Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Κυκλοφορησε το Απαντητικο βιβλιο του π. Ευθυμιου και οι διαφωνουντες...αντιπαλλοι αποστομωθηκαν και ηττηθηκαν κατα κρατος.

  ΙΔΟΥ οι Αστερες πρωτου μεγεθους


            Δημοσιευτηκε τμηματικα αλλα   

             K υ κ λ ο φ ο ρ η σ ε 

           και ολοκληρη σε τευχος

          η AΠΑΝΤΗΣΙ του ιερομοναχου 

                  π. Ευθυμιου Τρικαμηνα 

     στην εκδοθεισα κριτικη μελετη 

της ιερας μητροπολεως Πειραιως

 


με τον τιτλο "15ος Κανων της Πρωτοδευτερας Συνοδου και ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΣ". 


Η καταλυτικη απαντησι του χαρισματουχου Γεροντα π. Ευθυμιου ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ, στους ...θεριακληδες και .....ασφαιρους κληρικους του αντιαιρετικου γραφειου της μητροπολεως Πειραιως, τους κατεστησε  Α Φ Ω Ν Ο Υ Σ και τους μετετρεψε σε ΑΣΠΟΝΔΥΛΟΥΣ.

Φρονιμως φερομενοι, ποιουν την νησσαν, αφου δεν μπορουν να απαντησουν στον συγχρονο Πατερα της Εκκλησιας μας ασκητη και ερημιτη των βραχων του Κισσαβου. 



Επιτελους ... καιρος ηταν, να αισθανθουν την ηττα τους και να ....λακισουν .....αλλοθεν....



Καταλαβαν φαινεται, οτι οι Ιεροι Κανονες της Εκκλησιας, δειχνουν τον ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ της Αγιας και Ιερας ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ, ως την μονην οδον σωτηριας για ολους, για κληρικους και για λαϊκους.



Που αυτοι αλλα και οι ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ καθοδηγοι τους, δεν εχουν την τολμη να ακολουθησουν. 



Μεσα στην Εκκλησια, υπαρχουν οι ΑΕΤΟΙ και υπαρχουν και οι καλιακουδες.



Μερικοι προτιμουν να ζουν σαν καλιακουδες. 


Πολλοι οι κλητοι, ολιγοι οι εκλεκτοι. 

Το βιβλιο αναρτηθηκε δεξια και μπορειτε ΟΛΟΙ ΣΑΣ να το λαβετε δωρεαν και να το εκτυπωσετε. 

26 σχόλια:

  1. Γιατί τον λέτε χαρισματούχο; Έχει το προορατικό ή το ιαματικό ή το διορατικό χάρισμα;

    Αυτά εννοεί η λέξη χαρισματούχος. Αν εννοείτε άλλα χαρίσματα, μην χρησιμοποιείτε την λέξη χαρισματούχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδη και ο αγιος Μαρκος ο ευγενικος ....σιγονταροοικουμενιστης ηταν (sic) που απετιχιστει μετα την ψευδοενωσι;;;Εχεις διαβασει τι γινοταν στις συνεδρειες και τι υπεγραφαν τοτε οι ...ορθοδοξοι;(ΠΡΙΝ την αποτειχιση ...)Μαλλον δεν θα τα γνωριζεις αυτα.Αν εγινοντο τωρα αυτα θα εκανες επιθεση με ....μολοτωφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι ο π. Ευθύμιος δεν έχει ούτε το προορατικό, ουτε το ιαματικό, ούτε το διορατικό χάρισμα που είχαν πολλοί αγιασμένοι γέροντες της εποχής μας. Αλλά και να τα είχε ποτέ μα ποτέ δεν θα επέτρεπε να γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης και προβολής του. Έχει όμως το σπάνιο για την εποχή μας χάρισμα της ομολογίας της πίστεως και αυτό δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει, από αυτούς τουλάχιστον που τον γνωρίζουν από παληά και από κοντά. Έτσι λοιπόν κύριε ανώνυμε που μας αποτρέπεις να χρησιμοποιούμε τη λέξη «χαρισματούχος», όσο κι αν ειρωνεύεσαι, πίστεψέ το ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε τη λέξη αυτή με μεγάλη ευκολία και χωρίς αμφιβολία, γιατί ακριβώς ελλείπει αυτό το μεγάλο χάρισμα στην εποχή μας και ο π. Ευθύμιος το έχει πάντα με τη χάρη του Τριαδικού Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ.Π. δεν το είπα ειρωνικά, με παρεξηγεις, αλλά σήμερα η λέξη χαρισματούχος έχει πάρει την έννοια διορατικότητας προορατικότητας ιαματικότητας. Όταν λέμε χαρισματούχος, όλοι εννοούν τα θαυματουργικά αυτά χαρίσματα. Και καλό είναι όταν την χρησιμοποιούμε και εννοούμε κάτι άλλο, να λέμε τί εννοούμε για να μην γίνονται παρεξήγήσεις.

      Διαγραφή
  4. Απορώ με την ηλιθιότητα κάποιων ανωνύμων που κρύβουν το όνομά τους για να μην εξετευλιστούν δημοσίως, παγκοσμίως μάλιστα, για τις βραβευμένες ηλιθιότητες που λένε! Έρχεται τώρα ο κάθε 7:24 να μας κάνει ανάλυση της θεολογικής εννοίας "χαρισματούχος" λέγοντας πως είναι μόνον ο έχων το "προορατικό, ιαματικό και διορατικό χάρισμα"... Επί πλεόν, μας κάνει όχι μόνο υποδείξεις αλλά και απαγορεύσεις, να ΜΗΝ χρησιμοποιούμε τη αυτή τη λέξη. ΠΤΩΧΕ. ΡΗΧΕ. Δεν γνωρίζεις ότι είναι πολλά, και τρία και επτά και εκτόν δεκαεπτά τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος; Είσαι τελείως αθεολόγητος και ΑΣΧΕΤΟΣ και μας κάνεις το ΔΑΣΚΑΛΟ κιόλας; Δεν αναγράφεις λέω γω και το "Δάσκαλος" και με "Δικέφαλο" για να πουλήσεις πιότερο πνεύμα και να παζαρέψεις περαιτέρω εντυπώσεις; Ο π. Ευθύμιος έχει το χάρισμα της διακρίσεως, της Αγιοπατερικής συνειδήσεως και ευθυγραμμίσεως, της ομολογίας Χριστού που εγγίζει τα όρια του Μαρτυρίου! Έχει και πολλά άλλα χαρίσματα που δεν μπορεί η δική σου μικροσκοπική μυρμιγκότητα να διακρίνει. Άντε λοιπόν σε άλλα ιστολόγια να δασκαλέψεις τους ανίδεους και ανύποπτους ταλαίπωρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορεις 9.57 να μας πεις τι γινοταν πριν αποτειχισθη ο Αγιος Μαρκος στο Βυζαντιο αφου εσυ τα ξερεις ενω εμεις δεν τα ξερουμε;
    Δωσε μας τις πηγες.
    Ξερεις ποσα πραγματα υπεγραφησαν σημερα με τους Αιρετικους και τους αναγνωριζουμε ως ορθοδοξους;
    Ξερεις τι υποχωρησεις και τι προδοσιες υπεγραφησαν;
    Δεν ειναι μονον οσα ο Αρχιαιρεσιαρχης συνεχως εκβαλη του ερκους των ασεβων οδοντων του.
    Εχουν γινει τοσες συνεδριασεις ΠΑΡΔΑΛΩΝ που θαπρεπε να κηρυχθουν πολλοι ως ΠΡΟΔΟΤΕΣ.
    Κι ομως και εμεις προσπαθιουμε να τους δικαιολογησουμε ακομα και σημερα.
    Και δεν ντρεπομαστε.


    Ακομα ο Μεταλληνος συλλειτουργει με τον Αιρετικο Ζηζιουλα.
    Ακομα ο π.Ζησης συλλειτουργει με τον Μπεκιαρη τον Μοιχεπιβαλη της Λαρισας.
    Βαλαμε βιντεο για την φρικαλεα χειροτονια του.
    Ετσι χειροτονηθηκε σατανικω τω τροπω και ομως ο π. Ζησης δεν εχει καμμια ευαισθησια.
    Και απο τη μια παραλληλιζει τους Ιωαννιτες με τους ...Θεολογικους και τον Χρυσοστομο με τον Θεολογο και απο την αλλη ερωτοτροπει με ...καθε καρυδιας καρυδια.
    Ιδιος ο π. Ζησης και στο παρελθον, ιδιος με το παρον.
    Τι ημιν και αυτοις;
    ΟΥΔΕΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Αγιος Μαρκος δεν ηταν ποτε Σιγονταροοικουμενιστης αλλα ηταν παντοτε σφοδροτατος αντιοικουμενιστης και Αντιλατινος.
    Πηγε στην Φερραρα τη πιεσει του αυτοκρατορα και των συνθηκων της εποχης που κινδυνευε η πτωσι της Αυτοκρατοριας.
    Με το ζορι πηγε να συζητησει με τους Λατινους.
    Τους ηξερε καλα ποιοι ηταν αλλα ηλπιζε ακομα.
    Γι αυτο και με τον λογο του προσπαθησε να δημιουργηση καλο κλιμα, αλλα τα τερατα οι Λατινοι εκμεταλλευτηκαν ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    Τους εφεραν σε εσχατη ενδοια.
    Οταν ομως εκει καταλαβε οτι παραμενουν ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ και μαλιστα σε βαθμο θρασυτατο και ανεδαιστατο, τους αποκηρυξε οριστικα και αμετακλητα.
    Απο τοτε μεχρι και σημερα τι αλλαγες εγιναν στους Λατινους;
    Τι διαθεσι για μετανοια εχουν σημερα οι Λατινοι;
    Καμμια και τιποτα.
    Μαλιστα στις δηλωσεις τους ειναι ειλικρινεστερροι των Γραικολατινων Φαναριτωτων αφου αποκαλυπτουν ευκρινεστερα τις εξελιξεις των διαλογων ενω "οι δικοι μας" αποκρυπτουν τα παντα και ψευδολογουν δημοσια.
    Ομως τι να περιμενεις απο τις ...ΖΩΖΩΔΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απο τοτε εγιναν πολλες αλλαγες στους Λατινους,αλλα προς το χειροτερο.Και ουτε μετανοια εχουν.Εγω δεν μιλαω για αυτο.Εγω εκεινο που λεω ειναι το τι καταστασεις περασε ο αγιος με τους λατινοφρονες πριν αποτειχιστει.Οχι μονο δεν ηγωνιζοντο στις συνεδριες αλλα δεν αφηναν και κανενα να αγωνιστει.Και ολα αυτα ποτε;Πριν αποτειχιστει ο αγιος.Τι πηγες θελεις;Διαβασε για την ψευτοσυνοδο Φ/Φ,δεν ειναι καποιο αποκρυφο βιβλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Iσχυριστικες οτι εχεις πρακτικα, πριν την Αποτειχισι του Αγιου Μαρκου.
    Που ειναι αυτα;
    Ποια ειναι αυτα;
    Δεν θα πετας κουβεντες στον αερα.
    Εχουμε τα πρακτικα του Συροπουλου που ειναι απο τον παροντα στην συνοδο Συροπουλο.
    Εχουμε και τα κειμενα του Αγιου Μαρκου.
    Ποια αλλα υπαρχουν και μαλιστα πριν την Αποτειχισι του;
    Θα μας πης;
    Αλλοιως να μην κανεις τον εξυπνο.

    Αλλου το πας;
    Που το πας.
    Στους φιλους σου τους Σιγονταροοικουμενιστες;
    Αυτοι θα μεινουν ετσι παντοτε και με τον τιτλο τους και με τις ανακολουθιες τους και με τις υποκρισιες τους και με τις φοβερες αστοχιες τους.
    Πολλα θα πουμε γι αυτους.
    Τουλαχιστον εγω που ειμαι ελευθερος σκοπευτης και το καλυβι μου το εκαψα απο χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σου μιλησα συγκεκριμενα γιαυτα που συνεβαιναν στην ψευτοσυνοδο,επομενως ειχα υπ'οψιν τα του Συροπουλου.Δεν μιλησα ποτε με γριφους.Αυτους δε που ονομαζεις σιγονταροοικουμενιστες,δεν κανουν τιποτε παραπανω (στο θεμα της αποτειχισεως)απο τον αγ.Μαρκο με το να περιμενουν την καταλληλη στιγμη.Φυσικα καταλαβαινεις και με το παραπανω οτι εχω δικαιο και πολυ περισσοτερο απο εσενα το καταλαβαινουν οι επισκεπτες.

      Διαγραφή
    2. Συνεχεια Β Και αν πηγαινει καποιος οικουμενιστης επιτηδες εκει που λειτουργει ενας αγωνιζομενος κληρικος,για να δειξει στον κοσμο οτι συλλειτουργει εκεινος μαζι του και να θολωσει τα νερα,δεν βλαπτεται ο αγωνιζομενος οπως δεν εβλαπτετο ο αγ. Μαρκος που ειχε κοινωνια με τον Βησσαριωνα εως οτου δουνε τι θα γινει.

      Διαγραφή
  9. Δυστυχώς είναι πλανεμένοι και οι δύο. Μακάρι να μετανοήσουν και να επιστρέψουν στην Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παψε οικουμενισταρε

      Διαγραφή
    2. Όχι δεν θα πάψω να ομολογώ την Αλήθεια. Είναι σε όλους γνωστό ότι η Αγία Εκκλησία τόσο της Σερβίας όσο και της Ελλάδας έχουν αποκόψει από τα μέλη τους αυτούς τους κυρίους. Μόνο αν μετανοήσουν και ζητούσουν συγνώμη για το κακό που προξένησαν θα βρουν ελπίδα. Όσο για το «ουκουμενίσταρε» δεν είμαι εγώ. Εσύ είσαι που υποστηρίζεις ανθρώπους που είναι εκτός της Αγίας Ορθοδόξου Εκκλησίας.

      Διαγραφή
    3. οικουμενισταρα πλανεμενε εν απατη ΠΑΨΕ

      Διαγραφή
  10. Ποιοι ειναι πλανεμενοι Ψευδομενε εν απατη;
    Για πες μας να σε ακουσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απο 7:11 προς 6:20. Σημερα φιλε μου τουλαχιστον ως τωρα,εχουμε μιλησει εγω και ο Οδυσσεας μια-δυο φορες για την ψευτοσυνοδο της Φ/Φ.Μπαινεις λοιπον εσυ μεσα,κοφτα,(αληθευων παντα εν αγαπη)και αφου κανεις την διαγνωση σου (παντα εν αγαπη) μας την κοινοποιεις "προς γνωσι και συμμορφωση".Λοιπον φιλε μου,αν ηταν μια καποια αλλη περιπτωση (με οχι τοσο πολυ αγαπη) ενδεχομενως να δεχομουν να συζητησω μαζι σου μηπως τελος παντων και (γιατι οχι)ωφεληθω. Αλλα βλεποντας οτι ειναι χασιμο χρονου..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Αγιος Μαρκος ηταν ιερομοναχος στη μονη των Μαγγανων οταν κληθηκε για να αντιπροσωπευση το πατριαρχειο Αλεξανδρειας στην συνοδο Φεραρας και των Ιεροσολυμων.
    Δεν ηταν επισκοπος.
    Πριν αναχωρηση η αποστολη εγινε επισκοπος Εφεσσου.
    Εκει ασκητευε και μελετουσε και διαφημιζονταν ως μεγαλος ασκητης και λογιος και εγκρατης στην Ορθοδξη Θεολογια.



    Οι δε Λατινοφρονες επισκοποι Βησσαριων και λοιποι δεν ειχαν εκδηλωθει εμφανως ως Λατινοφρονες αλλα στις εντονες συζητησεις στην Φεραρρα Φλωρεντια εκδηλωθηκαν και γι αυτο ο Αγιος Μαρκος τον οποιο κοντραραν αγρια οι ψευτοορθοδοξοι και υποστηριζαν τις θεσεις των Λατινων εκδηλωθηκαν και τοτε ο Αγιος χαρακτηρισε τον Βησαριονα ως ΚΟΠΕΛΙ του ΠΑΠΑ.
    Αυτα ειναι τα στοιχεια που υπαρχουν για τα πριν την Αποτειχισι του Αγιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το γνωριζω αυτο ειναι πολυ χαρακτηριστικη σκηνη που μενει εντονα στην μνημη.Ακομη ομως και τοτε δεν ειχε αποτειχισθη ο αγιος και συνεπως εστω και εμεσα (διοτι δεν γνωριζω πως κανανε τις λειτουργιες)κοινωνουσε με ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παψε να ισχυριζεσαι αστηρικτα πραγματα.
    Δεν ειναι ετσι.
    Τα κειμενα Συροπουλου λενε τα αντιθετα.
    Πως σου κολησε οτι επικοινωνουσε μαζι με τους Λατινοφρονες;
    Εισαι καλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πραγμα ειναι απλο.Εφ'οσον δεν ειχε κανει ακομη αποτειχισει οπως και ο ιδιος γραφεις στην προηγουμενη απαντηση προς το τελος (η οποια εγινε ΜΕΤΑ την ψευδενωσι)εμεσα η αμεσα (εξαρτατε πως κανανε τις λειτουργιες) ειχε κοινωνια με τους λατινοφρονες(δεν εννοω τους λατινους αλλα τους λατινοφρονες) Αλλωστε στο τελος πλην ενα -δυο ολοι υπεγραψαν.Εν πασι περιπτωσι νομιζω οτι δεν θα ειχε νοημα να συζητησουμε περαιτερω,Κοιταξε το μονο σου.

      Διαγραφή
  15. Εσυ πλανεμενε εν απατη εισαι πολυ πισω για να κατανοησης τα ορθοδοξα πραγματα.
    Λες βλακειες και εισαι αστοιχειωτος.
    Δεν γνωριζεις τιποτα για αφορισμους και καθαιρεσεις.
    Αφου θελεις να μεινεις μπουφος, μεινε μπουφος.Δικαιωμα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο μπούφος ; Εδώ τον αντιοικουμενιστή Δημήτρη Σωτηρόπουλος τον έβρισες βλακα με περικεφαλαία που δεν είναι βλάκας, αυτόν τον οικουμενιστή Πλαμενενο εν απάτη τον ονομαζεις μονο μπούφο;

      Διαγραφή
    2. Προτιμώ να είμαι μπούφος και ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ παρά έξυπνος υποχείριο του διαβόλου ως σχισματικός.

      Διαγραφή
  16. Φιλε 7:18 μεσα στο κλιμα των διαφορων σχολιων που μερικες φορες δημιουργουν και αντιπαραθεσεις,αποτελεις μια ευχαριτη νοτα που μας θυμιζει τον "αφελη"του Ψαθα.Δεν θα βρης βεβαια κανενα συνοδηπορο στο ιστολογιο αυτο εκτος ισως απο τον Ελλας Αντορθοδοξη και εφ οσον και εσυ συμφωνουσες θα σου προτεινα να συναγελαζεσε με τους ομοιους σου οπου εκτος των .....αλλων θα εφευγες με την ικανοποιηση της συμφωνιας.Παντως δεν γνωριζω γιατι αλλα μου θυμιζεις τους ....νεοπλουτους.Καλη νυκτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΨΕΥΔΟΜΕΝΕ εν ΑΠΑΤΗ.
    Ελεγξε τον εαυτο σου και ψαξου να δης με ποιους συμπροσυεχεσαι και με ποιους κοινωνεις.
    Με ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ που διδασκουν αλλο Ευαγγελιο.
    Μεσα σε εναν τετοιο χωρο βρισκεσαι και δεν το καταλαβαινεις.
    Εμεις ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗΚΑΜΕ και ελπιζουμε στην σωτηρια μας.
    Ο Αγιος Μαρκος μας επιτασσει να περισωθη η Πιστις του Χριστου, αλλως η Κολασι μας περιμενει, δεν θα γλυτωσουμε την Κολασι.
    Αν αγωνιζομεθα για την καθαροτητα και περισωσι της Ορθοδοξου Πιστεως, θα συγχωρηθουν και πολλες αμαρτιες μας και ισως δουμε το προσωπο του Θεου.
    Εσυ που βαδιζεις;
    Στα σκοταδια σου.
    Βρισκομαστε και διανυουμε εποχη ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ της Πιστεως.
    Και ο Ιερωνυμος Λιαπης κηρυξε Αιρεσι.
    Μας ταυτισε με τους Μονοφυσιτες.
    Προκειται για μεγαλη τρελλα και μεγαλη προδοσια και απο πολλους.
    Αυτοι ειναι οι επισκοποι σας;
    Με για σας με χαρα σας.
    Εμεις σας επιστουμε την προσοχη σας και ωρα υμας εξ υπνου εγερθηναι.
    Χτυπαμε το καμπανακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου