Του Νικολάου Πανταζή, θεολόγου
Αγαπητοί μας αδελφοί, αγαπητοί κατήγοροι και συνειδητοί, συστηματικοί μας συκοφάντες, εσείς που μας πολεμάτε παντοιοτρόπως και μας επιτίθεστε πολυτρόπως, λες και μεις θέλουμε να σας ενώσουμε με τον Πάπα, λες και μεις σας αγιογραφούμε αιρετικούς ψευτοαγίους για παλλαϊκό προσκύνημα.
Δυστυχώς, δεν γνωρίζετε το σοβαρό, το βαρύ και τραγικό, τι ολέθριο και καταστροφικό γεγονός ήταν η καταραμένη είσοδος του Πάπα στο Πατριαρχικο Ναό, το 2006 και η Αντίχριστη, Μολυσματική Μνημόνευσή του από την Ωραία Πύλη, "γυμνή τη κεφαλή" εν πλήρη ιερατική καταστολή, ως "κανονικού" Επισκόπου, "κανονικής" ορθοδόξου "εκκλησίας".
Δεν γνωρίζετε, και ούτε θέλετε να. γνωρίζετε, για να μην ελεγχθείτε και αποκαλυφθείτε, και γίνει τοιουτοτρόπως φανερή η μεγάλη σας αυτοκατάκριτη ενοχή που σιωπούσατε όλο αυτό τον καιρό και σιγοντάρατε τον Οικουμενισμό, συμπορευόσαστε με την αίρεση και συμβιβάσατε την καταπνιγμένη σας συνείδηση.
Δεν θέλετε να παραδεχτείτε, ειδάλλως θα εκτεθείτε, τί μεγάλη και ασυγχώρητη βλασφημία προς το Άγιον Πνεύμα, αλλά και τι μεγάλη ασέβεια και ανεπίτρεπτη προσβολή προς τους 318 Θεοφόρους Αγίους Πατέρες της Α' Οικουμενικής Συνόδου είναι η αιρετική διδασκαλία του Πατριάρχη περί, όχι μίας αλλά δύο εκκλησιών.
Το λυπηρό πάντως είναι πως γνωρίζετε και πάρα πολύ καλά, μα "κάνετε τα στραβά μάτια", εθελοτυφλείτε, αμνημονείτε και εφεύρετε φθηνούς και φαύλους τρόπους να δικαιολόγησε αυτήν την ιούδεια αναισθησία και εσχάτη σας προδοσία.
Ομως, το "απελθών απηγξατο" δεν είναι λύση.
Χάρι πιότερη θα εύρητε κατενώπιον Αυτού εάν ομολογήσητε τρις: Ω Φίλη Ορθοδοξία, φιλούμεν σε!
Ει φιλείτε Με, Αποτειχίσατέ μοι και κτίσατε τριγύρω μου προστασίας τείχη.
Εί φιλείτε Με, τί χείρας κροτείτε ορώντες Με αλυσοδεμένην;
Τί επικροτείτε τους εμούς βιαστάς;
Τί στεφανώνετε το εστεμμένον της Αποκαλύψεως θηρίον;
Τί περιφρονείτε το Εσφαγμένον Αρνίον;
Τί αχρηστεύετε το Σώμα του το Αγιον και το Αίμα Αυτού το Τίμιον και δίδετε της Παπικοίς κυσι;
Αδέλφια μου, μήπως στρέψατε τα κανόνια σας σε λάθος στρατόπεδο και μετατρέπετε το Στάδιο του Αγιοπατερικού, Αντιοικουμενιστικού Αγώνα, σε αιματηρό πεδίο βολής κι' αδελφοκτόνο;
Μήπως αλλού έπρεπε να ασκείτε τον αδιάκριτο, αλόγιστο και ξέφρενο έλεγχό σας;
Δεν σας αδικήσαμε σε
κάτι, δεν σας ζημιώσαμε πουθενά.
Κι' αν σας μαλώνουμε αυστηρά, είναι γιατί σας αγαπάμε και πονάμε να σας βλέπουμε σε ξένη αγκαλιά....
Κι' αν σας μαλώνουμε αυστηρά, είναι γιατί σας αγαπάμε και πονάμε να σας βλέπουμε σε ξένη αγκαλιά....
Η επιθετικότητά μας, αγωνίας κραυγή, του πόνου μας παραλλαγή και ξέσπασμα οργής αγίας.
Η αντεπίθεσή μας έκφραση της αδικίας σας εις βάρος των προθέσεών μας, των κινήτρων του ανωτέρου μας αγώνα, να μην διαψεύσουμε το Πατροπαράδοτον Σέβας μέχρις εσχάτης μας αναπνοής.
ΔΕΝ τελούμε Σχίσμα.
ΔΕΝ τοποθετούμαστε "εκτός Εκκλησίας, εκτός της Κιβωτού."
Και εφ' όσον υπάρχει ολόκληρη Θεόπνευστη από το Πανάγιον Πνεύμα Σύνοδος να το επιβεβαιώνει, θα ήταν φρονιμότετο να είσασταν λιγάκι πιο εγκρατείς εις καταδίκην, βραδείς εις το απωλέσαι ημάς.
ΠΡΟΣΕΞΤΕ, μη γίνεσθε Θεομάχοι!
Τώρα που καινούργια μέρα έχει ξημερώσει, τώρα που ατονίσανε τα πνεύματα και χαμηλώσανε οι τόνοι,
τώρα που χαρά Αναστάσιμη τριγύρω επικρατεί, ας επικρατήσει η Αγιοπατερική λογική, η της Μνημονεύσεως Διακοπή.
Είστε υποχρεωμένοι να το κάνετε, εις το όνομα της Ιερατικής σας τιμής.
Δεν είναι θέμα πονηράς, δυνητικής "επιλογής".
Όπως απαγορεύεται να
μνημονεύετε ονόματα ετεροδόξων στην Αγία Προσκομιδή, και το κάνετε ευχαρίστως
διότι δεν σας κοστίζει ούτε "η καρέκλα σας τρίζει", έτσι και εδώ,
απαγορεύεται να μνημονεύετε ηγέτες που μνημονεύουν τον Πάπα.
Δεν το λέω εγώ. Το λέγει ο Χριστός.
Υπηρετείτε τον Χριστό ή τον χρυσό;
Επαναπαύεστε στο βόλεμα ή επιποθείτε διωγμό μαρτυρικό;
"Και έσεσθέ Μοι Μάρτυρες εν πάση τη Ιουδαία".
Τί σοϊ μάρτυρες είσαστε και για ποιό ακριβώς μαρτύριο μιλάτε;
Η έξωθεν καλή μαρτυρία δεν έγκειται μόνον στο ακατηγόρητον της ηθικής μα ασυγκρίτως περισσότερον Περί Πίστεως Αληθούς.
Μαρτύρησον ουν περι Αυτού;
Είναι ο Παπισμός Σώμα Χριστού ή Αίρεσις;
Είναι ο Οικουμενισμός Οδός Σωτηρίας και Ευαγγελισμού ή Παναίρεσις;
Είναι διδαχή των Αποστόλων η Κοινωνία με τους Ακοινωνήτους ή είναι κοινωνία απωλείας;
Είναι διαχρονική Διδασκαλία των Αγίων Πατέρων η Απομάκρυνσις ή η σιωπηλή συμπόρευση και έμμεση προώθηση;
Ο Χριστός, τέλος πάντων, ήλθε να βάλει ειρήνην ή μάχαιραν;
Ήλθε να χαϊδέψει τα ώτα ή να βάλει φωτιά ότι ήδη ανήφθη;
Εξήλθε Νικών ή υποδουλών Εαυτόν τω Βάαλ του Βατικανού;
Βαλτε το χέρι στην καρδιά, βάλτε "Δι' ευχών των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ημών", κάντε το σταυρό σας και προχωρείστε.
Ο ΘΕΟΣ ΜΕΘ' ΥΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙ' ΥΜΩΝ ΜΕΘ' ΗΜΩΝ.
Ευχαριστω θερμα τους Αποτειχισμενους αδελφους που ανελαβαν την ενημερωσι του ιστολογιου Αποτειχισι στα θεματολογια, τις δυσκολες αυτες σττγμες της δοκιμασιας μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν σας αδικησαμε σε κατι!Μας λεει ο Νικολας ακοινωνιτους και δεν μας αδίκησε!Οχι δεν θελουμε να διακοψουμε την εκκλησιαστικη κοινωνια με τους μη αιρετικους κληρικους!Σηκωσε Φλαμπουρο ο κ.Σηματης που γράφει:Αυτος που εχει κοινωνια με αναθεματισμενους είναι αναθεματισμενος! Αλλος του Ζήση αλλος του Τρικαμηνα,αλλος του Μεταληνου και αλλος του Βαιου,αλλος του Νέου και αλλος του Παλαιου! Τι ειναι αυτα;Η Εκκλησια του Χριστου, κύριοι και κυρίες ,μέχρι να φύγει στην έρημο θα ειναι αυτη. Αν δεν σας αρέσει να κάνετε σχισμα όπως οι Γ. Ο. Χ! ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ απο τους αιρετικους κληρικους ΝΑΙ.Αποτειχιση απο τους κληρικους που δεν ειναι αιρετικοι ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ! ΑΜΆΝ!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΑΜΑΝ ΛΕΣ;
ΔιαγραφήΠΡΟΔΙΔΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ;
ΓΙΑΤΙ ΜΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ;
Μου επισήμανε ο κ. Τσολογιάννης ένα σχόλιο που αγνοούσα και αναφέρεται και στὸ πρόσωπό μου. Είναι το εξής:
Διαγραφή«Α. Π 6 Μαΐου 2014 - 12:40 π.μ.
Δεν σας αδικησαμε σε κατι! Μας λεει ο Νικολας ακοινωνιτους και δεν μας αδίκησε! Οχι δεν θελουμε να διακοψουμε την εκκλησιαστικη κοινωνια με τους μη αιρετικους κληρικους!Σηκωσε Φλαμπουρο ο κ.Σηματης που γράφει:Αυτος που εχει κοινωνια με αναθεματισμενους είναι αναθεματισμενος! Αλλος του Ζήση αλλος του Τρικαμηνα,αλλος του Μεταληνου και αλλος του Βαιου,αλλος του Νέου και αλλος του Παλαιου! Τι ειναι αυτα;Η Εκκλησια του Χριστου, κύριοι και κυρίες ,μέχρι να φύγει στην έρημο θα ειναι αυτη. Αν δεν σας αρέσει να κάνετε σχισμα όπως οι Γ. Ο. Χ! ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ απο τους αιρετικους κληρικους ΝΑΙ.Αποτειχιση απο τους κληρικους που δεν ειναι αιρετικοι ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ! ΑΜΆΝ!!!!!!!».
Καθόσον με αφορά έχω να πω τα εξής:
Ουδέποτε θυμάμαι να έγραψα την φράση που μου αποδίδετε: «Αυτος που εχει κοινωνια με αναθεματισμενους είναι αναθεματισμενος!».
Στην εισαγωγή του άρθρου «"Ο ΚΟΙΝΩΝΩΝ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΩ": Η "ΛΟΓΙΚΗ" ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ!» γίνεται λόγος για «τὸ θέμα τῆς στάσεώς μας ἀπέναντι στοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ τοὺς ἀνεχομένους καὶ κοινωνοῦντας μὲ αὐτούς». Τα δε κείμενα των Αγίων που παραθέτω, μιλούν για την διδασκαλία τους να μην επι-κοινωνούμε με τους ακοινώνητους Οικουμενιστές: ο «τοῖς ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, καὶ τοῦτον ἀκοινώνητον εἶναι».
Να επισημάνω επίσης ότι τα κείμενα παραθέτονται προς ενημέρωση των πιστών, και ο αγώνας μας είναι κυρίως και βασικώς κατά των ποιμένων εκείνων που γνωρίζουν και, παρότι γνωρίζουν, συμβουλεύουν λανθασμένα και αντιΠατερικά τους πιστούς, λέγοντάς του με το κύρος του πνευματικού-λειτουργού, ότι απαγορεύεται η Αποτείχιση, ότι απαγορεύεται η εναντίωση κατά των Επισκόπων, ότι βγαίνει από την Εκκλησία όποιος Αποτειχίζεται, εγκλωβίζοντας έτσι τους πιστούς στην αίρεση και επιτρέποντας στην αίρεση να αυξάνει και να επεκτείνεται, αλλοιώνοντας τοιουτοτρόπως το Ορθόδοξο φρόνημα των πιστών (όσο ακόμα έχει απομείνει) και καταργώντας Ι. Κανόνας και την Ορθόδοξη Παράδοση στο θέμα αυτό.
Το εξωφρενικό είναι ότι, για να πείσουν τους αφελείς ότι απαγορεύεται η Αποτείχιση, επικαλούνται με δόλο τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, ο οποίος έλεγε το αντίθετο. Έγραφε ο π. Επιφάνιος: ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, όταν πρόκειται για Ποιμένες όπως ο Πατρ. Αθηναγόρας, που διδάσκουν θεωρητικά και πρακτικά κακοδοξίες, αλλά μέχρι εκεί. Όχι δημιουργία άλλης Εκκλησίας. Κι αν ο π. Επιφάνιος, που παρουσιάζουν ως μεγάλο Κανονολόγο έλεγε τότε αυτά, την εποχή που ο Οικουμενισμός ήταν βρέφος, από πολλούς αμφισβητούμενος, τι θα έλεγε σήμερα που ανδρώθηκε και επιδεικνύεται θρασύτατος μέσα από τα Μ.Μ.Ε.;
Έχουν δε προς τούτο συμμάχους τους (οι Ποιμένες που επικοινωνούν με τους Οικουμενιστές) κάποια ιστολόγια, που ψευδόμενα πιπιλίζουν αυτήν την διαστροφική απάτη περί π. Επιφανίου.
Γι΄ αυτό και οι Ποιμένες έχουν την ΜΕΓΑΛΗ ευθύνη.
Στη συνέχεια μεγάλη ευθύνη έχουν εκείνοι οι πιστοί, ως ο Ανώνυμος Α. Π., που με αναπάντεχο φανατισμό υποστηρίζουν τις αστήρικτες θέσεις τους. Τους προκαλέσαμε να μας φέρουν αγιογραφικές και πατερικές αποδείξεις των θέσεών τους και «κάνουν το κορόϊδο». Το μόνο που προσφέρουν είναι οι ορθολογικές γνώμες τους!
Να τις χαίρονται.
Π.Σ.
Εχει χάρη,κ. Σηματη,που ο Ψευδοποιμενας Αμβροσιος(ο σκοτεινοτερος Ψευδεπίσκοπος της Εκκλησιας της Ελλάδος)καλυπτη την αποτειχιση σας,καθότι είναι φανερά αιρετικός.Αν υποθέσουμε ομως οτι ο κ. Σηματης είναι στην Ναύπακτο και οχι στο Αίγιο,και μάλιστα είναι και κληρικος,πως θα καλυπτε την αποτειχιση του απο τον αγιοτατο Επίσκοπο Ναυπάκτου;Πως θα κάλυπτε την αποτειχιση του,οταν ο 15ος(Β)Ιερος Κανων λεει για αιρετικο Επίσκοπο;Πως θα κάλυπτε την αποτειχιση του,οταν ο 15ος(Α)Ιερος Κανων λεει να καθαιρειτε ο κληρικος που κοβει το μνημόσυνο μη αιρετικου Επισκόπου;Η μήπως είναι αιρετικός ο Επισκοπος Ναυπάκτου;Ειναι ορθολογισμός αυτο που λέμε;Ο αγιος Ιωαννης ο Σιναιτης, λεει οτι αυτος που ειναι δυνατός στην πιστη(ποιμένας) ας συντρώγει οταν τον καλούν οι αιρετικοι(προς Δοξαν Θεου).Οταν λοιπον ο ποιμένας τρώει με αιρετικους,δεν παραβιάζει τους Ιερους Κανόνες;Δεν είναι ακοινωνητος αφου συντρωγη με ακοινωνητο;Και τούτο είναι ορθολογισμός;Ποιοι κανουν τα κορόιδα;Ο κ. Κερμενιωτης λεει οτι ο Επισκοπος Αρτέμιος εχει κοινωνία με τον π. Θ. Ζήση.Ο π. Θ. Ζήσης εχει κοινωνια με τον ακοινωνητο Επίσκοπο Άνθιμο,ο οποιος Άνθιμος εχει κοινωνια με τον εχθρό του Θεού Βαρθολομαιο(που εχει κοινωνία με τον Αντίχριστο Παπα).Ο κ. Σηματης εχει κοινωνια με τον αγιοτατο Αρτέμιο και αρα ειναι ακοινωνητος.Ποιοι κάνουν τα κορόιδα κ. Σηματη και δεν απαντούν;;;Στο μονο που διαφωνουμε με τον Θεολόγο(οντος Θεολόγο)Π. Σ. είναι οτι θεωρεί ακοινώνητους τους εκλεκτούς:π. Γ. Μεταληνο, π. Θ. Ζήση, Επισκοπο Ναυπάκτου,Επίσκοπο Εδέσσης κ. λπ.!Κάποτε ρωτήσαμε εναν ασκητή στην έρημο του αγιου Βασιλείου:Απο που είσαι πάτερ;Απο τα Γιαννιτσά λεει ο ασκητής.Πως σας λενε πάτερ;Δεν εχει σημασία λεει ο ασκητής!Ετσι λοιπον,δεν εχει σημασια πως μας λενε .Σημασια εχουν αυτα που λέμε και αν ειναι συμφωνα με την Αγια Γραφή και τους Πατερες της Μιας Άγιας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησιας του Κυρίου Ιησου Χριστου ΑΜΗΝ!!!
Διαγραφή