Σάββατο 24 Μαΐου 2014

ΟΔΗΓΟΙ ΤΥΦΛΩΝ, Προδοτες Παναιρετικοι Οικουμενιστες ψευτοπατριαρχη Βαρθολομαιε και λοιπη χορεια των Οικουμενιστων, με ποιο δικαιωμα τολματε να εκπροσωπειτε την Εκκλησια του Χριστου και τον λαο του Θεου; Εκτος απο τους εαυτους σας, ποιον ερωτησατε; Εις ποιον ΒΟΘΥΝΟΝ οδηγειτε την Εκκλησια; Εις την Κολασι των Αιρεσεων και των Παναιρεσεων;




ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΚΥΡΙΕ, 
ΒΥΘΙΣΕ ΣΤΟΝ ΟΜΦΑΛΟ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ, ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ, ΠΟΥ ΜΟΛΥΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΟΥ.




Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ...ΤΥΦΛΩΝ 

"ἄφετε αὐτούς· ὁδηγοί εἰσι τυφλοὶ τυφλῶν· τυφλὸς δὲ τυφλὸν ἐὰν ὁδηγῇ, ἀμφότεροι εἰς βόθυνον πεσοῦνται" (Ματθ. ιε΄, 14) 


Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, Χριστός Ανέστη! 
Την Κυριακή του Τυφλού, συναντώνται στα Ιεροσόλυμα ο δήθεν ορθόδοξος επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος με τον αιρετικό Πάπα Ρώμης Φραγκίσκο, με αφορμή την συμπλήρωση πενήντα ετών από την συνάντηση των προκατόχων τους, Αθηναγόρα και Παύλου. 
Το τι έγινε σε εκείνη την συνάντηση το 1964 το γνωρίζουμε από τις πηγές της εποχής [1]. 
Το τι θα δουν τα μάτια μας στην φετινή συνάντηση, πάνω κάτω ξέρουμε. 
Την ορατή εκκλησία των Οικουμενιστών εν δράσει. Μπορεί να μην υπάρχει ακόμη - και φανερά - το Κοινό Ποτήριο (το οποίο έθεσαν ορισμένοι ως το όριο, του οποίου η υπέρβαση θα ενεργοποιούσε τα ορθόδοξα αντανακλαστικά τους, ώστε να πράξουν πλέον το αυτονόητο, δηλαδή να αποτειχισθούν από τους αιρετικούς), αλλά αυτό δεν έχει τόσο σημασία, από τη στιγμή που ήδη οι εξ ορθοδόξων Οικουμενιστές αναγνωρίζουν τον παπισμό και τις άλλες αιρετικές συναγωγές του κόσμου τούτου, ως Εκκλησίες (με Θεία Χάρη, εγκυρότητα μυστηρίων και κανονικότητα) και από την στιγμή που θεωρούν ότι όλοι μαζί συναποτελούν την Εκκλησία του Χριστού! 


Ο οικουμενιστής Μητροπολίτης Σάρδεων και Πισιδίας Γερμανός Αθανασιάδης είχε δηλώσει [2]: "Η Ένωσις δεν θα προέλθη εκ των κάτω, όπως επιδιώκει η Ουνία, αλλ' εκ των άνω. Όχι δια του όχλου, αλλά δια του ανωτάτου κλήρου. Δια να φθάσωμεν εις αυτήν (την Ένωσιν) απαιτείται γαλήνη πνευμάτων αντί του εξερεθισμού τον οποίον προκαλεί η Ουνία". 
Ουνία είναι επομένως και ο Οικουμενισμός, με διαφορετικά πλέον μέσα, αλλά προς τον ίδιο σκοπό εργαζόμενος: Την δημιουργία της, υπό έναν Πάπα, Παγκόσμιας Εκκλησίας. 

Την Ενότητα, που ευαγγελίζεται ο Οικουμενισμός, την περιέγραψε, σε συνέντευξή του [3], ο μέγας θιασώτης της αιρέσεως αυτής Αθηναγόρας: "Διά της λέξεως Ενότης, η οποία είναι συμφωνοτέρα προς τους παρόντας καιρούς, νοείται η από κοινού συνεργασία εις τους διαφόρους τομείς της κοινωνικής, ηθικής και πνευματικής δράσεως, διά της συμβολής της Χριστιανικής Ανατολής και Δύσεως. Η Ενότης δεν προϋποθέτει την Ένωσιν, η οποία Ένωσις προϋποθέτει δογματικήν ρύθμισιν. Αι Χριστιανικαί Εκκλησία δύνανται προσεγγίζουσαι προς αλλήλας να συνεργασθούν κατά τρόπον αρεστόν και Ευαγγελικόν επί ζητημάτων αναγομένων εις τομείς της ζωής. Εκάστη εκκλησία έχει τους δογματικούς της θησαυρούς. Χωρίς να εγκαταλείψη ουδένα των θησαυρών αυτών, δύναται η Εκκλησία να έλθη εις προσέγγισιν, επικοινωνίαν και συνεργασίαν μετά πάσης άλλης Χριστιανικής Εκκλησίας". 
Και συνεχίζει παρακάτω: "Αναγνωρίζει η Εκκλησία μας τον Πάπαν ως "πρώτον μεταξύ ίσων"". 

Ας μην περιμένουμε λοιπόν απαραίτητα κάποιο Κοινό Ποτήριο ή κάποια άλλου είδους Ένωση, πιο φανερή δηλαδή, αφού η "Ενότητα των Εκκλησιών" είναι ήδη γεγονός τετελεσμένο. 
Αυτό αποδεικνύει και η ανίερος συνάντηση στα Ιεροσόλυμα. 
Ας κρατήσει η κάθε πλευρά τους ιδιαίτερους "δογματικούς της θησαυρούς" - με λίγα λόγια, ας πιστεύει κανείς ότι θέλει -, μόνο να είμαστε όλοι ενωμένοι. 
Γι' αυτό και ο Βαρθολομαίος είχε το θράσος να δηλώσει ότι "δεν προδίδομεν την Ορθοδοξίαν, ως κατηγορούμεθα, ούτε υποστηρίζομεν οικουμενιστικάς αντιλήψεις" [4]. 
 Όποιος όμως δεν βλέπει την προδοσία αυτή που επιτελείται είναι τυφλός, όχι σαν τον τυφλό του Ευαγγελίου, του οποίου οι σαρκικοί οφθαλμοί μόνο δεν έβλεπαν, αλλά πραγματικά τυφλός, με σκοτισμένους τους οφθαλμούς της ψυχής του. 
Είναι ένας τυφλός που ακολουθεί τους τυφλούς, από την αίρεση, λυκοποιμένες, οι οποίοι τον οδηγούν μακριά από την αλήθεια του Χριστού μας, μακριά από το φως της Ορθοδοξίας, στο σκότος το εξώτερον, στην απώλεια. 
Κάποιοι μπορούν να ισχυριστούν ότι τα παραπάνω δεν έχουν σημασία, γιατί είναι απόψεις των "σχισματικών παλαιοημερολογιτών". 
Αυτοί μοιάζουν με τους Φαρισαίους εκείνους, οι οποίοι αντί να συνειδητοποιήσουν το θαύμα της θεραπείας του Τυφλού, και έτσι να θεραπευθεί και η δική τους τυφλότητα, έσπευσαν να κατηγορήσουν τον Κύριο ότι "οὐκ ἔστι παρὰ τοῦ Θεοῦ, ὅτι τὸ σάββατον οὐ τηρεῖ"[5]. Αλλά και όσοι βλέπουν τι γίνεται και όχι μόνο δεν αντιδρούν, όχι μόνο δεν φεύγουν μακριά από την κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές, αλλά σιωπούν επιδεικτικά, μοιάζουν με τους γονείς του Τυφλού που φοβήθηκαν να ομολογήσουν την Αλήθεια, για να μην γίνουν αποσυνάγωγοι. 
Σε αυτούς τους τυφλούς απευθύνεται κυρίως το άρθρο αυτό. 
Ευχόμαστε να βρουν επιτέλους το κουράγιο, να γίνουν Ομολογητές, ώστε να αξιωθούν της Δεσποτικής φωνής του Κυρίου μας, (απευθυνόμενος σε έναν άλλον τυφλό, τον της Ιεριχού): "ἀνάβλεψον· ἡ πίστις σου σέσωκέ σε"[6]... 

Νικόλαος Μάννης, δάσκαλος 



[1]Βλέπε ενδεικτικά την ανταπόκριση στην αθηναϊκή εφημερίδα "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" (7-1-1964) [2]Την δήλωση καταγράφει ο δημοσιογράφος Βασίλης Βεκιαρέλλης στο άρθρο του "Το Οικουμενικόν Πατριαρχείον ως πανορθόδοξον πνευματικόν κέντρον" [στο συλλογικό "Το ελληνικόν έτος: Ημερολόγιον Ενώσεως Συντακτών" (1929 - 1930), σελ. 120]. [3]"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" (1-12-1960) [4]http://www.dogma.gr/default.php?pname=Article&art_id=3758&catid=1 [5] Ιω. θ΄, 16 [6]Λουκ. ιη΄, 42 



ρες μεγάλης εθύνης γιά τούς ρθοδόξους!

Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ!

πό κ. Δημητρίου  ω. Κάτσουρα*
Θεολόγου-Τραπεζικο,

σο δέν πάρχει Εαγγέλιο χωρίς κήρυγμα μετανοίας, λλο τόσο δέν μπορε νά πάρχει καί  ρθοδοξία χωρίς μολογία! Μετάνοια κήρυξε Πρόδρομος το Χριστο ωάννης, «μετανοετε» κήρυξε και διος Χριστός! Ατή εναι σφραγίδα γνησιότητος το Εαγγελικο κηρύγματος!
μολογία τς Πίστεως ες Ατόν ζήτησε Χριστός, μολογία κήρυξαν και ο  γιοι Πατέρες, θεωροντες τή σιωπή, μάλιστα ν καιρ κινδυνευούσης Πίστεως, ς προδοσία! Ατή εναι σφραγίδα γνησιότητος τς ρθοδοξίας καί τό χαρακτηριστικό γνώρισμα τν ρθοδόξων, μαζί βεβαίως μέ τήν φαρμογή τν προσταγμάτων της.
Τό 1964 πρόδωσε τήν ρθοδοξία ποδεδειγμένα μασνος Πατριάρχης Κων/λεως θηναγόρας συμφωνήσας καί συνεργήσας μετά το αρετικο Πάπα τς παλαις Ρώμης Παύλου τήν ρση τν ναθεμάτων το 1054 μλλον ρθότερα τήν ρση τς κοινωνησίας ρθοδοξίας καί Παπισμο, χωρίς βεβαίως νά χει προηγουμένως ποκηρύξει και γκαταλείψει τίς πλάνες καί αρέσεις του τελευταος!
Τότε, Πατριάρχης θηναγόρας κατέστη (δη ταν λόγ τν συγκρητιστικν φρονημάτων του, λλά γινε καί πισήμως) ντίχριστος! Χριστός κηρύττει τι δέν μπορε να πάρξει κοινωνία το σκότους μέ τό φς. θηναγόρας κήρυξε τι μπορε νά πάρξει κοινωνία το σκότους (ψεδος το Παπισμο) μέ τό φς (λήθεια τς ρθοδοξίας)! Ατό βεβαίως εναι μία μεγάλη πάτη!
Τότε γινε μεγάλος θόρυβος γιά κείνη τήν προδοσία πού λαβε χώρα στά εροσόλυμα. Καί δικαίως! Δέν εναι, οτε ταν,  λίγο, νας μασνος Οκουμενικός Πατριάρχης νά ξισώνει τήν ποτίθεται μητέρα του ρθόδοξο κκλησία μέ τίς, κατά τήν Πατερική διδασκαλία, πόρνες αρέσεις καί νά κηρύττει τήν σοτιμία τους, δθεν χάριν φαρμογς ντολς το Χριστο περί νώσεως!
Τό γκλημα το θηναγόρα δέν ντοπίζεται πλς στά κείμενά πού πεγράφησαν, τά ποα εναι, οτως λλως, κατάπτυστα. Εναι δέ ποπροσανατολιστικό τό νά προκαλονται διαμάχες περί τν κάστοτε οκουμενιστικν κειμένων, τά ποα πιστεγάζουν τίς νέργειες τν διαφόρων νωτικν μλλον ονιτν τς ρθοδοξίας. Τό οσιαστικό γκλημα εναι τό μεταδιδόμενο καί κπεμπόμενο μήνυμα τς πράξεως, ν προκειμέν το κακ τ μνήμη θηναγόρου, τό ποο σέ τελική νάλυση σηματοδοτε τήν πλήρη περιφρόνηση τς δίας τς ληθείας. Ατό, μως, συνιστ στή γλσσα τν γίων Πατέρων: ΑΘΕΪΑ!!!
Τότε, τό 1964-1965, ρκετοί Κληρικοί, μοναχοί, λόγιοι καί μή, καί Θεολόγοι και χι μόνον, γραψαν καί κατακεραύνωσαν τήν προδοσία το Πατριάρχη. Κάποιοι μάλιστα προχώρησαν σέ οσιαστικές κανονικές ντιδράσεις. Τό γιον ρος σείσθηκε συθέμελα. ρκετές κυρίαρχες Μονές του (κτώ τον ριθμό) διέκοψαν τό μνημόσυνο το Πατριάρχου. κόμη, σοι θέλουν νά προσδιορίζονται ς ρθόδοξοι ποκαλον καί θεωρον τόν Πατριάρχη θηναγόρα προδότη, ν μόνον ο παδοί τν θεωριν καί μόφρονές του, πως διάδοχός του σημερινός Πατριάρχης, Φαναριτες τόν ποκαλον μέγα καί ραματιστή!
Σήμερα (25 Μαου) στά εροσόλυμα – καί ν λλάδα ζε στόν πυρετό τν Ερωεκλογν πού διενεργονται ατή τήν μέρα καί κατά τίς ποες διακυβεύεται μία λλη προδοσία, ατή τς Πατρίδος μας- πενήντα χρόνια μετά, ορτάζεται κενο τό ποτρόπαιο γεγονός. Καί χι πλά ορτάζεται, λλά νανεώνεται! Καί τσι παναλαμβάνεται δια προδοσία! Οκουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαος, μάλιστα κατόπιν δικς του προτάσεως πού γινε σμένως ποδεκτή πό τόν νέο Πάπα τς παλαις Ρώμης, συναντται στά εροσόλυμα μέ τόν περιβόητο Φραγκίσκο σέ νάμνηση κείνου το γεγονότος. ποκορύφωμα θά εναι, κατά τό δημοσιευθέν πρόγραμμα, συμπροσευχή τν δύο γετν καί χι μόνον νδεχομένως, ντός το πανιέρου Ναο τς  ναστάσεως και μπροσθεν το Παναγίου Τάφου! ντως τό βδέλυγμα τς ρημώσεως στώς ν τόπω γί!
δεδηλωμένος σκοπός τους εναι νωση! Δηλαδή, γιά νά μή κοροϊδευόμαστε, προδοσία!
Σήμερα, μως, ποιός ντιδρ; Ποιός διαμαρτύρεται; Σχεδόν, κανείς! Καί ατό συμβαίνει διότι ξωμότης Βαρθολομαος, μαζί μέ λο τό συνάφι του κατόρθωσαν, συνεργεί το πονηρο, νά βασιλεύει παντο διαφορία, φόβος καί πλάνη! Καί πιπλέον νά σχύει γιά τούς περισσοτέρους τό φαινόμενο το Μιθριδατισμο! ξοικείωση δηλαδή μέ τό δηλητήριο τς ποστασίας, λόγ τν λίγον κατ’ λίγον λαμβανομένων δόσεών του! Λίγο-λίγο καί σιγά-σιγά, μπρός-πίσω μέ δηλώσεις καί νασκευές, μέ ποκαλύψεις καί δικαιολογίες γιά φελες καί σχέτους, κενο πού σέ λλες ποχές θά προκαλοσε στούς ρθοδόξους που γς ερή γανάκτηση καί πανάσταση μέχρι μαρτυρίου καί αματοχυσίας, κατορθώθηκε σήμερα νά περν «βρόχοις ποσί»!
Καί ναριωτιέται κανείς τί πομένει γιά νά διαλυθε τό πν; Τί κάνουν ο ταχθέντες ς σκοποί καί φύλακες τς ρθοδοξίας Ποιμένες καί Θεολόγοι;
Σήμερα, τ νόχ νοχ καί θεομισήτω σιωπ τν νωτέρω, μολογία τς Πίστεως ργε. ργε το Εαγγέλιον! Ο γιοι Μάρτυρες καί μολογητές τν Συναξαρίων τς κκλησίας το Χριστο φαντάζουν λλόκοτες προσωπικότητες γιά τούς συγχρόνους ρθοδόξους! ποσυνειδήτως λοι ατοί πλέον κλαμβάνονται ς μουσειακό εδος παλαιν ποχν, δημιούργημα φελν καί περιττν ντιλήψεων! σχετική διδασκαλία τν γίων Πατέρων κατά τν αρέσεων φαντάζει «κατανοητή» μόνον πό τίς εδικές συνθκες κείνου το καιρο καί δέν νοεται νά τίθεται θέμα φαρμογς της στή σύγχρονη ποχή!
Ο ναλύσεις ρισμένων ντι-οκουμενιστν πού γνωρίζουν νά δικαιολογον μονίμως τά πάντα, ποστηρίζοντας τι πάντοτε συνέβαιναν νάλογα πράγματα καί παρατηρονταν ντίστοιχα φαινόμενα στήν κκλησία μεγεθύνοντας μεμονωμένα περιστατικά τς κκλ/κς στορίας, ξυπηρετον μιά χαρά τούς συνειδητούς προδότες καί τά σχέδιά των.
Εναι πασιφανές τι πάρχει τρομακτική διαφορά στίς ποχές! Δν πταίει, μως, ποχή, γενικς καί ορίστως. Τίς ποχές τίς χαρακτηρίζουν τά γεγονότα πού νεργον ο νθρωποι! Καί τήν ποχή μας τήν κατέστησαν ποχή τν προδρόμων το ντιχρίστου πρωτίστως χι ο πολιτικοί, οτε ο κοσμικοί νθρωποι, λλά ο ξωμότες ρασοφόροι πού κατέλαβαν τούς πισκοπικούς καί γουμενικούς θρόνους καί νεργον τήν προδοσία!
Μς εναι πλέον διάφορο πς θά χαρακτηρίσουν τόν λόγο μας. άν θά τόν κρίνουν περβολικό, φανατικό, βάσιμο καί συκοφαντικό κόμη. δ τά ργα το διαβόλου το Οκουμενισμο βοον! Ο διοι ο πρωταγωνιστές τς προδοσίας ατο-συστήνονται με τούς λόγους καί τίς πράξεις των. Δυστυχς, δέν εναι ψέμμα, οτε τι, κατά τήν μολογία το δίου το θηναγόρου, οτος εχε «λειτουργήσει» - ρθόδοξος κληρικός ν - καί ς ραββίνος σέ Συναγωγή  (!) πρός ξυπηρέτηση τν πιστν τς ουδαϊκς θρησκείας, οτε τι διάδοχός του στήν λυσίδα τν οκουμενιστν Πατριαρχν Κων/λεως κ. Βαρθολομαος δημοσίως ναγνωρίζει χάρη, γιότητα, μυστήρια καί ρα σωτηρία στόν μετανόητο Παπισμό!
Οτε τό σκόπιμο προπέτασμα τν συστηματικν γιοποιήσεων μεγάλων γιά τόν ελαβή λαό γερόντων καί σκητν μπορε νά καλύψει τά σχέδια το Φαναρίου καί νά παραπλανήσει τούς χοντες νον καί λογικήν πλή πιστούς.
άν πρχε ζωντανή ρθοδοξία καί συνέπεια δέν θά ζητετο κν πό τόν σημερινό Πατριάρχη καί τήν Σύνοδό του καμμία ναγνώριση, τή στιγμή πού διος ντί τς ρθοδοξίας ναγνωρίζει τίς αρέσεις καί ντί τς Πίστεως τν Πατέρων μολογε, ργ καί λόγ, τήν παναίρεση το ντιχρίστου Οκουμενισμο!
ρθοδοξία άλω! χθρός εναι intra muros (ντός τν τειχν) καί δέν τόν συγκρατον μεμονωμένες διαμαρτυρίες καί δή γενόμενες ν κοινωνί μετά τν ποστατν!
Πατριάρχης Βαρθολομαος, άν δέν εναι Καρδινάλιος καρδίας το Πάπα, εναι Ονίτης! Εναι ποδεδειγμένα καί μεμαρτυρημένως παδός, θιασώτης καί πρωτεργάτης τς τελευταίας μεγάλης αρέσεως τν σχάτων χρόνων, τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο!
λλά καί σοι θεωρούμενοι παραδοσιακοί, ν κινδυνεύει Πίστη, μάλλον ν πειλεται μέ πλήρη μεταστοιχείωση ρθοδοξία, «δουν», καθησυχάζοντας τούς πιστούς, σματα περί διακρίσεως, συχίας καί πακος στούς νωτέρους των, ατοί ξυπηρετον τόν χθρό καί κουσίως φήνουν νεμπόδιστη τήν δό τς πωλείας στούς παδούς των!
Γιά τούς ληθινά εσεβες καιρός ατός εναι προφανς καιρός μάχης, γνος καί μολογίας! σιωπή σημαίνει ατόχρημα ΠΡΟΔΟΣΙΑ! νοχή, πίσης! μεγάλη παγίδα το διαβόλου εναι νά παραπλανηθομε τι ζομε σέ περίοδο ερήνης καί δέν παιτεται μάχη, διαρκής γώνας καί μολογία Πίστεως. Τό μεγάλο πλο του σύγχυση! ΠΡΟΣΟΧΗ! Τίποτε κ τν τς νέας ποχς ξωτερικς παρόμοιο μέ τά τς Παραδόσεώς μας δέν πρέπει νά τό σπαζόμαστε καί νά τό μπιστευόμεθα. Τά ντως θεάρεστα χουν τή σφραγίδα το Χριστο, τς κκλησίας καί τς διδασκαλίας τν γίων ποστόλων καί τν γίων Πατέρων. λα τά λλα, στω καί πανομοιότυπα, εναι ψευδεπίγραφα καί λυμαίνονται τήν σωτηρία μας.
Σωτηρία δέν πάρχει παρά μόνον ν Χριστ καί ν τ κκλησί! , στω καί μέ ψιλό λογισμό, ποδοχή το μετανοήτου Παπισμο ς κκλησίας εναι, βεβαίως, ρνηση Πίστεως καί ρνηση το διου το Χριστο!
ποιος δέν κηρύσσει καί δέν θεωρε τόν Παπισμό αρεση καί ντί τς μετανοίας το γέτου καί τν παδν του πιδιώκει τήν μετ’ ατο νωση, εναι ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ!  σοι δέ, διαφόρως, κοινωνον μετ’ ατο πόκεινται στό ατό κρμα καί βαδίζουν τήν ατή δό τς πωλείας!
περ στι μεθερμηνευόμενον: ποιος κοινωνε μετά το νν Οκουμενικο Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου - το συνειδητς καί γυμν τ κεφαλ κηρύσσοντος τήν παναίρεση το Οκουμενισμο καί φανερς πιδιώκοντος τήν νωση μετά το Παπισμο νευ μετανοίας ατο - καθίσταται καί διος αρετικός καί πολέμιος τς ρθοδοξίας!
Στμεν, λοιπόν, ο πάντες καλς! Στμεν μετά φόβου! Πρόσχωμεν τ γία ρθοδοξί  ν ερήν μολογεν καί πιστεύειν!


* κ. Δημήτριος . Κάτσουρας εναι ποψήφιος Ερωβουλευτής μέ τήν «ΚΟΙΝΩΝΙΑ, Πολιτική Παράταξη συνεχιστν το Καποδίστρια» στίς Ερωεκλογές τς 25ης Μαου 2014.




13 σχόλια:

  1. Ο σημερινός σεισμός στην Λήμνο που ταρακούνησε το Άγιο Όρος ίσως έχει σχέση με την προδοσία που συντελείται στα Ιεροσόλυμα, αλλά δεν περιμένουμε να αλλάξουν την παθητική τους στάση έναντι του Φαναρίου, που προδίδει την Ορθοδοξία, οι Μοναχοί του Αγίου Όρους . Δυστυχώς η πλειοψηφία των Ιερών Μονών έχει από πολλού καιρού κάνει την εσφαλμένη επιλογή της και δεν την συνετίζει το ταρακούνημα της Γής. Η λύση στο πρόβλημα της Αίρεσης του Οικουμενισμού και η απάντηση στην ασέβεια που συντελείται στα Ιεροσόλυμα είναι απλή, απλούστατη, απομάκρυνση από τους εξωμότες της Πίστεως και ενότητα, ενότητα πάση θυσία των αληθινών Ορθοδόξων Παγκόσμια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλες περιοχες της βορειοανατολικης Ελλαδος κουνηθηκανε ασυγκριτως περισσοτερα απο το Α.Ο. το οποιο καθως μαθαινω δεν ειχε εντονη σεισμικη δονηση σε ενα σεισμο που εγινε αισθητος μεχρι και την Ρουμανια.Αρσ ο φιλος μσς ο 12:24 θα πρεπει να ερμηνευσει το συμβαν αυτο γιαυτες τις περιοχες.Θα πρεπει να μας πη ποιους παριφερειαρχες δημαρχους και ευρωβουλευτες πρεπει να ψηφισουν οι περιοχες αυτες μηπως και ξαναγινει σεισμος και ....αλλοιμονο μας.Περιμενουμε ανωνυμε με αγωνια.

      Διαγραφή
  2. τις γαρ εγνω νουν κυριου και τις συμβουλος ΑΥΤΟΥ εγενετο
    νομιζω ο σχολιαστης κρινει αυθαιρετως διοτι εαν ηθελε Ο ΘΕΟΣ ο σεισμος θα γινοτανεεις τα ιεροσολυμα ΜΕΤΑΝΟΙΑ διολους τους χριστιανους και κυριως δια τους επισκοπους οι οποιοι κοιμουνται και εφθασεν ο αντιχριστος οι περισσοτεροι ασχολουνται με την μεταφοραν εικονων και αγιων λειψανων ουδεις διαμαρτυρεται δια τα γενομενα εν ιερουσαλημ και οι ελαχιστες φωνες των επισκοπων ε σ ι γ η σ α ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επισης ο φιλος μας ο 11:24 πρεπει να στειλει και ενα μυνημα στον φιλο μας τον Ερντοαν σχετικα με τον σεισμο μια που εκεινοι ειχανε απο αυτον περιπου 300 τραυματιες και αρκετες ζημιες συγκριτικα με εμας που ειχαμε ελαχιστες ζημιες και μονο ενα ελαφρυ τραυματισμο μιας ξενης τουριστριας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ ανώνυμε 9.50 π.μ. ξέχασες να μας γράψεις, ότι ο σεισμός έγινε πολύ αισθητός και στο Τουρκικό έδαφος και να ζητήσεις ερμηνεία και γι' αυτό. Δηλαδή κατά την γνώμη σου μόνο αν γινόταν ο σεισμός στο Άγιο Όρος θα έδινες σημασία. Εγώ όμως σου λέγω, ότι και αυτό αν γινόταν πάλι κάποια δικαιολογία θα επιστράτευες. Στο κάτω- κάτω ο σχολιογράφος 24 Μαίου 11.24 μμ δεν μιλάει με βεβαιότητα, γράφει: " ίσως ο σεισμός έχει σχέση". 'Οσο για το ταρακούνημα του Αγίου Όρους αυτό, ότι και να γράφεις, έγινε, εκτός εάν εσύ την λέξη ταρακούνημα την συνδέεις με ζημιές και καταστροφές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερχεσαι δευτερος 12:56 .Και για την Τουρκια εγραψα αλλα δεν ειχε δημοσιευθει ακομη οταν εγραψες εσυ το δικο σου.Οσο για τον τροπο που το εγραψα,ορθως το εγραψα,εσυ δεν καταλαβες.Διοτι ο αρχικος σχολιογραφος,του οποιου το ονομα αρχιζει πιθανως απο Δ , αφινει αλλες ειδησεις που εχουν αμεση σχεση με το επικαιρο αυτο θεμα και ασχολειται με κατι το δευτερευον η και τριτευον (παντα για τον σεισμο μιλαμε) αναλισκων εαυτον στην αντιμετωπιση του ....σχετικου συνδρομου.Δεν νομιζω να εχω να πω τιποτε αλλο.

      Διαγραφή
  5. απορω γιατι δεν διαμαρτυρονται οι λιγοι αρχιερεις γιατι αντι του πειραιως αρθογραφουν δυο ιερεις π. δημητρακοπουλος και π αγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο π. Παυλος δεν ειναι τυχαιος αλλα ευρισκεται σε σχετικο ποστο.Και μπορει να μην διαφωνει με τον Πειραιως,αλλα νομιζω οτι μια δηλωση του αντιαιρετικου γραφειου κατα πρωτον εκφραζει τον Μητροπολιτη.Περαν τουτου ομως και ο ιδιος προσωπικα κανει καιριες δηλωσεις οπου το κρινει αναγκαιο.Εσυ οταν γινεις Πειραιως και δεν σου αρεσει κατι το αλλαζεις.

      Διαγραφή
  6. "Οποιος κοινωνεί ...... αιρετικός και πολέμιος της Ορθοδοξίας".
    Στο απόσπασμα αυτό ο κ. Κάτσουρας μας λέει ότι όλη η Εκκλησία της Ελλάδος, αλλά και όλοι οι άλλοι Ορθόδοξοι (Σέρβοι, Ρουμάνοι, Ρώσσοι, κλπ) που κοινωνούν με τον Βαρθολομαίο, είναι αιρετικοί και πολέμιοι της Ορθοδοξίας ! ! !
    Ηθελα να ψηφίσω "Κοινωνία", γιατί νόμιζα ότι έχει σοβαρούς ανθρώπους, αλλά τώρα αρχίζω να αλλάζω γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀγαπητέ κ. Ἀνώνυμε, Χριστός Ἀνέστη! Οἱ γενικεύσεις καί τά ἁπλουστευτικά συμπεράσματα δέν εἶναι ὑπεύθυνη κριτική. Εἶναι δική σας γνώμη καί συμπέρασμα. Ἡ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" ἔχει σοβαρούς ἀνθρώπους καί ἀξίζει τήν στήριξη ὅλων τῶν Ἑλλήνων. Ἐγώ δέν εἶμαι ἡ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ". Αὐτή εἶναι ἡ γνώμη μου. Ἄν δέν συμφωνεῖτε μή μέ ψηφίσετε! Ἄν καί ἐκτίθεμαι γιά τίς πολιτικές μου τοποθετήσεις. Κατ' ἐμέ ὁ κ. Βαρθολομαῖος κακοδοξεῖ! Ἐάν ἐσεῖς διαφωνεῖτε, δικαίωμά σας. Τό τί συνέπειες ὑπάρχουν καί τί εὐθύνες γιά τούς κοινωνοῦντας μέ κακοδόξους ξεχάστε τή γνώμη μου καί ἀρκεσθεῖτε στή διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων. Θά εἶμαι εὐχαριστημένος! Χριστός Ἀνέστη!

      Διαγραφή
    2. Σύμφωνα με το Σύμβολο της Πίστεώς μας ομολογούμε ότι πιστεύουμε στην αληθινή ΜΙΑ, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος και δεν υπάρχουν άλλες Εκκλησίες καθώς οι αιρετικοί (παπικοί, προτεστάντες, μονοφυσίτες, «οικουμενιστές δήθεν ορθόδοξοι» και άλλοι) δεν αποτελούν την ΜΙΑ Εκκλησία του Χριστού και βρίσκονται εκτός Εκκλησίας αφού διαστρεβλώνουν τον Άγιο Λόγο του Θεού και δεν είναι χριστιανοί (ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ «Όποιος έχει εκπέσει απ’ την αλήθεια της πίστεως δεν είναι δυνατόν να καλείται Χριστιανός», ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, P.G 26, 596A.) και αναθεματίζονται από τον Χριστό και την αληθινή ορθόδοξη ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ των Θεοφόρων Πατέρων μας, Μαρτύρων και Ομολογητών (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχος: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω").

      ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ "Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ ΜΑΣ". Α΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ, ΚΕΦ. 11, ΣΤΙΧ. 1 «Μιμηταί μου γίνεσθε, καθὼς κἀγὼ Χριστοῦ».

      Αγάπη πού δεν περιέχει μέσα την Αλήθεια του Χριστού είναι ψεύτικη αγάπη, ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4, ΣΤΙΧΟΣ 15: «ἀληθεύοντες ἐν ἀγάπῃ».

      ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4, ΣΤΙΧΟΣ 5: «εἷς Κύριος, μία πίστις, ἓν βάπτισμα·»

      ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ "ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ-ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ" ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, "ΠΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ", ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΟΠΩΣ ΑΠΕΚΑΛΥΨΕ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΑΝΗΘΟΥΜΕ:
      Ο Απόστολος Παύλος
      ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. 9 ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω. 10 ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην. 11 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον· 12 οὐδὲ γὰρ ἐγὼ παρὰ ἀνθρώπου παρέλαβον αὐτό, οὔτε ἐδιδάχθην, ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ".
      ΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ" ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 11472 ΑΘΗΝΑΙ). ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου 8 "Αλλά να ηξεύρετε τα Εξής: Εάν ακόμη και ημείς οι απόστολοι ή και άγγελος από τον ουρανόν κηρύττη εις σας άλλο ευαγγέλιον, διαφορετικόν από εκείνο, που σας εκηρύξαμε, ας είναι ανάθεμα και χωρισμένος δια παντός από τον Χριστόν".

      ΟΠΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο Ι΄ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ: "ΕΙ ΤΙΣ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΩ, ΚΑΝ ΕΝ ΟΙΚΩ ΣΥΝΕΥΞΗΤΑΙ, ΟΥΤΟΣ ΑΦΟΡΙΖΕΣΘΩ", ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΕ "ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ" ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΕΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΕ "ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΥΣ" (σελίδα 24 του "Ιερού Πηδαλίου http://www.kenef.phil.uoi.gr/pdf/14936/14936.pdf ").

      ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ".

      ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18, ΣΤΙΧΟΣ 8: "πλὴν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθὼν ἆρα εὑρήσει τὴν πίστιν ἐπὶ τῆς γῆς;"

      Διαγραφή
  7. Παιδιά είδατε τι γράφει ο ΨΕΥΔΕΥΟΝΤΕΣ ΕΝ ΑΠΑΤΗ για την συνάντηση Βαρθολομαίου και Φραγκισκου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εσυ οταν γινεις πειραιως ........το αλαζεις ο ανωνυμος σχολιαστης και υπερασπιστης του π παυλου ειναι ασεβης και θρασυτατος διοτι ολοι δεν μπορουμε να γινουμε επισκοποι στον πειραια και επομενως δεν πρεπει να σχολιαζει κατ αυτον τον τροπον

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου