Ερμηνευτικό Σφάλμα
Χριστοϋφαντου
Χριστοϋφαντου
του Νικολάου Πανταζή,Θεολογου
Στο εξαίρετο όπως όλα τα άλλα, Άρθρο του, "Το Αντιοικουμενιστικόν «λαλείν» και το «σιγάν», ο αγαπητός μας, μα άγνωστος σε μας Χριστοϋφαντος, πίπτει σε ένα θεολογικό σφάλμα, ασυνειδήτως βέβαια και ανεπαισθήτως.
Θα τον παρακαλέσω να δεχθεί αυτή μου την καλόπιστη και καλοπροαίρετη παρατήρηση με ταπεινό πνεύμα, φέρνοντας κατά νου τη κωμικοτραγική ρήση "ουδείς αλάθητος, παρά μόνον ο Πάπας!"
Προς το τέλος του κειμένου, στην παράγραφο που ξεκινά:
"Όταν λέμε ότι δεν υφίσταται θέμα "ενώσεως", κάποιοι μας αποκαλούν "σκοταδιστές".... εκεί πολύ ορθά αναφέρει ότι η Εκκλησία μας δέεται και προσεύχεται ακαταπαύστως σε κάθε Θεία Λειτουργία για την επιστροφή και συνένωση όλων των μακράν και εκτός Αυτής ευρισκομένων: «Υπέρ…των αγίων του Θεού εκκλησιών και της των πάντων ενώσεως» και «τους πεπλανημένους επανάγαγε και σύναψον τη Αγία σου Καθολική και Αποστολική Εκκλησία».
Η δεύτερη Αίτηση είναι ορθή και επιθυμητή. Η χρήση της πρώτης Αιτήσεως όμως: "Υπέρ... των Αγίων του Θεού Εκκλησιών..." είναι πολύ λαθεμένη και πολύ σοβαρή. Εύχομαι να είναι εν παραδρομή και εν τη δεινή πάντως ρύμη του λόγου.
Ο Πληθυντικός εδώ δηλώνει τις ήδη Ορθόδοξες κατά τόπους εκκλησίες οι οποίες ήδη ανήκουν στο Θεό (κτητική "του Θεού") όθεν και αποκαλούνται "άγιες". Οι Αιρετικοί δεν έχουν καμία αγιότητα ούτε καν Αποστολική Διαδοχή.
Δεν προσευχόμαστε λοιπόν για τις "άγιες του Θεού εκκλησίες" των αιρετικών να επιστρέψουν στην Αλήθεια διότι δεν είναι, οποτε δεν αποτελούσαν μέρος αυτής και ποτέ δεν απεσχίσθησαν απ' αυτής.
Προσευχόμαστε να είναι ενωμένες μεταξύ τους έχουσαι το αυτό νοϊ.
Η καρδιά αυτών και η ψυχή να είναι μία.
Προσευχόμαστε να είναι ενωμένες όλες και με Χριστό.
Αυτό ακριβώς σημαίνει και ο αγωνιώδης λόγος της Αρχιερατικής Προσευχής του Χριστού στον Κήπο της Γεθσημανή "ίνα πάντες έν ωσι".
Ο βλάσφημος Αιρεσιάρχης Πατριάρχης διαφθείρει όχι μόνο την Πίστη αλλά και το Ευαγγέλιο του Χριστού όταν συνεχώς, μηχανικώς και λίαν προκλητικώς επικαλείται το ως άνω χωρίο.
Δεν υπονοεί ο Θεάνθρωπος μια απάνθρωπη, αντίθεη και ετερόκλητη ένωση αιρέσεων, πλανών και Βλασφημιών μεταξύ τους, τύπου Π.Σ."ε", αλλ' όπως πολύ χαρακτηριστικά και άκρως διαφωτιστικά αναφέρει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: "τούτο έλεγε όχι για τους εχθρούς Αυτού αλλά τους φίλους Αυτού, τους Αποστόλους Αυτού, να είναι ενωμένοι μεταξύ τους και ενωμένοι μαζί τους όσοι δεχθούν το κήρυγμά τους." Είναι η προαιώνια κλήση του Λαού του Θεού "εις ένωσιν μετ' Αυτού!" Εκ-καλώ.
Μόνον η Ορθοδοξία δικαιούται Νομοκανονικώς, Εννοιολογικώς και Οντολογικώς να καλείται Εκ-κλησία κατ' ούσία και πράξη.
Οι άλλες Χριστιανικές "ομολογίες-αιρεσιολογίες" είναι, και μόνο έτσι πρέπει να ονομάζονται, αυτό ακριβώς που είναι: Χριστιανικές Κοινότητες, όχι "Εκκλησίες".
Να με συγχωρά και να με συμπαθά ο Χριστοϋφαντος. Και επειδή είμαστε όλοι Χριστοϋφαντοι, Χριστoφόροι και Χριστοφορεμένοι από τη Βάπτισή μας, θα προτιμούσα και θα με ευχαριστούσε πάρα πολύ, εάν απεφάσιζε συν Θεώ και εν ευθέτω χρόνω ο Χριστοϋφαντος να κάνει χρήσιν Χριστεπωνύμου Επωνυμίας και να μας αποκαλύψει το έντιμο, ζητούμενο και προαπαιτούμενο Ονοματεπώνυμό του.
Λέγω "προαπαιτούμενο" όχι από απαίτηση παράλογη αλλ' επιταγή εν καιρώ φοβερού διωγμού ο οποίος επιτάσσει μαρτυρία και ομολογία επώνυμη και υπεύθυνη.
Και ο υποφαινόμενος κάποτε έκανα βραχεια χρήση ψευδωνύμου... Δεν ησύχαζε όμως η συνείδησή μου.
Έκτοτε γράφω,
Επωνύμως
πάντα-Πανταζής Νικόλαος@επωνυμία.com
Δεν γνωριζω ουτε εσενα ουτε τον Χριστουφαντογραφει δηλαδη για την ενωση όλων σε αυτο εννοει για την πρωτη ευχη οποτε δεν ειναι λάθος. Οσο για την ανωνυμια δεν ειναι ανωνυμος, το εχει δηλωσει οτι ειναι η διαχειριστρια του ιστολογιου.Οπ῀οτε υπογραφει σαν ιστολογος. Εγω διαβασα τις πληροφοριες στο προφιλ του σαιτ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα με συγχωρεις για την παρεμβαση Νικος Αλπογιάννης
Συγχαρητήρια για τον αγώνα σου
Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για την επωνυμία σουμ συνονόματε Νικόλαε και σε ευχαριστὠ για την υποστήριξή σου, τα συγχαρητήρια όμως ανήκουν μόνο στο Θεό, εμείς είμαστε αχρείοι δούλοι και κάνουμε αυτό που οφείλομεν ποιήσαι... Όσο για τη διαφωνία σου, εξήγησα πολύ καθαρά πως η πρώτη ευχή που επιστρατεύει δεν αναφέρεται σε ένωση "των αγίων του Θεού εκκλησιών" διότι άυτές είναι ήδη Ορθόδοξες και ήδη ηνωμένες. Καλόν αγώνα, χαίρε!
Διαγραφή...δηλαδή γιά τήν ἕνωσι ὅλων καί τήν ἐν μετανοίᾳ ἐπιστροφή πάντων τῶν αἱρετικῶν εἰς τήν Μίαν Ἁγίαν Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κ. Νίκο το δηλαδή για την ενωση εννοεί για την πρωτη ευχή οποτε δεν εχει λάθος. Αν το διαβάσεις προσεκτικά. Μακάρι να γράφανε και άλλοι ετσι. Συγχαρητήρια κ. Νίκο για τις θέσεις σου! Να γνωρίζετε ομως μπορει ο Χριστουφαντος να γράφει τέλεια κείμενα το λάθος του ειναι ένα το οτι δεν ειναι αποτειχισμένος, κριμα
Βαγγέλης Λάρισα
Το διάβασα και πολύ προσεκτικά. Μιλά για ένωση αλλά επιστρατεύει ευχή η οποία αναφαίρεται σε ευστάθεια ήδη Ορθοδόξων εκκλησιών και ήδη ηνωμένων μεταξύ τους. Ενώ η δεύτερη ευχή που χρησιμοποιεί αναφαίρεται σε επισυναγωγή - επανένωση αιρετικώω που αποσχίθηκαν, αποκόπηκαν από αυτήν. Έχει διαφορά το ένα με το άλλο. "Οπότε, έχει λάθος". Δεν έθεσα θέμα αποτειχίσεώς της, αλλά αφού το έθεσες εσύ, γιατί εσύ είσαι Αποτειχισμένος Βαγγέλη;
ΔιαγραφήΝίκος Πανταζής
Δεν ευχόμαστε υπέρ ενώσεως των εκκλησιων, αλλα υπερ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑΣ των αγιων του Θεου εκκλησιων, να διατηρεί ο Θεος σταθερές στην ομολογία της πιστεως τις Ορθόδοξες εκκλησίες,ωστε να επιστρέψουν και να ενωθούν οι πάντες(οχι οι τοπικές εκκλησίες αλλά οι χριστιανικές ομολογίες των Παπικων κ.λπ. )ολοι οι εκτός της αληθούς και μόνης Εκκλησιας πιστοί.Αυτο ειναι το νόημα της καθημερινής δεησεως:υπερ της ειρήνης του συμπαντος κόσμου,ΕΥΣΤΑΘΙΑΣ των αγιων του Θεού εκκλησιων και της των ΠΑΝΤΩΝ(των χριστιανικών αιρετικών ΚΑΙ σχισματικών ομολογιών, Παπικων, Παλαιοημερολογιτων κ. λπ. ) ενώσεως.Ευχόμαστε της ενώσεως ΠΑΝΤΩΝ των ανθρώπων μεσα στην μια Εκκλησια, που είναι η Ορθοδοξη Εκκλησια. Το διευκρινίζει με απόλυτη σαφήνεια η ευχή της Αναφοράς στη Λειτουργια του Μ. Βασιλειου:Τους πεπλανημένους επανάγαγε και συνάψον τη Αγια σου Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.Άρα λοιπον ,δεν υπάρχει ερμηνευτικό σφάλμα απο την κυρία.Ερμηνευτικό σφαλμα εχει ο Νικολας και ας το διορθωσει.Διορθώνοντας τα λαθη μας προχωράμε.Ο Παπας μενει πισω γιατί ειναι υπερηφανος.Ταπεινωση λοιπον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ απόκρυφε, ανώνυμε και ψευδώνυμε "Αναξαγόρα". Εφ' όσον προτρέπεις, με θαυμαστικό, "ταπείνωση λοιπόν!" σημαίνει πως εσύ την έχεις, "και χαράς τον που την έχει!"
ΔιαγραφήΠρώτον, δεν γνώριζα καν αν είναι "κύριος ή κυρία" και ούτε βέβαια έχει σημασία. Δεν παρακολουθώ όλα τα "μπλογκς" και ούτε γνώριζα ότι υπήρχε. Έλαβα αφορμή από τον παρουσιαστή του κειμένου που ρητώς αναφέρει και προτάσσει: "Γράφει ο Χρυσούφαντος..." Ένας που διαβάζει το "Γράφει ο τάδε" φυσικά εκλαμβάνει πως είναι ο συγγραφέας αρσενικού γένους διότι εάν ήταν θυληκού θα έλεγε "Γράφει η τάδε..."
Δεύτερον, δεν έκανα δική μου αρμηνεία αλλά παρέθεσα δικά της λόγια. Έκανα ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ και αναφορά σε δικό της συσχετισμό. Και παραπέμπω πάλι με εισαγωγικά ολόκληρη τη πρόταση:
"Γιά τόν λόγον αὐτόν ἡ Ἐκκλησία μας δέεται καί προσεύχεται ἀκαταπαύστως σέ κάθε Θεία Λειτουργία γιά τήν ἐπιστροφή καί συνένωσιν ὅλων τῶν μακράν καί ἐκτός Αὐτῆς εὑρισκομένων: «Ὑπέρ…τῶν ἁγίων τοῦ Θεοῦ ἐκκλησιῶν καί τῆς τῶν πάντων ἑνώσεως» καί «τούς πεπλανημένους ἐπανάγαγε καί σύναψον τῇ Ἁγίᾳ σου Καθολικῇ καί Ἀποστολικῇ Ἐκκλησίᾳ»
Πρίν ακριβώς από την παράθεση της πρώτης ευχής και αμέσως μετά την λέξη "ευρισκομένων", η συγγραφέας χρησιμοποιεί Ορθογαρφικό Σημείο, τα Επεξηγηματικά = την διπλή δηλαδή άνω κάτω τελεία (:) Θα έπρεπε να γνωρίζεις πως "Ορθογραφικά σημεία λέγονται τα σημάδια με τα οποία σημειώνονται στη γραφή οι τονισμένες συλλαβές και τα φθογγικά πάθη της συναίρεσης, συνίζησης και αποκοπής των λέξεων στο λόγο" και ότι τα Επεξηγηματικά περικλείουν διευκρίνιση.
Μιλά λοιπόν και λέει "η Εκκλησία μας δέεται και προσεύχεται ακαταπαύστως σε κάθε Θεία Λειτουργία για την επιστροφή και συνένωσιν όλων των μακράν και εκτός αυτής ευρισκομένων". Πρόσεξε τις λέξεις "επιστροφή" και "συνένωσιν των μακράν ευρισκομένων" και τα διευκρινίζει αυτά τα δύο με τη χρήση "Επεξηγηματικών" άνω και κάτω τελεία και ως Επεξήγηση επιστρατεύει την Ευχή "Υπέρ....των αγίων του Θεού". Αμέσως μετά το "Υπέρ" χρησιμοποιεί "Αποσιωπητικά" που και για αυτά τα Ορθογαρφικά Σημεία θα έπρεπε να γνωρίζεις τη σημασία τους. Αποσιωπά (σκοπίμως ή όχι δεν το αναλύω) την παραλειπόμενη λέξη "ευσταθείας".
Στη Ναυτική Ορολογία, (διότι για "Ναυς της Εκκλησίας πρόκειται) "Ευστάθεια" είναι η ικανότητα ενός πλωτού σώματος ή Σκάφους να επανέλθει στην σταθερή θέση ισορροπίας, όταν απομακρυνθεί ή απωλέσει αυτή την σταθερότητα. Επίσης, ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο και Συγγραφέας της Θ. Λειτουργίας ερμηνεύει την ευστάθεια ως "ευ ίσταμαι" και "στέκω καλώς" Το Αρχαγγελικό "Στώμεν Καλώς" έχει δογματικό και ομολογιακό χαρακτήρα.
Στην πρώτη κιόλας πρόταση του απαράδεκτου υπεροπτικού και υπεραφανείας γέμοντος Σχολίου σου, εξηγείς και εσύ την Ευστάθεια όπως ακριβώς και εγώ "να διατηρεί ο Θεος σταθερές στην ομολογία της Πίστεως (παρακαλώ το "Πίστεως" πάντοτε με κεφαλαίο "Π") τις Ορθόδοξες εκκλησίες!" Αυτή ακριβώς η Ομολογία της Αληθείας πρέπει να ενώνει της κατά τόπους Ορθόδοξες εκκλησίες!
(συνεχίζεται...)
Πεστα βρε Αναξαγορα!Ο κ.Νικος κανει το κοροιδο.
Διαγραφή«Γιά τόν λόγον αὐτόν ἡ Ἐκκλησία μας δέεται καί προσεύχεται ἀκαταπαύστως σέ κάθε Θεία Λειτουργία γιά τήν ἐπιστροφή καί συνένωσιν ὅλων τῶν μακράν καί ἐκτός Αὐτῆς εὑρισκομένων: «Ὑπέρ…τῶν ἁγίων τοῦ Θεοῦ ἐκκλησιῶν καί τῆς τῶν πάντων ἑνώσεως» καί «τούς πεπλανημένους ἐπανάγαγε καί σύναψον τῇ Ἁγίᾳ σου Καθολικῇ καί Ἀποστολικῇ Ἐκκλησίᾳ» (εὐχή τῆς Θ. Λειτουργίας τοῦ Μ. Βασιλείου), δηλαδή γιά τήν ἕνωσι ὅλων καί τήν ἐν μετανοίᾳ ἐπιστροφή πάντων τῶν αἱρετικῶν εἰς τήν Μίαν Ἁγίαν Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν.»
ΔιαγραφήΓράφει ο Χριστούφαντος:«δηλαδή γιά τήν ἕνωσι ὅλων καί τήν ἐν μετανοίᾳ ἐπιστροφή πάντων τῶν αἱρετικῶν εἰς τήν Μίαν Ἁγίαν Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν.»
το«δηλαδή γιά τήν ἕνωσι ὅλων» το γράφει εννοει για την πρωτη ευχη και συνεχιζει «καί τήν ἐν μετανοίᾳ ἐπιστροφή πάντων τῶν αἱρετικῶν…» και εννοεί την δεύτερη ευχη.
ΟΥΔΕΝ ΛΑΘΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΣΩΣΤΟ
Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατι τοσος ντόρος;;;;;;;;; Με το ζόρι να το βγαλετε λάθος
Νά είστε όλοι καλά
Μιχάλης Χριστοφόρου Θεολόγος
Ο κ. Πανταζης λεει τη θεση του,κ. Χριστοφορου,και ειναι λάθος.Κανει λάθος που δεν ρωτάει στην γιατρό και στο ιστολογιο Χριστουφαντος,για να του απαντηση η κυρία Θεολόγος.
Διαγραφή"Elen"......
ΔιαγραφήΜας προέκυψε η "Εlen"...
Μπορώ να έχω Ονοματεπώνυμο;
Δεν εχει σημασία το Ονοματεπώνυμο,φίλε Νικο.Σημασια εχει η εξήγηση της ευχής που δίνει ο π. Θ. Ζήσης.Ο κ.Σηματης(δυνατός Θεολόγος) ας μας πει την θεση του για το θεμα της πρώτης ευχής.Εμείς θα ρωτήσουμε τον κ.Τσελεγγιδη.
ΔιαγραφήΤρίτον. Κατά λέξη "παρεκάλασα να γίνει δεκτή αυτή μου η καλόπιστη και καλοπροαίρετη παρατήρηση με ταπεινό πνεύμα". Η όλη καλοπροαίρετη επισήμανσή μου, έγκειται στο ότι μιλά για "συνένωσιν όλων των μακράν και εκτός αυτής ευρισκομένων" (δηλαδή για αιρετικούς και σχισματικούς) και με χρήση ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΩΝ (: = άνω και κάτω τελεία) παραπέμπει σε Ευχή που μιλά για ΗΔΗ ηνωμένες κατά τόπους ορθόδοξες εκκλησίες να έχουν σταθερότητα=ενότητα σταθερή ομολογία Πίστεως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απορία μου είναι ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ θίχτηκες και ποιός σε προσκάλεσε εσένα για διάλογο; Έγραψα ένα κείμενο που αφορά την ιδία τη συγγραφέα και εάν είχε "πρόβλημα" η Συγγραφέας, θα μου έγραφε αυτοπροσώπως και δεν θα χρειαζόταν εσένα να "Ανα" εξαγορεύσεις κατηγορίες και καταδίκες παπικές ως υπερασπιστής της!
Εάν θέλεις να συνεχίσουμε την δημόσια αυτή αντιπαράθεση, ανάλαβε τις ευθύνες σου, γράψε έντιμα, επώνυμα και υπεύθυνα με αξιοπρέπει ακαι συνέπεια. Μη γίνεσαι ονοματοκρύπτης και αποκάλυψε με ποιά ιδιότητα (του Θεολόγου ή του Ερμηνευτή της Ορθοδόξου Λειτουργικής) τολμάς να με εγκαλείς για "Παπική υπερήφάνεια" το οποίο θεωρώ ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΒΡΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ και απαιτώ να ανακαλέσεις! Εάν ήμουν Πάπας θα απαρνιόμουν την Ορθοδοξία (Θεός φυλάξοι! ΜΗ γένοιτο!) και θα γινόμουν παπικός!
Όσο για την ταπείνωση που διακυματίζεις "κύματι θαλάσσης" νοητικής, σου υπενθυμίζω πως "Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΡΕΤΗ. ΤΗ ΧΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΜΟΛΙΣ ΣΚΕΦΘΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ!"
Ο μη ταπεινός και ταπεινούμενος διά πολλών αμαρτιών
Νικόλαος Πανταζής
Βεβαίως και έχει σημασία, σεβαστή "Elen" και το γνωρίζεις πολύ καλά αυτό. Εκτός αν ο π. Θ. Ζήσης που αναφέρεις, του αρέσει το κρυφτό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒεβαίως και έχει σημασία διότι το Ονοματεπώνυμό σου είναι δηλωτικό των αγαθών ή όχι προθέσεών σου, περιληπτικό των διαθέσεών σου και αποκαλυπτικό προτέρων θέσεών σου, στάσεώς σου και υγιούς ή όχι νοοτροπίας σου.
Εσύ εξ' αλλου, τι έχεις να φοβηθείς ή να καλύψεις; Εφ' όσον δημοσίως με κατηγορείς "πως κάνω το κορόϊδο", εφ' όσον με κοροϊδεύεις και συ (μπαίνοντας στη πολύ μεγάλη και ατελείωτη ουρά εμπαικτών) τότε ποια λογική και ποιά αντικειμενικότητα εξυπηρετεί η προκατειλημμένη τοποθέτησή σου;
Έχει και παραέχει σημασία το Ονοματεπώνυμό μας και κατά βάθος θα ήθελες και συ να είχε πρόσωπο και υπόσταση η εμφάνιση και εκπροσώπισή σου, μιας και είσαι και συ Χριστεπώνυμη και γερονταδο-επώνυμη.
Σημασία δεν έχει, τι έχει να πει ο π. Θ. Ζήσης αλλά ο ίδιος ο Συγγραφέας της Ευχής. Η μία Ευχή μιλά για Ευστάθεια-σταθερότητα Αγίων (Ορθοδόξων εννοείται) Εκκλησιών στην Πίστη και η άλλη μιλά Ευχή μιλά για επισύναψη και επαναγωγή των πεπλαμηνένων στην Ορθοδοξία.
Ξεχωριστή η κάθε μία με διακριτούς ρόλους κι' ας βγει να με διαψεύσει η σεβαστή Χριστοϋφαντος.
Σημασία έχει, αγαπητή "Elen" πως δεν είμαστε όλοι μεταξύ μας αγαπητοί και μονιασμένοι "έχοντες το αυτό νοϊ", "μία καρδία και ψυχή".
Σημασία έχει πως τρωγώμαστε και αλληλομαχαιρώμαστε πισόπλατα.
Σημασία έχει πως θέλησα να εκφράσω μια στ' αλήθεια ευγενική και καλόπιστη διαφωνία - και το τόνισα αυτό ευθύς εξ' αρχής - ως προς την κρίσιμη χρήση της Ευχής, υπενθυμίζοντας την βάναυση κατάχρησή τους εκ μέρους των Οικουμενιστών, τους οποίους θέλω να πιστεύω και συ αποτάσσεσαι και πολεμείς.
Σημασία έχει πως βαλθήκατε όλοι εσείς να μας βγάλετε εχθρούς με την Χριστοϋφαντο ενώ για μένα δεν έχει σημασία εάν είναι γυναίκα ή άνδρας όπως με κατηγόρησε ανώνυμος πάλι σχολιαστής.
Σημασία έχει πως ένας άγνωστος και τελείως απόμακρος "από τα Χίλια μιλιά" πατέρας τριών μικρών παιδιών, έγινε ξαφνικά ο στόχος της άχαρης πολεμικής σας.
Σημασία για σας, δεν έχουν τα γραφόμενά μου, αλλά το ότι είμαι Αποτειχισμένος και αγαπώ και ακολουθώ τον πνευματικό μου, τον π. Ευθύμιο και είμαι "άρα σχισματικός εκτός εκκλησίας" και εχθρός σας!
Σημασία για σας, δυστυχώς, δεν έχει τι διδάσκουν οι Θεοφόροι, Χριστοφόροι και Πνευματοφόροι Άγιοι Πατέρες, αλλά τι λένε αυτοί οι νεογεροντάδες που αναφέρεις, που βάζουν τη γνώμη τους υπεράνω των Πατρέων, που υποβαθμίζουν και ακυρώνουν τη Διαχρονική Γραμμή των Πατέρων ως εσφαλμένη και σχισματοποιό και προτείνουν λύσεις δικές τους συμβιβαστικές, συνυπαρξιακές και συνοδοιπορειακές, ξεπερασμένες και ενοχοποιητικές.
Ανατριχιάζω και απορώ πως τους ασπάζεστε ενώ απορρίπτετε τους Αληθινούς Πατέρες αλλά και τους σημερινούς ταπεινούς και διωκωμένους ένεκεν Χριστού πατέρες οι οποίοι εφαρμόζουν απροκατάληπτα τους πρώτους.
Σημασία έχει τι απολογία θα δώσουμε ο καθένας μας εν εκείνη τη ημέρα για το εάν και κατά πόσον διατηρήσαμε ανόθευτη την Αγία Ορθόδοξή μας Πίστη ή την "φιλτράραμε" μέσα από το πρίσμα του κάθε κ. Τσελεγγίδη που διαφθείρει την διδασκαλία του Ιερού και Μεγάλου Φωτίου η οποία διδάσκει Ορθή και Ορθόδοξη Αποτείχιση η οποία δεν αποτελεί σχίσμα και δεν θέτει a priori τους τιμημένους που την εφαρμόζουν "εκτός Εκκλησίας".
Εύχομαι να είμαι "αυτός εγώ ανάθεμα" εκτός βασιλείας υπέρ όλων σας που με λοιδορείτε, προκειμένου την Αγιοπατερική Αλήθεια να δείτε και να ασπαστείτε. Αυτήν και όχι εμένα, τον τρεπτό και θνητό, θέλω ν' ακολουθείτε.
Να χαρείτε. Χαίρε χαράν Χριστού!
Νίκος Πανταζής
Επώνυμα, άφοβα και ακάλυπτα.
Τα σχισματικα χαπια σας παρτε ΟΔΥΣΣΕΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑΖΗ ΖΗΛΟΦΘΟΝΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΔΙΕΣΤΡΑΒΛΩΤΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή