του ΑποτειχισθεντοςΘεολογου κ. Νικολαου Πανταζη
Ανώνυμε σχολιαστή, ερμηνευτά απόκρυφε, ΛΑΘΕΥΕΙΣ βαρύτατα και απορώ με ποιά ιδιότητα τολμάς να ερμηνεύεις θεολογικές έννοιες... εκ του ασφαλούς βέβαια και βολικά, και να μην αναλαμβάνεις οποιαδήποτε ευθύνη.
Ο Ύμνος αυτός αναφέρεται αποκλειστικώς στα σκάνδαλα των
αιρέσεων που μάστιζαν και ταλαιπωρούσαν φοβερά την Εκκλησία, τον καιρό
της συγγραφής του, αλλά και με διαχρονική-προφητική ισχύ.
Για αυτό, ας μου το συγχωρέσει ο αναρτήσας, το παρενθετικόν
(και αιρέσεις) είναι άτοπον διότι αυθύπαρκτα υπονοεί πρωτεία στα ηθικά
και επιπροσθέτως στα αιρετικά σκάνδαλα, ενώ ορθότερο είναι το αντίθετο.
Όσα για σένα, ανώνυμε ερμηνευτά, η ερμηνεία σου είναι
ευσεβίστικη και ανεπίτρεπτη.
Όπως λέγει η Αγία Γραφή, "μη πολλοί
διδάσκαλοι γίνεσθε" ούτω παραλλάσσω: "μη πολλοί ερμηνευτές γίνεσθε!"
Η Εκκλησία ΕΧΕΙ και ΠΑΡΑΕΧΕΙ σκάνδαλα!
Κι' όχι μόνο έχει,
αλλά πρέπει να έχει!
Στα αρχαία ελληνικά, το "δει" σημαίνει "πρέπει".
Διό λέγει: "ΔΕΙ γαρ και αιρέσεις εν υμίν είναι ίνα οι δόκιμοι φανεροί
γένωνται" (Α' Κορινθ. 11, 19).
Η σωστή παρένθεση που λείπει από τον ως άνω Ύμνο είναι η εξής:
"Παύσον (εντός) Εκκλησίας (τα της αιρέσεως) σκάνδαλα...",
αλλά τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται λόγω περιορισμού συλλαβών στον
Ειρμό.
Η συνέχεια του Ύμνου επιβεβαιώνει την ερμηνεία περί σκανδάλων ως
αιρέσεων: "και ειρήνευσον αυτήν".
Οι αρέσεις πλήττουν σοβαρότατα, αναιδεστατα και
επουσιωδέστατα, το θεμελιακό και πανίερο Τρίπτυχο: την ειρήνη, την
ομόνοια και την ενότητα της Εκκλησίας.
Δεύτερόν σου λάθος, λες "οι αιρέσεις έχουν μείνει απ' έξω".
Μου φαίνεται εσύ ο ίδιος έχεις μείνει απ' έξω από τη θλιβερή ροή του
χρόνου καθώς και το χειρότερο, απ' έξω από την Ορθόδοξη Νοοτροπία, απ'
εξω από τον "Νουν Χριστού" και δεν βλέπεις, ή δεν θέλεις να δεις, πως οι
αιρέσεις παραμένουν εντός των κόλπων της Εκκλησίας και μάλιστα
θρονιάζουν στις Ηγετικές θέσεις.
Ο Πατριάρχης-Αιρεσιάρχης σας, κηρύσσει ΠΟΛΛΕΣ, όχι Μια
Εκκλησία (κατά το Σύμβολο της Πίστεως) κηρύσσει επίσημη Μνημόνευση γυμνή
τη κεφαλή εν πλήρη καταστολή, κηρύσσει χάρι και διάσταση σωτηριολογική
στα ετερόδοξα δόγματα, κηρύσσει την αιρετική "βαπτισματική" θεωρία των
κλάδων, κηρύσσει ισότιμη και ισόκυρη μελότητα στο βλάσφημο Π.Σ."Ε".
κηρύσσει ομοθεϊα με τον αντίχριστο Σιωνισμό, ιερότητα στο Σατανικό
Κοράνι κλπ.
Η Εκκλησία λοιπόν ΕΧΕΙ αιρέσεις, ενέχει την πανσπερμια
κατεγνωσμένων αιρέσεων που εμπεριέχει η φρικτή Παναίρεσις του
Οικουμενισμού!
Όποιος δεν το βλέπει αυτό, ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ και θέτει τον
εαυτό του ΕΝΑΝΤΙ και ΕΚΤΟΣ της διαχρονικής Εκκλησίας του Χριστού.
Τα πονηρά σου υπονοούμενα και οι δια - βολικές σου συκοφαντικές
επιθέσεις εναντίον των Αποτειχισθέντων αδελφών σου, αποκαλύπτουν την
δολιότητα και σαθρότητα των θέσεών σου.
"Μερικούς (εμάς δηλαδή) ο πειρασμός, τους χτυπά στον ψυχικό
τους κόσμο, (γίναμε τώρα και ψυχασθενείς!...) ώστε να αγχώνονται, και
να αισθάνονται ανασφάλεια και αβεβαιότητα, και τάσεις φυγής."
Τα έχουμε ξαναπεί.
Δεν διακατεχόμαστε από καμιά ανασφάλεια.
Την μεγαλύτερη, σταθερότερη και βεβαιότερη ασφάλεια την παρέχει η
Αποτείχιση.
Δεν έχουμε "τάσεις φυγής" διότι δεν φεύγουμε από την Εκκλησία αλλά από την Αιρετική ηγεσία της.
Η Αποτείχιση δεν είναι φυγή αλλά καταφυγή στην ασφαλή αγκαλιά των Δογμάτων της Εκκλησίας.
Δεν έχουμε "τάσεις φυγής" διότι δεν φεύγουμε από την Εκκλησία αλλά από την Αιρετική ηγεσία της.
Η Αποτείχιση δεν είναι φυγή αλλά καταφυγή στην ασφαλή αγκαλιά των Δογμάτων της Εκκλησίας.
Παραμένουμε και αποτελούμε ΤΗΝ διαχρονική Εκκλησία του
Χριστού, η οποία, με τα παρακάτω τρία χαρακτηριστικά, προς δόξαν της
Αγίας Τριάδος:
Α. ΔΕΝ συμβιβάζεται με βλασφημίες,
Β. ΔΕΝ συνυπάρχει με αιρέσεις και
Γ. ΔΕΝ κοινωνεί με Οικουμενιστές και Σιγονταρο-Οικουμενιστές!
Χριστός Ανέστη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου