Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Φευγουν οι Αγωνιστες Ομολογητες και μενουμε με τους Προδοτες Οικουμενιστες και τους παρομοιους με αυτους Σιγονταροοικουμενιστες.

 

Κοιμήθηκε ο Πρωτοπορος 

της ευλογημενης Αποτειχισεως 

Ομολογητης Γέροντας Χρυσόστομος 

των Σπετσών 

 


Τριάντα χρόνια ακριβώς μετά από την Ομολογία - Αποτείχισή του από την κοινωνία με τους Οικουμενιστές (1984) και την έναρξη των διώξεων και των ταλαιπωριών, που υπέμεινε από εχθρούς και "φίλους", κοιμήθηκε σήμερα ο Γέροντας πατήρ Χρυσόστομος Σπύρου, ανάστημα του π. Φιλοθέου Ζερβάκου, πνευματικός, θεολόγος και ιεροκήρυκας.



ΑΓΙΕ ΓΕΡΟΝΤΑ, ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΟΥ

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ

41 σχόλια:

  1. Ποιόν μνημόνευε ο γέροντας, αν δεν μνημόνευε τον Υδρας Εφραίμ;
    Μήπως μνημόνευε κανέναν "Αρχιεπίσκοπο" των ΓΟΧ και ποιόν;

    Ένας Σπετσιώτης
    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί προκαλείς έτσι ΙΚ;Ποιόν Εφραίμ; Τον διώκτη του τον Οικουμενιστή να μνημονεύη που δέχεται αδιαμαρτύρητα τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο;Που τον κάλεσε να ΑΛΟΓΗΣΗ ο Αρχιαιρεσιαρχης το ποίμνιο της μητροπόλεωςΥδρας;
      Δεν υα γνωριζεις αυτα τα νεα μαντατα;
      Οντως Σκοτος και Ερεβος επι της Εκκλησιας. Και Πυρσος ουδαμου.
      Οι Αποτειχισμενοι δεν ειναι σαν τους ηλιθιους τους ΟΙκουμενιστες να μνημονευουν τους ξεπουλημενους.Δεν το καταλαβες ακομα;Δεν αγγιζουν τα μιασματα.

      Διαγραφή
    2. Δεν απαντήθηκε το 2ο ερώτημα:
      Ποιόν Αρχιεπίσκοπο ΓΟΧ μνημόνευε;
      Ως προς τον Εφραίμ, δεν γνωρίζετε και κάποια άλλα πράγματα:
      Δεν γνωρίζετε, πως συμπεριφέρεται στα Μοναστήρια της δικαιοδοσίας του.
      Εσείς, μόνο τη μνημόνευση κοιτάτε.
      Όλα τα άλλα είναι καλώς καμωμένα;

      Ένας Σπεστιώτης, απόγονος συμπολεμιστή της Μπομπουλίνας, που αφορίστηκε, μαζί με αυτήν, για τον αγώνα του, από τον Γρηγόριο Ε΄.
      ΙΚ

      Διαγραφή
    3. Τί κάνει ο Εφραίμ στα μοναστήρια, μπορείς να μας πής;

      Διαγραφή
    4. Ειναι απαράδεκτο να πηγαίνουμε σε σχισμα με την Εκκλησία ο αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος δεν αποσχιστηκε ουτε ο αγιος Μαξιμος ο ομολογιτης που αντιμετώπισε και τους 5 Πατριαρχες ως μοναχος. Εμειναν στην Εκκλησια του Χριστού και αγωνιστηκαν ώστε επικρατισει μεσα σε αυτην η αληθεια. Δεν εφτιαξαν δικιά τους Εκκλησια ουτε ακομη χειροτερα πηγαν με αλλους σχισματικους

      Διαγραφή
  2. Δίκαιοι εἰς τὸν αἰῶνα ζῶσι, καὶ ἐν Κυρίῳ ὁ μισθὸς αὐτῶν, καὶ ἡ φροντὶς αὐτῶν παρὰ Ὑψίστῳ. Διὰ τοῦτο λήψονται τὸ βασίλειον τῆς εὐπρεπείας, καὶ τὸ διάδημα τοῦ κάλλους ἐκ χειρὸς Κυρίου· ὅτι τῇ δεξιᾷ αὐτοῦ σκεπάσει αὐτούς, καὶ τῷ βραχίονι ὑπερασπιεῖ αὐτῶν.
    Λήψεται πανοπλίαν τὸν ζῆλον αὐτοῦ, καὶ ὁπλοποιήσει τὴν κτίσιν εἰς ἄμυναν ἐχθρῶν· ἐνδύσεται θώρακα δικαιοσύνης, καὶ περιθήσεται κόρυθα, κρίσιν ἀνυπόκριτον· λήψεται ἀσπίδα ἀκαταμάχητον, ὁσιότητα· ὀξυνεῖ δὲ ἀπότομον ὀργὴν εἰς ῥομφαῖαν· συνεκπολεμήσει αὐτῷ ὁ κόσμος ἐπὶ τοὺς παράφρονας. Πορεύσονται εὔστοχοι βολίδες ἀστραπῶν, καὶ ὡς ἀπὸ εὐκύκλου τόξου τῶν νεφῶν, ἐπὶ σκοπὸν ἁλοῦνται, καὶ ἐκ πετροβόλου θυμοῦ πλήρεις ῥιφήσονται χάλαζαι.
    Ἀγανακτήσει κατ᾿ αὐτῶν ὕδωρ θαλάσσης, ποταμοὶ δὲ συγκλύσουσιν ἀποτόμως. Ἀντιστήσεται αὐτοῖς πνεῦμα δυνάμεως, καὶ ὡς λαίλαψ ἐκλικμήσει αὐτούς. Καὶ ἐρημώσει πᾶσαν τὴν γῆν ἀνομία, καὶ ἡ κακοπραγία περιτρέξει θρόνους δυναστῶν. Ἀκούσατε οὖν βασιλεῖς, καὶ συνέτε· μάθετε, δικασταὶ περάτων γῆς.
    Ἐνωτίσασθε οἱ κρατοῦντες πλήθους, καὶ γεγαυρωμένοι ἐπὶ ὄχλοις ἐθνῶν.
    Ὅτι ἐδόθη παρὰ Κυρίου ἡ κράτησις ὑμῖν, καὶ ἡ δυναστεία παρὰ Ὑψίστου.

    Δίκαιος ἐὰν φθάσῃ τελευτῆσαι, ἐν ἀναπαύσει ἔσται.
    Γῆρας γὰρ τίμιον, οὐ τὸ πολυχρόνιον, οὐδὲ ἀριθμῷ ἐτῶν μεμέτρηται.
    Πολιὰ δέ ἐστι φρόνησις ἀνθρώποις· καὶ ἡλικίᾳ γήρως, βίος ἀκηλίδωτος. Εὐάρεστος Θεῷ γενόμενος ἠγαπήθη, καὶ ζῶν μεταξὺ ἁμαρτωλῶν μετετέθη.
    Ἡρπάγη, μὴ κακία ἀλλάξῃ σύνεσιν αὐτοῦ, ἤ δόλος ἀπατήσῃ ψυχὴν αὐτοῦ. Βασκανία γὰρ φαυλότητος ἀμαυροῖ τὰ καλά, καὶ ῥεμβασμὸς ἐπιθυμίας μεταλλεύει νοῦν ἄκακον. Τελειωθεὶς ἐν ὀλίγῳ, ἐπλήρωσε χρόνους μακρούς· ἀρεστὴ γὰρ ἦν Κυρίῳ ἡ ψυχὴ αὐτοῦ· διὰ τοῦτο ἔσπευσεν ἐκ μέσου πονηρίας.
    Οἱ δὲ λαοὶ ἰδόντες, καὶ μὴ νοήσαντες, μηδὲ θέντες ἐπὶ διανοίᾳ τὸ τοιοῦτον, ὅτι χάρις καὶ ἔλεος ἐν τοῖς ὁσίοις αὐτοῦ, καὶ ἐπισκοπὴ ἐν τοῖς ἐκλεκτοῖς αὐτοῦ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί μιλας σε πληθυντικό; Ένας κατά τις ιδεες σου, αγωνιστής αποτειχισμένος έφυγε. Αυτός εδώ. Ποιος άλλος αποτειχισμένος έφυγε;
    Οι άλλοι δεν ήταν αποτειχισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαί οι άλλοι, ο Καψάνης, ο Μωϋσής και ο Μπιλάλης ήταν Οικουμενιστές ή Σιγονταροοικουμενιστές.
      Δυστυχώς, κοιμήθηκαν μέσα στην Αιρεση του Οικουμενισμού.

      Διαγραφή
    2. Κάνεις λάθος ανώνυμε 4:21! ΟΥΤΕ ο π. ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΜΠΙΛΑΛΗΣ, ούτε ο π. Γεώργιος ΚΑΨΑΝΗΣ ούτε ο π. Μωύσής ήταν οικουμενιστής ή σιγονταροοικουμενιστές.

      Καλλίστρατος

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς ψευδώνυμε Καλλίστρατε ηταν Οικουμενιστες αφου κοιμήθηκαν και διαβάστηκαν μέσα στην Οικουμενιστική Εκκλησία της Ελλάδος.
      Και οι τρείς τους.
      Από εδώ και πέρα τον λόγο τον έχει ο Θεός.

      Διαγραφή
  4. Ο Θεός να τον αναπαύση τον άνθρωπο, αλλά υπάρχει ιερέας να τον κηδεύση ?
    Θα πάη αδιάβαστος ο άνθρωπος ?
    Αυτό είναι το τέλος των αποτειχισμένων ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοξα τω Θεω αν ειναι αυτο το τελος των Αποτειχισμενων, βλακα.
      Οι Αποτειχισμενοι δεν εχουν αναγκη ακομα και κηδειας στις φρικτες μερες της Διαπλουμενης Αιρεσεως που ζουμε.
      Εσυ που ζεις μεσα στην Αιρεσι του Οικουμενισμου, επειδη θα σε διαβαση Οικουμενιστης παπας θα πας στον Παραδεισο ή θα καταδικαστης ΒΕΒΑΙΟΤΑΤΑ για την Κολασι;
      Για σκεψου το.
      ΜΑΓΑΡΙΣΜΕΝΟΣ και ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΣ απο την Αιρεσι της Εκκλησιας της Ελλαδος και τους Αιρετικους πατριαρχες και επισκοπους της;
      Χιλιες φορες στην τελευταια μας κατοικια χωρις παπα, αν και εχουμε και δικους μας ευλογημενους Αποτειχισμενους παπαδες, παρα με αλογια οικουμενιστων παπαδων.
      Αει στους οικουμενιστες σου, χαμενε.
      Τετοιος βλακας που εισαι μονο απο αυτους αξιζεις να ταφης.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13 Ιουνίου 2014 - 12:27 μ.μ.
      "Θα πάη αδιάβαστος ο άνθρωπος ?
      Αυτό είναι το τέλος των αποτειχισμένων ?"
      Ξέρεις οτι 2 φορές στο παρελθόν επαναλήφθηκε αυτό που έγινε και στις μέρες μας σε επίπεδο πατριαρχείου . Να υπερβεί δηλαδή πατριάρχης και σύνοδος και να μνημονεύσει σε συλλείτουργο τον Πάπα όπως έκανε ο Βαρθολομαίος
      Τίς 2 πρώτες φορές αρκετοί των αποτειχισμένων τους κάψανε , τους σφάξανε τους πετάξανε στην θάλασσα ... τι κηδείες και ιερείς ...
      Υπήρξαν βέβαια και τοπικές αποτειχίσεις
      Ενα αποτειχισμένο αναφέρει η παράδοση τον Άγιο Ερμινίγγελδο οτι τον κήδευσαν άγγελοι Κυρίου
      Παρέλαβα οτι για κάτι εκατοντάδες χρόνια που οι επίσκοποι εδω ήταν λατινόφρονες έδιναν σε μας εντολή οι γονείς στα παιδιά να σύρουν το πτώμα τους στο βουνό εκτεθειμένο στα σκυλιά και να προσευχηθούν να δεί ο θεός να κάνει έλεος να ξέρουν και οι αναθεματισμένοι παπικοί οτι προτιμάμε τους σκύλους απο αυτούς ,
      Ετσι πρέπει να πω και εγώ στο παιδί μου και θα το ήθελα αλλά με τις σημερινές συνθήκες είναι παράνομο και θα το βάλω σε μπελάδες . Οπότε ας ανοίξει το τάφο να με βάλει μόνο παπικό δεν θέλω να με διαβάσει . Και αν ποτέ θέλει ο Θεός και έρθει ορθόδοξος Ιερέας ας κάνει αυτός ότι πρέπει να κάνει όπως τον φωτίσει ο Θεός .

      Διαγραφή
  5. ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ13 Ιουνίου 2014 στις 2:47 μ.μ.

    Αιωνια η μνημη του γεροντα ομολογητη του αληθινου αγωνιστου υπερ της Ορθοδοξου πιστεως του αποτειχισμενου ιερεα απο την κοινωνια των αιρετικων και σχισματικων οικουμενιστων επισκοπων στο Ορθοδοξο Ακαινοτομητο Πληρωμα της ιερας μητροπολεως υδρας,σπετσων και αιγινης στην Εκκλησια της Ελλαδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ο Ιερόθεος Τσαντιλης αντιοικουμενιστης ηταν απλα ηταν δεν ηταν Πάπας για να κινείται χωρις αποφαση συνόδου. Ο αγιος Μαξιμος ο Ομολογιτης πριν την 6η Οικουμενικη σύνοδο συγκρούστηκε με τους Πεντε Πατριαρχες των πρεσβυγενων πατριαρχιων για το θεμα του Μονοθελητισμου αλλα δεν σταματησε να μνημονευει το ονομα κανενος πριν καταδικαστει απο την σύνοδο. Μην ξεχνάμε πως για καθε αφορισμό απαιτείται να γινει ενα ειδος συνόδου

      Διαγραφή
  6. aλλοιμονο εαν ο θεος επιζητει την τελεσι της ακολοθιας δια να καταταξη καποιν εις τν βασιλειαν του η οχι τοσο καιρο τι κανουμε ΑΡΕΤΑΙΣ ΕΚΛΑΜΠΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΙ ΟΡΘΗ αυτο πρεπει να ειναι το μελημα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ετσι αυτοπροσδιοριζόταν ?
    Η απλά Ιερέας της Ιερας μητροπολεως Υδρας,Σπετσων και Αιγινης της Εκκλησια της Ελλαδος που δεν μνημόνευε τον αιρετικό επίσκοπο μεχρί ή αυτός ο επίσκοπος να μετανοήσει ή να έρθει άλλος ορθόδοξος επίσκοπος ?
    Είναι κανένας ενορίτης του να μας πεί ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ηταν αιρετικος ο Ιερόθεος Ύδρας. Ηταν λαθος να αποσχισθει ο Χρυσοστομος απο την Ορθοδοξη Εκκλησία (διοτι αυτο εκανε) ποτε κανενας Άγιος δων έφυγε απο την Εκκλησία αλλα εμεινε και παλεψε για την επικρατηση της αληθειας. Ο Χρυσοστομος αυτοαφοριστικαι

      Διαγραφή
  8. ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ13 Ιουνίου 2014 στις 9:44 μ.μ.

    Για να μπουν τα πραγματα σε ταξη και να σταματησουν οι ανοησιες.Ο Πατηρ Χρυσοστομος Σπυρου εκοψε το μνημοσυνο του πρωην μητροπολιτη σπετσων υδρας και αιγινης ιεροθεου και αποτειχιστηκε απο την κοινωνια του. Δηλ. με απλα λογια για τον λαο του θεου που εχει αποριες. Την αποτειχιση ο Πατηρ Χρυσοστομος την εκανε απο την κοινωνια του επισκοπου του για δυο λογους κανονικους. Για την παναιρεση και για το νεο-ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων. Μολις αρχισε να μνημονευει : υπερ του αρχιεπισκοπου

    κενο και πασης επισκοπης Ορθοδοξων τοτε αλλαξε και το ημερολογιο και πηγε με το παλαιο. Αυτο το εκανε απο το 1983. Τον εκαναν εντεκα συνοδικα δικαστηρια οι ιεραρχες αιρετικοι και σχισματικοι οικουμενιστες επισκοποι στην Εκκλησια της Ελλαδος. Μονο ο Αυγουστινος ο Καντιωτης φωναζε τους ιεραρχες μεσα στη συνοδο και τους ελεγε αυτο που κανει Ο Χρυσοστομος αυτο πρεπει εμεις οι επισκοποι να το κανουμε.Μπραβο του ελεγε σαν εσενα δεκα να ηταν θα αλλαζε ολη η κατασταση στην Εκκλησια. Πολλες φορες ο Γεροντας κηρυξε για τις πλανες των (Γ.Ο.Χ.).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ιωαννης Καρδασης λεει οτι μνημονευε εναν απο τους Γ.Ο.Χ.,γιατι δεν μας λεει τον ψευτοαρχιεπισκοπο των σχισματικων ;Ο Θεος να τον αναπαυση.

      Διαγραφή
  9. Υπάρχει κείμενο της αποτειχίσεως του ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ14 Ιουνίου 2014 στις 4:57 π.μ.

    Εμεις ξερουμε δεν πηγε σε καμια συνοδο να ενταχθει των παραταξεων. Τωρα αν μνημονευε κρυφα δεν πηραμε πτυχιο ανακριτου. Με αυτη την λογικη πρεπει να βαλουμε κρυφεςκαμερες στα θυσιαστηρια ολων των ιερεων.Και αν μνημονευε κρυφα γιατι να μην το εκανε φανερα. Εαν πιστευε οτι οι παραταξεις δεν αποτελουν παρασυναγωγη θα ειχε μπει σε καποια συνοδο τους. Εαν παλι πιστευε οτι οι παραταξεις αποτελουν παρασυναγωγη τοτε καλως επραξε και δεν μπηκε σε καποια συνοδο τους.Εμεις γνωριζουμε ιερεις που μνημονευουν νεο-ημερολογιτες οικουμενιστες και στο ιδιο θυσιαστηριο μνημονευουν και ηγουμενους μοναστηριων των παραταξεων των Γ.Ο.Χ. οι ιδιοι μας το ειπανε τοσο απλα, χωρις να κρυβονται. Εαν θελετε δειτε στο διαδυκτιο κυκλοφορουν αποτειχισεις ιερεων των Γ.Ο.Χ. που αποτειχιστηκαν απο τις συνοδους τους στο εξωτερικο διοτι οι επισκοποι τους συλειτουργουσαν με τους νεο-ημερολογιτες οικουμενιστες στο εξωτερικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συλλειτουργούσε με ιερείς των Γ.Ο.Χ. (άλλωστε γι' αυτόν οι Γ.Ο.Χ. ήταν αποτειχισμένοι από την παναίρεση του οικουμενισμού). Ήταν ενωτικός όμως και δεν αναπαυόταν με την πολυδιάσπαση τους. Δεν ήταν δηλαδή ότι θεωρούσε παρασυναγωγές τις Συνόδους των Γ.Ο.Χ. (με εξαίρεση ίσως τους ματθαιϊκούς), αλλά δεν ήθελε να μνημονεύσει έναν επίσκοπο μιας περιοχής στην οποία υπήρχε και άλλος ορθόδοξος επίσκοπος άλλης Συνόδου. Η στάση του ήταν διακριτική, ενωτική, κανονική, με μια λέξη αγιοπατερική. Πολλοί δυστυχώς την παρερμήνευσαν, είτε θεωρώντας τον "ακέφαλο" (ενώ ο ίδιος εξ όσων γνωρίζω μνημόνευε κρυφά επίσκοπο στην πρόθεση), είτε θεωρώντας τον αποτειχισμένο τάχα και από τους Γ.Ο.Χ. (όπως λένε ΨΕΥΔΩΣ, ίσως λόγω άγνοιας, οι Ορθόδοξοι Έλληνες παραπάνω). Δεν είχε ενταχθεί σε καμία Σύνοδο των Γ.Ο.Χ. ως αντίδραση τόσο στην πολυδιάσπασή τους, όσο και λόγω ορισμένων πλανών που είχαν οι ηγεσίες των Συνόδων αυτών σε θέματα εκκλησιολογικά και ευχαριστιακά κυρίως. Στα πνευματικά του παιδιά όμως (η οικογένειά μου τον είχαμε από το 1987) σύστηνε να εκκλησιάζονται και να κοινωνούν από Συνόδους των Γ.Ο.Χ. αδιακρίτως (εκτός των ματθαιϊκών νομίζω). Άλλωστε όπως προείπα συλλειτουργούσε και με ιερείς των Γ.Ο.Χ. Κάποτε τον ρώτησε γνωστός μου παλαιοημερολογίτης, αν θα έπρεπε να αποτειχισθεί και από την Σύνοδο των Γ.Ο.Χ. στην οποία ανήκε και ο Γέροντας απάντησε: "Τί Αποτείχιση; Είσαι ήδη αποτειχισμένος", εννοώντας ότι έχει ήδη εκτελέσει το χρέος του, αφού δεν έχει καμία κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές. Δεν θεωρώ μάλιστα τυχαίο ότι η κοίμησή του επήλθε μετά την τεραστίας σημασίας ένωση των δύο μεγάλων και σοβαροτέρων Συνόδων του Παλαιού, η οποία ένωση σηματοδοτεί μια νέα αρχή στον κατά του Οικουμενισμού αγώνα.
      Κλείνοντας, να τονίσω πως για τον Γέροντα Χρυσόστομο θα βγούνε πάρα πολλά στη φόρα για τη βιοτή του και τα έργα του, για τα οποία όσο ζούσε δεν επιτρεπόταν να πούμε τίποτα.
      Αιωνία του η μνήμη και να έχουμε την ευχή του. Μαζί με τον φίλο του π. Θεοδώρητο ανήκουν στις μεγαλύτερες μορφές της Ορθοδοξίας των τελευταίων ετών και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται μαζική προβολή (διαφημίσεις, βιβλία, cd σε εφημερίδες κλπ.), ώστε να πουν μετά ότι να ο κόσμος τους έχει στη συνείδησή του ως αγίους (ενώ στην πραγματικότητα τους έχει στο υποσυνείδητό του). Για μας, που τους γνωρίσαμε, είναι άγιοι και ποτέ δεν τους το είπαμε, ούτε θα λέγαμε και θα γράφαμε κάτι όσο ζούσαν, για να τους κάνουμε κακό.

      Διαγραφή
  11. ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ14 Ιουνίου 2014 στις 4:59 π.μ.

    Το κειμενο της αποτειχισεως του Πατρος Χρυσοστομου κατεβαστετο απο την "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ
      Το βρήκα εδω
      http://orthodoxihomologia.blogspot.gr/2012/07/blog-post_27.html
      Το κείμενο είναι ομολογιακό .
      Ισως το ελάχιστο μνημόσυνο θα ήταν η αναδημοσίευση του .

      Διαγραφή
  12. ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ14 Ιουνίου 2014 στις 6:50 μ.μ.

    Αφου μνημονευε κρυφα εσεις πως το ξερετε? Μηπως ηταν κρυφα για ολους εμας και για εσας ηταν φανερα? Και αφου δεν θεωρουσε τους Γ.Ο.Χ. παρασυναγωγη γιατι ομως δεν πηγε σε καποια συνοδο τους? Αρα αφου δεν μπηκε σε καποια συνοδο των Γ.Ο.Χ. τοτε για ποιο λογο να εχει κοινωνια με αυτους που δεν θελει να παει. Η ηταν μεσα σε παραταξη και μνημονευει εκφωνος τον επισκοπο της περιοχης και ολο το μοναστηρι ανηκει στη συνοδο της παραταξης των Γ.Ο.Χ. η δεν μνημονευει τον επισκοπο των Γ.Ο.Χ. ουτε το μοναστηρι ειναι ενταγμενο σε καποια συνοδο. Ας μας πει καποιος εαν ειδε ποτε οταν πανηγυριζε η μονη καποιον επισκοπο των Γ.Ο.Χ. να επισκεπτεται την μονη για να συνεορτασει να συλειτουργησει και να συμπροσευχηθει ως να προεξαρχει? Υπαρχει υλικο σε κασετες με τον Γεροντα Χρυσοστομο που κατακεραυνωνει τις πλανες των Γ.Ο.Χ. ΟΙ ιερεις των Γ.Ο.Χ. απαγορευαν στα πνευματικοπαιδια τους να πανε στον γεροντα διοτι τον θεωρουσαν πλανεμενο επειδη δεν μνημονευε.( εαν μνημονευε επισκοπο Γ.Ο.Χ. δεν θα τον θεωρουσαν πλανεμενο και θα αφηναν τα πνευματικα τους παιδια να πηγαινουνε στον γεροντα). Οι ιερεις τον παραταξεων δεν θα. τον ελεγαν τον γεροντα ακεφαλο εαν μνημονευε τους επισκοπους τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτρέψτε μου να ξέρω κάποια πράγματα παραπάνω, γιατί ήμουν πνευματικό του παιδί. Εξήγησα γιατί δεν μπήκε (και πολύ καλά έκανε) σε καμία Σύνοδο των ΓΟΧ. Ήταν ενωτικός και όχι διασπαστικός όπως όσοι θεωρούν την παράταξη ή την κλίκα τους (είτε με επισκόπους, είτε χωρίς) ως τους μόνους κανονικούς και σωστούς. Οι πλάνες των ΓΟΧ που κατακεραύνωνε (όπως π.χ. περί ακύρων Μυστηρίων, μη συχνής Θείας Κοινωνίας κ.α.), τις κατακεραυνώνουν και πολύ εντός των ΓΟΧ, διότι δεν αποτελούσαν και δεν αποτελούν επίσημο φρόνημα των ΓΟΧ εν γένει, αλλά μερίδος αυτών, έστω και της ηγεσίας τους, ανά περιόδους. Επομένως επίσκοπος των ΓΟΧ μπορεί να μην πήγαινε στο μοναστήρι, αλλά γνωρίζετε πολύ καλά ότι ο Γέροντας συλλειτουργούσε με ιερείς των ΓΟΧ, όπως ο π. Αθανάσιος, ο π. Παΐσιος και άλλοι. Υπήρχαν βεβαίως και κληρικοί των ΓΟΧ που τον πολέμησαν πάρα πολύ, αλλά ο ίδιος ποτέ δεν ενήργησε με προσωπικά κριτήρια, αλλά με εκκλησιαστικά. Καλό θα είναι λοιπόν αγαπητοί ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ να ενεργούμε και εμείς με κριτήρια εκκλησιαστικά. Ένωσις όλων των αληθινά Ορθοδόξων επιβάλλεται, ενάντια στη λαίλαπα του Οικουμενισμού και όχι έριδες περί ποιος είναι τάχα πιο κανονικός και πιο ακριβής.
      Έχω γράψει σχετικά και εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2014/03/blog-post_30.html

      Διαγραφή
  13. ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ15 Ιουνίου 2014 στις 6:11 μ.μ.

    Αγαπητε δασκαλε ο ιδιος ο Πατηρ Χρυσοστομος μας ελεγε οτι ολοι οι παραταξιακοι επισκοποι ειναι υποδικοι και αυτοι μελουσης Πανορθοδοξου Συνοδου οπως οι οικουμενιστες. Μηπως τον ειχατε ιδιοκτησια σας τον Πατερ? πολλοι αδελφοι τον γνωριζαμε και μιλουσαμε μαζι του. Μην προσπαθητε να μας πεισετε οτι οι παραταξιακοι επισκοποι ανηκουν στο Ακαινοτομητο Πληρωμα της Ορθοδοξου Εκκλησιας. Και ενωση να εκαναν ολες οι παραταξεις σε μια παραταξη παλι ειναι παρασυναγωγη αφου ειναι παραλληλη διαφορετικη και ξεχωριστη ως προς την Εκκλησια της Ελλαδος. Ο Πατερ Μαξιμος ο Αγιοβασιλειατης το εξηγει πολυ κανονικα αδελφε το θεμα. Λεει λοιπον να γινουμε Γ. Ο. Χ. προσοχη εδω αλλα Γ.Ο.Χ. της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και να μην γινουμε Γ.Ο.Χ. ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ. Με απλα λογια ο Πατερ Μαξιμος μας λεει να αποτειχιστουμε απο την κοινωνια των οικουμενιστων επισκοπων και για την αιρεση και για το σχισμα. Για να ανηκουμε στο Ακαινοτομητο Πληρωμα της Εκκλησιας της Ελλαδος. Ολοι οι συνοδοι των λεγομεμων "Γ.Ο.Χ" δηλ οι παραταξεις του παλαιου ημερολογου ειναι και αποτελουν παρασυναγωγη και ελεγε οτι οσοι το καταλαβαινουν πρεπει να αποτειχιστουν και απο αυτους διοτι και αυτοι ειναι υποδικοι μελουσης πανορθοδοξου συνοδου. Ο Πατερ Μαξιμος οταν τον ρωτουσαν που να παμε γεροντα τους ελεγε για αρχη ελατε εδω και εαν εκρινε οτι ηταν σοβαροι και υπευθηνοι για το Ακαινοτομητο τους εδινε και ΑΓΙΟ ΑΡΤΟ για να εξυπηρετουνται μυστηριακα σαν τον Αγιο θεοδωρο τον Στουδιτη που μιλαει για τους μυστηριοφυλακες. Εαν ομως τους εβλεπε οτι δεν ηταν αξιοι να κρατησουν τα μυστηρια και την ομολογια του Ακαινοτομητου τους τα επαιρνε πισω. Πρεπει να μαθετε να ξεχωριζετε το Ακαινοτομητο Πληρωμα απο την παρασυναγωγη των παραταξεων.Δεν ειναι θεαρεστο να μπερδευετε τους πιστους ειναι αμαρτια. Ολιγον εγκυος δεν υπαρχει. Η ειναι εγκυος η δεν ειναι. Δεν γινεται να παρασερνετε πιστους με ψεματα. Αυτοι που νομιμως αθλουνται αυτοι στεφανωνονται οσοι δεν αθλουνται νομιμως δεν στεφανωνονται. Απο το 1935 μεχρι σημερα δεν γνωριζετε οτι σκοπος της μασονιας ειναι η δημιουργεια των σνοδων παρασυναγωγης για να βαζουν τρικλοποδιες στους πιστους μη τυχον και το Ακαινοτομητο Πληρωμα συγκροτησει Συνοδο για να δικασει τους αιρετικους και σχισματικους οικουμενιστες? Σας παρακαλουμε ενωπιον του Θεου και των ανθρωπων μην κανετε ασκοπο αγωνα η ελατε στο Ακαινοτομητο που σας περιμενουμε με πολλη χαρα η καθιστε σε καποια παραταξη της αρεσκειας σας. Δεν μπορει να δουλευτε για δυο κυριους γιατι και ζημια κανετε και δεν οφελειται κανεναν. Μην ακολουθητε τους επισκοπους αποτειχιστητε απο αυτους οπως ελεγε ο Πατερ Μαξιμος στα πεντε του βιβλια και ο Πατηρ Θεοδωρητος στο περιοδικο "αγιορειτης" νουμερο ( 13 ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αδελφέ όπως φαίνεται ξεκάθαρα από το μήνυμά σας, έχετε μπερδέψει τον π. Χρυσόστομο με τον π. Μάξιμο. Ευλογείτε

      Διαγραφή
    2. Οχι ! Είναι επι του θέματος γιατί η στάση Μαξιμου Αγιοβασιλειατη και Χρυσοστομου Σπύρου είναι η ιδία .
      Είναι και οι δύο αποτειχισμένοι πλην όμως δεν μνημονεύουν κανένα ΓΟΧ
      Η αποτείχιση τους είναι γνησία ορθόδοξη στάση . Μένουν στην πίστη και αποτειχίζονται ενάντια σε αυτούς που αποκλίνουν απο αυτή .

      Διαγραφή
  14. Αναφορικά στις σχέσεις του Γέροντα Χρυσοστόμου με τις Συνόδους των Γ.Ο.Χ., έχω να καταθέσω τα ακόλουθα στην αγάπη σας. Όλα όσα εκτίθενται παρακάτω είναι 100% ακριβή επειδή ως πνευματικό παιδί του Γέροντα είχαμε πολυετείς και εκτενείς συζητήσεις γύρω από τα εκκλησιολογικά θέματα και τη δική του στάση στον αγώνα κατά του οικουμενισμού.

    Εξ'αρχής της αποτειχίσεώς του, ο Γέροντας δέχτηκε βοήθεια από όλους τους παλαιοημερολογίτες, ακόμα και από τους ματθαιϊκούς. Δηλαδή, όλοι έσπευσαν να βοηθήσουν τον Γέροντα στο βήμα του. Επειδή όμως τότε οι παρατάξεις ήταν πολλές και καμία δεν ήταν 100% ακέραια ως προς τις γνωστές παρεκτροπές των Γ.Ο.Χ., ο Γέροντας επέλεξε να μην ενταχθεί σε κάποια αφενός μεν λόγω αυτών των αστοχιών και αφετέρου χάριν της ειρήνης επειδή όλοι τον είχαν υποστηρίξει. Αυτό ο Γέροντας το έκανε υπό το πρίσμα του γνωστού ΙΕ΄ κανόνα ο οποίος δεν επιβάλλει το μνημόσυνο άλλου επισκόπου μετά την αποτείχιση του οικείου, δεδομένου ότι ο αποτειχιζόμενος εξακολουθεί να ανήκει στην ίδια επισκοπή όπως και πριν. Ο Γέροντας έλεγε χαρακτηριστικά ότι εάν ο επίσκοπός του (τόσο ο διώκτης του Ιερόθεος, όσο και ο διάδοχός του Εφραίμ) γυρίσει με το παλαιό αποτειχιζόμενος της συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, τότε εκείνος θα μνημόνευε πάλι τον οικείο του επίσκοπο όπως και πριν. Κράτησε δηλαδή μία ακριβή στάση αποτειχίσεως με ενωτικό χαρακτήρα προς όλους τους παλαιοημερολογίτες προτρέποντας όλους να ξεκαθαρίσουν τα ασθενή τους σημεία και να ενωθούν σε ένα σώμα με καθαρά εκκλησιολογικά κριτήρια. Εννοείται ότι ως «παλαιοημερολογίτες» εννοούνται όσοι αγωνίζονται συνειδητά κατά της παναίρεσης με αρχή το εορτολογικό ζήτημα και όχι οι τυχόν τυχάρπαστοι, τυχοδιώκτες και απατεώνες με τους οποίους ο Γέροντας ουδέποτε είχε σχέσεις.

    Η μνημόνευση επισκόπου που έκανε ο Γέροντας κατά την Θεία Λατρεία ήταν ανέκαθεν το «πάσης επισκοπής ορθοδόξων». Ουδέποτε ο Γέροντας μνημόνευσε ή έκοψε μερίδα επισκόπου Γ.Ο.Χ., φανερά ή κρυφά. Σε κατ’ ιδίαν συνομιλία, ο Γέροντας μου είχε πει ότι θα μπορούσε να διαλέξει να κοινωνήσει με κάποιον Ρώσο επίσκοπο της Διασποράς (εννοείται πριν την ένωση με το Πατριαρχείο Μόσχας) όμως δεν το έκανε αφενός επειδή έχει το δικαίωμα από τον γνωστό ΙΕ’ κανόνα που ήδη προαναφέρθη και αφετέρου επειδή αυτό θα έπληττε το ενωτικό όραμα των παλαιοημερολογιτών εν Ελλάδι και θα δημιουργούσε περεταίρω διχασμό, όπως και στην περίπτωση που εντασσόταν σε κάποια σύνοδο με το παλαιό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εάν κανείς εξετάσει την περίπτωση της στάσης του Γέροντα με άκρα ακρίβεια, θα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο Γέροντας δεν θα έπρεπε να δέχεται κανέναν ιερέα ΓΟΧ για συλλειτουργία εφόσον δεν ταυτίζεται αυτός στο 100% με την καθαρή έννοια της αποτειχίσεως αλλά φρονεί ή συμμετέχει σε σύνοδο με εσφαλμένες πεποιθήσεις. Αυτού του είδους όμως η ακραία στάση δεν βοηθάει κανέναν, ιδιαίτερα στις ημέρες μας, είναι δε και ενάντια στην ενωτική προσπάθεια των πιστών του παλαιού ημερολογίου. Φρόνημα του Γέροντα ήταν ότι η Άκρα Ακρίβεια χωρίς την Οικονομία δεν φέρνει καλά αποτελέσματα. Ο Γέροντας γνώριζε καλά ότι πολλοί κληρικοί στο παλαιό ημερολόγιο, μολονότι ανήκουν σε σύνοδο, εν τούτοις δεν φρονούν τις υπερβολές των επισκόπων τους ή άλλων ιερέων αλλά παραμένουν εκεί είτε επειδή έτσι έμαθαν από μικροί, είτε επειδή πιστεύουν ότι είναι καλύτερο να είναι ενταγμένοι σε ένα ενιαίο σώμα χάριν της ενότητας, έστω και αν έτσι πρέπει να υπομείνουν ορισμένες αρνητικές καταστάσεις. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιου ιερέα είναι ο π. Αθανάσιος από την Βερδικούσα, ο οποίος μαζί με το όλους τους Βερδικουσαίους ακολουθεί μία καθαρή και αγνή ομολογιακή πορεία χωρίς να ανακατεύται στα παραταξιακά ζητήματα μολονότι ο ίδιος ο π. Αθανάσιος ανήκει στη σύνοδο του νυν Καλλινίκου. Οι κληρικοί στους οποίους ο Γέροντας επέτρεπε να λειτουργήσουν στο μοναστήρι ήταν επιλεγμένοι, ως επί το πλείστον πνευματικά του παιδιά, δίχως τα ακραία φρονήματα των Γ.Ο.Χ.. Εννοείται βέβαια ότι αυτοί οι κληρικοί όταν λειτουργούσαν στο μοναστήρι, ακολουθούσαν το μνημόσυνο «πάσης επισκοπής ορθοδόξων», δίχως να μνημονεύουν τον επίσκοπο στον οποίο ανήκαν. Επιπλέον, οι κληρικοί αυτοί ανήκαν κατά κύριο λόγο στη Σύνοδο του πρ. Χρυσοστόμου Κιούση και νυν Καλλινίκου. Ποτέ δεν έγιναν δεκτοί ματθαιϊκοί κληρικοί ή κληρικοί με χειροτονία αμφιβόλου προελεύσεως. Δεν γνωρίζω να απαντήσω εάν οι συλλειτουργούντες κληρικοί έκοβαν μερίδα του οικείου τους επισκόπου, αλλά κάτι τέτοιο το θεωρώ απίθανο, μιάς και το μνημόσυνο ήταν το «πάσης επισκοπής ορθοδόξων».

    Αυτά προς το παρόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Θεός να σε έχει καλά αδελφέ Ιωάννη!
      Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Είχα μόνο την εντύπωση ότι για κάποια μικρή περίοδο έκοβε μερίδα επισκόπου ΓΟΧ, αλλά μπορεί να το μπερδεύω με την περίπτωση του π. Θεοδωρήτου.
      Ξαναπαραθέτω το σημαντικότερο μέρος του μηνύματός σου κατά τη γνώμη μου, και σε παρακαλώ να γράφεις πιο συχνά, διότι έχουμε ανάγκη τέτοιων ωφέλιμων κειμένων:
      "Αυτού του είδους όμως η ακραία στάση δεν βοηθάει κανέναν, ιδιαίτερα στις ημέρες μας, είναι δε και ενάντια στην ενωτική προσπάθεια των πιστών του παλαιού ημερολογίου. Φρόνημα του Γέροντα ήταν ότι η Άκρα Ακρίβεια χωρίς την Οικονομία δεν φέρνει καλά αποτελέσματα".

      Διαγραφή
    2. Όχι αδελφέ δάσκαλε, ο Γέροντας Χρυσόστομος ήξερε από τη στιγμή που έκανε αποτείχιση ποιά στάση έπρεπε να κρατήσει και ουδέποτε έκοψε μερίδα επισκόπου ΓΟΧ. Για τον π. Θεοδώρητο δεν γνωρίζω.

      Διαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΠΥΡΟΥ
    υπάρχει και στο http://neataksi.blogspot.gr/2012/10/blog-post_16.html
    και στο
    http://www.scribd.com/doc/58030816/%CE%97-%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A4%CE%95%CE%99%CE%A7%CE%99%CE%A3%CE%99%CE%A3-%CE%9C%CE%9F%CE%A5
    Εκεί παρατηρώ οτι βάζει μπροστά Εικόνες Αγίων με τις διδασκαλίες τους .
    Άραγε σαν άνθρωπος μελέτησε και βρήκε και επέλεξε αυτά τα χωρία
    ή ήρθαν οι Αγιοι και του τα είπαν σε όραμα ?
    Οσοι τον ζήσατε είχε αναφερθεί στο πως αποτειχίστικε ?
    Αν υπήρχε "πληροφορία " άνωθεν που τον προέτρεπε να αποτειχισθεί ?
    Και όσοι ήταν γύρω του γιατί τόσο καιρό δεν ενημερώνουν
    Τώρα σκάσατε μύτη και πάλι ανώνυμα
    Και να σας χρειαζόμαστε κάτι να μη ξέρουμε που θα σας βρούμε
    Τέλος πάντων .. Δόξα τω θεώ πάντων ένεκα ας μη χάσουμε την επικοινωνία
    Και το ίδιο γίνεται και με όσους είναι πέριξ αλλών ιερέων .
    Μόνο ο Οδυσσέας έχει βγεί επώνυμα και πληροφορεί κάπως για τον π Τρικαμηνά
    Τι πληροφορεί ? πότε κάνει Θεία Ευχαριστία ...
    Να βάζεις και τους λόγους του Οδυσσέα σε παρακαλώ
    Και για τους άλλους πρέπει να έχουμε πληροφόρηση .
    Εστω ένας απο τον κύκλο τους ας μας πληροφορεί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δηλαδή ο Ιωαννης Καρδασης λέει ψέματα.Οταν δεν μας λέει ποιον Γ. Ο. Χ. μνημονευσε.Μουγγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβαζω: "Δηλαδή ο Ιωαννης Καρδασης λέει ψέματα.Οταν δεν μας λέει ποιον Γ. Ο. Χ. μνημονευσε.Μουγγα!"
      Οφείλει στο ίδιο σημείο ΕΔΩ δηλαδή να ξεκαθαρίσει την θέση του .

      Κύριε Καρδάση τι λέει για σας ο "Ι" ? Μούγγα ?
      Κύριε Καρδάση ?

      Διαγραφή
  19. Πρός ανώνυμους αντι ΓΟΧ!
    Παιδιά δηλαδή εγώ αν θέλω να γίνω ιερέας βάση των ανωτέρων μηνυμάτων, αναφέρομαι σε αυτούς που ειναι κατά των παρατάξεων των ΓΟΧ, πρέπει να ανήκω στην εκκλησία της Ελλάδος και μετά να κάνω αποτείχιση; Ο γέροντας αναγνώρισε το σφάλμα οτι η εκκλησία της Ελλάδος (Ν.Η.) δεν πληρούσε το πατερικό φρόνημα και καλώς έκοψε την κοινωνία μαζι της και καλώς δεν εντάχθηκε σε κάποια σύνοδο, διοτι ήταν είδη χειροτονημένος. Αν κάποιος θέλει όμως να γίνει ιερέας με το πάτριο και να είναι αποτειχισμένος δεν πρέπει να ενταχθεί σε μία απο τις νόμιμες ΓΟΧ παρατάξεις; Πρέπει να γίνει πρώτα νεοημερολογήτης, να ανεχθεί τους Οικουμενιστές και μετα να κάνει αποτείχιση; Ας σοβαρευτούμε λιγο παιδια και να μην γράφουμε οτι θέλουμε. Ο γέροντας μπόρεσε και καλα έκανε και δεν εντάχθηκε. Και καλα έκανε που κατέκρινε τίς ακρέες απόψεις των ΓΟΧ οπως τις κάνω και εγώ σαν ΓΟΧ που πολλες φορές έρχομαι σε ρίξη μαζι τους γιατι κάποιοι είναι αμόρφωτοι, φανατισμένοι και δεν έχουν ανοίξει ενα βιβλίο να διαβάσουν.
    Αυτοι οι ΓΟΧ προκαλούν το μεγαλύτερο πλήγμα στις παρατάξεις και διώχνουν κόσμο κυρίως νεοημερολογήτες, βλεποντας τον φανατισμό τους που αγγίζει τον φανατισμό Ματθαιικών ΓΟΧ που αυτοαποκαλούντε οι τελευταίοι Ορθόδοξοι! που πολλοί Ν.Η περιμένουν μια αλλαγή,αλλά δεν έρχετε ποτε στην εκκλησία του Ν.Η. και υπομένουν όσο περίμενε ο γέροντας και δεν άλλαζε τίποτα.
    Προς Ν.Η φύγετε από το δόγμα του εφησυχασμού! Έχετε φτάσει στον γκρεμό και δεν το έχετε πάρει χαμπάρι.
    Όσα προβλήματα και να έχουν οι ΓΟΧ είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα καλά, κανείς από όλους σας δεν έχει καταλάβει, ότι το ΓΝΗΣΙΟΣ κάνει ΑΛΛΟΙΩΣΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου