Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗ   
Ή  ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ ΔΙΑΚΟΠΗ;



του Αποτειχισθεντος Θεολογου κ Νικ. Πανταζη

Διάβασα το "Έκτακτο" και "Αποκλειστικό Δελτίο", περί του Πειραιώς Σεραφείμ πως δεν θα δεχτεί "απροϋποθετα" τον Αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο. 
Το άρθρο καταγράφει: "Αυτήν την δήλωσι έκαμε σε συνεργάτη μας..."

Αντιδρώ και αναιρώ. Την έκανε όμως ιδιωτικώς, την έκανε κρυφίως και δολίως προς φτηνό εντυπωσιασμό! Δεν εμπιστεύομαι πλέον τον διπρόσωπο Πειραιώς και "λεόντιες" δηλώσεις τέτοιου είδους, τις θεωρώ πονηρές, διπλωματικές και ανύπαρκτες τελείως.


Εάν θέλει να είναι ειλικρινής και συνεπής με τον εαυτό του αλλά και με το ποίμνιό του, ας επαναλάβει δημοσίως από άμβωνος την ίδια ακριβώς δήλωση, και μάλιστα εγγράφως διά Ανοικτής Επιστολής προς τον Πατριάρχη και διά Ενημερωτικής Εγκυκλίου προς τους Πιστούς. "Τα δε λοιπά εκ του πονηρού."


Και εάν όντως θέλει να είναι τίμιος με τους όρκους και τις επιταγές της Αρχιεροσύνης του και εάν επιθυμεί ν' αξιωθεί "την πρέπουσαν τιμήν παρά τοις Ορθοδόξοις", ας εφαρμόσει επί τέλους άμεσα τον ΙΕ' Ιερό και Διαχρονικό Κανόνα της Αγίας Αποστολικής ΑΒ' Συνόδου, δεικνύοντας υπακοή, τιμή και σεβασμό στον Μέγα και Αληθινό Ιερό Φώτιο, Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, τον οποίον ο ίδιος διατείνεται πως τάχα "υπεραγαπά".


Ο Πειραιώς δεν μπορεί να επικαλεσθεί την συνηθισμένη και χιλιοπιπιλισμένη από άλλους, ασύνετη και ανυπόστατη δικαιολογία πως δεν Αποτειχίζονται γιά λόγους δήθεν "διακρίσεως" - "προς αποφυγήν σχισμάτων", και δεν μπορεί να ισχυριστεί κάτι τέτοιο για δύο κυρίως λόγους:


Α) Η ίδια η Σύνοδος, η εκατοντάδα Αγίων Πατέρων και ο Θεός το Άγιον Πνεύμα που τους ενέπνευσε και ενετείλατο Μνημονεύσεως Διακοπήν και Αποτείχισιν, δηλώνουν ρητά, απερίφραστα και αυστηρά: 
"ΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙ ΤΗΝ ΕΝΩΣΙΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΕΤΕΜΟΝ"=ΔΕΝ σχίζουν την Ένωση της Εκκλησίας με σχίσματα! Τελεία και θαυμαστικό τριπλό!!!


Β) Ο Πειραιώς ειν' αρκετά σοφός και λογικός πως δεν θα προβεί σε κάποια αυθαίρετη, σχισματική δημιουργία Νέας Συνόδου, ούτε θα επιδοθεί "αβέρτα" σε ανυπόστατες και ανεξέλεγκτες χειροτονίες οποιωνδήποτε για να απαρτίσουν αυτή τη νέα "Ιερά Σύνοδο Ενισταμένων" αλληλοαφοριζομένων και αλληλοαναθεματιζομένων πολυκεφαλικών Παρατάξεων με σήμα κατατεθέν τη "Γνησιότητα..."


Αντθέτως, εάν κόψει το Μνημόσυνο του Αιρεσιάρχου, θα ΣΥΝΤΕΛΕΣΕΙ τα μέγιστα στην αφύπνιση και φώτιση και άλλων Μητροπολιτών όπου γης και ιδίως εκ της Ιεράς Συνόδου η οποία ασφαλώς κατέχει κάθε Νομοκανονικό Δικαίωμα να καταδικάσει επισήμως τον Οικουμενισμό και να ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΕΙ ακόμη και τον Πατριάρχη! Έτσι, αρχήν λαβούσα της Θεαρχικής Αγιοπατερικής Γραμμής, αρχίζει πλεόν η έκπτωσις του γυμνή τη κεφαλή αίρεσιν κηρύσσοντος Βαρθολομάιου εκ του τρίζοντος θρόνου αυτού!


Ας κάμη όμως την αρχή. Ας διακόψει τη Μνημόνευση. Τότε, πάση θυσία θα βρω, θα δανεισθώ χρήματα για να έρθω εξ' Αυστραλίας ορμώμενος, όπως και ο ίδιος ο "συντοπίτης" μου Πειραιώς, να του βάλω εδαφιαία μετάνοια και ολόστρωτη γονυκλισία, να του φιλήσω τα πόδια και να τον παρακαλέσω να με αφήσει να τα πλυνω με τα δάκρυά μου, ο εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσών λαϊκός...


Εάν είναι τόσο εύκολο για μένα, λαϊκός ων, να Αποτειχισθώ από τον Αυστραλίας Στυλιανό = που Μνημονεύει Βαρθολομαίο = που Μνημονεύει Πάπα, τότε πρέπει να είναι εξ' ίσου εύκολο και για τον Πειραιώς, για τον οποίο (θέλω να πιστεύω) δεν συντρέχει ουδείς λόγος φιλοδοξίας, φιλοθρονίας και φιλοχρηματίας, και ο οποίος σημειωτέον, ήδη στο παρελθόν, προχώρησε σε κάποιο είδος απομακρύνσεως (ας πούμε παρωδίας, παρατύπου "αποτειχίσεως") από τον Στυλιανό, για λόγους βέβαια διαφορετικούς στους οποίους δεν θα αναφερθώ εν προκειμένω.


Ιδού η Ρόδος. Ιδού η Ίμβρος και η Τένεδος, ιδού και το Πασαλιμάνι! Έστω κι' αν βγεί κάνα φιρμάνι...

Νίκος Πανταζής, Μελβούρνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου