Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Ανοικτή επιστολή προς τον Μητροπολίτη Μόρφου κ.Νεόφυτο FEBRUARY 29, 2024 ~ ΒΑΣΙΛΙΚΉ ΟΙΚΟΝΌΜΟΥ «πᾶς ὁ παραβαίνων καὶ μὴ μένων ἐν τῇ διδαχῇ ...
-
Η άδικη καθαίρεση του π. Πέτρου στην Κύπρο και ο δικαστής του Μόρφου Νεόφυτος. Το «έγκλημα» του π. Πέτρου; Δεν μνημονεύει για λόγους ...
-
Η επιστολη εσταλη συστημενη στον νεο μητροπολιτη Θεσσαλονικης στην Αρχιεπισκοπη Αθηνων, αλλα δεν λαβαμε απαντησι. Τι να απαντησει ο κυριος α...
-
ΑΚΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ Διεστραμμενοι στην Πιστι Αγιορειτες καλογηροι: Νικητας Παντοκρατορινος. Γι' αυτό δεν α...
-
Ερωτήματα στην λεγόμενη "Θεολογία των ημερολογίων"(;;;;) Πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου Παρακολουθώ τις ομιλίες κληρικ...
-
Μιλώντας πιο πάνω, ο απόστολος Παύλος, για σαρκικές παρεκτροπές, και μάλιστα για την πορνεία, και εκθέτοντας τους λόγους για τους οποίου...
-
Η μάσκα της υποκρισίας και το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας. Ο Προκαθήμενος του Αλεξανδρινού Θρόνου παραβλέπει προκλητικά τα βαρύτατα κανονικά πα...
-
Αμβροσιος: Πατερες αφοριστε τον ασεβη πρωθυπουργο Μητσοτακη. Ανοικτή Επιστολή προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος της 167...
-
Τζέικομπ Ρότσιλντ: Ο θάνατός του και η σκοτεινή πλευρά της ιστορίας ΦΩΤΟ: Εδώ βλέπουμε τον μακαριστό λόρδο Τζέικομπ Ρότσιλντ να ποζάρει μαζί...
Γιατί τον λέτε χαρισματούχο; Έχει το προορατικό ή το ιαματικό ή το διορατικό χάρισμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά εννοεί η λέξη χαρισματούχος. Αν εννοείτε άλλα χαρίσματα, μην χρησιμοποιείτε την λέξη χαρισματούχος.
Δηλαδη και ο αγιος Μαρκος ο ευγενικος ....σιγονταροοικουμενιστης ηταν (sic) που απετιχιστει μετα την ψευδοενωσι;;;Εχεις διαβασει τι γινοταν στις συνεδρειες και τι υπεγραφαν τοτε οι ...ορθοδοξοι;(ΠΡΙΝ την αποτειχιση ...)Μαλλον δεν θα τα γνωριζεις αυτα.Αν εγινοντο τωρα αυτα θα εκανες επιθεση με ....μολοτωφ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι ο π. Ευθύμιος δεν έχει ούτε το προορατικό, ουτε το ιαματικό, ούτε το διορατικό χάρισμα που είχαν πολλοί αγιασμένοι γέροντες της εποχής μας. Αλλά και να τα είχε ποτέ μα ποτέ δεν θα επέτρεπε να γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης και προβολής του. Έχει όμως το σπάνιο για την εποχή μας χάρισμα της ομολογίας της πίστεως και αυτό δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει, από αυτούς τουλάχιστον που τον γνωρίζουν από παληά και από κοντά. Έτσι λοιπόν κύριε ανώνυμε που μας αποτρέπεις να χρησιμοποιούμε τη λέξη «χαρισματούχος», όσο κι αν ειρωνεύεσαι, πίστεψέ το ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε τη λέξη αυτή με μεγάλη ευκολία και χωρίς αμφιβολία, γιατί ακριβώς ελλείπει αυτό το μεγάλο χάρισμα στην εποχή μας και ο π. Ευθύμιος το έχει πάντα με τη χάρη του Τριαδικού Θεού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ.Π. δεν το είπα ειρωνικά, με παρεξηγεις, αλλά σήμερα η λέξη χαρισματούχος έχει πάρει την έννοια διορατικότητας προορατικότητας ιαματικότητας. Όταν λέμε χαρισματούχος, όλοι εννοούν τα θαυματουργικά αυτά χαρίσματα. Και καλό είναι όταν την χρησιμοποιούμε και εννοούμε κάτι άλλο, να λέμε τί εννοούμε για να μην γίνονται παρεξήγήσεις.
ΔιαγραφήΑπορώ με την ηλιθιότητα κάποιων ανωνύμων που κρύβουν το όνομά τους για να μην εξετευλιστούν δημοσίως, παγκοσμίως μάλιστα, για τις βραβευμένες ηλιθιότητες που λένε! Έρχεται τώρα ο κάθε 7:24 να μας κάνει ανάλυση της θεολογικής εννοίας "χαρισματούχος" λέγοντας πως είναι μόνον ο έχων το "προορατικό, ιαματικό και διορατικό χάρισμα"... Επί πλεόν, μας κάνει όχι μόνο υποδείξεις αλλά και απαγορεύσεις, να ΜΗΝ χρησιμοποιούμε τη αυτή τη λέξη. ΠΤΩΧΕ. ΡΗΧΕ. Δεν γνωρίζεις ότι είναι πολλά, και τρία και επτά και εκτόν δεκαεπτά τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος; Είσαι τελείως αθεολόγητος και ΑΣΧΕΤΟΣ και μας κάνεις το ΔΑΣΚΑΛΟ κιόλας; Δεν αναγράφεις λέω γω και το "Δάσκαλος" και με "Δικέφαλο" για να πουλήσεις πιότερο πνεύμα και να παζαρέψεις περαιτέρω εντυπώσεις; Ο π. Ευθύμιος έχει το χάρισμα της διακρίσεως, της Αγιοπατερικής συνειδήσεως και ευθυγραμμίσεως, της ομολογίας Χριστού που εγγίζει τα όρια του Μαρτυρίου! Έχει και πολλά άλλα χαρίσματα που δεν μπορεί η δική σου μικροσκοπική μυρμιγκότητα να διακρίνει. Άντε λοιπόν σε άλλα ιστολόγια να δασκαλέψεις τους ανίδεους και ανύποπτους ταλαίπωρε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεις 9.57 να μας πεις τι γινοταν πριν αποτειχισθη ο Αγιος Μαρκος στο Βυζαντιο αφου εσυ τα ξερεις ενω εμεις δεν τα ξερουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔωσε μας τις πηγες.
Ξερεις ποσα πραγματα υπεγραφησαν σημερα με τους Αιρετικους και τους αναγνωριζουμε ως ορθοδοξους;
Ξερεις τι υποχωρησεις και τι προδοσιες υπεγραφησαν;
Δεν ειναι μονον οσα ο Αρχιαιρεσιαρχης συνεχως εκβαλη του ερκους των ασεβων οδοντων του.
Εχουν γινει τοσες συνεδριασεις ΠΑΡΔΑΛΩΝ που θαπρεπε να κηρυχθουν πολλοι ως ΠΡΟΔΟΤΕΣ.
Κι ομως και εμεις προσπαθιουμε να τους δικαιολογησουμε ακομα και σημερα.
Και δεν ντρεπομαστε.
Ακομα ο Μεταλληνος συλλειτουργει με τον Αιρετικο Ζηζιουλα.
Ακομα ο π.Ζησης συλλειτουργει με τον Μπεκιαρη τον Μοιχεπιβαλη της Λαρισας.
Βαλαμε βιντεο για την φρικαλεα χειροτονια του.
Ετσι χειροτονηθηκε σατανικω τω τροπω και ομως ο π. Ζησης δεν εχει καμμια ευαισθησια.
Και απο τη μια παραλληλιζει τους Ιωαννιτες με τους ...Θεολογικους και τον Χρυσοστομο με τον Θεολογο και απο την αλλη ερωτοτροπει με ...καθε καρυδιας καρυδια.
Ιδιος ο π. Ζησης και στο παρελθον, ιδιος με το παρον.
Τι ημιν και αυτοις;
ΟΥΔΕΝ.
Ο Αγιος Μαρκος δεν ηταν ποτε Σιγονταροοικουμενιστης αλλα ηταν παντοτε σφοδροτατος αντιοικουμενιστης και Αντιλατινος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηγε στην Φερραρα τη πιεσει του αυτοκρατορα και των συνθηκων της εποχης που κινδυνευε η πτωσι της Αυτοκρατοριας.
Με το ζορι πηγε να συζητησει με τους Λατινους.
Τους ηξερε καλα ποιοι ηταν αλλα ηλπιζε ακομα.
Γι αυτο και με τον λογο του προσπαθησε να δημιουργηση καλο κλιμα, αλλα τα τερατα οι Λατινοι εκμεταλλευτηκαν ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Τους εφεραν σε εσχατη ενδοια.
Οταν ομως εκει καταλαβε οτι παραμενουν ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ και μαλιστα σε βαθμο θρασυτατο και ανεδαιστατο, τους αποκηρυξε οριστικα και αμετακλητα.
Απο τοτε μεχρι και σημερα τι αλλαγες εγιναν στους Λατινους;
Τι διαθεσι για μετανοια εχουν σημερα οι Λατινοι;
Καμμια και τιποτα.
Μαλιστα στις δηλωσεις τους ειναι ειλικρινεστερροι των Γραικολατινων Φαναριτωτων αφου αποκαλυπτουν ευκρινεστερα τις εξελιξεις των διαλογων ενω "οι δικοι μας" αποκρυπτουν τα παντα και ψευδολογουν δημοσια.
Ομως τι να περιμενεις απο τις ...ΖΩΖΩΔΕΣ;
Απο τοτε εγιναν πολλες αλλαγες στους Λατινους,αλλα προς το χειροτερο.Και ουτε μετανοια εχουν.Εγω δεν μιλαω για αυτο.Εγω εκεινο που λεω ειναι το τι καταστασεις περασε ο αγιος με τους λατινοφρονες πριν αποτειχιστει.Οχι μονο δεν ηγωνιζοντο στις συνεδριες αλλα δεν αφηναν και κανενα να αγωνιστει.Και ολα αυτα ποτε;Πριν αποτειχιστει ο αγιος.Τι πηγες θελεις;Διαβασε για την ψευτοσυνοδο Φ/Φ,δεν ειναι καποιο αποκρυφο βιβλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήIσχυριστικες οτι εχεις πρακτικα, πριν την Αποτειχισι του Αγιου Μαρκου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου ειναι αυτα;
Ποια ειναι αυτα;
Δεν θα πετας κουβεντες στον αερα.
Εχουμε τα πρακτικα του Συροπουλου που ειναι απο τον παροντα στην συνοδο Συροπουλο.
Εχουμε και τα κειμενα του Αγιου Μαρκου.
Ποια αλλα υπαρχουν και μαλιστα πριν την Αποτειχισι του;
Θα μας πης;
Αλλοιως να μην κανεις τον εξυπνο.
Αλλου το πας;
Που το πας.
Στους φιλους σου τους Σιγονταροοικουμενιστες;
Αυτοι θα μεινουν ετσι παντοτε και με τον τιτλο τους και με τις ανακολουθιες τους και με τις υποκρισιες τους και με τις φοβερες αστοχιες τους.
Πολλα θα πουμε γι αυτους.
Τουλαχιστον εγω που ειμαι ελευθερος σκοπευτης και το καλυβι μου το εκαψα απο χρονια.
Εγω σου μιλησα συγκεκριμενα γιαυτα που συνεβαιναν στην ψευτοσυνοδο,επομενως ειχα υπ'οψιν τα του Συροπουλου.Δεν μιλησα ποτε με γριφους.Αυτους δε που ονομαζεις σιγονταροοικουμενιστες,δεν κανουν τιποτε παραπανω (στο θεμα της αποτειχισεως)απο τον αγ.Μαρκο με το να περιμενουν την καταλληλη στιγμη.Φυσικα καταλαβαινεις και με το παραπανω οτι εχω δικαιο και πολυ περισσοτερο απο εσενα το καταλαβαινουν οι επισκεπτες.
ΔιαγραφήΣυνεχεια Β Και αν πηγαινει καποιος οικουμενιστης επιτηδες εκει που λειτουργει ενας αγωνιζομενος κληρικος,για να δειξει στον κοσμο οτι συλλειτουργει εκεινος μαζι του και να θολωσει τα νερα,δεν βλαπτεται ο αγωνιζομενος οπως δεν εβλαπτετο ο αγ. Μαρκος που ειχε κοινωνια με τον Βησσαριωνα εως οτου δουνε τι θα γινει.
ΔιαγραφήΔυστυχώς είναι πλανεμένοι και οι δύο. Μακάρι να μετανοήσουν και να επιστρέψουν στην Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαψε οικουμενισταρε
ΔιαγραφήΌχι δεν θα πάψω να ομολογώ την Αλήθεια. Είναι σε όλους γνωστό ότι η Αγία Εκκλησία τόσο της Σερβίας όσο και της Ελλάδας έχουν αποκόψει από τα μέλη τους αυτούς τους κυρίους. Μόνο αν μετανοήσουν και ζητούσουν συγνώμη για το κακό που προξένησαν θα βρουν ελπίδα. Όσο για το «ουκουμενίσταρε» δεν είμαι εγώ. Εσύ είσαι που υποστηρίζεις ανθρώπους που είναι εκτός της Αγίας Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Διαγραφήοικουμενισταρα πλανεμενε εν απατη ΠΑΨΕ
ΔιαγραφήΠοιοι ειναι πλανεμενοι Ψευδομενε εν απατη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πες μας να σε ακουσουμε.
Απο 7:11 προς 6:20. Σημερα φιλε μου τουλαχιστον ως τωρα,εχουμε μιλησει εγω και ο Οδυσσεας μια-δυο φορες για την ψευτοσυνοδο της Φ/Φ.Μπαινεις λοιπον εσυ μεσα,κοφτα,(αληθευων παντα εν αγαπη)και αφου κανεις την διαγνωση σου (παντα εν αγαπη) μας την κοινοποιεις "προς γνωσι και συμμορφωση".Λοιπον φιλε μου,αν ηταν μια καποια αλλη περιπτωση (με οχι τοσο πολυ αγαπη) ενδεχομενως να δεχομουν να συζητησω μαζι σου μηπως τελος παντων και (γιατι οχι)ωφεληθω. Αλλα βλεποντας οτι ειναι χασιμο χρονου..............
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αγιος Μαρκος ηταν ιερομοναχος στη μονη των Μαγγανων οταν κληθηκε για να αντιπροσωπευση το πατριαρχειο Αλεξανδρειας στην συνοδο Φεραρας και των Ιεροσολυμων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ηταν επισκοπος.
Πριν αναχωρηση η αποστολη εγινε επισκοπος Εφεσσου.
Εκει ασκητευε και μελετουσε και διαφημιζονταν ως μεγαλος ασκητης και λογιος και εγκρατης στην Ορθοδξη Θεολογια.
Οι δε Λατινοφρονες επισκοποι Βησσαριων και λοιποι δεν ειχαν εκδηλωθει εμφανως ως Λατινοφρονες αλλα στις εντονες συζητησεις στην Φεραρρα Φλωρεντια εκδηλωθηκαν και γι αυτο ο Αγιος Μαρκος τον οποιο κοντραραν αγρια οι ψευτοορθοδοξοι και υποστηριζαν τις θεσεις των Λατινων εκδηλωθηκαν και τοτε ο Αγιος χαρακτηρισε τον Βησαριονα ως ΚΟΠΕΛΙ του ΠΑΠΑ.
Αυτα ειναι τα στοιχεια που υπαρχουν για τα πριν την Αποτειχισι του Αγιου.
Το γνωριζω αυτο ειναι πολυ χαρακτηριστικη σκηνη που μενει εντονα στην μνημη.Ακομη ομως και τοτε δεν ειχε αποτειχισθη ο αγιος και συνεπως εστω και εμεσα (διοτι δεν γνωριζω πως κανανε τις λειτουργιες)κοινωνουσε με ολους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαψε να ισχυριζεσαι αστηρικτα πραγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι ετσι.
Τα κειμενα Συροπουλου λενε τα αντιθετα.
Πως σου κολησε οτι επικοινωνουσε μαζι με τους Λατινοφρονες;
Εισαι καλα;
Το πραγμα ειναι απλο.Εφ'οσον δεν ειχε κανει ακομη αποτειχισει οπως και ο ιδιος γραφεις στην προηγουμενη απαντηση προς το τελος (η οποια εγινε ΜΕΤΑ την ψευδενωσι)εμεσα η αμεσα (εξαρτατε πως κανανε τις λειτουργιες) ειχε κοινωνια με τους λατινοφρονες(δεν εννοω τους λατινους αλλα τους λατινοφρονες) Αλλωστε στο τελος πλην ενα -δυο ολοι υπεγραψαν.Εν πασι περιπτωσι νομιζω οτι δεν θα ειχε νοημα να συζητησουμε περαιτερω,Κοιταξε το μονο σου.
ΔιαγραφήΕσυ πλανεμενε εν απατη εισαι πολυ πισω για να κατανοησης τα ορθοδοξα πραγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες βλακειες και εισαι αστοιχειωτος.
Δεν γνωριζεις τιποτα για αφορισμους και καθαιρεσεις.
Αφου θελεις να μεινεις μπουφος, μεινε μπουφος.Δικαιωμα σου.
Μόνο μπούφος ; Εδώ τον αντιοικουμενιστή Δημήτρη Σωτηρόπουλος τον έβρισες βλακα με περικεφαλαία που δεν είναι βλάκας, αυτόν τον οικουμενιστή Πλαμενενο εν απάτη τον ονομαζεις μονο μπούφο;
ΔιαγραφήΠροτιμώ να είμαι μπούφος και ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ παρά έξυπνος υποχείριο του διαβόλου ως σχισματικός.
ΔιαγραφήΦιλε 7:18 μεσα στο κλιμα των διαφορων σχολιων που μερικες φορες δημιουργουν και αντιπαραθεσεις,αποτελεις μια ευχαριτη νοτα που μας θυμιζει τον "αφελη"του Ψαθα.Δεν θα βρης βεβαια κανενα συνοδηπορο στο ιστολογιο αυτο εκτος ισως απο τον Ελλας Αντορθοδοξη και εφ οσον και εσυ συμφωνουσες θα σου προτεινα να συναγελαζεσε με τους ομοιους σου οπου εκτος των .....αλλων θα εφευγες με την ικανοποιηση της συμφωνιας.Παντως δεν γνωριζω γιατι αλλα μου θυμιζεις τους ....νεοπλουτους.Καλη νυκτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨΕΥΔΟΜΕΝΕ εν ΑΠΑΤΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλεγξε τον εαυτο σου και ψαξου να δης με ποιους συμπροσυεχεσαι και με ποιους κοινωνεις.
Με ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ που διδασκουν αλλο Ευαγγελιο.
Μεσα σε εναν τετοιο χωρο βρισκεσαι και δεν το καταλαβαινεις.
Εμεις ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗΚΑΜΕ και ελπιζουμε στην σωτηρια μας.
Ο Αγιος Μαρκος μας επιτασσει να περισωθη η Πιστις του Χριστου, αλλως η Κολασι μας περιμενει, δεν θα γλυτωσουμε την Κολασι.
Αν αγωνιζομεθα για την καθαροτητα και περισωσι της Ορθοδοξου Πιστεως, θα συγχωρηθουν και πολλες αμαρτιες μας και ισως δουμε το προσωπο του Θεου.
Εσυ που βαδιζεις;
Στα σκοταδια σου.
Βρισκομαστε και διανυουμε εποχη ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ της Πιστεως.
Και ο Ιερωνυμος Λιαπης κηρυξε Αιρεσι.
Μας ταυτισε με τους Μονοφυσιτες.
Προκειται για μεγαλη τρελλα και μεγαλη προδοσια και απο πολλους.
Αυτοι ειναι οι επισκοποι σας;
Με για σας με χαρα σας.
Εμεις σας επιστουμε την προσοχη σας και ωρα υμας εξ υπνου εγερθηναι.
Χτυπαμε το καμπανακι.