Τρίτη 22 Απριλίου 2014

O πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας, 

 

κοντα μας.

 

O άγιος Paisios λέει· Πως άγιος δεν είναι αυτός που κάνει θαύματα, αλλά οποιος ομολογει την Αληθεια

Θεια λειτουργια θα τελεση ο αρχιμανδριτης Ευθυμιος Τρικαμηνας το Σαββατο της τρεχουσας εβδομαδας Διακαινισιμου 26 Απριλιου 2014 στον ιερο ναο του Αγιου ΜΑΡΚΟΥ του Ευγενικου στην Σουρωτη Θεσσαλονικης. 
Οσοι πιστοι και ευσεβεις ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ.  
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. 
Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές επισκοποι.

16 σχόλια:

  1. Εχω την πληροφορία δεν ξέρω αν αληθεύει οτι "κρατησαν " 2 θέσεις παραπάνω στην "πανορθοδοξή" μέλλουσα να συνέλθει σύνοδο . Αν είναι για τους Παπικούς ή τους Αρμενιδες για τους Κόπτες δεν θα παραξενευτώ . Εδω που τα λέμε ούτε αν δώ κανένα Ραβίνο η χότζα ή βουδιστή θα παραξενευτώ . Αυτόν τον Βαρθολομαίο τον εχω ικανό γιά όλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λέτε "Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές επισκοποι. "

    Δηλαδή που μνημονεύοντια; Ποιοι είναι οι αιρετικοί Οικουμενιστές επίσκοποι που λέει ο π. Ευθύμιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΥ ΕΝΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.

      Τοῖς τὸν μονήρη βίον ἀσκοῦσι, καὶ ἐν πίστει Θεοῦ ἱδρυμένοις, ἀγαπητοῖς
      καὶ ποθεινοτάτοις ἀδελφοῖς ἐν Κυρίῳ χαίρειν.

      Εὐχαριστῶ μὲν τῷ Κυρίῳ, τῷ δόντι ὑμῖν εἰς αὐτὸν πιστεῦσαι, ἵνα μετὰ τῶν
      ἁγίων καὶ ὑμεῖς ἔχητε τὴν ζωὴν τὴν αἰώνιον· ἐπειδὴ δέ εἰσί τινες οἱ τὰ Ἀρείου
      φρονοῦντες, περιερχόμενοι τὰ μοναστήρια, δι' οὐδὲν ἄλλο εἰ μὴ ἵνα, ὡς πρὸς ὑμᾶς ἐλθόντες καὶ ἀφ' ἡμῶν ὑποστρέφοντες, τοὺς ἀκεραίους ἐξαπατῶσι· τινὲς δέ εἰσιν οἱ διαβεβαιοῦντες μὲν τὰ Ἀρείου μὴ φρονεῖν, συγκαταβαίνοντες δὲ, καὶ μετ' αὐτῶν εὐχόμενοι ἐπὶ τὸ αὐτό· ἀναγκαίως, παρακελευόντων τινῶν εἰλικρινεστάτων ἀδελφῶν, πρὸς ὑμᾶς γράφειν ἐσπούδασα, ἵνα τὴν εὐσεβῆ πίστιν, ἣν ἡ τοῦ Θεοῦ χάρις ἐν ὑμῖν ἐργάζεται, ἀκεραίως καὶ ἀδόλως φυλάττοντες, οὐ μὴ πρόφασιν δῶτε σκανδάλου τοῖς ἀδελφοῖς.

      Ὅταν γάρ τινες ὑμᾶς τοὺς ἐν Χριστῷ πιστοὺς θεωρήσαντες μετ' αὐτῶν συνερχομένους καὶ κοινωνοῦντας, πάντως ὑπονοήσαντες
      ἀδιάφορον εἶναι τὸ τοιοῦτον, εἰς τὸν τῆς ἀσεβείας ἐμπεσοῦνται βόρβορον. Ἵν' οὖν μὴ τοῦτο γένηται, θελήσατε, ἀγαπητοὶ, τοὺς μὲν φανερῶς φρονοῦντας τὰ τῆς ἀσεβείας ἀποστρέφεσθαι, τοὺς δὲ νομίζοντας τὰ Ἀρείου μὴ φρονεῖν, κοινωνοῦντας δὲ μετὰ τῶν ἀσεβῶν φυλάττεσθαι· καὶ μάλιστα ὧν τὸ φρόνημα ἀποστρεφόμεθα, τούτους ἀπὸ τῆς κοινωνίας προσήκει φεύγειν.

      Εἰ δέ τις προσποιεῖται μὲν ὁμολογεῖν ὀρθὴν πίστιν, φαίνεται δὲ κοινωνῶν ἐκείνοις, τὸν τοιοῦτον προτρέψασθε ἀπέχεσθαι τῆς τοιαύτης συνηθείας· καὶ ἐὰν μὲν ἐπαγγέλληται, ἔχετε τὸν τοιοῦτον ὡς ἀδελφόν· ἐὰν δὲ φιλονείκως ἐπιμένῃ, τὸν τοιοῦτον παραιτεῖσθε.

      Οὕτω γὰρ διατελοῦντες καθαρὰν τὴν πίστιν διατηρήσετε· κἀκεῖνοι βλέποντες ὑμᾶς ὠφεληθήσονται, φοβηθέντες μὴ ἄρα ὡς ἀσεβεῖς καὶ τὰ ἐκείνων φρονοῦντες νομισθῶσιν.

      Διαγραφή
  3. Επειδη συνεχεια καποιοι παιζετε με τα ζητηματα της Πιστεως οχι απλα σαν μαθητουδια αλλα σαν προκλητικοι εχθροι της Πιστεως και διαβλεπουμε σε καποιους - ευτυχως ελαχιστοτατους - συμπεριφορα δολια και εμπαθεστατη σου απαντω εγω και χωρις την αδεια του π. Ευθυμιου.
    Εκει που μνημονευονται οι Αιρετικοι επισκοποι ειναι οι μητροπολεις της Εκκλησιας της Ελλαδος.
    Ολες.
    Ολοι οι επισκοποι ειναι συνενοχοι της φοβερης Οικουμενιστικης Αιρεσεως των ημερων μας.
    Ολοι τους ειναι συνενοχοι, εκτος ελαχιστοτατων εξαιρεσεων, αφου σιωπουν και μουγγοθοδωρουν ενω θαπρεπε με οσα συμβαινουν να διαρρηγνυουν τα ιματια τους, να μην κοιμωνται τις νυχτες, αφου βλεπουν να εξυβριζεται η Πιστι του Χριστου.
    Αυτοι ομως αδιαφορουν πληρως, σιωπουν ενοχα, καταπατουντες ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ τους τους ορκους τους και τις εντολες της Γραφης και τις αποφανσεις των Αγιων Πατερων.
    Ο Αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας αποκαλει προδοτες εκεινους που σιωπουν οταν κινδυνευει η Πιστις.
    Και μαλιστα ειναι και περισσοτερο ΕΝΟΧΟΙ οταν δεν ομιλουν και δεν ενημερωνουν το ποιμνιο τους για την Μαινομενη Φοβεροτερη Ολων των Αιρεσεων της Ιστοριας Παναιρεσι του Οικουμενισμου των ημερων μας.
    ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ομιλουν καθαροτατα για μολυσμο απο τους Αιρετικους.
    Και εσυ θελεις να πληροφορηθης δολιε, ποιους εννοει ο π. Ευθυμιος;
    Εκει που και εσυ εκκλησιαζεσαι γινεσαι συνενοχος οταν σιωπων συμμετεχεις και συγκοινωνεις με αυτους τους συνενοχους επισκοπους.
    Ολοι και ολα ειναι συγκοινωνουντα δοχεια.
    Αυτο εισαι και εσυ.
    Συγκοινωνουν δοχειο.
    Και εξ αιτιας αυτης της προδοτικης τακτικης τους η Παναιρεσι απλωνεται ταχυτατα, η μολυνσι καταλαμβανει ολο και περισσοτερο εκκλησιαστικο χωρο και οι πιστοι δεχονται αδιαμαρτυρητα να καθυβριζεται η Πανακηρατη Πιστι του Χριστου.
    Και ετσι με τετοια εικονα εμφανιζεσαι να παριστανεις και τον πιστο χριστιανο και οχι τον χριστιανο της λαμπαδουρας.

    Εμεις οι Αποτειχισμενοι απεχουμε απο ολους αυτους γιατι τους θεωρουμε συνενοχους και αρα ΥΠΟΔΙΚΟΥΣ και ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΥΣ απο την Παναιρεσι.
    Δεν αμαρτανουμε οταν λεμε την Αληθεια γιατι αυτη ειναι η εντολη του Θεου μας να λεμε παντου και παντοτε την Αληθεια.
    Αμαρτανουν εκεινοι που σιωπουν και την κρυβουν και ετσι συμβαλουν στην εξαπλωσι της Αιρεσεως.
    Πνευματικοι που δεν ανησυχουν και δεν ομιλουν για την Παναιρεσι των ημερων μας ειναι αναξιοι για πνευματικοι και οφειλουν οι πιστοι να αποτειχισθουν και απο αυτους και απο την μολυσμενη ατμοσφαιρα που συμβιωνουν και να ανεξαρτοποιηθουν απο αυτους και να συνεξαρτοποιηθουν με τους Αγιους του Θεου και την Αγια Του Εκκλησια.
    Ο Αγιος Μαρκος ΑΜΕΣΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗΚΕ απο τους υπογραψαντας ....αδελφους τους του παρελθοντος και ελεγε και παροτρυνε μακρυα τους για να ειμαστε με τους Αγιους του Θεου.
    Σημερα σκεφτηκες τι φρικτα κειμενα ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ εχουν υπογραψει σωρεια Θεολογων και επισκοπων με τους οποιους συλλειτουργουν και συγκοινωνουν οι αρχιερεις σας;
    Λοιπον;
    Εσυ διαλεξε τον δρομο σου, ο καθενας μας δινει την μαρτυρια του μια φορα και γραφει την ιστορια του μια φορα και για παντα.
    Και ειναι υπευθυνος για ολες τις πραξεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ αγαπητέ αδελφέ Οδυσσέα για την αποστομωτική, Θεοφώτιστη και ομολογιακή σου απάντηση. ΟΛΟΙ οι Μητροπολίτες είναι αιρετικοί, είτε εν γνώσει είτε εν αγνοία (αδικαιολόγητο να αγνοούν) διότι εμμέσως προωθούν και ανέχονται την παναίρεση του Οικουμενισμού! Σιωπούν και κάνουν τα στραβά μάτια δηλαδή πνευματικώς αλληθωρίζουν και επικαλούνται "λόγους διακρίσεως" που δεν παύουν το Μνημόσυνον. Είναι όμως δειλοί και καλύπτουν την κολάσιμη δειλία τους με διπλωματική μα ένοχη ΣΙΩΠΗ. ΒΟΥΒΑΜΑΡΑ. ΣΤΡΑΒΩΜΑΡΑ. Γράφουν και κάνα άρθρο που και που, χαρτοπόλεμο του χαρταετού, πετάνε και
    καμιά "κομψή" προσεγμένη καταδίκη στα κηρύγματά τους αλλα ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ, ΕΜΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ στην Παναίρεση του Οικουμενισμού! Είναι καιρός πλέον να τους το επιβάλλουμε ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΑΪΚΟΙ αυτό το αρεστό κατά τα άλλα σε αυτούς, ΕΠΙΤΙΜΙΟ ΤΗΣ ΑΚΟΙΝΩΝΗΣΙΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το 2003 φώναξα Ανάξιος ως αιρετικός , ανάθεμα στον Βαρθολομαίος και σε όποιο τον μνημονεύει και δεν τον αναθεματίζει .
    Γιατί ? Γιατί μνημόνευσαν τον Πάπα και έδωσαν την Θεία Κοινωνία στα αιρετικά σκυλιά σε μία πολιτική κοινών μυστηρίων με τους αιρετικούς ενταγμένη στην λογική της πανθρησκείας οτι ολοι ακόμα και οι μουσουλμάνοι ,οι βουδιστες κτλ έχουν τον ίδιο θεό .
    Τότε κάποιοι που με κατέκριναν για αυτή την στάση μου μου έλεγαν τι κανεις ? Εσυ είσαι λαϊκος . Ποιο επίσκοπος ποιό ιερέα ακολουθείς ?
    Και έλεγαν και έμεις αγανακτούμε πλήν όμως ανευ κληρικού δεν αποτειχιζόμαστε
    Σήμερα ιδού και ιερείς " π Τρικαμηνάς , π Βαϊος , π Μάξιμος ..." και επίσκοπος "π Αρτέμιος " . Τώρα γιατί αδρανείτε ?
    Δεν ακούτε το «Ει τις ου φιλεί τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ήτω ανάθεμα» (Αʼ Κορ. 16, 22)
    Δεν ακούτε το συνοδικό της Κυριακής της Ορθοδοξίας ? Πάσι τοις αιρετικοίς Ανάθεμα ... ο μη αναθεματίζων ανάθεμα έστω ...
    Δεν ξέρετε οτι ο μνημονεύων Πάπα είναι Παπικός ? Οτι ο Πατριάρχης και η σύνοδος μνημόνευσε και θα μνημονεύει Πάπα ? Και όχι μόνο μνημόνευση αλλά και κοινά μυστήρια κτλ . Και όχι μόνο τον Πάπα αλλά και κάθε αιρετικό ... σε μία πολιτική κοινών μυστηρίων με τους αιρετικούς ενταγμένη στην λογική της πανθρησκείας οτι ολοι ακόμα και οι μουσουλμάνοι ,οι βουδιστες κτλ έχουν τον ίδιο θεό .
    Δεν ξέρετε την εντολή του Πατροκοσμά τον πάπα να αναθεματίζετε ?
    Δεν ξέρετε την εντολή του Αγιου Πατριάρχη μας "Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους, και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’ δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς".
    Δεν ξέρετε οτι ο ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω, ἀκοινώνητος ἐστι ?
    Πως οταν κοιωνήτε τον Αντίχριστο Παπα θα κοινωνήσουν οι Αγιοι μαζί σας στην αιώνια ζωή ? Πως δεν θα πάτε εκεί που πάνε όσοι τελεύτησαν μνημονεύοντες τον Πάπα ?

    Τώρα ακούω ασυναρτησίες για τον 15ον Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου ... οτι και καλά εμποδίζει την αποτείχιση ... Μα έλεος ! Πρώτον αφορά κληρικούς που λέει να μη παύσουν την μνημόνευση για ΜΗ ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΜΗ ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ
    Μα έλεος ! Εδω έχουμε ΠΑΠΙΣΜΟ και Μονοφυσιτισμό και Νικολαϊτισμο κτλ συνοδιά καταδικασμενες και αναθεματισμένες αιρέσεις !

    Απορώ πώς δεν μπορέσατε ακόμη, να καταλάβετε αυτή την τόσο σημαντική αλήθεια.
    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟ και ΚΟΙΝΑ ΜΥΣΤ¨ΗΡΙΑ με τους ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ Πάπα και Μονοφυσίτες !

    Ελεος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διαβάζω να γράφει ο αγωνιστής Θεολόγος κ Πανταζής " Είναι καιρός πλέον να τους το επιβάλλουμε ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΑΪΚΟΙ αυτό το αρεστό κατά τα άλλα σε αυτούς, ΕΠΙΤΙΜΙΟ ΤΗΣ ΑΚΟΙΝΩΝΗΣΙΑΣ!"
    Σωστά ! Και λίγα λέτε !

    Απο την στιγμή που ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΑΝ ΠΑΠΑ δεν είναι στην διακριτική μας ευχέρεια να κοινωνούμε με αυτούς .
    Οι αγιορείτες Πατέρες τον 13ο αιώνα, όταν πιέζονταν να μνημονεύσουν τον Λατινόφρονα Πατριάρχη Ιωάννη Βέκκο, σε επιστολή τους προς τον αυτοκράτορα Μιχαήλ Παλαιολόγο, έγραψαν: «μολυσμόν έχει η κοινωνία, εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, καν ορθόδοξος είη ο αναφέρων»! ΚΑΝ ΟΡΟΔΟΞΟΣ ΕΙΗ Ο ΑΝΑΦΕΡΩΝ !

    Αν ΔΕΝ κοινωνουσαν με μνημόνευση αιρετικού ( εδω έχουμε και μνημονευση και κοινά μυστήρια ) στην διακριτική μου ευχέρεια θα ήταν το ΑΝΑΞΙΟΣ
    Στην πλήρη διακριτική μου ευχέρεια διότι πχ στερείται κατά την εκτίμηση μου της έξωθεν καλής μαρτυρίας ή γιατί απλά συνέφαγε με αιρετικό η γιατί μπήκε σε συναγωγή ...
    Εδω δεν ήμαστε στο ΕΑΝ ΔΕΝ κοινωνουσαν αλλά στο ΚΟΙΝΩΝΗΣΑΝ και θα κοινωνούν με μια πολιτική και μνημόνευσης και κοινών μυστηρίων Αρα κατ ανάγκη και ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΜΕ και δεν κοινωνούμε με τους προδότες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καποιες ερωτησεις χωρις να είναι υβριστικες δεν δημοσιευονται.Για ποιο λογο γινεται αυτό.Ειδικότερα ερωτησεις που αφορουν γαι τον π Ευθυμιο Τρικαμηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ιστολογος της Αποτειχισης εχει καποιο σπανιο αισθητηριο και καταλαβαινει τα ερωτηματα των δολιων και πονηρων και ετσι να πεταει στον καλαθο των αχρηστων.
      Τι να κανουμε;
      Μυριζουμε καλα εμεις καποια τρωκτικα που εφορμουν...

      Διαγραφή
    2. Κ Οδυσσεα σιγουρα τρωκτικα εχουμε υπαρξει ολοι μας.Εφοσον ομως καποιος δεν υβριζει η δεν προσβαλει καποιον αλλο γιατι να μην εχει δικαιωμα να εκφρασει κατι.Δεν εμαθε ποτε κανενας κατι χωρις να κανει και λαθη.

      Διαγραφή
    3. Τα ερωτηματα σου εχουν απαντηθει.
      Διαβασε τα βιβλια του ΠΑΤΕΡΙΚΟΥ π. Ευθυμιου για να λαβης ολες τις απαντησεις σε ολα τα ζητηματα.
      Γιατι λοιπον ερωτας με πονηρια;
      Δεν καταλαβαινεις οτι σε υποψιαζομαστε οτι αλλος ειναι ο σκοπος σου.
      Πας να μας πειραξεις οπως ο Διαβολος τον Ιησου;

      Διαγραφή
    4. Κ Οδυσσεα δεν ρωτησα κατι με πονηρια.Ειπα απλως οτι εχουμε ολοι μας υπαρξει σε καποιες στιγμες της ζωης μας πονηροι.Ζητω συγγνωμη αν κατι που εχω ρωτησει το εκλαβατε ετσι, αλλα δεν εχει πονηρια.Απλα ανακαλυψα το blog και το διαβαζω για να μάθω πραγματα που δεν μου ειπε ποτε κανενας.Τα διαβασα πρωτη φορα εδω.Μονο που ειμαι διχασμενος οσων αφορα την σταση που πρεπει να κρατησω.Και για να εξηγησω αυτο, βλεπω απο την μια τον κ ΙΚ να κραταει μια αλλη σταση με τα δικα του επιχειρηματα και εσας μια αντιθετη σταση με τα δικα σας επιχειρηματα.Και οι δυο πλευρες εχουν πειστικα επιχειρηματα.Αυτο ειναι που με διχαζει αρκετα αναφορικά με το τι να ακολουθησω.

      Διαγραφή
  8. Αγαπητέ κ. Οδυσσέα, Χριστός Ανέστη.
    Φαίνεται ότι έχεις μια διαφορετική άποψη απ’ αυτή του π. Ευθυμίου. Ο π. Ευθύμιος σε απάντησή του στον κ. Βασ. Κερμενιώτη έγραψε τα εξής:

    “Ἐπειδή ἀνέφερες σύν τοῖς ἄλλοις τό θέμα, ὅτι δηλαδή δέν κοινωνῶ ὅσους δέν εἶναι ἀποτειχισμένοι, ἄκουσε καί ἐπ’ αὐτοῦ μερικά πράγματα, τά ὁποῖα καί αὐτά θά προσπαθήσω νά τά στηρίξω στούς Ἁγίους. Ἐδῶ τά πράγματα δέν εἶναι ἔτσι ὅπως σέ πληροφόρησαν, ἀλλά καί δέν ἀπέχουν πολύ αὐτά πού ἐπληροφορήθηκες ἀπό τήν ἀλήθεια. Γιά τήν ἀκρίβεια λοιπόν, ἐγώ δέν μεταλαμβάνω, ὄχι ὅσους δέν εἶναι ἀποτειχισμένοι, ἀλλά ὅσους πηγαίνουν καί μεταλαμβάνουν ἐκεῖ ὅπου μνημονεύονται οἱ αἱρετικοί Οἰκουμενιστές Ἐπίσκοποι. Αὐτό μάλιστα, ἔτσι ἀκριβῶς ὅπως σοῦ τό μεταφέρω, τό λέγω σέ κάθε Θ. Λειτουργία πρό τῆς Θ. Κοινωνίας. Ὁ λόγος λοιπόν, γιά τόν ὁποῖο τό κάνω, δέν εἶναι γιά νά ἀποφύγω τόν μολυσμό, ὅπως ὑπενόησες, ἀλλά γιά νά κατανοήσουν οἱ πιστοί ὅτι ὑπάρχει μεῖζον πρόβλημα στήν Ἐκκλησία καί μάλιστα πρόβλημα σωτηρίας καί, κυρίως, γιά νά μήν τό ἔχουν κατά τό δή λεγόμενο δίπορτο, ἤ σύμφωνα μέ μία ἄλλη σύγχρονη ἔκφρασι, γιά νά μήν παίζουν σέ διπλό ταμπλώ.

    Ἐάν δηλαδή ἐκοινωνοῦσα καί ὅσους κοινωνοῦν στούς Οἰκουμενιστές, οἱ πιστοί θά ἀντιλαμβάνοντο ὅτι δέν ὑπάρχει κανένα πρόβλημα, ἐφ’ ὅσον καί ἐδῶ κι ἐκεῖ μποροῦμε ἄνετα νά κοινωνοῦμε καί ὁ π. Εὐθύμιος ἀποτειχίσθηκε ἀπό μία δική του ὑπερευαισθησία ἤ, κατά τό κοινῶς λεγόμενο, λόξα. Ἐπίσης θά τούς ἐδίδασκα στήν πρᾶξι ὅτι ἐγώ μέν δέν ἔχω ὡς κληρικός καμμία ἐκκλησιαστική ἐπικοινωνία μέ τούς Οἰκουμενιστές, ἀλλά ἐσεῖς ἀνεπιφύλακτα μπορεῖτε νά ἔχετε, χωρίς πνευματικές συνέπειες.”

    Ο ανώνυμος 2:36 πολύ σωστά ρωτάει “Ποιοι είναι οι αιρετικοί Οικουμενιστές επίσκοποι που λέει ο π. Ευθύμιος;”
    Δεν πρέπει να απαντήσει ο ίδιος ο π. Ευθύμιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε δεν ρωτησα τον π. Ευθυμιο και εχω να πω οτι βρισκεστε μεσα στην Αιρεσι, μαλλον στην Παναιρεσι και συμπλεετε και συνκοινωνειτε με τους Αιρετικους.
      Εγω δεν ακουω τι λεγει ο π. Ευθυμιος αλλα τι λεγουν οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ που χωρις αυτους Ορθοδοξια δεν υπαρχει αλλα καταντα χωρις αυτους ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ.
      Οσα αλλα καποιοι προσπαθειτε να βγαλετε απο μας ή απο τον π. Ευθυμιο που πετροβολειται απο πολλους, ασκοπα το επιχειρειτε.
      Τι θες να πεις εσυ δηλαδη οτι μπορουμε να συμβιωνουμε σε ενα μορφωμα εκκλησιας που εγκρινει τα κανιβαλλικα εγκληματα;
      Ειναι ΜΥΡΙΟΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ που οφειλουμε να τους αποδοκιμαζουμε τους ας τους χαρακτηρισω ....μπασταρδους Οικουμενιστας και Σιγονταροοικουμενιστας και να ακολουθησουμε την γραμμη των Αγιων Πατερων.
      ΟΙ Αγιοι Πατερες ειναι οι ΒΡΑΧΟΙ που σπαζετε τα μουτρα σας.
      Δεν τους ακουτε και τους παρακουτε;
      Θα χαθειτε στο σκοταδι της Παναιρεσεως.
      Και αλλοιως ΣΩΤΗΡΙΑ δεν υπαρχει.
      Ξυπνηστε και αφηστε τα λογοπαιγνια.
      Κοινωνειτε απο την Παναιρεσι και ΜΟΛΥΝΕΣΘΕ αθεραπευτα.

      Διαγραφή
  9. Και πολύ σωστά τα λέει ο αγωνιστής κ Οδυσσέας . "τους θεωρουμε συνενοχους και αρα ΥΠΟΔΙΚΟΥΣ και ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΥΣ απο την Παναιρεσι."
    Σωστά ! Και λίγα λέτε ! Απο τα μυστήρια του σατανα έπρεπε να λέτε
    Λίγα λέει και ο π Τρικαμηνάς που λέει δεν βαπτίζω και δεν παντρεύω . Αμά τον δείς ρώτα τον γιατί δεν πάει να πάρει Αγιο Μύρο για το Αγιο Χρίσμα απο τον π Αρτέμιο και να μην λέει δεν έχω Αγιο Μύρο .
    Το να μην έχει Αγιο Μύρο είναι ίσως λόγος για την μη τέλεση του Αγ Χρίσματος αλλά τι εμποδίζει το βάπτισμα ? Εδω λαϊκος αεροβαπτίζει και ιερέας δεν βαπτίζει ?
    Και λέω "Το να μην έχει Αγιο Μύρο είναι ίσως λόγος" διότι αρχικά δια επιθέσεως των χειρών γινόταν και ευχής η δε χρίση του Αγίου Μύρου ας γίνει αργότερα όταν υπάρχει

    Απο το να μετέχει τις στα μυστήρια του σατανά καλλίτερο δεν είναι το τίποτα .
    Πλήν όμως γιατί τίποτα ? Γιατί δεν θα βαπτίσει οταν λαϊκός αεροβαπϊζει
    Γιατί να μην βάλει τα χέρια του να ευχηθεί ?
    Ας κάμει οτι μπορεί και αν ατελή ο Θεός ας τα τελειώσει ΠΛΗΝ ομως ας προστατέψει τους ανθρώπους απο το σατανικό μόλυσμα .

    Και πως λέει τράβα στην αίρεση για την ευλογία του Βαπτίσματος για την ευλογία του Γάμου ? Δεν ξέρει οτι οχι μόνο αλογία είναι η "ευλογία" των αιρετικών αλλά και σατανάς ? Δεν ξέρει οτι σατανά είναι το βάπτισμα και η κοινωνία και το κάθε μυστήριο των μνημονευόντων τον παπικό ?


    Και επίσης τον παρακαλω να απέχει του μνημοσύνου όσων απεβίωσαν μνημονεύοντας Βαρθολομαίο μετα την μνημονευση του Πάπα απο τον Βαρθολομαίο

    Κατ εφαρμογή του λόγου του Αγίου Θεοδώρου : "«Εἴπερ ἀληθής ὁ λόγος· «Ὁ ἁπτόμενος πίσσης μολυνθήσεται καί ὁ κοινωνῶν ὑπερηφάνῳ ὁμοιωθήσεται αὐτῷ».
    Ἐφ' ᾧ καί τανῦν ἐγκαλούμεθα, διότι τινά τῶν ὑποκρινομένων ὀρθοδοξεῖν, κοινωνοῦντα δέ τῇ αἱρέσει μέχρι παντός ἀπηγορεύσαμεν ὑπό ὀρθοδόξου ἐν ἱεροῖς μνημοσύνοις ἀναφέρεσθαι κατά τήν θείαν μυσταγωγίαν.
    Εἰ μέν γάρ προέφθασε, κἄν ἐν τῷ θανάτῳ, δι' ἐξομολογήσεως τυχεῖν τῶν ἁγιασμάτων, ἦν ἄν ὑπέρ αὐτοῦ ἀναφοράν ποιεῖσθαι τόν ὀρθόδοξον.
    Ἐπεί δέ κοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ, πῶς δυνατόν ἐντετάχθαι τόν τοιοῦτον ἐν ὀρθοδόξῳ κοινωνίᾳ; Καί γοῦν φησιν ὁ ἱερός Ἀπόστολος· «Τό ποτήριον τῆς εὐλογίας, ὅ εὐλογοῦμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; τόν ἄρτον ὅν κλῶμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; ὅτι εἷς ἄρτος, ἕν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν· οἱ γάρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνός ἄρτου μετέχομεν». Οὐκοῦν κατά τό ἀνάλογον καί ἡ κοινωνία τοῦ αἱρετικοῦ ἄρτου καί τοῦ ποτηρίου τῆς ἀντικειμένης μερίδος ἐστίν· καί τό ἕν σῶμα ἠλλοτριωμένον Χριστοῦ τούς ἐπικοινωνοῦντας ἀπεργάζεται· ἐπεί μηδεμία «κοινωνία φωτί πρός σκότος, οὐδέ μετοχή δικαιοσύνης καί ἀνομίας, οὐδέ μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου, οὐδέ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετά εἰδώλων», καθώς ἀλλαχοῦ ὁ αὐτός ἐξεβόησεν.
    Ἀλλ' ὑπέρ μέν τῶν τοιούτων θρηνητέον καί προσευκτέον ὑπέρ τῶν ἔτι ζώντων ἐκπεφευγέναι αὐτούς τῶν τοῦ διαβόλου βρόχων» (Μικρά κατήχησις 129) (σελ. 362-363).

    Και να με συχωρά πες του που λαϊκός τολμώ και λόγο κινώ πλην όμως αιρέσεως καιρός και σε καιρό αιρέσεως ο λαϊκός και λόγο κινεί και θεολογεί και ελέγχει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τον παρακαλώ να ευλογεί τον γάμο των χριστιανών . Και όταν λέω χριστιανών και οι 2 ορθοδοξοι . Αλλά προσοχή !Οπως ο ιερέας Φινεές ετσι και αυτός τον παρακαλώ να καταδικάζει τους αθεσμους μεικτούς γάμους (ορθόδοξου - αιρετικού ) αλλά και τους πορνικούς ( διαζευγμένου οχι λόγω πορνείας της γυναικός ) .
    Και με τέτοιους γάμους τα κοπέλια του πάπα , οι επίσκοποι του παπικού Βαρθολομαίου μας έφεραν εδώ που μας έφεραν .
    Αν αυτοί έκαναν το λάθος , αν έκαναν το ενάντιο στο νόμο του Θεού , οι αποτειχισμένοι ας κάνουν το σωστό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου