Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Μήνυμα μεταξύ δύο ....ερωτευμένων...

 

Πατριάρχης "twitterιτης"



του Αποτειχισθεντος Θεολογου Νικολαου Πανταζη







Το αστείο της όλης υποθέσεως είναι πως ο Πατριάρχης χρησιμοποιεί και το "τγούίτερ!" 

Αξιοσημείωτο πάντως είναι, ότι ο ίδιος ο εφευρετής και δημιουργός αυτού του προγράμματος, κάνει έναν ακριβή προσδιορισμό του νοήματος της λέξεως "twitter" = είναι μικρές εκρήξεις από ανακόλουθα ασήμαντα ψιλοπράγματα, σαν ακαταλαβίστικα μηνυματα και τιτιβίσματα από πουλάκια..."



Πουυυυλάκι μου, θες και twitter, τιτιβίσματα φιλοπαπικά που σε μάραναν! 

Μου θυμίζει στ' αλήθεια μήνυμα μεταξύ δύο ερωτευμένων... "αγάπη μου, ανυπομονώ να σε δω!" "αγαπούλα μου τα λέμε αύριο!" - "δεν μπορώ να περιμένω, δε κρατιέμαι!" κλπ.


Μπορείτε να φανταστείτε τον Μέγα και Ιερό Φώτιο, τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό, τον Αγιο Θεοδωρο τον Στουδίτη ή τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, να έστελναν καβαλάρη ντελάλη με μικρό ραβασάκι "αδελφέ μου, ανυπομονώ να σε δω!" στον κάθε Πάπα! 

Και να απαντά αυτός χαρακτηριστικά: "Ναι κοπέλι μου, το ίδιο κι' εγώ!"


Νίκος Πανταζής

1 σχόλιο:

  1. «Άκουσες, Κωνσταντίνε μου τι λένε τα πουλάκια;»
    «Πουλάκια είναι κι ας κελαηδούν, πουλάκια είναι κι ας λένε».
    ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου