Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Αποτειχισι: Η Αποτειχισι ηταν η πρωτη που τα εγραψε και παλι περι των επιλεκτικων προαγωγων ανικανων βουτυρομπεμπεδων του Εσβεσμενου Φαναριου. Και πανηγυρισε ο μητροπολιτης Πατρων και ολη η διεφθαρμενη εκκλησιαστικα νομενκλατουρα της Πατρας, αλλα και καποια γελοια ιστολογια και ακομα πανηγυριζουν απο την επιλογη ενος ακομα κλικαδορου ρσοφορου παρακοιμωμενου αυλικου του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου. Τι προσεφερε μεχρι σημερα ο σφουγκοκολιαριος αυτος και ...προηχθη; Τιποτα, απολυτως τιποτα, μονο υποτακτικες εκδουλευσεις στον Αβδουλ Χαμιτ του Βοσπορου. Αντι για να θρηνουν γιατι το κακο και οι κακοι επαυξανουν και αποτελουν ΣΥΜΦΟΡΑ πραγματικη για την Εκκλησια, αυτοι ...τας χειρας κροτουν!!!Αισχος, τιποτα αλλο...Καταπτωσις, καταπτωσις, καταπτωσις....

  =========================

Ποιός θα μας πεί: Τί πρέπει να κάνουν οι πιστοί, γιά να μή προωθούνται τοιούτοι Επίσκοποι;


Τι πρέπει να κάνεις ως αρχιδιάκονος
για να προωθηθείς σε μητροπολίτη
του πατριαρχικού θρόνου!!!


[Σχόλιο των διαχειριστών Ιστολογίου: 
  
Αναδημοσιεύουμε το συγκλονιστικό άρθρο του αγωνιστή ιεροκήρυκος κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου, επισημαίνοντας πως το τίμημα της ανόδου σε Αρχιερατικό θώκο του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου, είναι τελικά υψηλότατον. 
Η πορεία τελικά του νύν Θεοφιλεστάτου Μητροπολίτου Σηλυβρίας κ. Μαξίμου, αποτελεί τον θλιβερό οδηγό προς μαθητευόμενους επίδοξους Μητροπολίτες. 
Είναι όμως η γλώσσα του κ. Σωτηρόπουλου, η γλώσσα της αληθείας που βάζει τα πράγματα στη θέση τους. 
 Μπορείτε να δείτε σχετικά με την χειροτονία του νέου μητροπολίτου Σηλυβρίας εδώ]




Ερωτώμεν τον Μέγαν Αρχιδιάκονον

του Οικουμενικού Πατριαρχείου

 
Τοῦ Ομολογητου Θεολογου Νικολάου Σωτηροπούλου


 
Τὴν Κυριακὴν πρὸ τῶν Χριστουγέννων ὁ Μέγας ᾿Αρχιδιάκονος τοῦ Οἰκουμενικοῦ ἢ μᾶλλον Οἰκουμενιστικοῦ Πατριαρχείου κ. Μάξιμος ὡμίλησε παρουσίᾳ τοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου πρὸς τὸν λαὸν μὲ θέμα «Περὶ πλουτισμοῦ Θεολογίας· καὶ περὶ καυχωμένων ἢ συμπλεγματικῶν;». Τὴν ὁμιλίαν του ὁ Μέγας ᾿Αρχιδιάκονος ἤρχισε μὲ τὴν φράσιν ὕμνου τῶν Χριστουγέννων, «Διό Σοι προσφέρομεν καὶ ἡμεῖς ὑπὲρ τὴν χρηματικὴν φορολογίαν ᾿Ορθοδόξου πλουτισμὸν Θεολογίας».῾Υπεστήριξε δὲ ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς του καὶ ἐξ ὅλης τῆς διανοίας του τοὺς οἰκουμενιστικοὺς διαλόγους, οἱ ὁποῖοι, κατ᾿ αὐτόν, πλουτίζουν τὴν ᾿Ορθόδοξον Θεολογίαν, ἐνῷ χωρὶς αὐτοὺς τοὺς διαλόγους ἡ ᾿Ορθόδοξος Θεολογία καθίσταται «γυμνὴ καὶ πτωχή».


Γυμνὸς καὶ πτωχὸς θεολογικῶς εἶσθε σεῖς, Μεγάλε ᾿Αρχιδιάκονε, διότι στερεῖσθε σοβαρῶν ἐπιχειρημάτων ὑπὲρ τῶν οἰκουμενιστικῶν θέσεών σας. ῾Η ᾿Ορθοδοξία δὲν εἶνε ἐλλειμματικὴ ᾿Εκκλησία, ὅπως εἶπεν ὁ σημερινὸς Πάπας, ὁ τόσον προσφιλὴς εἰς τοὺς οἰκουμενιστάς, ἀλλ᾿ εἶνε «ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ ᾿Εκκλησία», ὅπως ὁμολογοῦμεν εἰς τὸ Σύμβολον τῆς Πίστεως.


Τί σημαίνει αὐτὴ ἡ ὁμολογία; Δὲν σημαίνει πληρότητα; Δὲν σημαίνει ὁλόκληρον τὴν ἀναγκαίαν διὰ τὴν σωτηρίαν μας ἀλήθειαν; Δὲν σημαίνει θεολογικὸν πλοῦτον; Κατὰ τὴν ἑορτὴν τῆς περιτομῆς τοῦ Χριστοῦ διὰ τοῦ ἀποστολικοῦ ἀναγνώσματος ὁ μέγας Παῦλος ἐκήρυξε καὶ διεκήρυξε· «Βλέπετε μή τις μς σται συλαγωγν δι τς φιλοσοφίας κα κενς πάτης, κατ τν παράδοσιν τν νθρώπων, κατ τ στοιχεα το κόσμου κα ο κατ Χριστόν· τι ν ατ κατοικε πν τ πλήρωμα τς θεότητος σωματικς, κα στέ ν ατ πεπληρωμένοι» (Κολ. β´ 8–10).


Μεταφράζουμε· «Προσέχετε μήπως σᾶς ἐξαπατήσῃ καὶ σᾶς παρασύρῃ κανεὶς μὲ τὴ φιλοσοφία καὶ καθαρὴ ἀπάτη, σύμφωνα μὲ τὴν παράδοσι τῶν ἀνθρώπων, σύμφωνα μὲ τὰ πτωχὰ στοιχεῖα τοῦ πλανωμένου κόσμου καὶ ὄχι σύμφωνα μὲ τὸ Χριστό. Διότι μέσα σ᾿ αὐτὸν κατοικεῖ ὅλος ὁ πλοῦτος τῆς θεότητος οὐσιωδῶς, καὶ ἔτσι δι᾿ αὐτοῦ εἶσθε πάμπλουτοι».


Συμφώνως πρὸς τὸν θεόπνευστον τοῦτον λόγον ἡ φιλοσοφία εἶνε «σκέτη» ἀπάτη, καὶ τὰ στοιχεῖα τοῦ κόσμου εἶνε πτωχά. Καὶ πῶς λοιπὸν ἰσχυρίζονται οἱ οἰκουμενισταί, ὅτι ὁ διάλογος μὲ τὰς διαφόρους φιλοσοφίας καὶ τοὺς διαφόρους πολιτισμοὺς τοῦ κόσμου εἶνε δημιουργικὸς καὶ πλουτίζει τὴν ᾿Ορθόδοξον Θεολογίαν; ῾Ο Χριστιανισμὸς εἰς τὴν γνησίαν καὶ αὐθεντικὴν μορφήν του οὐσιαστικῶς δὲν ὑστερεῖ εἰς τίποτε, ὥστε νὰ ἔχῃ ἀνάγκην συμπληρώσεως. ῾Ο Χριστιανισμὸς εἶνε ὁ ἀληθὴς καὶ τέλειος πολιτισμός.


Ἀπὸ τὸν ῾Ελληνισμὸν ὁ Χριστιανισμὸς δὲν ἔλαβε τίποτε τὸ οὐσιαστικόν, ἔλαβε μόνον τὴν γλῶσσαν. Ἡ σχέσις Χριστιανισμοῦ καὶ ῾Ελληνισμοῦ δὲν εἶνε ἰδεολογική, ἀλλ᾿ εἰδολογικὴ λόγῳ τῆς ἑλληνικῆς γλωσσικῆς ἐπενδύσεως τῶν οὐρανίων ἀληθειῶν. Συμφώνως πρὸς τὸ παρατεθὲν ἀποστολικὸν χωρίον ἐντὸς τοῦ Χριστοῦ «κατοικε πν τ πλήρωμα τς θεότητος σωματικς». Τὸ «πλήρωμα» ἐδῶ σημαίνει «πλοῦτος». ᾿Εντὸς τοῦ Χριστοῦ κατοικεῖ ὅλος ὁ πλοῦτος τῆς θεότητος οὐσιωδῶς. Καὶ διὰ τοῦτο, ὅσοι πιστεύουν εἰς τὸν Χριστὸν ὀρθῶς, ᾿Ορθοδόξως, εἶνε «πεπληρωμένοι», δηλαδὴ «πεπλουτισμένοι, πάμπλουτοι».


Οἱ Πατέρες τῆς ᾿Εκκλησίας ἡρμήνευσαν καὶ ἀνέπτυξαν ὀρθῶς, ᾿Ορθοδόξως, τὰς ἀληθείας τῆς Πίστεως, καὶ διὰ τοῦτο εἰς τὸν ὕμνον τῶν Χριστουγέννων γίνεται ἀναφορὰ εἰς τὸν πλουτισμὸν τῆς Ὀρθοδόξου Θεολογίας.


Ἐρωτῶμεν τώρα τὸν Μέγαν Ἀρχιδιάκονον τοῦ Οἰκουμενιστικοῦ Πατριαρχείου· ἀπὸ τοὺς διαλόγους μὲ τοὺς ἑτεροδόξους, οἱ ὁποῖοι εἰς τὰς ἡμέρας μας ἔγιναν ἐπὶ δεκαετίας, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὰς προσεγγίσεις εἰς τὰς ἄλλας Θρησκείας, τὰς ὁποίας ὁ κ. Βαρθολομαῖος ἐχαρακτήρισε «σεβαστὰς» καὶ «σεβασμίας», ποῖον ὄφελος προέκυψε διὰ τὴν ᾿Ορθόδοξον Θεολογίαν; Προσετέθη τίποτε εἰς τὸν πλοῦτον της;


Νὰ μὴ ὁμιλῇ γενικῶς καὶ ἀορίστως ὁ Μέγας Ἀρχιδιάκονος, ἀλλὰ νὰ ἀναφέρῃ συγκεκριμένα στοιχεῖα ἀπὸ τοὺς ἑτεροδόξους καὶ τοὺς ἀλλοθρήσκους, μὲ τὰ ὁποῖα ἐπλουτίσθη ἡ ᾿Ορθόδοξος Θεολογία. Ἀναμένομεν. ῍Η μᾶλλον δὲν ἀναμένομεν. Διότι τοιαῦτα στοιχεῖα δὲν ὑπάρχουν. ῾Ο Μέγας Ἀρχιδιάκονος ὡμίλησεν ὅπως ὡμίλησε, διὰ νὰ εὐπροσωπήσῃ καὶ νὰ εὐαρεστήσῃ εἰς τὸν ἀρχιοικουμενιστὴν αὐθέντην καὶ δεσπότην του.


Δι᾿ ἡμᾶς τοὺς παραδοσιακοὺς καὶ συντηρητικοὺς καὶ ἀντιοικουμενιστὰς ἔθεσε τὸ ἐρώτημα ὁ Ἀρχιδιάκονος· «Διατί προσκολλώμεθα εἰς τὸ παρελθόν;». Καὶ εἰς τὸ ἐρώτημα ἀπήντησε· «Μία κατὰ γράμμα προσκόλλησις “ἀποκτείνει” τὸ πνεῦμα καὶ τὴν οὐσίαν τῆς ᾿Ορθοδόξου πίστεως».


Λανθάνετε, κ. Μάξιμε. Ἀδικεῖτε τοὺς συνειδητοὺς Ὀρθοδόξους. Οἱ συνειδητοὶ ᾿Ορθόδοξοι καὶ εἰς τὸ γράμμα προσκολλῶνται καὶ εἰς τὸ πνεῦμα προσκολλῶνται, ἀναλόγως τῶν περιπτώσεων. Τὸ «ἀποκτείνει», τὸ ὁποῖον εἴπατε, δὲν ἰσχύει διὰ τοὺς συνειδητοὺς ᾿Ορθοδόξους, ἀλλὰ διὰ σᾶς ἐν τῇ ἐννοίᾳ, ὅτι ἡ μὴ προσκόλλησίς σας εἰς τὰς νεωτεριστικὰς ἀντιλήψεις τοῦ Πατριάρχου «ἀποκτείνει» τὴν ἐλπίδα σας νὰ ἐπισκοποποιηθῆτε, νὰ γίνετε καὶ σεῖς αὐθέντης καὶ δεσπότης.


῾Ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος τοὺς ἀντιοικουμενιστὰς ᾿Ορθοδόξους ἔχει ἀποκαλέσει «ἀκραίους» καὶ «φονταμενταλιστάς». Καὶ ὁ Ἀρχιδιάκονός του ἀπεκάλεσε «καθυστερημένους» καὶ «συμπλεγματικούς», κομπλεξικούς. Καὶ μὲ ἄλλους ὁμοίους χαρακτηρισμοὺς στολίζονται οἱ πιστοὶ ἀπὸ τοὺς οἰκουμενιστάς, ὅπως «φανατικοί» καὶ «ταλιμπάν». Οἱ ἄνθρωποι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς Νέας Εποχῆς ἐγέμισαν τὰ στήθη τῶν πιστῶν μὲ πλῆθος παράσημα.


Καὶ διὰ νὰ ἐπανέλθωμεν εἰς τὸν Ἀρχιδιάκονον, ἐνῷ αὐτὸς τοὺς ἀντιοικουμενιστὰς ᾿Ορθοδόξους ὑβρίζει, διὰ τὸν Πατριάρχην του, καίτοι προέβη εἰς πολλὰς ἀντορθοδόξους δηλώσεις καὶ ἐνεργείας καὶ προσέφερεν ὡς δῶρον «τὸ ἅγιον Κοράνιον», δὲν εὑρίσκει οὔτε μίαν ἐλεγκτικὴν λέξιν, ἀλλ᾿ ἐκφράζεται λίαν ἐπαινετικῶς. Λέγει εἰς αὐτόν· «Τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον ὑπὸ τὴν ἐμπνευσμένην ἡγεσίαν τῆς Υμετέρας Θειοτάτης Παναγιότητος…».


Λίαν ἐπαινετικῶς ἐκφράζεται ὁ Ἀρχιδιάκονος —ἢ μᾶλλον τὸ Πατριαρχεῖον διὰ τοῦ Ἀρχιδιακόνου— καὶ διὰ τὸ πανάθλιον καὶ κατάπτυστον Συνέδριον, τὸ ὁποῖον ἔγινεν εἰς τὸν Βόλον τῇ πρωτοβουλίᾳ τοῦ Μητροπολίτου Δημητριάδος ᾿Ιγνατίου, ἐπιδόξου Ἀρχιεπισκόπου καὶ πιστοῦ ἀντιγράφου τοῦ κ. Βαρθολομαίου, εἰς τὸ πλαίσιον τῆς περιβοήτου Ἀκαδημίας του Θεολογικῶν Σπουδῶν μὲ θέμα «Νεοπατερικὴ Σύνθεση ἢ Μεταπατερικὴ Θεολογία». Τὸ φερέφωνον τοῦ Πατριαρχείου ἐθεώρησεν εὐτύχημα αὐτὸ τὸ Συνέδριον, τὸ ὁποῖον ἐκήρυξεν ἀπηρχαιωμένην, ἀνεπίκαιρον, ἐξωφλημένην τὴν Θεολογίαν τῶν Πατέρων. Οἱ Βασίλειοι, οἱ Γρηγόριοι, ὁ Χρυσόστομοι, οἱ Φώτιοι, οἱ Γρηγόριοι Παλαμᾶδες, οἱ Κοσμᾶδες οἱ Αἰτωλοὶ καὶ ὅλοι οἱ Πατέρες καὶ διδάσκαλοι τοῦ παρελθόντος δὲν ἔχουν θέσιν εἰς τὴν νέαν ἐποχήν, «πᾶνε περίπατο»!


Νέοι Πατέρες ἔχουν σημασίαν, οἱ οἰκουμενισταί! Λίαν ἐπαινετικῶς ὁ Ἀρχιδιάκονος ἐξεφράσθη καὶ διὰ τὸν Νικολαΐτην αἱρετικὸν Χρῆστον Γιανναρᾶν, ἐκλεκτὸν τοῦ Πατριάρχου. Εἶπε περὶ αὐτοῦ· «῾Ο διακρινόμενος ἐπὶ προφητικῇ ἐγρηγόρσει Ἐλλογιμότατος καθηγητὴς κ. Χρῆστος Γιανναρᾶς»! ῾Ως σύγχρονον μεγάλην θεολογικὴν μορφὴν τὸ φερέφωνον τοῦ Πατριαρχείου παρουσιάζει καὶ τὸν Μητροπολίτην Περγάμου ᾿Ιωάννην Ζηζιούλαν.


Κύριοι οἰκουμενισταί! ῾Η Πίστις, ἡ ᾿Ορθοδοξία, πολλάκις ἐπολεμήθη, ἢ μᾶλλον συνεχῶς πολεμεῖται, ἐξωτερικῶς καὶ ἐσωτερικῶς τῆς᾿Εκκλησίας, ἐμφανῶς καὶ ἀφανῶς, ὁρατῶς καὶ ἀοράτως. Καὶ πάντοτε εὑρέθησαν προδόται τῆς Πίστεως, τῆς ᾿Ορθοδοξίας. ᾿Αλλ᾿ οἱ πολέμιοι καὶ οἱ προδόται δὲν κατώρθωσαν νὰ διαλύσουν καὶ ν᾿ ἀφανίσουν τὴν᾿Αλήθειαν. ᾿Αφοῦ ἡ ᾿Εκκλησία κατὰ τὴν θέλησιν καὶ τὸν λόγον τοῦ Δομήτορός της εἶνε ἀκατάλυτη (Ματθ. ιστ´ 18), καὶ ἡ ᾿Αλήθειά της εἶνε αἰωνία. Καὶ συνεπῶς ὅλοι οἱ Βαρθολομαῖοι, ὅλοι οἱ ᾿Ιγνάτιοι μὲ τὴν μεταπατερικὴν Θεολογίαν των, ὅλοι οἱ ᾿Αρχιδιάκονοι Μάξιμοι, ὅλοι οἱ Γιανναρᾶδες, ὅλοι οἱ Ζηζιούληδες καὶ ὅλοι οἱ Βεελζεβούληδες δὲν θὰ κατισχύσουν. 

Θὰ κατισχύσῃ τὸ μικρὸν ποίμνιον, ὁ πιστὸς καὶ καταφρονούμενος λαός, διότι αὐτὸς εἶνε ὁ φύλαξ τῆς ᾿Ορθοδοξίας, αὐτὸς εἶνε τὸ κριτήριον τῆς ἀληθείας, αὐτὸς κρίνει καὶ ἐγκρίνει ἢ ἀπορρίπτει τὰς Συνόδους τῶν Επισκόπων. 

Καὶ ἤδη ὁ πιστὸς λαὸς ἀπορρίπτει τὸν Οἰκουμενισμὸν καὶ τοὺς οἰκουμενιστάς, καὶ εὔχεται δι᾿ αὐτοὺς εἰς τὸν Θεὸν νὰ μετανοήσουν, καί, ἂν δὲν μετανοοῦν, νὰ τοὺς ἀπομακρύνῃ ἀπὸ τὸν Οἶκον του ὡς δύσοσμα καὶ δηλητηριώδη ἀπορρίμματα.
Ορθόδοξος Τύπος, 21/1/2011

Τον ειδατε; Εκει και αυτος. Η ...ψυχουλα!!! Στην "χειροτονια" του ...αυλοκολακα του Αρχιαιρεσιαρχη. Οπου το πτωμα εκει και οι αετοι, λεει το Γραφικον.

5 σχόλια:

  1. Η παρακατω αναρτησι ξαναμπαινει για καποιον κακοβουλο ανωνυμο που αμφισβητει οτι πρωτοι εμεις γραψαμε για αυτο το κοπελι του Βαρθολομαιου.
    ========================================

    Τρίτη, 22 Ιουλίου 2014
    NEO TΣΙΡΑΚΙ της αυλης του

    Αρχιαιρεσιαρχου ..."μητροπολιτης"!!



    Γεμισε τους μητροπολιτικους θρονους με μηδεν ποιμνιο με τους ....Αυλικους του. Το Πατρινο τσιρακι και "κοπελι του" διορισε μητροπολιτη Συληβριας η ...ανυπαρκτη και ετεροκινητη "ιερα συνοδος" του Οικουμενιστικου πατριαρχειου Κωνσταντινουπολεως κατ' εντολη και απαιτησει του Αβδουλ Χαμιτ των.... Θεραπειων.
    Γνωστος εν τη Ιουδαια ο διορισθεις Βαρθολομαιοαυλοκολακας αφου εγραψε συγγραμμα μεχρι και για το ανυπαρκτο Πρωτειο του παπα...
    Τον ειχαμε δει και στην Θεσσαλονικη στην περιφημη Ουνιτικη ημεριδα οπου αποδοκιμασθηκε οπως και ολοι οι Γραικολατινοι Οικουμενιστες Ζηζιουλας, Βασιλειαδης, Μαρτζελλος, Σταμουλης και σια.
    Κατα την βεβιασμενη αναχωρησι του τον πλησιασε ο ιστολογος της Αποτειχισης και τον ειπε να μεταφερη στον Βαρθολομαιο του, οτι αν δεν του αρεση η Ορθοδοξια να παη να γινη Καρδιναλιος.
    Ο κυριος Μαξιμος ο Πατρινος της αυλης του Αρχιαιρεσιαρχου υμνητου του Κορανιου, εφυγε ...επιτροχαδην και κακην κακως!!!
    Ιδου και το (παμψηφει, παρακαλω - εδω γελαμε φαρδια και γεματα!!!) ανακοινωθεν:

    OIKOYMENISTIKON (ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ) ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ

    Συνῆλθεν, ὑπό τήν προεδρίαν τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος εἰς τακτικήν συνεδρίαν τῇ σήμερον, Τρίτῃ, 15ῃ Ἰουλίου 2014, καθ' ἥν ἐξελέξατο παμψηφεί τόν Πανοσιολ. Μέγαν Ἀρχιδιάκονον κ. Μάξιμον (Βγενόπουλον) Μητροπολίτην Σηλυβρίας.
    Κατόπιν τῆς ἐκλογῆς ταύτης ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ὠνόμασε Μ. Ἀρχιδιάκονον Αὐτοῦ τόν μέχρι τοῦδε Δευτερεύοντα τῶν Πατριαρχικῶν Διακόνων κ. Ἀνδρέαν (Σοφιανόπουλον).
    Ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου
    Αναρτήθηκε από ΟΔΥΣΣΕΑ στις 12:35 μ.μ. 6 σχόλια:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοιταξε εξυπνακια κακοβουλε αφησε μας.
    Πηγαινε στους Αιρετικους Πατρωνες σου.
    Μην μας ενοχλεις.
    Υπαγε οπισω μας Σατανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Σωτηρόπουλε και όλοι εσείς πού μόνο να κατηγορείτε ξέρετε, φτάστε πρώτα στο ύψος της Θεολογικής καταρτίσεως των Αρχιερέων και των Κληρικών του Θρόνου και ύστερα να ομιλείτε. Μόνο η Δογματική του Αξίου και παναξίου και Ορθοδοξοτάτου Μητροπλίτου Περγάμου Ιωάννοιυ, έχει μεταφραστεί και στα Κινεζικά. Τα δικά σας συγγράμματα κύριοι σε πιια γλώσσα έχουν μεταφραστεί; ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΣΕΝΑ,ΑΓΕΩΡΓΗΤΟΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΝ, ΓΕΩΡΓΙΕ.ΤΡΑΒΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ.Α,ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ,ΤΟΥΣ ΤΙΜΩ,ΕΠΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ ΝΟΟΣ ΙΣΧΥΡΟ,ΧΤΥΠΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ 7-8 ΦΟΡΕΣ ΕΛΑΦΡΑ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΣ ΤΙΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΕΣ ΣΟΥ.ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ Κ ΠΟΠΑΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ?ΔΕΣ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ,ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΑΝΕ ΕΝ ΑΓΙΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑΤΙ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ

      Διαγραφή
    2. Σοβαρέψου κε Γιώργο. Η θεολογική αξία του μακαριστού πλέον Ν.Σωτηρόπουλου εκτός του βαθμού του πτυχίου του φαίνεται και από τα συγγράμματά του. Τα διάβασες ποτέ πριν πιάσεις την ηλεκτρονική σου γραφίδα;

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου