Καλόπιστη Αντιφωνία, Νικολάου Πανταζή
Εφ' όσον ο Οικουμενισμός είναι Παναίρεση και Πανθρησκεία, εφ' όσον ο Βαρθολομαίος είναι όντως ο
Μεγαλύτερος Εχθρός του Θεού και φαυλοκρατικό δημιούργημα του εχθρογεννήτορος
διαβόλου και ως Μέγας Αντίχριστος προχωρεί όπου κανείς άλλος αιρετικός δε
προχώρησε ποτέ και είναι χειρότερος από τον Άρειο, και εφ' όσον κατά τους
Αγίους Θεοφόρους Πατέρες, τους οποίους ο Βαρθολομαίος θεωρεί φανατικούς,
αποτυχημένους που κληροδότησαν σε μας την διάσπαση και βρίσκονται για άμεση
καταδίκη εις χείρας Θεού Ζώντος, εφ' όσον λοιπόν κατά την αδιαπραγμάτευτη,
διαχρονική διδασκαλία ΑΥΤΩΝ των Αγίων Πατέρων ημών, οι Ιερείς και οι Πιστοί
ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ αμφότεροι διά της Μνημονεύσεως μεν και της Κοινωνίας δε, ΤΟΤΕ, ώ
τότε, ΔΙΑΤΙ παραμένουμε στην Οικουμενική τους αγκάλη και διαβολική δικαιοδοσία,
διατί συμπορευόμαστε και συνυπάρχουμε μετ' αυτών και αναγνωρίζουμε έτσι ως
αληθή την Επίσκοπή τους και Προβατική την Διαποίμανσή τους όταν ολόκληρη
Σύνοδος, Ολόκληρος Μέγας Φώτιος και ολόκληρη εκατοντάδα Αγίων Συνοδικών Πατέρων
της ΑΒ' τους Αναθεματίζει ως ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ;
Αυτό είναι χειρότερο,
επικινδυνότερο και μολυσματικότερο από τον ίδιο τον Βαρθολομαίο, (ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ
ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΑΝΤΟΤΕ) το να τους ακολουθούμε κατά πόδας, κατά παρουσία εις
τους Ναούς των και να μετέχουμε του αγιασμού και της ευλογίας των κατά την
Μνημόνευσιν και Θείαν Λειτουργίαν όπου οι άπαντες παρόντες και συνάμα
εκπροσωπούμενοι από "Τον ευλογούντα και αγιάζοντα ημάς" ενώνονται
Μυστικώς με τον μεγαλύτερο εχθρό του Θεού και καθίστανται συμμέτοχοι αυτής της
αποκαθηλωτικής έχθρας.
Εάν μια απλή και μόνο φιλία του κόσμου, μας
καθιστά "μοιχαλίδα γενεά και εχθρούς του Θεού" (Ιακώβου 4, 4), ΠΟΣΟ
μάλλον και ΠΟΛΥ περισσότερο η Συν-κοινωνία, Συμ-πόρευση και Συν-υπαρξία. Τέλος
πια στην απραξία!
Ο Ομολογητής Συγγραφεύς της Παναρίστου και
Αξιολογοτάτης Ερμηνείας των Πράξεων, ας επαναξιολογήσει ταπεινώς την Αποτείχιση
και ας κάνει πράξη την Αγιοπατερική Γραμμή λαμβάνοντας τη μεγάλη και ανέσπερη
ΤΙΜΗ που αξίως του πρέπει παρά τοις Ορθοδόξοις ανά τον κόσμον! ΑΜΗΝ-ΓΕΝΟΙΤΟ!!!
Με συντριβή και πόνο για την δημοσία αυτή αντιπαράθεση η
οποία δεν σκοπεύει καθόλου σε εκδήλωση ασεβείας και έλλλειψη ευγενείας και
ευγνωμοσύνης προς τον εις τον αιώνα σεβαστό μου δάσκαλο κ. Νικόλαο Σωτηρόπουλο.
Η Αγιοπατερική Αλήθεια μου επιτάσσει προς ανάληψιν αυτής της καλοπροαιρέτου -
Κύριος οίδεν - αντιπαραθέσεως.
Με αγάπη Χριστού και ασπασμού
Νικόλαος Πανταζής
Άδικα κουραζόσαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Δάσκαλος είναι ξεροκέφαλος.
Δεν δέχεται υποδείξεις.
Θεωρεί εαυτόν, ως αυθεντία.
Τον έχουμε υποστεί και τον γνωρίζουμε καλά.
Ματαιοπονείτε.
ΙΚ
http://stwmenkalws.blogspot.gr/2012/07/blog-post_8237.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύχομαι μετάνοια και Α Π Ο Τ Ε Ι Χ Ι Σ Η και στόν κ. Νικόλαο Σωτηρόπουλο και σε όσους ξεχνούν οτι ο Βαρθολομαίος μνημονευσε Πάπα και μονοφυσίτες , τακίμιασε με συνοδικά αναθεματισμένους .
Οσους ξεχνουν το :
«Ἄνωθεν γάρ ἡ τοῦ Θεοῦ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία· τήν ἐπί τῶν ἀδύτων ἀναφοράν τοῦ ὀνόματος τοῦ ἀρχιερέως, συγκοινωνίαν τελείαν ἐδέξατο τοῦτο. Γέγραπται γάρ ἐν τῇ ἐξηγήσει τῆς θείας λειτουργίας, ὅτι ἀναφέρει ὁ ἱερουργῶν τό τοῦ ἀρχιερέως ὄνομα, δεικνύων καί τήν πρός τό ὑπερέχον ὑποταγήν, καί ὅτι κοινωνός ἐστιν αὐτοῦ, καί πίστεως καί τῶν θείων μυστηρίων διάδοχος.
»Καί ὁ μέγας πατήρ ἡμῶν καί ὁμολογητής Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ταῦτα λέγει πρός τινα, διά τῆς τιμίας αὐτοῦ ἐπιστολῆς· ”ἔφης δε μοι ὅτι δέδοικας εἰπεῖν τῷ πρεσβυτέρῳ σου, μή ἀναφέρειν τόν αἱρεσιάρχην, καίτοι περί τούτου εἰπεῖν σοι τό παρόν, οὐ καταθαρρῶ· πλήν ὅτι μολυσμόν ἔχει ἡ κοινωνία ἐκ μόνου τοῦ ἀναφέρειν αὐτόν, κἂν ὀρθόδοξος εἴη ὁ ἀναφέρων”.
»Ταῦτα μέν ὁ πατήρ· πρό δέ τούτου, καί ὁ Θεός τοῦτο ἐσήμανεν οὕτως εἰπών· “ἱερεῖς ἠθέτουν νόμον μου, καί ἐβεβήλουν τά ἅγιά μου”· πῶς; ὅτι βεβήλοις καί ὁσίοις οὐ διέστελλον, ἀλλ’ ἦν αὐτοῖς ἅπαντα κοινά· καί τούτου φωτεινότερον καί ἀληθέστερον. Ἀλλ’ ὡς οἰκονομίαν τοῦτο ποιήσωμεν· καί πῶς δεχθήσεται οἰκονομίαν τά θεῖα βεβηλοῦσαν κατά τόν τοῦ Θεοῦ εἰρημένον λόγον καί ἐκ τῶν θείων ἀπωθοῦσαν τό τοῦ Θεοῦ πνεῦμα· καί τῆς ἐντεῦθεν ἀφέσεως τῶν ἁμαρτιῶν, καί τῆς υἱοθεσίας τούς πιστούς ἀμετόχους ποιοῦσα· καί τί ἄν εἴη ταύτης τῆς οἰκονομίας ζημιωδέστερον; ἄν ἡ κοινωνία αὐτῶν ᾖ πρόδηλος, καί ἐν ἑνί τοῦ ὀρθοῦ ἔκπτωσις καί ἀνατροπή; ὁ γάρ αἱρετικόν δεχόμενος, τοῖς αὐτοῦ ὑπόκειται ἐγκλήμασι· καί ὁ ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, ἀκοινώνητός ἐστιν, ὡς συγχέων τόν Κανόνα τῆς Ἐκκλησίας» (Ἐπιστολή ἁγιορειτῶν πρός τόν Βασιλέα Μιχαήλ τόν Παλαιολόγον, Δοκίμιον Ἱστορικόν Μοναχοῦ Καλλίστου Βλαστοῦ, ἐκδ. 1896, σελ. 97-107).