ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Γ' ΜΑΤΘΑΙΟΥ
(Ματθ. ΙΣΤ' 13-19)
Ιεροκήρυξ Ι. Μ.
Δρ. Πωγ. &Κονίτσης
e-mail: ioil.konitsa@gmail.com
Ὁ «οἰκουμενισμὸς ἔχει ἀποσκορακίσει ἀπὸ τὴν συνείδηση τῶν ὑψηλὰ ἱστάμενων ποιμένων καὶ ἀπὸ τὴν διδασκαλία τους τὴν ἀλήθεια;»
«...Βρισκόμαστε στην περιοχή
της Καισαρείας του Φιλίππου. Ο Χριστός απευθύνει την ξεκάθαρη ερώτηση προς τους
μαθητές Του.
- Τι ιδέα έχουν για εμένα οι
άνθρωποι; Ποιος νομίζουν ότι είμαι; Και οι μαθητές του απαντούν:
- Άλλοι νομίζουν πως είσαι ο
Ιωάννης ο βαπτιστής, άλλοι πως είσαι ο Ηλίας, άλλοι ο Ιερεμίας ή ένας από τους
Προφήτες.
- Εσείς οι μαθητές μου, που
συνεχώς, νύχτα και ημέρα ευρίσκεσθε μαζί μου, τι γνώμη έχετε; ποιος πιστεύετε
ότι είμαι;
Στην καίρια αυτή ερώτηση, το
«στόμα των Αποστόλων», με τον αυθορμητισμό που τον διέκρινε απάντησε·
- “Συ ει ο Χριστός ο υιός
του Θεού του ζώντος” (Ματθ. ΙΣΤ´ 16).
...............................................................................................................
...Ἂς περάσουμε να δούμε την ομολογία της
Θεότητος του Χριστού εκ μέρους των τοπικών
Ορθοδόξων Εκκλησιών.
Δεν
είναι τόσο απλό το θέμα όσο φαίνεται φίλοι μου. Δεν χρειάζεται δηλ. απλώς να
ομολογείται στη θεωρία η Θεότης του Κυρίου. Επιβάλλεται η κάθε Ορθόδοξος τοπική
Εκκλησία να κατέχει και την εμπειρία των
φωτισμένων και θεούμενων Αγίων οι οποίοι διακηρύσσουν πως εκτός του
Σώματος της Εκκλησίας δεν υπάρχει σωτηρία.
Και
ορθούται εμπρός μας το ερώτημα:
Οι
ποιμένες μας, οι υψηλά ιστάμενοι το
γνωρίζουν και το κηρύσσουν αυτό, ή το σαράκι του
οικουμενισμού έχει αποσκορακίσει από την συνείδησή τους και από την
διδασκαλία τους την αλήθεια που κηρύσσει το Ι. Ευαγγέλιο και η Εκκλησία μας;
Και πώς μπορεί να ισχυρίζεται
κανείς από την μιά ότι πιστεύει στην Θεότητα του
Χριστού και από την άλλη να
συμπροσεύχεται με αλλοδόξους, αλοθρήσκους, μάγους και σατανιστές για
την ειρήνη δήθεν του κόσμου, για την προστασία του περιβάλλοντος και για τα
παγόβουνα της Ανταρκτικής;
Πώς
συμβιβάζεται η Αγιοκατάταξη Οσίων Γερόντων που έγραψαν και εκήρυξαν την
μοναδικότητα της Ορθοδοξίας μας και ταυτοχρόνως εστηλίτευσαν τις πλάνες και τις
αιρέσεις και από την άλλη να αγκαλιάζονται οι
αιρετικοί ως δήθεν ποιμένες και να συναγελάζονται οι ορθόδοξοι με
τους διεστραμμένους και ομοφυλόφιλους σε δήθεν θεολογικά συνέδρια;
Πώς; Πώς; Πώς;
Ας
είμαστε ευθείς και ξεκάθαροι. Ή πιστεύουμε στην Θεότητα του Χριστού και στην
μοναδικότητα της Εκκλησίας Του, ή παίζουμε θέατρο και προκαλούμε τα αναθέματα
των Αγίων Πατέρων. Όλα τ' άλλα είναι απλές φιλολογίες για τους «εφιάλτες» και
τους αφελείς».
Σαφῶς, ἐδῶ ὁ π. Ἰωήλ, ἀναφέρεται στὸν κακόδοξο καὶ
Πανοικουμενιστὴ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Εὔλογη ἡ ἀπορία του καὶ ἡ ἀγανάκτησή του
γιὰ τὴν καταπάτηση τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ κυρίως γιὰ τὶς αἱρετικές του διδασκαλίες.
Μπορεῖ, ὅμως, νὰ μᾶς δικαιολογήσει ὁ καλὸς ἀρχιμανδρίτης, γιατί συμπεριφέρεται
κατ’ ὅμοιον τρόπο, μὲ αὐτὸν ποὺ καταγγέλλει; Ὅταν μάλιστα ὁμολογεῖ ὅτι ὁ «οἰκουμενισμὸς ἔχει ἀποσκορακίσει ἀπὸ τὴν συνείδηση τῶν ὑψηλὰ ἱσταμένων ποιμένων καὶ ἀπὸ τὴν διδασκαλία τους τὴν ἀλήθεια ποὺ κηρύσσει τὸ Ἱ. Εὐαγγέλιο»; Ἐπίσκοποι
χωρὶς τὴν Ἀλήθεια = χωρὶς Χριστό!
Μπορεῖ νὰ ἀπαντήσει στὸ ἐρώτημα:
Πῶς συμβιβάζεται ἡ καταγγελία τοῦ Πατριάρχη ὡς αἱρετικοῦ καὶ ταυτόχρονα
ἡ μνημόνευσή του ὡς Ὀρθοδόξου;
Πῶς; Πῶς; Πῶς;
Ξεχωρίζουν
οἱ Ἅγιοί μας καταδικασμένους καὶ μὴ καταδικασμένους αἱρετικούς; Ἔκανε
τέτοιες διακρίσεις ὁ ἅγιος Μάξιμος, π.χ., ἢ ὁ ἅγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς;
Βλέπετε, κάθε ἑορτὴ τῶν Ἁγίων μας, εἶναι εὐεργετικὴ
πρὸς ἀναθεώρηση τῆς ὅλης βιοτῆς μας, πρὸς φωτισμό, διόρθωση, μετάνοια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΩΝ ΜΕΤ' ΑΥΤΩΝ.
Οι Ορθόδοξοι κληρικοί μοναχοί και λαϊκοί που μνημονεύουν, αναγνωρίζουν, συμπροσεύχονται, συλλειτουργούν και έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους πρωτοστάτες Ορθοδόξους οικουμενιστές του <> παθαίνουν τις παρακάτω ζημιές:
1) Μοιχεύουν πνευματικά με όλους τους αιρετικούς του κόσμου.
2) Μολύνονται από την κοινωνία της αιρέσεως και του σχίσματος των οικουμενιστών και ταυτόχρονα μολύνουν όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες και τα μοναστήρια των τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών.
3) Κοινωνούνε Εκκλησιαστικά με τον διάβολο και αρχηγό του οικουμενισμού, αφού βρίσκονται ενωμένοι στην παγκόσμια <> του,συγκοινωνούντες με τους προδότες Ορθοδόξους οικουμενιστές.
4) Οι Ορθόδοξοι πρωτοστάτες οικουμενιστές και όλοι αυτοί που συγκοινωνούν μαζί τους είναι αυτομάτως αποτειχισμένοι από την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία,αφού είναι εντειχισμένοι σε μια άλλη <>, στην <> του αντίχριστου.
5) Πεθαίνουν πνευματικά από το δηλητήριο της σατανικής οικουμενιστικής αρρώστιας, δηλ. κάνουν τις Εκκλησίες και τα μοναστήρια τους φονευτήρια ψυχών.
6) Έχουν χάσει την Ορθοδοξία και έχουν κερδίσει την κακοδοξία.
7) Έχουν χάσει την Μία Εκκλησία του Χριστού και έχουν κερδήσει όλα τα μαγαζιά του σατανά.
8) Σε αυτή την ζωή είναι υπόδικοι σε μέλλουσα Αγιοπνευματική Σύνοδο, λόγω της οικουμενιστικής τους διαστροφής και πλάνης.
9) Στην άλλη ζωή θα χαθούν στην κόλαση όχι μόνο οι αιρετικοί, αλλά και όσοι συγκοινωνούν μαζί τους εάν δεν μετανοήσουν όλοι αυτοί που έχουν γνώση.
Η αποτείχιση των Ορθοδόξων από την κοινωνία των αιρετικοσχισματικών οικουμενιστών μέχρι να γίνει Σύνοδος Αγία για να επαναφέρει την κανονική τάξη στην Μία Εκκλησία είναι το μοναδικό φάρμακο. Η αποτείχιση είναι η ασφάλεια των Ορθοδόξων για να μην είμαστε ενωμένοι με τους αιρετικούς, τους βέβηλους και τους βλάσφημους. Με την αποτείχιση ξεχωρίζουν οι ομολογητές από τους προδότες. Η αποτείχιση από την κοινωνία των οικουμενιστών είναι υποχρεωτική για όσους θέλουν να σωθούν και δυνητική για όσους θέλουν να παίζουν την ψυχή τους με την κόλαση. Με την αποτείχιση οι Ορθόδοξοι απομονώνουμε τους αιρετικούς και τους βγάζουμε εκτός Εκκλησίας, ενώ εμείς ασφαλιζόμαστε εντός Εκκλησίας. Με την αποτείχιση βάζουμε τις βάσεις για να πραγματοποιηθεί όποτε κρίνει ο Θεός με την βοήθεια κλήρου και λαού όλων των βαθμών Τοπική και Οικουμενική Σύνοδος για να καταδικάσει εάν δεν μετανοήσουν τους πρωτοστάτες και συγκοινωνούς της κακοδοξίας και στις θέσεις τους να βάλει Ορθοδόξους, ώστε να ξαναεπιστρέψει η κανονική τάξη στην Εκκλησία. Η αποτείχιση των Ορθοδόξων γίνεται και για την αίρεση αλλά και για το σχίσμα των οικουμενιστών. Όσοι Ορθόδοξοι αποτειχίζονται από τους οικουμενιστές μέχρι συνοδικής διαγνώσεως δεν χειροτονούν επισκόπους,δεν κάνουν καινούριες συνόδους, ούτε δημιουργούν νέες αρχιεπισκοπές.
Διαβαζω : "Σε αυτή την ζωή είναι υπόδικοι σε μέλλουσα Αγιοπνευματική Σύνοδο, λόγω της οικουμενιστικής τους διαστροφής και πλάνης."
ΔιαγραφήΝαι ? Ως υπόδικους σε μέλλουσα Αγιοπνευματική Σύνοδο αντιμετώπισαν τους μνημονεύοντας τον Πάπα τις 2 φορές που έγινε αυτό ?
Τον Βέκκο πχ οι οσιομάρτυρες του Αθω ?
Τι μας λέτε !
Ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός γράφει για το μνημόσυνο των Λατίνων:
«Φεύγετε και υμείς, αδελφοί, την προς τους ακοινωνήτους κοινωνίαν και το μνημόσυνον των αμνημονεύτων. Ίδε, εγώ Μάρκος ο αμαρτωλός, λέγω υμίν ότι ο μνημονεύων του πάπα ως Ορθοδόξου αρχιερέως, ένοχος εστίν πάντα τα των Λατίνων εκπληρώσαι, μέχρι και αυτής της κουράς των γενείων και ο λατινοφρονών μετά των Λατίνων κριθήσεται και ως παραβάτης της πίστεως λογισθήσεται»
Οχι κύριε δεν είναι υπόδικοι . Υπόδικοι ήταν όσο ήταν λατινόφρονες
Δια της μνημονεύσεως του Πάπα έγιναν κομμάτι του Πάπα
Πατριάρχης Γεννάδιος Σχολάριος γράφει:
«Η πνευματική κοινωνία των ομοδόξων, και η τελεία υποταγή προς τους γνησίους ποιμένας εκφράζεται με το μνημόσυνο. Οι Σύνοδοι και οι άλλοι Πατέρες ορίζουν, ότι αυτών που αποστρεφόμεθα το φρόνημα, (αυτών) πρέπει να αποφεύγουμε και την κοινωνία»
Δια της μνημονεύσεως του Πάπα έγιναν κομμάτι του Πάπα
Καταδικασμένος ο Πάπας και όχι υπόδικος αρα και κάθε κομμάτι του καταδικασμένο και όχι υπόδικο .
Οτι είναι η Οστια είναι και η μετάληψη του Βαρθολομαίου
Ο μετέχων στα μυστήρια τους με τον κοινό Θεό τους ενώνεται .
Τον σατανά.
Επίσης διαβαζω :"Όσοι Ορθόδοξοι αποτειχίζονται από τους οικουμενιστές μέχρι συνοδικής διαγνώσεως δεν χειροτονούν επισκόπους,δεν κάνουν καινούριες συνόδους, ούτε δημιουργούν νέες αρχιεπισκοπές."
ΔιαγραφήΠου το βρήκες ?
Οι αποτειχιζόμενοι είναι η εκκλησία Οτι είναι εκτός αυτής είναι του σατανά..
Ο π Ειρηναίος καθαιρεθείς και διωχθείς απο τους αιρετικούς ήταν και είναι Πατριάρχης . Ο π . Αρτέμιος ήταν και είναι επίσκοπος , Ειχαν και έχουν και κανένας δεν τους αποστερεί το να χειροτονούν .
Και Ιερείς και επισκόπους βεβαίως βεβαίως
Η εκκλησία ουδέν αποστερείται .
Οι εκατοντάδες των υπεναντίων , ψευτο επίσκοποι και ψευδο ιερείς όπως κάθε παπικός αποστερούνται της Θείας Χάριτος και της αποστολικής διαδοχής . Οση αποστολική διαδοχή εχει ο πάπας που μνημονεύουν εχουν και αυτοί.
Διαβαζω " Πῶς συμβιβάζεται ἡ καταγγελία τοῦ Πατριάρχη ὡς αἱρετικοῦ καὶ ταυτόχρονα ἡ μνημόνευσή του ὡς Ὀρθοδόξου; Πῶς; Πῶς; Πῶς; "
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν συμβιβάζεται . Το να το συμβιβάζει κάποιος είναι πνευματικό AIDS , σύνδρομο ανθρώπινης πνευματικής ανοσοανεπάρκειας . Η ασθένεια του Ωριγένη . Από αυτή την ασθένεια της αγάπης έπασχε πχ ο Γέροντας Ευμένιος Λαμπάκης που αναθεμάτιζε μεν τον οικουμενισμό πλην όμως "αγάπη νοσίσας " αν και ομολογούσε οτι το σωστό είναι να διακόψη την κοινωνία με την αιρεση και να αναθεματίσει τους αιρετικούς δεν το έκανε ο ιδιος αλλά παρακαλούσε τον θεό να τους δώσει μετάνοια . Καλά το κάνεις έλεγε αλλά δεν δύναμαι να κάνω το ίδιο και έκλαιγε σαν παιδί .Πέθανε στη μέρα που ζήτησε που δεν είχε τελωνισμό , ο διάβολος χόρεψε στην κηδεία του και τον κηδέψανε μαζί με λαϊκούς ακριβώς ότι του είχε λεχθεί .
Ενίοτε το σύνδρομο ανθρώπινης πνευματικής ανοσοανεπάρκειας , η νόσος του Ωριγένη είναι επιπλοκή της Μασονίας Πχ Ο Κισσάμου γνώριζε την ορθοδοξία πλήν όμως νόμιζε ότι γνώριζε κάτι τάχα μου παραπάνω , η απόκρυφη τάχα μου γνώση τον έκανε ποιο Μανγκα Πέθανε από την πολλη μανγιά σε κοινωνία με την αίρεση την Μεγάλη Τρίτη 30 Απριλίου 2013 ακριβώς ότι του είχε λεχθεί .
Ο σατανάς πλανά . Πρὸς χάριν τάχα τοῦ λαοῦ , πρὸς χάριν τάχα του άρραφου χιτώνα του Ιησού , προς ... προς ...
Τους πλάνα και ξεχνούν το «Οὐ δύνασθε ποτήριον Κυρίου πίνειν καί ποτήριον δαιμονίων· οὐ δύνασθε τραπέζης Κυρίου μετέχειν καί τραπέζης δαιμονίων. Ἤ παραζηλοῦμεν τόν Κύριον; μή ἰσχυρότεροι αὐτοῦ ἐσμεν;» (Α Κορι´ 21-22 )
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους πλάνα και ξεχνούν το : Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις• τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ, ἢ τίς κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος;.
15 τίς δὲ συμφώνησις Χριστοῦ πρὸς Βελιάρ, ἢ τίς μέρις πιστῷ μετὰ ἀπίστου;.
16 τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ θεοῦ μετὰ εἰδώλων; ἡμεῖς γὰρ ναὸς θεοῦ ἐσμεν ζῶντος, καθὼς εἶπεν ὁ θεὸς ὅτι ἐνοικήσω ἐν αὐτοῖς καὶ ἐμπεριπατήσω καὶ ἔσομαι αὐτῶν θεὸς καὶ αὐτοὶ ἔσονται μου λαός.
17 διό ἐξέλθατε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς.
18 καὶ ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα καὶ ὑμεῖς ἔσεσθε μοι εἰς υἱοὺς καὶ θυγατέρας, λέγει κύριος παντοκράτωρ.
Τους πλάνα και ξεχνούν το «Τι γαρ ωφελείται ο άνθρωπος, εάν τον κόσμον όλον κερδήση, την δε ψυχήν αυτού ζημιωθή;» Ματθαίος ις:26 , Ματθαίος ις:21-28, Λουκάς θ:26, Φιλιππισίους γ:7-10
Ξεχνούν οτι Ἡ μαρτυρία μας, ἡ ὁμολογία μας καί ὁ ἀγῶνας μας δέν εἶναι γιά τόν θρίαμβο τῆς Ὀρθοδοξίας, γιατί ὁ θρίαμβος εἶναι δεδομένος, ἀλλά εἶναι γιά τήν σωτηρία τῶν ψυχῶν μας Και οτι σωζοντας τις ψυχές μας σώζουμε και τις ψυχές των άλλων .
Μᾶς ἀποκαλύπτει ὁ Χριστός: «Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοί ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγώ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς· ὅστις δ᾽ ἄν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτόν κἀγώ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς» (Ματθ. Ι´32-33).
Πάρε το απόφαση ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΘΕΟ όπως λένε και οι ίδιοι λατρεύουν ο Παπας και ο Βαρθολομαίος και όσοι τον μνημονεύουν και οι αλλοι του ΠΣΕ , οι μουσουλμάνοι και οι εβραίοι . κτλ Αν αυτός είναι ο θεός σου μνημόνευε και μέτεχε στα μυστήρια τους να ενωθείς μαζί του και κάνε και υπακοή σε όσα σου λένε
Δικαίωμα σου να στρώνεις το κρεβατάκι σου να κοιμηθείς όπου στην καλίτερη περίπτωση οι αζυμίτες παπικοι και οι αμύρωτοι εβραίοι και μουσουλμανοι αναπαύονται .
Ακουσαν τα λόγια του Άγιος Θεόδωρου ο Στουδίτη :«Ἀλλά σύ μέν προτίμησον, εἰ δοκεῖ, τοῦ σωζομένου Νῶε, τό ὑποβρύχιον πλῆθος· ἐμοί δέ συγχώρησον τοῖς ὀλίγοις τῇ Κιβωτῷ προσδραμεῖν... Καί πάλιν, εἰ βούλει, τάξον σεαυτόν μετά τῶν πολλῶν ἐν Σοδόμοις. Ἐγώ δέ συνοδεύσω τῷ Λώτ, κἄν μόνος τῶν ὄχλων συμφερόντως χωρίζηται». (P.G. 99, 1084 )
και τι έκαναν ? Εφάρμοσαν το "προτίμησον, εἰ δοκεῖ, τοῦ σωζομένου Νῶε, τό ὑποβρύχιον πλῆθος " και επέλεξαν τό ὑποβρύχιον πλῆθος και όχι την σώζουσα κιβωτό της αποτειχίσεως
και τι έκαναν ? Εφάρμοσαν το " εἰ βούλει, τάξον σεαυτόν μετά τῶν πολλῶν ἐν Σοδόμοις " και επέλεξαν να μένουν με συλλειτουργούς ομοφυλόφιλους "ορθοδοξους ιερεις" , με "λασβίες επισκοπίνες " ...
Λένε αφού λέει εἰ δοκεῖ , αφού λέει εἰ βούλει είναι προαιρετικό και όχι υποχρεωτικό αν ο 15 της Αβ ήταν υποχρεωτικός …. Μλα …μπλα ..
Ναι προαιρετικό είναι . Και το «Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν καί ἀράτω τόν σταυρόν αὐτοῦ καί ἀκολουθήτω μοι» (Μάρκ. η΄ 34).
Προαιρετικό είναι . Και ? Θα επιλέξετε τις μπουρμπουλήθρες ?
Τους πλάνα και ξεχνούν τα διατεταγμένα :
ΑπάντησηΔιαγραφήὍτι ἀποσχίζει οὐχ ὁ τῶν ἀσεβῶν χωριζόμενος, ἀλλ᾿ ὁ τῶν εὐσεβῶν ἀφιστάμενος.
Εἰ οὖν τοῖς διὰ φιλαρχίαν ἀποσχίσασιν παραυτίκα ὁ Θεὸς ἐπήγαγεν τὴν τιμωρίαν, πόσῳ μᾶλλον τοῖς αἱρέσεων ἀσεβῶν καθηγησαμένοις; οὐ σφοδροτέραν ἐπάξει τὴν τίσιν βλασφημοῦσιν αὐτοῦ τὴν πρόνοιαν ἢ τὴν δημιουργίαν; Ἀλλ᾿ ὑμεῖς, ἀδελφοί, ἐκ τῆς γραφῆς παιδευόμενοι, φυλάς σεσθε μὴ ποιεῖν τὰ σχίσματα τῆς γνώμης μήτε μὴν τῆς ἑνώσεως ὑμῶν, ὅτι σκοποὶ ἀπωλείας οἱ δόξης ἀθεμίτου ἄρξαντες καθίστανται τοῖς λαοῖς. Ὁμοίως καὶ οἱ λαικοί, τοῖς τῇ γνώμῃ τοῦ Θεοῦ ἐναντία δογματίσασιν μὴ πλησιάζετε μηδὲ κοινωνοὶ τῆς ἀσεβείας αὐτῶν γίνεσθε, λέγει γὰρ καὶ ὁ Θεός· Ἀποσχίσθητε ἐκ μέσου τῶν ἀνδρῶν τούτων, ἵνα μὴ συναπόλησθε αὐτοῖς. Καὶ πάλιν· Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν, καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς....
γ. Ὅπως χρὴ χωρίζεσθαι τῶν αἱρετικῶν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤὴν μὲν οὖν ἐπιστολὴν ἐξαπεστείλαμεν, αὐτοὶ δὲ ἐν ἱκαναῖς ἡμέραις ἐν Ἱεροσολύμοις ἐπεμείναμεν ἅμα συζη τοῦντες πρὸς τὸ κοινωφελὲς εἰς διόρθωσιν. Μετὰ δὲ χρόνον ἱκανὸν ἐπισκεψάμενοι τοὺς ἀδελφοὺς καὶ στηρί ξαντες αὐτοὺς τῷ λόγῳ τῆς εὐσεβείας, καὶ παρεγγυησάμενοι φεύγειν αὐτοὺς τοὺς ἐπ᾿ ὀνόματι Χριστοῦ καὶ Μωϋσέως πολεμοῦντας Χριστῷ καὶ Μωϋσεῖ, καὶ ἐν δορᾷ προβάτου τὸν λύκον κατακρύπτοντας. Οὗτοι γάρ εἰσι ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ ψευδαπόστολοι, πλάνοι καὶ φθορεῖς, ἀλωπέκων μερίδες καὶ χαμαιζήλων ἀμπέλων ἀφανισταί, δι᾿ οὓς ψυγήσεται ἡ τῶν πολλῶν ἀγάπη· ὁ δὲ ὑπομείνας εἰς τέλος ἀδιαστρόφως, οὗτος σωθήσεται· περὶ ὧν ἀσφα λιζόμενος ἡμᾶς ὁ Κύριος παρήγγειλεν λέγων· Ἐλεύσονται πρὸς ὑμᾶς ἄνθρωποι ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσωθεν δέ εἰσιν λύκοι ἅρπαγες· ἀπὸ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς, προσέχετε ἀπ᾿ αὐτῶν· ἀναστήσονται γὰρ ψευδόχρι στοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ πλανήσουσι πολλούς...
ιη. Παραίνεσις κελεύουσα φεύγειν τὴν τῶν ἀσεβῶν αἱρετικῶν κοινω νίαν.
Τοὺς μετανοοῦντας προσδέχεσθε, τοῦτο γὰρ θέλημα τοῦ Θεοῦ ἐν Χριστῷ· τοὺς κατηχουμένους στοιχειώσαντες βαπτίσατε, τοὺς ἀθέους αἱρεσιώτας ἀμετανοήτως ἔχοντας διαστείλαντες ἀφορίσατε ἀπὸ τῶν πιστῶν καὶ τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Θεοῦ ἐκκηρύκτους ποιήσατε, καὶ παραγγείλατε τοῖς πιστοῖς παντοίως αὐτῶν ἀπέχεσθαι καὶ μήτε λόγῳ μήτε προσευχαῖς κοινωνεῖν αὐτοῖς. Οὗτοι γάρ εἰσιν ἀντίδικοι καὶ ἐπίβουλοι τῆς Ἐκκλησίας, οἱ διαφθείροντες τὸ ποίμνιον καὶ μολύνοντες τὴν κληρονομίαν, οἱ δοξόσοφοι καὶ παμπόνη ροι, περὶ ὧν ἔλεγεν Σολομὼν ὁ σοφός, ὅτι δυσσεβοῦντες ὑποκρίνονται εὐσεβεῖν. Ἔστι γάρ, φησίν, ὁδός, ἣ δοκεῖ τισιν εὐθὴς εἶναι, τὰ δὲ τελευταῖα αὐτῆς βλέπει εἰς πυθμένα ᾅδου. Οὗτοί εἰσιν, περὶ ὧν ὁ Κύριος πικρῶς καὶ ἀποτόμως ἀπεφήνατο λέγων, ὅτι εἰσὶν ψευδόχριστοι καὶ ψευδοδιδάσκαλοι, οἱ βλασφημήσαντες τὸ Πνεῦμα τῆς χάριτος καὶ ἀποπτύσαντες τὴν παρ᾿ αὐτοῦ δωρεὰν μετὰ τὴν χάριν, οἷς οὐκ ἀφεθήσεται οὔτε ἐν τῷ αἰῶνι τούτῳ οὔτε ἐν τῷ μέλλοντι, οἱ καὶ Ἰουδαίων δυσσεβέστεροι καὶ Ἑλλήνων ἀθεώτεροι· οἱ Θεὸν τὸν ἐπὶ πάντων βλασφημοῦντες καὶ τὸν Υἱὸν αὐτοῦ καταπατοῦντες καὶ τὴν διδασκαλίαν τοῦ Πνεύματος διαπτύοντες, οἱ τοὺς θείους λόγους ἀρνούμενοι ἢ μεθ᾿ ὑποκρίσεως προσποιούμενοι δέχεσθαι, ἐφ᾿ ὕβρει Θεοῦ καὶ ἀπάτῃ τῶν προσιόντων αὐτοῖς, οἱ τὰς ἱερὰς γραφὰς ἐνυβρίζοντες καὶ τὴν δικαιοσύνην ὅ, τι ποτέ ἐστιν ἀγνοοῦντες, οἱ τὴν Ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ διαφθείροντες ὡς ἀλώπεκες μικροὶ ἀμπελῶνα καὶ μερίδες ἀλωπέκων γινόμενοι. Οὓς φεύγειν ὑμᾶς παρακαλοῦμεν, ἵνα μὴ λάβητε βρόχους ταῖς ἑαυτῶν ψυχαῖς· Ὁ συμπορευόμενος γάρ, φησίν, σοφοῖς σοφὸς ἔσται, ὁ δὲ συμπορευόμενος ἄφροσιν γνωσθήσεται. Οὔτε γὰρ κλέπτῃ δεῖ συντρέχειν, οὐδὲ μετὰ μοιχοῦ μερίδα τίθεσθαι, ἐπείπερ καὶ ὁ ὅσιος Δαυίδ φησιν· Κύριε, τοὺς μισοῦντάς σε ἐμίσησα καὶ ἐπὶ τοὺς ἐχθρούς σου ἐξετηκόμην, τέλειον μῖσος ἐμίσουν αὐτούς, εἰς ἐχθροὺς ἐγένοντό μοι. Καὶ τῷ Ἰωσαφὰτ ὁ Θεὸς ὀνειδίζει διὰ τὴν πρὸς Ἀχαὰβ φιλίαν καὶ συμμαχίαν καὶ τὴν πρὸς Ὀχοζίαν, λέγων διὰ Ἰοὺ τοῦ προφήτου· Εἰ ἁμαρτωλῷ σὺ φιλιάζεις ἢ μισουμένῳ ὑπὸ Κυρίου σὺ βοηθεῖς; διὰ τοῦτο ἐξαίφνης ὀργὴ Κυρίου ἐγένετο ἐπὶ σέ, εἰ μὴ ὅτι ἡ καρδία σου εὑρέθη τελεία πρὸς Κύριον, διὰ τοῦτο ἐφείσατό σου Κύριος· πλὴν ὅτι διεκόπη τὰ ἔργα σου καὶ συνετρίβησαν αἱ νῆές σου. Φεύγετε οὖν τῆς κοινωνίας αὐτῶν, καὶ τῆς πρὸς αὐτοὺς εἰρήνης ἀλλότριοι τυγχάνετε· περὶ αὐτῶν γὰρ ὁ προφήτης ἀπεφήνατο, λέγων, ὅτι Οὐκ ἔστιν χαίρειν τοῖς ἀσεβέσιν, λέγει Κύριος. Οὗτοι γάρ εἰσιν οἱ κρύφιοι λύκοι, οἱ ἐνεοὶ κύνες οἱ οὐ δυνάμενοι ὑλακτεῖν, οἳ νῦν μὲν εἰσὶν ὀλίγοι, προκόψαντος δὲ τοῦ χρόνου καὶ τῆς συντε λείας ἐγγιζούσης πλείονες καὶ χαλεπώτεροι ἔσονται, περὶ ὧν ὁ Κύριος ἔλεγεν, ὅτι Ἆρα ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθὼν εὑρήσει τὴν πίστιν ἐπὶ τῆς γῆς; Καί· Διὰ τὸ πλη θυνθῆναι τὴν ἀνομίαν ψυγήσεται ἡ ἀγάπη τῶν πολλῶν, καὶ ἐλεύσονται ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ δώσουσι σημεῖα ἐν τῷ οὐρανῷ, ὥστε εἰ δυνατὸν καὶ τοὺς ἐκλεκτοὺς ἀπατῆσαι. Ὧν τῆς πλάνης ῥύσεται ἡμᾶς Κύριος ὁ Θεὸς διὰ Ἰησοῦ Χριστοῦ, τῆς ἐλπίδος ἡμῶν.
Βοηθειστε τον sotirio εκτος απο την πλανη με το ημερολογιακο εχει και την πλανη με τα ακυρα μυστηρια. Δεν μπορει να καταλαβει τι ισχυει πριν να κριθουν οι αιρετικοι και τι ισχυει οταν ειναι κεκριμενοι αιρετικοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν ξεμπερδευτει σε αυτα τα σημεια πρεπει να τον προσεχετε οι αποτειχισμενοι. Ετσι ξεφυγαν οι ματθαιικοι και μαζεψαν τοσες πλανες.
Με αγαπη το λεμε πρεπει να διαβασει ο sotirio γιατι εχει ζηλο απλα μπερδευτηκε για να μην παρασυρει και αλλους.
Διαβαζω :"Βοηθειστε τον sotirio εκτος απο την πλανη με το ημερολογιακο εχει και την πλανη με τα ακυρα μυστηρια. Δεν μπορει να καταλαβει τι ισχυει πριν να κριθουν οι αιρετικοι και τι ισχυει οταν ειναι κεκριμενοι αιρετικοι."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε δεν λέω οτι είναι ακυρα τα μυστήρια !
Οποιος ομιλεί για άκυρα μυστήρια επί αιρετικών σφάλει . Είναι σαν να λέει οτι ο σατανάς δεν υπάρχει και ότι μετέχοντας στα μυστήρια των αιρετικών που είναι του σατανά δεν ενώνονται οι μετέχοντες με τον σατανά.
Και όποιος το κάνει αυτό έρχεται σε αντίθεση και με το ευαγγέλιο , και τις συνόδους και την πρακτική αιώνων των Αγίων .
Ενκυρα είναι του σατανά . Ειναι η κοινωνία των ασεβών για τα οποία έχουμε εντολη απο τον αγ Μαρκο Ευγενικο μη τη κοινωνία χρανθήναι των ασεβών.
Και σαν καλόπιστος συζητητής μη βάζεις λόγια στο στόμα μου οτι τάχα τα είπα ακυρα.
Επίσης δεν κάνω αναφορά σε αιρετικούς που δεν έχουν κριθεί όταν αναφέρομαι στον Βαρθολομαίο και όσους τον μνημονεύουν αλλά ΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ γιατί μνημονεύοντας τον ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟ πάπα και μονοφυσίτες μετέχουν της καταδίκης τους . Δες το σχόλιο sotirio29 Ιουνίου 2014 - 2:22 μ.μ. σε αυτή την ανάρτηση .
Οταν κύριε μνημονεύεις ΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ όπως είναι ο Πάπας κάτι που γίνεται για τρίτη φορά στην εκκλησιαστική μας ιστορία εχουμε το δεδικασμένο τι επιπτωσεις έχει η μνημόνευση . Και το δεδικασμένο αυτό επικαλούμαι και είναι ατράνταχτο γιατί δεν έχει μόνο αγιοπατερική τεκμηρίωση και πραχτική , και αποφασεις συνόδων κτλ αλλά και αίμα μαρτύρων και μαρτυρία Θεου .
Δεν είναι κάτι βλέπεις που μας συνέβει πρωτη φορά και ψαχνόμαστε και το συζητάμε και χωρεί διάλογος και αντιπαράθεση απόψεων . Είναι πράγμα που έχει χαραχτεί γραμμή αντιμετώπισης με ρητές διαταγές .
Και μια τέτοια στεφανώνει την ιστοσελίδα που συζητάμε .
Αγιος Γερμανός Β΄ Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240) : Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους, και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’ δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς".
αγιος Μαρκος ο Ευγενικος : Oυκ έστιν γαρ ο λόγος εν λόγοις ο αγών, αλλ’ εν πράγμασιν. Ουδέ ρητών και αποδείξεων ο καιρός, αλλά δεί τους αγαπώντας τον Θεόν έργοις αυτοίς γενναίως παρατετάχθαι και πάντα κίνδυνον ετοίμους είναι παθείν υπέρ της ευσεβείας και του μη τη κοινωνία χρανθήναι των ασεβών.
Δεν είμαι παλαιοημερολογήτης κύριε και δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι ματθαιικοι
και μόνο που λένε άκυρα έρχονται σε αντίθεση με τον Αγ Κυπριανό και την σύνοδο της καρχιδώνας .
Βρε ΠΑΝΟΥΡΓΕ Οδυσσεα εχεις εδω και καιρο στην πλευρικη στηλη τον π.Αρσενιο που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ για να μπερδεψεις τον κοσμο. Αλλα ο κοσμος εχει καταλαβει τι εστι πανουργο Οδυσσεας οπως και ολα τα ιστολογια που σε σχολιαζουν. Εβαλες τον π. Αρσενιο που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΙΧΙΣΜΕΝΟΣ για να παραπλανησεις τον κοσμο. Με ξενα κόλυβα
ΑπάντησηΔιαγραφή