Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014



"Πρός μία νέα Οκουμενική Σύνοδο Νικαίας τό 2025" ;

πό Δημ. . Κάτσουρα
Θεολόγου-Τραπεζικο






«Μαζί με τον Πάπα Φραγκίσκο συμφωνήσαμε,  να αφήσουμε ως κληρονομιά  σε μας τους ίδιους και στους διαδόχους μας,  να γίνει μία Συνάντηση στη Νίκαια  το έτος 2025 για να τελέσουμε όλοι μαζί, μια νέα Σύνοδο, εκεί όπου τελέστηκε η Πρώτη και συντάχτηκε το ΠΙΣΤΕΥΩ».


Αυτά τα λόγια ανήκουν στον Οικουμενικό Πατριάρχη  της Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίο, ο οποίος κατά την επιστροφή του στην Ιερουσαλήμ, μετά τη συνάντηση που είχε στον Πανάγιο Τάφο  με τον Πάπα Φραγκίσκο, ανήγγειλε σε συνέντευξη τύπου  στο πρακτορείο Asia News, τη σημαντική αυτή Συνάντηση για την ενότητα των Καθολικών και των Ορθοδόξων.


Τί σημαίνουν ἄραγε οἱ ἀνωτέρω πληροφορίες πού μᾶς γνωστοποιοῦνται μέσῳ σημερινῶν δηλώσεων τοῦ «Ρωμαιοκαθολικοῦ Ἀρχιεπι-σκόπου Νάξου-Τήνου-Ἄνδρου-Μυκόνου» κ. Νικολάου;
Μήπως ἀπεφασίσθη ὅτι ἦλθε ἡ ὥρα νά φανερωθεῖ ἡ ἤδη ἀπό ἐτῶν καί δή τοῦ 1964 γενομένη «ἕνωση τῶν ἐκκλησιῶν»;
Μήπως, λοιπόν, εἶναι καιρός οἱ ὅπου γῆς πιστοί νά ἐγερθοῦν καί «ἐξέλθουν ἐκ μέσου αὐτῶν», πρίν ἤ εὐρεθοῦν κοιμώμενοι ἐν τῶ Ἅδη τῆς μεγάλης ἀποστασίας;

Οὕτως ἤ ἄλλως, ἡ ἀνωτέρω δήλωση τοῦ Πατριάρχου, καθ’ ὅσον καί ἐφ’ ὅσον εἶναι ἀκριβής, φανερώνει καί ἐπιβεβαιώνει τήν ἀδίστακτη βούλησή του, ἀσχέτως δογματικῆς συμφωνίας καί θεολογικῆς συγκλίσεως - τά ὁποῖα οὔτε ἐνδιαφέρουν, οὔτε ἀπασχολοῦν τούς οἰκουμενιστές- νά ὁλοκληρώσει τήν ἀποστολή του!

Ἀκόμη καί αὐτοί οἱ ἀπαράδεκτοι, ὅπως διεξάγονται, Διάλογοι προκύπτει ὅτι εἶναι μόνον γιά τούς ἀφελεῖς καί γιά τά μάτια τοῦ κόσμου! Ὁ κύβος ἔχει ριφθεῖ!
Καί ὁ κ. Βαρθολομαῖος, μέ γλῶσσα πού ὁμοιάζει, ὅπως θά ἔλεγε ὁ Ἅγιος Μάξιμος, «μέ ξίφος δίστομον καί ξυρόν ἠκονισμένον…ψυχάς σφάζουσαν καί εἰς πέταυρον ἅδου καί βάραθρον σκότους παραπέμπουσαν», κάνει τήν ἀνωτέρω ὁμολογία τοῦ διαβόλου.

Ἡ Ὀρθοδοξία ἑάλω! Τό ἔτος 2014 ἴσως ἀποδειχθεῖ ὅ,τι καί τό ἔτος 1204 γιά τήν Βασιλεύουσα καί τήν ἔνδοξη Ἀνατολική Ρωμαϊκή Αὐτοκρατορία μας.
Ἡ Φραγκοσύνη (ξανα-) παίρνει ἐκδίκηση γιά τήν χιλιόχρονη ἀντίσταση τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἀνατολῆς ἀπέναντι στίς πλάνες, τίς αἱρέσεις καί τόν ἐπεκτατισμό της. 
Σ’ αὐτή τήν Ἅλωση, ὅμως, συμπρωταγωνιστοῦν σέ βάρος τῆς Ὀρθοδοξίας καί τῆς Ρωμηοσύνης καί ὁ ἀντίχριστος Πάπας καί ὁ φερόμενος ὡς ὀρθοδοξος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, κατ’ οὐσίαν δέ καί κατ’ ἀλήθειαν ἐξωμότης καί οὐνίτης, κ. Βαρθολομαῖος!


Καί τό χειρότερο: Πάντες οἱ Πατριάρχες, Προκαθήμενοι, Ἐπίσκοποι, Ἡγούμενοι καί Θεολόγοι, ἐκ φόβου, δειλίας, πλάνης, ἁμαρτίας, ἀδιαφορίας καί σταδιακοῦ ἐξουνιτισμοῦ των, συμπροδίδουν μέ τήν συνοδοιπορία, τήν  ἀνοχή καί σιωπή των ἔναντι τῶν προδοσιῶν του τήν ἄχραντη Ὀρθοδοξία, δηλαδή τήν παραδοθεῖσα Πίστη τῶν Ἁγίων Πατέρων μας!


Ἡ λέπρα τοῦ ἀντιχρίστου Οἰκουμενισμοῦ μεταδίδεται σήμερον ἀπό τόν αἱρεσιάρχη τοῦ Βοσπόρου σέ πλῆθος προσκυνημένων Προκαθημένων τῶν τοπικῶν λεγομένων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν στά Τίρανα τῆς Ἀλβανίας, μέ ἀφορμή τά ἐκεῖ τελούμενα σήμερον ἐγκαίνια Ναοῦ.


Ζητεῖται, ἐάν πράγματι ὑπάρχει, ὀρθόδοξος Ἐπίσκοπος ἤ Πρεσβύτερος ἤ Διάκονος ἤ Μοναχός ἤ Ἀναγνώστης ἤ λαϊκός, ὁ ὁποῖος, στή μνήμη τῶν σήμερον τιμωμένων ὑπό τῆς χειμαζομένης Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ Ἁγίων Πατέρων τῆς Ἁγίας Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, μιμούμενος τόν πανάγιο Ἐπίσκοπο Μύρων τῆς Λυκίας Νικόλαο, θά «ραπίσει» τό ἀπύλωτο στόμα τοῦ πάπα τῆς Ἀνατολῆς κ. Βαρθολομαίου.


Τό στόμα αὐτό πού ἐτόλμησε πρό ἡμερῶν, ὡς «βδέλυγμα ἑστώς ἐν τόπῳ ἁγίῳ», νά ἐμέσει τήν «ὁμολογία» ὅτι οἱ Ἅγιοι Μᾶρκος Εὐγενικός, Γρηγόριος Παλαμᾶς, Κοσμᾶς Αἰτωλός, Νεκτάριος Πενταπόλεως κ.ἄ.π., ὡς «θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως» - ὅπως παλαιότερα τούς εἶχε χαρακτηρίσει - δέν κατόρθωσαν ὅσα κατόρθωσαν οἱ, κατ’ αὐτόν, μείζονες ἐκείνων,  «ἱεροί ἄνδρες», Πατριάρχης Ἀθηναγόρας καί Πάπας Παῦλος, πού βάδισαν τή νέα ὁδό!
Τήν ὁδό τοῦ Ἀντιχρίστου, τήν ὁποία καί ὁ ἴδιος βαδίζει καί στήν ὁποία καλούμεθα ὑπ’ αὐτοῦ νά ἀκολουθήσωμε βαδίζοντες  πάντες πρός τήν ἑνότητα - κατά δήλωσιν τοῦ κ. Βαρθολομαίου - ὄχι μόνον τῶν ἐκκλησιῶν, ἀλλά καί τῶν θρησκειῶν καί ὁλοκλήρου τῆς ἀνθρωπότητος!
Κι ἄν δέν βρίσκεται ἕνας ὀρθόδοξος μέ πίστη ὡς «κόκκο σινάπεως», τουλάχιστον ἄς βρεθεῖ ἕνας ἄνδρας, ἕνας ἕλληνας μέ θάρρος, ἀξιοπρέπεια καί σεβασμό στά κόκκαλα τῶν προγόνων του τά ἱερά, νά «ραπίσει», αὐτόν πού θέλει νά λέγεται Πατριάρχης τοῦ Γένους, στό πρόσωπο καί νά ἁγιάσει κατά τόν ἱ. Χρυσόστομον, τήν χεῖρα του διά τῆς πληγῆς!



Ἐφ’ ὅσον ὁ Χριστός μᾶς ζητεῖ νά τόν ὁμολογοῦμε καί μᾶς ἐπισημαίνει ὅτι θά ἀρνηθεῖ ὅσους, ἀντιθέτως, μή γένοιτο, τόν ἀρνηθοῦν, ΤΟΤΕ νά εἴμεθα βέβαιοι ὅτι ὅποιος ἀναγνωρίζει ὡς ὀρθόδοξον τόν κ. Βαρθολομαῖον καί κοινωνεῖ μετ’ αὐτοῦ ΑΡΝΕΙΤΑΙ τόν ἴδιον τόν Χριστόν!

24 σχόλια:

  1. O Αγωνιστης Αποτειχισμενος Θεολογος ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ εστειλε το παρακάτω σχόλιο στο κείμενο της Κατανύξεως αλλα οι ...αντικειμενικοι ιδιοκτητες του αρνηθηκαν να το δημοσιευσουν αφου κανει ....ΤΖΙΖ...
    Σιγονταροοικουμενιστικο ιστολογιο ειναι τι να περιμενουμε απο αυτο;
    Ενα ακομα μαλακο μαξιλαρακι...κοντα στα αλλα.

    Αποτειχισι.


    http://katanixis.blogspot.com.au/2014/05/blog-post_6699.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+blogspot/gssUJ+(%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BD%CF%85%CE%BE%CE%B9%CF%82)&m=1

    Αν και δεν πρόκειται να το δημοσιεύσουν, ας ελπίζουμε σε θαύμα....

    "Εσύ, αγαπητέ και σεβαστέ μου πάτερ, διατί δεν αποδιΐστασαι του Λατινόφρονος Πατριάρχου σου Βαρθολομαίου, συμφώνως με την ως άνω σαφή, ξεκάθαρη προτροπή του Αγίου Μάρκου Επισκόπου Εφέσου; Διατί δεν "εγγίζετε τω Θεώ και πάσι τοις πιστοίς Πατράσι" διά της Θεαρέστου Αποτειχίσεως και Διακοπής Μνημονεύσεως; Διατί αρέσκεσθε στη δημοσίευση μόνο των Αγιοπατερικών Στάσεων και όχι στην απαιτούμενη μίμησή του αλάνθαστου παραδείγματός των; Διατί συμπλέετε και συμπορεύεσθε με το νόθο, μετηλλαγμένο μήνυμα: "Όπου κι' αν βρεθείς, όπου κι' αν σταθείς, Οικουμενισμός χθες, σήμερον, αυτός και εις τους αντιχρίστους αιώνας;"
    Το ξέρω, η ενοχή σας, δεν σας επιτρέπει να μου απαντήσετε. Η προκατάληψη και εμπάθειά σας, δεν σας αφήνει να αναρτήσετε με δικαιοσύνη Χριστού, τα σχόλιά μου. Η δικαιοσύνη όμως ενός μεγαλυτέρου αθέου του αιώνος μας, σας "βάζει γυαλιά": "Μπορεί να διαφωνώ μαζί σου και να μισώ αυτό που πρεσβεύεις, αλλά θα' δινα και την ζωή μου ακόμη για να έχεις το δικαίωμα ελεύθερα να το εκφράζεις!" Εγώ δεν απαιτώ να κάνετε μια τόσο μεγάλη θυσία. Αποφεύγετε μόνο την άδικη και αδικαιολόγητη λογοκρισία. Δεν είμαι εχθρός σας. Τον ίδιο Χριστό λατρεύουμε. Την ίδια Ορθοδοξία ασπαζόμαστε και φιλούμε. Το θέμα της διερευνήσεως του ορθού τρόπου στάσεως και αντιμετωπίσεως της δεινοτάτης και επικινδυνοτάτης παναιρέσεως του Οικουμενισμού, ας την αναζητήσουμε ταπεινώς και απροσωπολήπτως στους Θεοφόρους Αγίους μας Πατέρες.

    Σας συχγωρώ. Να με συγχωράτε κι' εσείς εάν με τα γραφόμενά μου σας στεναχωρώ. Καλή Αγία Πεντηκοστή!

    Με την αγάπη του Θεανθρώπου μας Χριστού,
    Νικόλαος Πανταζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δούμε την παράδοση της εκκλησίας βλέπουμε οτι οι χριστιανοί εκφέρουν αντιρρητικό λόγο και προβάλλουν τις ορθόδοξες θέσεις και προσεγγίζουν ακόμα και τους υπεναντίους με την ορθόδοξη ομολογία και φυσικά και τους αμφιταλαντευόμενους .

      Το τραγελαφικόν για τους Ορθοδόξους ΑΝΤΙοικουμενιστάς είναι ότι αποδίδουν τίτλους εκκλησιαστικότητας στους πρόδηλα κακοδόξους αιρετικούς του ΠΑΠΙΚΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ και δεν τολμούν, συνεπείς προς τις διακηρύξεις τους, την ΔΙΑΚΟΠΗ της μαζί τους μυστηριακή διακοινωνία ΑΝ ΚΑΙ γνωρίζουν ότι απ’ τη στιγμή που μνημονεύουν τον Παπικό Βαρθολομαίο τον αιρεσιάρχη τον εχθρό του Θεού ΕΧΟΥΝ ΑΠΩΛΕΣΕΙ την Χριστιανική εκκλησιαστική τους ιδιότητα και έχουν αυτομολήσει στον Αντίχριστο

      Στο αντι παπικό , στον αντι οικουμενιστικό χώρο μάλιστα πρέπει να βρούμε τις άκρες μας και χωρίς να πάψουμε να προβάλλουμε και τις διαφορές μας , γιατί δεν πρέπει εξ αιτίας της αγάπης να παραδεχόμαστε κακοδοξίες , πρέπει να βρούμε λέγω για το καλό του αντι παπικού και αντι οικουμενιστικού άγωνα κοινό τόπο και σε όσα μας ενώνουν .να προβάλουμε με συνέπεια τις θέσεις μας πλήν όμως ας μη ξεχνάμε οτι απέναντι μας είναι ο πάπας και ο παπικός Βαρθολομαίος .
      Δεν θα φιλήσω το χέρι του π Ζήση πχ όσο αυτός μνημονεύει Βαρθολομαίο άμεσα ή έμμεσα και δεν θα αλλάξω γνώμη για το ότι τον σατανά δουλεύει όσο μνημονεύει αλλά θα του αναγνωρίσω τις αντι παπικές και αντι οικουμενιστικές θέσεις του και θα τον συμπαρασταθώ στην όποια αντι παπική και αντι οικουμενιστική δράση του . Και θα τον στηρίξω αν διώκεται ...
      Ακόμα και αν αυτοί καταδικάζουν την αποτείχιση μας δεν πρέπει να τους χαρίσουμε στους υπεναντίους .
      Απο κοντά και μακριά . Κοντά στον διάλογο και τις κοινές αντι παπικές δράσεις μακριά απο τα μυστήρια τους γιατί αυτά είναι του Βαρθολομαίου που μνημονεύουν

      Διαγραφή
  2. Όνειρα θερινής νυκτός:
    Θα ζει μέχρι το 2025 ο Βαρθολομαίος;
    Και αν ζει θα είναι 85, δηλ. γεροχάψαλο.
    Και το σπουδαιότερο: Ρώτησε τη Μόσχα;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνομήλικοι δεν είστε με τον Βαρθολομαίο ?
      Να δώσει ο Θεός να τα λέμε τότε κ Καρδάση
      Να δώ άν έστω τότε αποτειχιστής η τι θα μας λές ...
      Θα μας λέτε άραγε τότε ...Ο Αγ Τάδε στην τάδε λυστρική έκανε υπακοή ... αφρίζει δεν αφρίζει μνημόνευε πάπα ... τι πάπας τι παπάς ... εδώ παπάς εκεί παπάς ΠΟΥ δεν είναι ο πάπας και ο παράς ?

      Διαγραφή
    2. Το ραντεβού για το 2025, αν διαβάσετε την είδηση, όπως μεταδόθηκε από τα Ιταλικά μέσα ενημέρωσης, δεν αφορά αποκλειστικά τους Φραγκίσκο και Βαρθολομαίο, αλλά από ότι συμφώνησαν θα το αφήσουν παρακαταθήκη και για τους διαδόχους τους κ Καρδάση

      Διαγραφή
    3. Πράγματι, είμαι συνομήλικος του Βαρθολομαίου, τον οποίον γνωρίζω προσωπικά πριν ακόμη γίνει Πατριάρχης το 1992 και ο οποίος ήταν ουσιαστικά πίσω από τον Δημήτριο.
      Μακάρι να ζούμε μέχρι τότε (2025), για να τα λέμε.
      Για να αποτειχιστώ θα πρέπει, είτε ο Βαρθολομαίος να καταδικαστεί για αιρετικά φρονήματα, είτε εγώ να σκανδαλίζομαι από την συμπεριφορά του (κατά τον π. Επιφάνιο).
      Αν θέλεις να μάθεις και για τη ληστρική της Εφέσου, του 449, που συγκάλεσε ο Αλεξανδρείας Διόσκορος, μετά την Γ΄ Οικουμενική, του 431, έτσι την αποκάλεσε ο Ρώμης Λέων Α΄ ο άγιος (ο Θεός να τον κάνει, κατά τον άγιο Νεκτάριο), καθότι "λήστεψε" το θείο δικαίωμά του να συγκαλεί σύνοδο, ο Διόσκορος και όχι γιατί δεν ήταν Ορθόδοξη Σύνοδος! Κατά τα άλλα, ο Διόσκορος καταδικάστηκε με ψήφους 185, στις 636, γιατί έτσι ήθελε η αποστολική καθέδρα και όχι γιατί έτσι ήθελαν οι Πατέρες της Δ! Αυτά για την ιστορία.
      Όσον αφορά τους Πάπες Ρώμης ή Αλεξάνδρειας, είτε τον Βαρθολομαίο, είτε οποιονδήποτε Μητροπολίτη ή παπά, που θέλει να το παίξει Πάπας, κακό του κεφαλιού των.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    4. Λέει ο κ Καρδάσης :"Για να αποτειχιστώ θα πρέπει, είτε ο Βαρθολομαίος να καταδικαστεί για αιρετικά φρονήματα, είτε εγώ να σκανδαλίζομαι από την συμπεριφορά του (κατά τον π. Επιφάνιο). " οπότε αν κατάλαβα καλά μέχρί σήμερα ΔΕΝ τον σκανδαλίζει αρκετά ώστε να αποτειχιστή .
      Δεν τον σκανδαλίζει ούτε η μνημόνευση του Πάπα , ουτε τα συλλείτουργα με μονοφυσίτες , ουτε ότι έδωσαν τα Αγια στα αιρετικά σκυλιά , ούτε οτι προώθησαν δεδηλωμένο ομοφυλόφιλο τον Heikki Huttunen, ιερέας της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Φινλανδίας,ούτε οτι συλλειτουργούν με λεσβίες
      ούτε οτι συνπροσεύχονται με μασόνους , με μωαμεθανούς με εβραίους ...με ινδουιστές , ουτε οτι δωρίζει Κοράνια , ουτε οτι παραχωρούν ορθόδοξες εκκλησίες για αιρετικούς ναούς και συναγωγές , ουτε οτι μαγαρίζουν τους Αγιους Τόπους !Τι άραγε μπορεί να σκανδαλίσει τον κ Καρδάση ?
      Μάλιστα !
      Αν ο Βαρθολομαίος να καταδικαστεί για αιρετικά φρονήματα ο κ Καρδάσης λέει θα αποτειχιστή .
      Αν ο Βαρθολομαίος να καταδικαστεί για αιρετικά φρονήματα εμείς ΞΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΣΤΕ και ο Καρδάσης ΤΟΤΕ αποτειχίζεται !
      Μάλιστα !Αν καταδικάσουν τον Βαρθολομαίο !
      Οσο για αυτό που λες για την ληστρική οι αυτοκράτορες δεν συγκαλούσαν τις οικουμενικές ? Αλλά τι σημασία έχει ? Σε μας ληστής είναι ο σατανάς και ληστρική όποια σύνοδος είναι των σατανοπαιδιών .Οσο για το τί ήταν ο Διόσκορος , ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Διόσκορος http://aktines.blogspot.gr/2010/07/451.html
      "Ο Διόσκορος, σύμφωνα με τις πηγές, συντάχθηκε με τον αιρετικό Ευτυχή και μάλιστα προέβηκε σε κάθε ενέργεια, προκειμένου να επικρατήσει η θεωρία του μονοφυσιτισμού. Η φράση που εκφώνησε «συντιθέμεθα τούτοις και ημείς πάντες», θα μείνει στην ιστορία. Ο Διόσκορος αποκατέστησε τον Ευτυχή και διακήρυξε τη θεολογική του συμφωνία με τον εν λόγω αιρεσιάρχη, εξάσκησε ψυχολογική βία και απείλησε με σωματική εξόντωση όσους θα τολμούσαν να διαφωνήσουν μαζί του, καθαίρεσε και φόνευσε τον Άγιο Φλαβιανό.

      Η Σύνοδος του 451

      Ο αυτοκράτορας Μαρκιανός συγκάλεσε το 451 την Δ΄ Οικουμενική Σύνοδο στην Χαλκηδόνα με σκοπό την αντιμετώπιση της αίρεσης του μονοφυσιτισμού και των πρωταγωνιστών της λεγόμενης Ληστρικής συνόδου. Στη Δ΄ Οικουμενική Σύνοδο, λοιπόν, καθαιρέθηκε ο Ευτυχής και ο Διόσκορος και παράλληλα διατυπώθηκε ο περίφημος, πλέον, Όρος:

      «Επόμενοι τοίνυν τοις Αγίοις Πατράσιν, ένα και τον αυτόν ομολογείν Υιόν τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν συμφώνως άπαντες εκδιδάσκομεν, τέλειον τον αυτόν εν θεότητι και τέλειον τον αυτόν εν ανθρωπότητι, Θεόν αληθώς και άνθρωπον αληθώς τον αυτόν εκ ψυχής λογικής και σώματος, ομοούσιον τω Πατρί κατά την Θεότητα και ομοούσιον ημίν κατά την ανθρωπότητα, κατά πάντα όμοιον ημίν χωρίς αμαρτίας· προ αιώνων μεν εκ του Πατρός γεννηθέντα κατά την Θεότητα, επ’ εσχάτων δε των ημερών τον αυτόν δι’ ημάς και διά την ημετέραν σωτηρίαν εκ Μαρίας της Παρθένου της Θεοτόκου κατά την ανθρωπότητα, ένα και τον αυτόν Χριστόν, Υιόν, Κύριον, Μονογενή, εν δύο φύσεσιν ασυγχύτως, ατρέπτως, αδιαιρέτως, αχωρίστως γνωριζόμενον, ουδαμού της των φύσεων διαφοράς ανηρημένης διά την ένωσιν, σωζομένης δε μάλλον της ιδιότητος εκατέρας φύσεως και εις εν πρόσωπον και μίαν υπόστασιν συντρεχούσης, ουκ εις δύο πρόσωπα μεριζόμενον ή διαιρούμενον, αλλ’ ένα και τον αυτόν Υιόν Μονογενή, Θεόν Λόγον, Κύριον Ιησούν Χριστόν, καθάπερ άνωθεν οι προφήται περί αυτού και αυτός ημάς Ιησούς Χριστός εξεπαίδευσε και το των Πατέρων ημίν παρέδωκε Σύμβολον».

      Μετά δε την υπογραφή του Όρου, οι Θεοφόροι Πατέρες αναφώνησαν προς τον Αυτοκράτορα: «διά σου βεβαία η πίστις. Τους αιρετικούς συ εδίωξας. Νεστορίω καί Ευτυχεί ανάθεμα. Ανάθεμα και Διοσκόρω ... Νεστορίω και Ευτυχεί και Διοσκόρω ανάθεμα ... τους αιρετικούς υμείς εξεβάλετε· Νεστορίω και Ευτυχεί και Διοσκόρω ανάθεμα. Η Τριάς τους τρεις καθείλε· η Τριάς τους τρεις εξέβαλε». Σημ: αρκετά χρόνια αργότερα, το 787, η Ζ´ Οικουμενική Σύνοδος αποκάλεσε τον Διόσκορο επίσης αιρετικό."
      Πάνω απο 15 αιώνες ο Διόσκορος είναι αναθεματισμένος αιρετικός και τώρα ο Βαρθολομαίος τον "δικαίωσε" και για αυτόν όσοι καταδίκασαν τον αιρεσιάρχη είναι υπόλογοι γιατί μας κληρονόμησαν την " διχόνοια " ...

      Διαγραφή
    5. Αν το σχόλιο αυτό το έγραφε κάποιος άλλος, που δεν γνωρίζει, θα του απαντούσα αλλιώς. Στο ΙΚ όμως που γνωρίζει (για να μην γράψω κάτι χειρότερο) γράφω: "το γήρας ουκ έρχεται μόνο"! Διότι το ἔχουμε ξαναγράψει πολλάκις, πως δεν νοείται αποτείχιση από καταδικασμένο αιρετικό. Η αποτείχιση γίνεται από "ορθοδόξους" στο όνομα ψευδεπισκόπους στὴν ουσία, που ακόμα δεν έχουν καταδικαστεί. Η απομάκρυνση από καταδικασμένους αιρετικούς είναι υποχρεωτική για ένα χριστιανό. Το ό,τι δεν συλλειτουργούμε με τους Ευαγγελικούς, δεν λέγεται αποτείχιση κ. ΙΚ. Τόση άνοια πιά!.

      Διαγραφή
    6. Μια παροιμία λέγει: "Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια".
      Τα παρατιθέμενα γνωστά κείμενα δεν αρκούν. Θα πρέπει να απαντηθεί, αν στην Εκκλησία υπάρχει δημοκρατία, όταν κάποιος καταδικάζεται με 185 ψήφους στις 636 και αυτό, γιατί κάποιος άγιος, που καθόταν στο θρόνο της μοναδικής αποστολικής καθέδρας, έτσι το θέλησε και ο οποίος δεν άφησε τον κατηγορούμενο να εισέλθει στην αίθουσα, όπως μας πληροφορεί ένας άλλος άγιος (που όμως δεν διαβάζουμε τα έργα του, γιατί δεν μας συμφέρει). Γράφει λοιπόν ο άγιος Νεκτάριος:
      "Εν δε τη Δ΄ οικουμενική συνόδω, οι του Λέοντος Πάπα Ρώμης λεγάτοι απήτησαν, ίνα εξέλθη της συνόδου ο Διόσκορος, μη κεκηρυγμένος εν αιρετικοίς, δια την ψευδήν πρόφασιν συνεκάλεσε σύνοδον άνευ αδείας του Πάπα!!!.......... κηρύττω μετά πεποιθήσεως, ότι ο μονοφυσιτισμός δεν θα εκραταιούτο, εάν ο Διόσκορος δεν απεβάλλετο τόσον προσβλητικώς της συνόδου" (Τα αίτια του Σχίσματος, τ. Α΄, σελ. 180). Ώρα είναι να χαρακτηρίσουμε και τον άγιο Νεκτάριο, ως κρυπτο-μονοφυσίτη!
      Αλλά και ένας άλλος άγιος, ο ΚΠόλεως Ανατόλιος τι έγραψε στον Λέοντα; "Χωρίς τη δική σου υπογραφή, ουδείς κανόνας της Συνόδου θα ισχύσει". Δηλ. με απλά λόγια "'εσύ είσαι υπεράνω της Συνόδου". Και όλα αυτά στην Μια, Αγία,..........
      Αυτά, για την ιστορία, που δεν θέλουμε να γνωρίζουμε, γιατί δεν μας συμφέρει και δεν μας συμφέρει, γιατί δεν θέλουμε να διορθώσουμε τα λάθη μας, γι' αυτό και ο άγιος Νεκτάριος γράφει, ότι ο Παπισμός και η νοοτροπία του έχει μπει καλά στο πετσί μας.

      ΙΚ

      Διαγραφή
  3. Το όραμα Πάπα και Πατριάρχη για την σύγκλιση " Οικουμενικής Συνόδου " το 2025 στην Νίκαια δεν πρέπει να μας φαίνεται παράξενο. Είναι φυσικό οι Οικουμενιστές να επιδιώξουν με Οικουμενική Ψευδοσύνοδο ( Ληστρική Σύνοδο ) την Νομοθέτηση, Εκκλησιαστικά, των αποφάσεών τους και της νέας διοικητικής δομής της Παγκόσμιας Οικουμενιστικής Εκκλησίας. Άλλωστε, ο όσιος Κοσμάς Φλαμιάτος μας προειδοποίησε, ότι στο μέλλον θα συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος, Αποστασίας, η οποία θα καταργήσει την Ορθοδοξία. Η "κοινή πορεία " Πάπα και Πατριάρχη και όλων των άλλων Αιρετικών δεν διακόπτεται μόνο με διαμαρτυρίες και κείμενα. Είναι καιρός, αξιοποιώντας την Πατερική παράδοση, την εμπειρία και την απλή λογική, οι " Αντιοικουμενιστές " να επανεκτιμήσουν την στάση και στρατηγική τους, η οποία ως απεδείχθη, δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα στην Εκκλησία. Καλύτερα κάποιος να ιδιωτεύει, εάν δεν δύναται να αναλάβει το βάρος ενός σοβαρού αγώνος, παρά να χρεωθεί με τις συμβουλές και την στάση του την πνευματική ευθύνη απώλειας ψυχών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ραντεβού για το 2025, αν διαβάσετε την είδηση, όπως μεταδόθηκε από τα Ιταλικά μέσα ενημέρωσης, δεν αφορά αποκλειστικά τους Φραγκίσκο και Βαρθολομαίο, αλλά από ότι συμφώνησαν θα το αφήσουν παρακαταθήκη και για τους διαδόχους τους. Όσο για τη Μόσχα, δεν νομίζω να μην την έχουν λάβει υπόψη τους, ιδιαίτερα ο Πάπας με όλο το επιτελείο και την κοσμική οργάνωση που διαθέτει. Τα γράφω αυτά, γιατί δεν είναι καθόλου ωφέλιμο, συγκεκριμένα πρόσωπα, συστηματικά, να προσπαθούν να καθησυχάζουν τους πιστούς, λέγοντας, ότι στην ουσία δεν τρέχει τίποτε. Αυτό στα γεγονότα που ζούμε, και αν ακόμη είναι καλοπροαίρετο, συνιστά, κατά την γνώμη μου, προσπάθεια αποπροσανατολισμού των Ορθοδόξων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα ηθελα να υποβαλλω μια ερώτηση προς τον κ ΙΚ.Θα ήθελα να μου πειτε αν φυσικα το επιθυμειτε, τι η ποιο θα ήταν το γεγονός η πραξη η κατι άλλο που θα σας εκανε να αποτειχιστητε.Μεχρι τώρα είναι φανερό απο τα κειμενά σας οτι ειστε εναντιον του Οικουμενισμου.Παρα ομως αυτο το γεγονος δεν εχετε αποφασισει να αποτειχιστητε.Επειδη το ερώτημα είναι προσωπικο, δεν ειναι και υποχρεωτικο να το απαντησετε.Θα ήθελα ομως αν δεν σας κανει κοπο να μου πειτε την αποψη σας περι των κριτιρίων αποτειχισης για εναν Χριστιανο Ορθοδοξο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α/
      Ναι, αγαπητέ το επιθυμώ να απαντήσω, γιατί το τι πιστεύω, μπορεί να είναι προσωπικό δεδομένο για την Πολιτεία, αλλά για την Εκκλησία δεν είναι, σύμφωνα με τους 8ο και 9ο μακαρισμούς, που ομιλούν για την μαρτυρία της Πίστης και για τους διωγμούς ένεκα αυτής της μαρτυρίας. Βέβαια δεν θα βάλουμε στο μέτωπο ταμπέλλα "Ορθόδοξος Χριστιανός", όπως οι Εβραίοι, που βάζουν τον Δεκάλογο, αλλά σε κάθε περίπτωση θα ομολογούμε Χριστό και μάλιστα "εσταυρωμένο".
      Όχι μόνον είμαι εναντίον του Οικουμενισμού, αλλά και εναντίον του Παπισμού, που τον γέννησε και ο οποίος έχει καταδικαστεί (ο Παπισμός) από 5 Πανορθόδοξες Συνόδους του 18ου και 19ου αιώνες.
      Ο Οικουμενισμός, που ονομάστηκε έτσι πρόσφατα, δεν έχει εισέτι καταδικαστεί από Σύνοδο. Στην Θρησκευτική Εγκυκλοπαίδεια Μαρτίνου (ΘΗΕ) του 1966, δεν αναφέρται καν. Στην Εγκυκλοπαίδεια Πάπυρος του 1991 αναφέρεται, αν και κάποιες ενέργειές του εμφανίζονται στις αρχές του 20 αι. με εγκυκλίους (1920) κ.λπ.
      Ο Οικουμενισμός είναι κίνημα, που ξεκίνησε στη Δύση στα μέσα του 19ου αι. και μεταφυτεύθηκε στην Ανατολή στις αρχές του 20ου και προσπαθεί να φέρει σε προσέγγιση, διάλογο, αλληλοκατανόηση και συνεργασία τους διαιρεμένους Χριστιανούς. Προς τούτο χρησιμοποιεί 5 εργαλεία: α/ θεωρία των κλάδων, β/ βαπτισματική θεολογία, γ/ περιεκτικότητα, δ/ διαχριστιανικό συγκρητισμό, ε/ διαθρησκειακό συγκρητισμό. Όργανο εφαρογής, το ΠΣΕ.
      Όλα τα εργαλεία είναι Προτεσταντικής προέλευσης και βέβαια εκτός της Ορθοδόξου Πίστεως και Παραδόσεως. Δυστυχώς, η Ορθοδοξία μετέχει του ΠΣΕ, ενώ ο Παπισμός (που θεωρεί εαυτόν την μόνη Εκκλησία) δεν μετέχει, αλλά έχει τη θέση παρατηρητή. Ο Οικουμενισμός, στον ιερό χώρο της Ορθοδοξίας δεν είναι απλώς αίρεση ή Παναίρεση, αλλά θανατηφόρα νόσος. Δυστυχώς, δεν έχει καταδικαστεί ακόμη.
      (συνεχίζεται)

      ΙΚ

      Διαγραφή
    2. Πολλοι μας υβριζουν, μας συκοφαντουν, χυδαιολογουν εναντιον μας και εμεις ολα τα ανεχομαστε και τα αφηνουμε να τα παρη ο Καιαδας.
      Ομως οποιος τολμηση και αναφερθη υποτιμητικα για τον πατερα Ευθυμιο Τρικαμηνα, δηλωνουμε οτι οχι μονο το κειμενο του θα το παρη ο Καιαδας, αλλα και αυτον τον ιδιο.
      Αυτο ειναι αποφασι μας.
      Ο πατηρ Ευθυμιος ζει μεσα στα αγρια βραχια οπως τα αγριμια του βουνου.
      Και δεν εχει ουτε κομπιουτερ, ουτε καν κινητο τηλεφωνο.
      Ζει με προσφορα και με φρουτα και οχι με τα πολλα και απειρα καλουδια που ζουμε εμεις οι καλοπερασακηδες της πλουσιας εποχης μας.
      Ουτε και οπως ζουν και αυτοι οι Σιγονταροοικουμενιστες στα μοναστηρια τους με τα πλουσιοπαροχα γευματα των φιλων τους και κολακων τους.
      Ουτε γυριζει στα κοκκινα χαλια οπου ο συρφετος των κολακων.
      Δεν μπορει λοιπον να απαντηση σε οποιονδηποτε υβριστη και συκοφαντη του.
      Απανταει μονο σε καποιες σοβαρες αιτιασεις καλοπροαιρετων που επιθυμουν την ορθοδοξη ενημερωσι τους για την βελτιωσι της λειψης καταστασεως τους και αφου τον ενημερωσουν ανθρωποι εμπιστοι.
      Εμεις ειμαστε αποφασισμενοι να μην ανεχθουμε ουτε μια κουβεντα για τον σεβαστο γεροντα που θα τον υποτιμαει ή και θα υπονοειται ως υποτιμητικη.
      Καποιοι ας το καταλαβουν και ας τον αφησουν ησυχο.
      Αυτος ζει ως στρουθιον μοναζων επι ....βραχων και σπηλαιων και υμνει τον ερωτα του Χριστου μας και τον Πολυτιμοτατον Υμνον της Πατρωας Ευσεβειας την Ορθοδοξον Πιστιν.

      Διαγραφή
    3. Δεν διαφωνώ με αυτά που λές Οδυσσέα, αλλά μου κάνει εντύπωση η νοοτροπία σου.
      Ενώ εσύ ασκείς σκληρή κριτική σε Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους, Επισκόπους, λαικούς, κλπ, από την άλλη μεριά, απαγορεύεις να ασκείται κριτική σε κάποια λόγια ή πράξεις του π. Ευθυμίου. Είναι λογικό πράγμα αυτό ?
      Νομίζω ότι αν ρωτήσης τον π. Ευθύμιο, θα σου πή ότι φυσικά δέχεται κριτική και αυτός, όπως όλοι οι άνθρωποι, και δεν διεκδικεί για τον εαυτό του το αλάθητο.

      Διαγραφή
  6. Επ ! Διαβαζω : "Ο Οικουμενισμός, που ονομάστηκε έτσι πρόσφατα, δεν έχει εισέτι καταδικαστεί από Σύνοδο. "
    Ναι πλήν όμως είναι σύνολο και ΑΝΑΚΑΙΦΑΛΑΙΩΣΗ ήδη καταδικασμένων αιρέσεων
    Απο τον Νικολαϊτισμό καθ ότι συν της άλλης είναι και πολίτες τον Σοδόμων μέχρι σήμερα ποία αίρεση ΔΕΝ ΚΟΙΝΟΝΟΫΝ ?
    Εδώ υπερέβησαν και τα όρια του "χριστιανισμού" και βλέπουν σωτηρία στους μουσουλμάνους και εβραίους .... Τί λέω ? Και στους ινδουιστές ...
    Πως κ Καρδάση μου αν τό μέρος είναι καταδικασμένο το όλον δεν είναι ?
    Και αν ο μασονισμός είναι καταδικασμένος και απο Ι Συνόδους εκκλησιών και πατριαρχείων ... πως ο οικουμενισμός που δεν είναι τίποτα άλλο απο την μασονία με ράσα δεν είναι ?
    Σαν μασονία ο οικουμενισμός έχει καταγνωστεί και μεμονωμένα και μαζί με πολλούς σε συνέδρια θεολογικα και και απο σύγχρονους αγίους και ιεράρχες . Ο αγαπητός εν Χριστώ αδελφός μας Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος δημοσίευσε το παρακάτω λίαν αξιόλογο κείμενο στο ιστολόγιο "Ορθόδοξος Φωνή":Ο ἀείμνηστος ἱερομόναχος π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος. (Ὁμιλία 20 στὸν Ἰεζεκιήλ). Λέγει:
    «Ἀντιλαμβάνεσθε, λοιπόν, ὅτι ἐδῶ φτάνουμε νὰ ἔχουμε κληρικοὺς ποὺ νὰ εἶναι μασῶνοι. Αὐτὸς (ὁ κληρικός) οὐσιαστικὰ ἔχει χάσει τὴν πίστη του. Ἔτσι, ὅπως τὸ βλέπουμε τώρα, στὴν ἐποχὴ τοῦ Ἰεζεκιήλ, ποὺ ὁ κλῆρος εἶχε προσχωρήσει στὴν εἰδωλολατρία, καὶ τὸ εἴδαμε αὐτὸ πολύ-πολὺ καθαρά.

    Σᾶς αἰτιολόγησα, γιατί ἀρχίζει ἡ σφαγὴ ἀπὸ τοὺς κληρικούς, ποὺ ἔπρεπε νὰ φυλάξουν τὸ λαό καί, ὅμως, αὐτοὶ ὁδηγοῦν τὸ λαὸ μὲ κακό τους παράδειγμα εἰς τὴν εἰδωλολατρία.

    Καὶ ἐρχόμεθα νὰ ἐρωτήσουμε: Γιατί τὸ ἱερὸ κείμενο τοὺς ἀποκαλεῖ Ἁγίους Του; Λέει ὁ Θεός: «ἀπὸ τοὺς Ἁγίους μου». Αὐτοὺς δηλαδή, ποὺ τώρα εἰδωλολατροῦν, τοὺς ἀποκαλεῖ Ἁγίους Του, τοὺς ἱερεῖς. Σημειώνει ὁ Θεοδώρητος ποὺ ἑρμηνεύει:«οὐκ ἀληθῶς ἁγίους αὐτοὺς ὀνομάζει, ἀλλὰ ἐπειδὴ τοῦτο εἶναι ὑπελαμβάνοντο, ὡς εἰς τὴν τοῦ Θεοῦ θεραπείαν ἀνθρώπων». Ὄχι γιατὶ ἦσαν Ἅγιοι, ἀλλὰ γιατὶ ἔτσι ἐθεωροῦντο, ἐπειδὴ εὑρίσκοντο εἰς τὴν διακονίαν τοῦ Θεοῦ. Ὅπως λέμε, Ἅγιε Ἀρχιμανδρίτα, Ἅγιε..., ἀλλὰ δὲν ἦσαν ὅμως Ἅγιοι.

    «Καὶ ἤρξαντο –λέγει τὸ κείμενο στὴν συνέχεια– ἀπὸ τῶν ἀνδρῶν τῶν πρεσβυτέρων, οἳ ἦσαν ἔσω ἐν τῷ οἴκῳ», δηλ. μέσα στὸν Ναὸ καὶ τὶς αὐλὲς τοῦ Ναοῦ.

    Διότι, ἐκεῖ δὲν εἰδωλολατροῦσαν; Ἐκεῖ τώρα ἐπέρχεται ἡ σφαγή. Ἡ σφαγὴ ἀρχίζει ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς
    ποὺ εὑρίσκοντο εὶς τὴν ἐσωτάτην αὐλὴν καὶ μέσα εἰς τὸν Ναό. Θὰ πεῖτε βεβήλωσις (τοῦ ἱεροῦ Ναοῦ); Ἀλλὰ ὁ χῶρος, εἶχε ἤδη βεβηλωθεῖ ἀπὸ τοὺς ἰδίους τοὺς ἱερεῖς μὲ τὴν εἰδωλολατρία.

    Γράφει ὁ ἀπ. Πέτρος. Ἀλήθεια, θὰ φανταζόσαστε ὅτι αὐτὸ τὸ σημεῖο τὸ γράφει ὁ ἀπ. Πέτρος, δηλ. ἡ Κ. Διαθήκη; Ἀκοῦστε τί λέγει εἰς τὴν πρώτη του ἐπιστολή, (1Πέτρ., δ΄ 17-18): «ὅτι ὁ καιρὸς τοῦ ἄρξασθαι τὸ κρῖμα (ὁ καιρὸς νὰ ἀρχίσει ἡ καταδίκη) ἀπὸ τοῦ οἴκου τοῦ Θεοῦ (ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς, λέει, θὰ ἀρχίσει ἡ καταδίκη)·εἰ δὲ πρῶτον ἀφ' ἡμῶν (ἐὰν λοιπον, πρῶτα ἀπὸ μᾶς –βάζει καὶ τὸν ἑαυτό του- θὰ ἀρχίσει ἡ ὀργὴ καὶ τὸ κρῖμα τοῦ Θεοῦ), τί τὸ τέλος τῶν ἀπειθούντων τῷ τοῦ Θεοῦ εὐαγγελίῳ; (ποιό θὰ εἶναι τὸ τέλος ἐκείνων ποὺ ἀπειθοῦν εἰς τὸ Εὐαγγέλιον τοῦ Θεοῦ;). καὶ εἰ ὁ δίκαιος μόλις σῴζεται ὁ ἀσεβὴς καὶ ἁμαρτωλὸς ποῦ φανεῖται;».

    Εἴδατε διάκριση μεταξὺ ἀσεβοῦς καὶ ἁμαρτωλοῦ; Ἀσεβὴς λέγεται ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος παραβαίνει τὶς τέσσερις πρῶτες Ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τὸ Δεκάλογο. Καὶ ἁμαρτωλὸς ἐκεῖνος ποὺ παραβαίνει τὶς ἕξη ἑπόμενες Ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ. Τὸ πρῶτο λέγεται ἀσέβεια, τὸ δεύτερο λέγεται ἁμαρτία. Κάτι, ποὺ στρέφεται ἐναντίον τοῦ Θεοῦ, λέγεται ἀσέβεια.

    Ἔτσι βλέπουμε ὅτι ἡ σφαγή, ἕνεκα τῶν ἁμαρτιῶν τοῦ Ἱερατείου –καὶ τοῦ λαοῦ ποὺ ἀκολουθεῖ τὸ Ἱερατεῖον– εἶναι ἱστορικῶς ἐπαναλαμβανομένη... Ἐφόσον ἔχουμε τὰ ἴδια αἴτια, θὰ ἔχουμε καὶ τὰ ἴδια ἀποτελέσματα. Μποροῦμε νὰ θυμηθοῦμε ἀγαπητοί, ἐκείνη τὴν τριήμερη σφαγὴ τῆς Βασιλευούσης ἀπὸ τοὺς Τούρκους. Πῆγε ὁ πληθυσμὀς τῆς Πόλης (ὅσοι πῆγαν) μέσα στὴν Ἁγία Σοφία γιὰ νὰ σωθοῦν· κι ἐκεῖ οἱ Τοῦρκοι ἔσφαξαν μὲ τὴν ψυχή τους. Μέσα στὸν Ναό. Ναί. Γιατὶ προηγουμένως εἶχε βεβηλωθεῖ ἀπὸ πολλὲς ἁμαρτίες καὶ μάλιστα ἀπὸ κληρικούς, καὶ δὴ Πατριάρχες, οἱ ὁποῖοι εἶχαν σταθεῖ αἱρετικοί. Ἀναφέρονται ἀπὸ ἱστορικοὺς σημεῖα ἐγκαταλείψεως τῆς θείας προστασίας τῆς Πόλεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πράγματι ο Οικουμενισμός, που ονομάστηκε έτσι πρόσφατα, δεν έχει καταδικαστεί ακόμη από Σύνοδο.
      Οι άγιοι Πατέρες είναι πάρα πολύ προσεκτικοί στις εκφράσεις και τις λέξεις ακόμη, όταν πρόκειται να καταδικάσουν μια αίρεση. Ποτέ δεν καταδικάστηκε αίρεση, που είναι σύνολο ή ανακεφαλείωση καταδικαμένων αιρέσεων. Παραδείγματα:
      Στην Α΄ Οικουμενική Σύνοδο:
      Παρουσιάσθηκε το Σύμβολο της Αλεξάνδρειας με τη λέξη "ομοούσιος",
      και το Σύμβολο της Αντιόχειας με τη λέξη "ομοιούσιος". Η διαφορά είναι ένα απλό "ι". Και όμως, αυτή η προσθήκη του "ι" δημιουργεί μια αίρεση. Στην πρώτη περίπτωση ο Υιός είναι Θεός, στη δεύτερη είναι άνθρωπος. Οι Πατέρες δέχτηκαν την πρώτη εκδοχή, ενώ η δεύτερη οδήγησε στον Αρειανισμό.
      Στην Δ΄ Οικουμενική:
      Η Αλεξάνδρεια παρουσίασε ένα Σύμβολο, που έλεγε: α/ "εκ Μαρίας της παρθένου κατά την ανθρωπότητα", β/ "εκ δυο φύσεων νοούμενον".
      Η Ρώμη παρουσίασε ένα Σύμβολο που έλεγε: α/ "εκ Μαρίας της παρθένου της θεοτόκου κατά την ανθρωπότητα", β/ "εν δυο φύσεσιν ασυγχύτως ατρέπτως αδιαιρέτως αχωρίστως γνωριζόμενον".
      Οι Πατέρες, με πολύ μεγάλη προσοχή, δέχτηκαν το Σύμβολο της Ρώμης.
      Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, που ακολουθούν τον Αρειανισμό, δηλ. ότι ο Χριστός είναι κτίσμα, πως το επιτυγχάνουν; με την μετακίνηση σε ένα κόμμα:
      Λέγει ο Λουκάς: "αμήν λέγω σοι, σήμερον μετ' εμού έσοι εν τω παραδείσω", που σημαίνει: "σήμερα, που εγώ πάω στον παράδεισο, έχω τη δύναμη να σε βάλω και σένα μέσα, άρα είμαι Θεός".
      Γράφουν οι ΜτΙ: "αμήν λέγω σοι σήμερον, μετ' εμού έσοι εν τω παραδείσω", που σημαίνει: "σήμερα που μιλάμε, μαζί μου θα είσαι στον παράδεισο τότε, όταν θα μπω και εγώ", που σημαίνει, ότι είμαι άνθρωπος και δεν έχω τη δύναμη να σε βάλω μέσα τώρα, αλλά ούτε και τότε".
      Επομένως, οι Πατέρες είναι πολύ προσεκτικοί στις φράσεις, τις λέξεις, ακόμη και στις στίξεις και δεν καταδικάζουν με συμφραζόμενα ή υπονοούμενα.
      Ο όρος "οικουμενισμός", που σημαίνει αυτά που σημαίνει, είναι ορολογία του 20ου αι. και δεν υπάρχει σε κανένα 'Ορο Οικουμενικής ή Πανορθόδοξης Συνόδου, οπότε αν κάποτε καταδικαστεί θα καταδικαστεί, ως "Οικουμενισμός" και τίποτε άλλο:
      Και κάτι ακόμη: Η προσθήκη του Φιλιόκβε παρουσιάσθηκε τον 6ο αι. και καταδικάστηκε από την Η΄ Οικουμενική τον 9ο, δηλ. 3 αιώνες αργότερα. Οι Πατέρες δεν ενεργούσαν ποτέ βιαστικά στην καταδίκη μιας αίρεσης. Και κάτι τελευταίο: Η Σύνοδος της Αντιόχειας του 347 ήταν αιρετική Σύνοδος, που καθιέρωσε το "ομοιούσιος", πλην όμως οι Κανόνες της αποτελούν Κανόνες της Εκκλησίας.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    2. Γιατι κ.Ιωαννη Καρδαση δεν απαντας στους 3-4 σχοσιαστες που σε βγαλαν νοκ-αουτ(αποτειχιση θα κανεις απο αιρετικους που καταδικαστηκαν;)

      Διαγραφή
    3. Φιλε Ο.Χ.,οταν ο Ιωαννης Καρδασης δεν απαντα εχει καταλαβει το λαθος του.Οταν λεει μπαρουφες μουγγα!

      Διαγραφή
  7. " Για να αποτειχιστώ θα πρέπει, είτε ο Βαρθολομαίος να καταδικαστεί για αιρετικά φρονήματα, είτε εγώ να σκανδαλίζομαι από την συμπεριφορά του (κατά τον π. Επιφάνιο)." Τάδε έγραψε ΙΚ. Το μεν πρώτο αδύνατον, καθώς οι Οικουμενιστές φίλοι και συνοδοιπόροι του Βαρθολομαίου ελέγχουν την Εκκλησιαστική Διοίκηση, οπότε ποιός θα τον καταδικάσει; Και αν ακόμη βρεθούν Επίσκοποι να αντιδράσουν θα τους κηρύξουν οι Οικουμενιστές αμέσως Σχισματικούς και θα τους καθαιρέσουν, άρα μία καταδίκη από αυτούς αμφιβάλλω εάν θα την αποδεχθεί ο ΙΚ. Το δε δεύτερο κριτήριο, δηλαδή ο πιθανός σκανδαλισμός του, είναι αόριστο και εξαιρετικά επισφαλές. Αλίμονο εάν ο καθένας μας έπαιρνε τόσο σοβαρές αποφάσεις στηριζόμενος μόνο στον πιθανό σκανδαλισμό του. Οφείλω να παραδεχθώ, ότι την φορά αυτή ο ΙΚ είναι απόλυτα ξεκάθαρος στα πιστεύω του. Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι αντιτίθεται στην ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ από τους Οικουμενιστές, όχι την δική του, διότι απλούστατα δεν τίθεται τέτοιο θέμα , αλλά των άλλων. 'Οταν γίνεται Ορθόδοξη Αποτείχιση, ακόμη και ολίγων, γίνεται αμέσως " σεισμός " και στους Οικουμενιστές και στους συνοδοιπόρους τους και στους " Αντιοικουμενιστές " τύπου " Ομολογίας " ή τύπου Παναγιώτης Αμερικάνος ή τύπου ΙΚ. Ως φαίνεται αυτό πονάει , η Αποτείχιση, όχι των ίδιων, αλλά είπαμε των άλλων. Φανταστείτε τί θα γινόταν εάν την Αποτείχιση ακολουθούσαν όχι ολίγοι, αλλά πολλοί και ανάμεσά τους Αρχιερείς, ιερείς, μοναχοί και πολλοί λαϊκοί. Από τον φόβο τους οι Οικουμενιστές δεν θα είχαν πού να κρυφτούν και ο Πάπας και οι φίλοι του θα έλεγαν ξανά τον λόγο " εποιήσαμεν ουδέν ". Σας ευχαριστούμε Κύριε ΙΚ για την ειλικρίνειά σας, που εξηγεί πλήρως τον λόγο που γράφετε τα πολλαπλά σχόλιά σας, που κάποιες φορές μας προβληματίζουν, πρόσκαιρα, μήπως κάπου λαθεύουμε. Σηκώνουμε όμως ξανά το πρόσωπό μας και ξαναπαρατηρούμε τα γεγονότα και ξαναδιαβάζουμε τους Πατέρες και τότε καταλαβαίνουμε, τί θέλετε να επιτύχετε με αυτά που συνήθως γράφετε. Έχουμε όμως μία απορία, οι Οικουμενιστές ξέρουμε, γιατί κάνουν ότι κάνουν και λέγουν ότι λέγουν, εσείς ποιά άραγε ή ποίου ιστορική δικαίωση επιδιώκετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν χρειαζεται η αποτειχιση αν καταδικαστη ο Βαρθολομαιος!Ποιος Αγιος Πατερας λεει οτι για να διακοπη η κοινωνια με αιρετικους πρεπει να σκανδαλιζομαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για να αποτειχιστώ θα πρέπει, είτε ο Βαρθολομαίος να καταδικαστεί για αιρετικά φρονήματα, είτε εγώ να σκανδαλίζομαι από την συμπεριφορά του (κατά τον π. Επιφάνιο)." --- δηλαδη αν ζουσε σημερα ο π.Επιφανιος και αποτειχιζονταν τι θα ελεγε ο Ι.Κ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν καταδικαστη ο Βαρθολομαιος απο την Εκκλησια,ο Ιωαννης Καρδασης αυτο που θα κανει ειναι ΣΧΙΣΜΑ(οπως το 1054).Θα ειναι οι Οικουμενιστες κληρικοι και οι Ορθοδοξοι σε ΣΧΙΣΜΑ,και ο λαος θα κανει την επιλογη του.Δεν μπορει ο π.Επιφανιος να λεει οτι θα αποτειχιστη οταν ο Επισκοπος καταδικαστει,αυτα ειναι αστια!Που το λεει αυτο ο π. Επιφανιος;;;

      Διαγραφή
  10. Πράγματι, "το γήρας ουκ έρχεται μόνο" και "η γεροντική άνοια" είναι επί θύραις, όπως γράφουν ορισμένοι καλοπροαίρετοι αδελφοί. Μόνο, που αυτά έρχονται ανεξαρτήτως ηλικίας και τότε αποκαλούνται "νόσος Altzheimer".
    Πάντως, φαίνεται, ότι τα διάφορα ιστολόγια, στα οποία δημοσιεύονται εργασίες μου, δεν θα πρέπει να το έχουν αντιληφθεί, όπως και ο δ/ντής του παρόντος ιστολογίου, που δημοσίευσε προ 5 ημερών σχετική εργασία μου με τίτλο: "Η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος".
    Πάντως, όποιιος ενδιαφέρεται να κάνει τη σχετική ασφαλή διάγνωση, θα τον βοηθούσε η αναζήτηση στο Διαδίκτυο, των 50 μέχρι στιγμής πρόσφατων δημοσιευθεισών εργασιών, πληκτρολογώντας αολώς το ονοματεπώνυμο.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου