίς τήν ὀρθόδοξο πίστι καί τοιουτοτρόπως καθιστᾶ ἀνίατον τήν ἀσθένεια τῆς αἱρέσεως.



Στήν ἐποχή τοῦ Ὁσίου, ναί μέν ἀνεδεικνύοντο αἱρετικοί Ἐπίσκοποι στήν Ἐκκλησία μέ διάφορες συγκυρίες καί πάντοτε μέ τή συνεργία τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας, πλήν ὅμως ἠδύνατο ὁ λαός νά μήν τούς ἀνα­γνωρίση λόγῳ τῶν αἱρετικῶν φρονημάτων των, νά μήν τούς μνημονεύσουν στίς ἀκολουθίες καί τά μυστήρια καί νά ἀγωνισθῆ μέ κάθε τρόπο διά τήν ἀνάδειξι ὀρθοδόξων ποιμένων.

  

   
     Σήμερα ἡ ὀρθόδοξος αὐτή παράδοσις θεωρεῖται αἵρεσις καί σχίσμα στήν Ἐκκλησία καί, ὅποιος διανοηθῆ νά τήν ἐφαρμόση, πολεμεῖται ὄχι μόνον ἀπό τούς οἰκουμενιστές Ἐπισκόπους ἀλλά καί ἀπό τούς κληρικούς καί ἀπό τόν ἴδιο τό λαό. Αὐτός εἶναι καί ὁ λόγος διά τόν ὁποῖο στίς ἡμέρες μας ἡ διδασκαλία καί ἡ ζωή τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου εἶναι τελείως ἀκατανόητη καί ἀπροσάρμοστη στά σημερινά δεδομένα τῆς Ἐκκλησίας. Δηλαδή ἀλλάξαμε ἐκκλησιολογία καί ἀποδεχόμεθα πλέον ἐπιλεκτικά ἀπό τούς ἁγίους ὅ,τι ταιριάζει καί προσαρμόζεται σ’ αὐτήν. Αὐτή δέ ἡ ἐκκλησιολογία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ ὁποία ἐπικεντρώνεται στό πρόσωπο τοῦ Ἐπισκόπου, εἶναι ἀκραιφνῶς παπική, διότι στηρίζεται στό ἀξίωμα, ἀπαιτεῖ τυφλή ὑπακοή καί παραβλέπει τήν ἀληθινή πίστι.

  
   
     Εἶναι ἀνάγκη ὅμως, ἐπειδή εἶναι πολύ σημαντικό αὐτό τό σημεῖο, νά ἀναφερθοῦμε ἐκτενέστερα στή ζωή καί τή διδασκαλία τοῦ Ὁσίου, διά νά γίνη κατανοητό αὐτό, τό ὁποῖο σέ ἄλλες ὀρθόδοξες ἐποχές ἦτο αὐτονόητο. Δηλαδή ὅτι δέν εἶναι δυνατόν νά ἔχωμε Ὀρθοδοξία στήν Ἐκκλησία καί ταυτοχρόνως αἱρετικούς ποιμένες, οἱ ὁποῖοι προΐστανται καί τήν καθοδηγοῦν. Διά νά καταδείξωμε δέ αὐτή τή βασική ἀλήθεια, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τήν ὀρθόδοξο Παράδοσι ἐν καιρῷ αἱρέσεως, θά ἀναφερθοῦμε μόνον στήν περίπτωσι τῆς ἐνασχολήσεως τοῦ Ὁσίου μέ τήν μοιχειανική αἵρεσι. Αὐτό τό πράττομε διά νά κατανοήση ἕκαστος ὅτι, ἄν διά τήν ἀκύρωσι μιᾶς εὐαγγελικῆς ἐντολῆς, τῆς ἐντολῆς τοῦ ἑνός καί νομίμου γάμου, ὁ Ὅσιος ἔκανε ἐπανάστασι μέσα στήν Ἐκκλησία, διέκοψε τήν μνημόνευσι τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἐπισκόπου στίς ἀκολουθίες καί τά μυστήρια, ἐξωρίσθη δύο φορές, διέλυσαν τό μοναστήρι του, καθαιρέθηκε καί ἀναθεματίσθηκε καί ὑπέμεινε τά πάντα χάριν τῆς ἀληθείας, χωρίς νά ὑποχωρήση οὐδέ βῆμα ποδός, τί θά ἔπρεπε ἄραγε νά πράξωμε ἐμεῖς σήμερα, καθ’ ὅσον ὄχι μόνον αὐτή τήν ἐντολή–διά τήν ὁποία ἐπολέμησε ὁ Ὅσιος– ἀκυρώσαμε διά τῆς ἀθρόας ἐκδόσεως τῶν διαζυγίων καί τῆς ἐκδόσεως ἀδείας δευτέρων καί τρίτων γάμων, ἀλλά καί διά τῆς ἀποδοχῆς τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀκυρώσαμε σωρεία εὐαγγελικῶν ἐντολῶν, ἱερῶν κανόνων καί ὅλης τῆς ὀρθοδόξου Παραδόσεως; Καί μάλιστα ὁ ὅσιος προέβαλε αὐτήν τήν ἀντίστασι ἀγωνιζόμενος ἐναντίον ἁγίων Πατριαρχῶν, ἐνῶ ἐμεῖς, ἀκολουθοῦντες προφανῶς τήν παπική ἐκκλησιολογία, προβληματιζό­μεθα ἄν πρέπει νά ἀπομακρυνθοῦμε ἀπό τούς ἀρχηγούς καί πρωτεργάτες τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, Μητροπολίτες, Ἀρχιεπισκόπους καί Πατριάρχες.



Ἔχοντας ὅλα τά ἀνωτέρω ὑπ’ ὄψιν, τά ἀφορῶντα τήν ἀκρίβεια καί τήν οἰκονομία, θά ἔλθωμε κατ’ ἀρχάς στήν περίπτωσι τῆς μοιχειανικῆς αἱρέσεως διά τήν ὁποία ἀντέδρασε ὁ Ὅσιος καί κατόπιν στήν σημερινή κατάστασι τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ διά νά ἰδοῦμε τήν διαφορά τοῦ τότε καί τοῦ σήμερα, τήν διάκρισι δηλαδή καί τήν ἁγιότητα τῶν Πατέρων καί ἐκ τοῦ ἀντιθέτου τό δαιμονικό πνεῦμα τοῦ συμβιβασμοῦ καί τῆς προδοσίας, τό ὁποῖο ἐπικρατεῖ στήν ἐποχή μας.    


       Εἶναι δέ ἄριστο τό παράδειγμα τῆς μοιχειανικῆς αἱρέσεως καί, θά λέγαμε, μοναδικό διά νά καταδείξη τήν διάστασι τῆς τότε καί τῆς σημερινῆς ἐποχῆς, καθώς ἐπίσης καί τήν ἀλλαγή τῆς ἐκκλησιολογίας, καθ’ ὅσον καί σήμερα οἱ Ἐπίσκοποι διατείνονται ὅτι χρησιμοποιοῦν τήν ὁδό τῆς οἰκονομίας στίς σχέσεις των μετά τῶν αἱρετικῶν καί μάλιστα προσπαθοῦν νά κατοχυρωθοῦν σέ διάφορες οἰκονομίες τίς ὁποῖες κατά καιρούς ἔκαναν οἱ Ἅγιο. 

Ἐξετάζοντας τίς δύο διισταμένες ἐκκλησιαστικῶς πλευρές τῆς μοιχειανικῆς αἱρέσεως βλέπομε ὅτι καί οἱ δύο εἶχαν λόγους σοβαρούς, διά τούς ὁποίους ἡ μέν μία τῆς ἐκκλησιαστικῆς δηλαδή ἡγεσίας ἐδικαιολογεῖτο πλήρως νά χρησιμοποιήση τήν ὁδό τῆς οἰκονομίας καί ἡ ἄλλη, δηλαδή τῆς ἀντιδράσεως καί ἀποτειχίσεως ἐδικαιολογεῖτο ἐκ τοῦ ἀντιθέτου νά κρατήση τήν ἀσφαλῆ ὁδό τῆς ἀκριβείας. Ὡς πρός μέν τήν οἰκονομίαν τήν ὁποίαν ἐτήρησαν οἱ δύο Πατριάρχες, ἅγιος Ταράσιος καί ἅγιος Νικηφόρος στούς ἀντιστοίχους αὐτοκράτορες Κων/νο τόν Στ’ καί Νικηφόρο τόν ἀπό Γενικοῦ, ὑπῆρχε ὁ σοβαρός λόγος τῆς ἀπειλῆς, τήν ὁποία προέβαλον οἱ αὐτοκράτορες διά ἐπαναφορά τῆς εἰκονομαχίας, ἄν δέν ἐγένετο τό θέλημά των. Ἡ δέ εἰκονομαχία εἶναι γνωστό, πόσο ἐταλαιπώρησε τήν Ἐκκλησία καί τί ἀναστάτωσι καί ἀκαταστασία ἐπέφερε σ’ αὐτήν.



Τό ὅτι ἦτο αὐτός ὁ λόγος διά τόν ὁποῖο ἐνέδωσαν οἱ δύο Πατριάρχες στίς ἀπαιτήσεις τῶν αὐτοκρατόρων τό βλέπομε ἀπό τόν βίο τοῦ Ὁσίου. Ἀναφέρει ὁ βιογράφος τοῦ ὁσίου μετά τήν ἀποκατάστασι τοῦ σχίσματος ὅτι καί ὁ ἴδιος ὁ Πατριάρχης ἅγιος Ταράσιος δέν συμφώνησε μέ τήν πρᾶξι τῆς μοιχείας τοῦ αὐτοκράτορος, ἀλλά ἀπεναντίας ἔκρινε τήν πρᾶξιν ἔκφυλον καί φαύλη καί, μάλιστα, συνέπασχε καί αὐτός μέ τούς διωκομένους καί ἐνισταμένους Πατέρες. Μέ σοφία ὅμως καί σύνεσι φερόμενος στήν ὁρμή τοῦ βασιλέως, ἠθέλησε νά βαδίση τήν ὁδό τῆς οἰκονομίας, ἐπειδή δέν ἠδύνατο νά ὑπερασπίση διαφορετικά τήν Ἐκκλησία, λόγῳ τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἀκαταστασίας ἡ ὁποία ὑπῆρχε κατ’ ἐκεῖνο τόν καιρό.




Διά τοῦτο, συνεχίζει ὁ βιογράφος, καί ἡ βασίλισσα ἐπαίνεσε τήν σύνεσι καί τῶν δύο πλευρῶν καί ὅτι ἐξ αἰτίας τῆς ἀρετῆς των ἐνήργησαν κατ’ αὐτόν τόν τρόπο καί ἔπραξαν τό πλέον ὠφέλιμον. Διότι ὁ Πατριάρχης, θέλοντας νά ἀποφύγη τό μεγαλύτερο κακό, ἄφησε τήν ὁδό τῆς ἀκριβείας δι’ ὀλίγο καί ἔτσι συγκράτησε τόν παράφρονα βασιλέα, ὁ ὁποῖος ἀπειλοῦσε ἤδη ὅτι ἄν δέν ἐγίνετο τό θέλημά του, θά ἠρνεῖτο τήν προσκύνησι τῶν εἰκόνων, ὅπως ἔπραξαν οἱ παλαιότεροι βασιλεῖς. Ὁ ὅσιος ὅμως Θεόδωρος μέ παρρησία ἐστηλίτευσε τήν παρανομία καί μέ τήν δύναμι τῆς ἀντιδράσεώς του καί τόν δριμύ ἔλεγχο, τόν ὁποῖο ἤσκησε, ἐσταμάτησε τήν ἐξάπλωσι τοῦ κακοῦ, ὄχι μόνο σ’ αὐτούς οἱ ὁποῖοι τό ἔπραξαν, ἀλλά καί σ’ αὐτούς οἱ ὁποῖοι ἐσκόπευαν νά τό πράξουν, καί ἐδίδαξε ὅτι δέν πρέπει νά ἀφήνωμε τά πάθη νά μᾶς κυριεύουν. Πάντως, καταλήγει ὁ βιογράφος του, καί τό νά χρησιμοποιήση κάποιος σωστά τήν οἰκονομία εἶναι καλό, ἀλλά εἶναι πλέον ὠφέλιμο τό νά μήν ἀπομακρυνθῆ κανείς ἀπό τήν ἀκρίβεια. Καί τά δύο αὐτά συντελοῦν στήν ὠφέλεια καί στήν διαφύλαξι τῶν οὐσιωδεστέρων.



Καί στή δευτέρα περίοδο τῆς ἀποτειχίσεως τοῦ ὁσίου κατά τήν ἐξέλιξι τῆς μοιχειανικῆς αἱρέσεως ὁ Πατριάρχης ἅγιος Νικηφόρος, φοβούμενος πάλι μήπως ὁ αὐτοκράτωρ Νικηφόρος προξενήσει κακό στήν Ἐκκλησία διά τῆς εἰκονομαχίας, χρησιμοποίησε τήν οἰκονομία καί ἐδέχθη τόν καθηρημένο ὑπό τοῦ ἁγίου Ταρασίου ἱερέα Ἰωσήφ τόν μοιχοζεύκτη, νά τόν ἐπαναφέρη στήν ἱερωσύνη. Αὐτό τό τονίζει πάλι ὁ βιογράφος τοῦ Ὁσίου. Ἀναφέρει συγκεκριμένα ὅτι ὁ αὐτοκράτωρ ἐπίεσε τόν Πατριάρχη νά πράξη παρά τή θέλησί του τό πρόσταγμά του καί νά ἀποδώση τήν ἱερωσύνη στόν Ἰωσήφ. Μετά βίας λοιπόν τό ἔπραξε ὁ Πατριάρχης φοβούμενος μήπως κάνει κάποιο μεγαλύτερο κακό στήν Ἐκκλησία ὁ παράφρων βασιλεύς, ἄν δέν ἐπετύγχανε αὐτό τό ὁποῖο ἐπεδίωκε. Αὐτό ὅμως τό γεγονός, καταλήγει ὁ βιογράφος τοῦ Ὁσίου, διέσχισε τήν Ἐκκλησία καί αὐτούς οἱ ὁποῖοι ἦσαν ἑνωμένοι πρίν τούς διεχώρισε.



Ἀπό τά κείμενα αὐτά φαίνεται καθαρά ἡ σοβαρά καί ἀδήριτος ἀνάγκη,  τοῦ κινδύνου τῆς ἐπαναφορᾶς δηλαδή τῆς Εἰκονομαχίας στήν Ἐκκλησία, τήν ὁποία ἀντιμετώπισαν οἱ δύο Πατριάρχες, προκειμένου νά ἐπιλέξουν τήν ὁδό τῆς οἰκονομίας στήν περίπτωσι τῆς μοιχειανικῆς αἱρέσεως. Ἀπό τήν ἄλλη πλευρά ὁ ὅσιος εἶχε σοβαρώτατους λόγους, οἱ ὁποῖοι τόν ὡδήγησαν στήν διάστασι καί ἐκκλησιαστική ἀποτείχισι. Οἱ λόγοι αὐτοί ἦσαν λόγοι πίστεως καί διά τοῦτο τήν ὅλη κατάστασι, ἡ ὁποία ἐδημιουργήθη στήν Ἐκκλησία τήν ὠνόμασε μοιχειανική αἵρεσι.



(Ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ, «Ἡ ἀντιμετώπιση τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κατὰ τὸν Ὅσιο θεόδωρο τὸν Στουδίτη, Διακοπὴ Μνημονεύσεως», σελ. 322 ἑξ.).


14 σχόλια:

  1. http://anastasiosk.blogspot.gr/2014/09/blog-post_5.html
    Κατάπτυστο οικουμενιστικό κείμενο του Αθανασίου Κοτταδάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαθος κανεις φιλε και το υποστηριζα και το υποστηριζω.
    Ο βλαξ ο Σωτηροπουλος ηταν μια ανελπιστη παραφωνια.
    Και εγω δικαιωθηκα και εδω.
    Δεν ξερω αν η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ηταν παραγωγη του πατρος Βολουδακη.
    Αλλα και του ιδιου να ηταν τι πειραζει;
    Ενα χριστιανικο κομμα ηταν και ειναι.
    Κακο ειναι;
    Δηλαδη θελουμε να μας διοικουν οι αθεοι και οι αμοραλιστες σαν τους σημερινους Γκεσταμπιτες και Ναζηδες;
    Τοσο ηλιθιοι ειμαστε;
    Θελουμε τους ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ των λεριαρηδων Ευρωπαιων;
    Ξερω ξερω παντοτε ψηφιζετε τον Βαραββαν, και αυτο το εζησα στο πετσι μου.
    Λαος δυσσεβης και παρανομος εισαι και εσυ ελληνα.
    Ποτε θα ξυπνησουμε, αληθεια;
    Μαλλον ποτε.
    Ολα θα πηγαινουν απο το κακο στο χειροτερο.
    Τις θεσεις του πατρος Βολουδακη τις ειχα μυριστει αλλα δεν επεμεινα τοτε γιατι ηθελα να αποκαλυψη περισσοτερο τις προθεσεις του.
    Εβλεπα οτι κολακευε τον Αιρετικο Ιερωνυμο και τον προσφωνουσε κολακευτικα εκεινον τον υπογειο και υπουλο ρασοφορο και δεν με αρεσε αυτο.
    Και για αλλα πολλα.
    Αλλα δεν πιστευα οτι θα εφθανε σε αυτο το σημειο του ...παραλογισμου κατα της Αποτειχισης.
    Οχι, αλλα θα συνεμορφωνετο κατω απο τις επιταγες των Αγιων Πατερων τους οποιους περιφρονουν ολοι τους.
    Που ειναι οι αλλοι "μεγαλοι" θεολογοι Ζησηδες Μεταλληνοι Κωνστανταρηδες Ιερεμιες;
    Στρατηγοι της δεκαρας αποδειχθηκαν ολοι τους.
    Προδωσαν την Γραμμη των Πατερων και ΛΟΥΦΑΞΑΝ στην αφανια και στην απραξια και αφησαν τους ραδιουργους Οικουμενιστες να οργιαζουν επι 24ωρου βασεως.
    Δεν προλαμβανουμε να τους παρακολουθουμε αφου αυξηθηκαν επικινδυνα.
    Γεμισαν τα θυσιαστηρια του Θεου ΤΕΤΡΑΠΟΔΩΝ Αιρετικων και Πανθρησκειαστων.
    Και εμας μας αποκαλουν ΤΑΛΙΜΠΑΝ.
    Γιατι αντιδρουμε στα ΑΙΣΧΗ ΤΟΥΣ και εφθασαν να εγκρινουν πρωτοι αυτοι το Αντιρατσιστικο για να μας κλεισουν μεσα.
    Ενα "θεολογικο" κατακαθι μαλιστα απειλει εμας τους Ταλιμπαν οτι θα μας ρουφιανευει στις αρχες για να μας κλεισουν μεσα.
    Ο ΡΥΠΑΡΟΣ ΥΜΝΩΔΟΣ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΨΕΥΤΟΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΩΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΩΝ θα καταγγελη τους Αγωνιστας της Πιστεως.
    Ο ελεεινος κακομοιρης.
    Η σαπια σταφιδα.
    ΕΤΟΙΜΟΙ ειμαστε κατακαθι και θα χαρουμε πολυ να διωχθουμε απο ΣΑΣ και τους πατρωνες σας Οικουμενιστες και απο τους Αιρετικους.
    Θεια ειν η δοξα.
    Ας φανουν και καποιοι μαρτυρες σημερινοι.
    Αλλωστε εγω πριν απο λιγο θα εφευγα και πηρα καποια αναβολη.περιμενω να φυγω ταυτοχρονα με καποια συλληψη μου οταν θα καταγγελλω τους ΑΧΡΕΙΟΥΣ Οικουμενιστες που καταβρωμισαν την Εκκλησια του Χριστου μας.
    Αλλωστε ρατσιστες κινδυνευουν αν χαρακτηρισθουν και αυτοι που μας λεν εμας ταλιμπαν.
    Ηδη καποιοι χριστιανοι το εντοπισαν και ισως να καταγγελθουν και αυτοι και οι πατρωνες τους Βαρθολομαιοι Κυκκωτηδες και η λοιπη γουρουνοφυλη σαν ρατσιστες.
    Αυτοι νομιζουν οτι θα γλυτωσουν;
    Λακκον ωρυξαν και ανεσκαψαν αυτον και εμπεσουνται εις βοθρον ον ειργασαντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Αν σε αυτα που γραφω λες οτι ειμαι για δεσιμο πες μας εσυ ποια λερωμενη ποδια γλυφεις, ή ποια βρωμικα ρασα προσκυνας, ή ποιον θεο επι της γης υπηρετεις;
      Τον Βουδα, τον Μωαμεθ, τον ΜΑΤΣ, του Βαρθολομαιου, της πορνικης ιδιωτικης οδου, ποιον θεο επιγειο ή καταχθονιο;
      Θα μας πης αφανη ομολογητα;

      Διαγραφή
  4. 'Exει απόλυτο δίκιο ο ανώνυμος κύριε Οδυσσέα ότι εμπιστευτήκαμε ένα κόμμα, το οποίο θα έφερνε την κάθαρση στην Εκκλησία και θα διόρθωνε τα κακώς κείμενα, αλλά δυστυχώς φαίνεται ότι και αυτοί υπηρετούν το σύστημα, το σάπιο εκκλησιαστικό κατεστημένο και τους παρατρεχάμενους..... Κρίμα και πάλι κρίμα, πέσαμε έξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιδου κύριε Οδυσσέα τι σάς γράφει καί πάλι ο Μεθυσμένος...

    -------------------------



    Σάββατο, 6 Σεπτεμβρίου 2014
    Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ-ΤΟ ΣΚΗΠΤΡΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ




    Αποτειχισι: Σεβαστε μου πατερα Βασιλειε Boλουδακη, τις υμας εβασκανε; Τι ειναι ολα αυτα τα φαιδρα και γελοια που εκστομισατε απευθυνομενος προς τα τεκνα σας; Ετσι γεροντα τους διδασκετε την γνησια Ορθοδοξια, με αστηρικτα φρασεολογηματα; Με αυθαιρεσιες και με γελοιοτητες προσωπικες σας; Τι κριμα γεροντα, μεγαλο κριμα. Πολεματε και επιτιθεσθε σε καταγεγραμμενα επιταγματα του Αγιου Πνευματος. Μεχρι και την λεξι "Αποτειχισι" που το Αγιο Πνευμα επελεξε και εθεσε μεσα στον Ιερον Κανονα της Πρωτοδευτερας, την κακοερμηνευετε οτι μας βγαζει απο την Εκκλησια. Αυτο ειναι βλασφημια πατερ αγιε. Βλασφημια κατα την αποψι μας. Πατερα Βασιλειε, οταν νοθευετε τους Ιερους Κανονες ακομα και τις λεξεις τους καθιστασθε πλανος και ψευτοδιδασκαλος, αυτο λενε οι Αγιοι Πατερες της Ορθοδοξιας. Οταν διδασκετε και νοθευετε την Πιστι και την μεταδιδετε νοθα και στρεβλη στους αμοιρους και ακαταρτιστους ανθρωπους, ειστε ψευδοπροφητης. Αυτη ειναι η Ορθοδοξια, πατερ αγιε, και δεν χαριζεται σε κανεναν, ουτε και σε μας τους Αποτειχισμενους. Δειτε δεξια τα οσα καταμαρτυρει ο Αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας και ο Αγιος Συμεων ο Νεος ο Θεολογος. Πατερα Βασιλειε, μεχρι σημερα οσοι τολμησαν να κακολογησουν την Αγια Αποτειχισι και τους Αποτειχισμενους απο τους Αιρετικους, κατανικηθηκαν, κατακρημνισθηκαν και κατατροπωθηκαν στην ...σιωπη και στην αφανια τους !!! Να τους αναφερουμε; Τους γνωριζετε ολους. Προσεχετε γιατι θα παθετε τα ιδια. Προσωπικα δεν θα το ηθελα ποτε γιατι μας συνδεουν κοινοι Πατερες και κοινοι Αγωνες.
    ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ
    Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ..!! Ο ΤΙΜΩΡΟΣ !! Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ!!
    ΓΑΥΓΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΣΑΝ ΣΚΥΛΙ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ.!! ΞΕΧΑΣΕ ΤΙΣ ΔΑΙΜΟΝΙΚΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΙΣΙΟ. Ο ΦΑΙΔΡΟΣ.
    Αμέθυστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξερω, ξερω φιλε τι τον ενοχλησε τον αγριο σκυλο της Αλβιωνας.
      Τα δυο κειμενα που συνεστησα να διαβασει ο πατηρ Βασιλειος.
      Και ιδιαιτερα του Αγιου Γρηγοριου του Παλαμα που δεν τον θεωρει Πατερα της Εκκλησιας αλλα ...αμπελοφιλοσοφο σαν τον γελοιο εαυτον του.
      Και επειδη ο Αγιος Παλαμας τονιζει να φευγουμε μακρυα απο τους ψευδεις και ψευδολογους ερμηνευτας σαν αυτον και μας συνιστα να τους αποφευγουμε αυτους τους διαστρεβλωτας των λογων των Αγιων, ΩΣ ΑΠΟ ΟΦΕΩΣ.
      Α, θυμηθηκε και το ψευτοειδωλο του τον γεροντα Παϊσιο και ξερεις γιατι; Γιατι κι εκεινος μας συνιστα να ακουμε για ολα τους Πατερες και οχι τις αμπελοφιλοσοφιες και τις βλακειες του ιδιου και ολου του κοσμου.

      Και εμεις νομιζαμε οτι μας ξεχασε.
      Α μπα μας παρακολουθει σαν αστακος, οπως και οι Φαναριωτες οι φιλοι του απο το Βοσπορο. Σαν αστακοι. 50 μεχρι 100 επισκεψεις την ημερα εχουμε.
      Κοιταξτε τι γραφει για τον Μεθυσμενο και τα ..ξερασματα του ο Αγιος Γρηγοριος.
      Τον φωτογραφιζει ο Αγιος και αυτο τον εξοργισε τοσο πολυ.
      Τον ΣΚΥΛΟ ΤΗΣ ΑΛΒΙΩΝΑΣ.

      «Φύγωμεν οὖν τούς τάς πατρικάς ἐξηγήσεις μή παραδεχομένους, ἀλλά παρ’ ἑαυτῶν πειρωμένους εἰσάγειν τά ἐναντία, καί τάς μέν ἐν τῷ γράμματι λέξεις περιέπειν ὑποκρινομένους, τήν δέ εὐσεβῆ διάνοιαν ἀπωθουμένους· καί φύγωμεν μᾶλλον ἤ φεύγει τις ἀπό ὄφεως. Ὁ μέν γάρ ἐνδακών τό σῶμα θανατοῖ πρόσκαιρα, τῆς ἀθανάτου ψυχῆς χωρίσας· οἱ δέ τῆς ψυχῆς αὐτῆς λαβόμενοι τοῖς ὀδοῦσι χωρίζουσιν αὐτήν τοῦ Θεοῦ, ὅπερ ἐστί θάνατος αἰώνιος τῆς ἀθανάτου ψυχῆς. Φεύγωμεν οὖν τούς τοιούτους πάσῃ δυνάμει, καί προσφεύγωμεν τοῖς ὑποτιθεμένοις τά εὐσεβῆ καί σωτήρια, ὡς συνάδοντα ταῖς πατρικαῖς παραδόσεσι» Αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας (ΕΠΕ, 10,356).

      Διαγραφή
    2. TΏΡΑ ΛΟΙΠΌΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΡΑ.

      Διαγραφή
  6. Κύριε Οδυσσέα αφρίζει καί πάλι εναντίον σας, όχι ο ...απόπατος της Πάτρας, αλλά ...ΑΠΟΠΑΤΟΣ της Αλβιώνας, οπως λέτε, αφρίζει εναντίον σας γιατί τον είπατε σκύλο, όπως και εκείνος σας χαρακτήρισε πρίν. Αυτός μπορεί να αποδίδει όποιους χρακτηρισμούς θέλει εναντίον σας, αλλά , κατ' αυτόν, εσείς δεν έχετε το δικαίωμα να του αποδίδετε τα ίδια. Αυτή είναι πραγματικά η λογική ενός ΜΟΝΙΜΑ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΥ.
    Δείτε λοιπόν τα ..αφρίσματα του...

    --------------------------------
    Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ..!! Ο ΤΙΜΩΡΟΣ !! Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ!!
    ΓΑΥΓΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΣΑΝ ΣΚΥΛΙ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ.!! ΞΕΧΑΣΕ ΤΙΣ ΔΑΙΜΟΝΙΚΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΙΣΙΟ. Ο ΦΑΙΔΡΟΣ.
    Αμέθυστος
    ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΗΜΑΤΗ: ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΥΣΣΕΑ. ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ;; ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ;; ΜΑ ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΙΠΟΤΕ. ΝΤΡΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οντως προκειται περι ανανδρων ψευτοχριστιανων που απειλουν και εκβιαζουν για να δεχθουμε τις ανισσοροπες αποψεις τους.
    Οι ανθρωποι δεν ειναι καλα.
    Εμεις δεν ασχολουμαστε μαζι τους και αυτοι αυτο δεν το αντεχουν.
    Αυτοι μας επιτιθενται χειρων αδικων.
    Και επειδη ο αρχιτσελιγκας της Αλβιωνας σερνει απο τη μυτη του τους αλλους τρεις δουλους του, νομιζει ο χυδαιολογος αυτος οτι και εμεις που ενστερνιζομαστε τις Πατερικοτατες θεσεις του π. Ευθυμιου μας σερνει ο π. Ευθυμιος απο τη μυτη, πρακτικη που εφαρμοζει ο ιδιος στους δικους του ο Μεθυσμενος και Χυδαιολογος ...Τζων Τραβολτα.
    Και ενω τα βαζει μαζι με τον Οδυσσεα και τις εκπεφρασμενες δημοσιες αποψεις του μονο ειρωνιικα και ποτε εποικοδομητικα, τα βαζει ταυτοχρονα και με τον αμετοχο κ.Σηματη και απειλει αυτο το Αχρειο Υποκειμενο οτι θα γραψη και εναντιον του ....Τρικαμηναρα.
    Ναι καλα το ακουσατε Τρικαμηναρα χαρακτηριζει ο αλητης αυτος τον πατερα Ευθυμιο τον ιερομοναχο Αγωνιστη.
    Ας μας βρη και αλλους Τρικαμηναδες απο εκει απο την διεφθαρμενη και Ρυπαρη καστα της Οικουμενιστικης Αγγλιας που πιστευει οτι κοινωναει απο τα χερια τους Χριστο ενω αυτους που τον κοινωνουν τους καθυβριζει πατοκορφα.
    Αραγε εξομολογειται και αυτος και οι δουλοι του και υποτελεις του;
    Εμεις αμφιβαλλουμε.
    Εχουν ανακηρυξει για τους εαυτους τους εναν ιδιοτυπο και ιδιομορφο χριστιανισμο.
    Νουμερα, ναι νουμερα, οι ανθρωποι.

    Γραψε μωρε γελοιε, κατα του πατρος Ευθυμιου, λιγα εγραψες μεχρι σημερα Αλητοφρασεολογε;
    Γραψε να βγαλης ολοκληρο τον οχετο της βρωμερας ....φιλοσοφημενης ψυχης σου.
    γραψε ψευτοχριστιανε της δεκαρας που μας παριστανεις και τον μεγαλο φιλοσοφο και βαζεις στο βρωμερο σου στομα ακομα και θεολογικα πραγματα σαν το αλλο εκει το νουμερο το Πατρινο.
    Μαθε διαβοητε αρχιτσελιγκα οτι ο Οδυσσεας ειναι ενας ελευθερος ανθρωπος με ανοιχτο στομα και ελευθερη εκφρασι χαρακτηριστικο γνωρισμα των ελευθερων και οχι των δουλων, οπως εχεις εσυ τους δικους σου που σκυβουν την κεφαλη τους μπροστα σου λες και εισαι ο Βουδας της Αλβιωνας.
    Μαθε ακομα οτι ο Οδυσσεας ειναι προπαντος ΑΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΣ.
    Εσυ ομως ο καθημερινος χρηστης της αγοραιας γλωσσας, μαθε οτι ο Οδυσσεας ειναι ενας ελευθερος σκοπευτης και ο πατηρ Eυθυμιος δεν μας εβαλε ποτε καπιστρι στο κεφαλι γιατι μας βλεπει σαν ελευθερους ανθρωπους που αποφασιζουμε για ολα οικειοθελως και οχι αναγκαστως.
    Καταλαβες ή δεν εννοεις να καταλαβης τιποτα;
    Υπαγε οπισω μου Σατανανθρωπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ μικρός ο "γλεύκους μεμεστωμένος"να πιάσει στο στόμα του τον ασκητή των Αμπελακίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε Οδυσσέα. Αλλα λόγια να αγαπιόμαστε ο Μεθυσμένος. Τον ταπεινώσατε τον ρεζιλέψατε τελείως αποκαλύψατε την παρόμοια κλίκα που τον περιτριγυριζει που είναι δούλοι του αφανείς και υποτεταγμένοι στις σαχλαμάρες του και αυτός αλλού το παει στα ....φιλοσοφικά του.
    Σας παρακαλώ δήτε τι σας απαντάει ο φτωχός και εμείς γελάμε πλατιά και γεμάτα.

    -----------------------------------

    Ο/Η amethystos είπε...

    O OΔΥΣΣΕΑΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΩΜΙΚΟΣ. ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΟΝ ΣΗΜΑΤΗ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!! Ο ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΑΝΟΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΣΥΜΜΒΑΙΝΕΙ. Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΑΦΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΕ. ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ. ΜΕΤΡΑΕΙ. Τό πρόβλημα μ' αυτή τήν κλίκα είναι ότι έχει χρωματίσει κάθε αντίρρηση στόν Οικουμενισμό, σάν αντίδραση Ταλιμπάν καί δίνουν εύκολη διέξοδο στίς συνειδήσεις τών αιρετικών. Μεγάλο πρόβλημα. Μισούν δέ τούς σύγχρονους Αγιους επειδή δέν συμφωνούν μαζί τους. Δέν καταλαβαίνουν ότι άν ο θεός δέν μπορεί νά φτιάξει Αγίους σέ κάθε εποχή τότε δέν είναι Ζωντανός Θεός. Καί πράγματι ο Θεός τους είναι χαμένος στούς κανόνες. Στήν πραγματικότητα είναι παλαιοημερολογίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aπο σαχλαμαρα, μονο σαχλαμαρες θα ακουσης.
    Ο ....Τζων ο Τραβολτα ο φιλοσοφος ειναι αναντιρρητα ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΣ.
    Οταν πηγε εκει στην κιναιδικη Αγγλια τρελλαθηκε και αποφασισε να παρη ενα κομπιουτερ και να παριστανει τον καμποσο.
    Λατρευει μαζι με την αφανη παρεα του τον εαυτο του.
    Μεταφερει και μεταφερεται και κοκορευεται σαν χαζος γυρω απο τον καθρεπτη του.
    Τον θαυμαζει που σκεφτεται .....φιλοσοφικα δηλαδη ....αμπελισια ασχολουμενος με τις σαββουρες των πλανων.
    Και παριστανει τον εξυπνο με τις γελοιες κορωνες της καθε καρυδιας καρυδι.
    Τι να τα κανη ενας πιστος ανθρωπος ολα αυτα τα ....ΑΧΥΡΑ;
    Τον ενδιαφερουν ή τα προσπερναει με αηδια;
    Μαλλον το δευτερο ισχυει.
    Και ετσι μονολογει μονος του μαζι με τους αλλους τρεις φτηνους φιλους του.
    Κριμα και ο Βασιλης μου φανηκε στην αρχη διαφορετικος.
    Αλλα αν ηταν θα υπακουε σαν σκυλακι στο αυταρχικο και απαιτητικο αφεντικο του να σταματηση να με βοηθαει στην μετατροπη των κασετων σε σι ντι;
    Δουλακια ανθρωποι που θαυμαζουν και αποχαυνονονται απο εναν ψευτοφιλοσοφο της δεκαρας.
    Ρε παιδια και ενας κουρελης να βαλη μια κουδουνα στο λαιμο του θα αποκτηση τρεις οπαδους.
    Δειτε ποσοι παρακολουθουν το αηδες ιστολογιο του με τις μπαρουφες του ελαχιστοι ...ξεχασμενοι αναζητητες.
    Δειτε και την Αποτειχισι με τις σχεδον δυο χιλιαδες την ημερα.
    Γιατι;
    Μα τι να δει ο λαος.
    Τα φθινοπωρινα του φυλλα;
    ΄Η τις σαπιες πατατες του;
    Τζον Τραβολτα, χασου απο τα ματια μας.

    Α και κατι αλλο....τρελλο.

    Δειτε τι γραφουν στην ταυτοτητα τους.

    Είμαστε εναντίον όλων όσων σήμερα αρνούνται κάτι που αγνοούν απολύτως. Την Πατρίδα και την αληθινή Εκκλησία. Πατρίδα μας είναι η ελληνική γλώσσα και Εκκλησία μας ο Κύριος.
    Ενδιαφέροντα Εκδόσεις Αμέθυστος: Γιάννης Πατρῶζος, Σ. Ν., Β. Ε., Πέτρος Χαραλάμπους
    =======
    Αυτα ειναι τα τεσσερα παλληκαρια απο τα Τρικαλα και την Αλβιωνα.
    Πατριδα μας δεν ειναι η ενδοξη Ελλαδα με τους Αγιους και με τους Ηρωες αλλα ...η ελληνικη γλωσσα.
    Δεν ειναι τα απο την αρχαιοτητα ΟΛΩΝ των προ και μετα Χριστον προγονων μας ηρωικα κατορθωματα αλλα μονο η ελληνικη γλωσσα.
    Ξαναακουσατε τετοιες βλακειες;
    Τετοιες βλακειες μονο σε αυτο το ΜΕΜΕΣΤΩΜΕΝΟ ΓΛΕΥΚΟΥΣ ιστολογιο θα βρητε.

    Ομως επειδη βιαζομαι επεται συνεχεια για να δητε και να γελασετε πολυ.





    ΠΡΟΣ ΤΟΝ π.ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝ ΑΥΤΩ

    Νά αποτειχισθούμε από τούς αιρετικούς, οι οποίοι κηρύττουν τί; Ποιά ακριβώς αίρεση κηρύττουν;



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εκκλησια ειναι ο Κυριος, λεγει ο φωστηρας ....Τζον Τραβολτα!!!
    Δηλαδη;
    Τι θελει να πη;
    Οτι δεν υπαρχει το ορατον Σωμα της Εκκλησιας αλλα μονον ο Κυριος;
    Αυτος ξερει τι θελει να πη.
    Που να τον καταλαβουμε.
    Τα κειμενα του ειναι κειμενα Πυθιας.
    Εκει φαινεται οτι μαθητευσε ο παραμυθας της Αλβιωνας.

    Και το επιμυθιο του;

    ΠΡΟΣ ΤΟΝ π.ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝ ΑΥΤΩ

    Νά αποτειχισθούμε από τούς αιρετικούς, οι οποίοι κηρύττουν τί; Ποιά ακριβώς αίρεση κηρύττουν;
    =========================

    ΚΑΜΜΙΑ ΑΙΡΕΣΙ ολα ειναι φαντασιωσεις ημων των Ταλιμπαν.
    Αληθεια σας λεγω, Μεγαλυτερον ΥΠΝΟΒΑΤΗ δεν γνωρισα στη ζωη μου.
    Δεν βλεπει ο τυφλος ...επαϊων καμμια Αιρεσι στον Βαρθολομαιο.
    Οτι το Γουρουνισιο Κορανι ειναι ιερο και αγιο, αυτο ειναι απλη πεποιθησι του Βαρθολομαιου ή μαλλον μια αποψι του, δεν ειναι Αιρεσι του, να αποκαλει ιερο και αγιο ενα Κακουργηματικο βιβλιο που διαταζει να κοβουν οι οπαδοι του, τα κεφαλια ολων των μη μουσουλμανων, ολων των απιστων που βλεπουμε να γινεται καθημερινα ή να κοβουν τα δαχτυλα και τα αλλα ακρα του ανθρωπου.

    Δεν αποτελει Αιρεσι να πης οτι εκτος απο το Ευαγγελιο δηλαδη ο Ιησους Χριστος, δηλαδη ο Κυριος - Ποιον Κυριο εννοουν αυτοι; Πιστευουν σε αλλο Κυριο οι 4 ασσοι της δεκαρολογιας; - εκτος λοιπον απο τον Μοναδικο Σωτηρα του κοσμου και των ανθρωπων υπαρχουν και αλλοι δρομοι και αλλοι Κυριοι που προσφερουν σωτηρια, ειναι δρομοι σωτηριας των ανθρωπων.
    Και ποιοι ειναι αυτοι; μας τοπε ο ...αθωοτατος και οχι Αιρετικοτατος Βαρθολομαιος. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΛΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ .....ΚΑΙ Ο ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΣΜΟΣ.
    Αλλα κατα τον ΜΕΜΕΣΤΩΜΕΝΟΝ ΓΛΕΥΚΟΥΣ, ο Βαρθολομαιος δεν ειναι Αιρετικος, ουτε κηρυττει αλλο Ευαγγελιο, αλλα απλα θωπευει τις ακοες ολων μας.

    Αναισχυντε Μεθυσμενε μαλλον εχεις εγκεφαλικη βλαβη και ψυχικη ανωμαλια μοναδικης μορφης.
    Χρειαζεσαι αμεση ψυχιατρικη εξετασι.
    Αει να χαθης κακοδοξε αλλοθρησκε απιστε και ασεβη.
    Χανουμε τον χρονο μας με τις ανωμαλιες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου